Sari la conținut

Motorcycle Club & Riding Club Education


night81angel
 Share

Postări Recomandate

roby poate m-am exprimat mai incalcit idei multe si timp putin :laugh: dar ai punctat excelent prin ""pasionati de viata motoarelor si viata bikerilor sunt cu miile"" .asa este, printre astia pasionati sunt si eu ce am vrut sa subliniez este faptul ca in nici un caz nu te poti considera ""mai motociclist""si aici ma refer la klaus pentru faptul ca cei din jurul tau habar n-au de HD si ca ar merge si pe scuter pina acasa sau pentru faptul ca merg pe ""palstice"".

 

dar eu vin si intreb din miile alea de pasionati cati sunt in stare sa-si repare SINGURI motocicleta sau sa intre cu flexul si aparatul de sudura in ea??

 

daca gresesc sa ma corectezi eu unul pe scurt am inteles din posturile voastre ca daca iti prinzi degetele in motor sau calaresti altceva decat fieratanii nu esti motociclist.

 

cat despre aia care isi iau motoare sa fie in rand cu altii tot respectul pentru ca daca nu ii place il va vinde anul urmator iar daca ia microbul il ai tovaras de drum :cheers: :friends:

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 882
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1.dar eu vin si intreb din miile alea de pasionati cati sunt in stare sa-si repare SINGURI motocicleta sau sa intre cu flexul si aparatul de sudura in ea??

2.daca gresesc sa ma corectezi eu unul pe scurt am inteles din posturile voastre ca daca iti prinzi degetele in motor sau calaresti altceva decat fieratanii nu esti motociclist.

 

1. nu sunt multi care fac ei ceva la motor..dar sunt si la ei oameni care nu au bani si isi fac motorul cu propria mina....oicum nivelul de viata nul putem compara cu cel din rominia majoritatea au motoare in stare exceptionala si nu au nevoie sa faca nimic la ele si daca chiar ramin cu ele in strada da suna la servis este adevarat.....au banii isi permit si este o chestie ne stiind ce sai faca clar ca prefera sa vina un mecanic specialist...ok

2. auzi o chestie pot sati spun fiecare are parerea lui....eu tot timpul am apreciat mai mult un motor modificat de proprietar nu de un atelier....cred ca ma intelegi....asa sunt eu....da ok la un atelier au tot ce au nevoie ......oricum sunt doua lumi diferite......sincer mie imi place si mia placut sa stau de vorba cu unul care stie ce are sub el si ce a facut la el......si restul care nu au habar tot timpul am incercat sa le explic anumite chestii sa inteleaga si ei un pic de mecanica

ok as prefera sa nu mai postam pe topicul asta pt ca SCOPUL TOPICULUI ASTA ESTE ALTUL DECIT DISCUTAM NOI ACUM CUM AM ZIS SI MAI SUS CU ROSU

ok te salut :cheers: .....si inca o data imi cer scuze voua pt toate posturile OFF TOPIC :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place ca macar fiecare e sincer si se descarca cum poate mai bine

si e ok

Topicul asta avea un alt fel de caracter, si anume

in lume exista mai multe feluri de motociclisti dar 2 sunt mari

1 cei care traiesc pentru VIATA DE BIKER

2 cei care traiesc pentru adrenalina

 

topicul se adreseaza primei categori dar nu numai

acuma sa nu intelegeti ca va jignesc pe uni ca zic VIATA DE BIKER

dar VIaTA DE BIKERI, este una pe motor o traiesc cu motorul si cu OLD LADY,

SI mai ales viata dintr-un club.

Eu si multi alti pe care ii cunosc din romania vorbesc au ales acceasta viata

si fiecare ne stim directia.

Dar cand faci o astfel de alegere trebuie sa stii ce vrei ca: back way is not possible,

IN OR OUT

 

oricum e ok ca toata lumea spune ce are de spus

fell free to talk

 

L&R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal cum iti spuneam intr-un topic anterior respect dedicarea pentru acest stil de viatza. pentru binele tau insa sper ca cei care ii cunosti si ati ales impreuna acest drum nu sunt studenti :friends: carora inca le clocoteste sangele in vene si tot ce zboara se si mananca. iti spun asta pentru ca nu sunt trecut demult de fazele asetea si iti spun ca in 4 ani am devenit sa zic asa ""cetatean model"". Dupa terminarea facultatii exista o schimbare pe care nu o vedeam posibila nici in cele mai "urate" vise ale mele :laugh:

 

Una peste alta parerea mea e ca daca HA va patrunde in Romania, ca multe alte concepte si idei venite de afara se va ""romaniza""Repet este doar parerea mea.

 

bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt Roby si Night81....va rog eu mult de tot....incercati sa puneti semne de punctuatie in fraze,sau macar scrieti mai rar ca sa nu gresiti....ca mi-e greu sa inteleg ce vreti sa spuneti..... :cheers:

 

hmmmm,su o fi IQ-ul meu in scadere?tot ce se poate.... :friends:

 

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja incep sa ma satur de toate discutiile astea,fiecare cu parerea lui.

Sunt anumite chestii care fiecare le vede sub alta forma si la fel le intelege.

Asa ca nu voi mai scrie pe topicul asta,eu am parerea mea,am ascultat si ce au zis altii,asa ca acum ma retrag si discutati voi cit vreti.....

va salut si va respect parereile fiecaruia

Fiecare isi alege drumul in viata pe care il vrea el ,dar nu totdeauna este cel la care a visat

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt satul pt ca vad care e gindirea aici ...ca nu poti face nimic ...daca eram in orice alta tzara civilizata ..aveam deja un shovel complet ..aici imbatrineschti pina faci ceva ..asta in caz ca nu faci afaceri cu pal melaminat shi termopane ...

de chastii ca v8-uri shi alea alea nu mai vb ...in rest avem shi noi un ironhead in tzara ..shi evouri ...ce sa caut eu aici ...cluburi de cluburi ..strazi de strazi( apropo cardu rigid) tot ce vrei ...

basty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt satul de discutii din astea, intotdeauna vine unul nou care se simte jignit crezand ca in conceptia ta nu este motociclist, el simte doar ca e motociclist ceea ce e adevarat, toti sunt motociclisti atata timp cat au permisul in buzunar si se dau pe orice(speed,enduro'clasice..), tocmai asta voiam sa demonstrez celor ca tine Connexule, pentru cativa dintre noi nu-i o necesitate, este o obsesie, eu unu nu pot trai fara sa ma gandesc la un V american, sau la choppere facute de bykeri, in fiecare zi, este viata mea, sunt sigur 100% ca asa gandesc si Basty, Roby, pentru noi nu exista alt ceva, daca pentru tine este doar o necesitate, adica sa treci mai usor prin traficul din oras, crede-ma ca nu ma intereseaza, noi suntem altfel, si sper sa nu faci glume proaste pe tema asta.

