Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 

A fost frumos in weekend!

Ati iesit careva din orash [oricare ar fi el] ?

 

Uite aici am gasit ceva manuale:

http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

 

Acum, am luat un adventure cu lateralele rezervorului julite.

Ma gandeam sa-l retushez... aveti vreo sugestie?

Vre-un vospitor priceput la asha ceva.. sau alta solutie?

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

mie nu mi se pare asa de mult.. la bmw ai incercat sa vezi cat e? :wave:

 

Da, gasesti in Louis cu 20 euro, pe cand pentru ktm ioc :cheers:

Daca-mi spui de unde sa iau mai ieftin, iti dau o bere la nisip :D , in stii tu care desert :cheers:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor. :blbl:

 

Radu ma cheama si am intrat si eu de curand in randurile voastre, cu un LC4 625 SMC. Il am de 3 zile abia, dar imi place de nu mai pot.

 

Sper sa nu va suparati daca va stresez si eu cu cateva intrebari. In primul rand, sunt curios de un aspect legat de castile pt offroad: la drum intins intra curentul in zona de sub ochelari, sau forma castii directioneaza curentul altfel? Ma gandesc sa imi iau o asemenea casca, dar parca n-as vrea sa ma bata vantul tot timpul in fata cand merg la drum intins.

 

Multumesc pentru ajutor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
la drum intins intra curentul in zona de sub ochelari, sau forma castii directioneaza curentul altfel? Ma gandesc sa imi iau o asemenea casca, dar parca n-as vrea sa ma bata vantul tot timpul in fata cand merg la drum intins.

 

Da, la drum intins intra curent pe la ochelari. Atunci cand este frig deranjeaza cel mai rau curentul rece care intra pe la ochelari. Eu m-am obisnuit, dar poate cel mai bine e sa ai doua casti. Una de enduro si o integrala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

salut .... nou posesor de un KTM 620 lc4 de prin 96

 

am ceva probleme la pornirea la rece ..... mi se blocheaza pedala ..... si porneste foarte greu .....

 

in plus de asta, pedala de pornire se misca pe ax .... astfel ca a trebuit sa o strang sa o pot introduce inapoi la locasul ei .... cre ca trebuie sa-mi iau alta .....

 

ceva sfaturi de revizii, etc ....

 

sal

 

are cineva manual complet ptr 620LC4 din 96 (de vanzare sau free); de motor si instalatia electrica am ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

HAI NOROC !

 

Stie cineva daca pe un lc4 din 2000 se poate pune o sa (sha) mai confortabila pt drum lung ?

 

Cam ce recomandati ca ar mai trebui pus pe motoreta ca sa o fac mai de drum ? ( ca de oras e super ok )

 

10x !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

imi dau gsx600f-ul pe un super moto + diferenta din partea mea

 

vand suzuki gsx600f din 2002 urgent! are kitul de lant nou ulei motul schimbat placute de frana galfer semimetalice (race) tot ambreiajul schimbat nou nout un cablu de ambreiaj in punga nounout de schimb rim stripuri puig accept orice test pretul este urgent 2700e f putin negociabil la fata locului Motivul vanzarii trec la super moto accept unele schimburi cu super moto daca este cazul tel 0766.73.76.79

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa inviu un pic topicul:

Am si eu o intrebare: stie cineva sau a folosit serviciile unor tapiteri specializati in sei de enduro in ro sau europa? In genul celor de la renazco dar sa fie mai aproape... ca nu prea mi-e la indemana sa trimit seaua pana in america si tare as vrea sa-i aduc niste imbunatatiri pentru sosea/drum lung. Eu pe varianta mea din 2003 am "chipurile" sa confort, si intr-adevat se simte o diferenta fata de scandura pe care o aveam pe cea din 2001, dar nu e ceea ce ma asteptam, tot mi se pare prea putin confortabila .

Vad ca pana acum nu s-a dat link la un topic de pe advrider care contine intr-un format concentrat tot ce ar trebui sa stie un proprietar de lc4, asa ca o sa fac eu asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Se tot zice de motoarele lc4(cele pana in 2007) ca nu sunt fiabile. Un priten cu un lc4 adv din 2001 a avut baiuri cu el de a trebuit sa schimbe pistonu, dar se poate sa fi fost un caz singular si sa fi fost problema de folosire. Acuma is curios si eu daca ii doar mai mult un mit sau majoritatea chiar fac probleme? Pun intrebarea asta fiind in cautarea unu dual-sport cu care sa poti merge putin mai mult si pe sosea si sa aiba si un rezervor mai maricel si ochii mi s-au oprit pe LC4 Adventure(modelul din 2003 incoace).

