Sari la conținut

Noul Honda Transalp 2008


Postări Recomandate

Iata ca nu a vost doar un zvon. Azi, la Paris Motorcycle Show a fost prezentata publicului noua Honda Transalp XL700V.

 

Incep sa apara articole in presa: Motorcycle Daily, Moto-Net (fr). Un thread cu mai multe poze si informatii pe advrider.

 

Dupa toate aparentele nu este mult-dorita Transalp/Africa, au pus roata de 19 pe fata in loc de 21, au micsorat rezervorul fata de modelul 2000-2006, suspensia fata cu travel mai mic. Motorul e ultimul 'update' al anteriorului 650, acum cu 33cc mai mult (cel de 680 de pe Deauville). Injectie, 'ABS-ready'. Asteptam mai multe specificatii, dar dupa toate aparentele e 'micul Varadero', incadrata la on/off, dar de fapt 'mult on, foarte putin off'.

Macar arata mai bine decat anterioara. :finger:

 

092707top.jpg

Editat de grimdonkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frumusica vacutza, dar se pare ca cei de la Honda au o inclinare mai mult spre strada in ceea ce priveste TA-ul. De la un model spre offroad ('90-'06) ajung acum la acest model, mai mult de strada...

 

e frumos, dar nu l-as cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... nu e ceea ce credeam!

E un touring cu usoare veleitati de off.

 

RELE:

Comenzile de la picioare sunt cam mici, ascunse si mi se par alunecoase.

Scutul, la cat de mare e, banuiesc ca nu-i metalic; nasol ptr off

Ghidonul: acelasi ghidon rahitic fara buloane (parca-i de bicicleta)

Nu mi se pare ca te ajuta prea mult daca o scapi pe jos; cam dai direct in carene, scarite si in coada.

Bune:

Design frumos din lateral, din fata e de cacao farul ala si parca ar fi mers sa se vaza evacuarile si pe stanga si pe dreapta. Sa vaz naspa furtunele de la racire diametral cu doua evacuari.

Seaua pare sa fie ergonomica.

 

 

Parerea me in continuarea celor spuse si de ceilalti.

Is curios si ce pret declara ptr cumparare!

 

Nu aruncati cu rosii si castane in mine dar la categoria asta am cea mai buna parere ptr Africa Twin. Mare pacat ca nu resusciteaza modelul AT.

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah eu sunt economist si nu ma pricep, explicati-mi si mie ce dracu e "apendicele" ala urat si nefinisat din fata rotii spate :finger: , sub motor acolo unde ar veni cricul central?

 

In rest ce sa zic, se pastreaza linia generala, dupa cum banuiam, a aparut injectia si si indicatorul de carburant. Insa surpriza, rezervorul a scazut la de la 19 la 17,5 L :eek: . Pacat ca ABS-ul nu pare a fi in serie, da ma rog, probabil nu e foarte scump.

 

Farul e urat cu spume :lol: , parerea mea.

 

Ufff , m-am cam dezumflat si in concluzie pastram modelele mai vechi..... deocamdata :moron: .

 

Asfalt uscat si nu ma uitati cu intrebarea :cheers:

Editat de Clau_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se pare ca e catalizatorul, am verificat si pe celelalte site-uri.

Si e urat maica acolo , si e si expus la pietre, bolovani, borduri etc.

 

Shit, pare a fi un usor fiasco :finger: (banala si cu detalii urate, .... si bordul e trist)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Romania inca este raiul pentru enduristi.... In celelalte tari europene, unde se vinde bine modelul, majoritatea il folosesc pe sosea, deci dintr-un anumit punct de vedere e o evolutie "fireasca". Design-ul in mare imi place. Cu farul trebuie sa ma obisnuiesc mai mult...... Dar totusi am regrete fata de capacitatile off ale vechiului model.

Asa cum a spus cineva mai sus, a aparut "micul Varadero"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m a convins......sunt curios la pretz. Poate vor relua Africa Twin ca in TA nu mai am sperante, lateral arata bine, far oribil. probabil o sa fie mai mult pt navetisti de oras :moron:

 

 

In fine, oricum intr un an o sa trec la R1200 GS Adventure....daca Honda nu vrea sa se mai tina de treaba :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rodea curiozitatea unde este punctul ala de latitudine si longitudine de pe carena.

