Sari la conținut

Postări Recomandate

bai, sper ca nu doar mie mi se pare ca bagi 1-2 linii de coca buna inainte sa postezi.. mai rar citesc atat entuziastm greu de oprit iesind din cuvintele cuiva. daca te trezesti totusi ca vrei neaparat sa faci ceva la mobra, ma refer la prelucrare de piese aici, si nu gasesti pe nicaieri. da o fuga pana la old timer, in moara vlasiei.. daca nici ei nu te pot ajuta inseamna ca vrei sa faci un ozn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ti-ar trompeta sa-ti fie, era sa dau cafeaua pe mine.

:)... Salut

 

Nu vroiam sa ma mai trezesc din cauza alamurilor alora...Ai vazut cat de impecabiul erau lustruite? Mai rar asa instrumente intretinute!

Foaie verde s-un dudau/ O sa fie si mai bine,

 

...si asa a fost...Parerea mea. Sa vedem: "Use with adequate ventilation. Do not take internally. Certified non-toxic"...asta scrie pe vopseaua mea si totusi...Ma rog, cine sunt eu sa pun la indoiala cele scrise pe eticheta. M-am trezit de-a binelea dupa doua cafele grele si m-am apucat si mai invartosat (poate ca de la visul avut) nevoie mare de tank-ul ala ca sa-l duc pe cale mai inalte culmi ale cafe-ului, aplicandu-i cu mana forte niste sulemeneli dansei, motocicletei, pentru ca asa ii sade bine unei femei implinite nascuta in 1979. Atasez foto...

Domnilor si Domnilor, va prezint "Certificatul de Botez" al Hondei CB750KZ nascuta in AD 1979: Doamna "Break Free" code name: Castor...sexul motocicletei mele e cel putin dubios insa, ce sa zic, se-nscrie cu gratie in trendul zilelor noastre drept Metrosexuala. E ce vrea muschii mei, cand vrea muschii mei, nu?

 

post-70651-0-02621300-1359380706_thumb.jpg

post-70651-0-70792100-1359380734_thumb.jpg

post-70651-0-20219600-1359380763_thumb.jpg

 

Pe mai tarziu.

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, sper ca nu doar mie mi se pare ca bagi 1-2 linii de coca buna inainte sa postezi.. mai rar citesc atat entuziastm greu de oprit iesind din cuvintele cuiva. daca te trezesti totusi ca vrei neaparat sa faci ceva la mobra, ma refer la prelucrare de piese aici, si nu gasesti pe nicaieri. da o fuga pana la old timer, in moara vlasiei.. daca nici ei nu te pot ajuta inseamna ca vrei sa faci un ozn.

:) Salut...

 

Asa sunt eu cand dau de un proiect misto iar asta se inscrie cu succes in categoria amintita... Moara Vlasiei? Pai, tank-ul meu e creatia mea insa sudura e a lor pentru ca nu aveam TIG la vremea aia. Sincer, nici acum ca-l am nu m-as fi bagat cu toata inima in confectionatul tank-ului pentru ca inca nu stiu meserie ca Redneck Welder sau ca aia, insa ma straduiesc sa ajung acolo. Mersi mult pentru sugestie. D-aia intru aici, pentru ca primesc ajutor de la necunoscuti dar care se comporta ca niste frati intre ei. Numa' bine!

 

Essad, sfat, lacul pe care il vei da peste vopsea sa fie unul rezistent la solventi precum benzina! Trebuie protejata munca asta frumoasa!

Salut GoodKat,

 

Mersi mult atat pentru aprecieri cat si pentru sfatul tau. Aha, deci exista si lacuri slab rezistente la solventi??? Bine ca stiu. Abia astept sa trec la cadru...

 

Pe mai traziu..

 

PS cand treci sa bem un Cafe? Poate undeva in No man's land, daca nu la mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimate, arata foarte bine tank-ul. ai mana. ai mai pictat cu aerograful?

bafta si la mai mare. sper sa pot vedea si eu pe viu bijouul.

Hola Compadre,

 

Cu aerograful-aerograf d'asta de-adevaratelea n-am mai pictat insa am ceva experienta in creion, ulei pe panza, acuarela, markere si cu aerograful lui Photoshop insa ceea ce am descoperit odata cu tank-ul asta e ca daca ai ceva control in deget o scoti pan' la capat, in rest, layere peste layere ca-n photoshop...si sabloane. Sabloane cat cuprinde. Daca n-o sa fac cariera cu aerograful, chirurg sau cutitar la circ tot ajung. Am manuit cutter-ul ala in toate directiile decupand fiecare litera-n parte de mi-a iesit pe nas asa ca mi-am propus sa apelez la un prieten care are o masina de taiat...nu stiu cum functioneaza masinaria aia insa daca taie in locul meu m-am scos. Am transpirat la greu extirpand bucatele micronice de "masca" si mi-a ajuns pentru ca pe net am gasit numa' cranii si oase, zombie, foc si alte rahaturi d'astea de sabloane de juri ca suntem adeptii cultului mortii sau ceva de genul asta. Nu stiu de unde fascinatia asta fata de tigve caci pana si fetitele mele le poarta ba pe la gat, ba pe tricouri si mie-mi cam dau racori.

