Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am un Harley Davidson Nightster. Imi plac tare cafe racer-ele si spuneau astia cand a iesit pe piata ca e inspirata din cafe racer-ele din anii 60. Dupa ce poze a-ti postat voi aici mie nu prea mi se pare ca si a mea e.

Am sau n-am si eu cafe racer??

 

 

Habar n-am cum iti plac cafe racer-ele, cind nu sti ce-s alea. Cine spunea, ce spunea, cind spunea, te-a fraierit.

 

Raspuns: n-ai!

 

Comentariu: nu-i bai, ca n-ai, pt. ca poti avea, cu ceva modificari, respectiv cu ceva blood, sweat and beers. :kiss: Inspira-te din pozele puse aici(si nu numai), taie, spinteca, modifica si o sa fii cel mai tare din parcare.

Editat de Roadkill_Himself
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sigur o sa-si modifice harley-ul in cafe racer, e mult de lucru si nu cred ca e dispus sa-l transeze...

 

atasez si eu o fotografie cu o idee accesibila de cafe racer, este o yamaha xs 650 la baza

post-31043-1239088276_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primele poze cu a mea facuta doar cu manutele mele :P

 

din asa ceva cbr 600 f2 mai e de lucru la ea ce-i drept dar momentan e pregetita sa mearga evident ca pe parcurs va ma suferi cerva modificari

toate bune!!!! :huh:

post-21543-1239308785_thumb.jpg

post-21543-1239308806_thumb.jpg

post-21543-1239308940_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sal! am un XS400 din 81 si ma bate gandul sa-l modific nitel, gen cafe. nu vreau sa scurtez cadrul ca nu am cum sa mai prind aripa spate si n-am chef de improvizatii. saua am modificat-o, e inca in lucru (monopost). in plus, vreau sa pastrez cat mai multe elemente originale, gen semnale, suport numar, stop...

post-29432-1240319874_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

misto de tot wraith motorul ala chiar are potential de cafe si ii da bine asa cu aripa spate eventual niste burdufe de cauciuc pe furci .. un ghidon specific cafe, in m si oglinzi pe exteriorul ghidonului alea le gasesti pe e.bay ieftine si ghidon si burdufe pe louis

ce sa zic bafta si mai pune poze

toate bune!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto de tot wraith motorul ala chiar are potential de cafe si ii da bine asa cu aripa spate eventual niste burdufe de cauciuc pe furci .. un ghidon specific cafe, in m si oglinzi pe exteriorul ghidonului alea le gasesti pe e.bay ieftine si ghidon si burdufe pe louis

ce sa zic bafta si mai pune poze

toate bune!!!!

la XS nu prea e rentabil sa pui ghidon "cafe" ca dai cu el in rezervor... mai degraba un ghidon "flat", iar oglinzile vreau sa le pun pe cele originale ca sunt intregi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite unul similar cu al tau....este frumos tare dar omul a renuntat la aripa spate.....parerea mea e sa-i schimbi ghidonul sau sa-i pui semighidoane sa iasa ceva frumos...

post-31043-1241595038_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite unul similar cu al tau....este frumos tare dar omul a renuntat la aripa spate.....parerea mea e sa-i schimbi ghidonul sau sa-i pui semighidoane sa iasa ceva frumos...

la noi la romanica e cam nasol fara aripa pe spate, mai ales cand ai parte de strazi "spalate" din belsug. iar cu ghidonul, am pus unul mai "flat", dar nu semi-ghidoane sau ghidon intors, am 1,84 si n-am chef sa "stau in maini" pe el. :moto:

la un cafe nu este un criteriu fix ghidonul. in plus, pastrez rezervorul original (cel negru), care difera destul de mult de cel de XS400 SE (cel din poza atasata de tine).

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Vreau si eu ceva sugestii despre ce moto sa achizitionez (la pret mic) pentru a putea s-o folosesc ca baza de plecare pentru un cafe racers.

