Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 208
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut !

Si eu posed un LC4 enduro si deocamdata sunt fff multumit de el.

L-am testat in toate situatiile posibile( padure, mlastini, munte si chiar trial) si ce pot spune rau despre el este doar greutatea un picut cam mare pt un hard enduro, adica pt locurile unde efectiv trebuie sa-l cari tu pe el ...

In rest un motor foarte distractiv si foarte agil pentru dimensiunile lui.

 

:finger:

post-9348-1190736237_thumb.jpg

post-9348-1190738636_thumb.jpg

Editat de DanRC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Angi

 

de curiozitate, cat cantareste un LC4 "la plin" ca la gol stiu cat...

eu cred ca undeva spre 200 kg, nu-i asa? (judecand dupa poza de mai sus)

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Angi

 

de curiozitate, cat cantareste un LC4 "la plin" ca la gol stiu cat...

eu cred ca undeva spre 200 kg, nu-i asa? (judecand dupa poza de mai sus)

 

:finger:

 

 

Cu namila aia de rezervor de 18 L.............nu chiar, dar aproape.........+ molozul........= :lol:

 

:moron:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu namila aia de rezervor de 18 L.............nu chiar, dar aproape.........+ molozul........= :moron:

 

:finger:

 

uite asta cu rezervorul nu am observat-o... din cauza namolului ...evident.

 

bine, ca sa construim cat-de-cat si la topicul asta in sens constructiv, rezervorul de la LC4 620 pe care l-am avut era de vreo 9 L, eram foarte stresat din acest motiv (cel putin la inceput) si imi luam la mine "de rezerva" dar am constatat ca pot merge 190 km cu astia 9 l (sau 9,5l) dar asta in conditii de mers la drum fara prea multe bagaje.

 

--- Mesaj completat în 25 Sep 2007 21:38 -------------
si ce sa mai zici de "namila" de 18 litrii cand 640 Adventure R (model Dakar) avea 28,5 L iar asta mai nou are "doar" 25,5 L - la asta chiar nu am probat sa vad daca asa e

 

cert este ca la un plin putem sa fac lejer la drum vreo 550 km > aproape de 600 km ...fara stres ...fara alimentare... (desi - de vreo 3-4 ori am ramas in pana prostului ca uiti ce cat de cand nu mai pui benzina)

cert este ca daca mergi in conditii de offroad se simte tare greutatea asta, si, de obicei, alimentez cam cu 10 L peste rezerva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cert este ca daca mergi in conditii de offroad se simte tare greutatea asta, si, de obicei, alimentez cam cu 10 L peste rezerva..

 

 

Este adevarat. Problema mea este latimea mare a rezervorului si greutatea mare pe fata, din cauza benzinei ramase in aripile rezervorului. Chiar si daca am mai putina benzina, tot se simte fatza grea. Cel de 11 L e mult mai ingust (mobilitate in sa mai buna) iar aripile sunt goale. Toate benzina este cumva spre centrul motocicletei. Astfel, fata este mult mai usoara si trece mult mai bine peste obstacole.

 

--- Mesaj completat în 26 Sep 2007 17:49 -------------
In alta ordine de idei, voi in cat timp stiti ca vin piesele comandate (daca nu sunt pe stoc)?

Eu stiam de doua saptamani. E, nu-i chiar asa. Acum aflu ca de fapt exista posibilitatea sa vina cam in 3 sapt. :moron: Si se zicea pe forum ca piesele de ktm vin repede....... :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, voi in cat timp stiti ca vin piesele comandate (daca nu sunt pe stoc)?

Eu stiam de doua saptamani. E, nu-i chiar asa. Acum aflu ca de fapt exista posibilitatea sa vina cam in 3 sapt. :moron: Si se zicea pe forum ca piesele de ktm vin repede....... :finger:

S-a mai discutat problema pieselor. E o problema de la KTM Austria, care si-au marit depozite, au adus si Husabergu langa ei, la Mattighofen, una peste alta mai multe modificari in bucataria interna datorate numarului de proprietari aflat in crestere.

