Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu ma gandeam sa o las asa...adika sa nu fac mari modificari...o sha...niste semigidoane dar nu foarte aplecate(ca am inteles ca au multe pozitii in care se pot monta)sau un ghidon ca de pe diablo de l-ai pus tu....furca poate un pic scurtata...2 minigages...si restul pe parcurs(evacuare..cauciucuri...vopsea.detalii.)

Care ar fi sansele sa iau asa ceva intre '85-'90....gata de drum fara probleme mecanice?

 

Cred ca am restrans cautarile la SR 400/500 si KZ 305CSR/ 400? Ce ar trebui sa stiu despre motorizarile la astea 2? Sau alte sugestii?

 

Multam fain cafengii!

O seara faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut,

 

pentru cine vrea sa vada cum se face un rezervor - https://www.wetransfer.com/downloads/8f3090438c4c4d2ee31e33f0b48708fa20130224021406/e2e11cd72dd82583453d89caec6cbb9420130224021406/e48679

 

si felicitari pentru topic. singurul forum pe care il citesc zilnic ca sa nu pierd nicio etapa din evolutia proiectelor voastre.

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

pentru cine vrea sa vada cum se face un rezervor - https://www.wetransfer.com/downloads/8f3090438c4c4d2ee31e33f0b48708fa20130224021406/e2e11cd72dd82583453d89caec6cbb9420130224021406/e48679

 

si felicitari pentru topic. singurul forum pe care il citesc zilnic ca sa nu pierd nicio etapa din evolutia proiectelor voastre.

 

spor

Salutare,

 

Man, multumesc pentru feedback-ul pozitiv. Topicul asta a fost inspirat indirect de Black Wolf, un prieten de-al meu si veteran pe aici, care mi-a sugerat ca pe motociclism.ro gasesc ajutor in toate domeniile legate de motocicleta de la oameni care, vorba americanului, "pun banii acolo unde le este si gura", adica ceea ce spun asta si fac...si stiu ce fac. Pe vremea aia cautam raspunsuri la enorm de multe intrebari iar cu ajutorul site-ului astuia, youtube-ului si forumurilor care mai de care mai neasteptate, aproape toate dintre ele (raspunsurile) au venit unul cate unul... Comunitatea motociclistilor este in general unita, dar cea de pe motociclism.ro este ca un Fine Gentlemen's Club. Sefu'...vezi ca trec pe la casierie...:) Intotdeauna mi-au placut provocarile si chiar visam la ceva indraznet, nemaifacut de mine pana in clipa deciziei de a-mi construi Cafe-ul, dar cum vorba aia "ai grija ce-ti doresti caci s-ar putea indeplini", proiectul asta mi-a cam depasit asteptarile si fara sustinerea sotiei mele nu as fi ajuns nici macar la jumatatea etapei in care sunt acum. Sper din toata inima ca in curand sa putem vorbi de o cat mai mare comunitate Cafe in Romania.

 

Asfalt uscat.

 

PS: Pe cand niste poze cu bestia Jante+gume...tank..asa de amoru artei?

Ce se mai aude de sha?

salut,

 

Jantele sunt incaltate si arata bestial (parerea mea) iar cu ajutorul lui Allah maine le leg de cadru pe amandoua...Seaua e pe teava pentru ca maine il aduc pe Darian la mobreta ca sa-si dea cu parerea la locul crimei. Poze cat mai curand...

 

Asfalt uscat

 

 

Gooooood morning Cafe Drinkers!... this is Cafe Station Culinary Edition 2.0 on whatever frequency our muscles fuckin' want so give your boss the finger and let's Rock'n'Roll!

 

In emisiunea din dimineata asta superba va vom prezenta o reteta delicioasa si nu foarte greu de gatit chiar si de catre cei cu talente culinare foarte putin exersate. Cu ajutorul bucatarului redactiei noastre va vom indruma pas cu pas asa ca suflecati-va manecile si haideti sa pornim in aceasta minunata aventura epicureeana.