Pe cei ca voi o sa va vad intr-o buna zi calare pe vreun motor meserias, imbracati la costum cu cravata, ducandu-va la serviciu, eee, m-as cacao pe mine de ras, sau de plans ca s-a ajuns aici, daca nu intelegi ca nu-i o necesitate pentru mine atunci ar fi bine sa nu te deranjeze ce spun si sa ma lasi in prostia mea, asa o inteleg eu si nu ma va schimba nimeni draga Connexule.

asta-i diferenta intre motociclisti si bikeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

klaus asta nu e subiect de glume proaste si oricum nu le fac ca nu imi sta in caracter. la partea daca sunt nou sau nu explica-mi la ce te referi. stiu ca ai mai avut discutii de genul asta harley vs restu' lumii mai demult nu retin daca aici sau pro-bike.

 

daca tu esti altfel asta in nici un caz nu-ti da dreptul sa judeci pe altii. poti cel mult sa-i atragi alaturi de tine sau sa nu-i mai bagi in seama dar in nici un caz sa ii judeci pe un forum public (prietenii pitesti)

 

la ce spui tu aici am voie sa inteleg ca axa de exemplu caruia ii ceri ajutorul in alt topic pentru faptul ca alearga pe un ""plastic"" numit moto guzzi e mai putin biker???

 

""Pe cei ca voi o sa va vad intr-o buna zi calare pe vreun motor meserias, imbracati la costum cu cravata, ducandu-va la serviciu, eee, m-as cacao pe mine de ras, sau de plans ca s-a ajuns aici"" problema e ca acesti oameni deja exista si nu stiu in situatia asta cine e de ras ca se da si cine e de plans ca se uita.

 

iti doresc ca pasiunea ta sa se transforme in ceva de unde sa scoti multi bani si sa ai motorul mult visat si atunci iti spun sigur ca, sufleteste, motociclistic vorbind, vei fii de doua ori mai fericit decat mine.

 

bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am explicat in pm care m-i lai dat daca tot nu vrei ceva privat..

sper sa-ntelegi ceva si sa vezi care vorbeste prea mult

NU-l baga pe Axa in discutie ca nu-mi aduc aminte sa fi vorbit vreodata aiurea la adresa noastra, sti si tu ca ma refer la cei care nu-si pot tine gura si-ti aduc jigniri, cum ca tu esti prost ca-ti plac chopperele si nu poti sa te duci pe coclauri cu ele si el e destept. Fratilor nu-mi trebuie coclauri mergeti voi pe acolo eu vreau asfalt, mult si uscat, deci aberezi, ii respect pe cei ce ne respecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What is a Bro/Brother?

The word "Brother" has become much abused in the motorcycle world these days.  Seems like if you buy a bike and a new set of leathers, everyone else that rides has now become your brother.  Some call it Brotherhood when sharing the wind on two wheels.  Some call it brotherhood when you ride a few roads together.  Just what truly is brotherhood?

 

There are Brothers in Christ.  Brothers in Masonic temples.  Brothers in several organizations.   Elite military units commonly form a brotherhood among the members of squads.  Navy Seals for example, are more than the sum of their individuals.  They become more than just a team.  They become brothers, totally committed to one another up to and including giving their lives for one another if necessary.  Men that have shared combat together have formed such close relationships as to call each other brother. While these are no less committed than any other Brotherhoods, when it comes to the motorcycle world, there is also a very strong bond among those that call themselves Brothers.

 

What is a Brother in the MC world? 

 

Once you've gone through the hang around period, the members of the Club have viewed your behavior, your attitude, your dedication, trust and loyalty, to be there.  If you've actually completed this period, then you may be asked to become a prospect.  During this time you are put under a much more intense review.  You and the other members of the club find out if you are suited to be a part of the club and if you can accept the other members as Brothers just as much as if they can accept you and call you Brother.  Can you dedicate yourself to the others as close as you would your own flesh and blood? Many times it is an even closer commitment than family.  The person that you call Brother becomes family as a part of his as well as you being a part of theirs.  A common phrase used in MC circles is  âI am my Brotherâs keeperâ.  This means you will support him and help him any way you can, sometimes to the point of selling your bike to help him, quitting your job to go help him and, in some cases, Brothers have even done things that they already know could get them put in jail because they were willing to take that step to help a Brother out.

 

With all that commitment, itâs also that you would not ask a Brother to do something drastic without very good cause.  Brothers may disagree, but they will always respect one another and treat each other with respect.

 

Please take note that if you haven't had any experience being around some of the more serious MC's (1%, support clubs, etc.), they take the word "Brother, or Bro" very serious, and they'll only use the word as a show of respect towards their own club, their members, and any club who they've also bestowed that word upon.

And if a club overhears someone throwing around the word lightly within their midst, it could cause them to aggressively educate those whom they felt disrespected them by abusing the word.

 

Next time you feel the need to call someone Brother or Bro, just what is behind it?  Commitment or just trying to sound cool?

Ce este un "frate"?

S-a facut abuz de acest cuvant, deseori in lumea moto in ultima vreme.

Se parce ca daca-ti iei o motocicleta si un costum de piele, toti ceilalti care calaresc devin "fratii" tai. Unii is spun "fratie" cand imparti "acelasi vant" pe doua roti. Altii ii spun fratie cand mergi cu mai multi impreuna pe acelasi drum. Dar ce inseamna cu adevart o FRATIE?

 

Exista aceasta notiune in religie, in temlele Masonice, si in mai multe organizatii.

Forte/grupari militare de elita adesea intemeiaza o fratie in membrii unui escadron(batalion-?). US Navy Seals de exemplu sunt mai mult decat un grup de indivizi. Acestia DEVIN frati, pe deplin "devotati" unul altuia si chiar isi dau viata pentru altul din ei, daca e nevoie. Oamenii care au luptat impreuna au ajuns sa se cunoasca atat de bine incat isi pot spune unul altuia FRATE. Desi nu inseamna ca -in calitate de membru al unei fratii - ai mai putina incredere in ceilalti (frati) , decat in altele, cand vine vorba de lumea moto, exista de asemenea o foarte stransa legatura intre cei ce isi zic Frati.