Desigur c-ai s-o vezi. O s-o scot la plimbare undeva sa va dau o bere (fara alcool-asta daca ma citeste Politia Romana) :) ca s-o "stropesc", nu?

 

Hasta la manana! Viva la Rock'nRoll!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speechless...asa vad si eu Calatoria cu "C" mare pe care o visez anul asta; numai prieteni, o panglica de asfalt cat vezi cu ochii si p-aci ti-e drumu'...misto atmosfera. Merci mult pentru asta

 

Numa bine

 

Buna seara Cafegiilor,

 

Azi am dus tank-ul la lacuit iar in rest m-am concentrat pe aripa din spate si pe zona seii. Maine-mi vine o foaie mare de tabla de1,5mm din care planuiesc sa confectionez seat pan-ul, capacele laterale din zona bateriei, si alte cateva mici piese si suporti care-mi vor prinde claxoanele, "rectifier-ul" bateriei (n-am idee cum ii zice in romana pentru ca sunt bata, varza, tufa de Venetia in electrica) si alte cateva mici piese, dau gauri pentru semnale si stop apoi fac vant cadrului la chituit si vopsit. Dupa ce confectionez seat pan-ul, o sa-l trimit la un tip pe care mi l-a recomandat Black Wolf sa-i puna buretele si pielea pe ea iar asta e partea mea favorita pentru ca-mi pun sperante mari in infatisarea finala. M-am gandit ca dupa ce ies din vortexul asta sa dau o fuga pana la Brasov, la un tip care se ocupa de pielarie pentru ca am in minte niste coburi mai aparte iar ala e supercalificat din cate am vazut eu... Cu TIG-ul ma descurc din ce in ce mai bine si sunt mandru de chestia asta. Cu ajutorul sfaturilor lui Redneck Welder am scurtcircuitat multe greseli inerente si am inceput sa ma deprind cu miscarile de baza ale sudurii in Argon. Eu visez sa-mi confectionez si tobele...vrabia malai viseaza insa, ce pana mea, unde mai pot da gres si n-am dat inca? Ce sa zic, nu iese? Nu-i bai. Taiem si o luam de la capat si intr-un final o sa iasa chit ca albesc de tot pe langa ele. Asta e ideea, nu? Unui Cafe adevarat asa ii sta bine. Cu cat e mai plin de imperfectiuni si de grosolanii cu atat e mai apropiat de spiritul Culturii Cafe. Functional sa fie...Ei nici chiar asa, ca nu ma lasa sufletul, insa sunt constient ca n-o sa scot motocicleta asta chiar ca la carte si ma cam roade chestia asta dar nimic nu ma impiedica sa incerc imposibilul. Pana la capat e prima. Poate ca la a doua va fi mai bine. Oricum, in proiectul asta am investit bani multi si suflet cat cuprinde.

Atasez foto cu suportul spate al aripii si al seii sudat in cursul zilei de azi. Nu ma calific la sudura zilei din punct de vedere al frumusetii insa la rezistenta ei iau lejer un 8 din 10....zic eu. :)

 

post-70651-0-05579600-1359492542_thumb.jpg

post-70651-0-98685100-1359492568_thumb.jpg

post-70651-0-45015600-1359492600_thumb.jpg

post-70651-0-58336800-1359492629_thumb.jpg

 

Pe maine, Fratilor. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si ma bucur ca am dat forumul si topicul asta acum cand sunt in cautare si documentare!

Ce pot sa zic ca esti cu ani lumina in fata mea ...eu visez acum mai practic..fata de vreo luna in urma! Ca cica ...si pe buna dreptate...pentru incepatori e bine sa-mi iau ceva care porneste merge si se opreste! Sa ma dau cu ea....si sa ma invete "ea" cum e pe 2 roti!

Proiectul cred ca va fi o Kawasaki Zephyr 550(pareri ..sfaturi...?) si o s-o fac frumoasa....Firestone si poate jante spitate, ghidoane(care e diferenta intre semighidoane si clubman??)...mini gages si far mare crom...mini oglinizi...fund scurt cu sha clasica si stop mic inghesuit intre sa si o aripa mica...si un esapament care sa bolboroseasca :D

 

 

Uite sa vin cu niste poze...poate iti dau o idee pentru sha..desi ma indoiesc ca nu ai ceva in gand....sau ca as avea eu vreo sansa sa te apleci la pozele mele:D Le pun mai mult in speranta...ca poate filmezi (sau mult multe poze cu pasii)cum faci saua... :D cu prindere cu tot...ca asta cred eu ca pot sa fac singur...si cum zici tu...stiu ca nu o sa iasa a la Wrenchmonkees dar e facuta de mine:D

 

Bafta multa spor la treaba si asfalt uscat,

Fanu.