 

ingrediente:

 

-2 discuri suculente de frana, de preferinta EBC, maturate cel putin 24 de zile, cu foarte putina grasime pe ele

-100 ml de diluant de cea mai buna calitate

-10 sau chiar 20 tamponele rotunde din coton din rezerva strategica a sotiilor/prietenelor/fiicelor Dvs...hmmm...intotdeauna ne-am intrebat de ce ma-sa le fac atat de mici pentru ca la fiecare sedinta de demachiat se consuma cu zecile...de ce nu un supertampon?..ati vazut cat de ingrozitor arata dupa ce sunt tavalite prin smacolinele alea? Juri c-au scapat mutilate dintr-un atac cu arme chimice...

 

revenim...

 

bucatelele alea tembele sau

 

-10/20 de betisoare de urechi

-un cutter

-o rola de scotch tape

-hartie

-sare si piper dupa gust

 

Pentru sos

-Un tub spray termic la culoarea dorita. Noi o sa folosim Gold

 

Mod de preparare:

 

Se iau discurile, unul cate unul si se ung cu diluant pentru a indeparta grasimile. Se mascheaza (dupa dorinte) zonele care nu se vor gatite folosindu-va de scotch tape si de hartie. Se va lua in calcul ca sunt doua fete de vopsit asa ca procesul se va repeta si pe partea cealalta. Dupa ce au fost pregatite astfel, se trece la prepararea sosului dupa cum scrie pe ambalajul acestuia: se agita un minut pana se considera ca bila metalica din recipient a agregat tot compusul. Se ia o ultima gura de oxigen proaspat pentru urmatoarea ora si se trece la aplicarea primului strat. Se asteapta zece minute apoi se repeta aceeasi procedura de inca doua ori. Se va intoarce discul pe cealalta parte si se vor repeta pasii descrisi mai sus.

 

Se lasa peste noapte la fezandat A doua zi se vor lua tamponelele alea imbecile sau betisoarele de urechi, se vor inmuia in diluant si se vor rectifica zonele gatite in seara precedenta. Se preincalzeste cuptorul la 100 de grade si dupa ce ne-am asigurat ca temperatura a fost atinsa se vor introduce la cuptor pentru o ora.

Dupa o ora se scot discurile din cuptor, se aseaza pe un platou, se asezoneaza cu ce vreti Dvs, se pun sare si piper dupa gust si...pofta buna!

Poze...mai tarziu!

 

Asfalt uscat!

 

ERATA:

 

In reteta noastra de mai devreme s-a omis o etapa destul de importanta: Dupa maturarea discurilor se va indeparta masca si abia apoi se vor rectifica suprafetele vopsite. Important: nu introduceti discurile mascate in cuptor! Se altereaza gustul bucatelor si munciti doua zile sa indepartati prostia aia de scotch tape!.

Va multumim.

 

Redactia

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna si insorita dimineata!

 

Azi sigur o sa vad multi frati cum dau cu flit de pe mobrele lor masinilor din coloanele formate la semafor iar eu o sa spumeg de invidie, sau cel putin asa o sa stea lucrurile in prima parte a zilei, ca-n a doua parte...oh, stati asa, tot asa o sa stea pentru ca ma duc cu Darian sa cumparam buretele pentru sea... e nasol, da' cine o sa aibe seaua gata in curand? Moi!

Programul meu de ieri:

 

Dimineata m-am dus dupa jambele furcilor si dupa contraaripa care erau gata vopsite, l-am luat din zbor pe Darian de acasa, l-am dus la atelier, am dezbatut intens si constructiv subiectul seii, l-am dus inapoi acasa, m-am intors la atelier, am lasat masina, m-am dus cu Triumph-ul pana la birou de unde am apucat pachetul cu burdufurile furcii comandate din UK venit deja de doua ore, m-am reintors la atelier, am constatat ca am uitat sa iau ulei de furca si alte cateva rahaturi, m-am dus la United Motors, am facut programare Triumph-ului, am cumparat rahaturile si m-am reintors la atelier, loc de unde am plecat zorit spre casa pe la 22:30, iute ca vantul ca s-o iau inaintea divortului...ETA 23:00 iar divortul meu era multi km in spatele meu ...pfua! Ramasesem fara suflare...

