Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca cadrul e noua trebuie batut seria de catre RAR poate. Asa se face de exemplu la motoare noi la masini care vin fara serie (sau se trece fara serie in carte). Si probabil ar ajuta o factura pentru cadru cel nou, ceva ce dovedeste ca nu e facut pe vapor.
Oricum, la RAR trebuie sa te informezi. Aici primesti pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din ce spui tu, daca ai cadru nou, ala a fost cumparat de la magazin, reprezentanta. ar trebui sa aibe factura la el, in care sa scrie ca e cadru pentru tipul ala de motocicleta.

daca el nu mai are factura ca a pierdut-o, te duci de unde l-a luat (banui ca nu e secret) si iti dau aia copie dupa factura, sau duplicat.

partea proasta e ca ai totul montat pe cadru, pentru ca in mod normal se merge cu cadrul gol + cadrul vechi la RAR si aia pansoneaza (sau poansoneaza, cum s-o scrie corect) seria pe cadrul nou, iar pe cel vechi trebuie sa il tai cu flexul, sau il taie ei, nu mai retin. dupa care asamblezi mobra si te duci iar la rar sa iti treaca in acte faptul ca s-a schimbat cadrul, pentru ca evident ca scrierea de la rar-ul nostru e cu alt tip de caractere decat cele originale si in functie de spatiu si pozitie, e posibil sa nici nu iti scrie seria in acelasi loc.

evident ca totul pleaca de la premiza ca mobra lovita are acte in regula iar cadrul nou a fost cumparat pe cai oficiale.

daca-s luate pe naspa, nu mai mai intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cadrul cu seriile și e strâmb. Îl pot lua pe ăla cu mine. acum sun sa văd cu spun la rar

» Post actualizat in 23 Feb 2015 13:40

Am sunat. Am vorbit cu un domn. Mi-a spus sa mă duc sa ne întâlnim (mutarea perfecta,mi-a dar numărul de telefon și ne întâlnim în particular,acolo vom discuta) mi-a spus ca se rezolva..Trebuie doar sa am câteva poze cu motocicleta lovită și în care sa se vadă seria (și am poze) o sa mă întâlnesc zilele astea și voi posta ce am rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am inteles toti. restul e important - ce e cu cadrul nou? si pana la urma era nou 0 km, sau ii zici tu nou, ca nu mai e ala vechi? a fost achizitionat pe bune? cu acte in regula si pur si simplu nu le mai are fostul proprietar? (ceea ce mi se pare o prostie, sa pierzi actele cu care trebuia sa iti faci treaba legal).

daca raspunzi doar ce vrei, o sa fi luat la misto si pe buna dreptate. lumea vrea sa te ajute, dar nu dai toate informatiile clare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul a fost nou (în cutie) eu L-am deschis primul..Doar ca nu am găsit nimic..Și am vorbit cu băiatul ăla de la care am luat moto și a zis ca avea ceva harti (de la curier și probabil și ceva de la cadru) o sa le caute. Sper sa le găsească și sa rezolv.

Editat de myry99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aethys - cadrul nou nici nu trebuie sa aibe.

faptul ca a fost nou in cutie e bine. chiar daca nu gaseste el actele, cu siguranta stie de unde l-a luat si vanzatorul poate sa dea ceva acte. trebuie sa vezi la rar de ce ai nevoie la dosar, ca stiu ca-s un purcoi de hartii. mi se pare ca ai nevoie inclusiv de procesul verbal de la accident si de constatarea de la asigurari + service in care sa scrie ca vechiul cadru este stramb si nu mai poate fi utilizat. nu e usor. dar se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai băieți chiar așa grav? :)) am fost azi dar am avut doar actele și ceva poze la mine. Domnul mi-a spus ca rezolvam..Doar ca îmi trebuie factura. I-am spus ca nu am. Mi-a spus ca pot găsi la dezmembrări de motociclete și omul ăla sa îmi dea o factura pe un cadru. A rămas sa îi dau un cd cu poze cu moto lovit și cu cadrul vechi și sa trimită o cerere sa vadă. .Nu știa nici dansul 100%

