Sergiu 30 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 exact e cu totul nou au cam scos ce sa putut din alea vechi si acum au avut nevoie de 40 de cm ca sa ii dea 10 cai in plus poate din 2010 busa se va numi gsxr 1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Busa 2nd gen vs 1st gen... dezvolta 22 de cai in plus si asta la o turatie cu 300 rpm mai mica. Si asta in conditiile in care si cuplul a crescut cu 15 NM. Eu zic ca e bine pt 41 cc in plus. Hai sa nu tulburam topicul posesorilor de ZZR 1400 care sunt convins ca e un super sport tourer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 asa e the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 (editat) Foarte faina bestia!!!! sunt tare curios cum e in realitate! am vazut Busa noua si sunt super impresionat de ea! poze si test: BUSA vs ZX-14: http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=5796 poze si test ZX-14: http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=5659 s-o stapanesti sanatos!!!!!!!!!!!! Editat Februarie 15, 2008 de Deer T-Ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 cam de aici incep motoarele adevarate restul sunt superbikeuri nu mai tin minte ce a scris tipul cu hayabusa ceva de superciargd sau asa ceva adevarul e ca e cea mai puternica motocicleta 4 in linie construita vreodata si nimeni nu poate contesta asta chiar daca americanii au facut teste in care busa iese cu 00.1 mai rapida e normal sa iasa ca doar busa e in america de multi ani si are multi fani doar nu i-ar putea dezamagi cert e ca in alte teste zzr rupe tot ce iese in cale s-o folosesti sanatos si sunt foarte curios sa vad asa ceva pe viu pacat ca nu e un ninja Da asta am gandit si eu cand am cumparat acest model.De ce nu .....toata lumea ma intreaba ce imi trebuie un asa motor de 1400 cm in traficul din Bucuresti pot raspunde ca mai detin cateva motoare printre care un zx9 la care ma dau la fel ca si cu zzr-eul acum monstruletul se conduce mai bine in viteze mici...e mult mai manevrabil la viteza mica si acum ma refer la viteza exagerat de mica adica 10 la ora...20 cand te strecori printre masini, pana acum nu m-am dat la el tinand cont ca este in rodaj, cu cel vechi m-am dus mult foarte mult pentru cateva secunde.Acest model este foarte manevrabil in mers se acelereaza foarte puternic la viteze mici ......la viteze mari inca nu stiu....pe curbe se lasa singur , are si defectele lui se incinge foarte rau acum pe -grade si nu poti face stopie ... are ABS...ma gandesc cum o fi la vara pe + multe grade.In rest e perfect de cursa lunga spatele sta drept eu nu stau incordat si din acest lucru am revenit pe sport touring.Astept pareri de la alti posesori de kawa zzr 1400.Nu am nimik cu Hayabusa sunt fan kawa cine ma cunoaste stie ca am avut 4 modele de la ei si inca merg pe kawa tinand cont ca am mers pe 2 modele de la honda ...chiar daca e o fabrica mai mica si mai nedotata eu sunt multumit de ce au gandit ei in 10 ani de cand s-au apucat de acest model zzr1400 ABS.O seara frumoasa va urez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Mi-am luat si eu acum doua saptamani modelul 2008, de la United Motors, culoare Midnight Sapphire Blue. Azi l-am dus in 240 pe Bucuresti-Pitesti, mai mult nu i-am dat, ca inca nu am facut mia de km. Urca in viteza ceva de speriat.... Dupa prima revizie ii dau cat poate, ca sunt chiar curios sa duc acul in 300, cat arata maxim bordul. In trafic intens motorul se incinge destul de repede, dar nu am ajuns inca la High... la drum intins este bestiala, se lasa pe curbe ca un super-sport, poti sa pui genunchiul si tot tacamul, poti sa faci wheelie fara gretzuri, are o fortza imensa... precizez ca am modelul cu RAM Air si ABS, de 203 cai. In rest, cutia de viteze e tipica pentru Kawa, ba nu intra din prima, ba mai sare cateodata... dar e ok.... franele sunt absolut