adidas Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 https://vimeo.com/49445992# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 https://vimeo.com/49445992# Speechless...asa vad si eu Calatoria cu "C" mare pe care o visez anul asta; numai prieteni, o panglica de asfalt cat vezi cu ochii si p-aci ti-e drumu'...misto atmosfera. Merci mult pentru asta Numa bine Buna seara Cafegiilor, Azi am dus tank-ul la lacuit iar in rest m-am concentrat pe aripa din spate si pe zona seii. Maine-mi vine o foaie mare de tabla de1,5mm din care planuiesc sa confectionez seat pan-ul, capacele laterale din zona bateriei, si alte cateva mici piese si suporti care-mi vor prinde claxoanele, "rectifier-ul" bateriei (n-am idee cum ii zice in romana pentru ca sunt bata, varza, tufa de Venetia in electrica) si alte cateva mici piese, dau gauri pentru semnale si stop apoi fac vant cadrului la chituit si vopsit. Dupa ce confectionez seat pan-ul, o sa-l trimit la un tip pe care mi l-a recomandat Black Wolf sa-i puna buretele si pielea pe ea iar asta e partea mea favorita pentru ca-mi pun sperante mari in infatisarea finala. M-am gandit ca dupa ce ies din vortexul asta sa dau o fuga pana la Brasov, la un tip care se ocupa de pielarie pentru ca am in minte niste coburi mai aparte iar ala e supercalificat din cate am vazut eu... Cu TIG-ul ma descurc din ce in ce mai bine si sunt mandru de chestia asta. Cu ajutorul sfaturilor lui Redneck Welder am scurtcircuitat multe greseli inerente si am inceput sa ma deprind cu miscarile de baza ale sudurii in Argon. Eu visez sa-mi confectionez si tobele...vrabia malai viseaza insa, ce pana mea, unde mai pot da gres si n-am dat inca? Ce sa zic, nu iese? Nu-i bai. Taiem si o luam de la capat si intr-un final o sa iasa chit ca albesc de tot pe langa ele. Asta e ideea, nu? Unui Cafe adevarat asa ii sta bine. Cu cat e mai plin de imperfectiuni si de grosolanii cu atat e mai apropiat de spiritul Culturii Cafe. Functional sa fie...Ei nici chiar asa, ca nu ma lasa sufletul, insa sunt constient ca n-o sa scot motocicleta asta chiar ca la carte si ma cam roade chestia asta dar nimic nu ma impiedica sa incerc imposibilul. Pana la capat e prima. Poate ca la a doua va fi mai bine. Oricum, in proiectul asta am investit bani multi si suflet cat cuprinde. Atasez foto cu suportul spate al aripii si al seii sudat in cursul zilei de azi. Nu ma calific la sudura zilei din punct de vedere al frumusetii insa la rezistenta ei iau lejer un 8 din 10....zic eu. Pe maine, Fratilor. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Felicitari si ma bucur ca am dat forumul si topicul asta acum cand sunt in cautare si documentare! Ce pot sa zic ca esti cu ani lumina in fata mea ...eu visez acum mai practic..fata de vreo luna in urma! Ca cica ...si pe buna dreptate...pentru incepatori e bine sa-mi iau ceva care porneste merge si se opreste! Sa ma dau cu ea....si sa ma invete "ea" cum e pe 2 roti! Proiectul cred ca va fi o Kawasaki Zephyr 550(pareri ..sfaturi...?) si o s-o fac frumoasa....Firestone si poate jante spitate, ghidoane(care e diferenta intre semighidoane si clubman??)...mini gages si far mare crom...mini oglinizi...fund scurt cu sha clasica si stop mic inghesuit intre sa si o aripa mica...si un esapament care sa bolboroseasca Uite sa vin cu niste poze...poate iti dau o idee pentru sha..desi ma indoiesc ca nu ai ceva in gand....sau ca as avea eu vreo sansa sa te apleci la pozele mele:D Le pun mai mult in speranta...ca poate filmezi (sau mult multe poze cu pasii)cum faci saua... cu prindere cu tot...ca asta cred eu ca pot sa fac singur...si cum zici tu...stiu ca nu o sa iasa a la Wrenchmonkees dar e facuta de mine:D Bafta multa spor la treaba si asfalt uscat, Fanu. PS: Video de mai sus...epic! Tres inspirant! si un model de cusaturi interesante pt sha si gata ma potolesc: o seara faina! Editat Ianuarie 30, 2013 de Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Salut, Ma bucur ca te gandesti sa-ti pornesti propriul proiect Cafe. Incepe-l si nu vei regreta. Cu cat suntem mai multi cu atat mai bine. De ce? Fiecare are propriile sale motive sau justificari; ca e vorba de amintirea unei perioade de glorie a motociclismului sau a semnificatiilor sociale ale fenomenului Cafe, de nostalgie pura sau ca e vorba de sentimentul