nirvana Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 de la anaf trebuie dovada ca nu platesc tva la ea, nu pt taxa de poluare......dar am reusit sa depun actele astazi vineri iau hartia si seara merg si la politie... sper sa nu-mi cera declatie la notar sau alte balarii.... motoreta mea a fost adusa pe platfoma de cineva., am o copie de pe talon cu itp valabil, am inteles ca trebuie sa atasej copia de pe talonul remorcii si sa dau o declaratie pe proprie raspundere ca am adus-o pe acea remorca.... am inteles ca oricum toate aceste acte difera de la un judet la altul.....asa ca cel mai bine stie cineva care tocmai a inmatriculat in bucuresti o moto adusa de afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 1.de la anaf trebuie dovada ca nu platesc tva la ea, 2.am inteles ca oricum toate aceste acte difera de la un judet la altul..... 1.....dovada de la ANAF: mi se scoala parul pe spate...., never ever nu am auzit de asa ceva.... 2. da, difera colegu, ca doara traim in Romanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nirvana Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 cu traitul in Romania ....ai 100% dreptate .... de hartia pt anaf am aflat chiar de la politie cand am fost sa-mi rezerv nr de inmatriculare dupa ce mi-am vandut motoreta.... este posibil insa cand ajung la ghiseu sa nu mai trebuieasca...... cand am fost prima data la anaf si au cerut traducere dupa talonul de olanda mi-au cerut si cartea motoretei in original , acum nu au mai cerut... daca ajung vineri la politie pt inmatriculare voi intra din nou pe forum sa clarific ce acte trebuiesc cap-coada pt inmatricularea in Buc - poate va mai avea nevoie cineva...... necesar acte care la vara sa nu mai fie valabile.....la cum se schimba schimbarile pe la noi....sau mai bine spus cum se pun in aplicare sau cum se interpreteaza anumite legi..... ca daca imi aduceam un frigider nu mai plateam tva ......da' tre' sa justifice si bugetarii de ce sunt asa de multi .....asa ca ne f-t pe noi cu tot felul de aberatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clavdiu Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Salutare, am gasit o motociclete Rieju RS 125 care are acte pe 49. Am vorbit cu proprietarul si a zis ca are actele de 125 dar este radiata. Acum ma intereseaza cum ar trebui procedat pentru a o inmatricula si cam care ar fi costurile ? http://olx.ro/oferta/vand-rieju-rs2-matrix-50-ID27Azl.html Aceasta este motocicleta. Si sa imi spuneti daca se merita. In 2 3 luni vreau sa imi iau motocicleta de 125 si ma intereseaza consumul cat mai mic deci fara 2T, iar CBR e cam subtirica si caut alte modele. Acesta are piese de yamaha din ce am citit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 scump domn'le scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Depinde cum a radiato, in principiu nu se mai radiaza. Asa k intreaba ce inseamna "radiat" la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 No ofence dar e gunoi o chinazaraie facuta pe vapor si scumpa,cunosc pe cineva care si-a luat una asemanatoare nou nouta si dupa i-a parut rau,m-ai degraba ia-ti un scuter ca iesi mai bine.Dar na faci cum crezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut.am cumpărat iarna ăsta o motocicleta căzută. ..Aceasta avea cadrul strâmb și fisurat..băiatul ăla mi-a dat și cadru nou la ea. El am făcut contract vânzare cumpărare, mi-a dat fiscal ,cartea ,talonul și asigurarea..Acum I-a expirat și itp sibasigurarea..Peste o luna vreau sa o înmatriculez pe numele meu..Bun..Ăsta de la care am luat motorul mi-a dat și un motor de rezerva (motorul original) el mi-a spus ca are probleme treapta 2 și ca a luat altul complet..În fine nu o avea și alte probleme dar nu M-a interesat prea mult..Treaba e ca motorul ăsta are alta serie. Deci: cadrul vechi are tăblia aia cu seria și tot..cadrul nou are locașul și tableta o pot prinde eu acolo perfect. Este prinsa în nituri..Ce sa fac? 1-sa pun eu aia și sa mă duc doar pentru itp și sa îmi omologheze seria la motor? 