emylyo Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Este vorba de un gsx1300r care are 9000km si a fost pornit doar ocazional in ultimii 2 ani.La accelerare in scurt la cateva mii de ture-mai multe sau mai putine,la decelerare nu isi tine relantiul.Asta se intampla atat in mers cat si pe loc,atat la cald cat si la rece.Motorul se opreste pur si simplu.Motocicleta are bujiile originale,filtru este kn si evacuare full la care nu prea vad sa aiba vreo sonda de oxigen-lambda.Motocicleta porneste fara probleme chiar si dupa o perioada lunga de pauza si isi mentine relantiul in mod normal cu exceptia accelerarilor mai bruste si cel mai rau in mers cand trag de ambreiaj ca sa trec pe liber din mers si las motorul sa se duca din inertie.Am vorbit cu un posesor care si el are aceiasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Cu filtru si evacuare sport, si cu centrala stock normal ca merge ca kuru. Power-Commander frate, sau ii pui filtru si tobele originale la loc. Iti merge sarac; la relanti o poti pacali din suruburile de amestec si din deschiderea clapetei (la deschidere nu umbla daca nu sti exact), dar in mers iti trebuie alta harta cu mai multa benzina. Nu da rateuri pe decelerare? Nu se incinge? P.S. Pentru verificare: scoate o bujie, daca e bej merge prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 24, 2007 Autor Share Postat Septembrie 24, 2007 Nu da rateuri pe decelerare,iar de incins oricum busa se incinge usor si porneste ventilatorul la radiator. --- Mesaj completat în 25 Sep 2007 23:47 -------------Nu ma ajuta nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Pai cu ce sa te mai ajute? Nu ti-a explicat destul? La accelerari puternice motorul papa tot apoi ramane fara gaz si se opreste. Da-i mai mult gaz si o sa mearga. Daca zici ca e pe injectie atunci trebuie reglat....din electronica probabil. Habar n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 (editat) Asa cum s-a mai sugerat, poate ca ar trebui reglata clapeta de acceleratie. Dupa ce o pornesti la rece, tinuta la relanti, se opreste dupa cateva secunde? Editat Septembrie 26, 2007 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 26, 2007 Autor Share Postat Septembrie 26, 2007 Nu se opreste.Un alt motor cu aceleasi modificari nu se comporta la fel.Deci nu este din evacuare si filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 injectia se reguleaza singura din cate am auzit, deci nu filtrul si evacuarea ar trebui sa fie o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 La rece intra hartile de "shoc", deci benzina garla. Cand se incalzeste insa intra in parametrii regimul de ralanti. La orice motor pe injectie regimul de ralanti este dozat de un canal secundar tubului de admisie principal, deci influenta filtrului de aer e destul de mica (la ralanti si filtrul stoc opune o rezistenta neglijabila). Problema la tine este de la reglajul unui asa-numit motoras pas-cu-pas, care dozeaza aerul la regimul de ralanti. Acuma... ala trebuie sa aiba un reglaj pentru capatul de cursa, pentru ca sistemul tau nu are feed-back - sonda landa - ca sa se ajusteze singur permanent in orice regim. Nu stiu cum arata corpul asta cu clapeta la busa, dar in principiu uita-te dupa un surub cu capul mare si vreun sigiliu aplicat pe el eventual - ala trebuie sa fie - si joaca-te din el notandu-ti clar pozitia de la care ai plecat si urmaresti daca se schimba ceva in regimul de ralanti - .. Daca nu il gasesti, atunci aplici metoda 2 - mai barbara - reglezi cablul de acceleratie - sau surubul principal opritor al clapetei din canalul principal de aer - incat sa ti-o tina o leaca mai deschisa. Varianta 3 - reglezi potentiometrul care citeste deschiderea clapetei incat calculatorul sa creada ca clapeta este mai deschisa decat e ea in realitate si deci sa imbogateasca putin amestecul. Teoretic usor de zis, dar practic cauti si tu orice surub care seamana cu un surub de reglaj (are arc pe el sau e expus incat sa fie foarte accesibil) si dai din el si vezi ce rezultate ai.