Lupu Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Motorul e 660 clasic made in Japan. Desi e ceva timp de cand s-au facut "constatarile" astea, si poate lumea s-a mai documentat in ceea ce priveste "minuntatia" asta noua de Tenere, o sa raspund zicand ca numai clasic nu e motorul asta de 660 de pe noul Tenere, care are 4 supape pe cilindru si nu 5, cum avea ala CLASIC, si e facut sub "inalta" supraveghere a ROTAX. Frumosul capitol de enduro-touring fabricate de japonezi s-a cam incheiat prin 2000 - 2001. Mai e de asteptat pana apare ceva "valabil" din arhipelagul nipon la categoria asta. Viziunea mea asupra noului Tenere: e boccie (nu mai mult ca altele dar e), prea arata a "model de vitrina" si nu o vad deloc prin toate vagaunile strabatute de "calatorul-aventurier" cum au facut modelele CLASICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Si mie mi se pare un substitut bun pentru LC4 Adventure. Ca plusuri, arata mai bine . Ca minusuri: furca telescopica, greutatea mare, puterea mica. La 48 de cai si 183 kg (la gol) mie mi se pare cam lenesa. Dar ca pret, numai de bine: 7500 E la Dual Tours. Roata spate este intr-adevar de 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 adica daca e Rotax nu e bun?...din cate stiu eu motoarele astea sunt fiabile.... alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 adica daca e Rotax nu e bun?...din cate stiu eu motoarele astea sunt fiabile.... alte pareri? Nu stiu man, mie nu imi place faptul ca e conceputa/facuta de Yamaha Italia, ca nu are motorul ala care a facut de fapt legenda, ca per ansamblu se mai putea lucra la ea si ca arata ca un exponat de vitrina (cam urat ce e drept) de mie mi-ar fi mila sa o si umplu de praf. Pretul este intr-adevar foarte bun dar... nu prea e ce ar vrea sa fie, dupa parerea mea. P.S.: de ce nu iti iei Adventure? Carburatie Mikuni de te doare la bashketi, buton de schimbat curba la aprindere in functie de cat de jaf e benzina (a se citi cat de slaba e ), suspensii beton WP cu curse mai mult decat bune (275 fatza cu 300 spate), frane Brembo si aproximativ 175 de kile PLIN, fiind trase de 54 de caluti-putere. Iar ca motor e cam la fel de bun ca ala ce e pe Tenere acuma. Dreaq eu asa as face. Chit ca dai 1000 de euro in plus, arata a motocicleta de facut "aventura" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Totusi nu si-a luat nimeni noua Tenere in tarisoara asta sa ne zica si noua ce si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 am vazut prin bucuresti un tenere negru model 2008 la un baiat dar nu am apucat sa stau de vorba cu el si sa-l intreb ce si cum....motorul parea ca merge super ...cel putin a plecat de la stop...fara sa forteze prea mult motoru...mi-a dar senzatia ca trage bine.... un mare plsu al acestui motor este si consumul din cate am auzit!!]] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) Nu stiu man, mie nu imi place faptul ca e conceputa/facuta de Yamaha Italia, ca nu are motorul ala care a facut de fapt legenda, ca per ansamblu se mai putea lucra la ea si ca arata ca un exponat de vitrina (cam urat ce e drept) de mie mi-ar fi mila sa o si umplu de praf.Pretul este intr-adevar foarte bun dar... nu prea e ce ar vrea sa fie, dupa parerea mea. P.S.: de ce nu iti iei Adventure? Carburatie Mikuni de te doare la bashketi, buton de schimbat curba la aprindere in functie de cat de jaf e benzina (a se citi cat de slaba e ), suspensii beton WP cu curse mai mult decat bune (275 fatza cu 300 spate), frane Brembo si aproximativ 175 de kile PLIN, fiind trase de 54 de caluti-putere. Iar ca motor e cam la fel de bun ca ala ce e pe Tenere acuma. Dreaq eu asa as face. Chit ca dai 1000 de euro in plus, arata a motocicleta de facut "aventura" La ce Adventure te referi? LC4? Daca te referi la el intradevar ii bun motoru nu ii vorba, doar o fost polonezii pana in Siberia cu el. Dar are un mare dezavantaj, vibratile. Daca nu strangi suruburile te poti trezi cu probleme mari. In Motociclismo de luna asta este un articol despre noul Tenere si era laudat pt pretul redus si calitatea foarte buna a materialelor. Dar ziceau si aici ca designu ii putin prea futurist fata de vechiile