2-sau sa mă duc acolo și cu cadrul vechi și se ocupa ei de mutatul tăblițele și sa îmi bata seria și pe cel nou acolo la cadru? Și ar mai fi cu seria de motor..citeam pe aici ca e mai ușor sa o șlefuiesc. .Ce ziceți? Eu nu am nici un act de la motorul ăla. O seara plăcută Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 din cate stiu eu trebuie sa schimbi tu cadrul si apoi mergi la rar. unde iti modifica in c.i., nu stiu cat e de legal sa schimbi tu tablita aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Fratica, tare de mananca undeva... nu era mai simplu sa iei una fara probleme, cum am impresia ca te-am mai sfatuit si acum vreun an? Daca ma chinui un pic, cred ca imi aduc aminte si de un suzuki bandit si un zx6r... asa e? Cadrul nu e considerat consumabil, motorul cam da. Asadar pe cadrul bun (neindoit) iti trebuie ACTE ca sa o rezolvi simplu si usor. Adica contract, fiscal, fisa, carte, etc. Nu stiu cum mere recarosarea la mobre, nu cred ca e imposibil, dar posibil sa iti trebuiasca ceva acte pe el si acolo, asta trebuie sa vezi tu acum. Tablia aia nu face 2 bani. Cadrul are stantat pe gatul furcii seria. Have fun: http://www.rarom.ro/article--Cum_s%C4%83_procedez_%C3%AEn_cazul_schimb%C4%83rii_caroseriei%C5%9Fasiului_unui_vehicul--122.html Editat Februarie 22, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 ce serie la cadru si la motor is trecute in acte( carte si talon) cu alea trebuie sa te duci la rar. daca mergi cu altele, iti cer acte de provenienta, factura etc. sa schimbi tu tablita aia e ilegal, or sa te lege aia. apoi nu numai tablita e cu serie, trebuie sa fie gravata undeva in fata pe cadru direct seria. nu te apuca de sters serii ca nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 trebui sa fii mai explicit ca nu se intelege mai nimic din postarea ta.....deci tu ai indreptat cadrul stramb la ea sau vrei sa ii pui cadrul nou la ea?? sau tu vrei sa pui motorul pe cadrul nou si sa il inmatriculezi ?? in carte ai seria la motor sau doar la cadru?? daca vrei sa schimbi cadrul atunci iti trebui o foaie de la un service autorizat rar care sa certifice ca ei au schimbat cadrul si trebui sa mergi si cu cadrul vechi sa vada seria... acum vorbesc ca asa era legea acum cativa ani dar de atunci s-au modificat multe....deci tu practic faci recarosare si iti trebui acte si pe cadrul "nou".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Sînt o gălăgie de mobre prin țară funcționale, cu acte în refulă şi la prețuri derizorii, de ce ai vrea să faci astfel de afaceri, naiba ştie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Combinația dracului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut.am cumpărat iarna ăsta o motocicleta căzută. ..Aceasta avea cadrul strâmb și fisurat..băiatul ăla mi-a dat și cadru nou la ea. El am făcut contract vânzare cumpărare, mi-a dat fiscal ,cartea ,talonul și asigurarea..Acum I-a expirat și itp sibasigurarea..Peste o luna vreau sa o înmatriculez pe numele meu..Bun..Ăsta de la care am luat motorul mi-a dat și un motor de rezerva (motorul original) el mi-a spus ca are probleme treapta 2 și ca a luat altul complet..În fine nu o avea și alte probleme dar nu M-a interesat prea mult..Treaba e ca motorul ăsta are alta serie. Deci: cadrul vechi are tăblia aia cu seria și tot..cadrul nou are locașul și tableta o pot prinde eu acolo perfect. Este prinsa în nituri..Ce sa fac? 1-sa pun eu aia și sa mă duc doar pentru itp și sa îmi omologheze seria la motor? 2-sau sa mă duc acolo și cu cadrul vechi și se ocupa ei de mutatul tăblițele și sa îmi bata seria și pe cel nou acolo la cadru? Și ar mai fi cu seria de motor..citeam pe aici ca e mai ușor sa o șlefuiesc. .Ce ziceți? Eu nu am nici un act de la motorul ăla. O seara plăcută Cine crezi ca te poate ajuta cand postezi un astfel de anunt? Dupa ce ca povestea este f. complicata, o si amputezi cu greseli gramaticale....eu unul nu am putut sa te urmaresc....cadru de rezerva, motor de rezerva....ai cumparat doua motociclete, avariate ambele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Nu, cea de rezerva este ok, cadru si motor ok, dar fra acte. Cea cu acte este busita,cadrul rupt. Deci trebuie transplant de cadru si motor cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Nu, cea de rezerva este ok, cadru si motor ok, dar fra acte. Cea cu acte este busita,cadrul rupt. Deci trebuie transplant de cadru si motor cu acte. Recarosare moto? Dupa ce va suna la RAR pentru programare sa ne spuna si noua ce raspuns a primit, sunt curios.