 

391316_10151385389673979_229232415_n.jpg603028_10151385575588979_1460397544_n.jpCRD%252324_9.jpgCX500.jpg



PS: Video de mai sus...epic! Tres inspirant!



si un model de cusaturi interesante pt sha si gata ma potolesc:

_MG_9176.jpg

 

 

o seara faina!

Editat de Fanu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bucur ca te gandesti sa-ti pornesti propriul proiect Cafe. Incepe-l si nu vei regreta. Cu cat suntem mai multi cu atat mai bine. De ce? Fiecare are propriile sale motive sau justificari; ca e vorba de amintirea unei perioade de glorie a motociclismului sau a semnificatiilor sociale ale fenomenului Cafe, de nostalgie pura sau ca e vorba de sentimentul ca esti cool, ori de toate la un loc, e mai putin relevant. O faci pentru a-ti linisti "focul" care arde mocnit si in tine. Nu e usor insa fiecare cm castigat in batalie e o victorie imbatatoare. Nu sunt chiar la ani lumina in fata ta insa recunosc ca nu mai am prea mult. Acum, bani sa am.

 

Legat de Firestone...Bizar, insa pana azi visam sa-mi "incalt" mobra cu anvelope Firestone Vintage Deluxe insa am aflat ceva interesant de pe un forum britanic: anvelopele respective sunt de cacao pe sosea din "n" motive, multi dintre englezii de pe forum spunand c-ar trebui interzise pe sosele. Am retinut doua motive: Unul dintre ele e ca nu te poti baza pe dimensiunile scrise pe roti pentru ca nu putini s-au trezit ca 3.25 e mai gros si labartat prin comparatie cu 3.50 si ca e loterie curata cand le cumperi. Altii ziceau ca sunt extrem de instabile pe asfalt. Cica multi si le-ar fi returnat pronto dupa ce au dat cu Triumphurile lor de pamant optand in locul lor pentru Avon. Am bagat la scufie imediat ceea ce-am citit pe forumuri si pentru ca in tara noastra nu credem prea tare in institutia returnarii produselor catre vanzator, in special daca el se afla peste oceanul Atlantic, m-am reorientat ca Armata Romana in 1944 catre Avon asa ca "chiching!" am dat cu plasticul de site-ul baietilor cu Avon si gata!

post-70651-0-46012100-1359584675_thumb.jpg Mi-am luat d-astea.

 

Semighidoanele se prind in mod independent direct pe furca iar clubmanul e un ghidon intreg, usor curbat inspre pilot si orientat inspre asfalt. In al doilea caz diferente sunt cu duiumul, fiecare producator avand propriile variante onorand diversi piloti celebri ai vremurilor apuse numindu-le dupa ei, fiecare model in parte fiind usor diferit. Din pacate pe la noi nu exista posibilitatea unor comparatii fizice asa ca-ti trebuie imaginatie cu carul si simtul proportiilor. Desi-mi placea la nebuie Clubman-ul, odata pus pe capra nu m-a zapacit deloc. Parca dadea mai bine-n poze asa ca m-am razgandit si mi-am pus semighidoane. De gustibus...

 

Mi-a venit foaia de tabla pentru sea insa tipul care mi-a adus-o la atelier mi-a zis ca nu vrea sa mi-o mai dea pe toata!!! (?!!!) L-am intrebat de ce pana mea nu si-a luat si el una, insa am lasat-o repede balta pentru ca mi-am jurat sa nu mai pun intrebari, oricat de imbecile ar fi situatiile intalnite. WTF! Nu mi-a luat banii, e drept, insa el s-a oferit de bunavoie sa mi-o cumpere, eu urmand sa-i platesc marfa la livrare. Apoi s-a sucit ca fuiorul...si fuioru-i duce doru'...sai, la-la-la-la... Hopa sus in batatura... Deci n-a fost o zi minunata...Ca sa nu mai vorbesc de cum a reusit vopsitorul sa-mi tranteasca o mandrete de coaja de portocala pe lacul de pe tank...Sper ca maine sa-l ridic cat-de-cat dres. Citez din memorie un pasaj de Marin Preda, cand inginerul neamt s-a hotarat sa plece mancand pamantul din Romania si s-a dus in audienta la Regele Romaniei: "Se rupe sina? Mizda pa-sii, Se frange stalpul si cade peste cazane, Mizda Pa-sii...Toate, Mizda Pa-sii?!"...ma rog, citat aproximativ, deh batranetea!...:) Ideea ramane aceeasi. Inca nu ma las asa de usor dat de pamant. Asta e! Ma ridic din colb, ma scutur cu eleganta, trag un scuipat in urma si merg mai departe. Que sera, sera. Sa zambim, Fratilor, ca maine va fi mai rau.

 

Viva La Rock'n'Roll/Ia manati mai flacai! Hai-hai




 

"Proiectul cred ca va fi o Kawasaki Zephyr 550(pareri ..sfaturi...?)..."

