BMW RIDER Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 OK, dar mie imi ramane inca o intrebare de pus: Ai scris ca GS-ul are consum mult mai mic. Esti sigur? Totusi BMW-ul are cilindreea mult mai mare avand BMW R1100R(aceeasi motor ca si in GS) pot sa-ti spun consumul real. Cel mai mic 4.7l/100 km(vit.max.120 km/h si cu 2 persoane). Consum cel mai mare (masurat in oras 7l/100 km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 OK, dar mie imi ramane inca o intrebare de pus: Ai scris ca GS-ul are consum mult mai mic. Esti sigur? Totusi BMW-ul are cilindreea mult mai mare scuze ca ma bag dar nu ma pot abtine...la mine 1800cc am un consum de 5% extern...cam ca un shadow de 750cc...asa ca nu tre sa te mire ca cilindreea mare are uneori consum mai mic decit cilindreea mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 http://www.africanqueens.de/html/bilder_galerie.html iete un link cu africane...vedeti voi daca'i enduro sau nu! Ia uite ce bine zicea cineva aici pe site despre enduro. Citez: ------------------------------------------------------------------------------------------------- nu stiu de ce vorbiti despre hardenduro...problema e ca la RO 20 oameni stie ce inseamna hardenduro...si enduro. Extreme Eduro (Hardenduro) : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article319 Enduro : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article245 ------------------------------------------------------------------------------------------------- AFRICA TWIN NU ESTE ENDURO, IAR MAJORITATEA CELOR CARE O DETIN O FOLOSESC IN PRIMUL RAND PE STRADA, SI ABIA DUPA AIA PUTIN PE DRUMURI DE TARA SAU FORESTIERE FOARTE CIVILIZATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASTA NU-I ENDURO!!! si cu asta am incheiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocaine Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) Ia uite ce bine zicea cineva aici pe site despre enduro. Citez: ------------------------------------------------------------------------------------------------- nu stiu de ce vorbiti despre hardenduro...problema e ca la RO 20 oameni stie ce inseamna hardenduro...si enduro. Extreme Eduro (Hardenduro) : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article319 Enduro : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article245 ------------------------------------------------------------------------------------------------- AFRICA TWIN NU ESTE ENDURO, IAR MAJORITATEA CELOR CARE O DETIN O FOLOSESC IN PRIMUL RAND PE STRADA, SI ABIA DUPA AIA PUTIN PE DRUMURI DE TARA SAU FORESTIERE FOARTE CIVILIZATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASTA NU-I ENDURO!!! si cu asta am incheiat asta ziceam si io..putin o folosesc la altceva,insa sa pui eticheta .."nu e enduro"...mi se pare oleaca subiectiv...atunci cand chiar ea poate multe...saitul de'l pusesem k link sustine ce-ti zisei... balanta se inclina pt bmw...(.chiar si a mea ), dar nu pune etichete k o sa fii uimit ce poate a mea(zic de afrikana)!! ..depinde cine merge cu ea Editat Decembrie 7, 2007 de cocaine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 AFRICA TWIN NU ESTE ENDURO, IAR MAJORITATEA CELOR CARE O DETIN O FOLOSESC IN PRIMUL RAND PE STRADA, SI ABIA DUPA AIA PUTIN PE DRUMURI DE TARA SAU FORESTIERE FOARTE CIVILIZATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASTA NU-I ENDURO!!! Pai dupa logica asta, din moment ce sunt posesori de KTM LC4 care merg prin oras, inseamna ca nici KTM-ul nu e de enduro Sunt de acord cu o singura definitie: enduro = offroad, respectiv hard enduro = motocros Poate Africana sa mearga prin coclauri? Poate! Deci e enduro, na! Si in plus, linkurile date de dumneata mai sus fac referire la COMPETITII de motocros Totusi, eu am umblat anul asta destul de mult pe dealuri cu motocicleta (Transalp), pe poteci turistice, care desigur ca nu erau asfaltate Nu am pretentia ca am facut enduro, dar nici nu cred ca se poate numi "touring" Din cate stiu eu, "enduro" este sinonim cu "anduranta", ceea ce prea se face in competitiile catre care ne-ai dat linkurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 enduro-touring. punct. desi sunt fan bmw, nu poti sa faci o comparatie corecta intre 2 lucruri. fiecare suntem putin subiectivi. ca sa faci comparatie pe bune, trebuie sa ai si GS si AT. atunci faci o