Sari la conținut

Detinatori De V2


POWER MOTORS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 242
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bah sunteti rai... intr-a V-a dupa juma de acceleratie mai are nevoie de cealalta jumate pt a castiga inca.. 5 kmh in plus, dar el nu are de unde sti asta pt k nu a tras mai mult de jumate. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah sunteti rai... intr-a V-a dupa juma de acceleratie mai are nevoie de cealalta jumate pt a castiga inca.. 5 kmh in plus, dar el nu are de unde sti asta pt k nu a tras mai mult de jumate. :laugh:

 

Dragii mei . TL -ul are 6 viteze nu 5.Vieza 5 eu o folosesc pana pe la 120 km

La un motor cu randament bun nu trebuie sa dai gaze la blana .

La 107 nm cat are (Loganul mic are 118) este mai mult decat suficient

Intradevar o crestere a vitezei de la 250 in sus se face destul de greu .

Elasticitatea exceptionala a motorului iti permite sa accelerezi foarte usor in vit 6 de la 100 la 250

Scuze pentru neantelegere si sa nu fim rai cu aceste motoare in V la 90 grade minunate .Daca vream ,cumparam motoare in linie , dar sunt prea satul de ele de la autovehicule , au un altfel de mers

nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi all!

 

eu am un honda VTR de 1000 si baiatul care zicea ca mergea 250 la jumat de gaz intr-adevar are dreptate, ca asa e si al meu. bineinteles asta nu inseamna ca merge foarte tare la full gaz. eu i-am tras si sufletul pe autostrada din germania si 270 (si inca putin) era tot ce stia saraca :) dar 200-220 merge lejer daca tin la juma' de gaz (sau hai sa nu exageram, 60%) dar oricum nu trebe sa ai entorsa la incheietura sa merga atat :blink:

in orice caz cine e obisnuit cu motoare 4L si inca nu a avut ocazia sa mearga cu V2...e foarte altfel.

cam la jumatatea turatiei deja nu mai da nicio senzatie extraordinara ca la L4, dar totusi e un caracter cu totul diferit.

 

daca ma ajuta Dumnezeu sa detin si sa ma dau cu motoru inca muuuulti ani, eu tot la motor V2 raman

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi all!

 

eu am un honda VTR de 1000 si baiatul care zicea ca mergea 250 la jumat de gaz intr-adevar are dreptate, ca asa e si al meu. bineinteles asta nu inseamna ca merge foarte tare la full gaz. eu i-am tras si sufletul pe autostrada din germania si 270 (si inca putin) era tot ce stia saraca :) dar 200-220 merge lejer daca tin la juma' de gaz (sau hai sa nu exageram, 60%) dar oricum nu trebe sa ai entorsa la incheietura sa merga atat :blink:

in orice caz cine e obisnuit cu motoare 4L si inca nu a avut ocazia sa mearga cu V2...e foarte altfel.

cam la jumatatea turatiei deja nu mai da nicio senzatie extraordinara ca la L4, dar totusi e un caracter cu totul diferit.

 

daca ma ajuta Dumnezeu sa detin si sa ma dau cu motoru inca muuuulti ani, eu tot la motor V2 raman

 

Corect .

Nici eu nu imi doresc un 4 in linie deoarece te forteaza sa mergi la turatii mai mari .

Am fost cu Sz 1000TL S la marea cea mare , de la Curtea de Ag si aseara la 24 am ajuns acasa si pot sa spun ca dupa 500 Km m-am simtit excelent . Am mers in linie pe A1 si A2 continuu 180-200 , este un motor de nadejde . Pentru Romania este mai mult decat iti trebuie ;raportul turatie /cuplu este exceptional .