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Pile, pile si iar pile, bani, rabdare, bani, si reusesti pana la urma altfel nu poti face nimic, sau poate se poate dar ajungi la nebuni pana reusesti. Asa ca te gandesti bine la cine poti apela si mergi la cel mai mare spagar sa te stoarca de bani si vei reusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 A....am cumpărat ...o motocicleta căzută ...cadrul strâmb și fisurat ...băiatul ...mi-a dat și cadru nou la ea. ...am făcut contract vânzare cumpărare, mi-a dat fiscal ,cartea ,talonul și asigurarea ...vreau sa o înmatriculez pe numele meu ...mi-a dat și un motor de rezerva ...motorul ...are alta serie B....cadrul vechi are tăblia aia cu seria și tot..cadrul nou are locașul și tableta o pot prinde eu acolo perfect. Este prinsa în nituri..Ce sa fac? 1-sa pun eu aia și sa mă duc doar pentru itp și sa îmi omologheze seria la motor? 2-sau sa mă duc acolo și cu cadrul vechi și se ocupa ei de mutatul tăblițele și sa îmi bata seria și pe cel nou acolo la cadru? Și ar mai fi cu seria de motor..citeam pe aici ca e mai ușor sa o șlefuiesc. .Ce ziceți? Eu nu am nici un act de la motorul ăla. O seara plăcută N-am trecut printr-o astfel de situatie, dar uite cum vad eu lucrurile: A. Toate bune si frumoase, doar ca nu ne spui daca la cadrul nou ai si ceva acte (cum ar fi o factura). B. 1 - Tablita cu seria nu are cine stie ce valoare. DOAR SERIA BATUTA PE CADRU ESTE IMPORTANTA. Deci acest punct iese din discutie. 2 - Da. Cam asta ar fi mersul firesc al lucrurilor. Doar ca trebuie sa ai acte si la cadrul NOU, chiar daca nu are tablita si serie, ca sa reiasa de unde provine. Referitor la seria de motor, ar fi o ilegalitate sa o slefuiesti. Deci iese din discutie. Din cate stiu eu, atat timp cat motorul nu apare in baza de date ca fiind furat sau inmatriculat, nu conteaza daca nu ai acte. Iti vor trece cei de la RAR in carte seria de motor pe care o gasesc pe acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Fara sa te superi pe mine , asta e afacere bulgareasca. Tu , practic ne intrebi cum se poate inmatricula o motocicleta fara acte. ( poate nu am inteles eu bine... imi cer scuze in cazul asta ). Nu mai bine cumparai una in regula? am senzatia cu o sa iesi mai scump, cu mult, cu struto -camila asta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Tu , practic ne intrebi cum se poate inmatricula o motocicleta fara acte. Omul ne intreaba cum se poate inmatricula o motocicleta al carei cadru este rupt si pentru care are si un motor de rezerva. Eu asta am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Omul are doua cadre unul cu acte si unul fara si doua motoare ,unul functional si altul nefunctional si fara acte. Din astea vrea sa incropeasca un motor.... Omul ne intreaba cum se poate inmatricula o motocicleta al carei cadru este rupt si pentru care are si un motor de rezerva. Eu asta am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Cum ai zis tu Maryus numai ca în diagonala Editat Februarie 22, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Omul are doua cadre unul cu acte si unul fara si doua motoare ,unul functional si altul nefunctional si fara acte. Din astea vrea sa incropeasca un motor.... Depinde doar daca are sau nu acte pe cadrul NOU. Daca are acte, atunci se poate "incropi" fara probleme o motocicleta. Daca nu are, atunci poate sa caute un alt cadru cu acte. Situatia nu este chiar atat de complicata pe cat pare. Daca ar fi sa ne referim si la motor, din nou nu este foarte complicat. Poate sa ia piesele bune din motorul fara acte si sa le bage in motorul stricat, dar cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Sa fiu mai clar..Am cumpărat un kawasaki zx6r 2006 lovit. Avariat cadrul, bordul,scărițe dreapta,carene frontale faruri..Și alte lucruri..băiatul ăsta a luat pentru ea tot. A cumpărat cadru nou .nesta tat nenimic..Am montat tot pe cadrul nou și acum motocicleta e ok. Are toate piesele cumpărate. Motocicleta este complecta și funcționează perfect. Acum..băiatul este proprietar în acte..mi-a dat fiscal și tot..Dar cadrul pe care este el proprietar este îndoit...La cadrul cel nou (care este acum montat pe moto) nu am nimic la el..factura sau ceva. Și când am luat motocicleta ăla mi-a dat și un motor vechi (originalul ei) și mi-a spus ca are probleme la treapta 2. Am dat 1000 e pe motocicleta..m-am făcut mai înțeles? Editat Februarie 22, 2015 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.