 

 

LE: ktm'u era din 2002 si si cilindrul a fost schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legenda asta despre fiabilitate, care are si un sambure de adevar dar nu prea insemnat, s-a nascut din insasi destinatia LC4-lui: este o motocicleta de la care s-a vrut o cat mai mare polivalenta dar fara a penaliza prea mult din capabilitatile de a "intra prin toate vagaunile" dar si de "a iesi cu succes din toate vagaunile". Pe scurt, e orientata cam 75% spre enduro si 25% spre drum. Una din metodele de a realiza chestia asta a fost crearea unui motor cu cat mai putine "piese in plus" si astfel s-a nascut un motor care are doar "strictul necesar" dar in acelasi timp este si teribil de performant - urca in ture foarte repede si trage agresiv inca de la 2000 de rpm. Acest lucru a rezultat in vibratii mult mai puternice decat ale motocicletelor oferite de "concurenta" (vezi Honda XR, Yamaha XT, Suzuki DR, Kawasaki KLR-KLX, etc).

In plus de asta, e in general un motor care se "consuma" ceva mai repede avand in vedere forta oferita cu duimul (bine, nu ca EXC-urile dar nu foarte departe).

Ce gresesc unii proprietari? Pai in primul rand nu prea respecta intervalele de mentenanta care sunt ceva mai dese decat la japoneze si care constau, pe langa primordialul schimb de ulei si filtru plus verificarea transmisiei si franelor, si in strangerea minutioasa a majoritatii suruburilor plus verificarea jocurilor culbutorilor si a starii distributiei.

Mersul fara ulei in stil "agresiv" (de fapt stilul definitoriu al LC4-lui) este cea mai comuna problema intalnita. Intr-un timp remarcabil de scurt sufera intai boltul si colivia, culminand cu spargerea pistonului.

Daca este corect intretinut (nu excesiv) ci doar corect, in functie de stilul de mers abordat (foarte important!), LC4 este o motocicleta buna, care isi face treaba fara sa crancneasca prea mult.

Ulei schimbat la 3 - 4000 de km (maxim maximorum), suruburi stranse, cabluri gresate si cu jocul reglat corect, kitul de lant intretinut corect si schimbat imediat ce da semne de "oboseala acuta", jocul culbutorilor reglat la intervale corecte de timp, si alte operatii de bun simt, vor prelungi considerabil viata unui KTM LC4, aproape indiferent de stilul de mers abordat.

Acum ca o sa fie nevoie la perioade (destul de mici ce e drept :agree:) de schimbat "consumabile" precum simeringuri de furca, anvelope (mai ales spate :kiss:), kituri de lant si placute de frana, nu e un capat de tara. E o motocicleta dual-sport destul de performanta si trebuie intretinuta ca atare.

 

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Genu asta de raspuns asteptam.

Stiu ca ii o motocicleta facuta mai mult pentru offroad, dar de mers pe asfalt cum merge? Si aici ma refer la varianta adventure nu enduro sau supermoto. Am vazut @Samolapraga care a fost cu un lc4 intr-o tura in Europa. Deci is curios cam cat ii de "dual-sport".

Momentan is destul de hotarat sa achizitionez un LC4Adventure(sper un model din 2003 sau 2004) singurele "probleme"(ca nu se pot numi asa) ar fi service'ul putin complicat(dar nu imposibil) si faptul ca ii mai putin indreptat spre sosea decat as dori, dar din punct de vedere offroad altceva mai bun pentru ceea ce vreau sa fac eu nu am gasit si plus imi place foarte mult cum arata si suna motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun intrebarea asta fiind in cautarea unu dual-sport cu care sa poti merge putin mai mult si pe sosea si sa aiba si un rezervor mai maricel si ochii mi s-au oprit pe LC4 Adventure(modelul din 2003 incoace).

 

 

Chiar daca nu-i Adventure, rezervorul de 18 L il face sa fie un pui de Adventure.

 

Vand KTM - LC4 640 Enduro

 

-an fabricatie 2004

-9500 km

-scut aluminiu

-hand guard

-sa confort + saua originala

-aripa enduro + aripa supermoto

-rezervor 18 L

-neoprene furca

-protectie cadru

-stare impecabila

-pret 4250 euro

 

Daca te intereseaza, da un PM

post-5780-1222752622_thumb.jpg

post-5780-1222752630_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de oferta dar ma intereseaza doar modelul adventure din 2003. Din cate am inteles modelul din 2003 ii cam cel mai bun. Astept o parere din partea cuiva care si are o "jucarie" din asta(am vazut ca userul @samolapraga a avut si modelul mai vechi si momentan il are cel din 2003).

 

Multumesc anticipat pentru un raspuns :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...