 

Ce este acela un Frate, in lumea MC?

 

Odata ce ai ajuns sa stai prin prejma unui club ceva vreme, membrii Clubului ti-au observat comportamentul, atitudinea, devotamentul, daruinta si increderea de "A FI ACOLO". Daca ai trecut cu bine prin aceasta perioada, atunci s-ar putea sa ti se ceara sa devii un "prospect" (nota traducator - adica un potential membru; urmeaza si explicatiile). In aceasta perioada de timp, vei fi supravegheat mai atent si mai intensa. Tu si ceilalti membrii ai clubului veti putea reliza daca te potrivesti cu statutul de membru al clubului si daca poti sa-i accepti pe ceilalti ca pe Fratii tai, la fel de bine pe cat te pot accepta si ei ca Frate. Poti sa te "inchini/dedici" celorlati asa cum ai face-o si pentru o ruda de sange? De multe ori inseamna o responsbilitate, un devotament mai mare decat cel pe care il ai fata de familie. Cel caruia ii spui Frate devine un mebru al familiei tale, in acelasi timp devenind si tu membru al familiei lor. O fraza des intalnita in MC este: "Sunt paznicul fratelui meu!" Asta inseamna ca-l vei sustine si-l vei ajuta cu orice poti, chiar si pana la punctul in care iti vinzi motorul, renuntand la job-ul tau ca sa te duci si sa-l ajuti; in unele cazuri "Fratii" au facut chiar cu buna stiinta unele lucruri din cauza carora puteau ajunge in inchisoare pentru ca erau dispusi sa faca ACEL PAS, ca sa-si ajute Fratele.

 

Cu tot acest devotament, e totusi musai sa nu-i ceri unui Frate sa recurga la masuri drastice fara un motiv bine intemeiat, fara a fi pentru o cauza "nobila".

Fratii pot avea pareri diferite, ar intotdeauna se vor respecta reciproc si se vor purta ca atare unul cu altul.

 

Va rog retineti ca daca n-ati avut ocazia sa stai prin prejma unor cluburi mai serioase (1%, supprot clubs, si altele), cuvantul "Frate" e luat la modul cel mai

serios, iar ei (mebrii) vor folosi acest cuvant ca un semn/ca o dovada de respect fata de propriul club, de membrii lui sau alt club (...). Si daca un club aude acest cuvant arunca cu usurinta in dreapta si-n stanga, sa-r putea decide sa "educe" intr-un mod agresiv pe oricine au crezut ei ca a abuzat de acest cuvant.

 

Deci, data viitoare cand mai simti nevoia sa ii spui cuiva Frate, Fratica... ia in considerare ce in spatele expresiei. Devotament?? Sau doar nevoia de a fi la moda?

 

 

Articolul original=> citat mai sus.

 

Traducatorul: in cazul omiterii unor aspecte sau observarii unor eventuale greseli de traducere sau scriere, rog cititorii sa se sesizeze.

 

Va urma si restul in curand ( e problema de timp :grinbandit: )

Editat de Lt. Navarro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa continuam

 

cap II 1%er(percenter)/101 outlow clubs

 

Lumea "bikerilor" a fost a mea aproape 35 de ani, de la hardcore1%ers pina la noile si imbunatatitele "riding clubs". Am vazut si am intalnit cam tot ce se poate vedea intr-un film. Sa fii informat asupra unui element pe care l-ai putea intalni este de mare importanta pentru securitatea ta.Ai invatat ce parti ale orasului sa le eviti fie ca ti-a spus cineva fie ca ai invatat pe pielea ta. Ai inteligenta de a nu provoca un pitbull sau de a nu sta in mijlocul unui foc incrucisat.Ai invatat sa conduci o motocicleta in siguranta si tot asa trebuie sa invati regulile lumii in care ai intrat. Acum, multi dintre voi ati intrat in lumea biker-ilor sau a cluburilor si nu constientizati problemele care va pot privi si aveti nevoie de cateva sfaturi. este sugestia mea sa va informati in aceasta problema pentru ca informatia inseamna putere. Este greu de cuprins aceasta cultura intr-un articol dar va ajuta.

 

Informatia are scopul de a te educa in privinta stilului de viata 1% si nu de a te speria.(Adu-ti aminte ca nu e indicat sa barfesti pe cinva sau un club pe email groups forumuri sau baruri) In primul rand sansele sa te intalnesti cu membri outlaws/1% sunt minime doar daca nu frecventezi barurile sau locurile lor de intalnire. Dar nu face nici o eroare asta e cat se poate de real.Deoarece majoritatea cluburilor NU sunt outlaws ei nu vor avea nici o treaba cu tine daca stai in afara "treburilor" lor si respecti protocolul. Foarte rar apare o problema la o intalnire publica dar acest lucru este posibil.Asa ca sa incepem cu "rocker"-ul de care ai auzit. Rocker-ul are forma unei semilune (semicerc as spune eu).Daca te gandesti bine sigur ai vazut poze Hells Angels si ai observat emblemele arcuite deasupra si dedesubtul emblemei centrale(patch-uri). Emblema centrala si emblema 1%in forma de diamant vor fi vizibile si pe revere si vor fi numite "culorile" clubului. Exista deasemenea si numeroase alte embleme purtate dar acestea au o semnificatie anume doar pentru clubul respectiv.

 

Emblema 1% in forma de diamant este insemnul dupa care recunosti un 1%er.Este de obicei purtata pe umarul stang dar poate fi observata si in spatele culorilor. Ei de obicei calaresc Harley-uri alaturi de support clubs si outlow clubs dar asta e o alta poveste. Dupa tipul de emblema purtat cluburile outlow isi dau seama de cine reclama sau nu teritoriul.Teritoriul este o problema majora si cluburile se vor lupta sau omori daca se va ajunge acolo.Este doar "afacere". Emblema rocker sau bar style nu este acceptata de cluburile1% decat daca este aprobata de ei.Doar daca un club poarta o emblema rocker sau bar style nu inseamna ca este automat un outlaw club. Va trebui sa inveti cine este cu cine.

