Sari la conținut

Postări Recomandate

In afara de culoare, imi place treaba asta:

 

774345_406606579428352_659415877_o.jpg

Salut,

 

Frumos Cafe, n-am ce zice, si nici culorile nu-s chiar de lepadat; e o interpretare mai aparte, un soi de Cafe Americana. Combinatia aia pare mai degraba potrivita unui chopper dar deh, de gustibus...

 

Mama cat de misto e afara! As fi scos si eu mobra dar cum mai acu o ora am patinat nitel cu Land Roverul, mi-am bagat repede mintile in cap. Canta sirenele, canta iar eu trebuie sa ma leg de catarg ca Ulisse daca nu vreau sa mi-o fur.

 

Daca va incumetati, asfalt uscat si Safe Ride!

 

Greetings fine Gentlemen,

 

Azi m-am azvarlit cu doua maini asupra proiectului meu Cafe si am facut niscaiva progrese interesante. De pilda, pe la ora 10 AM am achizitionat una bucata decapant Policolor cu 20 Roni, mi-am suflecat mainile si am "belit" cadrul de vopseaua veche de 30 de ani. Eram hotarat sa nu ma mai las vrajit de solutii care mai de care mai sofisticate care ascundeau in realitate intarzieri peste intarzieri, ba pe deausupra ma mai si sileau sa cheltuiesc bani seriosi. Asadar, am apucat taurul de coarne si l-am altoit cu urmatoarele: una bucata recipient plastic cu gel decapant, una bucata carpa, una bucata perie sarma, una bucata spaclu, una bucata recipient diluant si multa rabdare... Ultima oara cand am mai frecat atat aveam 14 ani, varsta la care practic campasem in baia familiei, nu alta. Ma dor bratele si acum de la atata smotruit, nene. Dai cu gel decapant, racaie cu spaclu, sterge cu carpa inmuiata in diluant, finiseaza cu peria de sarma si incheie ca un dirijor cu carpa inmuiata in diluant...Apoi punct si de la capat!. Fratilor, la orele 19 PM cadrul arata de jurai ca-i otel polisat iar despre palmele mele putea zice lejer ca-s de miner dupa o luna de sut prin subterane. Pana si cateaua mea ma privea indignata c-am vrut s-o mangai pe crestet dupa ce am parcat masina in curte. Put a Disincromotor, a decapant, a diluant, a tigari, a cafea...a de toate cele ce sunt atat de apreciate de femeile zilelor noastre. Banuiesc ca daca puteam a parfum fin combinat cu niscaiva odori de "aviara" tratata cu brasilian wax acu va scriam de pe treptele casei, asa ca tot raul spre bine. Tank-ul mi-a venit de la vopsit iar sambata asta preconizez ca-i voi aplica prima sedinta de airbrushing. Aproape ca sunt sigur de culorile pe care urmeaza sa le folosesc insa m-am decis sa las produsul final sa va vorbeasca.

Azi m-au sunat de la Linde Gas sa ma anunte ca sunt beneficiarul unei oferte extraordinare: o butelie de 40 de litri de Argon pe saptamana...asta pentru inceput. Inainte s-o ia ala pe coclauri prea tare, i-am retezat picioarele c-o lovitura precisa de secure zicandu-i ca pana ma lansez in sudat petroliere m-as multumi c-o singura butelie pe luna...asta daca Linde Gas se simte in bulan... parca l-am si vazut pe ala cum se prelinge ca mercurul pe langa receptorul telefonului incurcat nevoie mare si nu pricepeam de unde atata tragedie. M-a expediat in zece secunde zicandu-mi ca o sa ma sune un coleg de-al lui, specializat in clientii de cacaolu si parca vad ca o sa ma sune la anu'... Sa-l "cuta fainii", ce sa zic! S-a fasait tot Argonu' din lume in curtea lui Linde...or mai fi si altii.

Pana una-alta, azi mi-a mai revenit inima la loc si parca incep sa intrezaresc luminita de la capatul tunelului.

 

Azi m-am intalnit cu Black Wolf si am tras o fuguta cu motoarele prin oras, asea, ca sa ne mai scuturam de rugina. Numa' c-un ciocan reuseai sa-mi mai stergi ranjetul de pe fata, atat de fericit eram. Si cum ne duceam noi inspre Mall Baneasa, o gagica intr-un Peugeot albastru era cat p-aci sa verifice chestia aia cu ranjetul si ciocanu': doua benzi pe sens; eu banda doi, ea banda unu; sens giratoriu...eu plec primul, ea a doua; eu la dreapta, ea inainte...eu face-ti-as si drege-ti-as ea meditativa-n Shangri-la-ul unineuronal personal. Cat p-aci sa dau cu Triumph-ul meu de pamant. Concluzie? Pentru mine primavara incepe in Iunie, pana-si aduc aminte si bovinele ca exista si motociclete pe sosea.

 

Pe maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vad ca pe la tine n-a trecut criza :)

 

uita de Linde, sunt cei mai mari escroci , o sa dai pe chirie in 6 luni cat dai pe un tub SH si chiria creste daca nu umpli tubul o data pe luna.