modele. Nu tuturor place muchile, putin prea multe dupa gustul meu. Si poate puterea(48cp) ii cam putina pt greutatea la gol(183kg) a motocicletei. Putin offtopic: daca s-ar face o versiune adventure de la 690 enduro cred ca ar iesi o motocicleta destul de buna. Pacat doar ca se lasa asteptata. Editat Iunie 22, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 Deci motorizarea este aceeasi ca la Aprilia Pagaso Strada, Pegaso Trail, Pegaso Factory, Yamaha MT-03, Yamaha XT660X si XT660R, precum si la Derbi Mulhacen, implicit NU ESTE MOTOR ROTAX ! cum a scris mai sus un co-forumist. Este motorul de 660 cmc produs de Moto-Minarelli. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...e-2008-current/ Motorizarea fiind aceeasi, diferentele intre Pegaso Trail, Tenere si XT660R zic ca merita facute la nivel de pret si "de gustibus" Pegaso Trail 6700 E Tenere 7500 E XT600R 6100-6400 E Preturile de mai sus sunt date de importatori "oficiali" dar pe piata sunt dealeri mai mici care au preturile mai mici si ofera pachete de bonusuri atractive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) Bun. Bine ca se mai lamuresc niste chestii. Eu am zis ca are motor facut in colaborare cu Rotax fiindca asa mi-au spus niste enduristi "cica" mai experimentati decat mine. Aveam eu o banuiala ca trebuie sa fie acelasi motor ca ala de pe Aprilia Pegaso asta noua, fiind facuta de Yamaha Italia care a lucrat in stransa colaborare cu Minarelli. Deci oricum nu mai e nimic din Tenere-ul vechi, ceea ce e fix zero. E cam un fel de Aprilia care arata naspa. As alege oricand Aprilia in locul ei. Sa nu mai zic ce misto e XT-ul ala 660 nou. Editat Iunie 22, 2008 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Bun. Bine ca se mai lamuresc niste chestii.Eu am zis ca are motor facut in colaborare cu Rotax fiindca asa mi-au spus niste enduristi "cica" mai experimentati decat mine. Aveam eu o banuiala ca trebuie sa fie acelasi motor ca ala de pe Aprilia Pegaso asta noua, fiind facuta de Yamaha Italia care a lucrat in stransa colaborare cu Minarelli. Deci oricum nu mai e nimic din Tenere-ul vechi, ceea ce e fix zero. E cam un fel de Aprilia care arata naspa. As alege oricand Aprilia in locul ei. Sa nu mai zic ce misto e XT-ul ala 660 nou. Hac! xr 650r rulz! hac! da' tot xtz 660 din 93 e de suflet! Hac...a dreaq bere Hac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Mda, Pe mine ma cam trage in spate greutatea Tenerei: 183 de kile, fata de 158 ale KTM-ului. (25 de kile pot fi tot bagajul necesar pentru un RTW). Pentru multi greutatea nu pare a conta, (cateodata o greutate mai mare inseamna stabilitate mai buna pe nisip si gravel), insa daca esti solo si nu ai mai mult de 62 kg (cazul meu), zau ca greutatea conteaza mult cand vrei sa o ridici. Si da, 45 de cai suna suficient si robust... dar dam... daca ai si intinderi de autostrada... esti cam la limita puterii. As vota pentru un pic mai mult. La greutatea Tenere-ului, mai bine un BMW F800GS (doar 2 kile in plus dar 85 de cai). Pretul ? Pai il iei la mana a doua, la primavara. In privinta "bunatatii" KTM-ului, trebuie sa cad si eu de acord (dupa ce am avut diferite probleme cu al meu - LC4 400 2004) ca LC4 nu e in top in privinta fiabilitatii (polonezii au avut si ei probleme, daca cititi cu atentie posturile lor sau le dati un mail) si mai toti pe care i-am intalnit in Asia Centrala pe KTM-uri mi-au confirmat ca s-ar putea mai bine. E critic sa-i faci schimbul de ulei la 5000km/sintetic si sa mai schimbi cate un rulment din cand in cand . Succese nebanuite Editat Octombrie 7, 2008 de Maguest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Pentru mai multe detalii referitoare la XT660Z Tenere puteti vizita site-ul dedicat, AICI, sau renumitul www.xt660com. In ultimul nr. al revistei MotoTraveller din anul asta (Germania) s-au apucat tampitii astia de nemti, idioti chiar, sa faca un test la allround bikes. In test au pus 6 motoare. 