 

Am reconstruit furca, am identificat fiecare surub in parte, am pus saibele din cupru, alea noi noute, am pus uleiul, burdufurile si...sincer, la final plangeam de emotie ca activistii de partid la moartea lui Kim Jong-Il, adica in genunchi, cu racnete si batand cu pumnii in podea... :) ...asta da imagine! Dupa acest moment nord-coreean de mare finete m-am readunat si am izbutit sa reconstruiesc, cat m-au lasat cheile pe care nu le am inca, bascula si ambele roti. Pus sabotii noi, pus arcuri noi, pus garnituri, simeringuri si O-ringuri noi...tat, tat, tat, de jur-imprejur era nou... Azi leg furca, montez ghidoanele, asez ceasurile, montez comenzile, semnalele si toate cele ca s-o trec printr-o sesiune de photo shooting...

 

Pe mai tarziu, fartatilor

 

O parere despre Kawasaki KZ 300/400?

 

link mobile: >>> Kawasaki LTD 305(KZ 305 CSR)

 

$%28KGrHqR,!lgFELguHEUHBRC5crOutg~~_19.J

 

Asfalt uscat,

Fanu.

@ Fanu,

 

Patit fiind deja cu a mea mobra, am intrebat pe la United Motors in ce masura KZ300/400 poate fi resuscitat cu piese noi prin dansii iar baietii de acolo mi-au spus ca acel model e strictly Japan asa ca ABORT!!!! ABORT pana nu-ti pierzi mintile incercand sa gasesti piesele necesare pentru dansa...asta dac nu cumva ai o romancuta emigrata sau dansatoare in Japan printre cunostintele tale, care te-ar putea ajuta. No ofence, eu am avut una d'asta, dansatoare, da' prin Coreea de Sud...:) - Draga mea, daca citesti postarea asta, afla ca ai cunoscut-o si tu si stii bine ca n-a fost nimic intre noi - ..sunt insurat, asta e!...revenim... Deci, intereseaza-te mai intai pe la Kawasaki daca modelul agreat de tine a fost produs pentru Europa, altminteri ciuciu piese.

Bafta la shopping!

 

@ cristianradu

 

Foarte instructive filmuletele tale. Mi-e ciuda ca initial ma gandisem si eu la un schelet din sarma insa un prelucrator in tabla m-a sfatuit prost ca nu va merge si ca se va deforma cu usurinta, arza-l-ar focu'!...Gandeam ca dac-o "desenez" din sarma de 4 sau de 6mm, pot obtine exact forma dorita pe care ulterior sa mulez o tabla; tipu' asta a sudat poligoane din tabla iar solutia asta e si mai simpla. Wow! Cand ma gandesc cat m-a hamalit seaua aia a mea ca pe hotii de cai.. pe urmatoarea sigur o s-o fac urmand procedeul aratat de tipul ala. Cool!

 

Asfalt uscat!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de avertisment! Am sa ma interesez sa vad daca se gasesc prin Elvetia/Franta! La urma urmei...de asta m-am si apucat sa ma documentez cu 7 luni inainte! Dintrun "defect profesional" ...acela de a fi documentat la sange...de a fi meticulos si pregatit pt orice situatie neprevazuta...si oricat de neprevazuta ar putea fi ea cineva tot a trecut prin ea! Asa ca...iata-ma cu o juma de an inainte ...prospectand piata pentru motor donator de schelet si motor...nu prea vechi....dar nici prea nou ca nu-mi permit....cu liste de site-uri si forumuri...care mai de care pline la refuz de sfaturi si povete!

Liste de piese..oameni talentati care sa ma ajute in chestiile delicate..ex: Darian. Am invatat ca E-bay est mon ami, ca jantele spitate is un pic de bataie de cap intrucat trebuie avut grija de ele si intretinute ca pe altceva...ca niste mini gages nu-s f scumpe, ca Firestone Deluxe nu-s f indicate..si am gasit si alterantivele, ca nu toate motoarele suna cum as vrea eu..dar o toba sport poate face diferenta,si ca sunt o sumedenie de magazine online cu piese pt cafe...ca Dime city cycles!

Am invatat ca protectia e f importanta....scumpa....si poti arata f cool daca ai un pic de ochi estetic:D

 

Asteptam poze cu sufletul gramada!