 

cumpara-ti o butelie de 10L pe care o poti incarca la "BUSE GAZ" mult mai ieftin

 

nu lua butelie de 40L, e mare,grea si probabil o sa-ti ajunga cativa ani, din aia de 10L sudezi cam 10 ore... faci cel putin 5 cafericere :)

Howdy Redneck Welder,

 

Vad ca joci la categoria PRO in sudura asa ca mi-ai castigat atentia si respectul. Intotdeauna am purtat un adanc respect pentru oamenii care stiau aceasta meserie si acu' ca mi-am luat TIG sper sa nu ma fac de rusine. Mersi mult pentru sugestie; deci instinctul meu n-a dat gres ieri cand i se aprinsesera toate ledurile de pe panou dupa conversatia cu aia de la Linde. Ar trebui sa-l ascult mai des! Super sugestie. Ia sa-i contactez pe baietii de la Buse... si ca sa onorez steagul confederat de pe avatarul tau bag o melodie venita direct de pe nava-mama Red Neck, Oklahoma:

Respect

 

Gooooood Morning Cafe Ville, this is radio Tonup ...pe ce frecventa vrea muschii nostri,

 

M-am trezit c-un chef de lucru de zile mari asa ca n-am sa ratez ocazia sa-i dau bice inainte cu spor si voie buna. De ceva timp incoa' tot aflandu-ma in asteptarea pieselor motorului (azi primesc un raspuns de la olandezi) am inceput sa cochetez cu ideea de a confectiona o sea noua, mai altfel. Azi am sa incerc marea cu degetul si daca totul merge conform planului, la sfarsitul zilei o sa am o seat pan din tabla gata prins pe cadru...ambitios plan considerand ca n-am pus mana pe un TIG niciodata, insa pur si simplu nu ma pot abtine. Am doua foarfeci de tabla, tabla n-am, dar gasesc pe langa atelier, am aparatul de sudura, n-am Argon dar multumita lui Redneck Welder am o firma la care o sa merg azi...asa ca, WTF, ii dau bataie. In cel mai rau caz o sa castig experienta. Que sera sera...

 

Numa bine

 

Good evening Cafe lovers,

 

Din tot ce mi-am propus pe ziua de azi am bifat urmatoarele: 1- Drum in Calea Plevnei la Oficiul 67 pentru ridicarea rotii din spate, cumparata de pe ebay odata cu cea din fata, insa venita la o saptamana dupa (!); 2- fuga dupa achizitionarea unei butelii de 10l de la Baduc, mai intai in Plevnei apoi in Sos Giurgiului unde am si gasit-o la pretul de 680 Roni si o fractie; 3- alergatura cu limba scoasa dupa Argon la "Buse Gaz" (mii de temenele si acatiste cat cuprinde Redneck Welder!!!), loc in care mi-am umplut butelia cu Argon Tehnic pentru micronica (pe langa butelie) suma 38 de Roni. Daca n-ar fi tocma' la intrarea pe A1 ar fi si mai bine dar, hei, nimeni nu-i perfect, nu? Odata ajuns la atelier scot cu evlavie butelia, o manuiesc cu mare atentie si pe soundtrack-ul unui cor de ingeri pasesc in Altar. Montez manometrul, leg TIG-ul la butelie il mangai cu respect, il sterg de o urma de praf imaginar si...mesei "GALANT" de la IKEA, obiect pe care statea mandretea mea de aparat de sudura ii cedeaza un picior si totul o ia la vale in doua zari opuse... Ca un Ninja ma arunc in urlete sa salvez ambele obiecte aflate in cadere si nimeresc fix intre ele, amandoua sfarsind pe jos... sa fie de vina cersetorul ala pe care l-am ignorat ostentativ, sau soacra-mea careia i-am dat reject pret de patru apeluri la rand? Ea tre' sa fie, cine altcineva?! Le ridic inlacrimat si evaluez cu ochi de soim orice fir de praf nelalocul lui in cautarea unei zgarieturi sau Doamne Fereste altceva... Cu tensiunea ridicata urc cadrul motocicletei curatat ieri, blocul motor si alte cateva componente pline de disincromotor in masina si ma duc la o spalatorie sa le curete de smacoline, loc unde mi-a mai revenit inima la loc. La intoarcere am verificat totul si se pare c-au supravietuit incidentului nefericit. Pentru maine mi-am propus sa confectionez seaua noua si sa trec la sedinte foto pentru Gazeta de Perete. In seara asta ma joc cu aerograful pe tank-ul doi, inca nechituit si nevopsit pentru a-mi face o idee despre cat de misto e ce mi-am propus sa iasa si frec palmele nerabdator sa adoarma puradeii pentru ca daca ma prind cu aerografu'-n mana am pus-o cu strigaturi in batatura.

 

Pe maine, Fratilor

 

'mornin' ton up boys,

 

Am testat aerograful si m-am dumirit cat-de-cat cum functioneaza modelul asta. Beleaua e ca in timp ce lucram cu el mii de idei au inceput sa ma cotropeasca precum hoardele de tatari, una mai marfa ca alta si m-am trezit ca nu-i photoshop, nene...nu merge sa-i dai cu "cmd" "Z" sau cu "cmd" "N" ca sa incerci si alte variante in paralel. In general, odata inceput un plan, stick with it frate ca altfel dai cu mucii-n fasole. Tre' sa stau nitel pe net sa ma inspir de undeva pentru ca vad ca mintea-mi joaca feste indesandu-mi pe "usa" idee peste idee, de-a valma, fara oprire, sabotadu-ma total. Vreau ca primul meu Cafe sa arate bengos rau, rafinat si autentic... am sa plec de la combinatia de pe motor negru/cupru si am s-o dezvolt mai incolo. Problema mea e tank-ul care in partea de sus e atat de generos si plat incat parca si-o cere, frate. Acolo "striga" dupa un desen si nu ma pot hotara ce anume. Unde gaseste omu' o tigara fara filtru cand are nevoie de un curcubeu pe care patineaza spiridusul Rasta? :) Daca eram la Amsterdam, pana dimineata aveam pictata o capodopera ce-ar fi rivalizat cu opera lui Rembrandt. Sa vedem daca merge la fel si cu batranul Jack...

