emylyo Postat Aprilie 24, 2009 Autor Share Postat Aprilie 24, 2009 Am avut Cl 14 si e o casca slabuta,dar si pretul a fost pe masura.Apoi am avut Zf9 la 200 euro si a fost un pic mai buna.Am avut modelul Fg14 la 300 euro era pe atunci si era mai aproape de Shoei.Shoei pot compara doar cu Arai si Suomy.Zilele astea o sa imi mai iau un Fg 14 ca mi-a placut casca asta,dar Shoei ramane casca de baza.Sfatul meu-vinde-o si ia-ti o casca mai buna fie ea si second hand.Am vazut la 4-5 milioane casti bune la second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Am avut Cl 14 si e o casca slabuta,dar si pretul a fost pe masura.Apoi am avut Zf9 la 200 euro si a fost un pic mai buna.Am avut modelul Fg14 la 300 euro era pe atunci si era mai aproape de Shoei.Shoei pot compara doar cu Arai si Suomy.Zilele astea o sa imi mai iau un Fg 14 ca mi-a placut casca asta,dar Shoei ramane casca de baza.Sfatul meu-vinde-o si ia-ti o casca mai buna fie ea si second hand.Am vazut la 4-5 milioane casti bune la second. Aha...ok. Ideea era ca si mie imi ramasese mintea la FG 14 dar dupa ce am citit despre ea si mai ales am probat-o, pot spune ca nu e deloc pentru mine. Imi provoca o mare apasare pe frunte si nu ma simteam deloc confortabil, plus ca era cam cat o galeata. La fel si modelul Samurai. Arata super bine, dar aveam impresia ca are vreo jumatate de metru Am avut un AGV care din pacate mi-era mare si am dat-o, dar AGV mi-as lua din nou. Iti recomand sa incerci sa vezi ce inseamna. Cand voi avea bani de investit in alta casca sigur imi voi lua un AGV! Asfalt uscat! PS: Daca poti si ai timp si chef zi-mi si mie ce anume a fost "slabut" la ea. Vreau sa vad de curiozitate ce crede despre ea un alt utilizator. Am purtat scurt timp si un Airoh flip up si ca nivel de zgomot nici nu se compara cu HJCul care este de 1000 de ori mai silentioasa. Editat Aprilie 24, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 25, 2009 Autor Share Postat Aprilie 25, 2009 Zgomotul este mare in casca,urla ,suiera.plastic ieftin.Desenul este placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 Am montat si indicatorul de treapta de viteza.Superb lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 Foto de azi!Si inca ceva pe masura-a unui prieten-m-am dat si eu cu ea si se poate masura de la egal la egal cu busa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Indicatorul ala de nivel ..arata cam ''supraplin'' Daca nu poti recalibra indicatoarele ,am eu un bord de busa,cu prinderi rupte,etc(il tin amintire ).Ceasurile sunt in regula Editat Aprilie 27, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 Nu prea le-am recalibrat bine.Din plin cand aveam consumati 11l acul indica sub jumate si nu cred ca era normal.Iar la plin arata sub nivelul maxim.Asa ca am facut plinul si l-am fixat eu acolo la peste full.Inca sunt in teste.Am nevoie deci de bord sa vad daca se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Imi indica bine acul la carburant.Cand se aprinde becul rosu mai am 5-6.L-AM RECALIBRAT CU PLINUL FACUT LA MAXIM.La mers tare si foarte tare mi-a consumat si 12-13 l la 100km.M-au intrebat mai multe persoane daca este scump de intretinut busa.Iata cateva preturi-ulei Motul dubluester 4l la 300ron-intra 3100 fara filtru,3400 cu filtru si restul se completeaza in cei 6000km pana la revizia urmatoare(eu nu l-am schimbat niciodata la 6000 ,ci la mai putin),filtru ulei 40-70 lei,filtru aer kn 90-120 e,filtru aer serie 150-180 lei,spray lant 40-50 lei,caucioace 230-300 euro pereche,placute de la 90-140 lei pereche pe fata,baterie de la 150-400 ron,bujii de la 100-200 ron,stabilizaor benzina 20-40 ron,octane booster 20-30 lei. Editat Mai 8, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 De cateva zile am delimitat motorul cu delimitator de la Ivan TRE din State.Motorul a devenit brutal in primele 4 trepTe si cred ca va trece lejer de limita celor 300 km la ora.URMEAZA ACHIZITIONAREA UNUI PARBRIZ RACE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 De acum 2 zile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Frumoasa bestia ! sa o stapanesti sanatos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 9, 2009 Autor Share Postat Iunie 9, 2009 Una de la Constanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 9, 2009 Autor Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Alta de la Bacau!Sunt motociclist de terasa...cum insinuau unii! Editat Iunie 9, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 9, 2009 Autor Share Postat Iulie 9, 2009 Mobra a primit o pompa radiala de frana Nissin si caucioace noi cu P Power fata.Setul vechi a tinut cam 6500-6700km si mai mergeau,dar...nu merita riscul. Mesaj completat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute!! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 Multumesc deasemenea.Astazi hayabusica a depasit 17000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bimmer Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 e inca tanara ... pana trece vara ajungi la 20.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 31, 2009 Autor Share Postat Iulie 31, 2009 Am schimbat parbrizul cu un Puig Smoke Race si un tank fuel protector look carbon.Avem in tara motoare cu capacitatea cilindrica modificata si peste 220 cp la Sibiu. Mesaj completat . Mesaj completat A implinit 10 k km de cand este la mine.Din fereicire fara incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 (editat) faina poza aceasta (ce ti-i si cu teknologia domne) /index.php?...t&id=405103 ieri am vazut una exact la fel (cu exceptia parbrizului), tot cu nr de IL, in Timisoara, chiar la sala unde merg eu Editat August 16, 2009 de GoogleBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 18, 2009 Autor Share Postat August 18, 2009 Mi-ai dat emotii.Am fost plecat si am sunat acasa sa vad daca mai e moto in garaj.Nu stiu pe nimeni la noi in judet sa mai aiba busa.Se pare ca este undercover. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 am avut ocazia sa ma delectez cu sunetul ei la petrecerea de deschidere al unei cafenea moto din CT, imi pare rau ca nu ai stat, i-as fi dat putin tarcoale sa o privesc mai indeaproape. o stiu de pe vremea cand era in fata la grill house, a fost prima hayabusa pe care am privit-o la un metru distanta pe vremea cand nu aveam carnet. btw, misto sunet, m-a cam lasat nostalgic dupa niste tobe modificate cand ai plecat! . km multi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 22, 2009 Autor Share Postat August 22, 2009 Imi pare rau ca nu am putut sta din cauza unui nesimtit care tot urla ca ai este foame si ca el vrea la Costinesti ca ciorba ca acolo nu gasesti-scuze de rima si cacofonie,dar nu m-am putut abtine.Acelasi individ care peste 2 saptamani avea sa declanseze scandalul la Breaza,recidivand dupa 1 mai la mare.Acum macar am invatat sa imi aleg companionii mai atent si sa nu mai tolerez iesirile violente sub influente negative.Aveam in searaaceea pe motor o toba Micron la care lucram pentru un sound tare si placut.Mie unul nu mi-a placut cum a iesit si chiar azi am revenit la Yoshimura.Imi pare rau ca nu am putut sta,dar poate pe viitor ne vom mai intalni.Motocicleta arata un pic mai bine ca atunci-intretinuta,incaltata,polishata,ceruita,spalata,upgradata.Cand credeam ca o cunosc era sa imi faca figura-intr-o seara m-a dus in lumanare si era sa o pierd,dar frana de spate a avut efect.Cu busa nu trebuie sa iti pui mintile.Trebuie sa incerci sa o iei cu binisorul si te asculta.Nu trebuie brutalizata pentru ca devine o bestie.In rest numai de bune.Respect celor ce fac kilometrii.In ultima vreme am imbatranit.Forumul intinereste si se strica din pacate.Prefer sa merg mai mult si sa scriu mai putin.Respect!Ne vedem pe sosele!Sau ne auzim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 SUZUKI GSX1300R HAYABUSA echipata cu un full sistem de evacuare YOSHIMURA TRIOVAL CARBON-JUST FOR RACE USE modificat,centralina,filtru de aer K@N nou,filtru de ulei K@N nou model tunning SPECIAL FOR HAYABUSA,bujii iridium NGK,Baterie noua YUATSA,crashprotectors LSL,crashprotectors suplimentare pt scarite si toba LIGHTING-USA,amortizor de ghidon,futune race LUCAS,placutze race NISSIN,monopost,parbriz aftermarket,ornament carbon bord,suport numar rabatabil,semnalizari miniaturizate aftermarket spate,alarma cu senzori suplimentari si perimetrali dualzone,tanlpad HARRIS.Motocicleta este non euro,injectie,fara sonda de oxigen sau vreun catalizator.Cumparat din GERMANIA la 0 km in 2004,unic propietar in ROMANIA-rulaj 9000km,cauciuc original fata,cel de spate a fost schimbat la 6000km,nerulata 2006-2007 octombrie,carte service.Motoreta a primit un schimb de ulei MOTUL dubluester 15w50,antigel,lichide frana si ambreiaj.Motocicleta este deosebita si completa-puternica,stabila,super chiar si pe curbe,usoara-pt mine ,se comporta excelent cu amortizorul de ghidon,sound placut diabolic,cuplu bun 133 N/m,elasticitate,un consum decent 8-10/100km.Franele cam lasa de dorit si nu este o noutate la busa,frana de motor le compenseaza. A fost facuta parca pt gustul meu si e marimea mea.De azi doarme la mine in garaj. Felicitari de achizitie !!! Care au fost precedentele 9 motoare ? Si acum sa fiu putin rau: cum derq rezista sus timp de 2 ani un topic de genu"mi-am luat motor nou, ia uitati ce fain e" ???????????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 pentru ca tot timpul pune ceva nou pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 pentru ca tot timpul pune ceva nou pe ea mai putin km... ...sorry...super mobra dealtfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.