smok3 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 deci daca la jumate de acceleratie aveai 250 atunci la full o sa ai 500? Crede`ma ca am ras cu lacrimi la postul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 bah sunteti rai... intr-a V-a dupa juma de acceleratie mai are nevoie de cealalta jumate pt a castiga inca.. 5 kmh in plus, dar el nu are de unde sti asta pt k nu a tras mai mult de jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virus.infected Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 cati detinatori de tl1000r sunt prin bucuresti la ora actuala si cu ele functionale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) Putini! Eu nu am vazut niciunul live! Cred ca sunt vreo 2-3! Editat August 2, 2009 de Sergiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 bah sunteti rai... intr-a V-a dupa juma de acceleratie mai are nevoie de cealalta jumate pt a castiga inca.. 5 kmh in plus, dar el nu are de unde sti asta pt k nu a tras mai mult de jumate. Dragii mei . TL -ul are 6 viteze nu 5.Vieza 5 eu o folosesc pana pe la 120 km La un motor cu randament bun nu trebuie sa dai gaze la blana . La 107 nm cat are (Loganul mic are 118) este mai mult decat suficient Intradevar o crestere a vitezei de la 250 in sus se face destul de greu . Elasticitatea exceptionala a motorului iti permite sa accelerezi foarte usor in vit 6 de la 100 la 250 Scuze pentru neantelegere si sa nu fim rai cu aceste motoare in V la 90 grade minunate .Daca vream ,cumparam motoare in linie , dar sunt prea satul de ele de la autovehicule , au un altfel de mers nicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 hi all! eu am un honda VTR de 1000 si baiatul care zicea ca mergea 250 la jumat de gaz intr-adevar are dreptate, ca asa e si al meu. bineinteles asta nu inseamna ca merge foarte tare la full gaz. eu i-am tras si sufletul pe autostrada din germania si 270 (si inca putin) era tot ce stia saraca dar 200-220 merge lejer daca tin la juma' de gaz (sau hai sa nu exageram, 60%) dar oricum nu trebe sa ai entorsa la incheietura sa merga atat in orice caz cine e obisnuit cu motoare 4L si inca nu a avut ocazia sa mearga cu V2...e foarte altfel. cam la jumatatea turatiei deja nu mai da nicio senzatie extraordinara ca la L4, dar totusi e un caracter cu totul diferit. daca ma ajuta Dumnezeu sa detin si sa ma dau cu motoru inca muuuulti ani, eu tot la motor V2 raman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) hi all! eu am un honda VTR de 1000 si baiatul care zicea ca mergea 250 la jumat de gaz intr-adevar are dreptate, ca asa e si al meu. bineinteles asta nu inseamna ca merge foarte tare la full gaz. eu i-am tras si sufletul pe autostrada din germania si 270 (si inca putin) era tot ce stia saraca dar 200-220 merge lejer daca tin la juma' de gaz (sau hai sa nu exageram, 60%) dar oricum nu trebe sa ai entorsa la incheietura sa merga atat in orice caz cine e obisnuit cu motoare 4L si inca nu a avut ocazia sa mearga cu V2...e foarte altfel. cam la jumatatea turatiei deja nu mai da nicio senzatie extraordinara ca la L4, dar totusi e un caracter cu totul diferit. daca ma ajuta Dumnezeu sa detin si sa ma dau cu motoru inca muuuulti ani, eu tot la motor V2 raman Corect . Nici eu nu imi doresc un 4 in linie deoarece te forteaza sa mergi la turatii mai mari . Am fost cu Sz 1000TL S la marea cea mare , de la Curtea de Ag si aseara la 24 am ajuns acasa si pot sa spun ca dupa 500 Km m-am simtit excelent . Am mers in linie pe A1 si A2 continuu 180-200 , este un motor de nadejde . Pentru Romania este mai mult decat iti trebuie ;raportul turatie /cuplu este exceptional . nicon Editat August 11, 2009 de nicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 re all ! dupa 2 ani pe gsxr 750 k1 si gsxr 750 k7 , adica dupa 70.000 km de rulat pe sosea + - ,am trecut pe TL 1000 R ... insa nu inainte sa ma interesez mai in amanunt despre acest model .....probleme in mod particular nu are