Chiar de treaba omul. Mi-a dat și adresa lui personala de mail și numărul de telefon. Sper sa rezolvam

» Post actualizat in 24 Feb 2015 20:02

Dacă poate cineva sau știți pe cineva care sa îmi poată oferi o factura, contra-cost sa mă sune: 0728429431

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezmembrari ..... factura pe cadru nou nestantat? cu cine ai vorbit acolo? femeia de servici?

tu pune mana si cauta de la cine a fost luat cadrul sa iti elibereze copie dupa factura cu mentiunea conform cu originalul. lasa spagarii. normal ca ti-a zis ca se poate face. ce nu se poate face la rar cu cateva sute de euro. eu nu inteleg de ce tot insisti sa cumperi o factura nasoala de pe undeva, cand cel ce a vandut cadrul e obligat sa dea factura, si chiar de s-a pierdut originalul exista solutii. sau cadrul ala chiar daca e nou, de fapt nu a fost cumparat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a fost cumparat pe ebay de la o firma, a avut si factura. Daca a fost cumparat de la o persoana fizica.. trebuie gasit si intrebat daca mai are factura samd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt posesorul unui Suzuki Sv650S adus din Italia de cei de la MotoMus. Motocicleta mi-a fost adusa acasa, 2 chei, actele de italia ( carta di circulazione, certificato di proprieta, factura, CV intre ei si italian, fiscal, Copie dupa taloul platformei + declaratie, copie dupa certificatul de inregistrare al firmei ) Totul in schimbul unei sume de bani.

 

Factura a fost emisa pe numele tatalui meu, “ pentru ca RCA“.

 

Am tot stat pe ganduri sa merg la RAR pe ea, pe plaforma, pana la urma mi-am scos un numar rosu.

Pentru numar provizoriu ai nevoie de urmatoarele:

Buletin + copie, copie factura intre firma si actualul proprietar, original + copie “carta di circulazione”, original + copie “certificato di proprieta”, copie RCA pentru nr rosu ( facuta langa politie, in alta partea mi-au zis ca nu fac asa ceva) 17 lei, taxa de autorizare provizorie (directia fiscala) 7 sau 9 lei, taxa contravaloare autorizatie provizorie de circulatie CEC 13 lei. Si evident cererea de nr provizoriu la care se achita placuta, 17 lei. Pacuta cu certificatul provizoriu au fost gata in aprox 30 minute. Total in jur de 50 lei. Dosarul l-a depus tatal meu. Cand iti dau numerele iti cer buletinul.. si se uita cui le inmana. Din ce mi-a povestit tatal meu nu mi-le dadea doar cu procura notariala.

 

Programare telefonica la RAR pentru data de 23feb15 ora 12 00 Brasov. Dupa lungi cautari pe siteuri meteo, ca sa imi fac o idee cat de congelat o sa ajung la RAR. Programarea am facut-o cu o saptamana inainte, timp in care pe siteurile meteo vremea din acea zi a fost actualizata de 4-5 ori. (initial soare, apoi ploaie, si tot asa). Am printat o cerere RAR de pe net.. si m-am dus cu ea completata. Ajuns in jur de 11 30 la RAR, fiind prima oara cand am nevoie de servicile lor, am zis sa intreb si eu respectos… evident ca mi-sa zis.. “Aici se sta la coada.” Apucasem doar sa salut. Am cautat coada cea mai mica.. poarta A.. (citisem ceva pe forum ca la A ar fi pentru motociclete, si ca ai nevoie de cerere, buletin, carta di circulazione). Ma uitam la oamenii care intrau si dadeau niste harti, iar alti veneau la masini cu foi. M-am gandit ca ceva nu e in reglua si am dat un tur de cladire.. am gasit biroul de info.. ii explic ce acte am si ma trimite la porta principala ( o cosmelie alba ) pentru a-mi ridica programarea facuta. Portarul cauta programarea.. dureaza ceva sa o gaseasca logic.. ( “nu este !” ) ( in gandu meu.. nu-i pe draq, doar am vb cu femeia aia.. aveam nr de inregistrare ) o gaseste intr-un final si da programarea ( juma de foaie A4 ) si o cerere de rar printata pe hartie igenica. Era ora 12 si 05. Pe cosmelie mai scria: Din data de 23feb programarile se fac doar telefonic!. Ma intorc la motocicleta.. ajunsesem deja in fata portii fiind primul la coada. Termin completarea cererii, si se deschide poarta.. Urmam. Am inmanat programarea, cererea proaspat completata, carta di circulazione, buletin, mi-a tras si certificato di proprieta din dosar. A durat aprox. 1 ora si 10 min.. test frana si verificare motocicletei poze la serii, timp in care mi-sa inmanat certificato di proprieta si buletinul. Am fost trimis la caserie sa platesc. Achitat 361.4 lei. Am primit factura, o foaie verde ( cred ca era tot factura ) si un cerc albastru de lipit pe numarul definitiv. Cu foaia verde am dat-o inginerului de acolo.. am dat o semnatura, iar dupa restul actelor trebuie sa merg in ziua urmatoare dupa ora 12, pana la 16 cand se termina programul. Vizita la RAR am putut sa o fac, chit ca nu sunt proprietar in acte, fara sa am nevoie de niciun fel de imputernicire. Vremea splendida pentru 23 feb !