 

Cum am spus majoritatea cluburilor nu sunt "outlaw" si nu poarta embleme rocker deasupra si dedesubt. Ele pot avea o emblema deasupra dar daca au si una dedesubt aceastsa nu va fi inscriptionata cu numele statului orasului sau regiunii ci de cele mai multe ori cu numele sau porecla respectivului. De exemplu orice club in Texas care nu este afiliat Bandidos nu poarte purta emblema Texas pe spate. Ei au fortat chiar unele cluburi ale politiei sa scoata Texas rocker-ul.De asemenea 99% din support clubs nu pot purta aceasta emblema. Bandidos cer acest drept ca MC (motorcycle club) si vor deveni agresivi daca vor observa ca porti aceasta emblema fara a avea dreptul.Multe regiuni au club dominant un 1% si aceleasi reguli se aplica.Clubul Bandidos este dominant in Texas ca si in multe alte state.

 

Outlaws bikers (a nu se confunda cu outlows 1%motorcycle clubs) sunt de asemenea cluburi hardcore care nu poarta emblema 1% dar au stranse legaturi cu membrii 1%.Acestia includ de asemenea si 1% support clubs. Tinuta este importanta, ar fi haos daca ai purta uniforma de "politist".Identificarea ta este necesara.Sigur vei intra in inchisoare nefiind politist dar purtind o uniforma si purtandu-te ca atare. Deci privind pe partea cealalta nu vrei sa fii luat drept ceea ce nu esti de dragul sigurantei in toate aspectele vietii. Afisand o emblema AMA(Amnerican motorcycle association) In fata te va introduce in ochii outlaws ca nefiind o amenintare.1%-ers au impus aceasta emblema la toate cluburile pentru ca ei sau membrii cluburilor outlaw nu o poarta. Unele cluburi poarta aceasta emblema invers in semn de protest fiind fortati de 1%-eri sa o poarte.

 

1%-ers si cluburile outlaw nu au nimic de a face cu AMA si viceversa.NICIODATA nu vor purta sigla AMA. Termenul de 1%-er vine de la AMA. In anii 60 AMA au catalogat Hells Angels si pe cei asemenea lor("baieti rai") ca fiind numai 1% din totalul motociclistilor.Hells Angels au adaptat spusele lor si au deveni primul club exclusivist 1%. Orice alt club care incearca sa poarte acest insemn ar fi bine sa poata raspunde rivalilor lor 1%-eri care vor incerca sa ii desfiinteze.Termenul de "The Big Four" reprezinta cele mai numeroase si periculoase cluburi din lume: Bandidos infiintat 1966,Helss Angels 1948,Outlows 1935,Pagans 1959.Bandidos sunt la ora aceasta clubul ce cea mai mare rata de dezvoltare in U.S.

 

Sunt sute de cluburi 1% mai mici dar care pot fi periculoase la un nivel mai scazut decat cele enumerate.Ca fapt divers daca sunteti in preajma unui club outlaw puteti observa unii membri ca se saruta pe buze.Acest lucru a inceput in anii 60 cand obisnuiau sa socheze asistenta acest lucru evoluind pina astazi ca simbol al stranselor legaturi si al fratiei.

 

Pentru a deveni un 1%-er sau un outlaw nu este o sarcina usoara.Nu multi vor purta sigla 1% si numai barbatii pot deveni membri.Procesul de recrutare este mai mult decat pot duce multi.Este metoda cluburilor de a evita patrunderea unor neaveniti.Nu este o sarcina usoara sa gasesti membri pentru un club in special pentru un 1%. Un comentariu a fost facut cum ca riderii normali sunt in proportie de 50 la 1 fata de outlaws.Asta este adevarat dar ganditi-va ca in conditii normale cinci rideri "normali"nu sunt o problema pentru un 1%-er.Daca te legi de unul te legi de toti. In zilele noastre acestia isi exprima cat mai clar inainte de a recurge la violenta.

 

Cluburile rivale s-au omorat intre ele pentru teritoriu sau alta lucruri care nu au nici o importanta pentru cetateanul normal.Cluburile outlaw/1% de obicei pastreaza violenta in cercul lor.Doar daca nu esti implicat cu ei sau ai o dorinta de sinucidere provocandu-i,violenta ajunge foarte rar in publicul larg.Acest lucru este valabil si in ziua de azi.In ochii lor declaratia de Razboi se ia ca atare.ultimul in viata e invingator,nimic mai putin, fara exceptii, fara reguli.Nu au nici o teama de consecinte ceea ce ii face atat de periculosi intr-o confruntare.Inchisoare, moarte nu inseamna nimic pentru ei iar amenintarile ii vor incuraja sa atace.

 

Si intotdeauna aveti grija la un 1% sau outlaw Prospect(membru aspirant). El va purta o emblema "Prospect", nu va avea emblema centrala sau va purta o brasarda aceste reguli stabilindu-se de fiecare club in parte. De la membrii sau de la aspiranti se asteapta actiuni un comportament care sa nu discrediteze sau sa nu dezonoreze clubul cand poarta dar nu in mod special ''culorile" sale. Aspirantii sunt cunoscuti ca provocatori de probleme. Recunoasterea este importanta pentru aspirant pentru a depasi acest stadiu. Dar recunoasterea "negativa" poate lucra impotriva sa. Structura lor este similara cu cea militara si foarte politica, aspirantii castigand greu emblemele si le vor apara pina la moarte.Daca un 1%-er sau un outlaw isi pierde culorile vor face tot ce le sta in putere sa le recupereze.Si Dumnezeu ssa il ajute pe cel care le are mai ales daca nu exista un motiv pentru asta. Daca sunt in posesia politiei daca e necesar ii vor da in judecata pentru a le recupera. De obicei politia evita asta si le inapoiaza imediat.Intotdeauna le vor recupera.

 

Pina acum elementele outlaw au fost "de capul lor".Realitatea este ca aceste cluburi nu sunt ca celelalte este bine sa admiti asta de la inceput. Outlaws sunt o societate in societate cu reguli proprii, coduri de comportament si moduri proprii de a reactiona in lume.Este ca si cum ai construi un oras intr-o zona pustie. Vei intalni noi forme de viata care nu credeai ca exista aproape de tine pina acum.Multi dintre voi sunteti noi in lumea cluburilor si doar i-ati vazut.Cresterile vanzarilor de motociclete cu 52% in ultimii doi ani a adus la o crestere a numarului riderilor pe sosele ralyy raid-uri si internet.Multi dintre acestia nu au acordat atentie cluburilor 1% pina nu au inceput sa poarte diferite culori asa cum au facut 1%ers/outlaws inca de la inceputuri. Este bine de stiut ca aceste cluburi au existat din anii 30 alaturi de non outlaw clubs cum ar fi Gipsy MC International infiintat in 1932.de asemenea a existat si un club al femeilor "Metermaids" care s-a infiintat in 1931. "Boozefighters" s-a infiintat in 1946. Fii cat se poate de rabdator si tolerant cand esti interpelat de outlaws. RESPECTUL este tot ce asteapta de la tine si nimic altceva.