ca esti cool, ori de toate la un loc, e mai putin relevant. O faci pentru a-ti linisti "focul" care arde mocnit si in tine. Nu e usor insa fiecare cm castigat in batalie e o victorie imbatatoare. Nu sunt chiar la ani lumina in fata ta insa recunosc ca nu mai am prea mult. Acum, bani sa am. Legat de Firestone...Bizar, insa pana azi visam sa-mi "incalt" mobra cu anvelope Firestone Vintage Deluxe insa am aflat ceva interesant de pe un forum britanic: anvelopele respective sunt de cacao pe sosea din "n" motive, multi dintre englezii de pe forum spunand c-ar trebui interzise pe sosele. Am retinut doua motive: Unul dintre ele e ca nu te poti baza pe dimensiunile scrise pe roti pentru ca nu putini s-au trezit ca 3.25 e mai gros si labartat prin comparatie cu 3.50 si ca e loterie curata cand le cumperi. Altii ziceau ca sunt extrem de instabile pe asfalt. Cica multi si le-ar fi returnat pronto dupa ce au dat cu Triumphurile lor de pamant optand in locul lor pentru Avon. Am bagat la scufie imediat ceea ce-am citit pe forumuri si pentru ca in tara noastra nu credem prea tare in institutia returnarii produselor catre vanzator, in special daca el se afla peste oceanul Atlantic, m-am reorientat ca Armata Romana in 1944 catre Avon asa ca "chiching!" am dat cu plasticul de site-ul baietilor cu Avon si gata! Mi-am luat d-astea. Semighidoanele se prind in mod independent direct pe furca iar clubmanul e un ghidon intreg, usor curbat inspre pilot si orientat inspre asfalt. In al doilea caz diferente sunt cu duiumul, fiecare producator avand propriile variante onorand diversi piloti celebri ai vremurilor apuse numindu-le dupa ei, fiecare model in parte fiind usor diferit. Din pacate pe la noi nu exista posibilitatea unor comparatii fizice asa ca-ti trebuie imaginatie cu carul si simtul proportiilor. Desi-mi placea la nebuie Clubman-ul, odata pus pe capra nu m-a zapacit deloc. Parca dadea mai bine-n poze asa ca m-am razgandit si mi-am pus semighidoane. De gustibus... Mi-a venit foaia de tabla pentru sea insa tipul care mi-a adus-o la atelier mi-a zis ca nu vrea sa mi-o mai dea pe toata!!! (?!!!) L-am intrebat de ce pana mea nu si-a luat si el una, insa am lasat-o repede balta pentru ca mi-am jurat sa nu mai pun intrebari, oricat de imbecile ar fi situatiile intalnite. WTF! Nu mi-a luat banii, e drept, insa el s-a oferit de bunavoie sa mi-o cumpere, eu urmand sa-i platesc marfa la livrare. Apoi s-a sucit ca fuiorul...si fuioru-i duce doru'...sai, la-la-la-la... Hopa sus in batatura... Deci n-a fost o zi minunata...Ca sa nu mai vorbesc de cum a reusit vopsitorul sa-mi tranteasca o mandrete de coaja de portocala pe lacul de pe tank...Sper ca maine sa-l ridic cat-de-cat dres. Citez din memorie un pasaj de Marin Preda, cand inginerul neamt s-a hotarat sa plece mancand pamantul din Romania si s-a dus in audienta la Regele Romaniei: "Se rupe sina? Mizda pa-sii, Se frange stalpul si cade peste cazane, Mizda Pa-sii...Toate, Mizda Pa-sii?!"...ma rog, citat aproximativ, deh batranetea!... Ideea ramane aceeasi. Inca nu ma las asa de usor dat de pamant. Asta e! Ma ridic din colb, ma scutur cu eleganta, trag un scuipat in urma si merg mai departe. Que sera, sera. Sa zambim, Fratilor, ca maine va fi mai rau. Viva La Rock'n'Roll/Ia manati mai flacai! Hai-hai "Proiectul cred ca va fi o Kawasaki Zephyr 550(pareri ..sfaturi...?)..." Salut si mersi mult pentru aprecieri. N-ai idee cat de binevenite sunt ele la casa omului cand simti ca te lasa entuziasmul. Vorba lu' Rosu Taur: iti dau ariiiiipi!. Acu' serios, Zephyr are potential de Cafe cu duiumul pentru ca are din start linia aia retro, deci mai putina munca. Reprezentanta Kawasaki ai in Bucuresti iar service-ul e bine pus la punct, mobreta e relativ noua fata de suratele ei de prin 70, deci piese gasesti mai usor...ce sa mai...arata bine. Go for it and don't look back! Bafta cu proiectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 jesus fucking crist.. sper ca dai cu niste filler peste opera aia de arta... Salut, Daca te referi la tank... n-am dat. Si sincer, ieri eram atat de dat peste cap incat nu mi-a trecut prin cap sa-l iau la intrebari pe "profesionist". Azi vad cam ce dracu' a dres individu' ala si iau deciziile care s-or impune. La orele oneninehundredandthirty Zulu Time trebuie sa