 

nicon

;)

Editat de nicon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

re all ! dupa 2 ani pe gsxr 750 k1 si gsxr 750 k7 , adica dupa 70.000 km de rulat pe sosea + - ,am trecut pe TL 1000 R ... insa nu inainte sa ma interesez mai in amanunt despre acest model .....probleme in mod particular nu are modelul , sunt asa de multumit de el ca nu as mai trece pe 4 cilindri cat traiesc :cheers: , e impecabil pe curbele deschise , ca un tren pe sine ( ca sa zic asa ).... insa am probat ,multe modele de motoare de toate cilindratele ca sa ajung sa stiu ce vreau , vazand anul trecut un SV 1000 S si stiind ca are acelasi motor , imi era frica sa fie cumva 250 km|h viteza lui maxima , insa nu a fost asa viteza lui e de 300 km|h deoarece am facut 290 km|h si mai aveam inca 1000 turatii pana la rosu si daca ati obs ca undeva intre 250/500 turatii le mai poti face pe rosu , e un monstru .... e cel mai monstru dintre toate motoarele ... a trebuit sa lucrez un pic la sistemul de franare , am schimbat si filtru aer stock cu un K&N ,iar tobele cu Arrow , iar gumele care le montez sunt michelin pilot sport , se consuma foarte repede guma spate , undeva la 4000 km , dupa fiecare ieshire fac cate o inspectie generala ( dupa ce am pierdut 3 shuruburi si m/i sa desfiletata scarita stanga pilot ) pt a fi eu mai sigur , am facut o "intrecere" sa zic asa cu VTR 1000 SP2 si ...... saracul de el nu are nici o shansa .... nici pe drept nici pe curbe ......asa ca chestie ca aud nishte voci pe aici pe forum :( ! Asfalt Uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poate ala de pe vtr nu a stiut sa traga de ea.

te-ai gandit si la varianta asta?

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ... insa sa conduci un monstru ca vtr1000 sp1,2 sau TL 1000 R iti trebuie experientza pe bune ... nici nu incape ca un incepator sa se suie pe ea .... e sinucidere .. nu iarta deloc aceasta motocicleta ... e grea si puternica in acelasi timp ... ori stii ce faci cand tragi de ea ... ori date jos si mai mergi o perioada cu alte mobre . Mergea bine pe curbe baiatul (VTR1000SP2) .... insa nu a reusit sa tina pasul cu mine .... la urma urmei ... daca o fi sau nu mai buna sau mai slaba ... e cel mai putin important lucru ..... eu am vrut TL 1000 R pt a avea o motocicleta mai scumpa la vedere ca sa zic asa ..... si in acelasi timp puternica .... si in acelasi timp sa fie neaparat Suzuki :laugh: ! Asfalt Uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Luni 17 aug am fost cu TL -ul de la Curtea de Ag la Arad , in judet si oras .

Marti am plecat din Arad , am trecut granita Tunu si am intrat cam 70 Km in Unagaria., apoi m-am indreptat catre casa . Am incalecat moto la orele 9 si am juns acasa pe la 19,30 . Am filmat peste 4 ore , tot timpul filmarii am condus cu o mana . Nu am acum timp mai mult de impresii , revin

Pentru cine este interesat pot sa-i ofer DVD , este splendid.

Nicon 0722552725-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum nu cred ca trage mai tare ca asta.

cum a deschis gazul cum sa ridicat instantaneu pe o roata.

ala da cuplu.:)

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

De vanzare

Motor V2,cuplu fenomenal,amortizor fata/spate/ghidon OHLINS,frane BREMBO,jante OZ,aripi/semnale carbon,toba YOSHIMURA,bujii IRIDUM,filtru K&N,capac monopost,consumabile schimbate,stare optica si tehnica excelenta. Mai multe detalii la tel 0724570711 (MARIO)

 

 

/index.php?...t&id=637967

/index.php?...t&id=637968

/index.php?...t&id=637969

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de viteza/ manevrabilitate sa nu uitam ca domnul Colin Edwards a fost, inainte sa intre in motoGP, campion mondial la superbikes pe o Honda VTR SP2(ultima data in 2002, cand exista K2, R1 pe injectie si 954). Poate e vorba doar de piloti si nu de motoare??? Am R1 si imi place cum suna un V2, nu cred ca m-as da pe el. SP-1, SP-2, TL-R, RSV, sunt motoare mai exclusiviste, motoare pt oameni care s-au dat pe viteza o vreme si vor un motor pentru suflet, motor la care sa-i simti cuplul, care sa-l simti pe curbe si care sa-ti aduca un alt fel de satisfactie fata de "300" pe linie dreapta. .... parerea mea