 

Salut si mersi mult pentru aprecieri. N-ai idee cat de binevenite sunt ele la casa omului cand simti ca te lasa entuziasmul. Vorba lu' Rosu Taur: iti dau ariiiiipi!. Acu' serios, Zephyr are potential de Cafe cu duiumul pentru ca are din start linia aia retro, deci mai putina munca. Reprezentanta Kawasaki ai in Bucuresti iar service-ul e bine pus la punct, mobreta e relativ noua fata de suratele ei de prin 70, deci piese gasesti mai usor...ce sa mai...arata bine. Go for it and don't look back!

Bafta cu proiectul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jesus fucking crist.. sper ca dai cu niste filler peste opera aia de arta...

Salut,

 

Daca te referi la tank... n-am dat. Si sincer, ieri eram atat de dat peste cap incat nu mi-a trecut prin cap sa-l iau la intrebari pe "profesionist". Azi vad cam ce dracu' a dres individu' ala si iau deciziile care s-or impune. La orele oneninehundredandthirty Zulu Time trebuie sa fiu la atelier pentru ca incep un duplex telefonic costisitor cu Olanda intreprindere cu ajutorul careia voi incepe sa bifez piesele de cumparat in paralel cu prietena mea stabilita acolo, asa ca o sa fie interesant rau de tot pentru ca ea e destul de atehnica. Nu-i bai, cu atentie, cu rabdare, cu degetul pe fiecare reper in parte, si nu sunt mai mult de 95 de repere, dar o s-o scoatem noi la capat... :) Frate, ai vazut cum am sudat placa aia? Nu-i chiar asa de dramatic, nu? Se putea mai bine, sigur, insa sudura aia a iesit super solida si nu mi-e prea rusine cu ea. Restul cadrului e plin de suduri-cordon care la randul lor nu participa nici ele la concursuri de frumusete asa ca... Nu ajungeam eu aici daca nu-mi dadeai mana aia de ajutor. Mainile de ajutor, pardon. Oricum, fac progrese in sudura si asta-i bine. Am incercat miscarea "walk the cup" dar cum mi-am cam ars degetul mic tot pivotand pe el n-a iesit cum trebuie pe toatat distanta parcursa; ieri mi-a venit TIG finger-ul si la urmatoarea sudura sper sa-mi iasa mai bine. Mai vedem.

 

Pentru azi mi-am propus o mie de chestii dar, cum traim in tara asta, trebuie sa jubilez daca la capat o sa bifez doua dintre ele.

Ne auzim pe mai tarziu. Numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca doar a facut o coaja de portocala nu cred ca e groasa rau. merge smirgheluita cu cel mai fin si mami duios smirghel dupa care o poliseaza.

desi daca a dat-o de gard de la vopsire parca nu imi vine sa mai cred ca o sa-i iasa partea asta.

sa speram ca nu o beleste de tot (vopseaua nu rezervoara :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am intrat de o vreme aici si uite ce progres ai facut. Jos palaria!

 

Imi place enorm de mult ce a iesit pe tank. Motivul ales "vechi si ruginit in nituri" ar trebui sa fie obligatoriu pe fiecare proiect de retro custom indiferent ca e cafe sau nu. Pentru acest handarbeit de amator meriti doar respect. Entuziasmul cu care scrii cred ca e o boala ce se transmite. :)

 

Las aici o poza cu un cb modificat cu gust calarit cum trebuie sa ai inspiratie:

JBT.jpg

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai vrei niste dureri de cap, ia d-acilea.

 

http://brauchisbikes.blogspot.ro/

 

eu am dat de blog dintr-un post cu mobra lui. vopseaua mi se pare la fix.

 

imi place motivul cu nituri pe care l-ai ales. era misto(lista cu nice to have nu se inchide niciodata) daca puneai niste puncte de metal in relief pe care sa le transformi in nituri dar asta e doar in mintea mea.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai dezamagit maxim cu Firestone-urile...da vorba ta...Mizda pa-sii! Tinem cont...nu de alta dar la 0 km pe 2 roti..nu-mi arde de spate jucaush:)))

Daca aveti alte ideii...retro looking...sunt deschis...cred ca v-am facut o idee la cam cum as vrea sa arate:D

De ghidoane ce sa zic...ma gandesc eu asa in mintea mea de mecanic afon ..si biker "profesionist" ca nu-s chiar lejere pt un rookie like me! Deci si aici sunt deschis la sfaturi si sugestii!

N-ar fi mai bune asa ceva? sau nu se asaza bine?

Prindere_Ghidon__4fb3755b69e19.jpg

 

Ce as mai avea de intrebat...cam cat ma ajunge un echipament...nu antiglontz...ca n-am de gand sa rup in 2 cu viteza....ci mai degraba...cruise speed...si city ...50 60km/h o sa fie viteza pentru 90% din timp. Astea fiind spuse...cred ca o casca ..o geaca cu ceva protectii , manusi si papuci sunt suficiente. Nefiind nevoie de gama de top ca nu vreau sa le testez la 200km/h...ci cat sa ma simt cat de cat in siguranta..la o tavaleala...cam ce buget...si ce anume mi-ati recomanda?