Cred ca e vreo "trecatoare" prin Alpi.

e in Franta, la 83 km NV de Monaco (dupa Google Earth)

Cred ca e vorba de asta:

 

"Col de Restefond (el. 2680 m./8800 ft.) is a high mountain pass in the French Maritime Alps, near the border with Italy. It is one of the highest paved alpine roads, especially when the extension to Col de la Bonette (2802 m) is included, which strictly speaking is not a pass, only a scenic route which makes a turn around the Cime de la Bonette (2860 m). This pass, like many others in the region, is generally impassable (closed) due to ice and snow from November to May." col de la bonnette 2802m

si asta e tot pe acolo, 3 Km de la Bayasse, Provence-Alpes-CĂ´te dʼAzur (France) photo de Philippe Croz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in occident mai sunt drumuri off? :blink: da putea sa faca si ei un model pentru europa de est, asa ca renault cu logan

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place deloc noul model. Nu se compara deloc cu bunica si mama... mai ales cu bunica. :blink: .

Nu ma mira deloc tendinta de ON-Road, avand in vedere potentialii clienti.. inca odata .. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi bag .....:blink:

 

BAieti, se pare ca ne mai tinem mult si bine de Africane si S Tenere, astia nu au de gand sa mai faca ceva pe gustul nostru :blink:

 

CE E ASA GREU ????

 

reteta e simpla... :)

 

max 200 kile cu plinul facut

70-80 CP ,750CC

2 cilindri ( nu 1, nu 3, nu 5 :kick: )

Suspensii de KTM

frane din era noastra

Roti spitate cu 21 pe fata

 

 

NU e mare branza la tehnologia de azi si nici nu ar ajunge sa coste cat o casa...

 

 

Daca acum as avea de ales musai un Transalp, fara sa ne gandim la bani, as alege pe cel de 600 dinainte de "lifting" la 650 :)

 

In schimb, Tenereul merge in directia buna dar asteptam sa-i mai creasca UN C.OI (CILINDRU :P )

 

 

PS Nick, la noi asfalt inseamna 50% offroad curat B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ciuciunghezii fac in prezent modele de c.acat fata de trecut? or fi proiectate de femeia de servici in tura de noapte?

cred ca singura motoreta care inca se mai fabrica pentru on/off road este R 1200 gs. restul numai fiasco-uri. ca si la masini. tot mai bune sunt "vechiturile". decat transalp nou, mai bine unul din 90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca va veni vremea cand ca sa ai un enduro mare, va trebui sa-l faci cu mana ta. Noroc totusi ca exista piese aftermarket ca sa se poata realiza acest lucru, singurul impediment ar fi preturile piperate.

Dau un exemplu, Twindero, care are la baza Varadero-ul de 1000, la care s-au schimbat furca fata, rotile, bascula spate, carenele ca sa semene c-o Africa Twin...

 

1-rechtes-Heck-a.jpg1-rechte-Front_a.jpgkiu_ri100b-200breit.jpg

 

http://www.africanqueens.de/html/twindero.html

http://www.mobile.de/SIDuBjyvTbme0JMuWFBo1...mp;doSearch.y=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca va veni vremea cand ca sa ai un enduro mare, va trebui sa-l faci cu mana ta. Noroc totusi ca exista piese aftermarket ca sa se poata realiza acest lucru, singurul impediment ar fi preturile piperate.

Dau un exemplu, Twindero, care are la baza Varadero-ul de 1000, la care s-au schimbat furca fata, rotile, bascula spate, carenele ca sa semene c-o Africa Twin...

 

1-rechtes-Heck-a.jpg1-rechte-Front_a.jpgkiu_ri100b-200breit.jpg

 

http://www.africanqueens.de/html/twindero.html

http://www.mobile.de/SIDuBjyvTbme0JMuWFBo1...mp;doSearch.y=0

 

 

 

excelent, chiar geniala ingineria celor de la africanqueens, pacat de pretul un pic cam mare as zice: 8990 oiro pt modelul din 2000. ORicum, arata bestial.

 

Asteptam sa treaca cativa ani, sa se mai eftineasca tenere-ul de mai sus, si alegem singura alternativa ramasa. Ne forteaza Honda sa apucam alte drumuri... :blink:

 

Toate cele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care n-au nimic impotriva austriecilor si-si doresc doua oua (cilindri :blink: ), roata spitata de 21, suspensii profi, rezistenta la tavaleala si multe altele, se pot bucura de aceasta "Africana" MULT MAI DOTATATA cu MULT MAI MULTE "OUA" :blink:

1468522291_6dfe9c5e79_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nasol ca singurul alergator veritabil in aceasta cursa, va ramane KTM-ul... la fel ca si in Paris-Dakar. Era nevoie de concurenta din partea mai multor producatori, pacat ca Honda se reorienteaza mai mult catre sosea, dar pana la urma totul tine de profit si de imagine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...