senzationale, in schimb, si tobele stock se aud suspect de bine, are un bass grav foarte misto... in orice caz, are un design care face capetele sa se intoarca pe strada, iar luminile de drum sunt impecabile... ai super-vizibilitate si esti foarte vizibil, am remarcat dupa cum se dadeau masinile la o parte... fara sa cuplez faza lunga. Celor care aveti ZZR 1400, va recomand sa va puneti Angel Eyes si led-uri micronine in gaura de la RAM Air, arata de paralizezi noaptea... dar trebuie sa interveniti la lumini, pentru ca stiti ca aveti faza scurta default on, zi si noapte, nu puteti merge doar pe pozitii sau fara lumini deloc... @dark evil: daca vrei stoppie, nu ai decat sa ii decuplezi ABS-ul, mare lucru.... scoti o sigurantza de la panou yete neshte poze cu a mea: Si asta e a unui amic din State, care si-a pus jucarii de la Clegg's Innovation... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 salut si sa ai parte de ea fara probleme si multi kilometrii,cu Abs-ul nu ma bag sa umblu prin ea ca e in garantie si e luata de la Um si cine stie ce-i mai apuca .....sa ma lase fara garantie.Poate mergem la un drum ceva sa vedem diferentele dintre modelul 2007 si al tau 2008.Motorisca asta se da bine pe curbe si are cuplu slab la turatii mici sunt foarte multumit de ea prin oras ...la drum lung ...adica lung inca nu am iesit am tras de timp cu revizia de la 1000 de km ca nah am ramas sarac dupa ce am luat motorisca asta.Astept alte detalii si alte intrebari despre zzr-ica.Mai am 200 de km si trebuie sa fac revizia de la 100 de km si merge inca perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2008 Admin Share Postat Martie 11, 2008 Frumoase bombitele astea. Daca o sa ma impiedic de ceva portofele in viitor m-ar tenta si pe mine. Spui ca are cuplu slab la ture mici? Asta nu-i prea grozav,in caz ca te-ai exprimat bine.. Cum este protectia la vint pe ea? Ca idee,ati facut foarte bine ca ati ales variantele cu ABS..o mare realizare la motoare..cine n-are nu stie ce pierde..cit te ajuta asa ceva. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Cat de confortabil e fotoliul ala ? Mistoace negrese ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 a vrut sa spuna ca are cuplu bun la turatii joase Eu am facut cei 1.000km repede, intr-o saptamana,dar din nefericire am suferit pe Cheia, duminica, un accident, asa ca frumoasa motoreta e zgariata pe stanga si e la United as we speak, odata pentru revizie, si a doua oara, sa vad cum se soldeaza inlocuitul/revopsitul de carene. Pe e-bay gasesti tobe carbon slip-on absolut belea de la Yoshimura, care inlocuiesc cu succes trompetele alea stock. La putere nu prea te ajuta , pentru ca nu poti inlocui galeria cu catalizator and shit, dar macar te ajuta la sound, pentru ca sunetul stock este foarte frumos, dar pana in 3.000 motocicleta este mult prea silentioasa. Oricum, la 200 de cai, nu mai conteaza daca mai castigi 5 cai din tobe sau cat draq castigi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 s-o stapanesti sanatos Carturare si imi pare rau sa aud ca ai trantit-o deja . daca zici ca este numai zgariata inseamna ca sunteti bine amandoi . am auzit si eu pe strada de cateva ori zx14 si chiar suna bine tobele alea asa stoc cum sunt , cred ca upgradate paralizezi . referitor la cai putere, cred ca am depasit de mult cu totii nr de herghelii necesare asa ca nu cred ca mai conteaza 5-10 cai , cum bine zici . si asa ca o paralela , e cu mult mai supla decat gts-u'? dar cu confortul cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 e mult mai supla, mult mai nervoasa, dar la confort GTS-ul statea mai bine, era o pozitie mai putin reising.