KHK Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 (editat) Date noi!! Am intrat de curiozitate pe site-ul Automobile Bavaria si uite ce-am gasit: http://www.bmw-bavaria.ro/bmwro/ro/index_n...troduction.html Deci s-a stabilit si pretul , ramane s-o vedem in carne sui oase ca sa ne imbolnavim de tot ! Oricum, si pe site-ul BMW Motorrad e scoasa deja la vanzare. Am vazut ca vor fi prezenti la SMAEB sambata si duminica. Sa ne faca oare o surpriza si sa ne aduca jucaria mult-visata s-o atingem si noi? Hai ziceti care stiti ceva ! Pot spune ca am facut si eu ceva "presiuni" la Bavaria pt un site dedicat motocicletelor... oricum, de vara trecuta exista www.bmw-motorrad.ro , un site mediocru inca, cu f putine informatii, si chiar zero informatii despre echipament de exemplu. Au insa meritul ca preturile sunt postate la timp, asadar pretul la F800GS, chiar si la HP2 Sport, este postat de ceva vreme. Din pacate, in stilul stupid romanesc, se incapataneaza sa posteze preturile CIP, ca si cum imi face cineva cadou TVA-ul sa alte eventuale taxe... Ar fi rusinos sa nu prezinte la SMAEB o motocicleta atat de mult asteptata si foarte indicata pentru Romania... Asadar am incredere ca o veti putea vedea sambata! Editat Martie 11, 2008 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 BMW F800 GS este sigur o motocicleta foarte reusita. Eu o urmaresc de 2 ani, de cand era doar un zvon si nu se stia cum va arata. Acum ca este realitate abia astept s-o pipai un pic la expo. Si chiar asa perfecta cum pare, eu tot i-as face cateva modificari, o sa mai lata, transmisia pe curea , roti turnate si un parbriz mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Si chiar asa perfecta cum pare, eu tot i-as face cateva modificari, o sa mai lata, transmisia pe curea , roti turnate si un parbriz mai mare. Ce vrei tu se numeste F800R. Si da, va exista si ala in catalogul BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Ce vrei tu se numeste F800R. Si da, va exista si ala in catalogul BMW. Stii ceva amanunte ? Ai vazut-o pe undeva? Eu sant un pic in urma cu noutatile BMW de cand merg pe Suzuki DL 650 V-Strom, dar in continuare caut motocicleta perfecta pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Poza ciordelita de pe advrider.com: Mai multe detalii nu se prea stiu inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 (editat) Interesanta poza. Ai o bila alba!!! Motocicleta nu ma incanta. Este mai apropiata de F800ST, dar cu un design diferit. Fata de ce caut eu, roata pe fata este mica , parbrizul ca si inexistent, iar amortizoarele cu cursa mica, de sosea. Mai aproape de idealul meu este tot F800GS si ca sa discutam discutii iata ceeace mi-ar placea sa faca o motocicleta universala: sub 200 Kg, peste 80 CP, amortizoare cu cursa lunga, roata fata mare (19-21), capabila sa mearga prin gropi, drumuri forestiere, trafic aglomerat, dar si lejer cu 150-160 Km/h pe autostrada, fara sa-si dea duhul si fara sa te data vintul prea tare, sa duca 2 persoane si destul bagaj 8-10 ore pe zi, sa consume putin, iar autonomia minim 400Km si sa nu aiba transmisia finala pe lant. Din pacate mai am de asteptat si V-Stromul meu ramane cel mai aproape de ideia de MOTOCICLETA UNIVERSALA mai putin lantul si autostrada. Editat Martie 14, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 , o sa mai lata, transmisia pe curea , roti turnate si un parbriz mai mare. F 650 GS 2008. Macar ca are rotile turnate, si tot e mai aproape, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Amandoua sant foarte reusite, dar sant eu carcotas. O bila neagra pt AB. Am fost la expo si nesimtiti nu au adus nici o noutate, numai vechituri si intr-un spatiu stramt sub o scara. Si chinezi cu scutere aveau un stand mai ca lumea. Deziluzie totala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Eu sunt Eu sînt, eu sânt Fără comentarii. Dacă țineți morțiÂş să vă împotriviți normelor ortografice curente Âşi să scrieți cum ați învățat, scrieți eu sînt. Eu sânt este greÂşit după ambele seturi de norme. http://dexonline.ro/corect.