Sari la conținut

SUZUKI B-KING


dealien
 Share

Postări Recomandate

utilitatea unui naked capabil de astfel de performantze mi se pare zero.

 

Utilitatea ei nu mi se pare "mai zero" decat a zecilor si sutelor de SS de 600 care nu vad in viata lor altceva decat stazile Bucurestiului, care au guma spate tocita pe o latime de 5 cm (pe mijloc) si care incep sa fie palpitante de la 10K.

 

Utilitatea unui astfel de naked potent e ca la 2 mii de ture iti rupe bratele, daca intelegi ce vreau sa spun.

 

PS: nu mi place cum arata, insa pana sa ajunga la "performanta" designerilor de la BMW... mai e. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totusi sunt curios cati HP va avea, si daca chiar o sa fie asa rea :bounce:

E anuntata la 200 hp.

 

 

 

utilitatea unui naked capabil de astfel de performantze mi se pare zero.

Frate, daca vrei utilitate iti iei un Mercedes Sprinter...

 

 

Mie mi se pare ca are un design care nu spune absolut nimic.

Cu exceptia evacuarilor, care sunt comice rau de tot! Ii dau un aer de motoreta de clovn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, daca vrei utilitate iti iei un Mercedes Sprinter...

 

:baldy: :bounce: Replica secolului. :lol:

 

utilitatea unui naked capabil de astfel de performantze mi se pare zero.

 

Si alta utilitate ar mai fi sa le dai rusine la unii papagali cu plasticate care se cred zmei si la cagerii manelari cu tigai de jde mii de evuro care cand vede ca pe motoreta nu e plastice colorate cred ca automat nu e 'de viteza' si te provoaca cu mare incredere :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare doar un exercitiu de tehnica B King ul, e inspirat din GSR 600 am impresia...sau mananc cacao?:bounce:

 

Singurele naked 'adevarate' raman: K1200R de la BMW, Buell XB12R/S, Ducati Monster S4R etc..

 

dar ce stiu eu, sunt doar un ratat fara motor si fara permis.

Dar citesc mult pe net, se pune?:baldy:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSR 600 e inspirat din B-King :bounce:

De aia i se mai zice si "Baby B-King"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Utilitatea ei nu mi se pare "mai zero" decat a zecilor si sutelor de SS de 600 care nu vad in viata lor altceva decat stazile Bucurestiului, care au guma spate tocita pe o latime de 5 cm (pe mijloc) si care incep sa fie palpitante de la 10K.

 

Utilitatea unui astfel de naked potent e ca la 2 mii de ture iti rupe bratele, daca intelegi ce vreau sa spun.

 

Sigur, inteleg ce vrei sa spui, dar sunt foarte curios ce faci cu acei cai.... ca la 200 kmh esti paralel cu motoreta, pasagerul iese de mult din ecuatie... iar pentru burn, wheelie si stoppie chiar nu era cazul sa isi dea atata osteaneala. Nu ma intelege gresit, este superba motocicleta, dar caii aia sunt facuti pentru un supersport touring etc, in orash iti sunt total inutili, cu exceptia excitatiei lasate de ruperea bratelor.... iar la drum lung... apar multe aspecte.

 

E anuntata la 200 hp.

Frate, daca vrei utilitate iti iei un Mercedes Sprinter...

 

Utilitatea a peste 150 de cai o gasesc in viteze laser pe sosea, in afara orashului. Daca tu ai senzatia ca pe un naked de 200 de cai este tot aia ca pe un ZZR 1400 de aceeasi putere, probabil percepem gresit legile aerodinamicii si ale sigurantzei pe sosea, ca pe cele ale confortului le-am depasit de mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu o sa inteleg goana asta dupa atatia cai putere.

 

deja majoritatea naked-urilor de 1000/1200 cc au destui cai /cuplu ca sa te lase pe jos...

 

Cum spunea si andreicristian, in ras nu te ajuta decat daca vrei 0-100 in 1.5s poate.

 

lipsa carenajului la viteza incepe sa-si spuna cuvantul.

 

Naked-urile pur si simplu nu mi se par motociclete de 'alergat', sunt pt oras, pt un sprint bun (pana intr-o viteza decenta), nu de spart orice limita legala pe o raza de 5 state, pt manevrabilitate etc.

 

B king ul asta se vrea un Veyron al Naked-urilor (bine, am EXAGERAT, dar intelegeti ideea).

E la fel de practic ca ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce stiu eu, sunt doar un ratat fara motor si fara permis.