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 cuplul 'acceptabil' la turatii mici este o gaura de cuplu de fapt care a fost pus acolo intentionat de aponezi sa nu moara lumea cu rachetele astea prin orase. se pot elimina usor cu power commandere. singura problema este ca atunci nu mai arata bordul viteza in care este motorul-- arata viteza a 6ea tot timpul, ca doar asa au reusit sa prosteasca ECU-ul sa isi dea drumul tot timpul. intrebarea este daca merita? oricum daca scoti gaura de cuplu... as zice ca fiara e si mai fioroasa cand se ia de buse si alte chestii... oricum cei 2 useri care se pot mandri cu astfel de bombe.... U R my heroz nu inteleg de sunt doar 2 totusi... vreau sa stiu cum vine aerul cald de la motor pe picior acum ca s-a incalzit vremea mai bine. am mai auzit(citit) ca se simte, dar vreau sa stiu posesorii ce cred. daca a facut bestia ture in cehia poate ne spune si noua cat a bagat acolo acul spre numarul magic de 300 . sper cu e chiar doar o zgarietura si nimc grav, ca tare pacat ar fi. articole despre power commander si alte modificari la dihanie... scuzati daca unele au fost scrise de rednecks http://www.motorcycledaily.com/14december06_zx14update1.htm pt cei care cred ca doar busa se poate supra alimenta http://www.muzzys.com/ZX14/ZX14Turbo/index.html intrebarea este daca cifrele astronomice sunt la volant sau la roata spate. oricum la kawasaki muzzy sunt GOD din cate se aude din america http://www.muzzys.com/ZX14/ZX14_1530/index.html sa fie dihania si mai si http://www.zx14.net/ourzx14.html pt racheta balistica intercontinentala. sincer hayabusa este un motor super. dar statul sau de king of hp timp de atatia ani la facut prea raspandit, prea obisnuit prea normal. daca ma gandesc bine, imi place ca numai 2 motoare de astea sunt in tara oficial. cu atat mai mult adauga la statutul ei de hyperbike exotic. hai ca deja transpir aici si imi curg balele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 simt aerul cald inclusiv la maini, cand stau pe loc, sa nu mai zic la picioare. Acum imi convine, dar la vara voi paraliza. Accidentul nu l-am avut in Cehia, ci pe Cheia, in Romania, si nu aveam mai deloc viteza, era o curba ac de par.... Forja nu i-am dat pentru ca eram inca in rodaj, am dus-o asa intr-un spyke la 260, acum as fi putut dar na, am patit necazul.... inlocuitul plasticelor si o toba la United vor costa 2.500 EUR.... traiasca nenea CASCO.... dar vin in 3 saptamani - 1 luna piesele.... mai va tin la curent. Pana atunci o sa ii dau blana pe undeva, ca nu conteaza la vitezele alea zgarieturile =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Cred ca va dati seama ca nu sunt astea singurele 2, am vazut anul trecut mai multe deja, ieri am vazut unul albastru in oras, deci sigur sunt multi dar nu s-au prezentat aici. Deci e cam reala treaba cu incalzitul excesiv, cam nasol. Sa vedem cum s-or comporta la vara, unul din review-urile pe care l-am citit amintea clar de problema asta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 normal ca nu sunt doar 2, numai eu stiu unul albastru si unul negru, ambele model 2007, daca nu ma insel... model 2008 inca nu am vazut altul in afara de al meu, dar e f. posibil sa isi fi adus cineva de afara, ca United a adus in februarie doar doua bucati, ambele culoare Midnight Sapphire Blue, iar al doilea este inca in showroom, nu l-a cumparat nimeni. Kawamotors sigur nu a adus nimic deocamdata, numai eu stiu cat m-am rugat de ei. Bineinteles ca porcii de la Kawasaki au fabricat cea mai misto combinatie de culori strict pentru America (negru/gri cu flacari roshii), si arata aia de plangi langa ea.... By the way, micile inlocuiri de plastice pe stanga + toba costa 2.500 eur, asa am primit ieri devizul.... belea.... e o motocicleta cu care clar NU vrei sa cazi nici macar de pe cric =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 fa-i casco tipule si te dai mai linistit, in rest, sunt motoare mai frumoase, prima oara am vazut una in 2006 in Germania, cu doua finale yoshimura pe ea, neagra........ bestiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Bineinteles ca porcii de la Kawasaki au fabricat cea mai misto combinatie de culori strict pentru America (negru/gri cu flacari roshii), si arata aia de plangi langa ea.... aia da culoare de belit ochi si curs bale. si modelul in alb american e smecher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 daca vrea cineva sa rezolve "problema" aia cu "incalzirea axcesiva" sa vina la mine. Am pus cu ghilimele pentru ca nu e nici o problema si nu e nici incalzire excesiva, dar se poate rezolva foarte elegant - se poate viziona device-ul la 12-le meu chiar domani dak veniti la saloon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 pai eu o sa fiu la standul Tanga Moteurs de la scarile pe care urci in Romexpo. O sa am acolo ZZR-ul. Zi o vorba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 salutari tuturor, sun fan kawasaki, mai precis zzr. pt moment nu am dar vreau sa-mi iau un zzr600 de inceput, as vrea sa stiu care sunt aprerile voastre depsre acest model, avand in vedere ca voi aveti sau atia vut modele mai amri sau chiar ce caut eu. va multumesc. si pt cel cu busa sau ce naiba e aia fara suparare, glumeam, parca cea mai rapida e zzr1400 din lume? sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 salutari tuturor, sun fan kawasaki, mai precis zzr. pt moment nu am dar vreau sa-mi iau un zzr600 de inceput, as vrea sa stiu care sunt aprerile voastre depsre acest model, avand in vedere ca voi aveti sau atia vut modele mai amri sau chiar ce caut eu. va multumesc. si pt cel cu busa sau ce naiba e aia fara suparare, glumeam, parca cea mai rapida e zzr1400 din lume? sau ma insel? Ai gresit topicul ...mai cauta ....aici e clasa 1400 ccm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 incalzirea excesiva se poate combate cu lichid de racire de calitate si radiator suplimentar ca la curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 (editat) sa mai revin cu detalii, mers pe Giurgiu cu Judas Iscariot, dat acul in capat, la 300, in conditii de sosea complet goala, soare si zero caini, pisici, oameni, carutze etc pe strada. Se comporta foarte bine la acea viteza supersonica, dar parbrizul stock e clar ca trebuie upgradat, au cei de la Kawa unul mai touring foarte misto. De asemenea, pentru inca 450 euro poti schimba seaua cu modelul pe gel, infinit mai confortabila. In alta ordine de idei, sa iti dea cricul central ca optiune la 180 euro mi se pare cam magarie pentru o motoreta de 15k eur. Saptamana asta schimb tobele stock cu niste Akrapovic carbon, pe care le-am auzit deja pe un model 2007 si va marturisesc ca va cad kilotzii cum se aud. De asemenea, pentru cca 300 eur poti pune la United 2 kituri xenon, care lumineaza intr-un mare fel. Ca sa se pupe luminile albe cu pozitiile galbene stock, exista pe ebay un seller in Australia care vinde leduri albe sau alte culori care se pun direct, fara modificari, in locul becurilor stock. Ca sa pui angel eyes e mai tricky, unu la mana, trebuie sa anulezi pornirea automata a fazei scurte la ignition, doi la mana, trebuie cu un heatgun sau la microunde desfacute farurile la propriu si aplicate cercurile cu mare grija, sa nu intre praf sau sa nu lasi urme de degete in interior, dupa care supersigilate la loc. A, si recomand montarea unui fender eliminator, ca sa scapi de porcaria de aripa spate, si concomitent montat un rear wheel hugger, ca sa nu arunce cu noroi pe amortizorul central. Se gasesc si astea pe ebay, precum si o gramada de replacement-uri de carbon care dau foarte belea pe acest tip de motoreta, de la aripa fatza pana la striatiile laterale, oglinzi si cleshti. Revin cu amanunte saptamana asta. Editat Mai 2, 2008 de andreicristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Sa o stapanesti sanatos frumoasa mobra ai! R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.