Sari la conținut

Accident La Balotesti - 08.09.2007


PingyXP
 Share

Postări Recomandate

veneam dispre casa presei libere intro seara si unu cu un r6 trece pe langa mine cu 100 deoarece aveam eu 80 si vad ca se apropie de semaforu de la arcu de triumf erau masini la semafor da el nu schita nici o frana si dintrodata frana spate blocheaza roata il da de poponeata si ca un incepator ce era se pierde si baga mana in gaz si o ia spre copaci inainte sa sara bordura a mai schitat o mica frana si la aruncat in copac si motoru pe bordura el cu copacu in brate a fost un caz fericit ca a scapat foarte usor era incepator si cu cateva saptamani inaite a mai murit un baiat in copac acolo dumnezeu sal ierte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 289
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, nu imi doresc anturaj, cine ma cunoaste ma stie cum sunt...

 

Eu faceam un raport torase, al cutiei de viteza, la 6000 rpm in treapta 6 la un R6 ai 120 km/h, deci la 12000 ai 240km/h iar la 15500 la cat ajungi, ia zi tu daca eu sunt doritor de anturaj? ca nu poate sa sara de 14.800 de rpm e alta chestie, dar logic daca ar ajunge la 15500 ce viteza ar avea, spune-mi tu, chiar te rog sa imi zici?

 

Astept un raspuns cat mai rapid :hurt:

 

Bafta, auzi anturaj :) , ce treaba au niste cifre cu anturaju :D

 

Off, Doamne ce ti-e si cu astia.

Astea pe care tu-i pomenesti au avut r6 acum multa vreme si ca sa ramanem prieteni iti spun ca nu se calculeaza prin progresie turatia cu viteza ceea ce ar trebui sa fie logic pentru toata lumea.la 100km/h parcurgi 30m/sec.iar la 200km/h numai 48m/sec,deci nu creste in progresie.iar motocicletele de 1000cc ajung greu la 300km/h daramite un r6(600cc).ce arata pe ceas este alta cu ce este in realitate.dar probabil asta sti si tu pentru ca ai unul sau nu am citit bina? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) :D Doamne,nu am vazut asa ceva in viata mea,cred ca pozele astea ar trebui sa mai ramana pe acest forum,poate mai vad alti si mai BAGA LA CAP ca,cu VITEZA nu te joci,daca ei nu au invatat macar noi sa invatam ceva.Viata e FRUMOASA si merita traita la maxim.Asa ca fratilor bagati la cap odata ptr.totdeauna cand te urci pe mobra NU ai prioritate fata de nimeni,asa cum zicea si xander2007 dreptatea ta te poate duce in mainile :) ,cu totii gresim,greseli mai mici sau mai mari dar care nu au avut nici o urmare,dar poate unii dintre noi au invatat din aceste greseli si sau gandit ca putea sa se intample ceva mai grav,dar nu s-a intamplat,poate ca asa a vrut DUMNEZEU,dar nu stiu pina cand va fi asa.Bagati la cap ce se poate intampla,cei ce va maninca in poponeatza. :hurt: :rose: RIP :rose: :rose:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte naspa accidentul........vina este in totalitate soferului cu masina de manelari........probabil motociclistul merge la relantiu de avea 140km/h (asa am inteles de la antena1) ...........pt zona aceea 140 NU este o viteza mare!!!!! ce dracu, nu mai dati vina pe motociclist......nu are absolut nici o vina! campania aia cu 'eroi' trebuia sa fie pt soferi ca doar din cauza lor au loc atatea accidente!! daca ala cu masina circula regulamentar, nu se intampla asa ceva.......chiar daca motociclistul mergea cu 90 tot aceasi soarta ar fi avut!!! deci, 140 nu este o viteza mare iar cei ce au sportive stiu asta!

 

mercedesul s-a rasturnat pt ca era in viraj iar impactul a fost amplificat de greutatea pasagerilor!

''deci, 140 nu este o viteza mare iar cei ce au sportive stiu asta''.adica la sportive nu se simte, sau cum? si pt altii e viteza mare , nu?

R.I.P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am ma sunat o ruda a pasagerului, motocicleta era in treapta 6 la 14000 rpm. Fratimiu are R6 si am mers si eu mult cu el, daca accelerezi pana la 15500 cand intra in rosu si se limiteaza ajungi la cam 300 km/h, deci la 14000 rpm ai cam 270km/h, am inteles ca toata saptamana cei 2 ocupanti de pe motocicleta nu au scos motorul din 260 km/h si inclusiv prieteni si rudele le-au spus sa mearga mai incet k nu mai ajung ei sanatosi acasa.

Totusi cel de la ghidon avea f putina experienta si ajungem din nou la concluzia ca "ORICE PROST STIE SA ACCELEREZE, MAI GREU E SA TE OPRESTI!!!