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 (editat) mai mai lasati-o moarta cu gramatica ca peste 2-3 ani o sa vb toti ungureste ...ii al 2 -lea topic care il citesc in 5 min si mai apare alt profesor Editat Martie 17, 2008 de sohei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Stai prost cu matematica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Stai prost cu matematica... Mai fratilor, Recunosc, si eu sunt uimit de felul (halul) agramat in care scriu unii pe forumul asta dar haideti sa nu ne abatem de la topic! Vorbim de o super-motocicleta aici, indragita de multi inca din faza in care era in proiect... Iar rolul acestui topic cred ca este sa impartasim impresii despre ea, nu sa ne atacam unii pe altii! Vlad --- Mesaj completat în 19 Mar 2008 11:19 ------------- Mai aproape de idealul meu este tot F800GS si ca sa discutam discutii iata ceeace mi-ar placea sa faca o motocicleta universala: sub 200 Kg, peste 80 CP, amortizoare cu cursa lunga, roata fata mare (19-21), capabila sa mearga prin gropi, drumuri forestiere, trafic aglomerat, dar si lejer cu 150-160 Km/h pe autostrada, fara sa-si dea duhul si fara sa te data vintul prea tare, sa duca 2 persoane si destul bagaj 8-10 ore pe zi, sa consume putin, iar autonomia minim 400Km si sa nu aiba transmisia finala pe lant. Din pacate mai am de asteptat si V-Stromul meu ramane cel mai aproape de ideia de MOTOCICLETA UNIVERSALA mai putin lantul si autostrada. Pai R1200GS corespunde tuturor criteriilor de mai sus: are 199kg peste 80cp, cardan, nu-si va da duhul pe autostrada cu 2 pers si bagaj nici la 200km/h are parbriz mare si posibilitatea de a monta si mai mare, consuma putin, foarte buna pt teren si mai mult decat rezonabil in trafic! Ca si pret, unul SH cu putini km este clar inferior unui F800GS nou la care mai platesti si ABS, side-case etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Asa cum am scris si la topicul bmw-istilor de la Motociclete de strada, am fost azi glont la BMW si m-am suit pe proaspatul F800GS. L-am asteptat cu mare interes. Pe loc nu difera mult de f650GS, la drum sunt convinsa ca e mult mai bun. Cel putin asa zic multi din afara care l-au incercat. Pretul insa mi se pare prea mare, nu pentru motocicleta ci pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Am fost si eu la noul sediu moto AB in Pipera.Sant dezunflat total. F800GS este inalt si cu o sa incomoda. Nu cred ca cineva se va simti comod pe ea la un drum de cateva sute de Km. Nu este pt mine sau mai corect nu sant eu pt ea. Este putin probabil sa poata utiliza un client obisnuit toti cei 85 CP pe drumurile pt care a fost gandita. Mai echilibrata la raportul pozitie vs performante mi-sa parut F650GS care cred ca va avea un succes mai mare la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Am fost si eu la noul sediu moto AB in Pipera.Sant dezunflat total. F800GS este inalt si cu o sa incomoda. Nu cred ca cineva se va simti comod pe ea la un drum de cateva sute de Km. Nu este pt mine sau mai corect nu sant eu pt ea. Este putin probabil sa poata utiliza un client obisnuit toti cei 85 CP pe drumurile pt care a fost gandita. Mai echilibrata la raportul pozitie vs performante mi-sa parut F650GS care cred ca va avea un succes mai mare la vanzare. Da, e inalt. Prea inalt pentru mine. Saua nu mi s-a parut diferita de 650 dar poate mi-au luat ochii alte chestii si n-am fost atenta. Iar pretul e groaznic: 11.881 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) Cam scump, raportat la buzunarul romanului de rand amator al acestui sport, dar Bmw e Bmw si totodata merge poate prea mult fara probleme. Eram curios, ce inseamna prea inalt? Adica de la ce intaltime merge? Presupun ca nu is singurul cu curiozitatea asta. Pacat doar pretul care mi se pare destul mare pentru ca mi-ar fi placut una pt cand cresc cilindrea, m-ai ales ca nici nu prea are concurenta la clasa ei. Editat Martie 23, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Inaltimea la sa este 880mm si poate fi micsorata doar comandand o sa mai subtire (se ajunge la 860mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 vizaviz cred ca ai o problema cu oameni ...te sfatuiesc sa mergi in munti daca se poate la vreo 10 km adancime si sa te apuci sa fi fericit si tu ...succes ..daca vrei iti dau un sac de dormit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 In sfarsit l-am vazut si eu ieri la Bavaria. E superb din toate punctele de vedere. Mult superior vechiului Dakar si deloc inferior gs-ului 1200. Mie-mi place foarte mult Imi place mai mult chiar comparativ cu gs 1200. Pare mai manevrabil si mai "vioi". In teren cred ca face mult mai multe iar pe sosea nu cred ca 1200-le il va depasi foarte mult. Daca as putea l-as cumpara ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Salut, n-am inteles pre bine unde se poate vedea, la Automobile Bavaria din Baneasa (DN1) sau la noul sediu Aut Bav Moto Pipera (care unde e ?). Aveti idee ce program au ? sau un contact ? Banuiesc ca de test ride nici nu poate fi vorba...Iar pretul e 11.800 fara cutii si alte dotari? Parca era vorba de 11.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Ca sa ajungi la AB-moto in Pipera, de la sensul giratoriu (benzinaria OMV) se merge pe drumul vechi care este intrupt de santierul pasajului spre Aviatiei. De la benzinarie inca vreo 500m pe dreapta. Tel.0316201071 sau Augustin Ciuputu 0728989578. Cred ca este deschis pana la 18.00. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) Salut, n-am inteles pre bine unde se poate vedea, la Automobile Bavaria din Baneasa (DN1) sau la noul sediu Aut Bav Moto Pipera (care unde e ?). Aveti idee ce program au ? sau un contact ? Banuiesc ca de test ride nici nu poate fi vorba...Iar pretul e 11.800 fara cutii si alte dotari? Parca era vorba de 11.000. Am scris si cu 2 pagini in urma: exista in sfarsit www.bmw-motorrad.ro , site al carui singur merit este ca au preturile actualizate inclusiv la modelele noi; evident, fara optionale, ca e mult mprea mult deja! Vad ca ei nu prea stiu sa-l promoveze asa ca o fac eu gratuit. Dar vine si reversul medaliei si o sa-i fac de ras: am fost ieri la noul sediu din Pipera si aceeasi atmosfera: ii deranjezi din cautatul pe net probabil, amabilitate care tinde spre zero, echipament: niste casti albe care nu s-au dat la militieni si 2-3 geci din sezoanele trecute, nimic despre evenimente BMW. Legat de echipament, probabil te invita sa alegi din catalog ceva care habar nu ai macar cum arata in realitate si care nu poti poroba, platind probabil in avans. Nu recomand, masurile difera de la firma la firma si chiar in functie de model. Eu de exemplu m-am dus convins sa-mi cumpar o geaca dar care mi-am dat seama ca era mult prea lunga. De testat mi s-a facut lehamite sa mai intreb. Concluzia: bataie de joc! Nu vreau sa fiu rautacios, sa critic sau sa arunc cu noroi dar ca super-fan BMW imi doresc altceva! Cineva destept apreciaza insa critica, fiind singurul mod de a evolua! Deci, pt F800GS pretul cu TVA dar fara ABS sau altceva (in RO) este 10682euro. In Germania de exemplu este 9640euro si in Austria 9910, ambele cazuri TVA inclus. Asadar, te duci la MĂźnchen cu avionul, o cumperi, stai cateva zile la 4-5 stele, vizitezi, te intorci calare pe moto dand o tura in Alpi si in final tot iesi in castig. In plus, nu simti ca te duci ca un milog pe banii tai! In concluzie: vezi pretul pe site (8980 fara TVA) si tine cont ca nu are inclus ABS, manere incalzite etc. Apoi, fa diferenta intre dotari si accesorii. Dotarile vin deja montate pe motocicleta, ex: ABS, manere incalzite, cric central, computer; Accesorii: top/side-case, parbriz mai mare, bare protectie etc. teoretic se monteaza ulterior. @Angi: parerea mea este ca te inseli! Poate si pt ca nu ai apucat sa dai ture cu ele... Asa cum am mai spus dupa drive-test cu toate modelele, F800GS e mic copil pe langa R1200GS. Si daca la capitolul enduro cred ca tb sa fii foarte experimentat ca sa folosesti minusul de greutate, cu siguranta pe autostrada si pe drum diferenta este mare! Insa pt Romania si eu cred ca este mai indicat F800GS. Editat Martie 25, 2008 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 @Angi: parerea mea este ca te inseli! Poate si pt ca nu ai apucat sa dai ture cu ele... Asa cum am mai spus dupa drive-test cu toate modelele, F800GS e mic copil pe langa R1200GS. Si daca la capitolul enduro cred ca tb sa fii foarte experimentat ca sa folosesti minusul de greutate, cu siguranta pe autostrada si pe drum diferenta este mare! Insa pt Romania si eu cred ca este mai indicat F800GS. Este posibil sa ma insel. Cu GS 1150 si 1200 m-am plimbat. Cu noul 800, recunosc ca nu. Nu vreau sa te contrazic la ceva ce nu sunt sigur 100%. Pe de alta parte, nu trebuie sa fii foarte experimentat ca sa apreciezi greutatea in minus la mersul in teren, manevrarea pe loc si chiar si manevrabilitatea la viteza mica, cel putin asta e parerea mea. In teren, chiar si asa, fara sa fi incercat noul 800, sunt mai mult ca sigur ca cel de 800 este net superior celui de 1200. Iar pe sosea, cu doi in linie, 85 de cai si 185kg la gol, eu cred ca este mai mult decat suficient. Cred ca merge lejer croaziera 160-180, iar pe curbe nu cred ca sta deloc prost. Daca e asa, nu zic de altii, dar pentru mine e suficient. Repet, MIE imi place mai mult comparativ cu 1200. Nu trebuie sa-ti placa si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Dupa mine nu se potriveste la drum lung de nici o culoare. Are sa de KTM ingusta si tare. Pe teren accidentat nu ai ce face cu 85 de cai, decat daca esti campion mondial, iar pe sosea daca pozitia pe moto, respectiv pe sa, nu este comoda pt pilot si pasager, nu poti face turing serios. F800 GS arata foarte bine in prospecte si reclame, dar au uitat de o caracteristica BMW : KILOMETRI FARA LIMITA. Intradevar R1200 GS este construit dupa filozofia clasica BMW si mi se pare mai reusit, dar cu minusurile date de gabarit si pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.