 

A doua zi am fost la RAR sa imi ridic actele la ghiseul de eliberare acte. (timp: max 2 minute). Am primit Cartea motocicletei, Carta di circulazione, Certificat de autenticitate, talon de inspectie tehnica galben, Certificat de inspectie periodica. Apoi am fost la un birou de acte auto unde am facut 2 dosare; unul pentru directia fiscala si unul pentru politie si RCA pe 6 luni pentru inmatriculare (RCA = 93lei), iar dosarele 40lei. ( Cred ca este necesar sa ajungi sa faci dosar pentru ca iti bate pe masina de scris cartea auto, pretul era afisiat 18 lei. ). Fata de la birou mi-a scris pe o foaie ce trebuie sa fac in continuare. (valabil pentru BV) “ te duci la Ghiseul 19 [Directia fiscala] cu dosaru, iti pune o stampila aici, foaie care trebuie sa o treci la dosarul pentru politie, platesti impozit [32 lei], apoi la Gh 18 achiti [60lei] ( taxa inmatriculare ), iar la CEC 37 lei ( taxa de talon ), apoi cu dosarul si chitantele la politie.” La politie se achita valoare placutei 17lei sau preferential 68lei. In 2 ore am avut numarul.

 

Pretul total al inmatriculari a fost de 660 Roni. Baiatul de la MotoMus mi-a spus ca o sa ma coste in jur de 200 de euro. Daca motocicleta era pe numele meu depasam aceasta suma. Sper sa fie de folos acesta postare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am un scuter care trebuie radiat de la primarie (comuna Harman,Brasov) ca sa nu mai platesc impozit. Scuterul nu il mai am, l-am dezmembrat. tot ce mai am e placuta cu numere si certificatul de inregistrare acela micut pentru portofel unde scrie ca e inregistrat pe comuna respectiva cu numarul aferent placutei. De unde sa scot alte acte daca nu mai am. Cand l-am inregistrat la comuna am avut doar un talon de italia pe care nu il mai am. Trebuie sa merg la notar sau unde? sa pot rezolva problema. Sau ce variante mai sunt sa il pot scoate de la plata impozitului? Multumesc.

Editat de Vanss Rareș
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am un scuter care trebuie radiat de la primarie (comuna Harman,Brasov) ca sa nu mai platesc impozit. Scuterul nu il mai am, l-am dezmembrat. tot ce mai am e placuta cu numere si certificatul de inregistrare acela micut pentru portofel unde scrie ca e inregistrat pe comuna respectiva cu numarul aferent placutei. De unde sa scot alte acte daca nu mai am. Cand l-am inregistrat la comuna am avut doar un talon de italia pe care nu il mai am. Trebuie sa merg la notar sau unde? sa pot rezolva problema. Sau ce variante mai sunt sa il pot scoate de la plata impozitului? Multumesc.

ar trebui sa fie suficient nr+talonul de primarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...