Asfalt uscat,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut uite una adevarata pentru cafeuri ,patru in linie pornire si la pedala sase trepte de viteza editie limitata 1977 ,si ca bonus mai vine si cu motor de rezerva si este aici aproape nu germanica ...

post-54357-0-81646600-1362087482_thumb.jpg

post-54357-0-50652600-1362087503_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'seara,

 

Am lustruit la suruburi si piulite de m-am urcat pe pereti; cum dadeam sa mai adaug o piesa cum hop, alt surub si alta piulita de lustruit...Mama, si cate mai sunt!!! I-am pus semnalele, stopurile spate, contraaripa, bascula, oala cu saboti, sprocketu' (nu-mi vine acum cum se zice) si i-am dat un sut temporar in dos cat sa vad cum sta tot ansamblul in general...si sta binisor...Desigur, in buna traditie a casei nu m-am abtinut si iarasi am mai schimbat ceva asa, pe ultima suta de metri iar maine o sa si trec la fapte...nimic serios, tine doar de estetica... o sa iasa bine daca ma ajuta Black Wolf... am gaurit si capacul lateral pentru contact, solutie de care sunt tare mandru... Maine ii pun si furca dupa ce montez rulmentii si camasile pe dansa si trec la montat comenzile ca sa ma dumiresc cum naiba montez farul, semnalele fata, claxonul si regulatorul ala striat de la baterie;...cum ma-sa i-o zice nu stiu... ca dracu', iau lectii de mecanica de pe net si am invatat numai termeni englezesti...asa, fratilor, pinion ii zice blestematiei aleia de roata dintata...Pinion...Sunt fleasca de oboseala dar fericit ca-n ziua de vizita la bordel. Am lucrat in photoshop cate ceva si maine dau fuga fuguta sa rezolv "cestia" de care va spusei mai devreme...stiti voi, aia cu "extetica"...O sa fie inedita, sper!

am tras cateva fotografii cu telefonul la lumina chioara din atelier...

post-70651-0-53317000-1362092645_thumb.jpg

post-70651-0-57070800-1362092701_thumb.jpg

post-70651-0-65821000-1362092783_thumb.jpg



salut uite una adevarata pentru cafeuri ,patru in linie pornire si la pedala sase trepte de viteza editie limitata 1977 ,si ca bonus mai vine si cu motor de rezerva si este aici aproape nu germanica ...

Salut,

 

E frumoasa foc si daca ai oportunitatea s-o iei, ia-o pronto pana nu ti-o sufla careva. Ce mai stai??? Pune mana pe dansa si treci la coltul cafegiilor sa surubaresti cu noi.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Frumoasa si cu 2 3 sute se transforma una 2!

2. Unde e de vanzare? ca nu am gasito...cati bani? si care e faza cu al 2-lea motor? De unde ? de ce? circumspect si eu ca tot romanu' ...In ce stare e? functioneaza...ruleaza....gata de drum?

3. Urata culoare :)) ha ha

4. 500 cmc ...dar la anii ei ma gandesc ca nu e neaparat fasneata cat sa faca probleme unui incepator...nu?

 

5. Essad sincer...nu-mi place rotundul ala stiu acolo vine vreun numar de curse...sau ceva...dar mie nu-mi place...dar important e sa iti placa tie.

6. Frumoase cauciucuri....un pic mai gros balonul si era perfect!

Dar cum mie imi plac mai mult spre brat...tracker sau...pur si simplu am eu alt ochi....alt gust....it's ok to be different...we all have a picture of our dream bikes:D felicitari cu bijoux-ul tau!



PS: Essad ce ma fac eu cand o incepe sa ma lase partea mecanica....e din '77....si are vreo cativa km sigur... Mecanica nu cred ca ma apuc sa invat....can't teach an old dog new tricks! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata Baeti! Chiar ca e buna! Va mananca-n degete sa le scoateti din garaje, nu? :) Si pe mine! Azi o sa ma fatai cu dansa prin oras de numa' numa' asa ca poate ne vedem pe strada.

