Burg_man Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 gata... hai la treaba... am o problema... ambielajul care vreu sa il pun pe motor.. are o bucsa in biela.... nu merge scoasa.... am facut un fel de presa care pana acum mergea fara nicio problema..... sa incalzesc putin biela la foc??? Caldura este exclusa din start biela poate suferi transformari nedorite daca insisti prea mult, eu zic s-o pui in congelator ( ) vreo 8 ore ,la frig se contracta nu? asta daca vrei sa mai folosesti bucsa aia, daca nu cauta un surub cu capul exact la dimensiunea exterioara a bucsei si strange cu simt de raspundere, tre sa iasa, doua lucruri trebuie excluse din start caldura si ciocanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 nu stiu de ce ar fi exclusa caldura... nu ma refer sa o inrosesc,,,, oricum in timpul rularii motorului ea se incalzeste...... oricum.... nu am mai facut nimic.... m;am dat cu gura mare... si am tras un somn pana acum..... La multi ani.... domnu adrian... facem o presa mai serioasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 oricum.... nu am mai facut nimic.... m;am dat cu gura mare... si am tras un somn pana acum..... Ca să iasă treabă ca lumea trebuie să respecți un principiu sacru: "Mai întâi distracția și apoi munca". Imagini din prima tură a anului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 m-as fi distrat la o tura.... insa asta e...... incercam maine... poate maine merge treaba.... frumose pozele.. felicitari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Ca să iasă treabă ca lumea trebuie să respecți un principiu sacru: "Mai întâi distracția și apoi munca". Asta imi place mie la trecerea dintre ani....ieri ultima cursă, astăzi prima cursă. ÂŞi cum principiul trebuie respectat de mîine ne apucăm serios de treabă. Anul acesta vom finaliza proiectele începute Âşi vom aduna km de aur. Asta imi place mie la trecerea dintre ani....ieri ultima cursă, astăzi prima cursă. ÂŞi cum principiul trebuie respectat de mîine ne apucăm serios de treabă. Anul acesta vom finaliza proiectele începute Âşi vom aduna km de aur. Zis Âşi făcut. Am curățat piesele nou achiziționate... cric central în stare foarte buna: bascula fată originală pentru ataÂş (cu 60mm deplasare roata față): ...montaj preliminar Âşi multe alte mărunțiÂşuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Nu am mers niciodata iarna dar...intrebare de neavizat ieri cand mergeam pe autostrada cu masina 110-120 a trecut un motociclist cam cu 140 pe langa mine si dus a fost. Cu ce era imbracat omul ala??? Ca eu deabia supravietuiesc de frig asa...mergand pe jos . Buna tura cu mz-urile dar mai greu iarna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Asta imi place mie la trecerea dintre ani....ieri ultima cursă, astăzi prima cursă. ÂŞi cum principiul trebuie respectat de mîine ne apucăm serios de treabă. Anul acesta vom finaliza proiectele începute Âşi vom aduna km de aur. Zis Âşi făcut. Am curățat piesele nou achiziționate... cric central în stare foarte buna: bascula fată originală pentru ataÂş (cu 60mm deplasare roata față): ...montaj preliminar Âşi multe alte mărunțiÂşuri Ce-ai folosit pt a le curata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Nu am mers niciodata iarna dar...intrebare de neavizat ieri cand mergeam pe autostrada cu masina 110-120 a trecut un motociclist cam cu 140 pe langa mine si dus a fost. Cu ce era imbracat omul ala??? Ca eu deabia supravietuiesc de frig asa...mergand pe jos . Buna tura cu mz-urile dar mai greu iarna . Pai tu pui intrebarea, tu iti dai raspunsul: Era imbracat foarte subtire, si se grabea spre casa sa se incalzeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Nu am mers niciodata iarna dar...intrebare de neavizat ieri cand mergeam pe autostrada cu masina 110-120 a trecut un motociclist cam cu 140 pe langa mine si dus a fost. Cu ce era imbracat omul ala??? Ca eu deabia supravietuiesc de frig asa...mergand pe jos . Buna tura cu mz-urile dar mai greu iarna . Cu echipament de iarna, fireste. Geaca si pantalon cu mesada + medico pe dedesupt, manusi de iarna, cagula, briu neopren........si totul este OK . Ce-ai folosit pt a le curata ? Peria de sarma in polizor unghiular si multa rabdare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Cine imi pune o poza cu o presa "vero" pentru a extracta bucsa din biela? Si eu m-am gandit sa imi fac o presa ca a colegului nostru mz125 dar dupa spusele voastre ar exista ceva mai profi... sa o vedem ! (tre sa imi schimb si eu bucsa nu de alta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) Cu echipament de iarna, fireste. Geaca si pantalon cu mesada + medico pe dedesupt, manusi de iarna, cagula, briu neopren........si totul este OK . Peria de sarma in polizor unghiular si multa rabdare ... Merci !! Dar datele-alea de contact tot n-au venit !?! Editat Ianuarie 4, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Nu am mers niciodata iarna dar...intrebare de neavizat ieri cand mergeam pe autostrada cu masina 110-120 a trecut un motociclist cam cu 140 pe langa mine si dus a fost. Cu ce era imbracat omul ala??? Ca eu deabia supravietuiesc de frig asa...mergand pe jos . Buna tura cu mz-urile dar mai greu iarna . daca cumperi un echipament complet de iarna,nu simti nimic frig,ploaie.costa destul de mult. eu am dat numai pe o geaca 300E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Cine imi pune o poza cu