fiu la atelier pentru ca incep un duplex telefonic costisitor cu Olanda intreprindere cu ajutorul careia voi incepe sa bifez piesele de cumparat in paralel cu prietena mea stabilita acolo, asa ca o sa fie interesant rau de tot pentru ca ea e destul de atehnica. Nu-i bai, cu atentie, cu rabdare, cu degetul pe fiecare reper in parte, si nu sunt mai mult de 95 de repere, dar o s-o scoatem noi la capat... Frate, ai vazut cum am sudat placa aia? Nu-i chiar asa de dramatic, nu? Se putea mai bine, sigur, insa sudura aia a iesit super solida si nu mi-e prea rusine cu ea. Restul cadrului e plin de suduri-cordon care la randul lor nu participa nici ele la concursuri de frumusete asa ca... Nu ajungeam eu aici daca nu-mi dadeai mana aia de ajutor. Mainile de ajutor, pardon. Oricum, fac progrese in sudura si asta-i bine. Am incercat miscarea "walk the cup" dar cum mi-am cam ars degetul mic tot pivotand pe el n-a iesit cum trebuie pe toatat distanta parcursa; ieri mi-a venit TIG finger-ul si la urmatoarea sudura sper sa-mi iasa mai bine. Mai vedem. Pentru azi mi-am propus o mie de chestii dar, cum traim in tara asta, trebuie sa jubilez daca la capat o sa bifez doua dintre ele. Ne auzim pe mai tarziu. Numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 daca doar a facut o coaja de portocala nu cred ca e groasa rau. merge smirgheluita cu cel mai fin si mami duios smirghel dupa care o poliseaza. desi daca a dat-o de gard de la vopsire parca nu imi vine sa mai cred ca o sa-i iasa partea asta. sa speram ca nu o beleste de tot (vopseaua nu rezervoara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Nu am intrat de o vreme aici si uite ce progres ai facut. Jos palaria! Imi place enorm de mult ce a iesit pe tank. Motivul ales "vechi si ruginit in nituri" ar trebui sa fie obligatoriu pe fiecare proiect de retro custom indiferent ca e cafe sau nu. Pentru acest handarbeit de amator meriti doar respect. Entuziasmul cu care scrii cred ca e o boala ce se transmite. Las aici o poza cu un cb modificat cu gust calarit cum trebuie sa ai inspiratie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) daca mai vrei niste dureri de cap, ia d-acilea. http://brauchisbikes.blogspot.ro/ eu am dat de blog dintr-un post cu mobra lui. vopseaua mi se pare la fix. imi place motivul cu nituri pe care l-ai ales. era misto(lista cu nice to have nu se inchide niciodata) daca puneai niste puncte de metal in relief pe care sa le transformi in nituri dar asta e doar in mintea mea. Editat Ianuarie 31, 2013 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 M-ai dezamagit maxim cu Firestone-urile...da vorba ta...Mizda pa-sii! Tinem cont...nu de alta dar la 0 km pe 2 roti..nu-mi arde de spate jucaush:))) Daca aveti alte ideii...retro looking...sunt deschis...cred ca v-am facut o idee la cam cum as vrea sa arate:D De ghidoane ce sa zic...ma gandesc eu asa in mintea mea de mecanic afon ..si biker "profesionist" ca nu-s chiar lejere pt un rookie like me! Deci si aici sunt deschis la sfaturi si sugestii! N-ar fi mai bune asa ceva? sau nu se asaza bine? Ce as mai avea de intrebat...cam cat ma ajunge un echipament...nu antiglontz...ca n-am de gand sa rup in 2 cu viteza....ci mai degraba...cruise speed...si city ...50 60km/h o sa fie viteza pentru 90% din timp. Astea fiind spuse...cred ca o casca ..o geaca cu ceva protectii , manusi si papuci sunt suficiente. Nefiind nevoie de gama de top ca nu vreau sa le testez la 200km/h...ci cat sa ma simt cat de cat in siguranta..la o tavaleala...cam ce buget...si ce anume mi-ati recomanda? PS: Tin mult la un look cool cafe retro...insa fara compromisuri la manevrabilitate si siguranta! Bugetul meu pt moto cu tot cu modificari...undeva in jur de 2000..si echipament vreo 500! Asfalt uscat, Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Namastey, shubh sundhyaa Cafe Lovers, Acu zac in Templul meu rugandu-ma de zor sa nu devin adeptul Zeului Hanumanga Prastie de la atatia nervi...ma strofoc de ceasu' mortii sa ma pur in armonie cu restul Universului, cel putin din aceasta parte a lumii, pentru ca observ o usoara tulburare in Forta motiv pentru care sigur toate merg de-a-ndoaselea. Oi fi avand Chakra fisurata pe undeva de toate se duc fasaite pe apa sambetei...hmm...Tre' sa trantesc niste mantre serioase in pozitia lotus