 

PS: Tin mult la un look cool cafe retro...insa fara compromisuri la manevrabilitate si siguranta! Bugetul meu pt moto cu tot cu modificari...undeva in jur de 2000..si echipament vreo 500!

 

Asfalt uscat,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Namastey, shubh sundhyaa Cafe Lovers,

 

Acu zac in Templul meu rugandu-ma de zor sa nu devin adeptul Zeului Hanumanga Prastie de la atatia nervi...ma strofoc de ceasu' mortii sa ma pur in armonie cu restul Universului, cel putin din aceasta parte a lumii, pentru ca observ o usoara tulburare in Forta motiv pentru care sigur toate merg de-a-ndoaselea. Oi fi avand Chakra fisurata pe undeva de toate se duc fasaite pe apa sambetei...hmm...Tre' sa trantesc niste mantre serioase in pozitia lotus pentru a-mi restabili echilibrul si sa le elimin pe rand, problemele, desigur. Lacul adunat-imprastiat de pe tank s-a mai estompat insa tanku' luceste de-ti ia ochii si inca nu-i soare afara. Vopsitoru' zice ca ar trebui sa incercam sa estompam efectul de candy aplicandu-i un strat de lac cu agent de matuire insa se teme sa nu dispara naibii totu' dupa o pojghita opaca asa ca m-a trimis s-o fac pe artistu peste o bucata de metal ca sa treaca la teste. Ce mai am de pierdut? Am s-o fac mai ales ca afara, prin dreptul atelierului se perinda un cortegiu funerar Hindi de paleste tajmahalu de invidie, nene. Hindusi intristati trec valuri, valuri pe langa atelierul meu calare pe tot felul de elefanti germani albi, mai negri, mai furati, mai cu numere de Bulgaria deplangandu-l cu mare demnitate pe Maharajahu' care se duce in Nirvana cu mobila, Rolex si cu dintii lui de "haur"...sanvēdanā maharaja! Sunt curios in ce mama ma-sii se-ntrupeaza ala intr-o viata viitoare...:) Intr-un Procuror, nu? Ar fi culmea ironiei.

 

Phir milen-gay.! Nu gay-gay ci altfel de gay, in Hindu...Pe mai tarziu

 

PS

Ca sa traiti durerea impreuna cu cel ce s-a dus va impartasesc un video cu dedicatie :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Frate, ce-mi mai ramane de facut daca ma las balta depresiei? Noroc ca traiesc pe meleagurile astea unde toate-s anapoda si etern surprinzatoare, deci interesante, ca daca eram in Suedia imi lasam venele sa creasca ca mai apoi sa le tai in lung si in zig-zag, incetisor, asea, ca sa sufar...



Decalogul unui Cafe builder (dupa mine):

 

1- Sa nu lasi pe nimeni sa faca in locul tau ceea ce tu nu stii. Poti s-o festelesti la fel de tare insa macar ai pus ceva suflet;

2- Cand cineva-ti spune ca nu merge asa cum ti-ai propus, cu siguranta se insala;

3- Ce faci cu mana ta e lucru manual;

4- Daca ai in cap un buget, uita de el si aplica urmatoarea formula: suma estimata x 299d1019f063b52608f9307785257090.png ;

5- Daca nevasta te chestioneaza de ce intarzii spune-i c-ai fost la femei, las-o sa spumege neincrezatoare apoi ii marturisesti ca ai stat pana ti-a iesit pe nas in atelier. O sa te iubeasca de doua ori;

6- Toate acareturile familiei sunt dependintele atelierului tau iar tot ce poti folosi in constructia motocicletei tale primeste imediat titlul nobil de SCULA;

7- Cand zici ca mai ai putin si termini n-ai idee cat de mult mai ai;

8- Cand stii sigur ca mai ai putin si termini, nu mai ai bani;

9- Cand stii sigur ca mai ai putin si termini si ai si banii, se-mbolnaveste soacra si trebuie sa redirectionezi sumele economisite pentru ca altfel nu mai ai trai cu nevasta;

10- Cand te apuci de o motocicleta, ai grija sa nu te lasi de fumat, baut sau de Dzeu stie ce altceva inainte de inceperea proiectului pentru ca sigur o dai rasol... si lista poate contiuna la nesfarsit insa n-ar mai fi Decalog, nu? Si cui ii pasa?

 

Astept telefonul ala din Olanda si ma perpelesc ca un misionar pe protapul bastinasilor din Oceania.

