Sari la conținut

Motor Pe Injectie Cu Km Putini Nu Mentine Relantiul!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Este vorba de un gsx1300r care are 9000km si a fost pornit doar ocazional in ultimii 2 ani.La accelerare in scurt la cateva mii de ture-mai multe sau mai putine,la decelerare nu isi tine relantiul.Asta se intampla atat in mers cat si pe loc,atat la cald cat si la rece.Motorul se opreste pur si simplu.Motocicleta are bujiile originale,filtru este kn si evacuare full la care nu prea vad sa aiba vreo sonda de oxigen-lambda.Motocicleta porneste fara probleme chiar si dupa o perioada lunga de pauza si isi mentine relantiul in mod normal cu exceptia accelerarilor mai bruste si cel mai rau in mers cand trag de ambreiaj ca sa trec pe liber din mers si las motorul sa se duca din inertie.Am vorbit cu un posesor care si el are aceiasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu filtru si evacuare sport, si cu centrala stock normal ca merge ca kuru.

Power-Commander frate, sau ii pui filtru si tobele originale la loc.

 

Iti merge sarac; la relanti o poti pacali din suruburile de amestec si din deschiderea clapetei (la deschidere nu umbla daca nu sti exact), dar in mers iti trebuie alta harta cu mai multa benzina. Nu da rateuri pe decelerare? Nu se incinge?

 

 

P.S. Pentru verificare: scoate o bujie, daca e bej merge prea sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da rateuri pe decelerare,iar de incins oricum busa se incinge usor si porneste ventilatorul la radiator.

 

--- Mesaj completat în 25 Sep 2007 23:47 -------------
Nu ma ajuta nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu ce sa te mai ajute? Nu ti-a explicat destul?

La accelerari puternice motorul papa tot apoi ramane fara gaz si se opreste. Da-i mai mult gaz si o sa mearga. Daca zici ca e pe injectie atunci trebuie reglat....din electronica probabil. Habar n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece intra hartile de "shoc", deci benzina garla. Cand se incalzeste insa intra in parametrii regimul de ralanti. La orice motor pe injectie regimul de ralanti este dozat de un canal secundar tubului de admisie principal, deci influenta filtrului de aer e destul de mica (la ralanti si filtrul stoc opune o rezistenta neglijabila).

Problema la tine este de la reglajul unui asa-numit motoras pas-cu-pas, care dozeaza aerul la regimul de ralanti. Acuma... ala trebuie sa aiba un reglaj pentru capatul de cursa, pentru ca sistemul tau nu are feed-back - sonda landa - ca sa se ajusteze singur permanent in orice regim. Nu stiu cum arata corpul asta cu clapeta la busa, dar in principiu uita-te dupa un surub cu capul mare si vreun sigiliu aplicat pe el eventual - ala trebuie sa fie - si joaca-te din el notandu-ti clar pozitia de la care ai plecat si urmaresti daca se schimba ceva in regimul de ralanti - ..

 

Daca nu il gasesti, atunci aplici metoda 2 - mai barbara - reglezi cablul de acceleratie - sau surubul principal opritor al clapetei din canalul principal de aer - incat sa ti-o tina o leaca mai deschisa.

 

Varianta 3 - reglezi potentiometrul care citeste deschiderea clapetei incat calculatorul sa creada ca clapeta este mai deschisa decat e ea in realitate si deci sa imbogateasca putin amestecul.

 

Teoretic usor de zis, dar practic cauti si tu orice surub care seamana cu un surub de reglaj (are arc pe el sau e expus incat sa fie foarte accesibil) si dai din el si vezi ce rezultate ai....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu filtru si evacuare sport, si cu centrala stock normal ca merge ca kuru.

Power-Commander frate, sau ii pui filtru si tobele originale la loc.

 

Iti merge sarac; la relanti o poti pacali din suruburile de amestec si din deschiderea clapetei (la deschidere nu umbla daca nu sti exact), dar in mers iti trebuie alta harta cu mai multa benzina. Nu da rateuri pe decelerare? Nu se incinge?

P.S. Pentru verificare: scoate o bujie, daca e bej merge prea sarac.

Deci nimeni nu stie exact pt Busa care ar fi solutia!

 

--- Mesaj completat în 30 Sep 2007 09:05 -------------
cand gasesti mecanicul profesionist sa-mi zici si mie ca si eu am nevoie.

Editat de radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil sa fie din clapeta secundara de acceleratie, care este comandata de un motoras, prin intermediul a doua cabluri, daca este dereglata poate sa faca kestia asta. Am intalnit aproximativ aceeashi problema la un gsxr750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Notam.E bine de tinut minte.

 

--- Mesaj completat în 05 Oct 2007 16:35 -------------
Toba full Yoshimura are loc de sonda lambda,dar este blocata cu un surub special.Stie cineva daca toba originala are cumva sonda lambda?Ralantiul este cam micut-850-900ture si am observat ca de ai trag socul si mai urca in ture pana la 1400-1500 fenomenul nu se mai intampla.I-am curatat un pic bijiile ...in mers bineinteles si si-a mai revenit un pic.Fenomenul s eintampla mai rar.Posibil sa ma nevoie de Power Comander cu mape pt noua toba sau un ralanti mai mare.Pareri va rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine sa montezi sonda lambda pe galerie ,si verifica in stinga filtrului de aer la baza este un mic senzor cu un furtunas cuplat la el ,Vezi daca are furtunasul acolo sau daca este in stare buna!

Ar putea fi o cauza! zic si eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost din ...relanti.Meseriasi peste meseriasi.Relantiul era cum am scris 850-900.Cartea zice 1150 plus sau minus 50.L-am dat ca la carte si e ok.Moto este non euro,deci nu are catalizator.Galeria originala nu are sonda de oxigen,deci totul face calculatorul.Galeria Yoshi este model mai nou si are loc si pt senzor ,dara stupat.Am observat fenomenul cand ai trageam de soc si urca in ture si mi-am dat seama din ce este.Am fost cu ea la revizie si am facut gaze si amestecul este optim si gazele au iesit excelent.Asa ca cel mai bun mecanic esti chiar tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca fiecare 'meserias'care a postat aici a vrut sa te ajute crezind ca chiar ai o problema cu motorul .Asa vad eu lucrurile!Este usor sa scrii un topic despre cum nu iti porneste motocicleta,si toata lumea "de bine"incearca asa cum poate sa te ajute(in lipsa de date concrete,si cu un diagnostic virtual) ,si dupa ce se scriu vreo 3 pagini vii tu ca un erou si spui ca toti sunt varza,si ca TU ai rezolvat problema:Bai prostilor motorul nu pornea pentru ca nu am benzina in rezervor !Ce mecanici prosti! Ma duc sa-mi repar motocicleta in Congo!

Repet este doar opinia mea, si cred ca este pina la urma o chestie de respect fata de cei care au vrut sa te ajute! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca m-am exprimat eu gresit.Cand am facut afirmatia asta m-am gandit la cei care au vazut si testat motorul si care au avut pareri care mai de care mai ciudate si departe de realitate.Sfaturile de pe forum mi-au fost de folos.Ca exemplu-imi vibra fata cand franam la fireblade.Diagnostic dat-cauciuc neuzat uniform,placute frana uzate,ulei lipsa in telescoape,ulei inegal in telescoape,lipsa aer in cauciuc,janta stramba.Disc stramb nu a zis nimeni.Pareri d e service,nu de pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...