 

 

Irina Nistor out :laugh:

 

sper ca nu am incurcat cu acest capitol doi nu aveam somn :banana: acum imi este :ok: au mai ramas 4,5,6.Traducaretii sa-mi spuna daca mai au ceva in lucru sa impartim daca nu eu marti am liber si lucrez la ele cat pot.

 

bafta :grinbandit:

Editat de connex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma apuc eu de 5, pentru inceput!

 

S-ar putea sa nu fie gata la timp! :grinbandit: Daca nu apare pana marti... anuntati daca se apuca cineva si de asta (sa nu mai scriu degeaba).

Editat de Lt. Navarro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cap IV

 

Reguli elementare ale cluburilor moto.

 

Clubul.

Scopul acestui capitol este de a forma o imagine asupra structurii si mentalitatii unu club moto traditional.Asta nu inseamna in mod obligatoriu ca exprima trairile si prioritatile unui anume club pentru ca toate cluburile au particularitati diferite de la un anumit punct.Este important ca tu sa intelegi punctele de vedere ale altor cluburi cu care te poti intilni din cand in cand.

Daca motocicleta iti influenteaza modul de viata atunci faci parte din comunitatea motociclistilor. Din toate titpurile de organizatii intalnite in aceasta comunitate, cluburile traditionale au o imagine si un comportament aparte fiind cele ""mai inalte in rang""

 

Respectul.

Un club serios cere respect din cauza unui singur motiv. Cei care sunt corect informati recunosc nivelul mare de implicare si disciplina de care un om trebuie sa faca dovada pentru a purta emblemele clubului.Ei realizeaza ca procesul de aderare este lung si dificil precum si faptul ca, ""culorile"" clubului sunt aparate.

De asemenea respectul fata de ""patch holder""este dat de intelegerea procesului de admitere si pastrare a emblemelor, nascut in semn de recunoastere a devotamentului si implicarii. Cluburile moto traditionale cer respect din acest motiv.

Asta e cat se poate de adevarat atat timp cat se adreseaza persoanelor din afara comunitatii motociclistice. Acest segment al societatii este de departe cel mai larg si reprezinta cea mai mare piata donatoare de fonduri intr-o actiune pe care clubul o poate face. De aceea cluburile au interes de a dezvolta si pastra relatiile cu acesti oameni. Daca vei fi perceput ca un ""biker scum"" nu va fi bine pentru grupul din care faci parte. Scopul este de a fi admirat si respectat nu de a raspindi teama in jurul tau. Cluburile serioase, atat membri cat si invitati, intotdeauna se vor purta in public intr-o maniera "profesionala".

 

"Culorile clubului"

Publicul general nu face nici o distinctie intre culorile diferitelor grupari. In multe cazuri ei nu pot face diferenta.Pentru ei toti suntem "biker scums". Daca un club cauzeaza probleme si ating "societatea civila" clubul respectiv este de obicei confundat sau ignorat astfel ca represaliile se vor rasfrange si asupra celorlalte cluburi. Publicul larg nu face distinctie intre un MC, RC(Riding club) sau un Independent de aceea fiecare trebuie sa aiba grija la comportamentul adoptat pentru ca actiunile sale se vor rasfrange asupra comunitatii motociclistice. MC -urile tind sa contacteze politia de bunavoie pentru a evita astfel de incidente.

 

Comportament

Un "patch hoder" nu va discuta niciodata problemele clubului, numarul de membri, iesirile organizate si nu va da niciodata detalii private despre un membru al clubului catre o alta persoana din afara grupului. Ei vor intelege ca sunt "patch holders" 24 h din 24 chiar daca afiseaza sau nu emblemele clubului. Tot ce fac sau spun in public se poate rasfrage asupra clubului. De asemenea inteleg ca daca depasesc aceasta limita pot fi admonestati pentru binele lor sau al clubului din care fac parte. Purtand o emblema inseamna mai mult decat sa te aduni cu ceilalti in vremuri bune. Deasemenea inseamna sa fie impreuna si in vremuri mai rele. Asta inseamna foarte multa munca. Se implica intr-un stil de viata in care nu cauta ajutorul "fratilor" si "surorilor" dar intotdeauna este acolo sa ii ajute. Intotdeauna vor cauta sa dea decat sa primeasca. Toate acestea pot suna idealistic si in unele cazuri chiar poate fi asa. Dar este un ideal pe care toate cluburile incearca sa il atinga in idei si in practica. intotdeauna fii constient de "Regula de aur" cand te afli in medii motociclistice:Daca arati respect vei primi respect. Daca nu vei afisa respect vei fi tratat ca atare.

 

Niveluri de implicare.

Cand cineva isi castiga emblemele nu inseamna ca si-a atins ultimul tzel si din acel moment se poate "retrage". Trecand de la invitat la prospect si apoi la patch holder nu este ca si cum ai urca un varf.Mai degraba este ca si cum ai urca o panta constant iar in timp sa poti deveni mai puternic si mai implicat alaturi de "fratii" si "surorile" tale. Emblemele de prospect si cele care atesta apartenenta la club sunt mai degraba simboluri ale implicarii si devotamentului demonstrat de-a lungul timpului. Cu cat un patch holder detine o pozitie mai inalta in club cu atat trebuia sa fie mai "frate" si mai "sora" cu toti.

 

Scopul Prospectarii

perioada de proba nu este o initiere asa cum se intampla in "fratii".Este mai degraba o perioada in care acea persoana se ghideaza in toate sensurile dupa cerintele impuse de situatia in care ar fi patch holder. Este o perioada in care:

- atitudinea este conditionata de respectul pe care va trebui sa-l arate fata de patch holders respect care va evolua in respectul fata de grup

-el/ea va fi educat(a) in eticheta si protocolul cluburilor

- el/ea va avea timp sa initieze in obiceiuri elementare pentru o securitate si o comunicare buna.