 

Programul pe ziua de azi e fracturat rau din ratiuni ce tin de 1 Martie si alte obligatii in conditiile in care nu stiu de ce sa ma apuc mai intai; prioritate no#1 e furca fata. Cu cat o termin mai repede cu atat o sa-mi dau seama cum vine farul; nu de alta dar chiar trebuie sa stiu pentru ca o sa confectionez suportul dansului, piesa care va trebui sa fie gata cat de curand ca sa fac vant vopsitorului si ultimul pachetel de primavara. Apoi, ma asteapta o tona de suruburi de lustruit, etrieri frana de sablat, mici piese de vopsit si ...bleah, cuptorul ala de confectionat...

Deci, ca sa n-o mai zguduim aiurea, hop sus in picioare si, ca sa citez un muncitor de pe un santier, "beeeeeeei, la munchea, nu la intins mana!"...accentul e greu de reprodus dar va asigur ca face toti banii!

Pun salopeta pe mine, asez banditeste "cashcheta" cu lampas mai intr-o parte, asea, trag cizmele din cauciuc Burberry, stiti voi, alea numarul 48 la picior, apuc de coada Inima lui Stalin, scuip un martisor galbui in palme si intr-un sut...Noroc bun!



Buna seara domnilor!

 

Care ai dat cu batu'-n "viespar" de au iesit cu totii-n strada cu mobrele sa-i sperie pe soferi, ha? :) Plin, da' plin de motociclisti azi! Ihaaaa! Daca tot a fost 1 Martie si am iesit prin oras cu diverse comisioane i-am vazut cum zumzaiau mai cate doi, mai cate trei si era misto rau.

 

Back to black: azi am incheiat furca, am pus semighidoanele, am montat comenzile si ceasurile, semnalele si m-am jucat cu farul cand mai in fata, cand mai in spate, cand mai jos, cand mai sus doar ca sa-i pot concepe suportul. A!... Mi-au venit finalele de la galerii si pedalele pasagerului... Intors acasa m-am decis ca-n seara asta vopsesc melcul kilometrajului iar maine o sa incerc sa-i prind si roata din fata. Toata saptamana mi-am pierdut-o frecand mobreta pentru ca pana la capat absolut fiecare piesa-n parte a trebuit curatata cu smirghelul sau cu o pila fina de blestematia aia de vopsea electrostatica care intrase in toate locurile care nu se cereau sulemenite...ma rog, a mers mai greu decat ma asteptam insa am izbandit...

 

Am ceva poze insa nu le postez inca pentru a nu spulbera-n vant factorul "wow"...:)

 

Asfalt uscat si mare atentie la soferi! Enjoy the wind, boys!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Salut,

 

E frumoasa foc si daca ai oportunitatea s-o iei, ia-o pronto pana nu ti-o sufla careva. Ce mai stai??? Pune mana pe dansa si treci la coltul cafegiilor sa surubaresti cu noi.

 

Bafta!

 

salut am prezentat aceasta mobra ca este pretabila la un cafe veritabil ,pe mine nu ma lasat inima sa o trasform si am reconditionato in oarece masura si am duso cat de cat in starea originala, este din puct de vedere futionabil perfecta ar mai terebui sincronizate carburi care am sa le rezolv curand, in rest este OK cine este interesat de ea poate sa ma contacteze pe PM pentru mai multe detali si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut uite una adevarata pentru cafeuri ,patru in linie pornire si la pedala sase trepte de viteza editie limitata 1977 ,si ca bonus mai vine si cu motor de rezerva si este aici aproape nu germanica ...

Drãgutzã mobra si mie-mi place si culoarea.Dar seaua aia ,refãcutã de stim noi cine,stã ca dracu' lângã rezervor...Trebuia sã fie ascutzitã si chiar putzin urcatã pe rezervor. Ar fi trebuit sã studieze poze cu motocicleta înainte s-o facã,sã vadã cum arãta seaua originalã. Pãcat de seaua Corbin,una de-aia costã o grãmadã de bani...Mã bãtea un gând sã-mi iau asa una,pt. GS-ul meu. Am descoperit cã si pt. al meu,care-i GS 850 G,existã kickstarter. Ai sase trepte,pt. ca-i editie limitatã ? A mea are doar 5...Întâi o termin ca variantã de cruiser,si p-ormã,o fac reversibilã si-n stil café-racer.Schimb inclusiv bateria,care va fi una din aia LI polimer,ca sã fie cât mai micã si s-o pot ascunde în cocoasã.În spatele filtrelor de aer,o sã fie totul complet gooool...Cred cã mut de-acolo si rezervorul frânei spate. He,he....modific si cauciucurile,când trec de la un stil la celãlalt. Pt. cruiser,o sã fie cu white wall,si pt. café-racer,scot benzile albe.N-am decât sã dezumflu cauciucurile,sã scot benzile si sã le umflu la loc.