Se preconizeaza ca pana la sfarsitul anului sa se remedieze problema si sa se reintre in normal in ceea ce priveste livrarea pieselor si accesoriilor KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma bag si eu in gasca cu un Adventure '06, aprox. 8500 km, cam prea curatzel fata de ce s-a postat pana acu' :eek::

post-1976-1190995677_thumb.jpgpost-1976-1190995687_thumb.jpgpost-1976-1190995698_thumb.jpg

 

Cel mai mult noroi pe care l-a(m) vazut pana acu' ar fi asta (si si asta din greseala, am crezut ca-i doar apa :moron:):

post-1976-1190995750_thumb.jpgpost-1976-1190995765_thumb.jpg

Btw, am "raschetat" vreo 15 min la roata din fata dupa ce-am facut pozele si-am mai bagat o tigara, incantat de isprava (timp in care s-a intarit namolu' ala de se intepenise roata, da' de unde naiba sa stiu asta :lol:)

 

Ce ar mai fi de zis despre masinarie - n-am avut nici o problema pana acum cu ea iar sentimentul ca poti merge practic pe oriunde cu o viteza direct proportionala doar cu marimea/starea "cohones"-urilor din dotare e priceless - sg. nemultumire ar fi doar ca nu prea e dornica sa se dea pe-o roata :cheers: pb. si lipsa mea de exp. e fie de vina aici, plus ca nici n-am vrut s-o bruschez prea tare. Oricum si transmisia factory (16:42) is waaay too long (damn it, cred ca poti ajunge la 65-70 km/h daca-i dai pana pe rosu intr-a intaia!!)...

 

So, planu' de atac de la anu' ar fi schimbarea cauciucurilor cu unele mai cramponate, schimbarea aripii fata cu una ridicata plus niste pinioane 15:45 pt. o comportare mai buna pe trasee mai hard (and for wheelies, of course :finger:). Se pare ca vit max. utilizabila n-ar scadea prea mult iar consumu' la 100-110 ar creste cu un epsilon. Ceva pareri? Voi ce pinioane folositi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vi s-a intamplat sa vi se desprinda vreunul dintre furtunurile de apa? Eu am patit-o. Daca si voi, cum ati rezolvat problema? Ati pus doua coliere?

Ceva solutii?........nu de alta dar e destul de nasol sa te trezesti pe coclauri fara niciun pic de lichid de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vi s-a intamplat sa vi se desprinda vreunul dintre furtunurile de apa? Eu am patit-o. Daca si voi, cum ati rezolvat problema? Ati pus doua coliere?

Ceva solutii?........nu de alta dar e destul de nasol sa te trezesti pe coclauri fara niciun pic de lichid de racire.

 

Da! Mi sa intamplat mie ! Eram aproape de un sat si am facut rost de apa de la o fantana, iar o data ajuns acasa, am inlocuit lichidul de racire si am introdus acelasi furtun, dar dupa ce l-am manjit cu silicon din ala rosu apoi l-am strans bine cu colieul ! Nu am mai avut probleme cu el pana cand am vandut motorul ...... si l-am vandut dupa ~ 9000km !

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ma bag si eu in seama... Am si eu un LC4 de care sunt total indragostita doar ca pt mine si pentru ce as vrea sa fac mi se pare cam greut,de aceea as prefera un EXC...pe asta il ridic de 3 ori la enduro si gata... in rest nu am avut nici o problema cu el si mi se pare super ok si pt drumuri mai lungi, mai ales dc te-ai obisnuit cu saua un pic mai ingusta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde va procurati voi piese pentru ele?motocicleta mea are carburatorul compatibil cu cel de lc4...cam ce consum are un LC4 btw?

 

1.- KTM MotoAdventure, sos. Cotroceni, nr. 9, Bucuresti

 

2.- Al meu lua in medie 5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah fratilor motorul e belea..ptr turing si soft enduro e ideal..nu zic ca nu sta binisor si la hard dar la namoale daca se incarca draq il mai ridica..parca are 10 tone..am patimit tare rau cu el..am schimbat rola-bendix si niscaiva maruntisuri(simeringuri pisalcoase)...din nefericire l-am maritat ptr kg mai putine si am trecut la clasa exc..dar daca aveti probleme intrebati-ma fiindca stiu motorul asta pe de rost cu toate partile lui bune si rele..si sigur va pot ajuta...

apropos..o problema destul de ciudata care am avut-o a fost ca a inceput sa dea o gramada de ulei pe recuperatorul de gaze...pur si simplu dupa cate o tura se facea balta sub el....daca cineva are necazul asta sa scrie si ii spun cum se remediaza fiindca e destul de laborioasa treaba si nu vreau sa va ocup timpul cu amanute tehnice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am Adventure din 2002.