modelul , sunt asa de multumit de el ca nu as mai trece pe 4 cilindri cat traiesc , e impecabil pe curbele deschise , ca un tren pe sine ( ca sa zic asa ).... insa am probat ,multe modele de motoare de toate cilindratele ca sa ajung sa stiu ce vreau , vazand anul trecut un SV 1000 S si stiind ca are acelasi motor , imi era frica sa fie cumva 250 km|h viteza lui maxima , insa nu a fost asa viteza lui e de 300 km|h deoarece am facut 290 km|h si mai aveam inca 1000 turatii pana la rosu si daca ati obs ca undeva intre 250/500 turatii le mai poti face pe rosu , e un monstru .... e cel mai monstru dintre toate motoarele ... a trebuit sa lucrez un pic la sistemul de franare , am schimbat si filtru aer stock cu un K&N ,iar tobele cu Arrow , iar gumele care le montez sunt michelin pilot sport , se consuma foarte repede guma spate , undeva la 4000 km , dupa fiecare ieshire fac cate o inspectie generala ( dupa ce am pierdut 3 shuruburi si m/i sa desfiletata scarita stanga pilot ) pt a fi eu mai sigur , am facut o "intrecere" sa zic asa cu VTR 1000 SP2 si ...... saracul de el nu are nici o shansa .... nici pe drept nici pe curbe ......asa ca chestie ca aud nishte voci pe aici pe forum ! Asfalt Uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 (editat) sau poate ala de pe vtr nu a stiut sa traga de ea. te-ai gandit si la varianta asta? Editat August 16, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 poate ... insa sa conduci un monstru ca vtr1000 sp1,2 sau TL 1000 R iti trebuie experientza pe bune ... nici nu incape ca un incepator sa se suie pe ea .... e sinucidere .. nu iarta deloc aceasta motocicleta ... e grea si puternica in acelasi timp ... ori stii ce faci cand tragi de ea ... ori date jos si mai mergi o perioada cu alte mobre . Mergea bine pe curbe baiatul (VTR1000SP2) .... insa nu a reusit sa tina pasul cu mine .... la urma urmei ... daca o fi sau nu mai buna sau mai slaba ... e cel mai putin important lucru ..... eu am vrut TL 1000 R pt a avea o motocicleta mai scumpa la vedere ca sa zic asa ..... si in acelasi timp puternica .... si in acelasi timp sa fie neaparat Suzuki ! Asfalt Uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Salutare Luni 17 aug am fost cu TL -ul de la Curtea de Ag la Arad , in judet si oras . Marti am plecat din Arad , am trecut granita Tunu si am intrat cam 70 Km in Unagaria., apoi m-am indreptat catre casa . Am incalecat moto la orele 9 si am juns acasa pe la 19,30 . Am filmat peste 4 ore , tot timpul filmarii am condus cu o mana . Nu am acum timp mai mult de impresii , revin Pentru cine este interesat pot sa-i ofer DVD , este splendid. Nicon 0722552725- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) oricum nu cred ca trage mai tare ca asta. cum a deschis gazul cum sa ridicat instantaneu pe o roata. ala da cuplu. Editat August 26, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 cred ca e modelul din 2010 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 hai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 De vanzare Motor V2,cuplu fenomenal,amortizor fata/spate/ghidon OHLINS,frane BREMBO,jante OZ,aripi/semnale carbon,toba YOSHIMURA,bujii IRIDUM,filtru K&N,capac monopost,consumabile schimbate,stare optica si tehnica excelenta. Mai multe detalii la tel 0724570711 (MARIO) /index.php?...t&id=637967 /index.php?...t&id=637968 /index.php?...t&id=637969 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Apropo de viteza/ manevrabilitate sa nu uitam ca domnul Colin Edwards a fost, inainte sa intre in motoGP, campion mondial la superbikes pe o Honda VTR SP2(ultima data in 2002, cand exista K2, R1 pe injectie si 954). Poate e vorba doar de piloti si nu de motoare??? Am R1 si imi place cum suna un V2, nu cred ca m-as da pe el. SP-1, SP-2, TL-R, RSV, sunt motoare mai exclusiviste, motoare pt oameni care s-au dat pe viteza o vreme si vor un motor pentru suflet, motor la care sa-i simti cuplul, care sa-l simti pe curbe si care sa-ti