@essad: am descoperit c-aveam acasã niste blocuri de burete cu densitate ca de sea...Nu mai e cazul sã mergem sã comandãm .Mâine,m-apuc sã-l ajustez pe fundul tãu de sea.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@essad: am descoperit c-aveam acasã niste blocuri de burete cu densitate ca de sea...Nu mai e cazul sã mergem sã comandãm .Mâine,m-apuc sã-l ajustez pe fundul tãu de sea.

Darian, my brother from another mother',

 

Ai vazut vreodata un balerin la 192cm si 106kg oferind intr-o sufragerie un spectacol plin de virtuozitate demn de Bolshoi Teatr? Ei bine, imediat ce ti-am citit postarea de bucurie mi-am tras o pereche de "hamleți" si am trecut la executarea unei figuri dificile din "Spargatorul de Nuci" pentru a sarbatori cum se cuvine vestea pe care mi-ai dat-o. :)

Acum pe bune, m-ai bagat direct la 220v si nu mai am stare. Am sa dau o fuga la tipii cu materialele de sea pana-n 12 sau dupa ora 13:00 pentru ca sotia mea mi-a oferit drept martisor o programare la un control medical de rutina si probabil ca o sa pierd o ora pe la cabinet... asta, desigur, daca nu-l vad pe medic c-o supermanusa pe mana dreapta si c-o galeata cu vaselina in mana stanga ca sa zbor pe usa aia in 2 secunde ca o racheta in patru trepte... Ala cadou de martisor! "Dragul meu, pentru ca tu sa-ntampini primavara asa cum s-a pomenit din mosi stramosi, iti ofer drept cadou o sedinta la un nene care o sa-ti vâre-n dos o camera profesionala VHS cu brat articulat cu tot intr-o camera plina de studenti curiosi. O sa fie minunat"...

 

Ne auzim mai incolo, man, cand te sun de la depozit.

 

Asfalt uscat!

 

salut am prezentat aceasta mobra ca este pretabila la un cafe veritabil ,pe mine nu ma lasat inima sa o trasform si am reconditionato in oarece masura si am duso cat de cat in starea originala, este din puct de vedere futionabil perfecta ar mai terebui sincronizate carburi care am sa le rezolv curand, in rest este OK cine este interesat de ea poate sa ma contacteze pe PM pentru mai multe detali si poze.

@ Cisu

 

Man, de ce ne rascolesti inimile cu asemenea oferta porno? :) Conform obiceiurilor zonei din care provii, cam cu ce zestre ar trebui sa se prezinte familia unui petitor ca sa-ti bata pe la geamuri? Nunta mare boiereasca sau masa lunga campeneasca?

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@essad : Safi,nebunule,sã nu-ti vinã vreo idee,ai fi în stare s-o cumperi si pe-asta...!!!!! Nu-ti ajung 2 ( douã) CB750 plus Bonneville-ul ?! Apropo,cu ãla,vreau sã dau si eu,o turã...Ca prostimea,sã-mi fac si eu o pozã cu mine pe ea..."Damn,an iconic bike ",cum ar zice anglosaxonii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi am zguduit-o elegant...adica n-am facut nimic legat de proiectul meu dar, ca sa ma spal de pacate, mi-am propus ca-n seara asta sa vopsesc melcul kilometrajului asa ca astept ca lumile sa se duca la culcare si apoi actionez cu fermitate in sensul asta... Astept cu nerabdare ziua de luni.