E un motor super, nu am avut probleme cu el pana acum. Il am de un an si vreo 14000 de km. La drum trage de rupe, incarcat la maxim, cu pasager si bagaje. Mie imi place la nebunie rezervorul de 28 l si autonomia de vreo 500 km fara sa alimentezi. Pe asfalt prefer sa-i fac plinul ca se lipeste pur si simplu de drum. In offroad se comporta deosebit de bine pentru greutatea lui.

post-9791-1191734375_thumb.jpg post-9791-1191734462_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

SAlut,

 

Un manual de reparatii pentru 640 Adventure 2005?

Are careva?

Stie careva vre-un link?

S-a preocupat careva de idea de a pune un rezervor mic in loc de cel de 25.5?

Daca da, la ce concluzii a ajuns?

Bafta

Am manaulul pentru adv din 2002 daca te ajuta. Daca ii pui rezervor mai mic banuiesc ca trebuie sa-i schimbi si fata. Daca vrei rezervor mai mic, mai bine il vinzi si iti iei un LC4 in loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am manaulul pentru adv din 2002 daca te ajuta. Daca ii pui rezervor mai mic banuiesc ca trebuie sa-i schimbi si fata. Daca vrei rezervor mai mic, mai bine il vinzi si iti iei un LC4 in loc.

 

 

Salut,

 

In ce forma ai manualul? Hardcopy sau E-book?

 

Referitor la rezervor... cred ca oricine si-ar dori un LC4, iar placea sa aiba o bicileta pe care sa puna la nevoie kitul de enduro sau de rally!

 

Nu vreau LC4 Enduro, pentru ca vreau sa mai plec si prin tara, dar mi-ar placea un tank mai mic pentru orash si o iesire pana la Munte.

 

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In ce forma ai manualul? Hardcopy sau E-book?

 

Referitor la rezervor... cred ca oricine si-ar dori un LC4, iar placea sa aiba o bicileta pe care sa puna la nevoie kitul de enduro sau de rally!

 

Nu vreau LC4 Enduro, pentru ca vreau sa mai plec si prin tara, dar mi-ar placea un tank mai mic pentru orash si o iesire pana la Munte.

Bafta

Manualul il am in format pdf pentru adv din 2006 si pe hartie pentru adv din 2002. Mie chiar imi place rezervorul asta mare pentru ca ma apara mult mai bine de vant. Pe LC4 ma stropesc rau pe pantaloni daca e noroi sau mazga, cu adv nu am problema asta.

Uite linkul pt 2006 http://www.ktm.com/640-Adventure-Traveller...Hash=dcbf8829e1

Editat de jumbo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul il am in format pdf pentru adv din 2006 si pe hartie pentru adv din 2002. Mie chiar imi place rezervorul asta mare pentru ca ma apara mult mai bine de vant. Pe LC4 ma stropesc rau pe pantaloni daca e noroi sau mazga, cu adv nu am problema asta.

Uite linkul pt 2006 http://www.ktm.com/640-Adventure-Traveller...Hash=dcbf8829e1

 

Foarte corect ce spui... dar in regim de enduro, nu ma mai intereseaza de vant si noroi!

 

Multumesc mult de link, din nefericire nu este ce caut eu, adica manual de REPARATii/Service !

 

 

 

gabriel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul il am in format pdf pentru adv din 2006 si pe hartie pentru adv din 2002. Mie chiar imi place rezervorul asta mare pentru ca ma apara mult mai bine de vant. Pe LC4 ma stropesc rau pe pantaloni daca e noroi sau mazga, cu adv nu am problema asta.

Uite linkul pt 2006 http://www.ktm.com/640-Adventure-Traveller...Hash=dcbf8829e1

nu te stropesti in cazul in care ai aripa pe roata ca daca e la fel ca la lc4 enduro "fix tranta'" nu mai ai ce-i face ca oricum te stropeste si daca iti iei un enduro si pui problema ca te murdaresti atunci... :friends: ... :friends: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...