- va capata obiceiul de a se implica

- va deveni familiarizat cu obiceiul de a se increde uneori pe nestiute in judecata unui patch holder care intr-o zi ii va deveni "frate" sau "sora"

Aceasta lista ar putea continua dar scopul este de a arata ca perioada de proba are obiective bine definite si o persoana nu va fi membra a unui club daca nu-si va impune aceste cerinte. Nu este posibil sa se faca o lista cu cerintele si atitudinile adresate unei persoane in toate cazurile. Nu exista o formula de succes dar numitorul comun este atitudinea si respectul. toate celelalte pot fi invatate in timp dar atitudinea unei persoane vine din suflet.

 

 

cap VI

 

De ce clubul dominant controleaza cine poarta patch-uri?

 

Multi sunt impresionati de cat de "rai"...sunt oameni din acestea in toata lumea. Ei au tendinta de a petrece timp impreuna si de a forma grupuri, gasti, cum vreti voi sa le numiti. Ei pot reprezenta un real pericol in societatea noastra unde politia intervine dupa ce se petrece ceva. O duzina de "bad bikers" pot transforma viata "mamei si tatalui" calare pe goldwing intr-un iad. De asemenea nici un tanar cu prietena sa nu poate fi in siguranta intr-o zona controlata de ei. politia nu poate face nimic. Ei nu pot aresta pe cineva pentru intentia de a face un lucru rau, doar pentru un lucru deja facut. Singurii care ii pot ajuta pe "mama si tata" sau tanarul cu prietena sunt cluburile dominante care prin aranjamentele lor ii pot ajuta sa se duca practic peste tot. Cluburile dominante sunt interesate ca lumea motociclistica sa nu fie pusa intr-o lumina negativa si ele nu au "restrictia" de a actiona, asteptind ca un grup de "bad bikers" sa comita ceva. Aceste aranjamente functioneaza si nu le trebuie aprobarea sau cererea ta pentru asta.Se ia ca atare.

 

Motociclistii nu sunt cele mai iubite cluburi din lume. Este o relitate. Poti sa nu crezi asta dar nu va schimba nimic din aceasta imagine.Grupurile pe care le-am intalnit infrunta aceasta imagine si includ oameni a caror "viata" este stilul de viata motociclist si nu motociclisti de week end.

 

Trebuie subliniat ca exista o intreaga subcultura a societatii noastre care a platit pretul si continua sa-l plateasca pentru stilul de viata pe care unii il traiesc si altii il simuleaza.Este lumea lor si nu este diferita fata de alte subculturi ce au existat in istoria noastra.A nega asta este o prostie. Este echivalentul distrugerii intentionate a unor obiceiuri tribale din Africa pe motiv ca nu crezi in ele. Este echivalentul afisarii drapelului (rebel flag) in zone in care opresiunea a fost maxima sau a afisarii unui tricou "black power" la o intrunire KKK (ku klux klan).

 

Ca o concluzie, am intalnit in viata ceva titpi "rai" in adevaratul sens al cuvantului si intotdeauna simteau nevoia sa arate ce "rai" sunt...doar ca o observatie cei care se cred rai vor intalni intotdeauna pe cineva cu un pumn mai mare, un cutit mai lung sau un calibru mai mare.

 

Publicul ingeneral nu poate spune ce bikeri le-a cauzat probleme si multi dintre ei nu fac diferenta dintre un MC si o asociatie de rideri crestini. Toti poarta embleme si publicul larg nu da doi bani pe ce spun acele embleme. Membrii MC a caror viata este lumea bikerilor sfarsesc prin a raspunde de comportamentul tuturor. Osa dau cateva exemple din propria experienta.

Un club local cu vechime, nu un club outlow, in aria pe care o frecventam in acea perioada are un loc de intalnire in care se tin o multime de evenimente. In timp, in jurul locului de intalnire au aparut noi case astfel ca drumul ce ajungea la campground trecea prin cateva zone cu case. Imediat ce intrai pe acest drum erau semne care te avertizau sa pastrezi viteza si nivelul sonor cat mai jos posibil. Am participat la trei patru evenimente cu vechime in acel loc pe parcursul unui an.La nici unul nu au existat plingeri din partea vecinilor. Dupa aceea am participat la un event Christian Biker in acelasi loc. Doi sau trei membri noi mandrii de noul lor statut au tinut neaparat sa-si arate noile tobe zgomotoase si au sfarsit in biroul serifului. localnicilor nu le-a pasat de "cine" afa cut zgomotul "au fost niste bikeri cu embleme". Acest lucru a daunat clubului cu vechime si invitatilor lor pe o perioada lunga, dupa ce, in timp stabilise relatii cordiale cu vecinii si politia locala.

 

Pentru alt exemplu (o sa schimb numele celor implicati)

Exista un club local... Airfoil ridin' fools(sper ca nu exista un astfel de club) care intr-un week end au ajuns intr-o zona turistica locala.Dupa ce au baut putin mai mult au inceput prin a insulta turisti pe strada si au sfarsit prin a provoca o bataie generala in barul local. In aceste conditii oamenii de afaceri si localnicii nu au recunoscut membrii ARF ca fiind membrii 1% dar stiau ca in orasul lor exista un club 1% pe care oricum nu prea ii aveau la suflet si au aratat in directia lor. Politia locala stia faptul ca nu au fost 1%-eri si cunosteau specimenele din orasul alaturat constienti fiind de faptul ca vor avea numeroase piedici in a-i incrimina pe cei vinovati din punct de vedere legal. Pe de alta parte consiliul orasenesc cerea actiune si politia le-a dat satisfactie "prajind" cativa 1%-eri si promitandu-le ca asta se va intampla de fiecare data cand o banda de bikeri isi va face de cap in oras. In acest fel "au pregatit scena" in care 1%-erii controleaza cine si ce fel de patch-uri poarta pentru a nu mai putea fi trasi la raspundere.

 

Acestea sunt evenimente reale, lucruri similare petrecandu-se in US si in lume.Asta este realitatea, oricine poarta emblema poate cauza probleme altei grupari si in general politia se va lega de cei mai mari. Pentru ca toata povestea este legata de bani.Pot primi fonduri federale daca "altoiesc"cativa bikeri clasificati ca gasca pe cand "potolirea" unor ARF sau wanna-bes nu aduc nici un venit.

 

 

 

 

Cam asta ar fi. Pt Navarro o sa urmaresc daca postezi azi. Daca nu ai timp, nici o problema maine pina in prinz o sa fie si capitolul 5 postat.

