Emppu Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Pistolare... Ironiile nu au fost la adresa ta ci la aceea a mentalitatii si situatiei mioritice. E clar ca exista motorete mult mai indicate decat B-Kingul pt crosetat Bucurestiul insa in mod clar acelea nu sunt sutele de miare SS care sunt chinuite zilnic in marile orase de la noi in aceleasi conditii (pe care le cunoastem cu totii). Nu cred ca tuseste mai tare B-King-ul in oras decat o gramada de BMWuri de 300+ de kile si alti elefanti. Nu sunt de acord cu "interzicerea" lui de pe aceste plaiuri pt ca exeleaza la anumite capitole. Exista motorete mai mari, mai grele, mai nemanevrabile (apropos, se pare ca-i surprinzator de manevrabil) si mai puternice decat B-Kingul. Nu sunt un fan al acestei motorete insa este o prezenta interesanta in peisajul moto, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Eu nu vad bannerele ca folosest adblock Dar daca n-ai nevoie de reclama pe forum de ce o faci? De ce n-ai deschis un topic simplu despre bking fara datele de contact ale firmei tale? Si de ce ai spamat toate topicurile cu suzuki, pana si pe la incepatori? Ontopic daca tine neaparat cineva pot aduce 1000 de argumente pentru care un supersport e mai practic decat bkingu si in oras si in afara si pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 adevarul ca ai cam spammuit pe ici pe colo. daca tot o faci fa-o cu fruntea sus cum zicea cineva, nu cu mesaje prea evidente ce se doresc subliminale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 (editat) "Nu recomandam aceasta motocicleta decat motociclistilor cu experienta minim de 5 ani si care au avut inainte motocicleta de viteza peste 120 cp" Topicul asta e pus ca sa vada ce? reactia noastra la bking, pai luati domne unu, expuneti-l si vedeti voi daca-l vindeti (ca io asa as face dak as fi dealer, as lua numai unu, ca e o motocicleta excusivista si nu se inghesuie multi la ea). Si iar intam in discutii "ce faci cu motoreta aia in romania", pai ce legatura are motocicleta cu practica, nimic, daca vrei ceva practic ia-ti bicicleta. Bking-ul oricum e pt oameni seriosi care muncesc toata saptamana si pe urma in weekend se dau cu ea pana nu mai pot si nu prin oras ci la drum lung. Parerea mea despre bking e ca are tobele ale foooarte urate, strica tot mezamplasul (motoreta are o linie interesanta....fara ele) japonezii astia parca au facut un pact cu producatorii de tobe aftermarket sa faca tobe atat de urate ca sa le schimbe omul neaparat si imediat. m-am jucat putin in paint Editat Noiembrie 2, 2007 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) Acum gasiti bivolul in showroom in Stefan cel Mare. L-am vazut. E superb. Are 2 harti de injectie... e porno tata Editat Decembrie 3, 2007 de Leon80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 O sa trec si eu sa-l vad, poate imi schimb parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) Eu nu am mai rezistat ispitei si am fost noaptea sa vad prin cusca monstrul ce salasluieste in showroom cum doarme Este masiva rau pt un naked, nu inspira dinamica din scurt pe viraje sau comportament de scuter mare in oras pe care il ador la GSRul meu, ceea ce tb sa faca un naked care se respecta.Dar poate ma insel doar dupa o analiza statica a monstrului.Oricum e impresionant Editat Decembrie 3, 2007 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VLADoN99GTC Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 in primul rand ....nu am vazut'o ....da din poze mi'am dat seama ...parerea mea e k e prea mare pentru oras si incomoda in traficul din Bucuresti . 200 de cai ??? nu e cam mult pentru Romania ? ....si cred ca un monstru ca asta nu'si permite tot omu' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 in primul rand ....nu am vazut'o ....da din poze mi'am dat seama ...parerea mea e k e prea mare pentru oras si incomoda in traficul din Bucuresti . 200 de cai ??? nu e cam mult pentru Romania ? ....si cred ca un monstru ca asta nu'si permite tot omu' ... Ai perfecta dreptate... in privinta ultimei afirmatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Am vazut si eu monstrul la mall. Ce mi-a atras atentia imediat a fost rezervorul cat curu unei negrese. Cu siguranta motorul nu e facut pentru oras aglomerat si nici pentru autostrada nu cred ca e mai util decat un hornet/bandit, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 1. Bking nu e busa necarenata... are alta furca, alte frane (chiar daca la dimensiuni sunt aceleasi) si alt cadru... 2. nu mi se pare descoperirea secolului, personal la capitolul asta mi se pare mai misto MT-01... cai subicienti si cuplu KKlau-Marie... 