adidas Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Must see: http://www.youtube.com/watch?v=5-NsYKM0n3I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Salut, Ambele documentare-mi sunt familiare pentru ca in cautarea mea disperata despre tot ceea ce-nseamna Triumph am dat intamplator si peste ele. Inspirationale, romantice si pline de adevaruri istorice, amandoua m-au convins de insemnatatea Cafe Racing-ului ca si curent socio-filosofic (wow!), daca vrei, explicand in marea sa parte manifestarea generatiei Baby-Boom de dupa razboi si culmea, desi ai fi tentat sa crezi ca s-a incheiat, Cafe-ul e in continuare viu si binemersi iar dovada afirmatiei mele este interesul viu manifestat fata de fenomen pe care-l afiseaza si tinerii de azi. Multumesc pentru ele deoarece revederea lor ma-npinge de la spate sa termin odata proiectul meu. Numa bine! Buna seara Fine Cafe Society, Ieri am lucrat in Photoshop o gramada de combinatii cromatice si ceva ma tot deranja fara sa-mi dau seama ce anume...Am stat in cap, intr-o rana, mai de aproape, mai de departe si m-am prins intr-un sfarsit ce ma deranja: seaua. Stand in picioare langa motocicleta, seaua nu era nasoala deloc insa din unghiul in care facusem poza era evident ca e prea mare si patratoasa asa ca m-am decis ca musai trebuie sa umblu la dansa pentru ca era prea agresiva, ca sa nu zic, hmmm, grosolana fata de rest. Azi am extirpat surplusul de material si ma declar 90% multumit pentru ca intotdeauna e loc de mai bine, nu? Ca sa nu mai fiu tentat de alte modificari am trecut la Level Two si am si invelit polistirenul in banda de hartie pentru a-l pregati de intins fibra de sticla. Maine intind fibra asa ca inspre seara sper sa pot tine victorios trofeul in brate! Doamne Ajuta! Iata cam cum se prezinta dansa in clipa de fata: Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Dupa cum se contureaza va iesi ceva extraordinar....spor in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 @ s@rpe, Salut, Multumesc pentru incredere. Chiar doresc sa fie ceva iesit din norma pentru a dovedi ca si in tara asta se poate, nu numai in afara. Sper sa ma duca balamalele in ritmul asta pentru ca nu-i tocmai un sport ieftin iar bajbaiala prelungita costa, nu gluma. Azi e zi importanta. Azi confectionez seaua si vreau sa-mi iasa din prima ca altminteri ma dezumflu. Mi-am propus sa externalizez cat mai putine servicii cu putinta pentru ca ce faci cu mana ta e lucru manual si bine facut. Daca azi imi iese, ma arunc vesel si pe capace, aripi si alte alea... Doamne Ajuta! Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Howdy Cafe Racer Cowboys, Wow! Mi-a venit masina de sablat!...Inca n-am vazut-o dar cica asteapta pe la Shumoto de ceva timp!!! Incredibil! Mie-mi ardea buza dupa sablat iar cica ea sedea la dansii in depozit. Nu mai cred nimic. Si ei ma mai si certau ca n-am luat elevatorul, sculele si restul de echipamente de la dansii insa eu ma felicit pentru asta. Si acum as fi stat in fund turceste si cu bratele incrucisate uitandu-ma lung la mobra fara sa fi facut nimic altceva, intr-o asteptare d-aia contemplativ-meditativa. Peste o luna juma'! Bine c-o s-o vad azi. De maine intru-n paine serios. Astept fibra de sticla si rasina preparand intre timp seaua pentru aplicarea ei. @ Goodkat, mersi mult pentru sugestie! E buna! Am sa caut ceva de intins pentru scoaterea bulelor. Am niste mici raclete pentru chituit si cred ca ma pot folosi de ele in sensul asta. Numa bine Forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Revizia la modelul seii a iesit binisor. Mie imi place sa fie cat mai rotun spatarul sezutului. Fata de piesa initiala este lux. off: Super sa vedem cum se contureaza castorul. Cred ca Triumph-ul va avea competitie serioasa la primavara cand vin decizii grele. Pe care sa o incaleci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Ok, Astept pozele. Numa' bine, man! Salve! Uite o poza cu oglinzile, ti-am