comparatie la obiect. aia pe forumul BMW zic ca este cel mai bun, aia pe forumul AT, zic ca asta este mai buna, samd. oricum BMW-ul este mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Pai dupa logica asta, din moment ce sunt posesori de KTM LC4 care merg prin oras, inseamna ca nici KTM-ul nu e de enduro Sunt de acord cu o singura definitie: enduro = offroad, respectiv hard enduro = motocros Poate Africana sa mearga prin coclauri? Poate! Deci e enduro, na! Si in plus, linkurile date de dumneata mai sus fac referire la COMPETITII de motocros Totusi, eu am umblat anul asta destul de mult pe dealuri cu motocicleta (Transalp), pe poteci turistice, care desigur ca nu erau asfaltate Nu am pretentia ca am facut enduro, dar nici nu cred ca se poate numi "touring" Din cate stiu eu, "enduro" este sinonim cu "anduranta", ceea ce prea se face in competitiile catre care ne-ai dat linkurile Am fost inteles gresit. Am zis ca AT nu este enduro. In acelasi timp, nici nu este folosita de majoritatea proprietarilor in teren pentru ca nu-i buna pentru asta. E prea grea, centrul de greutate prea sus, carene si altele. Voi daca ati vazut 21 pe fata, gata, e enduro dom'le. Habar n-aveti ce-i aia enduro. Daca s-a gasit unu' s-o bage nu stiu pe unde, gata, clar e enduro. Pai daca o luam cu logica asta cretina, am mai vazut pe unu' care a facut turul lumii cu un R1, prin niste noroaie pana la genunchi si prin desert. Dupa logica voastra scurta inseamna ca R1 e enduro. Nu? Cineva a pus un link cu niste poze din nu stiu ce raliu. Habar n-avem cum fusese tunata acea motoreta, si ala oricum nu era enduro, era rally raid. Repet, AT, in cel mai bun caz, poate fi o motocicleta pe care o poti folosi si OFF ROAD (adica, in afara drumului asfaltat) . Eventual, poate cel mai corect, as putea spune ca se poate face cu ea RALLY RAID (chiar asa, asta aveti habar ce-o fi?). Atat. Dar in niciun caz enduro. Cum bine a spus si ala pe care l-am citat, prea putini stiu exact ce inseamna enduro. Iar exemplul ala era despre terenul folosit si felul in care se merge la enduro, si nu ce te-ai limitat tu sa vezi, adica ca erau niste panglici pe acolo si aia mergeau contra cronometru. Voi sunteti genul care daca-si cumpara 21 pe fata automat sunt enduristi. Habar n-aveti. Cand ai spus ineptia asta: "Sunt de acord cu o singura definitie: enduro = offroad, respectiv hard enduro = motocros", abia atunci mi-am dat seama in ce hal de profan esti vizavi de acest subiect. <small>--- Mesaj completat în 08 Dec 2007 06:57 -------------</small><br/> Exemplul pe care l-am dat NU FACE REFERIRE LA COMPETITIILE DE MOTOCROS. Ala e chiar enduro pe circuit. Motocrosul e cu totul altceva. Abia acum imi dau seama ca tu daca ai vazut ca e trasat drumul cu panglici ai zis ca-i motocros --- Mesaj completat în 08 Dec 2007 07:49 -------------Daca am fost prea dur, scuze, dar chiar mi-a sarit tandara. --- Mesaj completat în 08 Dec 2007 09:53 -------------Asta-i motocros. Sper sa sesizati diferenta Editat Decembrie 8, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Cred ca s-ar rezolva aceasta disputa daca cineva competent ar dat o definitie foarte clara a ceea ce inseamna enduro, pt ca vad ca fiecare crede cu totul altceva despre ce inseamna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Si asta e rally raid. Eventual, doar aici se poate incadra o motocicleta gen AT --- Mesaj completat în 08 Dec 2007 10:07 ------------- Cred ca s-ar rezolva aceasta disputa daca cineva competent ar dat o definitie foarte clara a ceea ce inseamna enduro, pt ca vad ca fiecare crede cu totul altceva despre ce inseamna asta. Uita-te cu atentie la exemplele date si vei intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocaine Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 intr-adevar termenu' "enduro s-a impamantenit k descriere a iesirilor off road...si probabil de aici, toti il folosim ...cand ne dam cu mobrele pe dealuri ...uitati-va bine la lincurile puse de angi si vedeti diferenta...nici AT sau BMW nu s-ar incadra la enduro...cat despre rally raid...de acolo au derivat ambele modele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 <small>--- Mesaj completat în 08 Dec 2007 09:53 -------------</small><br/>Asta-i motocros. Sper sa sesizati diferenta Aceeasi Mărie cu altă pălărie E tot competitie In loc sa mearga