 

bafta :grinbandit:

-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI PT VOI CARE TRADUCETI ACESTE DOCUMENT AM SA FAC UN TOPIC CU ACELASI NUME DAR VA FII PUS IN EL TOATE TRADUCERILE VOASTRE CU SPECIFICAREA CINE A TRADUS SI DE CINE ESTE TRIMIS POSTUL OK

LINKUL TOPICULUI VA FII PUS LA ARTICOLE IN PAGINA DE DESCHIDERE PT CA ESTE DE INTERES GENERAL PT TOATA LUMEA CE INTRA PE FORUM

va rog continuati traducerea capitolului V aici si dupa accea il transfer eu in celalalt topic si le pun in ordione ok

 

VA SALUT SI RESPECTELE MELE PT TRADUCERILE FACUTE

ROBY

pt voi cei care traduceti aici aveti linkul unde am transferat toate traducerile voastre

/index.php?showtopic=16541

va multumesc :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termin cu capitolul 5 in seara asta. Dar ca sa radeti putin de mine.. cand trecusem deja de jumatate , am dat din greseala un "refresh". ha ha ha :laugh:(((( . O iau de la capat! :banana::baldy::laugh::baldy::ok::baldy::ok::baldy::ok:

 

MC: Ce i se cere unui "prospect" (potential membru)

RC: Ce i se cere unui membru RC

 

MC: In calitate de "Prospect(at)" straduieste-te sa te comporti in permanenta precum un "patchholder" responsbil.

RC: In calitate de membru RC straduieste-te sa ai un comportmaent responsabil si "decent" astfel incat reputatia clubului tau sa nu aiba de suferit; Cu politete si respect pentru ORICE individ cu care intri in contact, intotdeauna vei lasa o impresie buna despre tine, si despre motociclisti in general.

 

MC: Intotdeauna sa afisezi o atitudine pozitiva.

RC: Intotdeauna sa afisezi o atitudine pozitiva.

 

MC: Implica-te atat cat crezi tu de cuviinta; apoi, implica-te si mai mult.

RC: Implica-te atat cat iti place. Doar te-ai inscris in club pentru a "calari" si a cunoaste lumea noua, cu aceleasi pasiuni ca alte tale; dar atentie: "cat dai, atata face" adica, pe masura ce te implici mai mult, si participi la intalniri vei cunoaste mai multi oameni si te vei simti mai bine.

 

MC: Daca vezi un membru pe care nu l-ai cunoscut, ai initiativa si dute la el si prezinta-te drept "prospect + numele tau" .

RC: E bine oricand sa faci cunostinta cu altii membri ai clubului.

 

MC: La toate adunarile, fa-ti timpa si "circula" pe acolo, si saluta pe fiecare din membrii prezenti acolo.

RC: Nu e niciodata un lucru rau, sa cunosti lume noua..

 

MC: Nu deveni prea prietenos cu cineva care nu e "de-al casei" sau o "cunostinta apropiata" celor din club. Daca cineva din afata clubului are intrebari de pus, indruma-i spre un membru -sa zicem- "cu drepturi depline". Niciodata sa nu divulgi numele, numarul de telefon, adresa sau orice alta informatie personala a unui membru, unui non-membru.

RC: A fi membru in RC inseamna si cunoasterea altor oameni. Raspunde unor eventuale intrebari atat cat poti. Daca nu sti raspunsul la unele intrebari, indruma-l pe cel care intreaba, catre cine din club crezi tu ca ar putea sti raspunsul. Nu da informatii despre um membru sau altul, daca nu stii sigur ca acela ale carui detalii personale (nr telefon, nume, adresa, etc) sunt cerute, e de acord cu acest lucru. La urma urmei, e chestie de bun simt.

 

 

MC: Nu da nicidoata detalii despre club unui outsider. Asta se refera si la locul "sediului" clubului, numarul de membrii, etc DAR nu se opreste aici.

RC: In general RC-urile nu au nimic de ascuns. Dar, daca totusi iti sunt cunoscute anumite aspecte care ii privesc doar pe cei din club, care sunt direct implicati, e bine sa nu le dezvalui celor care nu sunt (implicati).

 

MC: Cand te afli intr-un loc public, intotdeauna poarta-te intr-un fel care sa poata fi asociat cu imaginea clubului din care (vrei sa) faci parte. Tine minte ca lumea nu uita ceea ce faci; BUN sau RAU!.

RC: Cand te afli intr-un loc public, intotdeauna poarta-te intr-un fel care sa poata fi asociat cu imaginea clubului din care (vrei sa) faci parte. Tine minte ca lumea nu uita asa usor ceea ce faci; BUN sau RAU!. Imaginea motociclsitilor trebuie luata in considerare, si trebuie facut in asa fel, incat aceasta imagine -atat a clubului cat si a motociclsitilor in general- trebuie sa fie una pozitiva, club sau nu!

 

MC: Niciodata nu lasa un membru neinsotit sa plece intr-un loc nesigur. Fie ca el/ea iese pana la masina, motocicleta sau iese afara doar ca sa ia o gura de aer, tu du-te cu el/ea/ Pazeste-i mereu "spatele".

RC: Nu lasa niciodata un membru sa merga de unul singur "afara" fara a fi insotit(a). Mai ales in ziua de azi.

 

MC: Tine minte mereu cine esti.> Your association doesn't go on and off with your colors. <

RC: Poarta-te mereu ca un om responsabul cand ai de-a-face cu alti oameni, inclusiv pe e-mail si internet. RC-urile nu au culori, dar sigla e una cumparata, care arata ca esti membru al unui club, format pentru a aduce impreuna pe cei pasionati de motocilete, de oameni care vor sa se bucure de compania altora, cu inetrese / hobby-uri similare.

 

MC: Din respect, daca unul sau mai multi membrii poarta o dicutie privata, nu te apropia la o distanta la care ai putea auzi. Mai ales daca se dicuta cu membrul altui club. Daca e musai sa intrerupi conversatia, pune-te intr-un loc unde poti fi vazut si asteapta sa fii observat/intrebat ce vrei.

RC: Este un lucru de bun simt si respect sa nu intrerupi o conversatie, sau sa tragi cu urechea;

 

MC: NICIOADATA nu folosi expresia "club de outlaws" (outlaw= proscris) cand vorbesti cu membrul unui alt club!!

RC: Niciodata nu folosi acelasi termen mai sus mentionat, cand vorbesti cu cineva necunoscut. Nu stii daca ne cumva memnru MC, support club, sau daca nu cunoaste pe cineva dintr-un MC.