Dar citesc mult pe net, se pune?:bounce:)

Insider, bine ai revenit!

Nu mai stiam nimic de tine.

 

 

 

Utilitatea a peste 150 de cai o gasesc in viteze laser pe sosea, in afara orashului. Daca tu ai senzatia ca pe un naked de 200 de cai este tot aia ca pe un ZZR 1400 de aceeasi putere, probabil percepem gresit legile aerodinamicii si ale sigurantzei pe sosea, ca pe cele ale confortului le-am depasit de mult....

Nu vreau sa ma cert cu tine, mai ales ca esti baiat de treaba.

 

Caii putere la un naked pot fi folositi si la altceva decat la viteze maxime. De exemplu, sa ai rezerva de putere in toate vitezele, sau sa ajungi repede de tot la o anumita viteza.

 

Iar daca vrei sa mergi tare, te asigur ca mergi si cu un naked. Eu am mers intins pe A2 cu peste 250 km/h. Nu e cea mai placuta senzatie, sunt convins ca pe o carenata te simti mult mai bine, dar daca vrei, poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sensei :bounce:

 

Oricum recunoaste, ca pt un naked...sa ai mai mult decat are BMW ul tau...e deja risipa,nu?

 

Adica cei 163 hp pt naked mi se par deja arhisuficienti sa mute asfaltu de sub tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca nakedu a fost gandit NUMAI pt. orash. Daca ar sustine cineve asa ceva undeva in Europa ar rade lumea si cu cooru. Acolo lumea merge pe naked la servici, 3 mii de km cu pasager si bagaje in concediu, prin Alpi (unde e mult mai porno cu un naked decat cu un SS sau chiar si un tourer)... si veti zice ca bat campii dar se merge si pe circuit cu naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca naked-ul e folosit numai in oras, cum a fost gandit, nu vad de ce i-ar trebui mai mult de 50 CP.

 

Dar unde ar mai fi farmecul, nu-i asa?

 

Sensei lasa c-am mers cu un ZX 7R ca pasager si mi-am dat seama ce ar insemna pozitie pe naked:)

 

Am mers peste 210 cam....si a fost o mare lectie pt mine:)

 

ZX 7R are si ea un cuplu si niste cai dar cand ma gandesc la cuplul de pe K1200R deja am un gust amar (de frica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...off topic!...cai multi si fara cuplu sunt buni doar la torpile(vitezane) unde placerea sta in turatiile astronomice! adevarata putere al unui motor sta in cuplu,un cuplu enorm se poate obtine si din 90 de cai!...la 90 de cai eu pot trage dupa mine 3 autoturisme mici sau medii in viteza a-2-a la relantiu!!...deci la ce sunt buni atitia cai daca trebuie alergati ca sa simti puterea?...

 

...on topic!!...b-king este un exercitiu de indeminare in design si functionalitate!!...cu adevarat turbat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai acum cati folosesc puterea si ce stie sa faca un SS? Asa si la B-King...sunt acolo caii stii ca-i ai si te folosesti de ei cand te apuca turbarea sau ai nevoie.

Io mi-as lua :lol: unul...da' prea multi cai frate :wave:

Sunt curios la ce bani il vor scoate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu de ce vorbiti toti de parca am sta prin italia/austria/germania si avem 100 de autostrazi.

In primul rand pe curbe nakedul m-i se pare suprem, ca pozitie si implicit vizibilitate.

Iar daca e s-o luam legal, la 130-140 fara nici un parbriz stau normal pe ea si nu e obositor vantu. De la 160 in sus se schimba problema, iar la 240 e intradevar obositor. Dar vitezele alea sunt de luat carnetu, asa ca vorbim ipotetic.

Supersport pt cine vrea viteza nesimtzita pe autostrada plictisitoare, naked/street pentru cine vrea sa se simta bine pe sosele si curbe.

Apropos, nu exista "prea multa putere".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut la toata lumea !

Suntem foarte interesati de parerile si sugestiile voastre in legatura de noul model Suzuki B-King 1300 K8.

Orice legat de pret ,imagine ,motor ,culori etc.

Cum credeti ca s-ar putea adapta la "BESTIA" la conditiile de trafic din Romania ?

V-ar place sa conduceti asa ceva si unde ?( ex. oras,drumuri nationale,autostrada sau liniute? )

Este considerat de Suzuki varful de lance pe 2008.Are elemente imprumutate de la GSX-R 1000 si HYABUSA,cele mai bune amortizoare si cele mai bine sisteme de franare.Puterea aprox. 180 CP.