pentru a-mi restabili echilibrul si sa le elimin pe rand, problemele, desigur. Lacul adunat-imprastiat de pe tank s-a mai estompat insa tanku' luceste de-ti ia ochii si inca nu-i soare afara. Vopsitoru' zice ca ar trebui sa incercam sa estompam efectul de candy aplicandu-i un strat de lac cu agent de matuire insa se teme sa nu dispara naibii totu' dupa o pojghita opaca asa ca m-a trimis s-o fac pe artistu peste o bucata de metal ca sa treaca la teste. Ce mai am de pierdut? Am s-o fac mai ales ca afara, prin dreptul atelierului se perinda un cortegiu funerar Hindi de paleste tajmahalu de invidie, nene. Hindusi intristati trec valuri, valuri pe langa atelierul meu calare pe tot felul de elefanti germani albi, mai negri, mai furati, mai cu numere de Bulgaria deplangandu-l cu mare demnitate pe Maharajahu' care se duce in Nirvana cu mobila, Rolex si cu dintii lui de "haur"...sanvēdanā maharaja! Sunt curios in ce mama ma-sii se-ntrupeaza ala intr-o viata viitoare... Intr-un Procuror, nu? Ar fi culmea ironiei. Phir milen-gay.! Nu gay-gay ci altfel de gay, in Hindu...Pe mai tarziu PS Ca sa traiti durerea impreuna cu cel ce s-a dus va impartasesc un video cu dedicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Dude you're out of youre mind...lay of the frekin' fumes )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Frate, ce-mi mai ramane de facut daca ma las balta depresiei? Noroc ca traiesc pe meleagurile astea unde toate-s anapoda si etern surprinzatoare, deci interesante, ca daca eram in Suedia imi lasam venele sa creasca ca mai apoi sa le tai in lung si in zig-zag, incetisor, asea, ca sa sufar... Decalogul unui Cafe builder (dupa mine): 1- Sa nu lasi pe nimeni sa faca in locul tau ceea ce tu nu stii. Poti s-o festelesti la fel de tare insa macar ai pus ceva suflet; 2- Cand cineva-ti spune ca nu merge asa cum ti-ai propus, cu siguranta se insala; 3- Ce faci cu mana ta e lucru manual; 4- Daca ai in cap un buget, uita de el si aplica urmatoarea formula: suma estimata x ; 5- Daca nevasta te chestioneaza de ce intarzii spune-i c-ai fost la femei, las-o sa spumege neincrezatoare apoi ii marturisesti ca ai stat pana ti-a iesit pe nas in atelier. O sa te iubeasca de doua ori; 6- Toate acareturile familiei sunt dependintele atelierului tau iar tot ce poti folosi in constructia motocicletei tale primeste imediat titlul nobil de SCULA; 7- Cand zici ca mai ai putin si termini n-ai idee cat de mult mai ai; 8- Cand stii sigur ca mai ai putin si termini, nu mai ai bani; 9- Cand stii sigur ca mai ai putin si termini si ai si banii, se-mbolnaveste soacra si trebuie sa redirectionezi sumele economisite pentru ca altfel nu mai ai trai cu nevasta; 10- Cand te apuci de o motocicleta, ai grija sa nu te lasi de fumat, baut sau de Dzeu stie ce altceva inainte de inceperea proiectului pentru ca sigur o dai rasol... si lista poate contiuna la nesfarsit insa n-ar mai fi Decalog, nu? Si cui ii pasa? Astept telefonul ala din Olanda si ma perpelesc ca un misionar pe protapul bastinasilor din Oceania. Pe mai tarziu Mi-am luat tank-ul de la vopsitor inainte sa apuce sa mi-l faca praf incercand cai nebatatorite asa ca postez imagini cu el in faza in care e, adica cu patru straturi de lac peste. Inca astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Toate suna bine...doar ca eu in ce priveste chestii de mecanica...sau handy man....stiu a schimba o roata(la masina)...sa verific uleiul...eventual o siguranta un bec..si cam atat! De aia cred eu ca as putea cu toate cunostintele mele...si cu goagle stie tot..si best friend youtube...sa pun de un scaun:D Mai mult nu stiu..asa ca...restul is vise taica.... sa-mi fac eu un cafe cu mainile mele.....sa-mi iau un mustang fastaback din 69 terfelit si sa-i pun pe el chestii noi si un 440:D Dar revenind la realitate....i need all the help i can get! Dar totusi ca sa te ascult ..sa nu te ascult...chiar mai vreau pareri despre Firestone! ca parca imi plange inima PS: E mult prea stralucitor tank-=ul....la motiv si vopsea...ce daca se matuieste...e bun asa matuit. Mi-ar fi placut si mie ideea cu mici biliute in relief in loc de niuri doar din vopsea....si vobseste naibii capacul ala de rezervor )) It's ugly as shit si strica rezervorul Asfalt uscat, Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Ce