 

MC: Nu minti nici o data un membru alt unui alt club. Daca ti se pune o intrebare despre clubul tau, e acceptabil daca zici : "Nu cred ca am voie sa vorbesc despre asta"s and I really can't talk about it". Daca asta nu-l multumeste pe interlocutor pune-l in contact cu un membru / "superior" al clubului.

RC: Nu minti nici o data pe nimeni ori raspunzi la intrebare, ori il indrumi pe cel care intreaba catre cineva care poate raspunde la intrebari, daca nu stii tu raspunsul.

 

MC: Intotdeauna sa ai respect pentru un membru altui club. Chiar daca nu e din clubul tau, el si-a castigat "sigla" si o merita.

RC: Fi respectuos cu cei din jur chiar daca nu sunt membri ai unui club; asa e corect.

 

MC: Nu striga NICIOADATA vreun membru al unui club, folosind termenul "frate". Nu e fratele tau!

RC: Niciodata nu folosi apelativul FRATE cand te adresezi unui memru al unui alt club. Daca va cunosteti asa de bine incat il consideri fratele tau, asteapta ca el sa ste strige asa in public.

 

MC: Tine minte! Tu, iti castigi "sigla", nu ti-o da nimeni!

RC: Membrii RC nu trebuie sa isi "castige" sigla. O porti doar ca sa arati ca apartii unui anumit club.

 

MC: Nu aduce in mijlocul membrilor un prieten apropiat, fara sa ceri voie inainte.

RC: Nu-i nimic rau in a prezneta pe cineva grupuliu. Ai doar grija sa nu intrerupi o conversatie cand faci asta

.

MC: At an open function, never turn your back to a Patchholder of another club. This is not so much for safety reasons, but as a show of respect.

RC: Itâs always polite to face the individual or group you are talking to.

 

MC: Always show respect and courtesy to Patchholders of other clubs. Don't come across like you want to be best friends. Be professional in such encounters; keep it short, then move on.

RC: Always show respect and courtesy to everyone, club or not.

 

MC: Never be quick to walk up to a Patchholder of another club in a public setting, even if you know them well and the clubs are on friendly terms. If you want to greet them, walk up slowly and wait for them to indicate that they want such a public display to take place. They may be on some club business and may not want to give the general public the impression that the clubs are on such friendly terms. If they look like they are going to ignore you accept it and keep your distance, the best approach is always to wait for them to come to you and let everyone else see that.

RC: Use common courtesy and common sense.

 

MC: Learn what different parts of our patch represent and what the different color combination of yours and other clubs represent.

RC: A RC patch should never be referred to as colors. RCs should NEVER wear any kind of location banner with their patch and NEVER wear any kind of support patch for any other MC. RC patches are usually bought â not earned

 

 

 

Pana miecuri (30.03) pe la 3- 4 cand mai ajung pe la vreun calculator cu net... cam sa ramane. Dar va fi gata atunci! Acm ma cam apuca somnul... :grinbandit:

- Imi cer scuze pentru eventualele (si evidentele greseli care mai apar. Sper sa se corecteze la mutarea in "articole si tutoriale" :wave: .

Editat de Lt. Navarro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MC: La o intrunire deschisa niciodata nu intoarce spatele unui "patchholder" din alt club.Asta nu este din motive de securitate cat din faptul ca arati respect.

RC: Este intodeauna politicos sa stai cu fata la interlocutorul tau.

 

MC: Intotdeauna arata curtoazie si respect fata de "patchholders" apartinand altui club.Nu te apropia de ei ca si cum ai vrea sa fiti buni prieteni.In astfel de cazuri actioneaza''profesional".Discuta putin si apoi treci mai departe.

RC: Intotdeauna arata curtoazie si respect fata de membrii unui club sau individualilor.

 

MC: Niciodata nu te grabi sa saluti un "patchholder" al altui club la o intrunire publica chiar daca il cunosti foarte bine si cluburile voastre sunt in relatii cordiale. Daca vrei sa ii saluti apropie-te usor si asteapta ca ei sa-ti indice daca doresc aceasta intalnire in fata publicului. pot fi preocupati cu probleme interne ale clubului sau nu doresc sa arate publicului nivelul relatiilor de prietenie dintre cluburile voastre. Daca par ca vor sa te ignore accepta asta si pastreaza distanta,cel mai bine fiind in aceste cazuri sa astepti sa vina ei la tine si sa vada si ceilalti acest lucru.

RC: Utilizeaza bunele maniere si bunul simt.

 

MC: Invata simbolurile diferitelor embleme pe care le porti, combinatia ta de culori si a celorlalte cluburi.

RC: O emblema RC nu va fi definita niciodata prin "culori".RC's nu vor purta NICIODATA o emblema cu insemnele regiunii din care provin si nici una prin care isi arata suportul fata de un MC. Emblemele RC de obicei se cumpara nu se castiga.

 

 

 

k asta e tot

 

roby am discutat cu navarro si am terminat eu capitolul asta. ai grija la decupari in postul lui finalul fiind in engleza.

 

bafta :grinbandit:

Editat de connex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ROBY,daca te uiti si dincolo unde ai postat articolele despre MC/RC Education ,ai sa sa vezi ca ai facut o greseala.....a inceput lumea sa faca bascalie.....iti dai seama cat au inteles ceilalti...eu zic ca aici era suficient,...cine sa inteleaga mai bine decat chopperistii???

 

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

articolele resepective in nici un caz nu s-au vrut litera de lege. cum se spune si in ele de cateva ori, au caracter informativ. in mediul motociclistic din romania poate parea cam hodoronc-tronc pentru ca nu exista inca oamenii( personal ma indoiesc ca vor exista) si cluburile descrise acolo. asa ca fiecare crede ce vrea, macar sa ramana cu ceva in cap :banana: si sa constientizeze ca asa ceva exista chiar daca nu la noi.

 

bafta :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ROBY,daca te uiti si dincolo unde ai postat articolele despre MC/RC Education ,ai sa sa vezi ca ai facut o greseala.....a inceput lumea sa faca bascalie.....iti dai seama cat au inteles ceilalti...eu zic ca aici era suficient,...cine sa inteleaga mai bine decat chopperistii???

 

 

 

B.

lasa ca e foarte bine ca este pus acolo.....poate la unii i se vor deschide ochii...nici nu ma asteptam sa fie toti de acord e normal :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...