Da r6`le asta avea motor de 1000??

 

 

Hai ma baieti ala este motor lovit de peste 120-130?Nu contesta nimeni ca nu a avut o viteza mare...dar nu viteza lunimi.....trupurile lor daca avea o viteza mare erau aruncate la zeci de metrii de locu accidentului, nu la cativa metrii de motocicleta.

 

acum faptul este consumat....mai bine s-ar inchide topicu ca deja o dati in balarii cu 340km/h ...auzi si tu r6 la 300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai scos pozele cu cei ce au pierit in accident ?

realitatea dura este cel mai bun antidot pentru mai multa atentie si responsabilitate in trafic din partea soferilor si de automobile si motociclete.

Cenzura asta domne!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum faptul este consumat....mai bine s-ar inchide topicu ca deja o dati in balarii cu 340km/h ...auzi si tu r6 la 300.

 

:) 270km/h este mult prea mult pt r6. Sincer m-am tavalit de ras cand am citi raspunsul "Baiatului` cu Transalp`".

 

Vinovat de acest accident este in mod 100% evident soferul mercedesului si singura lui fapta buna in acest accident este faptul ca a murit, daca scapa putea sa mai omoare cativa motociclisti tot din neatentie. Trebuie sa fi chiar imbecil sa vrei sa intorci peste dubla linie continua si sa nu te asiguri corespunzator.

 

O contributie importanta la producerea accidentului o mai are si conducatorul motocicletei, care, datorita lipsei de experienta si numarului probabil prea mic de km efectuati, nu l-au ajutat sa anticipeze manevra imbecilului cu mercedesul. Cat despre viteza eu zic sa nu mai presupuneti daca nu stiti ceva concret. In momentul impactului limba turometrului nu ramane fixa. Datorita fortei lovituri limba turometrului sare si putea sa aiba orice turatie in momentul accidentului. Pt toti cei care au obiectii in aceasta privinta, faceti o cheta, cumparati un ceas chiar de r6, dati cu el de pamant sistematic de cateva ori si va lamuriti ca, de fiecare data, limba se va opri la alta turatie.

 

Singurul aparent nevinovat in acest accident este pasagerul de pe motocicleta. Vinovat fiind de faptu ca a fost suficient de inconstient incat s-a urcat pasager pe o motocicleta a carui sofer era incepator(aviz amatorilor si AMATOARELOR)

 

R.I.P motociclistului si pasagerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un membru garajul.ro a facut si el niste poze de la accident (cel putin asa s-a spus pe topic), daca vreti sa le vedeti CLICK AICI.

 

ATENTIE, FOTOGRAFIILE SUNT FOARTE DURE, IN AFARA DE MOTOCICLISTUL DECEDAT SE VAD SI CEILALTI, FOARTE CLAR. DACA SUNTETI SLABI DE INGER NU INTRATI.

 

R.I.P. celor 3.

 

Dpmdv este evident vinovat soferul mercedesului. Nu avea ce sa caute sa intoarca acolo.

Totusi, din poze se vede clar ca si motociclistul mergea cu viteza mult prea mare...

 

Eu sper ca macar un pusti care tocmai s-a apucat de doua roti sa vada ce se vorbeste aici sa vada pozele si filmul si sa inteleaga ca prostia nu se impleteste cu motociclismul decat pe un singur drum, cel inspre groapa.

 

--- Mesaj completat în 10 Sep 2007 02:20 -------------
un membru garajul.ro a facut si el niste poze de la accident (cel putin asa s-a spus pe topic), daca vreti sa le vedeti CLICK AICI.

 

ATENTIE, FOTOGRAFIILE SUNT FOARTE DURE, IN AFARA DE MOTOCICLISTUL DECEDAT SE VAD SI CEILALTI, FOARTE CLAR. DACA SUNTETI SLABI DE INGER NU INTRATI.

 

R.I.P. celor 3.

 

Dpmdv este evident vinovat soferul mercedesului. Nu avea ce sa caute sa intoarca acolo.

Totusi, din poze se vede clar ca si motociclistul mergea cu viteza mult prea mare...

 

Eu sper ca macar un pusti care tocmai s-a apucat de doua roti sa vada ce se vorbeste aici sa vada pozele si filmul si sa inteleaga ca prostia nu se impleteste cu motociclismul decat pe un singur drum, cel inspre groapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzumim admin ca face rahaturi din astea... in loc sa vada lumea ca poate mai baga frica in cei novice si teribilisti, hai sa-i ajutam sa-si rupa capu´..