Pana in prezent am vazut o Honda CB 400 N din '83, o Suzuki GSX 400 din '81, Kawasaki Kz 550 din '82 si o Yamaha XS 850 S.

 

Chiar doresc pareri serioase in aceasta privinta :eek:

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Vreau si eu ceva sugestii despre ce moto sa achizitionez (la pret mic) pentru a putea s-o folosesc ca baza de plecare pentru un cafe racers.

Pana in prezent am vazut o Honda CB 400 N din '83, o Suzuki GSX 400 din '81, Kawasaki Kz 550 din '82 si o Yamaha XS 850 S.

 

Chiar doresc pareri serioase in aceasta privinta :eek:

ca design, KZ-ul si GSX400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
la noi la romanica e cam nasol fara aripa pe spate, mai ales cand ai parte de strazi "spalate" din belsug. iar cu ghidonul, am pus unul mai "flat", dar nu semi-ghidoane sau ghidon intors, am 1,84 si n-am chef sa "stau in maini" pe el. :)

la un cafe nu este un criteriu fix ghidonul. in plus, pastrez rezervorul original (cel negru), care difera destul de mult de cel de XS400 SE (cel din poza atasata de tine).

poze poze

normal ca chestia cu ghidon clubman nu e un criteriu fux era doar parerea mea ca o sa arate mai bine cu unul oricum ar fi unul clubman sau drept stil drag-bar tot in maini o sa stai pe ea si eu am 1.80 wsi stiu cum e nu sunt facute sa fie confortabile .

oricum spor la munca si poze poze!!!!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze poze

normal ca chestia cu ghidon clubman nu e un criteriu fux era doar parerea mea ca o sa arate mai bine cu unul oricum ar fi unul clubman sau drept stil drag-bar tot in maini o sa stai pe ea si eu am 1.80 wsi stiu cum e nu sunt facute sa fie confortabile .

oricum spor la munca si poze poze!!!!! :D

o sa bag si poze, momentan cadrul este la sudat, are un suport de motor rupt... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze poze

normal ca chestia cu ghidon clubman nu e un criteriu fux era doar parerea mea ca o sa arate mai bine cu unul oricum ar fi unul clubman sau drept stil drag-bar tot in maini o sa stai pe ea si eu am 1.80 wsi stiu cum e nu sunt facute sa fie confortabile .

oricum spor la munca si poze poze!!!!! :)

si apropo de ghidon, diferenta de nivel intre cel actual si unul pus invers, traditional, este de vreo 15 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
NORTON se intoarce acasa!!!

 

Dupa aiureala americana, firma Norton, cu toate drepturile, design-urile si tehnologiile, a fost cumparata de omul de afaceri enlgez Stuart Garner, intorcindu-se astfel acasa, in UK.

 

Se lucreaza la nou fabrica, la nici 20 km de Hinckley (fanii stiu ce si cum...), pt. productia in serie.

 

Englezii imi inspira mai multa incredere, decit americanii, asa ca sper sa fie de bun augur stirea.

 

As fi printre primii cumparatori... :rolleyes:

ei bine, da! si cu un cafe racer de serie, commando 961. nascut in sua, acum adaptat pt pentru piata europeana: euro 3, injectie. primele 200 de exemplare SE, special edition. doar negru.

 

http://www.nortonmotorcycles.com/bikes/nor...do-961-spec.php

 

triumph thruxton era, pana acum, cel mai frumos cafe racer de serie. acum are un rival cel putin la fel de frumos.

in plus, commando 961 SE e mai puternic, mai usor, mai compact. probabil va fi si mai scump.