 

Pe mai tarziu

 

Noapte buna si buna dimineata,

 

Ziceam ca azi fac un research pe net cu privire la combinatia de culori de pe tank si in bunul meu stil povestea n-a durat prea mult pentru ca daca ma lasam dus de val n-o mai vopseam nicicand. Ei bine, nu numai c-am ales ce vroiam dar am si ajuns la jumatate cu vopsitul. Ladies and Gentlemen, iata cam ce iese daca-ti pui ambitia c-un aerograf:

post-70651-0-03479800-1359163393_thumb.jpg

post-70651-0-79757500-1359163420_thumb.jpg

post-70651-0-27692100-1359163449_thumb.jpg

 

...:) RUGINA!...asta iese! Sub vopseaua aia zac masti care acopera niste inscrisuri-surpriza, asea, de chichi-fason, pentru ca nu m-am putut abtine. Cum spuneam, acest tank este un, como se dice in deutsch? A! It's a Working Progress! Deci, nu e gata. Peste el mai vin layere si alte layere pana s-o satura hartistu'. Am bagat piciorul blana in podea cu vopsitul ca sa nu-mi mai vina sa ma sucesc si sa vreau altceva muuult mai cool... Sunt multumit si deopotriva ofticat pe buteliile alea micronice de vopsea care s-au ispravit in 4 ore de mazgalituri asa ca maine tre' sa gasesc o scuza rapido-rapido ca s-o tirez din caminul conjugal...si cica vine ninsoarea peste noi. Cate nu face fiul lui Adam atunci cand in joc este insasi Creatia!

 

Tot azi, de data asta la atelier, am beneficiat si de un crash course one on one cu Redneck Welder (Sa traiesti o mie de ani in belsug si sanatate iar Dzeu sa-ti umple casa de bucurii si de femei frumoase!). Dupa o ora de transpirat pe bucatele de metal doar pentru a ma familiariza cu temperaturile, rod-ul si electrodul, m-am rasucit pe calcaie si m-am infipt ca o bestie infometata in aripa din spate a Hondei care avea o fisura inca de cand am luat-o de la neamtul ala din varful muntelui, si care ma obseda in fiecare zi cand dadeam cu ochii de dansa, de aripa adicatelea. Hop pe ea, ia-o la tranta si dupa cinci minute cu preludiu cu tot si cu tigara, voila:

post-70651-0-87999500-1359164630_thumb.jpg

,,,si daca tot eram acolo, am astupat si trei gauri care nu dadeau bine in noua configuratie. TIG-ul ala face toti banii iar eu sunt in al 9-lea cer. Inca nu stiu sa-l exploatez cum ar trebui insa nu-i stiinta spatiala sa te lasi pagubas. Atentie, urechile ciulite la cei experimentati si exercitiu cat cuprinde. Dupa izbanda cu aripa m-am rasucit si inspre cadrul mobrei pe care l-am altoit undeva unde se gaurise o teava si care trebuia astupata. Victorie din nou. Luni sudez doua urechi pentru semnale spate, montez seaua si-i fac vant cadrului la vopsit

post-70651-0-14603500-1359165040_thumb.jpg

...Wow, simt ca se fac progrese importante si parca prind aripi. Acu' ma bag in pat ca simt ca ma paste o mare migrena de la oboseala.

 

Buna dimineata si noapte buna

 

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Caffe "Racerilor".

 

Din 2011 s-a fondat sub egida Federatiei Romane Motociclism si clasa de Oldtimere-Caffe-Racer, iar in 2012 la Arad pe pista au fost 10 bucati din Romania si altii din Est Europene. Adica acest Sport si aceasct daruire ptr moto vechi restaurate a luat amploare si in Romania. Casele Moto Corsse Romane isi pregatesc motoare ptr Sezonul 2013 din Champ EstEuropean. 10 curse in Europa de Est pe circuite sau Aeropoarte.

 

Deoarece mie totdeauna mi-a placut acest gen si am construit astfel de moto estetic si deoarece oricum merg in EstEuropene la SBK, m-am apucat sa imi construiesc un CaffeRacer personal ce il vetio putea urmari pe Facebookul meu. Nu am timp sa postez peste tot.

 

Imi pare bine k si pe Motociclism a luat amploare acest trend si va urez o creatie aparte.

 

Aici imi puteti urmari evolutia: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.590662964293080.150529.100000481467734&type=1

post-11347-0-65446700-1359181358_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si tie,

 

Exista motociclism si altundeva in afara de www.motociclism.ro??? :) Sa rostim Crezul: "Nu exista alt Dzeu in afara de El, iar www.motociclism.ro este site-ul Sau favorit" Site-ul asta e ca "in spate, la Obor", locatie spre care sunt indrumat ori de cate ori caut ceva, nu conteaza ce, orice, de la vermusi de pescuit pana la componente de elicoptere de atac Cobra, adica de toate; s-auzi expresia "in spate, la Obor" este la fel de firesc intr-o conversatie ca "buna ziua" sau ca "hai, vorbim mai tarziu". Cautam raspunsuri la probleme legate de proiectul meu si aflandu-ma intr-o conversatie cu Black Wolf ma trezesc ca-mi zice: auzi, da' de ce nu intri pe motociclism.ro? Acolo gasesti raspunsuri pentru tot ce te doare... Asa am aflat de site-ul asta si nu regret deloc. Aici am gasit ajutor cat cuprinde de la oameni care nu ma cunosc si pe care nu-i cunosc dar care, din pasiune si respect pentru motocicleta sar in ajutorul oricui care il solicita, chit ca doar c-o vorba buna daca nu c-o sugestie... Aici ma simt ca acasa. Uita de Facebook! Acolo intri daca vrei motoare intr-un singur piston si segmenti cu autoungere. :) Succes cu proiectul tau de Cafe Racer! Dupa ce finalizez proiectul poate o sa apuc ziua cand o sa particip si eu la curse de gen si dac-o s-o fac o sa fie pe un Norton...