 

Asfalt uscat



Hi there espresso drinkers,

 

Asa cum imi si propusesem, aseara am vopsit melcul, l-am lasat la dospit iar intr-o ora-l bag la cuptor sa-l calesc pentru ca maine sa-mi incalt definitiv mobreta... Poate ma suna si prietenul meu la care am vopsit jambele sa-mi spuna ca sunt gata si restul de piese si chiar ca incep saptamana intr-un mare fel. Azi am deschis complet pachetul cu finalele ambelor galerii si am savurat inceeet, batraneste, fiecare mm de piesa visand la cum o sa arate cafe-ul la final...a fost un moment chiar intim, daca pot spune asa :)

...si daca tot am avut timp mai mult, am luat la puricat toate fotografiile facute proiectului meu si m-am lasat purtat pe aripile nostalgiei gandindu-ma la cat de multe s-au facut, privind retrospectiv, si totusi la cat de multe mai sunt de facut in continuare... ma rog...

 

post-70651-0-37362400-1362321213_thumb.jpg

 

Am sa postez si un teaser, linistit fiind ca nu o sa arate asa la final asta ca sa nu "divulg" secretul...

post-70651-0-72022900-1362321715_thumb.jpg

 

Va asigur ca la final o sa fie un picut surprinzator...:)

 

Asfalt uscat si gratare tihnite, fratilor!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te citesc de ceva timp si acum chiar trebuie sa spun ca imi place foarte mult ce faci. Rotile si cadrul vopsit negru arata foarte bine. Mai bine ca nu ai lasat cadrul lacuit transparent, cum spuneai acum cateva saptamani. Sunt chiar curios cum o sa arate dupa ce ii pui la loc motorul si ii fac aripile etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Multumesc pentru vorbele incurajatoare. La un moment dat (sau chiar de mai multe ori nu numai odata) indoiala se strecoara-n tine punand stapanire pe ganduri si atunci vorbe ca cele rostite de tine iti sar in ajutor si te trec peste hop. Ei bine, dupa cum si banuiesti probabil, unul dintre acele momente de "cumpana" a fost si decizia pe care am luat-o referitoare la combinatia de culori; vroiam sa fie ceva inedit, indraznet si foarte pe gustul meu insa m-am temut ca voi risca un volum mare de munca si ca mai mult ca sigur as fi irosit o gramada de materiale pentru ca duceam lipsa de know-how-ul asupra unei tehnici optime, de un spatiu adecvat pentru vopsit si profesional utilat si, mai mult decat orice, de un vopsitor-artist cu mana de fier... conditii pe care nu le-ndeplineam atunci si sa fiu sincer, nici acum... asa c-am ales sa merg "la sigur", pe cai batatorite deja. De la alegerea pieselor si pana la etapele majore ale unui proiect, toate pot fi considerate momente de cumpana; culoarea armasarului, tipul de roti, aspectul motorului, linia generala a motocicletei, seaua, comenzile, semnalele, farul, deci clipe de indoiala am trait din plin, insa "secretul" meu a fost ca am inchis ochii si ca m-am avantat acolo unde instinctul mi-a dictat mai tare... daca alegeam calea ratiunii si acum stateam precum "Ganditorul de la Hamangia" in fata unei gramezi de fiare decapate... si bani...nimeni nu m-a avertizat ca sportul asta este intr-atat de costisitor, si chiar dac-ar fi facut-o, sigur nu-l ascultam. Situatia e comparabila cu momentul deciziei de a face copiii, cand toti ne avertizau ca nu e o plimbare prin parc ci un full-time job neplatit si plin de privatiuni insa cine pana mea avea urechi sa-i asculte? :) N-am regretat atunci si nu regret nici acum, si ma refer la ambele situatii descrise. Era doar o constatare. Acum referindu-ma strict la transformarea unei motociclete intr-un Cafe, sigur exista si alte cai cu mult mai ieftine, insa se cer temeinic documentate inainte de inceperea proiectului pentru ca altminteri nu prea mai ai spatiu de manevra si pierzi controlul intr-o asa masura incat ajungi sa navighezi numai pe unde vrea muschii curentului marin... Toate lectiile astea-mi vor fi de folos cand ma voi apuca de cel de-al doilea Cafe pentru ca m-am mai maturizat intre timp si pentru ca acum stiu cam cu ce se mananca hobby-ul asta; al doilea proiect va fi mult mai usor de incheiat, mult mai ieftin si mai ales mult mai rapid ca primul...apreciez ca in loc de 5-6 luni il voi putea incheia in jur de 4-4 1/2 luni, la cheie. Inc-odata, multumesc pentru incurajari.