3. designul mi se pare identic cu al unui X5... adica exagerat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Am vazut si eu monstrul la mall. Ce mi-a atras atentia imediat a fost rezervorul cat curu unei negrese. Cu siguranta motorul nu e facut pentru oras aglomerat si nici pentru autostrada nu cred ca e mai util decat un hornet/bandit, deci... Si cand te gandesti ca are capacitatea fabuloasa de 16,5 litri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Si cand te gandesti ca are capacitatea fabuloasa de 16,5 litri... Nu vreau sa fiu carcotas dar nu ma excita prea mult nici designul,si nici dimensiunile .Mi se pare mult prea lata .Daca vrei sa mergi mai mult drept cred ca este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Adevarul este ca nu se inclina foarte mult prin filmele de pe youtube pe care le-am gasit. Dar tot am fumat 2 tigari in fata magazinului de pe Stefan cel MAre uitandu-ma la ea prin vitrina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 incerc sa-mi fac o parere despre b-king. l-a incercat cineva? mie mi se pare cam scumpa. merita banul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 l-a incercat un prieten... are 1.86m si 120kg si a zis ca statea nasol pe el. pe viraje cica ar sta f bine insa ce naiba sa faci cu 1300cc pe un naked??.... si-a luat tot busa pana la urma... personal cred ca va fi un esec comercial acest model. muuult mai bine scoteau GSR-ul de 1000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 am facut un drive test cu monstrul ista...B-King...si pot spune ca e destul de prietenos...putere destula(poate prea mult ptr un naked),pozitie buna,destul de manevrabil ptr marimea lui si ca sa nu zic doar de bine Nu are protectie ptr vint deloc...ZERO...am testat aproape 1 ora si prin oras si afara...la viteza mare el sta super bine...tu nu prea mai esti capabil sa te ti... ...prin oras se manevreaza bine,cel putin ptr mine...frina fata-buna,spate-aproape 0...per ansamblu misto mobra...dar cum zicea cineva mai sus as prefera Busa...ca sa poti exploata motorul la adevarata lui valoare... Zile bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzz Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 te sfatuiesc sa te duci la baietii de la ELFWORKSHOP din popesti leordeni si sa il testezi!!! eu unul zic ca este o motocicleta mult prea mare pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maffy Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 comparatie intre b-king si hayabusa: Putere: B-King 183.6 cp/9500 rpm Hayabusa 197cp/9500 rpm Cuplu: B-king 146 nm/7200 rpm Hayabusa 155,0 nm/7200 rpm Distanta dintre axe: B-king 1.525 Hayabusa 1480 Masa la gol: B-king 235 kg Hayabusa 220 kg Dimensiune anvelopa fata/spate B-king 120/70 r17 200/50 r17 Hayabusa 120/70 r17 190/50 r17 Capacitate rezervor carburant: B-king 16.5 l Hayabusa 21 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) O sa raspund la intrebarile legate de necesitatea acestei puteri la un naked printr-un citat de pe Discovery: " Why put an rocket/jet engine on a bike? Because you can!" Editat Octombrie 29, 2008 de CapnJackSparrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan GSR Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Stiu ca suntem foarte putini la ora asta in Romania, poate ne putem numara pe degetele de la o mana, dar sper ca aceats acomunitate sa se mareasca, la fel cum s-a intamplat si cu prietenii nostrii GSR-istii. Astept raspunsuri d ele eenetualii posesorii sau doritori sa-si achizitioneze aceasta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prodeamihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Cam tarziu am vazut postul tau! Sunt din Sibiu si am si eu un B King de un an de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Salutare! Cand eram "mai tanar" ma uitam si eu cu jind la B-King, acum 3-4 ani costa 5000 de Euro pe www.moto.it . Acum costa cel putin 8000 de euro, nu inteleg de unde pana unde. Si eu sunt in cautarea unui naked mare, nu pentru ca vreau un motor puternic, ci pentru ca sunt prea inalt. Am avut pana acum 1 luna un GSR 600 care era inconfortabil la drum lung, imi amorteau picioarele. M-am uitat un pic la GSR 750, dar nu prea ma atrage cadrul din otel. Mi se pare ca B-King-ul arata foarte bine... Asfalt uscat va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Si eu sunt in cautarea unui naked mare, nu pentru ca vreau un motor puternic, ci pentru ca sunt prea inalt. Super Duke R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prodeamihai Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Am B King de anul trecut si sincer sunt total indragostit de el. Am 1.92 si 95 de kilograme si singurul minus care i l-am gasit sunt scaritele putin cam sus pozitionate daca ai drumuri lungi de facut.La drumuri scurte gen 100 de km pozitia e foarte ok mai ales pentru atacat viraje.(se poate rezolva cu un set de scarite aftermarket care coboara 2 3 cm talpa piciorului) Cine spune ca nu ai nevoie de asemenea putere pe un naked nu a calarit niciodata asa ceva .Este demential sa pleci in depasire rapida la 3000 de ture in a 6-a si sa simti cuplul cum te impinge de la spate.La drum puterea si cuplul mare face ca schimbarea treptelor de viteze sa nu mai fie necesara asa de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.