Parerea mea...

 

Bafta!



Mesdames et messieurs, les jeux sont fait rien ne va plus

 

...am dat o fuga in oras contra cronometru si mi-am refacut stocul de vopsea asa ca azi ii dau bice cu aerograful sa fortez incheierea tank-ului. Ideea e ca de acu' incolo trec la finesuri si detalii asa ca prevad c-o sa mearga mai greu ca ieri, insa nu descurajez. Dimpotriva, provocarile ma-ncanta peste masura. Am de confectionat niste litere-sablon si alte cateva simboluri apoi o sa astept ca rechinii mei sa se duca la nani caci altfel o sa am de dat din brate la greu sa-i tin la departare. Nicio femeie n-o sa priceapa ca atunci cand vorbim de motocicletele noastre nu mai exista conceptul de weekend sau de camin separat de atelier; tot ce este incapere in proprietatea ta devine o incapere-atelier iar toate aparatele electrocasnice precum si vesela cu potential devin scule... :) Iar bucataria mea nu face exceptie sub nicio forma. Dupa orele 23:00 deschid usile incaperii, intind sarma ghimpata, cobor bariera cu "HALT" la pichetul graniceresc si "pe aici nu se trece", "on air" "men at work", "no tits" etc... Ma oftica doar faptul ca trebuie sa lucrez la ore tarzii si la lumina artificiala si asta devine din ce in ce mai obositor pentru "moi", om deja la o anumita varsta, cand lucrurile incep sa intre pe un fagas degenerativ si ireversibil, de la neuroni la capacitatea oculara insa n-am ce-i face si incerc sa-i fac fata situatiei cu gratie. C'est la vie! Vorba lu' Churchill: "we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender..."

 

Au bientôt mes frères!



Helau dir cafe lovars,

 

Dupa ore-n sir de ignorat familia si de gripat aratatorul mainii drepte iata cam ce-am izbutit sa realizez cu aerograful meu entry-level...

post-70651-0-60640200-1359324613_thumb.jpg

post-70651-0-65327900-1359324646_thumb.jpg

post-70651-0-83980000-1359324678_thumb.jpg

post-70651-0-93264300-1359324714_thumb.jpg

post-70651-0-36112900-1359324753_thumb.jpg

 

Nu sunt 100% multumit insa e binisor, zic eu. Mai am de adaugat niste inscrisuri si produsul final e gata apoi trec la aripi, cadru si far...next ar fi sa incepem sa le montam la loc daca mai stie sulea care sunt suruburile si unde vin ele... Tremura toate alea pe mine iar aratatorul meu e fracturat in buric de la atata control si presiune.

 

Ne auzim maine... Numa bine

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'ziua fratilor,

 

Toata noaptea am visat clipul "Destination Calabria" insa in 5D!!!...o fi de la aerosolii inhalati. In vis apareau motoare peste motoare si pe langa ele bunaciunile alea si se facea ca...apoi, ca...si ca...apoi am cazut lat. Wow, nu stiu ce naiba au bagat aia in vopsele insa am de gand sa le cumpar in continuare.

Pentru un refresh memory am sa postez clipul.

 

Numa' bine si pe mai tarziu



Salut, man!

 

Maaaaaarfaaaaa! Clipul asta descrie exact ceea ce simtim cu totii! Suuuuper!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, sper ca nu doar mie mi se pare ca bagi 1-2 linii de coca buna inainte sa postezi.. mai rar citesc atat entuziastm greu de oprit iesind din cuvintele cuiva. daca te trezesti totusi ca vrei neaparat sa faci ceva la mobra, ma refer la prelucrare de piese aici, si nu gasesti pe nicaieri. da o fuga pana la old timer, in moara vlasiei.. daca nici ei nu te pot ajuta inseamna ca vrei sa faci un ozn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-ar trompeta sa-ti fie, era sa dau cafeaua pe mine.

:)... Salut

 

Nu vroiam sa ma mai trezesc din cauza alamurilor alora...Ai vazut cat de impecabiul erau lustruite? Mai rar asa instrumente intretinute!

Foaie verde s-un dudau/ O sa fie si mai bine,

 

...si asa a fost...Parerea mea. Sa vedem: "Use with adequate ventilation. Do not take internally. Certified non-toxic"...asta scrie pe vopseaua mea si totusi...Ma rog, cine sunt eu sa pun la indoiala cele scrise pe eticheta. M-am trezit de-a binelea dupa doua cafele grele si m-am apucat si mai invartosat (poate ca de la visul avut) nevoie mare de tank-ul ala ca sa-l duc pe cale mai inalte culmi ale cafe-ului, aplicandu-i cu mana forte niste sulemeneli dansei, motocicletei, pentru ca asa ii sade bine unei femei implinite nascuta in 1979. Atasez foto...

Domnilor si Domnilor, va prezint "Certificatul de Botez" al Hondei CB750KZ nascuta in AD 1979: Doamna "Break Free" code name: Castor...sexul motocicletei mele e cel putin dubios insa, ce sa zic, se-nscrie cu gratie in trendul zilelor noastre drept Metrosexuala. E ce vrea muschii mei, cand vrea muschii mei, nu?

 

post-70651-0-02621300-1359380706_thumb.jpg

post-70651-0-70792100-1359380734_thumb.jpg

post-70651-0-20219600-1359380763_thumb.jpg

 

Pe mai tarziu.