6 enduro tourere! Si au motivat acest lucru prin faptul ca acest model de motocicleta (enduro tourer) ar fi cel mai bun pe segmentul allround ceea ce este si normal. Si nominalizarile ar fi: BMW R 1200 GS, BMW F 800 GS, Honda 700 Transalp, KTM 990 Adventure, Suzuki DL 1000 si... XT660Z Tenere! Acest test este in lucru (adica fac o traducere si adaptare in care o sa inserez binenteles si propriile-mi pareri) si zilele urmatoare o sa il afisez atat pe site-ul dedicat cat si aici pe forum. Este foarte interesant, are o baza solida si prin el o sa se aduca suficiente lamuriri (zic eu) in ceea ce priveste fiecare dintre modele. Ca un intro al testului, nu zic decat ca ma bucur ca am ales noul Tenere, ramanand totusi cu gandul la KTM! Dar, cand ma gandesc totusi la fiabilitate, parca incep sa ma simt mai bine De gustibus et coloribus, non disputandum... ce vorba veche! Pacat ca e fara ecou la unii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 In ultimul nr. al revistei MotoTraveller din anul asta (Germania) s-au apucat tampitii astia de nemti, idioti chiar, sa faca un test la allround bikes. In test au pus 6 motoare. 6 enduro tourere! Si au motivat acest lucru prin faptul ca acest model de motocicleta (enduro tourer) ar fi cel mai bun pe segmentul allround ceea ce este si normal. Si nominalizarile ar fi: BMW R 1200 GS, BMW F 800 GS, Honda 700 Transalp, KTM 990 Adventure, Suzuki DL 1000 si... XT660Z Tenere! Acest test este in lucru (adica fac o traducere si adaptare in care o sa inserez binenteles si propriile-mi pareri) si zilele urmatoare o sa il afisez atat pe site-ul dedicat cat si aici pe forum. Inca asteptam traducerea testului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Stiu ca am citit undeva comparatia aia da nu mai imi aduc aminte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 , nu zic decat ca ma bucur ca am ales noul Tenere, Ce parere OBIECTIVA ti-a facut mobra? Cat ai dat pe ea? Cati km ai facut cu ea si, daca au existat, ce probleme tehnice ai intampinat? multumesc Stiu ca am citit undeva comparatia aia da nu mai imi aduc aminte... Am gasit. /index.php?...test+comparativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Mda, Pe mine ma cam trage in spate greutatea Tenerei: 183 de kile, fata de 158 ale KTM-ului. (25 de kile pot fi tot bagajul necesar pentru un RTW). Pentru multi greutatea nu pare a conta, (cateodata o greutate mai mare inseamna stabilitate mai buna pe nisip si gravel), insa daca esti solo si nu ai mai mult de 62 kg Si da, 45 de cai suna suficient si robust... dar dam... daca ai si intinderi de autostrada... esti cam la limita puterii. As vota pentru un pic mai mult. La greutatea Tenere-ului, mai bine un BMW F800GS (doar 2 kile in plus dar 85 de cai). Succese nebanuite Yamhaul asta a batut totul din punct de vedere estetic este pur si simplu superb toate plasticele sunt tari si elastice aproape ca la un cross tragi tranta te ridici si ai plecat mai departe bmw e o gramada de plastic care la prima tranta l ai lasat pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Si mie imi place mult cum arata. In schimb, sunt indoit de calitatea si fiabilitatea motorului. La ora actuala, chiar daca firma Yamaha e japoneza, acest model construit in Italia nu mai prezinta garantia tipica motocicletelor 100% japoneze. Motorul italienesc pus si pe Aprilia nu-mi inspira fiabilitate iar amortizoarele nu-mi inspira deloc performanta. Tocmai d-aia, n-ar fi fost rau sa fi auzit parerea unuia care are acest model dar nu este la prima motocicleta, astfel incat sa aiba ceva experienta si sa poata face o evaluare cat de cat pertinenta. Probabil ca tot advrider e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 si mie imi place f tare cum arata. e f supla. Insa sunt dezamagit de greutatea mare si motorul mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut are cineva schema electrica de la o yamaha tenere de 600 model mai vechi sau un link unde pot sa o gasesc ? Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut are cineva schema electrica de la o yamaha tenere de 600 model mai vechi sau un link unde pot sa o gasesc ? Multumesc mult. Vezi ca e alt topic pt posesorii de Tenere model mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 vezi club la mine in descriere. cauti, gasesti. nu gasesti, mai pui intrebari p-acolea. numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.