 

PRET : 12.953 EUR CU TVA INCLUS

 

Echipa Motor Team.

www.motorteam.ro

 

BAFTA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum inteleg eu postul tau:

 

Suntem foarte interesati de parerile si sugestiile voastre in legatura de noul model Suzuki B-King 1300 K8.

Orice legat de pret ,imagine ,motor ,culori etc.

Vreau sa fac si eu un pic de reclama la B-King, doar doar vand cateva si bag cascavalu-n buzunar.

 

Cum credeti ca s-ar putea adapta la "BESTIA" la conditiile de trafic din Romania ?

V-ar place sa conduceti asa ceva si unde ?( ex. oras,drumuri nationale,autostrada sau liniute? )

Stiu ca e total nepotrivita pentru Romania, pentru ca 1. e prea grea (235kg) si puternica de oras, 2. e naked si are rezervor mic (16l) pentru autostrada si 3. circuite pe care sa prinzi 300/h nu avem. Dar rupeti gura targului la liniute si alte figuri.

 

Este considerat de Suzuki varful de lance pe 2008.Are elemente imprumutate de la GSX-R 1000 si HYABUSA,cele mai bune amortizoare si cele mai bine sisteme de franare.Puterea aprox. 180 CP.
Nu prea stiu ce piese are pe ea, nu stiu de ce la GSXR telescoapele sunt negre si la B-King nu, dar intentionez sa o vand unora care habar nu au ca "cele mai bune amortizoare" costa cat un B-King fiecare. Pentru aia carora vreau sa o vand e important ca are 180 de cai.

 

 

 

Inteleg ca foamea e mare, da poti sa spui lucrurilor pe nume si sa ramai cu fruntea sus. La modul:

"A venit B-King-u. Are 180 de cai si rupe tot la liniute. E cel mai coios Suzuki, Cayenne-ul si Q7-le motoarelor. Costa cat un Clio si merge ca un Ferrari. Veniti si luati."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A spamat toate topicurile de pe aici. Nu inteleg de ce se acceptata asa ceva. Vrei reclama? La vanzari sau banner sus cu plata.

Asta pe langa toate patetismele observate de pistolarul la care as adauga cea cu "pareri si sugestii", o sa modificati modelul la anul daca nu ne place noua aici? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum inteleg eu postul tau:

 

Vreau sa fac si eu un pic de reclama la B-King, doar doar vand cateva si bag cascavalu-n buzunar.

 

Raspuns Motor Team: Recama avem in doua reviste de specialitate inclusiv banner sus pus de aproape 2 ani nu stiu de ce nu l-ai vazut !

 

Stiu ca e total nepotrivita pentru Romania, pentru ca 1. e prea grea (235kg) si puternica de oras, 2. e naked si are rezervor mic (16l) pentru autostrada si 3. circuite pe care sa prinzi 300/h nu avem. Dar rupeti gura targului la liniute si alte figuri.

 

Sunt perfect de acord cu ce ai spus mai sus dar vrem sa stim parerea voastra deoarece si noua ni se pare cam nepotrivita pentru tara noastra.I functie de parerile voastre putem sa luam o decizie daca mai continuam reclama ei in reviste sau ne concentram pe alte modele.

 

Nu prea stiu ce piese are pe ea, nu stiu de ce la GSXR telescoapele sunt negre si la B-King nu, dar intentionez sa o vand unora care habar nu au ca "cele mai bune amortizoare" costa cat un B-King fiecare. Pentru aia carora vreau sa o vand e important ca are 180 de cai.

 

" Cele mai bune amortizoare" n-am referit la cele de serie.Sunt cele mai bune deoarece sunt ultima generatie produse de SHOWA foarte usoare si au un sistem nou de supape hidraulice foarte sensibile care dau amortizoarelor o foarte mare exactitate in functionare.Am specificat 180 CP pentru ca atat are si toate lumea vrea sa stie .Nu recomandam aceasta motocicleta decat motociclistilor cu experienta minim de 5 ani si care au avut inainte motocicleta de viteza peste 120 cp.

 

Inteleg ca foamea e mare, da poti sa spui lucrurilor pe nume si sa ramai cu fruntea sus. La modul:

"A venit B-King-u. Are 180 de cai si rupe tot la liniute. E cel mai coios Suzuki, Cayenne-ul si Q7-le motoarelor. Costa cat un Clio si merge ca un Ferrari. Veniti si luati."