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, sper ca nu doar mie mi se pare ca bagi 1-2 linii de coca buna inainte sa postezi.. mai rar citesc atat entuziastm greu de oprit iesind din cuvintele cuiva. daca te trezesti totusi ca vrei neaparat sa faci ceva la mobra, ma refer la prelucrare de piese aici, si nu gasesti pe nicaieri. da o fuga pana la old timer, in moara vlasiei.. daca nici ei nu te pot ajuta inseamna ca vrei sa faci un ozn.

:) Salut...

 

Asa sunt eu cand dau de un proiect misto iar asta se inscrie cu succes in categoria amintita... Moara Vlasiei? Pai, tank-ul meu e creatia mea insa sudura e a lor pentru ca nu aveam TIG la vremea aia. Sincer, nici acum ca-l am nu m-as fi bagat cu toata inima in confectionatul tank-ului pentru ca inca nu stiu meserie ca Redneck Welder sau ca aia, insa ma straduiesc sa ajung acolo. Mersi mult pentru sugestie. D-aia intru aici, pentru ca primesc ajutor de la necunoscuti dar care se comporta ca niste frati intre ei. Numa' bine!

 

Essad, sfat, lacul pe care il vei da peste vopsea sa fie unul rezistent la solventi precum benzina! Trebuie protejata munca asta frumoasa!

Salut GoodKat,

 

Mersi mult atat pentru aprecieri cat si pentru sfatul tau. Aha, deci exista si lacuri slab rezistente la solventi??? Bine ca stiu. Abia astept sa trec la cadru...

 

Pe mai traziu..

 

PS cand treci sa bem un Cafe? Poate undeva in No man's land, daca nu la mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimate, arata foarte bine tank-ul. ai mana. ai mai pictat cu aerograful?

bafta si la mai mare. sper sa pot vedea si eu pe viu bijouul.

Hola Compadre,

 

Cu aerograful-aerograf d'asta de-adevaratelea n-am mai pictat insa am ceva experienta in creion, ulei pe panza, acuarela, markere si cu aerograful lui Photoshop insa ceea ce am descoperit odata cu tank-ul asta e ca daca ai ceva control in deget o scoti pan' la capat, in rest, layere peste layere ca-n photoshop...si sabloane. Sabloane cat cuprinde. Daca n-o sa fac cariera cu aerograful, chirurg sau cutitar la circ tot ajung. Am manuit cutter-ul ala in toate directiile decupand fiecare litera-n parte de mi-a iesit pe nas asa ca mi-am propus sa apelez la un prieten care are o masina de taiat...nu stiu cum functioneaza masinaria aia insa daca taie in locul meu m-am scos. Am transpirat la greu extirpand bucatele micronice de "masca" si mi-a ajuns pentru ca pe net am gasit numa' cranii si oase, zombie, foc si alte rahaturi d'astea de sabloane de juri ca suntem adeptii cultului mortii sau ceva de genul asta. Nu stiu de unde fascinatia asta fata de tigve caci pana si fetitele mele le poarta ba pe la gat, ba pe tricouri si mie-mi cam dau racori.

Desigur c-ai s-o vezi. O s-o scot la plimbare undeva sa va dau o bere (fara alcool-asta daca ma citeste Politia Romana) :) ca s-o "stropesc", nu?

 

Hasta la manana! Viva la Rock'nRoll!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speechless...asa vad si eu Calatoria cu "C" mare pe care o visez anul asta; numai prieteni, o panglica de asfalt cat vezi cu ochii si p-aci ti-e drumu'...misto atmosfera. Merci mult pentru asta

 

Numa bine

 

Buna seara Cafegiilor,

 

Azi am dus tank-ul la lacuit iar in rest m-am concentrat pe aripa din spate si pe zona seii. Maine-mi vine o foaie mare de tabla de1,5mm din care planuiesc sa confectionez seat pan-ul, capacele laterale din zona bateriei, si alte cateva mici piese si suporti care-mi vor prinde claxoanele, "rectifier-ul" bateriei (n-am idee cum ii zice in romana pentru ca sunt bata, varza, tufa de Venetia in electrica) si alte cateva mici piese, dau gauri pentru semnale si stop apoi fac vant cadrului la chituit si vopsit. Dupa ce confectionez seat pan-ul, o sa-l trimit la un tip pe care mi l-a recomandat Black Wolf sa-i puna buretele si pielea pe ea iar asta e partea mea favorita pentru ca-mi pun sperante mari in infatisarea finala. M-am gandit ca dupa ce ies din vortexul asta sa dau o fuga pana la Brasov, la un tip care se ocupa de pielarie pentru ca am in minte niste coburi mai aparte iar ala e supercalificat din cate am vazut eu... Cu TIG-ul ma descurc din ce in ce mai bine si sunt mandru de chestia asta. Cu ajutorul sfaturilor lui Redneck Welder am scurtcircuitat multe greseli inerente si am inceput sa ma deprind cu miscarile de baza ale sudurii in Argon. Eu visez sa-mi confectionez si tobele...vrabia malai viseaza insa, ce pana mea, unde mai pot da gres si n-am dat inca? Ce sa zic, nu iese? Nu-i bai. Taiem si o luam de la capat si intr-un final o sa iasa chit ca albesc de tot pe langa ele. Asta e ideea, nu? Unui Cafe adevarat asa ii sta bine. Cu cat e mai plin de imperfectiuni si de grosolanii cu atat e mai apropiat de spiritul Culturii Cafe. Functional sa fie...Ei nici chiar asa, ca nu ma lasa sufletul, insa sunt constient ca n-o sa scot motocicleta asta chiar ca la carte si ma cam roade chestia asta dar nimic nu ma impiedica sa incerc imposibilul. Pana la capat e prima. Poate ca la a doua va fi mai bine. Oricum, in proiectul asta am investit bani multi si suflet cat cuprinde.