aduca un alt fel de satisfactie fata de "300" pe linie dreapta. .... parerea meaBafta si asfalt uscat sal, bine ai zis dl. PITICOT, un motor pt, suflet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 SalutareLuni 17 aug am fost cu TL -ul de la Curtea de Ag la Arad , in judet si oras . Marti am plecat din Arad , am trecut granita Tunu si am intrat cam 70 Km in Unagaria., apoi m-am indreptat catre casa . Am incalecat moto la orele 9 si am juns acasa pe la 19,30 . Am filmat peste 4 ore , tot timpul filmarii am condus cu o mana . Nu am acum timp mai mult de impresii , revin Pentru cine este interesat pot sa-i ofer DVD , este splendid. Nicon 0722552725- Revin pe topic V twin este v twin mai ales la 1000 cmc. Intre timp am vandut TL 1000 si in ian 2010 am luat Honda Varadero 1000 , iar acum cateva zile inca un SZ sv1000s din 2005 Fata de Honda , Suzuki sunt mult mai simplute dar raman dintotdeauna marea mea dragoste . salutari . nicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 intrebari pt detinatorii de TL R: -cam ce consum scoateti???? -vesnica problema legata de TL....vibratiile din ghidon....sunt rezolvate cu amortizorul de ghidon stock??? -as avea vreo sansa ca la 65 de kile si 1.78 sa o manevrez destul de usor prin oras??? nu de alta, dar...imi place la nebunie TL1000R-ul si...cand l-am vazut pt. prima data pe al lui Doru(BoneS) am luat-o razna sal, asta gandeam si eu inainte sa cumpar TLR-ul, oare cat o sa consume bestia ,are consum f bun, 5,5l -7 l%, cat despre greutate se simte la viteza mica, dar mai ai o solutie mergi cu putina benzina in rezervor si mai scazi greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 sal, asta gandeam si eu inainte sa cumpar TLR-ul, oare cat o sa consume bestia ,are consum f bun, 5,5l -7 l%, cat despre greutate se simte la viteza mica, dar mai ai o solutie mergi cu putina benzina in rezervor si mai scazi greutatea. iti dai seama ca i-ai raspuns unuia care a pus o intrebare acum aproape 4 ani, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 iti dai seama ca i-ai raspuns unuia care a pus o intrebare acum aproape 4 ani, nu? iti dai seama ca nu si-a dat seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Uite-o paia cu data de azi si confruntarea intre Suzuki vs Ducati si cei 2 constructori : http://www.racetek.ro/din-magar---armasar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Cine poate enunta, pe rand, calitatile,defectele,sau atributele prin care ies in evidenta urmatoarele modele: Sal, la TLR-ul meu singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca vara se incinge cadrul si te arzi daca esti in bermude, binenteles ca nu e recomandat pantalonii scurti pe un supersport dar se mai intampla sa mai dai o tura mica si in bermude, in rest numai de bine de TLR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Cine poate enunta, pe rand, calitatile,defectele,sau atributele prin care ies in evidenta urmatoarele modele: Sal, la TLR-ul meu singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca vara se incinge cadrul si te arzi daca esti in bermude, binenteles ca nu e recomandat pantalonii scurti pe un supersport dar se mai intampla sa mai dai o tura mica si in bermude, in rest numai de bine de TLR! asta e mai proaspat macar, e din 2008... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 CU CHILOTII AIA PE NUMAR ITI DAI SEAMA CAT ESTI DE APRECIAT CAND APARI PE STRADA? ,,PADURE FARA USCATURI NU EXISTA!'' MACAR DE-AI COMENTA PE SUBIECT.....DA LA VOI LA MOLDOVA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) CU CHILOTII AIA PE NUMAR ITI DAI SEAMA CAT ESTI DE APRECIAT CAND APARI PE STRADA? ,,PADURE FARA USCATURI NU EXISTA!''MACAR DE-AI COMENTA PE SUBIECT.....DA LA VOI LA MOLDOVA.... de ce tipi? chiar nu inteleg! in fine! chilotii sunt antiradar, se pun invers si nu se mai vede numarul. simplu! la noi la moldova macar nu se tipa... Editat Martie 3, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.