as mai avea de intrebat...cam cat ma ajunge un echipament...nu antiglontz...ca n-am de gand sa rup in 2 cu viteza....ci mai degraba...cruise speed...si city ...50 60km/h o sa fie viteza pentru 90% din timp. Astea fiind spuse...cred ca o casca ..o geaca cu ceva protectii , manusi si papuci sunt suficiente. Nefiind nevoie de gama de top ca nu vreau sa le testez la 200km/h...ci cat sa ma simt cat de cat in siguranta..la o tavaleala...cam ce buget...si ce anume mi-ati recomanda? PS: Tin mult la un look cool cafe retro...insa fara compromisuri la manevrabilitate si siguranta! Bugetul meu pt moto cu tot cu modificari...undeva in jur de 2000..si echipament vreo 500! Asfalt uscat, Fanu. Nu exista echipament care sa te protejeze la 200Km/h Eu sunt de parere ca mai bine iti iei o geaca serioasa, cu protectii hard, facuta de o firma serioasa. O asemenea geaca te tine o viata intreaga si cu timpul capata oricum aerul ala vintage. Casca la fel, foarte importanta, alege dupa review-uri si nu te uita la modele sub 200 Euro sau SH-uri (castile sunt garantate de producator cam 5 ani si maxim un impact). Apoi manusi cu ceva intarituri in podul palmelor, genunchiere (pont: Dainese Knee V, ieftine si cele mai bune, 170 RON aproximativ) si ghete, dar la categoria asta poti purta bocanci daca nu iti mai ajung banii, eu port uneori o pereche de Timberland inalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 baga-te repede la vopsit ceva si inspira adanc. o sa treaca toate in alta ordine de idei, din ce vad in poze......as pune pariu ca vopsitorul tau, e de alta meserie in timpul liber. calitatea aia a lacului o faceam si eu la spray. asta ce vad din pozele postate. totusi....baga un smirghel umed (2000) si dupa un polish. cu toate scursurile alea e posibil sa se si reflecte aiurea lumina pe el. un lucru bun totusi a zis: mai vopseste o tabla de test. da cchix iar si incerci acolo cu smirghel si polish prima oara. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Toate suna bine...doar ca eu in ce priveste chestii de mecanica...sau handy man....stiu a schimba o roata(la masina)...sa verific uleiul...eventual o siguranta un bec..si cam atat! De aia cred eu ca as putea cu toate cunostintele mele...si cu goagle stie tot..si best friend youtube...sa pun de un scaun:D Mai mult nu stiu..asa ca...restul is vise taica.... sa-mi fac eu un cafe cu mainile mele.....sa-mi iau un mustang fastaback din 69 terfelit si sa-i pun pe el chestii noi si un 440:D Dar revenind la realitate....i need all the help i can get! Dar totusi ca sa te ascult ..sa nu te ascult...chiar mai vreau pareri despre Firestone! ca parca imi plange inima PS: E mult prea stralucitor tank-=ul....la motiv si vopsea...ce daca se matuieste...e bun asa matuit. Mi-ar fi placut si mie ideea cu mici biliute in relief in loc de niuri doar din vopsea....si vobseste naibii capacul ala de rezervor )) It's ugly as shit si strica rezervorul Asfalt uscat, Fanu. acu te afisezi mai bine ca fiind afon in ale fiarelor. imi permit sa te categorisesc asa pentru ca iti port si eu adidasii.. http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=1180293&d=1258495558 si mai departe.. http://forum.4tuning.ro/121-masina-mea-ford/32791-ford-capri-mk3-2-3-v6-78-a/page-4.html asta se intampla cand ai impresia ca poti rezolva singur chestii la care nu te pricepi sau ca poti gasi oameni care se pricep bine la vechituri... asta fiind, o masina care te asteapta s-o termini de cativa ani.. deci, daca zici cu voce tare si mandrie ca nu stii nici sa mergi cu mobra si nici sa indoi, sudezi, repari, reglezi.. fa tu o miscare mai desteapta si ia-ti un fier pe care sa te dai o vara, doua. inveti intre timp mai mult decat sa schimbi uleiul si intre sezoane poti sa te ocupi mai mult de ea. zic asta pentru ca te vad ca pui multe intrebari la care iti vei raspunde singur destul de curand.. ia-ti o data zephyru ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 @ Fanu, Salut, Man, chiar nu stiu ce sa-ti zic despre Firestone altceva decat am scris mai devreme. La 39 de ani si cu doi copii care inca depind de mine chiar nu-mi permit luxul de a calari o mobra puternica de +240kg , cu reputatia unor frane la limita (constructiv vorbind), care e incaltata intentionat cu anvelope nesigure doar pentru ca arata intr-un