pe dealuri, merg pe circuit amenajat in interiorul unui stadion Cuvantul "enduro" este de origine franceza si inseamna "competitie de motociclism si proba de rezitenta pe teren variat" Deci la origine, enduro nu facea absolut nici o difrenta intre motocros si raliurile din Sahara Este absolut evident ca ca nicio motocicleta din cele aflate in discutie nu poate sa faca (sau nu de multe ori) ceea ce fac motocicletele speciale de motocros, care cantaresc doar jumatate din greutatea unui TA sau GS Si, daca nu va suparati, v-as ruga sa va abtineti de a ma califica drept profan sau in orice alt mod, se presupune ca aici discutam discutii, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Daca ai de gand sa folosesti mobra in europa si majoritar pe asfalt, bmw-ul este mai bun. In schimb, africanul are destul power si cuplu cat sa nu te plictisesti cu el . Nu are tot felul de tehnologii "inovatoare" pe el, asa ca poate fi reparat si intr-un satuc uitat de lume in Congo daca e cazul, nu e pretentioasa la benzina (care in africa cam e sub 90 ), carbelitorul se desfunda lejer pe dunele saharei si asa mai departe. Un alt mare plus, este o motocicleta care a creat o legenda in jurul ei, si se gasesc prin urmare foarte multe piese aftermarket pt. ea, de la carenaje si rezervoare, pana la suspensii si altele. De asemeni, ca piese de schimb, se vor gasi mai rapid si mai ieftin la honda ... So, pt. offroad si pt. spiritul de aventura afara din .eu, africa twin castiga detasat. Cu putini banuti, chiar nu excesiv, africanul poate fi adus la zi foarte fain ... Eu unul chiar nu as da nici o alta motocicleta pe un african modificat asa : http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=16405 Editat Decembrie 8, 2007 de Marcos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 bengoase cu spume pe ele ......e de un milion de ori mai sucara africa decit bmw......sa fac balet....acolo pe muntii aia era si un 650 parca Săraca limba română ce a ajuns... F 650 si Africa Twin nu prea sunt de aceeasi categorie F 650 este cam de talia lui Transalp Toată vara am circulat impreuna cu un prieten care are F650 (eu TA) si crede-ma ca sunt absolut egale, si ca performante si ca rezistenta Eu parca am inteles ca in acest topic e vorba de BMW 1100 GS, nu de F650 GS Sau nu am inteles eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 sal acum puteti compara africa cu gs de 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 (editat) Daca ai de gand sa folosesti mobra in europa si majoritar pe asfalt, bmw-ul este mai bun. In schimb, africanul are destul power si cuplu cat sa nu te plictisesti cu el . Nu are tot felul de tehnologii "inovatoare" pe el, asa ca poate fi reparat si intr-un satuc uitat de lume in Congo daca e cazul, nu e pretentioasa la benzina (care in africa cam e sub 90 ), carbelitorul se desfunda lejer pe dunele saharei si asa mai departe. Un alt mare plus, este o motocicleta care a creat o legenda in jurul ei, si se gasesc prin urmare foarte multe piese aftermarket pt. ea, de la carenaje si rezervoare, pana la suspensii si altele. De asemeni, ca piese de schimb, se vor gasi mai rapid si mai ieftin la honda ... So, pt. offroad si pt. spiritul de aventura afara din .eu, africa twin castiga detasat. Cu putini banuti, chiar nu excesiv, africanul poate fi adus la zi foarte fain ... Eu unul chiar nu as da nici o alta motocicleta pe un african modificat asa : http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.php?t=16405 si ce prinderi masive au furcile alea in partea de jos a jugului , da cred ca si costa sa-ti prepari africa in stilul ala....nici 800-le cel nou gs nu misca in fata la modificatili alea.....pe muntii aia era si o africa de 650 este?nemodificata dar tot cu spume pe ea.... cam cit ar costa prinderile alea boano si o furca marzocchi? Editat Decembrie 11, 2007 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIII Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Salutare, am o mica nelamurire si anume: oscilez intre BMW 1100GS si Honda Africa Twin ... as vrea sa stiu care sunt diferentele de confort, fiabiliate, eventuale probleme tehnice, consum, etc. intre aceste doua motoare ... ma gandesc ca ambele se preteaza pentru drumurile din Romanica ... Pretul de achizitie nu difera prea mult de la un model la celalalt ... cei drept Africa Twin e un pic mai ieftina ... dar si mai veche ... Intrebare de baraj: in ce masura sunt bune pentru un incepator ? nu-i usoara alegerea: una e mai puternica, alta mai usoara, iar preturile pe mobile in aceeasi gama 4-7keur. depinde de buget. daca ai spre 7keur ia in calcul si ktm950adv pt urmatoarele motive: 1. mai usor ca amandoua 2.mai puternic ca amandoua: 98cp, nice! se zice ca-i cel mai misto motor v2, iar sunetul... 