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 27, 2007 Autor Share Postat Septembrie 27, 2007 Motorul va merge la mecanic moto profesionist.Asta cred ca este cea mai scumpa,dar buna rezolvare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 (editat) Cu filtru si evacuare sport, si cu centrala stock normal ca merge ca kuru. Power-Commander frate, sau ii pui filtru si tobele originale la loc. Iti merge sarac; la relanti o poti pacali din suruburile de amestec si din deschiderea clapetei (la deschidere nu umbla daca nu sti exact), dar in mers iti trebuie alta harta cu mai multa benzina. Nu da rateuri pe decelerare? Nu se incinge? P.S. Pentru verificare: scoate o bujie, daca e bej merge prea sarac. Deci nimeni nu stie exact pt Busa care ar fi solutia! --- Mesaj completat în 30 Sep 2007 09:05 -------------cand gasesti mecanicul profesionist sa-mi zici si mie ca si eu am nevoie. Editat Septembrie 30, 2007 de radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Se aprinde FI ? Daca da verifica conexiunile senzori airbox ,furtunele vacuum (mai ales acestea din urma ) fiindca s-ar putea sa fie vreunul sarit de la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Nu se parinde nimic,asta e mai grav ca altfel gasean eroarea mai usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 1, 2007 Autor Share Postat Octombrie 1, 2007 La tine stiam ca va ajunge motorul.Ar mai fii cateva variante pe la Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 posibil sa fie din clapeta secundara de acceleratie, care este comandata de un motoras, prin intermediul a doua cabluri, daca este dereglata poate sa faca kestia asta. Am intalnit aproximativ aceeashi problema la un gsxr750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 2, 2007 Autor Share Postat Octombrie 2, 2007 Notam.E bine de tinut minte. --- Mesaj completat în 05 Oct 2007 16:35 -------------Toba full Yoshimura are loc de sonda lambda,dar este blocata cu un surub special.Stie cineva daca toba originala are cumva sonda lambda?Ralantiul este cam micut-850-900ture si am observat ca de ai trag socul si mai urca in ture pana la 1400-1500 fenomenul nu se mai intampla.I-am curatat un pic bijiile ...in mers bineinteles si si-a mai revenit un pic.Fenomenul s eintampla mai rar.Posibil sa ma nevoie de Power Comander cu mape pt noua toba sau un ralanti mai mare.Pareri va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Ar fi bine sa montezi sonda lambda pe galerie ,si verifica in stinga filtrului de aer la baza este un mic senzor cu un furtunas cuplat la el ,Vezi daca are furtunasul acolo sau daca este in stare buna! Ar putea fi o cauza! zic si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 9, 2007 Autor Share Postat Octombrie 9, 2007 A fost din ...relanti.Meseriasi peste meseriasi.Relantiul era cum am scris 850-900.Cartea zice 1150 plus sau minus 50.L-am dat ca la carte si e ok.Moto este non euro,deci nu are catalizator.Galeria originala nu are sonda de oxigen,deci totul face calculatorul.Galeria Yoshi este model mai nou si are loc si pt senzor ,dara stupat.Am observat fenomenul cand ai trageam de soc si urca in ture si mi-am dat seama din ce este.Am fost cu ea la revizie si am facut gaze si amestecul este optim si gazele au iesit excelent.Asa ca cel mai bun mecanic esti chiar tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Parerea mea este ca fiecare 'meserias'care a postat aici a vrut sa te ajute crezind ca chiar ai o problema cu motorul .Asa vad eu lucrurile!Este usor sa scrii un topic despre cum nu iti porneste motocicleta,si toata lumea "de bine"incearca asa cum poate sa te ajute(in lipsa de date concrete,si cu un diagnostic virtual) ,si dupa ce se scriu vreo 3 pagini vii tu ca un erou si spui ca toti sunt varza,si ca TU ai rezolvat problema:Bai prostilor motorul nu pornea pentru ca nu am benzina in rezervor !Ce mecanici prosti! Ma duc sa-mi repar motocicleta in Congo! Repet este doar opinia mea, si cred ca este pina la urma o chestie de respect fata de cei care au vrut sa te ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Parerea mea este ca TU n-ar mai trebui sa ceri sfaturi pe net, ca mai apoi sa te lauzi ce bun meserias esti chiar TU. Deja incepi sa stresezi lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 Cred ca m-am exprimat eu gresit.Cand am facut afirmatia asta m-am gandit la cei care au vazut si testat motorul si care au avut pareri care mai de care mai ciudate si departe de realitate.Sfaturile de pe forum mi-au fost de folos.Ca exemplu-imi vibra fata cand franam la fireblade.Diagnostic dat-cauciuc neuzat uniform,placute frana uzate,ulei lipsa in telescoape,ulei inegal in telescoape,lipsa aer in cauciuc,janta stramba.Disc stramb nu a zis nimeni.Pareri d e service,nu de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.