fel... Cum am si scris ieri la cateva ore dupa ce am cumparat Avon-ul, asta faceam de fapt, cautam sa dau de un distribuitor european pentru Firestone. Am pus frana instantaneu, am ciulit urechile la cei mai invatati decat mine si m-am rasucit pe calcaie 180 de grade intr-o clipita. Asta e, macar sa fie anvelopele nasoale...dar nu sunt...mie chiar nu-mi displac. Cat despre tank, am sa incerc sa-l matuiesc putin asa cum mi-a sugerat Coobra...sa vad ce iese. Tank-ul e penultima chestie care se pune pe motor asa ca mai am timp sa ma joc de-a mama si de-a tata cu vopsitu'... Busonul de la tank va fi negru matuit, precum mobreta asa ca n-o sa sara in ochii nimanui. Asa sper. In rest, maine sablez tot ce trebuie sablat si dau o fuga la un vopsitor profesionist intr-ale motocicletelor, om care poate nu ma dezamageste ca primul. Chiar n-am bani acum sa-mi fac o cabina proprie de vopsit doar pentru a controla tot procesul, de la A la Z. E prea mult dintr-o data. Oricum, filosofia mea e ca tot ce faci cu mana ta e bine facut asa ca sigur voi avea si asa ceva. E ca la pictura, insa panza e diferita asa ca nu mi-e chiar strain procesul in sine. Vedem ce ne rezerva viitorul, nu?... A! Ce mai vreau sa spun: Multi dintre voi sunteti veterani in meseriile voastre sau intr-ale motociclismului si nu va contest calificarea ci, dimpotriva, o pretuiesc cum se cuvine astfel ca va asigur ca din punctul meu de vedere orice critica legata de proiectul meu nu poate fi in esenta decat constructiva si o imbratisez cu toata inima asa ca nu va feriti si trageti de la solduri, direct din toc... John Wayne style ca suntem cu totii ca Fratii, nu? Daca o consider pertinenta, o accept, daca nu, oricum tin cont de ea insa in limite pentru ca e, pana la capat, viziunea mea asupra lucrurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Mi l-as lua acuma:D ...dar acum sunt la munca in geneva...cand ma intorc acasa asta e primul lucru care il fac. Pana la toamna ma documentez motoare ,piese,echipament,cunostinte de cerut ajutorul! Vara asta nu am cum sa vin acasa...ini niciun caz..oricat as vrea sa profit de sezonu asta...nu am cum (imi ies permisele). O sa fiu in iasi...deci gasesc eu ajutoare service. Imi place sa ma documentez inainte....sa nu ma arunc cu capul inainte..ca asa is eu calculat! Sincer cateodata ma strange in spate cand aud de accidente grave! In octombrie il iau:D si toata iarna il aranjez:D Mustangul...ee..cand oi avea pusi deoparte vreo 30 40 de mii:D Revenind la motor: Tutoriale de facut sha! incluziv burete si tapitat! Si cauciucuri care sa arate ca Firestone dar sa fie bune de ceva! Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kennyc2 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Nu am apucat sa citesc toate detaliile referitoare la rezervor dar m-am uitat la poze , coaja de portocala poti sa o scoti daca dai cu disc abraziv de 3000 + pohish , recomand 3m din experienta personala din acest punct de vedere a dat rezultate uimitoare . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Nu am apucat sa citesc toate detaliile referitoare la rezervor dar m-am uitat la poze , coaja de portocala poti sa o scoti daca dai cu disc abraziv de 3000 + pohish , recomand 3m din experienta personala din acest punct de vedere a dat rezultate uimitoare . Bafta Salut, Nu mai are urme de coaja pentru ca le-a estompat insa acuma are un luciu d'ala american, de bomboana cu patru straturi de lac pe el! Cum sa fac sa-l mai calmez nitel ca mi-e ca la primavara cand o luci soarele in tank o sa ma aleg cu arsuri de sudura sau c-o cataracta?. Numa bine! Mi l-as lua acuma:D ...dar acum sunt la munca in geneva...cand ma intorc acasa asta e primul lucru care il fac. Pana la toamna ma documentez motoare ,piese,echipament,cunostinte de cerut ajutorul! Vara asta nu am cum sa vin acasa...ini niciun caz..oricat as vrea sa profit de sezonu asta...nu am cum (imi ies permisele). O sa fiu in iasi...deci gasesc eu ajutoare service. Imi place sa ma documentez inainte....sa nu ma arunc cu capul inainte..ca asa is eu calculat! Sincer cateodata ma strange in spate cand aud de accidente grave! In octombrie il iau:D si toata iarna il aranjez:D Mustangul...ee..cand oi avea pusi deoparte vreo 30 40 de mii:D Revenind la motor: Tutoriale de facut sha! incluziv