Atasez foto cu suportul spate al aripii si al seii sudat in cursul zilei de azi. Nu ma calific la sudura zilei din punct de vedere al frumusetii insa la rezistenta ei iau lejer un 8 din 10....zic eu. :)

 

post-70651-0-05579600-1359492542_thumb.jpg

post-70651-0-98685100-1359492568_thumb.jpg

post-70651-0-45015600-1359492600_thumb.jpg

post-70651-0-58336800-1359492629_thumb.jpg

 

Pe maine, Fratilor. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si ma bucur ca am dat forumul si topicul asta acum cand sunt in cautare si documentare!

Ce pot sa zic ca esti cu ani lumina in fata mea ...eu visez acum mai practic..fata de vreo luna in urma! Ca cica ...si pe buna dreptate...pentru incepatori e bine sa-mi iau ceva care porneste merge si se opreste! Sa ma dau cu ea....si sa ma invete "ea" cum e pe 2 roti!

Proiectul cred ca va fi o Kawasaki Zephyr 550(pareri ..sfaturi...?) si o s-o fac frumoasa....Firestone si poate jante spitate, ghidoane(care e diferenta intre semighidoane si clubman??)...mini gages si far mare crom...mini oglinizi...fund scurt cu sha clasica si stop mic inghesuit intre sa si o aripa mica...si un esapament care sa bolboroseasca :D

 

 

Uite sa vin cu niste poze...poate iti dau o idee pentru sha..desi ma indoiesc ca nu ai ceva in gand....sau ca as avea eu vreo sansa sa te apleci la pozele mele:D Le pun mai mult in speranta...ca poate filmezi (sau mult multe poze cu pasii)cum faci saua... :D cu prindere cu tot...ca asta cred eu ca pot sa fac singur...si cum zici tu...stiu ca nu o sa iasa a la Wrenchmonkees dar e facuta de mine:D

 

Bafta multa spor la treaba si asfalt uscat,

Fanu.

 

391316_10151385389673979_229232415_n.jpg603028_10151385575588979_1460397544_n.jpCRD%252324_9.jpgCX500.jpg



PS: Video de mai sus...epic! Tres inspirant!



si un model de cusaturi interesante pt sha si gata ma potolesc:

_MG_9176.jpg

 

 

o seara faina!

Editat de Fanu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bucur ca te gandesti sa-ti pornesti propriul proiect Cafe. Incepe-l si nu vei regreta. Cu cat suntem mai multi cu atat mai bine. De ce? Fiecare are propriile sale motive sau justificari; ca e vorba de amintirea unei perioade de glorie a motociclismului sau a semnificatiilor sociale ale fenomenului Cafe, de nostalgie pura sau ca e vorba de sentimentul ca esti cool, ori de toate la un loc, e mai putin relevant. O faci pentru a-ti linisti "focul" care arde mocnit si in tine. Nu e usor insa fiecare cm castigat in batalie e o victorie imbatatoare. Nu sunt chiar la ani lumina in fata ta insa recunosc ca nu mai am prea mult. Acum, bani sa am.

 

Legat de Firestone...Bizar, insa pana azi visam sa-mi "incalt" mobra cu anvelope Firestone Vintage Deluxe insa am aflat ceva interesant de pe un forum britanic: anvelopele respective sunt de cacao pe sosea din "n" motive, multi dintre englezii de pe forum spunand c-ar trebui interzise pe sosele. Am retinut doua motive: Unul dintre ele e ca nu te poti baza pe dimensiunile scrise pe roti pentru ca nu putini s-au trezit ca 3.25 e mai gros si labartat prin comparatie cu 3.50 si ca e loterie curata cand le cumperi. Altii ziceau ca sunt extrem de instabile pe asfalt. Cica multi si le-ar fi returnat pronto dupa ce au dat cu Triumphurile lor de pamant optand in locul lor pentru Avon. Am bagat la scufie imediat ceea ce-am citit pe forumuri si pentru ca in tara noastra nu credem prea tare in institutia returnarii produselor catre vanzator, in special daca el se afla peste oceanul Atlantic, m-am reorientat ca Armata Romana in 1944 catre Avon asa ca "chiching!" am dat cu plasticul de site-ul baietilor cu Avon si gata!

post-70651-0-46012100-1359584675_thumb.jpg Mi-am luat d-astea.

 

Semighidoanele se prind in mod independent direct pe furca iar clubmanul e un ghidon intreg, usor curbat inspre pilot si orientat inspre asfalt. In al doilea caz diferente sunt cu duiumul, fiecare producator avand propriile variante onorand diversi piloti celebri ai vremurilor apuse numindu-le dupa ei, fiecare model in parte fiind usor diferit. Din pacate pe la noi nu exista posibilitatea unor comparatii fizice asa ca-ti trebuie imaginatie cu carul si simtul proportiilor. Desi-mi placea la nebuie Clubman-ul, odata pus pe capra nu m-a zapacit deloc. Parca dadea mai bine-n poze asa ca m-am razgandit si mi-am pus semighidoane. De gustibus...