 

Pe mai tarziu



Mi-am luat tank-ul de la vopsitor inainte sa apuce sa mi-l faca praf incercand cai nebatatorite asa ca postez imagini cu el in faza in care e, adica cu patru straturi de lac peste.

post-70651-0-42532300-1359639046_thumb.jpg

post-70651-0-28502900-1359639052_thumb.jpg

post-70651-0-02771400-1359639059_thumb.jpg

 

Inca astept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate suna bine...doar ca eu in ce priveste chestii de mecanica...sau handy man....stiu a schimba o roata(la masina)...sa verific uleiul...eventual o siguranta un bec..si cam atat! De aia cred eu ca as putea cu toate cunostintele mele...si cu goagle stie tot..si best friend youtube...sa pun de un scaun:D

Mai mult nu stiu..asa ca...restul is vise taica.... sa-mi fac eu un cafe cu mainile mele.....sa-mi iau un mustang fastaback din 69 terfelit si sa-i pun pe el chestii noi si un 440:D

 

Dar revenind la realitate....i need all the help i can get! Dar totusi ca sa te ascult ..sa nu te ascult...chiar mai vreau pareri despre Firestone! :D ca parca imi plange inima :D

 

PS: E mult prea stralucitor tank-=ul....la motiv si vopsea...ce daca se matuieste...e bun asa matuit. Mi-ar fi placut si mie ideea cu mici biliute in relief in loc de niuri doar din vopsea....si vobseste naibii capacul ala de rezervor :)))

It's ugly as shit si strica rezervorul :D

 

Asfalt uscat,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as mai avea de intrebat...cam cat ma ajunge un echipament...nu antiglontz...ca n-am de gand sa rup in 2 cu viteza....ci mai degraba...cruise speed...si city ...50 60km/h o sa fie viteza pentru 90% din timp. Astea fiind spuse...cred ca o casca ..o geaca cu ceva protectii , manusi si papuci sunt suficiente. Nefiind nevoie de gama de top ca nu vreau sa le testez la 200km/h...ci cat sa ma simt cat de cat in siguranta..la o tavaleala...cam ce buget...si ce anume mi-ati recomanda?

 

PS: Tin mult la un look cool cafe retro...insa fara compromisuri la manevrabilitate si siguranta! Bugetul meu pt moto cu tot cu modificari...undeva in jur de 2000..si echipament vreo 500!

 

Asfalt uscat,

Fanu.

 

Nu exista echipament care sa te protejeze la 200Km/h :) Eu sunt de parere ca mai bine iti iei o geaca serioasa, cu protectii hard, facuta de o firma serioasa. O asemenea geaca te tine o viata intreaga si cu timpul capata oricum aerul ala vintage. Casca la fel, foarte importanta, alege dupa review-uri si nu te uita la modele sub 200 Euro sau SH-uri (castile sunt garantate de producator cam 5 ani si maxim un impact). Apoi manusi cu ceva intarituri in podul palmelor, genunchiere (pont: Dainese Knee V, ieftine si cele mai bune, 170 RON aproximativ) si ghete, dar la categoria asta poti purta bocanci daca nu iti mai ajung banii, eu port uneori o pereche de Timberland inalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga-te repede la vopsit ceva si inspira adanc. o sa treaca toate :)

in alta ordine de idei, din ce vad in poze......as pune pariu ca vopsitorul tau, e de alta meserie in timpul liber. calitatea aia a lacului o faceam si eu la spray.

asta ce vad din pozele postate.

totusi....baga un smirghel umed (2000) si dupa un polish. cu toate scursurile alea e posibil sa se si reflecte aiurea lumina pe el.

un lucru bun totusi a zis: mai vopseste o tabla de test. da cchix iar si incerci acolo cu smirghel si polish prima oara.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate suna bine...doar ca eu in ce priveste chestii de mecanica...sau handy man....stiu a schimba o roata(la masina)...sa verific uleiul...eventual o siguranta un bec..si cam atat! De aia cred eu ca as putea cu toate cunostintele mele...si cu goagle stie tot..si best friend youtube...sa pun de un scaun:D

Mai mult nu stiu..asa ca...restul is vise taica.... sa-mi fac eu un cafe cu mainile mele.....sa-mi iau un mustang fastaback din 69 terfelit si sa-i pun pe el chestii noi si un 440:D

 

Dar revenind la realitate....i need all the help i can get! Dar totusi ca sa te ascult ..sa nu te ascult...chiar mai vreau pareri despre Firestone! :D ca parca imi plange inima :D

 

PS: E mult prea stralucitor tank-=ul....la motiv si vopsea...ce daca se matuieste...e bun asa matuit. Mi-ar fi placut si mie ideea cu mici biliute in relief in loc de niuri doar din vopsea....si vobseste naibii capacul ala de rezervor :)))

It's ugly as shit si strica rezervorul :D

 

Asfalt uscat,

Fanu.

 

acu te afisezi mai bine ca fiind afon in ale fiarelor. imi permit sa te categorisesc asa pentru ca iti port si eu adidasii..

 

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=1180293&d=1258495558 si mai departe.. http://forum.4tuning.ro/121-masina-mea-ford/32791-ford-capri-mk3-2-3-v6-78-a/page-4.html

 

 

asta se intampla cand ai impresia ca poti rezolva singur chestii la care nu te pricepi sau ca poti gasi oameni care se pricep bine la vechituri... asta fiind, o masina care te asteapta s-o termini de cativa ani..