Bafta si asfalt uscat :moto:

:lol: sal, bine ai zis dl. PITICOT, un motor pt, suflet! :kiss:

post-41253-1289158017_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Salutare

Luni 17 aug am fost cu TL -ul de la Curtea de Ag la Arad , in judet si oras .

Marti am plecat din Arad , am trecut granita Tunu si am intrat cam 70 Km in Unagaria., apoi m-am indreptat catre casa . Am incalecat moto la orele 9 si am juns acasa pe la 19,30 . Am filmat peste 4 ore , tot timpul filmarii am condus cu o mana . Nu am acum timp mai mult de impresii , revin

Pentru cine este interesat pot sa-i ofer DVD , este splendid.

Nicon 0722552725-

 

 

Revin pe topic

 

V twin este v twin mai ales la 1000 cmc.

Intre timp am vandut TL 1000 si in ian 2010 am luat Honda Varadero 1000 , iar acum cateva zile inca un SZ sv1000s din 2005

 

Fata de Honda , Suzuki sunt mult mai simplute dar raman dintotdeauna marea mea dragoste .

 

salutari .

nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebari pt detinatorii de TL R:

-cam ce consum scoateti????

-vesnica problema legata de TL....vibratiile din ghidon....sunt rezolvate cu amortizorul de ghidon stock???

-as avea vreo sansa ca la 65 de kile si 1.78 sa o manevrez destul de usor prin oras???

 

nu de alta, dar...imi place la nebunie TL1000R-ul si...cand l-am vazut pt. prima data pe al lui Doru(BoneS) am luat-o razna

sal, asta gandeam si eu inainte sa cumpar TLR-ul, oare cat o sa consume bestia ,are consum f bun, 5,5l -7 l%, cat despre greutate se simte la viteza mica, dar mai ai o solutie mergi cu putina benzina in rezervor si mai scazi greutatea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
sal, asta gandeam si eu inainte sa cumpar TLR-ul, oare cat o sa consume bestia ,are consum f bun, 5,5l -7 l%, cat despre greutate se simte la viteza mica, dar mai ai o solutie mergi cu putina benzina in rezervor si mai scazi greutatea. :)

 

 

iti dai seama ca i-ai raspuns unuia care a pus o intrebare acum aproape 4 ani, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate enunta, pe rand, calitatile,defectele,sau atributele prin care ies in evidenta urmatoarele modele:

 

 

Sal, la TLR-ul meu singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca vara se incinge cadrul si te arzi daca esti in bermude, binenteles ca nu e recomandat pantalonii scurti pe un supersport dar se mai intampla sa mai dai o tura mica si in bermude, in rest numai de bine de TLR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Cine poate enunta, pe rand, calitatile,defectele,sau atributele prin care ies in evidenta urmatoarele modele:

 

 

Sal, la TLR-ul meu singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca vara se incinge cadrul si te arzi daca esti in bermude, binenteles ca nu e recomandat pantalonii scurti pe un supersport dar se mai intampla sa mai dai o tura mica si in bermude, in rest numai de bine de TLR!

 

 

asta e mai proaspat macar, e din 2008... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator stress_L&P
CU CHILOTII AIA PE NUMAR ITI DAI SEAMA CAT ESTI DE APRECIAT CAND APARI PE STRADA? ,,PADURE FARA USCATURI NU EXISTA!''

MACAR DE-AI COMENTA PE SUBIECT.....DA LA VOI LA MOLDOVA....

 

 

de ce tipi? chiar nu inteleg! in fine! chilotii sunt antiradar, se pun invers si nu se mai vede numarul. simplu! la noi la moldova macar nu se tipa...

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...