 

Mi-a venit foaia de tabla pentru sea insa tipul care mi-a adus-o la atelier mi-a zis ca nu vrea sa mi-o mai dea pe toata!!! (?!!!) L-am intrebat de ce pana mea nu si-a luat si el una, insa am lasat-o repede balta pentru ca mi-am jurat sa nu mai pun intrebari, oricat de imbecile ar fi situatiile intalnite. WTF! Nu mi-a luat banii, e drept, insa el s-a oferit de bunavoie sa mi-o cumpere, eu urmand sa-i platesc marfa la livrare. Apoi s-a sucit ca fuiorul...si fuioru-i duce doru'...sai, la-la-la-la... Hopa sus in batatura... Deci n-a fost o zi minunata...Ca sa nu mai vorbesc de cum a reusit vopsitorul sa-mi tranteasca o mandrete de coaja de portocala pe lacul de pe tank...Sper ca maine sa-l ridic cat-de-cat dres. Citez din memorie un pasaj de Marin Preda, cand inginerul neamt s-a hotarat sa plece mancand pamantul din Romania si s-a dus in audienta la Regele Romaniei: "Se rupe sina? Mizda pa-sii, Se frange stalpul si cade peste cazane, Mizda Pa-sii...Toate, Mizda Pa-sii?!"...ma rog, citat aproximativ, deh batranetea!...:) Ideea ramane aceeasi. Inca nu ma las asa de usor dat de pamant. Asta e! Ma ridic din colb, ma scutur cu eleganta, trag un scuipat in urma si merg mai departe. Que sera, sera. Sa zambim, Fratilor, ca maine va fi mai rau.

 

Viva La Rock'n'Roll/Ia manati mai flacai! Hai-hai




 

"Proiectul cred ca va fi o Kawasaki Zephyr 550(pareri ..sfaturi...?)..."

 

Salut si mersi mult pentru aprecieri. N-ai idee cat de binevenite sunt ele la casa omului cand simti ca te lasa entuziasmul. Vorba lu' Rosu Taur: iti dau ariiiiipi!. Acu' serios, Zephyr are potential de Cafe cu duiumul pentru ca are din start linia aia retro, deci mai putina munca. Reprezentanta Kawasaki ai in Bucuresti iar service-ul e bine pus la punct, mobreta e relativ noua fata de suratele ei de prin 70, deci piese gasesti mai usor...ce sa mai...arata bine. Go for it and don't look back!

Bafta cu proiectul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jesus fucking crist.. sper ca dai cu niste filler peste opera aia de arta...

Salut,

 

Daca te referi la tank... n-am dat. Si sincer, ieri eram atat de dat peste cap incat nu mi-a trecut prin cap sa-l iau la intrebari pe "profesionist". Azi vad cam ce dracu' a dres individu' ala si iau deciziile care s-or impune. La orele oneninehundredandthirty Zulu Time trebuie sa fiu la atelier pentru ca incep un duplex telefonic costisitor cu Olanda intreprindere cu ajutorul careia voi incepe sa bifez piesele de cumparat in paralel cu prietena mea stabilita acolo, asa ca o sa fie interesant rau de tot pentru ca ea e destul de atehnica. Nu-i bai, cu atentie, cu rabdare, cu degetul pe fiecare reper in parte, si nu sunt mai mult de 95 de repere, dar o s-o scoatem noi la capat... :) Frate, ai vazut cum am sudat placa aia? Nu-i chiar asa de dramatic, nu? Se putea mai bine, sigur, insa sudura aia a iesit super solida si nu mi-e prea rusine cu ea. Restul cadrului e plin de suduri-cordon care la randul lor nu participa nici ele la concursuri de frumusete asa ca... Nu ajungeam eu aici daca nu-mi dadeai mana aia de ajutor. Mainile de ajutor, pardon. Oricum, fac progrese in sudura si asta-i bine. Am incercat miscarea "walk the cup" dar cum mi-am cam ars degetul mic tot pivotand pe el n-a iesit cum trebuie pe toatat distanta parcursa; ieri mi-a venit TIG finger-ul si la urmatoarea sudura sper sa-mi iasa mai bine. Mai vedem.

 

Pentru azi mi-am propus o mie de chestii dar, cum traim in tara asta, trebuie sa jubilez daca la capat o sa bifez doua dintre ele.

Ne auzim pe mai tarziu. Numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca doar a facut o coaja de portocala nu cred ca e groasa rau. merge smirgheluita cu cel mai fin si mami duios smirghel dupa care o poliseaza.

desi daca a dat-o de gard de la vopsire parca nu imi vine sa mai cred ca o sa-i iasa partea asta.

sa speram ca nu o beleste de tot (vopseaua nu rezervoara :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am intrat de o vreme aici si uite ce progres ai facut. Jos palaria!

 

Imi place enorm de mult ce a iesit pe tank. Motivul ales "vechi si ruginit in nituri" ar trebui sa fie obligatoriu pe fiecare proiect de retro custom indiferent ca e cafe sau nu. Pentru acest handarbeit de amator meriti doar respect. Entuziasmul cu care scrii cred ca e o boala ce se transmite. :)

 

Las aici o poza cu un cb modificat cu gust calarit cum trebuie sa ai inspiratie:

JBT.jpg

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai vrei niste dureri de cap, ia d-acilea.

 

http://brauchisbikes.blogspot.ro/

 

eu am dat de blog dintr-un post cu mobra lui. vopseaua mi se pare la fix.

 

imi place motivul cu nituri pe care l-ai ales. era misto(lista cu nice to have nu se inchide niciodata) daca puneai niste puncte de metal in relief pe care sa le transformi in nituri dar asta e doar in mintea mea.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai dezamagit maxim cu Firestone-urile...da vorba ta...Mizda pa-sii! Tinem cont...nu de alta dar la 0 km pe 2 roti..nu-mi arde de spate jucaush:)))

Daca aveti alte ideii...retro looking...sunt deschis...cred ca v-am facut o idee la cam cum as vrea sa arate:D

De ghidoane ce sa zic...ma gandesc eu asa in mintea mea de mecanic afon ..si biker "profesionist" ca nu-s chiar lejere pt un rookie like me! Deci si aici sunt deschis la sfaturi si sugestii!