[/quot

 

NU SUNTEM GENUL DE MAGAZIN CU CARE ESTI TU OBIJNUIT.NU NE E FOAME DECAT DE KM PARCURSI PE SOSELE SI PISTE DE VITEZA.SUNTEM INITIATORII CURSELOE DE LA SERRES DIN ACEST AM IMPREUNA CU CLUBUL SPORTIV FIREMOTORSPORT www.firemotorsport.ro www.fire200race.com

IL SPONZORIZAM PE GAGY PETER IN CAMPIONATUL EUROPEM DE SUPERMOTO IN CARE ESTE PE LOCUL 3 LA GENERAL.

Sper sa ne intelegi politica.Daca nu vreti nu va vom mai cere parerea si sfaturile pe viitor.MULTUMIM ORICUM PENTRU RASPUNS SI NUMAI BINE !

BAFTA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu inteleg care e problema ca omul isi expune aici un model care il are in magazin si incearca sa inteleaga ce vrea cumparatorul, ca sa stie ce-i ofera !

 

Motor Team nu duce lipsa de clienti, si nici nu isi atrage clientii prin reclama pe forum, ar ajunge la faliment, ei sunt recunoscuti ca fiind niste oameni FOARTE de treaba si care se implica in acest sport cu pasiune ! Clientii.. de unde iti iei clienti ? de la alti clienti care au fost multumiti de serviciile oferite de catre aceasta firma ! Asta este cea mai buna reclama : UN CLIENT care pleaca fericiti si multumit ca a obtinut ceea ce isi dorea !

 

Imi cer scuze ca am fost offtopic, dar nu va luati de cine trebuie..

 

:ok:

 

Ontopic

 

Pai nici Hayabusa (depinde de an >170 cai) nu este pentru bucuresti, dar totusi sunt destui posesori pe la noi, diferenta este ca busa este un touring ravnit de multi, nakedul asta nu stiu ce impact o sa aiba pe piata noastra..

 

Bafta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A spamat toate topicurile de pe aici. Nu inteleg de ce se acceptata asa ceva. Vrei reclama? La vanzari sau banner sus cu plata.

 

BANNERUL ESTE SUS DE FOARTE MULT TIMP.

 

Asta pe langa toate patetismele observate de pistolarul la care as adauga cea cu "pareri si sugestii", o sa modificati modelul la anul daca nu ne place noua aici? :ok:

 

Ne intereseaza parerile voastre deoarece si Suzuki la randui ei asteapta informatii de la toti importatorii.

Exemplu daca nu se vinde in tara respectiva s-ar putea umbla la pret.Sau limitarea puterii etc.

 

MULTUMIM SI NUMAI BINE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Reclama a fost pe fatza dar nu sunteti nici primii nici ultimii care si fac reclama prin posturi de gen.

2. Pistolaru s a atacat cam tare pt putin sau nimic. PS: Cayenne-ul si Q7-le motoarelor sunt Varadero sau V-Strom... bune la de toate si nimic in acelasi timp. ;)

3. NU tata! B-Kingul nu e bun pt Romanica. In primul rand vina lui e ca e naked. Nu avem sosele pt el. Romanica este plina de autostrazi pe care se merge in medie 220 si unde B-Kingul ca si naked ar fi dezastru. Si cum si in apropierea fiecarui oras mai mare avem cate un circuit de viteza la standarde europene mi se pare absolut normal ca cea mai vanduta motoreta la noi e Yamaha R1. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu, un motor naked derivat dintr-o sportiva mai este incadrat cateodata si ca "urban sports".

Asta in cazul in care mai e nevoie de vre-un argument ca naked-ul este un motor de drumuri scurte prin excelenta.

 

B-King-ul are 235 de kg uscat (fara lichide si baterie), adica ~250 gata de drum, adica 330 - 350 de kg cu un rider echipat. Daca citesti specificatiile o sa vezi ca e si destul de lunga. Eu nu as folosi asa ceva pentru a croseta zilnic centrul Bucurestiului la "rush-hour".

 

Eu imi imaginez B-King-ul utilizat in vre-un satuc din Franta sau Italia, unde trece cate o masina pe ora, in conditiile in care ai de facut zilnic 30km de drumuri serpuite (dar fara gropi) pana la servici, si nu vrei sa te trezesti prea devreme. Daca tu traiesti intr-un astfel de scenariu in Romania anunta-ma si pe mine, altfel lasa ironiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...