3.suspensii white power full reglabile 4.frane brembo f.bune si dozabile (on/offroad) 5.cadru grila (gen ducati) f.rigid 6.ranjetul tau, dupa fiecare tura, sau cand depasesti sportive... acuma ai si cateva dezavantaje: 1.consum mai mare ca gs (in oras si 8-9%) 2.mai putin comoda (adica mai racing) saua tb schimbata 3.probabil nu poti s-o incarci atat de mult ca at sau gs iar ca sa nu se mai certe lumea, categoria este dual sport, adica asfalt si drumuri neasfaltate; cu oricare din astea (gs, at, adv, tenere, etc) numai baietii profesionisti pot face enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Salut In primul rand cand iti alegi motoru trebuie sa tii cont de drumurile pe care vrei sa mergi. Daca vrei un motor si pentru forestiere cel de peste o mie e chin curat. Cel mai indicat la noi in tara ...BMW F650 GS, mai ales ca incepator. Are ABS, ce-ti poate corecta eventualele tampenii , si alte avantaje. Ia-ti un motor ce-l poti stapani si pentru ceea ce vrei, NU pentru imagine.... poate costa. In final.... Bafta sa faci alegerea corecta! Sa ne vedem pe trasee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_mihai Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 nu-i usoara alegerea: una e mai puternica, alta mai usoara, iar preturile pe mobile in aceeasi gama 4-7keur. depinde de buget. daca ai spre 7keur ia in calcul si ktm950adv pt urmatoarele motive: 1. mai usor ca amandoua 2.mai puternic ca amandoua: 98cp, nice! se zice ca-i cel mai misto motor v2, iar sunetul... 3.suspensii white power full reglabile 4.frane brembo f.bune si dozabile (on/offroad) 5.cadru grila (gen ducati) f.rigid 6.ranjetul tau, dupa fiecare tura, sau cand depasesti sportive... acuma ai si cateva dezavantaje: 1.consum mai mare ca gs (in oras si 8-9%) 2.mai putin comoda (adica mai racing) saua tb schimbata 3.probabil nu poti s-o incarci atat de mult ca at sau gs iar ca sa nu se mai certe lumea, categoria este dual sport, adica asfalt si drumuri neasfaltate; cu oricare din astea (gs, at, adv, tenere, etc) numai baietii profesionisti pot face enduro. Nu prea poti sa compari fiabilitatea KTM-ului cu Africa Twinu sau BMW. KTM-ul te rupe si la mentenanta si la fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 2.mai puternic ca amandoua: 98cp, nice! se zice ca-i cel mai misto motor v2, iar sunetul... . . . iar ca sa nu se mai certe lumea, Cu sunetul sunt de acord, e grozav, dar ala e din toba si il poti obtine si de la TA, si de la AT, sau de la oricare V2, cu toba adecvata Si... cine se cearta? Suntem oameni civilizati si discutam discutii, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocaine Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 (editat) nu-i usoara alegerea: una e mai puternica, alta mai usoara, iar preturile pe mobile in aceeasi gama 4-7keur. depinde de buget. daca ai spre 7keur ia in calcul si ktm950adv pt urmatoarele motive: 1. mai usor ca amandoua 2.mai puternic ca amandoua: 98cp, nice! se zice ca-i cel mai misto motor v2, iar sunetul... 3.suspensii white power full reglabile 4.frane brembo f.bune si dozabile (on/offroad) 5.cadru grila (gen ducati) f.rigid 6.ranjetul tau, dupa fiecare tura, sau cand depasesti sportive... acuma ai si cateva dezavantaje: 1.consum mai mare ca gs (in oras si 8-9%) 2.mai putin comoda (adica mai racing) saua tb schimbata 3.probabil nu poti s-o incarci atat de mult ca at sau gs iar ca sa nu se mai certe lumea, categoria este dual sport, adica asfalt si drumuri neasfaltate; cu oricare din astea (gs, at, adv, tenere, etc) numai baietii profesionisti pot face enduro. ne lasi ??...nu degeaba au renuntat a furniza, cei de la KTM ,mobre celor de facura" long way round"...si acu "long way down"...nu compara mere coapte cu mere verzi...adica ..zic..frate de esti tare pe motoarele tare nu renunti...asa cum n-au facut cei de la bmw!! right?...si nu o zic io,se vede in serial!... si paradoxal e faptul, k baietilor chiar le placura mobrele 990 adv..si cand ,ce sa vezi?..hop tzop.."nu putem sa va furnizam mobre,k nu credem k o sa reusiti cu ele, atata drum!!"