N-ar fi mai bune asa ceva? sau nu se asaza bine?

Prindere_Ghidon__4fb3755b69e19.jpg

 

Ce as mai avea de intrebat...cam cat ma ajunge un echipament...nu antiglontz...ca n-am de gand sa rup in 2 cu viteza....ci mai degraba...cruise speed...si city ...50 60km/h o sa fie viteza pentru 90% din timp. Astea fiind spuse...cred ca o casca ..o geaca cu ceva protectii , manusi si papuci sunt suficiente. Nefiind nevoie de gama de top ca nu vreau sa le testez la 200km/h...ci cat sa ma simt cat de cat in siguranta..la o tavaleala...cam ce buget...si ce anume mi-ati recomanda?

 

PS: Tin mult la un look cool cafe retro...insa fara compromisuri la manevrabilitate si siguranta! Bugetul meu pt moto cu tot cu modificari...undeva in jur de 2000..si echipament vreo 500!

 

Asfalt uscat,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Namastey, shubh sundhyaa Cafe Lovers,

 

Acu zac in Templul meu rugandu-ma de zor sa nu devin adeptul Zeului Hanumanga Prastie de la atatia nervi...ma strofoc de ceasu' mortii sa ma pur in armonie cu restul Universului, cel putin din aceasta parte a lumii, pentru ca observ o usoara tulburare in Forta motiv pentru care sigur toate merg de-a-ndoaselea. Oi fi avand Chakra fisurata pe undeva de toate se duc fasaite pe apa sambetei...hmm...Tre' sa trantesc niste mantre serioase in pozitia lotus pentru a-mi restabili echilibrul si sa le elimin pe rand, problemele, desigur. Lacul adunat-imprastiat de pe tank s-a mai estompat insa tanku' luceste de-ti ia ochii si inca nu-i soare afara. Vopsitoru' zice ca ar trebui sa incercam sa estompam efectul de candy aplicandu-i un strat de lac cu agent de matuire insa se teme sa nu dispara naibii totu' dupa o pojghita opaca asa ca m-a trimis s-o fac pe artistu peste o bucata de metal ca sa treaca la teste. Ce mai am de pierdut? Am s-o fac mai ales ca afara, prin dreptul atelierului se perinda un cortegiu funerar Hindi de paleste tajmahalu de invidie, nene. Hindusi intristati trec valuri, valuri pe langa atelierul meu calare pe tot felul de elefanti germani albi, mai negri, mai furati, mai cu numere de Bulgaria deplangandu-l cu mare demnitate pe Maharajahu' care se duce in Nirvana cu mobila, Rolex si cu dintii lui de "haur"...sanvēdanā maharaja! Sunt curios in ce mama ma-sii se-ntrupeaza ala intr-o viata viitoare...:) Intr-un Procuror, nu? Ar fi culmea ironiei.

 

Phir milen-gay.! Nu gay-gay ci altfel de gay, in Hindu...Pe mai tarziu

 

PS

Ca sa traiti durerea impreuna cu cel ce s-a dus va impartasesc un video cu dedicatie :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Frate, ce-mi mai ramane de facut daca ma las balta depresiei? Noroc ca traiesc pe meleagurile astea unde toate-s anapoda si etern surprinzatoare, deci interesante, ca daca eram in Suedia imi lasam venele sa creasca ca mai apoi sa le tai in lung si in zig-zag, incetisor, asea, ca sa sufar...



Decalogul unui Cafe builder (dupa mine):

 

1- Sa nu lasi pe nimeni sa faca in locul tau ceea ce tu nu stii. Poti s-o festelesti la fel de tare insa macar ai pus ceva suflet;

2- Cand cineva-ti spune ca nu merge asa cum ti-ai propus, cu siguranta se insala;

3- Ce faci cu mana ta e lucru manual;

4- Daca ai in cap un buget, uita de el si aplica urmatoarea formula: suma estimata x 299d1019f063b52608f9307785257090.png ;

5- Daca nevasta te chestioneaza de ce intarzii spune-i c-ai fost la femei, las-o sa spumege neincrezatoare apoi ii marturisesti ca ai stat pana ti-a iesit pe nas in atelier. O sa te iubeasca de doua ori;

6- Toate acareturile familiei sunt dependintele atelierului tau iar tot ce poti folosi in constructia motocicletei tale primeste imediat titlul nobil de SCULA;

7- Cand zici ca mai ai putin si termini n-ai idee cat de mult mai ai;

8- Cand stii sigur ca mai ai putin si termini, nu mai ai bani;

9- Cand stii sigur ca mai ai putin si termini si ai si banii, se-mbolnaveste soacra si trebuie sa redirectionezi sumele economisite pentru ca altfel nu mai ai trai cu nevasta;

10- Cand te apuci de o motocicleta, ai grija sa nu te lasi de fumat, baut sau de Dzeu stie ce altceva inainte de inceperea proiectului pentru ca sigur o dai rasol... si lista poate contiuna la nesfarsit insa n-ar mai fi Decalog, nu? Si cui ii pasa?

 

Astept telefonul ala din Olanda si ma perpelesc ca un misionar pe protapul bastinasilor din Oceania.

 

Pe mai tarziu



Mi-am luat tank-ul de la vopsitor inainte sa apuce sa mi-l faca praf incercand cai nebatatorite asa ca postez imagini cu el in faza in care e, adica cu patru straturi de lac peste.

post-70651-0-42532300-1359639046_thumb.jpg

post-70651-0-28502900-1359639052_thumb.jpg

post-70651-0-02771400-1359639059_thumb.jpg

 

Inca astept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...