o presa "vero" pentru a extracta bucsa din biela? Si eu m-am gandit sa imi fac o presa ca a colegului nostru mz125 dar dupa spusele voastre ar exista ceva mai profi... sa o vedem ! (tre sa imi schimb si eu bucsa nu de alta) Studiați presa pentru ES 175/250 și modificați-o pentru dimensiunile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Nu incape la acel model decat de 16". SM si TM (TML) au fost echipate cu roti de 18" respectiv 19" Vreau să mă apuc de roata atașului. Câteva săptămâni în urmă am ajuns la concluzia că modelul EL era echipat cu roată de 16". Așadar m-am dus în garaj să caut o roată față de 16” cât mai bună pentru ataș, și abia acum am observat că roata cu care l-am luat era de 18”. Ar fi o altă diferență între cele două modele - EL-SI și EL-ES - (pe lângă prinderi) mărimea roților? Oricum, eu mă apuc și fac o roată frumoasă pentru ataș dintr-o roată față MZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Vreau să mă apuc de roata atașului. Câteva săptămâni în urmă am ajuns la concluzia că modelul EL era echipat cu roată de 16". Așadar m-am dus în garaj să caut o roată față de 16” cât mai bună pentru ataș, și abia acum am observat că roata cu care l-am luat era de 18”. Ar fi o altă diferență între cele două modele - EL-SI și EL-ES - (pe lângă prinderi) mărimea roților? Sigur ca DA. EL - SI avea roata pe 18" ( ca si Simsonul) iar EL - ES cu 16" Dacă roata este OK, nu cred că are importanță dimensiunea. Eu la TML o sa o fac pe cea de 19" Editat Ianuarie 5, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Vreau să mă apuc de roata atașului. Câteva săptămâni în urmă am ajuns la concluzia că modelul EL era echipat cu roată de 16". Așadar m-am dus în garaj să caut o roată față de 16” cât mai bună pentru ataș, și abia acum am observat că roata cu care l-am luat era de 18”. Ar fi o altă diferență între cele două modele - EL-SI și EL-ES - (pe lângă prinderi) mărimea roților? Oricum, eu mă apuc și fac o roată frumoasă pentru ataș dintr-o roată față MZ. Atașul meu EL-ES are roată de spate și așa a fost original. În interior are un capac de aluminiu, care ascunde cele 3 bolțuri de cuplaj ale roții cu carcasa pinionului de lanț. I-am pus anvelopă 3.50/16 deși cred că mai bine era să pun de 3 sau 3.25. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Atașul meu EL-ES are roată de spate și așa a fost original. În interior are un capac de aluminiu, care ascunde cele 3 bolțuri de cuplaj ale roții cu carcasa pinionului de lanț. I-am pus anvelopă 3.50/16 deși cred că mai bine era să pun de 3 sau 3.25. După masa am reușit să desfac o roată. A mers mai ușor decât așteptam. Încă nu mi-am luat anvelopele, astfel încă nu e târziu să-mi cumpăr 4 de 3,50/16 și două de 3,25/16 sau 3/16. Și dacă mai faceți comandă la ost2rad, chiar și spre primăvară, vă rog să mă primiți, am început să îmi fac lista din nou. Editat Ianuarie 5, 2012 de Vitos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 După masa am reușit să desfac o roată. A mers mai ușor decât așteptam. Încă nu mi-am luat anvelopele, astfel încă nu e târziu să-mi cumpăr 4 de 3,50/16 și două de 3,25/16 sau 3/16. Și dacă mai faceți comandă la ost2rad, chiar și spre primăvară, vă rog să mă primiți, am început să îmi fac lista din nou. Comandă fac cât de curând. Am cumpărat de la ei acum un an, un cilindru nou de TS 250 cu piston, chiulasă, bolț și l-am trimis ieri înapoi, pentru că între timp am cumpărat din Germania un cilindru nou original de ES cu piston și bolț. L-am trimis nu ca să-mi dea banii înapoi, ci ca să iau alte piese de banii ăia și ca atare, în vreo două săptămâni, fac un necesar și lansez o comandă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) salut ... am o intrebare :... Care din cele doua ambielaje este original mz 125 rt 3?? si daca se poate sa postati ceva imagini cu ambielajele voastre... p.S: cel din dreapta are rulment 6303. Multumesc anticipat.... Editat Ianuarie 6, 2012 de mz125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) salut ... am o intrebare :... Care din cele doua ambielaje este original mz 125 rt 3?? si daca se poate sa postati ceva imagini cu ambielajele voastre... p.S: cel din dreapta are rulment 6303. Multumesc anticipat.... niciunul dintre cele doua nu este original. cel original pe laterale nu este plin.Este construit sa fie mai usor.O sa fac o poza cand ajung pe acasa! exista cineva care mai reconditioneaza asa ceva ? Editat Ianuarie 6, 2012 de sharky_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 cum adica nu e plin? nu te inteleg ce vrei sa zici...nici astea nu sunt pline... ambielajul e format din doua bucati... e normal sa fie la jumate gol.. intre cele doua role.. este spatiu de 1.5 cm cred eu.... chair sunt curios ce ambielaj ai tu... multumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Originalul avea 2 placi de metal pe ambele parti care acopereau golul de dedesubt. practic erau 2 inele mari de 4-5 cm .Nu gasesc in graba nici o poza cu ambielajul meu dar mai spre seara incerc sa iti trimit poze cu un ambielaj de rt3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Cam aÂşa arată ambielajul de MZ RT la vînzare în Germania : 125 / 3 125 / 2 Editat Ianuarie 6, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 mai baieti...ce ambielaje aveti voi pe motare??? eee oricum las ca il pun pe motor pe cel din partea stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.