 

deci, daca zici cu voce tare si mandrie ca nu stii nici sa mergi cu mobra si nici sa indoi, sudezi, repari, reglezi.. fa tu o miscare mai desteapta si ia-ti un fier pe care sa te dai o vara, doua. inveti intre timp mai mult decat sa schimbi uleiul si intre sezoane poti sa te ocupi mai mult de ea.

zic asta pentru ca te vad ca pui multe intrebari la care iti vei raspunde singur destul de curand.. ia-ti o data zephyru ala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Fanu,

 

Salut,

 

Man, chiar nu stiu ce sa-ti zic despre Firestone altceva decat am scris mai devreme. La 39 de ani si cu doi copii care inca depind de mine chiar nu-mi permit luxul de a calari o mobra puternica de +240kg , cu reputatia unor frane la limita (constructiv vorbind), care e incaltata intentionat cu anvelope nesigure doar pentru ca arata intr-un fel... Cum am si scris ieri la cateva ore dupa ce am cumparat Avon-ul, asta faceam de fapt, cautam sa dau de un distribuitor european pentru Firestone. Am pus frana instantaneu, am ciulit urechile la cei mai invatati decat mine si m-am rasucit pe calcaie 180 de grade intr-o clipita. Asta e, macar sa fie anvelopele nasoale...dar nu sunt...mie chiar nu-mi displac. Cat despre tank, am sa incerc sa-l matuiesc putin asa cum mi-a sugerat Coobra...sa vad ce iese. Tank-ul e penultima chestie care se pune pe motor asa ca mai am timp sa ma joc de-a mama si de-a tata cu vopsitu'...:) Busonul de la tank va fi negru matuit, precum mobreta asa ca n-o sa sara in ochii nimanui. Asa sper. In rest, maine sablez tot ce trebuie sablat si dau o fuga la un vopsitor profesionist intr-ale motocicletelor, om care poate nu ma dezamageste ca primul. Chiar n-am bani acum sa-mi fac o cabina proprie de vopsit doar pentru a controla tot procesul, de la A la Z. E prea mult dintr-o data. Oricum, filosofia mea e ca tot ce faci cu mana ta e bine facut asa ca sigur voi avea si asa ceva. E ca la pictura, insa panza e diferita asa ca nu mi-e chiar strain procesul in sine. Vedem ce ne rezerva viitorul, nu?... A! Ce mai vreau sa spun: Multi dintre voi sunteti veterani in meseriile voastre sau intr-ale motociclismului si nu va contest calificarea ci, dimpotriva, o pretuiesc cum se cuvine astfel ca va asigur ca din punctul meu de vedere orice critica legata de proiectul meu nu poate fi in esenta decat constructiva si o imbratisez cu toata inima asa ca nu va feriti si trageti de la solduri, direct din toc... John Wayne style ca suntem cu totii ca Fratii, nu? :) Daca o consider pertinenta, o accept, daca nu, oricum tin cont de ea insa in limite pentru ca e, pana la capat, viziunea mea asupra lucrurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi l-as lua acuma:D ...dar acum sunt la munca in geneva...cand ma intorc acasa asta e primul lucru care il fac. Pana la toamna ma documentez motoare ,piese,echipament,cunostinte de cerut ajutorul! Vara asta nu am cum sa vin acasa...ini niciun caz..oricat as vrea sa profit de sezonu asta...nu am cum (imi ies permisele).

 

O sa fiu in iasi...deci gasesc eu ajutoare service.

Imi place sa ma documentez inainte....sa nu ma arunc cu capul inainte..ca asa is eu calculat! Sincer cateodata ma strange in spate cand aud de accidente grave!

In octombrie il iau:D si toata iarna il aranjez:D

 

Mustangul...ee..cand oi avea pusi deoparte vreo 30 40 de mii:D

 

Revenind la motor:

Tutoriale de facut sha! incluziv burete si tapitat!

Si cauciucuri care sa arate ca Firestone dar sa fie bune de ceva! :D

 

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa citesc toate detaliile referitoare la rezervor dar m-am uitat la poze , coaja de portocala poti sa o scoti daca dai cu disc abraziv de 3000 + pohish , recomand 3m din experienta personala din acest punct de vedere a dat rezultate uimitoare . Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa citesc toate detaliile referitoare la rezervor dar m-am uitat la poze , coaja de portocala poti sa o scoti daca dai cu disc abraziv de 3000 + pohish , recomand 3m din experienta personala din acest punct de vedere a dat rezultate uimitoare . Bafta

Salut,

 

Nu mai are urme de coaja pentru ca le-a estompat insa acuma are un luciu d'ala american, de bomboana cu patru straturi de lac pe el! Cum sa fac sa-l mai calmez nitel ca mi-e ca la primavara cand o luci soarele in tank o sa ma aleg cu arsuri de sudura sau c-o cataracta?. :)

 

Numa bine!

 

Mi l-as lua acuma:D ...dar acum sunt la munca in geneva...cand ma intorc acasa asta e primul lucru care il fac. Pana la toamna ma documentez motoare ,piese,echipament,cunostinte de cerut ajutorul! Vara asta nu am cum sa vin acasa...ini niciun caz..oricat as vrea sa profit de sezonu asta...nu am cum (imi ies permisele).