lasat si un PM pentru mai multe. Apropo, o pompa de frana cu bidonas separat prezinta ceva interes pentru proiectul tau? Ca si sugestie, incearca sa nu lasi furca fata originala - vino cu una de Hornet cu doua discuri de frana, sau cu un up-side-down de Fireblade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Salve! Uite o poza cu oglinzile, ti-am lasat si un PM pentru mai multe. Apropo, o pompa de frana cu bidonas separat prezinta ceva interes pentru proiectul tau? Ca si sugestie, incearca sa nu lasi furca fata originala - vino cu una de Hornet cu doua discuri de frana, sau cu un up-side-down de Fireblade. Salut, Oglinzile sunt marfa. Da-mi un ms cu pretul. Numa bine Nu folosi raclete de intins chit. Foloseste trafalet micut cum iti zic eu, te invat de bine . E ieftin si eficient, nu te chinui. Salut, Lista cumparaturi: Trafalet- check Ceara- check Gata, am inteles. Nici nu ma mai ating de racleta. Promit!. Azi am cam zguduit-o pentru ca fibra mi-a venit la 3 iar cum la 5 PM aveam de ridicat plozii n-am mai riscat si am lasat-o pe maine, cross my heart hope to die. N-am irosit chiar toata ziua pentru ca pana pe la 3 adaugasem deja un cablu pe conturul seii pentru a construi un "caus" cat mai bun pentru sezut iar cu ajutorul lui Black Wolf mi-am tras si un sistem de prins seaua de cadru. Cool! Thanks Mr. Black Wolf! Update: Am primit masina de sablat!!! O montez maine dupa ce intind fibra. Pe maine Numa bine man! Ca si sugestie, incearca sa nu lasi furca fata originala - vino cu una de Hornet cu doua discuri de frana, sau cu un up-side-down de Fireblade. Salut din nou, E tarziu deja pentru ca am si inlocuit bratele furcii cu unele noi asa ca nu pot irosi banii aiurea. Am sa retin sugestia ta si am s-o aplic la cea de a doua motocicleta careia vreau sa-i dau un usor aer de bobber. Inca nu m-am hotarat. Desigur, daca furca pomenita de tine a misto rau poate ma razgandesc insa inca n-am vazut-o... Am sa studiez problema. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Ideea e ca o furca USD pe CB cu siguranta nu o sa-i imbunatateasca semnificativ specificatiile, dar odata montata castigi cateva plusuri la aspect plus ca astfel ai janta pe fata cu doua discuri unde le poti inlocui pe cele standard cu un set de wave-uri, mai adaugand cateva plusuri la capitolul estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Ideea e ca o furca USD pe CB cu siguranta nu o sa-i imbunatateasca semnificativ specificatiile, dar odata montata castigi cateva plusuri la aspect plus ca astfel ai janta pe fata cu doua discuri unde le poti inlocui pe cele standard cu un set de wave-uri, mai adaugand cateva plusuri la capitolul estetica. Salut, Pai are doua discuri pe fata, standard, iar ele sunt inlocuite deja cu unele perforate, moderne. Ma rog, inca nu le-am vazut la fata deoarece Wemoto inca nu mi le-a livrat insa asa "suna" promisiunea facute in poze. M-am uitat la furca aia si nu e rea deloc. Arata chiar usor mai indesata si mai agresiva. O sa vad cum iese asta a mea dupa ce o sa sablez si vopsesc jambele apoi ma hotarasc. Ai dreptate cand sustii ca punctele de frumusete sunt importante. Totul e ca furca aia sa fie de 35mm altfel ma trezesc ca arunc cat colo clip-on-urile si bratele farului; cat despre prinderea ceasurilor nici nu mai zic pentru ca ele sunt montate pe noul top-tree al furcii vechi, piesa scumpa adusa din State pe care n-as indrazni s-o dau de pereti pentru ca e mistocuta rau...nu mai zic de rotile deja achitate si asteptate cu unghii roase pana la carne...Intai sa gasesc o furca de care vorbesti pe undeva, s-o probez apoi ma pronunt. Sugestia ta insa, e vorba englezului: "food for thought". Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 (editat) Cele de fireblade par cam butucanoase. Pe o motocicleta de talie medie/mica, nu stiu cat de bine da o astfel de furca. Dar usd-uri cam gasesti pe toate drumurile sigur gasesti ceva sa se potriveasca la fix. Bun gust este, deci te descurci. Partea a 2-a: ma cam faci si pe mine sa transform un VF750F in ceva gen cafe, ca si asa sunt cu el desfacut tot. Ar trebui cam multe piese totusi, ca in starea originala, nu prea are alura de cafe Dar... ma cam atrage si look-ul ala vechi de curse si deocamdata cred ca o las originala. Si inca ceva daca imi permiti, care e faza cu aparatul ala de sablat? M-ar interesa si pe mine o chestie de genul, poti da cateva detalii? Ce compresor ai, ce volum baga, cu ce vrei sa sablezi? Eventual daca ai si vreun link, un pret, (chiar si pe pm) as fi recunoscator! PS: vad ca ziceai si de fibra; eu nu am avut probleme cand am folosit pensula. De fapt, un set de pensule, mai mici si mai mari, iti dai seama cand si cum sa le folosesti. Nu am incercat cu trafaletul, insa daca zice pisoiul, trebuie sa fie ceva bun, am vazut ca si lui ii cam place sa mestereasca si se pricepe. Editat Decembrie 4, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Revizia la modelul seii a iesit binisor. Mie imi place sa fie cat mai rotun spatarul sezutului. Fata de piesa initiala este lux. off: Super sa vedem cum se contureaza castorul. Cred ca Triumph-ul va avea competitie serioasa la primavara cand vin decizii grele. Pe care sa o incaleci? Salut, Ai dreptate de doua ori. Castor sau triumph...hmm...greu de spus. Apoi, prima sea nu era chiar stralucita. Si mie-mi plac asa, mai "rontujoare" insa am fost conditionat de stopul cumparat deja. A doua mobra o sa aibe o sea atat de rotunda si de mica incat o sa se apropie ca stil de un cafe/bobber modern. Nu-i bai, pana la capat, fac alta si am una de rezerva.. Numa bine Cele de fireblade par cam butucanoase. Pe o motocicleta de talie medie/mica, nu stiu cat de bine da o astfel de furca. Dar usd-uri cam gasesti pe toate drumurile sigur gasesti ceva sa se potriveasca la fix. Bun gust este, deci te descurci. Partea a 2-a: ma cam faci si pe mine sa transform un VF750F in ceva gen cafe, ca si asa sunt cu el desfacut tot. Ar trebui cam multe piese totusi, ca in starea originala, nu prea are alura de cafe Dar... ma cam atrage si look-ul ala vechi de curse si deocamdata cred ca o las originala. Si inca ceva daca imi permiti, care e faza cu aparatul ala de sablat? M-ar interesa si pe mine o chestie de genul, poti da cateva detalii? Ce compresor ai, ce volum baga, cu ce vrei sa sablezi? Eventual daca ai si vreun link, un pret, (chiar si pe pm) as fi recunoscator! Salut, Uite, mi-am luat o cabina de sablat de la Shumoto Romania, cabina e BikeLift Italy si a costat in jur de 600-650 euro. Problema e insa termenul de livrare care la mine s-a lungit peste o luna si jumatate. Cat de buna e, nu stiu sa-ti spun pentru ca inca e-n cutie. Abia maine o montez si probabil in cateva zile o s-o si folosesc pentru ca nisip de sablat nu mi-au livrat, si nici eu n-am cumparat din lipsa de informatii legate de produs. Singurul lucru pe care l-am stiut sigur a fost ca nu merge cu sticla, ci doar cu nisip. Chiar acum juma de ora am descoperit o alta firma care vinde asa ceva si chiar nitel mai ieftin...sau nu...inca nu stiu sigur nici asta. Le-am luat nr de telefon ca sa cumpar nisip de la ei ca ailalti sunt facuti gramada si-ti spun mai tarziu, daca vrei, ce si cum, nu pe ghicitelea. Aiai au tot felul de medii de sablat, una mai marfa ca alta. Compresorul e de 8 atmosfere cu rezervor de 100l (parca) cu presiune de lucru la 5atm. Verific maine. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Mersi frumos pt raspuns colegu'! Vad ca mi-ai raspuns si aici in legatura cu compresorul. Daca e de 100l cam cunosc, am si din asta unul la munca (V2 ), insa cred ca e cam mic pt. sablat serios. Chiar sunt curios ce randament ai la sablat si chiar te rog sa mai impartasesti cu noi si experientele tehnice, nu numai cele de surubarit la moto, daca ai timp bineinteles. Eu am vorbit cu cineva care se ocupa candva cu sablatul si mi-a zis ca un sablat serios se face cu compresor care baga in jur de 1mc/min. Si mi-a recomandat compresor cu surub, dar alea sunt cam scumpe Ce sa mai zic, spor la treaba si inca o data multumesc pt. timpul rapit sa imi raspunzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Mersi frumos pt raspuns colegu'! Vad ca mi-ai raspuns si aici in legatura cu compresorul. Daca e de 100l cam cunosc, am si din asta unul la munca (V2 ), insa cred ca e cam mic pt. sablat serios. Chiar sunt curios ce randament ai la sablat si chiar te rog sa mai impartasesti cu noi si experientele tehnice, nu numai cele de surubarit la moto, daca ai timp bineinteles. Eu am vorbit cu cineva care se ocupa candva cu sablatul si mi-a zis ca un sablat serios se face cu compresor care baga in jur de 1mc/min. Si mi-a recomandat compresor cu surub, dar alea sunt cam scumpe Ce sa mai zic, spor la treaba si inca o data multumesc pt. timpul rapit sa imi raspunzi! Salut, de nada amigo!. Si eu am auzit de compresorul pe surub si intentionez sa verific informatia. N-am idee cum si cand insa o s-o fac. O sa-l obosesc pe asta pe care-l am si am sa pomenesc de performante. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Da, in general, furcile USD au peste 40 mm diametru la jambele superioare. Asa ceva implica o regandire totala de la inceput: roti, discuri, etrieri, juguri, prinderea ghidonului (desi recunosc ca mi-ar placea niste semighidoane pe asa ceva), prinderea farului si a bordului, samd.... Cat despre VFR facut cafe e un pic cam ciudatel din cauza celor doua radiatoare de pe lateral. Si eu m-am gandit sa-mi "dezbrac" VTR-ul, dar radiatoarele laterala ar strica orice aspect si ar implica costuri mari pentru a face acest gen d motocicleta sa aibe o linie cat de cat decenta. Fazerul am reusit sa-l convertesc la nakded, dar la VTR e mai dificil. Si mie-mi plac modificarile pe motociclete, dar, decat sa fac o carpeala si improvizatii de prost-gust, prefer sa o la ca de la mama ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 FELICITARI ,altceva nu-mi trece prin minte ,jos palaria va pun un vfr facut cafe racer imediat ,poate inspira pe cineva ,am mintit , va pun 2 modificate unu terminat altu in curs de... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 maistre, am o matrita de codita fleat track daca te ajuta da pe la mine pe la garaj si ti-o pot imprumuta cateva zile sa iti torni piesa, am si o piesa turnata ca sa iti faci o idee despre cum arata le final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 (editat) terminata - http://www.dezmo.com...sc/bikes/jance/ sper sa va placa ,poate gasiti o inspiratie ceva ... Editat Decembrie 4, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Nu merita sa pui furca USD pe motocicleta aia, de ce spun asta: va trebui sa regandesti totul, iar furca + roata/discuri/etrieri/semighidoane/juguri (top/bottom triple tree) costa cam 400-500 eur. Sfatul meu, conducte cu insertie metalica pentru frana fata, sunt mai aspectuoase si ofera o franare mai eficienta, si niste arcuri progresive pentru greutatea ta. Pastrezi si aspectul old school. Salut, Zambesc pentru ca vad ca suntem in acord total. Am conductele cu insertie metalica iar arcurile sunt progressive. Pe spate am luat Hagon reglabile, negre. Roata spate proaspat achitata are nevoie de un kit drum to disk insa din pacate, pentru certitudine deoarece costa destul, am nevoie de ea aici mai intai ca sa-i dau bataie cu kitul respectiv, deci alte trei saptamani de asteptare dupa astea 2-3 pana vin rotile. Ma omoara termenele astea! Numa bine maistre, am o matrita de codita fleat track daca te ajuta da pe la mine pe la garaj si ti-o pot imprumuta cateva zile sa iti torni piesa, am si o piesa turnata ca sa iti faci o idee despre cum arata le final Salut, Noi doi trebuie sa ne vedem la o cafea... Numa bine terminata - http://www.dezmo.com...sc/bikes/jance/ sper sa va placa ,poate gasiti o inspiratie ceva ... Salut, Kickass bike, nene! Honda aia cu nr de State cu seaua scurta e rea de tot! Nu e genul meu dar trebuie sa marturisesc ca in ea e inginerie pura asa ca jos palaria! Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Unele motociclete sunt facute pentru a fi transformate in cafe racere, altele risca sa se transforme in street fightere! Trebuie inteleasa foarte bine ideea care sta la baza cafe-urilor Un cafe autentic, dupa parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Unele motociclete sunt facute pentru a fi transformate in cafe racere, altele risca sa se transforme in street fightere! Trebuie inteleasa foarte bine ideea care sta la baza cafe-urilor Un cafe autentic, dupa parerea mea Draga Mos Craciun.... .... balesc pe tastatura si sunt incoerent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) nu imi place prea mult Honda cu evacuarile si sub motor si sub sa. Farurile nu prea se pupa cu designul, multe chestii nu sunt in armonie cu linia generala a motorului. Sunt de acord, nu totul pe doua roti se poate transforma in cafe racer, respectiv o sportiva din ultimii 20 ani nu prea se paote transofrma cu bani putini decat in fighter. La cafe-uri vrei sa ai si acel feeling de motor antic dar functional printre multe alte aspecte. Cat au costat arcurile progresive? E varianta mult mai buna decat un USD si wave-uri pe acest motor. Arata mai autentic. Mie imi plac stopurile in stripuri, nu neaparat LED-urile acele mega bright dar ceva care se incadreaza usor in coditele rotunjite fara sa strice liniile motorului. http://farm5.staticf..._97317ea3d9.jpg http://www.cafematty...tail-lights.jpg doar ca si idee de incadrare in coada nu neaparat aspectul Idee pentru baterii la racere: http://www.cafematty...ery-relocation/ @adidas: tambur pe fata.... epic! un motor facut pentru suflet, nu pentru performanta. Editat Decembrie 5, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 deci...am inceput si eu sa balesc. daca faceti o intalnire de baut cafele si bagat mana in fiare poate ma bagati si pe mine in seama. macar sa balesc mai de aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 pana la urma ce anume face o motocicleta, cafe racer? Anu' in care a fost produsa? dimensiunile rotilor? ghidoanele clubman sau semighidoane joase? forma aia rotunjita la codita? De ce spui Mistery, ca o vitezana de 20 ani incoace nu poate fi transformata in cafe racer? ce-o trage 'inapoi'? Sasiul specific vitezanelor? Vorbesti de linii clasice sau de aspect clasic, dar ne dai link cu codite de cafe race-uri cu led-uri bling bling? Discutia e constructiva, nu vreau sa intelegi ca ma iau de tine, sau ca te iau la misto sau ca ma contrazic de dragu' de a ma contrazice... Dar nu e ok sa spui ca vai..motoarele mai noi nu pot fi transformate in cafe racere (sau in ceva cat de cat apropiat unui cafe racer), folosind ca argument latura clasica/veche a unui cafe racer....si pe de alta parte tu insuti postezi chestii 'moderne' pe cafe racere.. Fiecare percepe conceptu de cafe racer dupa propria-i placere si dupa propriu-i chef. Desi ,ca s-o dam pe aia buna, anumite motoare doar intrunesc calitatile de 'cafe racer' vero, ca sa zic asa.. De exemplu , in conceptia mea, pe un cafe racer nu au ce cauta led-urile si xenoanele si bling bling urile de genu' asta.... Adica prefer sa nu vad led-uri decat sa nu vad furca USD & etc... SI revenind la intrebarea mea initiala,de mai sus (pe care nu am pus-o la misto nicidecum), ce anume face dintr-o motocicleta, un cafe racer? Sa vedem parerile fiecaruia... Si tot ontopic: ce motociclete stiti ca vin cu far de 8" sau 9" (far rotund, etc), ca sa ma uit pe ebay dupa preturi sh. Salut, Frumos si bine spus: ce anume defineste un cafe racer? Acum mai bine de 60 de ani reteta unui cafe era urmatoarea: se ia o motocicleta conventionala si ieftina, se dezbraca de tot ceea ce e inutil, se adauga dupa gust un motor de Triumph pe sasiu de Norton (Triton) sau pe un BSA (Tribsa) etc