 

post-22984-1245588426_thumb.jpg post-22984-1245588443_thumb.jpg post-22984-1245588454_thumb.jpgpost-22984-1245588477_thumb.jpg

post-22984-1245588487_thumb.jpgpost-22984-1245588501_thumb.jpgpost-22984-1245588513_thumb.jpgpost-22984-1245588525_thumb.jpgpost-22984-1245588542_thumb.jpgpost-22984-1245588557_thumb.jpgpost-22984-1245588563_thumb.jpgpost-22984-1245588578_thumb.jpgpost-22984-1245588596_thumb.jpgpost-22984-1245588613_thumb.jpg

post-22984-1245588604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca am nimerit bine - daca nu aici, atunci unde?

Cam la asa ceva salivez pe net lately...

...mai ales scramblerele, mai ales be o baza SR 500 - in opinia mea motoare esentiale...

 

uitasem...

post-9423-1246222071_thumb.jpg

post-9423-1246222089_thumb.jpg

post-9423-1246222122_thumb.jpg

post-9423-1246222158_thumb.jpg

post-9423-1246222183_thumb.jpg

post-9423-1246222227_thumb.jpg

post-9423-1246222265_thumb.jpg

post-9423-1246222291_thumb.jpg

post-9423-1246222321_thumb.jpg

post-9423-1246222357_thumb.jpg

post-9423-1246222637_thumb.jpg

post-9423-1246222667_thumb.jpg

post-9423-1246222698_thumb.jpg

post-9423-1246223192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am vazut si eu Norton-ul acum ceva timp, sincer imi place mai mult Thruxton-ul, are o linie mai clasica...un look mai "cafe" spre deosebire de norton care-mi da senzatia de "naked"....

e fain, dar as alege Triumph.....tine de preferinte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

frumos domne....

in vara asta am ajuns si eu in sfarsit in austria si germania....unde vreau sa ajung..e ca am vazut live un SR500, era intr-o stare formidabila, de la distanta am avut impresia ca e triumph asa bine arata..

m-am apucat sa pun bani la saltea, nu mai tine.....ce zici dane, pe la 1000 de bete gasesc unu acceptabil?

Mesaj completat

am gasit si poza cu el

post-31043-1252649001_thumb.jpg

post-31043-1252649018_thumb.jpg

post-31043-1252649038_thumb.jpg

post-31043-1252649072_thumb.jpg

post-31043-1252649372_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos domne....

in vara asta am ajuns si eu in sfarsit in austria si germania....unde vreau sa ajung..e ca am vazut live un SR500, era intr-o stare formidabila, de la distanta am avut impresia ca e triumph asa bine arata..

m-am apucat sa pun bani la saltea, nu mai tine.....ce zici dane, pe la 1000 de bete gasesc unu acceptabil?

Mesaj completat

am gasit si poza cu el

 

 

Da, cu in jur de 1000 de iepuroi gasesti, chiar mai ieftin, uneori, daca ai chef si de ceva munca. Faza e ca, la nemti, SR-urile nu stau mult pe piata, deci trebuie sa te misti repede. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cu in jur de 1000 de iepuroi gasesti, chiar mai ieftin, uneori, daca ai chef si de ceva munca. Faza e ca, la nemti, SR-urile nu stau mult pe piata, deci trebuie sa te misti repede. :blink:

ieftine si in stare relativ ok, XS-urile. 400/500/650/750.

 

 

 

 

http://www.yamahaclub.com/forums/topic/188...400-cafe-racer/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am gasit stirea ASTA

Englezii au un nou brand de motociclete: Mac Motorcycles

 

The company has created four different models: “Spud” for dossing about on, “Ruby”, the motorcycle equivalent of the girl-next-door, “Peashooter” for squirting to your favourite pub and gassing with your mates and the “‘Roarer”, a modern-day dinosaur-chaser.

All models use a tubular backbone frame and are powered by the 500cc Buell “Blast” motor, a pity as there are better options from Japan, Austria and Germany available

 

Haioase rau.

post-19831-1254946568_thumb.jpg

post-19831-1254946605_thumb.jpg

post-19831-1254946620_thumb.jpg

post-19831-1254946638_thumb.jpg

Editat de Philip_HD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...