 

O sa fiu in iasi...deci gasesc eu ajutoare service.

Imi place sa ma documentez inainte....sa nu ma arunc cu capul inainte..ca asa is eu calculat! Sincer cateodata ma strange in spate cand aud de accidente grave!

In octombrie il iau:D si toata iarna il aranjez:D

 

Mustangul...ee..cand oi avea pusi deoparte vreo 30 40 de mii:D

 

Revenind la motor:

Tutoriale de facut sha! incluziv burete si tapitat!

Si cauciucuri care sa arate ca Firestone dar sa fie bune de ceva! :D

 

Fanu.

Salut,

 

Vrei un "garage project"? Un Mustang mai de Doamne Ajuta il cumperi din DE cu 10000 de euro care arata si merge tzatza. Il inmatriculezi pe masini clasice prin aia de la Moara Vlasiei care sunt membrii fondatori, apoi strangi bani sa-l reconditionezi a) tu, in bucataria ta sau B) la aia, in Moara Vlasiei iar Dzeu stie cat o sa te duca pana la capat. Stiu de la tipii aia ca o masina clasica entry-level este MG cabrio si complet restaurata de la epava la bijuterie se duce in zona lui 20000. La americane lucrurile stau mai gros insa pentru ca vorbim de un Mustang normal, nu un fastback GT sau cine stie ce serie limitata unde NU se aplica cele scrise aici, piesele se gasesc mai usor si mai pui sa zicem 20000 cu tot cu casetofon si plinul de benzina... Parerea mea? Motocicleta este cea mai tare chestie pe care am trait-o de la saltul cu parasuta-ncoace; de fapt e ca parasutismul, insa pe orizontala. :) Cand fugi cu motorul la 100-120 pe o sosea serpuita si golita de masini traiesti sentimente de bucurie triplu-distililata, nu alta. E ceva ce cuvintele nu pot cuprinde asa ca va trebui sa traiesti personal cele scrise mai sus si atunci o sa pricepi de ce adoram masinariile astea.

 

'morning Romaniaaaaaaa, Glad to be in Budapest! :)

 

Ieri am fost tradat de prietena mea din Olanda asa c-am petrecut aproape toata ziua ca Penelopa lui Ulisse, cu telefonul in mana, intrebandu-ma daca telefonul meu mai are receptie sau nu de nu ma mai suna odata. Am fost ca paralizat. Noroc cu procesiunea aia funerara care mi-a mai distras atentia punandu-ma pe ganduri la altele mai sfinte...m-a fortat sa accept ca pentru unii problemele pot fi mai serioase decat ale mele asa ca pana la capat Ciclul Vietii a batut la carti telefonul care nu mai suna odata. Ideea ca depind de altcineva in totalitate pentru a-mi putea sfarsi proiectul ma omoara cu zile. Olandezii au TOT ce-mi trebuie sa-nchei motocicleta insa nu numai ca nu livreaza-n Romania, ei imping lucrurile mai departe si NU accepta nici plati facute cu instrumente bancare emise in Romania ceea ce ma surprinde mai tare. Deci, daca zburam la Amsterdam special pentru asta, cum si planuisem de fapt, ma alegeam doar c-o experienta halucinogena prin cofee shop-uri cu teme jamaicane si faceam praf tot bugetul pus la bataie. Asa ca azi astept ca tipa sa prinda un moment liber si sa se aseze in fata calculatorului iar eu la fel, apoi cu telefonul la ureche sa alegem cu degetelul pe monitor fiecare sfant reper in parte din cele aproape 100. Daca fac asta azi, in mai putin de doua saptamani ma aleg cu rotile montate la loc, cu sistemul de franare pus pe ele, cu comenzile asezate, cu ghidonul montat complet, stopul, farul si semnalele asezate la locurile lor si-mi ramane doar motorul de rezolvat. Ei, cu motorul e o alta problema: am nevoie de un cuptor normal, basit, de bucatarie care insa beneficiaza de un gabarit mai mare decat cel standard. Daca vopsesc blocul-motor am nevoie de un cuptor mai mare, in jur de 60 x 50 ca sa pot cali piesele la 93 de grade Celsius si nu gasesc asa ceva. Apoi pentru motor, ca sa-l inchid, am nevoie de un buget care ma arunca in zona lui 1000 de euro, costuri care ma obliga sa trag aer in piept pentru (sper serios) inca o luna ca sa le pot suporta, fara sa mai pomenesc de tumbele financiare pe care trebuie sa le fac pentru a pune mana pe banii aia...apoi raman tobele si gata! Cafe-ul meu va fi nu nou-nout, ci sclipitor de nou-nout. Ulei, benzina, asfalt uscat, voie buna si pa si pusi. Gata proiectul!...apoi trecem la alt proiect de durata: omologarea si inmatricularea :)

Pana atunci, raman cu picioarele pe pamant. Hai sa vedem, ce mi-am propus pentru azi? Nu zic, pentru ca nu se-ntampla deci ramane de vazut ce ma lasa Soarta.

 

Pe mai tarziu

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...