R.I.P. celor decedati

offtopic: dar cu cei 10% warning cum ramane domnule admin? ocupati-va de ce trebuie nu de cenzurarea informatiilor utile... atentie Ralu Filip a murit, dar se pare in in fiecare comunitate este cineva care trebuie sa interzica, sa cenzureze dupa bunul lui plac......

foarte urat, foarte urat, foarte urat !!!! Rusine !!! :) :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) 270km/h este mult prea mult pt r6. Sincer m-am tavalit de ras cand am citi raspunsul "Baiatului` cu Transalp`".

 

Vinovat de acest accident este in mod 100% evident soferul mercedesului si singura lui fapta buna in acest accident este faptul ca a murit, daca scapa putea sa mai omoare cativa motociclisti tot din neatentie. Trebuie sa fi chiar imbecil sa vrei sa intorci peste dubla linie continua si sa nu te asiguri corespunzator.

 

O contributie importanta la producerea accidentului o mai are si conducatorul motocicletei, care, datorita lipsei de experienta si numarului probabil prea mic de km efectuati, nu l-au ajutat sa anticipeze manevra imbecilului cu mercedesul. Cat despre viteza eu zic sa nu mai presupuneti daca nu stiti ceva concret. In momentul impactului limba turometrului nu ramane fixa. Datorita fortei lovituri limba turometrului sare si putea sa aiba orice turatie in momentul accidentului. Pt toti cei care au obiectii in aceasta privinta, faceti o cheta, cumparati un ceas chiar de r6, dati cu el de pamant sistematic de cateva ori si va lamuriti ca, de fiecare data, limba se va opri la alta turatie.

 

Singurul aparent nevinovat in acest accident este pasagerul de pe motocicleta. Vinovat fiind de faptu ca a fost suficient de inconstient incat s-a urcat pasager pe o motocicleta a carui sofer era incepator(aviz amatorilor si AMATOARELOR)

 

R.I.P motociclistului si pasagerului.

 

 

 

Ia uitate in talon la un R6 sa vezi viteza prin constructie desteptule(270km/h), apoi sa indraznesti sa vb, nu te arunca cu ochi inainte.

Iar viteza asta este testata cu pasager, asa cum si la masina este testata tot cu 4 persoane si bagaj :)

Editat de Baiatu` cu Transalp`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r6 ajunge pana la 270 de km/h care nu sunt reali nici aia...din experienta catorva accidente auto(n am fost eu la volan:D) avea maxim maxim 150km/h in momentul impactului...poor dears...RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca la stiri se spune ca doar a trecut de pe o banda pe alta fara sa se asigure. Masina e rupta la jumate pe partea soferului!!!! De ce nu s-a spus ca a intors pe banda continua? E vreun interes de aparat?

da frate, bine ai postat!! si eu tot asa cred. vor sa-l disculpe pe soferul MORT sa nu plateasca el pagubele.. e o intreaga conspiratie la mijloc :) pe ce lume traiesti?

Editat de lethal.energy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici vina motociclistul nici vina soferul.

 

 

La 20 de ani cu totii visam OZN-uri si daca puteam ni le si luam, si daca le luam le si alergam.

 

Soferii incearca mereu sa castige cateva minute intorcand unde au nevoie, mai ales pe DN1 unde daca vrei sa intorci legal ocolesti 50 KM.

 

Daca sistemul permite (si o face), aceste lucruri vor continua sa se intample.

 

 

Politia este adevaratul criminal, 'tu-i in gura de marlani. Ar putea face niste actiuni comune cu scolile, dealerii moto si cu RAR-ul ca sa se respecte dracului regula de 25 KW in primii 2 ani. Si sa o faca indiferent de varsta. Si sa o transforme in infractiune, cum e si conducerea unui vehicul pentru care nu ai categorie in permis. Si sa o verifice pe strada, in permanenta, mai ales acum cand fenomenul moto explodeaza.

 

Si in loc sa stea duminica la panda cu radaru, sa-i opreasca dracu pe astia care trec pe rosu si intorc aiurea, ca nu mai e nici o regula, e haos total, 'tu-i mama ma-si de tara de rahat in care traim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei doi baieti de pe R6 erau foarte buni prieteni cu mine. Conducatorul (Marian) avea 26 de ani iar cel de pe coada (Claudiu) avea 21. El avea permisul de vreo 4 luni si motocicleta si-a cumparat-o in ziua in care a luat permisul.

Mercedesul in care au intrat a iesit de pe un drum lateral si a incercat sa ruleze spre Bucuresti taind linia continua. Soferul era campion de calarie si instructor se pare. Cineva a sustinut ca acest om facea asta des, de fiecare data cand parasea respectivul hipodrom.

Discutiile despre viteza nu isi mai au rostul, au avut cat au avut, erau in treapta a 6, asta este sigur.

Acum nu mai conteaza cine a fost vinovat, conteaza ca am pierdut 2 dintre cei mai buni prieteni.

Ceremonia va avea loc miercuri in jurul pranzului in comuna Peris, judetul Ilfov

 

Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti trei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...