burete si tapitat! Si cauciucuri care sa arate ca Firestone dar sa fie bune de ceva! Fanu. Salut, Vrei un "garage project"? Un Mustang mai de Doamne Ajuta il cumperi din DE cu 10000 de euro care arata si merge tzatza. Il inmatriculezi pe masini clasice prin aia de la Moara Vlasiei care sunt membrii fondatori, apoi strangi bani sa-l reconditionezi a) tu, in bucataria ta sau la aia, in Moara Vlasiei iar Dzeu stie cat o sa te duca pana la capat. Stiu de la tipii aia ca o masina clasica entry-level este MG cabrio si complet restaurata de la epava la bijuterie se duce in zona lui 20000. La americane lucrurile stau mai gros insa pentru ca vorbim de un Mustang normal, nu un fastback GT sau cine stie ce serie limitata unde NU se aplica cele scrise aici, piesele se gasesc mai usor si mai pui sa zicem 20000 cu tot cu casetofon si plinul de benzina... Parerea mea? Motocicleta este cea mai tare chestie pe care am trait-o de la saltul cu parasuta-ncoace; de fapt e ca parasutismul, insa pe orizontala. Cand fugi cu motorul la 100-120 pe o sosea serpuita si golita de masini traiesti sentimente de bucurie triplu-distililata, nu alta. E ceva ce cuvintele nu pot cuprinde asa ca va trebui sa traiesti personal cele scrise mai sus si atunci o sa pricepi de ce adoram masinariile astea. 'morning Romaniaaaaaaa, Glad to be in Budapest! Ieri am fost tradat de prietena mea din Olanda asa c-am petrecut aproape toata ziua ca Penelopa lui Ulisse, cu telefonul in mana, intrebandu-ma daca telefonul meu mai are receptie sau nu de nu ma mai suna odata. Am fost ca paralizat. Noroc cu procesiunea aia funerara care mi-a mai distras atentia punandu-ma pe ganduri la altele mai sfinte...m-a fortat sa accept ca pentru unii problemele pot fi mai serioase decat ale mele asa ca pana la capat Ciclul Vietii a batut la carti telefonul care nu mai suna odata. Ideea ca depind de altcineva in totalitate pentru a-mi putea sfarsi proiectul ma omoara cu zile. Olandezii au TOT ce-mi trebuie sa-nchei motocicleta insa nu numai ca nu livreaza-n Romania, ei imping lucrurile mai departe si NU accepta nici plati facute cu instrumente bancare emise in Romania ceea ce ma surprinde mai tare. Deci, daca zburam la Amsterdam special pentru asta, cum si planuisem de fapt, ma alegeam doar c-o experienta halucinogena prin cofee shop-uri cu teme jamaicane si faceam praf tot bugetul pus la bataie. Asa ca azi astept ca tipa sa prinda un moment liber si sa se aseze in fata calculatorului iar eu la fel, apoi cu telefonul la ureche sa alegem cu degetelul pe monitor fiecare sfant reper in parte din cele aproape 100. Daca fac asta azi, in mai putin de doua saptamani ma aleg cu rotile montate la loc, cu sistemul de franare pus pe ele, cu comenzile asezate, cu ghidonul montat complet, stopul, farul si semnalele asezate la locurile lor si-mi ramane doar motorul de rezolvat. Ei, cu motorul e o alta problema: am nevoie de un cuptor normal, basit, de bucatarie care insa beneficiaza de un gabarit mai mare decat cel standard. Daca vopsesc blocul-motor am nevoie de un cuptor mai mare, in jur de 60 x 50 ca sa pot cali piesele la 93 de grade Celsius si nu gasesc asa ceva. Apoi pentru motor, ca sa-l inchid, am nevoie de un buget care ma arunca in zona lui 1000 de euro, costuri care ma obliga sa trag aer in piept pentru (sper serios) inca o luna ca sa le pot suporta, fara sa mai pomenesc de tumbele financiare pe care trebuie sa le fac pentru a pune mana pe banii aia...apoi raman tobele si gata! Cafe-ul meu va fi nu nou-nout, ci sclipitor de nou-nout. Ulei, benzina, asfalt uscat, voie buna si pa si pusi. Gata proiectul!...apoi trecem la alt proiect de durata: omologarea si inmatricularea Pana atunci, raman cu picioarele pe pamant. Hai sa vedem, ce mi-am propus pentru azi? Nu zic, pentru ca nu se-ntampla deci ramane de vazut ce ma lasa Soarta. Pe mai tarziu Editat Februarie 1, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Din pacate sau fericire eu visez la un fastback GT....cu un 440 sub capota sa se miste caroseria la semafor cand o turez un pic:D interiorul de la mama lui ...cu un DVD slide out de 6'' ...si cu jante de la mama lui:D Hai sa te bag un pic in boale cu niste poze:D Is that a sexy car or what? Dar pana sa visez asa frumos...de-un Zephyr cafe am bani:D Asfalt uscat, Fanu. Editat Februarie 1, 2013 de Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salut, Man, cred ca esti pe pagina gresita! Cafe-ul nu-i un inlocuitor asa cum era nechezolul pentru cafeaua adevarata. Cafe-ul e the ultimate thing. Iau mustangu' ala si plusez c-un Triumph cafeinizat bine de tot de catre Deus Ex Machina Masina e cool, nu zic nu, dar motocicleta e sex cu doua gemene roscate! Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Cum fac eu o sa de asta pe Zephyr? ceva idei? Scot toata coada(sha + plastice si stop) , scurtez un pic cadru...il termin cu o teava la rotund...pun o placa o sudez...si fac un sistem de prindere...si apoi daca pot pe scheletul la shaua veche schimb buretii...si ma joc cu 3 geci de piele de la sh ...cu masina de cusut..si cu un pistol cu capse! Dar daca nu merge si tre sa o fac de la zero? Plus...cum fac eu sa o cobor de coada..? ca la zephyr e in sus ... Zic bine au ba! Corectati-ma va rog! Dupa o luna de munca....5 geci bulite...si 3 cutite la masina de cusut...sper sa fiu mandru de realizare! apoi mai pun un stop alungit intre sha/cadru si o aripa mica...si gata,mi-am facut cafe! Mai pun niste urechi/gagez mici la far....trag trei gauri in esapament si o infasor in carpa... M-am linistit cu Firestone...dar tot tin sa gasesc ceva cu balonul mai gros...ca astea subtirele de pe vitezane nu-mi plac....Triumph-ul de mai sus ce are pe spate.???..ca dau bine tare..poate ala fata un pic mai gros...da nu foarte mult!. PS: Detin magazin de SH si masini de cusut! asa ca o sa ma joc fara grija:D Asfalt uscat, Fanu. M-am uitat eu pe site... is tot firestone.... DAR am vazut si altceva tot la ei...SWALOW pe Smokey Joe si COKER pe Le Gigleur Noir si Major Bloodnock(spate-450-18)! (am dat eu aproape si am citit pe gume). Problem solved! Acu sa vedem niste review-uri..si niste preturi:D Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salutare baeti de baeti, Si azi am zguduit-o cu piesele din Olanda si pentru prima oara in ultimele sase luni m-am cu pierdut firea intr-atat incat am dat cu suturile-n pereti pana m-a ajuns durerea. Incredibil! Nivelul frustrarii a atins pragul maxim admis. Pana la capat am convenit urmatoarele: luni o sa trimit banii inainte, ca doamnelor de consumatie, o sa sper din tot sufletul ca nu ma face careva nufarul, trimit lista cu piese si marti astept confirmarea cumparaturii apoi ma pun pe asteptat... N-am nici un control asupra procesului si asta ma scoate din minti insa n-am de ales. CMSNL.com are in depozite tot ce ai nevoie de la A la Z insa au niste politici absurde pana la Dzeu, adicatelea de tot cacaolu-ul, fratilor. Accepta plati din Bermuda, Italia (tara in care daca retragi bani de la ATM te suna in zece secunde o banca din Romania sa confirmi) pana si din Groenlanda (!) iar cum Romania e la coada planetei, mai intr-o Joi, asea... face-le-as si drege-le-as lalelele-n glastra sa le ud... mai acu' cateva sute de ani cine pana mea ciordea la nivel Global planeta asta? Romanica? Romanica o tinea-ntr-o doina, n-avea timp de asa ceva. Olanda, fratilor! Cum s-au trezit niste romanasi mai descurcareti ca merg clonate niscaiva carduri, Hop! Halt! Hotii! Lua-le-ar suruburile din diguri sa le ia odata ca sa le duca la fier vechi...Uff! Ma rog...exercitii de respiratie...Cursuri "Lamaze" pentru motociclisti! Tai Chi...am nevoie de...ia sa mai pictez ceva cu aerograful ca tare bine fu dupa... Pana la capat acesta e un exercitiu de rabdare...si cum stateam si mai sablam cate ceva, mai o tigara, mai o cafea, mai doua injuraturi... m-a traznit in moalele capului un cor de Ingeri: ce-ar fi daca as lasa nevopsit cadrul mobrei? Daca l-as lacui si atat? Otel brut si tank-ul ruginit la misto?...Jambele din aluminiu ruginite la randul lor, aripile decapate de nickel si sigilate cu lac...anvelopele negre...seaua maro-cognac-obosit...si inca niste mici idei nastrusnice... Cool! Asa ramane! Cred c-o sa arate belea. Noaptea e un sfetnic bun, n'est pas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 mie nu-mi plashi ideia. poate si din cauza la mult albastru prin poza. daca vrei ceva mai nastrusnic, cerceteaza voseaua hamerita.(sau cum s-o scrie), adicatelea lovitura de ciocan, care pe la culoarea maro-roscat, seamana oarecum cu rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.