in functie de preferinte, se condimenteaza cu un petrol tank batut pe genunchi in garaj, se orneaza c-o sea mititica, musai lipsita de confort care are ca terminatie o mica denivelare "aerodinamica", un accesoriu standard dealtfel in industria curselor moto ale acelor vremuri in Marea Britanie si se consuma la peste 160km/ora. Intre timp, Cafe-ul s-a transformat in altceva, mai profund de atat: a devenit simbolul asa-zisei Beat Generation, al tinerilor care se opun vechiului establishment si a ramas asa pana-n zilele noastre. Cafe-ul, indiferent de forma, fie ea clasica sau moderna, este un Cafe atata timp cat cel care il piloteaza crede in aceleasi valori ca si cei de dinaintea sa... parerea mea.. Update Salutare Fine Gentlemen, Azi am mulat fibra pe matrita seii pentru prima data in viata mea. N-a fost chiar atat de greu pe cat ma credeam initial dar nici atat de usor pe cat ajunsesem sa cred mai inspre final. Nu stiu cum se face ca americanii aia de pe Youtube intindeau o fibra ca o matase care se mula imediat pe matrita in timp ce a mea statea ca tabla, nene. Cred ca a mea a fost de doua ori mai groasa ca a alora... Ma rog, cu insistenta si cu migala dublate de o viteza superluminica am reusit sa-ntind nenorocirea aia de fibra in doua straturi, insistand in zonele expuse la presiune excesiva (sezut si laterale). Am uns matrita cu ceara din plin inainte de aplicarea rasinii, apoi am imbibat panza bine de tot. Rezultatul final nu e infricosator iar dupa o mica prelucrare o sa arate chiar bine. Pas doi: intarituri pe interior si executarea prinderilor de cadru. Azi mi-a sosit si sistemul de click and release pentru sea. Multumesc Black Wolf! si acu, poze de la locul crimei Maine o scot de pe mulj si trec la retusuri... Numa bine! @Essad, parerea mea sa tii tamburul, pentru frana spate un tambur e suficient, + ca ii da un aer old school. Cat ai dat pe furtunele de frana? @ AdrianB, farul de SV are 7 inch diam. O varianta oem replacement la farul de SV gasesti la Delkevic. Salut Goodkat, Furtunele alea erau deja pe motor cand l-am achizitionat si arata superbine asa ca le refolosesc. N-am idee inca pentru ca nu le-am mai cautat insa o s-o fac pentru cea de-a doua dintre mobre. Numa bine! nu imi place prea mult Honda cu evacuarile si sub motor si sub sa. Farurile nu prea se pupa cu designul, multe chestii nu sunt in armonie cu linia generala a motorului. Sunt de acord, nu totul pe doua roti se poate transforma in cafe racer, respectiv o sportiva din ultimii 20 ani nu prea se paote transofrma cu bani putini decat in fighter. La cafe-uri vrei sa ai si acel feeling de motor antic dar functional printre multe alte aspecte. Cat au costat arcurile progresive? E varianta mult mai buna decat un USD si wave-uri pe acest motor. Arata mai autentic. Mie imi plac stopurile in stripuri, nu neaparat LED-urile acele mega bright dar ceva care se incadreaza usor in coditele rotunjite fara sa strice liniile motorului. http://farm5.staticf..._97317ea3d9.jpg http://www.cafematty...tail-lights.jpg doar ca si idee de incadrare in coada nu neaparat aspectul Idee pentru baterii la racere: http://www.cafematty...ery-relocation/ @adidas: tambur pe fata.... epic! un motor facut pentru suflet, nu pentru performanta. @ Mistery. N-ai idee cat de bine mi-a prins linkul dat de tine. Caut cu limba scoasa o baterie care sa stea sub cowl si nimeni n-a stiut sa-mi dea o sugestie. Profesionistii cu#ului! Ce ma-sa de respect sa-ti mai acorde careva cand tu esti bata pentru ca mai ieri ai framantat paine si azi vinzi baterii? Asta ma oftica rau de tot. Am mai vazut cafe-uri cu baterii pierdute sub sea insa nimeni nu pomenea ce fel de baterii sunt alea. Am incercat peste tot prin tara si toti isi dadeau cu presupusul fara pic de idee cam cu ce se mananca povestea asta. Am dat un search rapid si am gasit-o in UK la 126 GBP. E ca si adjudecata! Marfa! Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.