..marketing de bullshit!!.. Editat Decembrie 12, 2007 de cocaine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 ne lasi ??...nu degeaba au renuntat a furniza, cei de la KTM ,mobre celor de facura" long way round"...si acu "long way down"...nu compara mere coapte cu mere verzi...adica ..zic..frate de esti tare pe motoarele tare nu renunti...asa cum n-au facut cei de la bmw!! right?...si nu o zic io,se vede in serial!... si paradoxal e faptul, k baietilor chiar le placura mobrele 990 adv..si cand ,ce sa vezi?..hop tzop.."nu putem sa va furnizam mobre,k nu credem k o sa reusiti cu ele, atata drum!!"..marketing de bullshit!!.. Ha, uite ca n-am fost singurul care a avut senzatia ca cei de la ktm cand au spus: "nu va dam moto deoarece credem ca nu veti reusi", de fapt vroiau sa spuna: nu va dam moto deoarece credem ca motoarele noastre nu vor reusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocaine Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 (editat) Ha, uite ca n-am fost singurul care a avut senzatia ca cei de la ktm cand au spus: "nu va dam moto deoarece credem ca nu veti reusi", de fapt vroiau sa spuna: nu va dam moto deoarece credem ca motoarele noastre nu vor reusi. chiar am ramas uimit...cum draq sa renunte KTM...care ,nah au motoare tari si de andurantza!!...insa nu au motoare adventure ..asa cum bine ziceai...sau cel putin marketingu lor asta zice!! Editat Decembrie 12, 2007 de cocaine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Ha, uite ca n-am fost singurul care a avut senzatia ca cei de la ktm cand au spus: "nu va dam moto deoarece credem ca nu veti reusi", de fapt vroiau sa spuna: nu va dam moto deoarece credem ca motoarele noastre nu vor reusi. Am senzatia ca in afara de a furniza motoarele pt acest film mai trebuiau sa faca si o sustinere geneneroasa a intregii excursii. Si poate ca cei de la marketingul KTM nu au vazut potentialul acestei calatorii d.pd.v. al publicitatii create (greseala lor). Sincer nu cred ca au pus problema ca li se vor strica motoarele, ca nu erau nici la Dakar sau alte competitii si nici cine stie ce tras de ele nu a fost, ca erau totusi niste amatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Am senzatia ca in afara de a furniza motoarele pt acest film mai trebuiau sa faca si o sustinere geneneroasa a intregii excursii. Si poate ca cei de la marketingul KTM nu au vazut potentialul acestei calatorii d.pd.v. al publicitatii create (greseala lor). Sincer nu cred ca au pus problema ca li se vor strica motoarele, ca nu erau nici la Dakar sau alte competitii si nici cine stie ce tras de ele nu a fost, ca erau totusi niste amatori. La Dakar si alte competitii, ktm-ul are camionul de asistenta in spate. In afara de moto, nu stiu ce bani a mai dat bmw-ul. Cred ca bmw-ul a dat motoarele, nu mai stiu ce firma a dat castile, alta costumele, alta sculele si asa mai departe. Eu am si ktm, si crede-ma, chiar ar putea exista probleme.......mai ales la asa un drum lung. Nu cred ca are rost sa intram intr-o polemica vizavi de fiabilitatea ktm. Personal, la un drum foarte lung voi merge clar pe mana bmw-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 da’ bmw si restu’ producatorilor unde are camionu’ de asistenta ? … in fatza? Stii tu vre’o echipa care s-a dus la Dakar fara camion de asistentza?? Oricum ce se intampla in competitii n-are nici o treaba cu topicul asta indifferent ca-i vorba de ktm, bmw, ‘onda, etc. Voi va luatzi in serios cand aduceti drept argument pro bmw un film? Parerile astea partizane unui brand, cu argumente din filme, fac discutia futila. Intr-un singur fel potzi sa stii daca un motor (mai ales daca nu e nou) este ce cauti tu: testandu-l! Parerea si sfatul meu pentru deschizatoru’ topicului este ca nici un incepator n’ar trebui sa se urce pe motoare scumpe si/sau de ~100 cp indiferent ce scrie pe el si pe unde ar vrea sa se plimbe. As putea avea o parere si despre mitul cu „ktm nu e fiabil” si n’ar fi din filme ci din experientza si s-ar referi strict la 990 efi... da’ nu vreau sa fac polemica cu domnu’ Angi ca el stie ca are si bmw si ktm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.