Mai e mult pana-i putin asa ca tre' sa-i dau bice...

 

Asfalt uscat!



Buna seara,

 

...am polisat suruburi...ce naiba sa fac?...fac ceea ce tot fac de cateva zile-ncoa'. Vreau sa montez o piesa? Poliseaza surubul si piulita...poate si saiba daca e cu putinta. Pentru divertisment, azi am si sablat...si am tot sablat pana m-a luat cu dureri de spate...am sablat etrierii de frana, am sablat cateva alte mici piese...ceva dar nu-mi aduc aminte acu', oricum, multe si marunte, cam cat sa umplu o cutie de whiskey. Ce altceva am mai facut? ...Am luat tank-ul cu mine pentru ca maine sa-l livrez la prima ora la vopsitor sa-i mai dreaga nitel din luciul ala orbitor. A!...am dezansamblat scaritele si le-am pregatit de vopsit electrostatic asa ca maine am de fapt doua drumuri de facut la doi vopsitori...o sa-mi pierd o gramada de timp cu drumurile. Tot maine cumpar si materialele pentru sea pentru ca Darian s-o poata inchide cat mai repede...ce altceva?...Am facut ravagii in bucatarie, fratilor!. Maine ma omoara nevasta daca vede cum i-am mascarit casa...Am atarnat de lustra etrierii sablati azi si i-am dat bice cu vopsitul mai ceva ca-n vestul salbatic. Am facut o mizerie de m-am si minunat, nu alta. Wow! Sunt chiar curios sa aflu ce-o sa-mi spuna maine. Ce sa-i faci, nene? Arta cere sacrificii, n'est pas? Totu' e ca eu sa nu fiu cel sacrificat... Incep sa obosesc insa dau vina pe astenia de primavara...

Mai e putin...oricum, mai putin ca ieri...

 

Asfalt uscat



"Amu ci-ca era într-un sat un taran. Si taranul acela a esit odata în tarina sa samene niste papusoi. Si cum semana el, tocmai atunci s-a nimerit sa treaca pe-acolo Hristos si cu Sfântul Petrea. Hristos sa nu tace molcum si sa-si caute de drum?

- Da ce semeni acolo, om bun, întreba el.

- Ia, niste p#!& seman, raspunse taranul cu obraznicie.

- P#!& ai zis ca semeni, p#!& sa dea Dumnezeu sa se faca, zise Hristos, blagoslovind semanatura din treacat cu amândoua mâinile, si apoi se tot duse în drumul sau cu Sf. Petrea, care nu-si putea stapâni mierarea de cuvintele ce auzise ca au esit din gura lui Hristos, pentru ca niciodata nu mai vorbise Mântuitorul asa de buruenos."

Ion Creanga

M-am trezit la 5:30 sa bag la cuptor etrierii vopsiti aseara cu atata entuziasm si 30 de minute mai tarziu intra soacra pe usa..."Ce ai bagat la cuptor?"...Instantaneu mi-am amintit de Povestea Povestilor..."iaca, niste...piese" ii raspund eu cu gura plina, cat p-aci sa-i dau cu d'alea sfinte la prima ora a diminetii.

Ma rog, toate bune si frumoase. Azi am un program complicat si, daca ma ajuta vremea, am sa ma folosesc de Triumph sa scurtcircuitez timpii pentru ca altminteri nu mai termin io treaba pana pe la 15:00...si nu-ar fi pacat sa las mandrete de suruburi nepolisate, manca-le-ar tata de suruburi si piulite?... Frumoasa meseria asta de frecangiu de suruburi... E clar, incepe sa ma ma pasca Sindromul Stockholm...

Astazi ne urcam pe catwalk si facem poze sexy pentru ca diseara sa le punem pe forum asa ca o sa-i dam bice cu pusu' pe bigudiuri; daca Diavolul se-mbraca de la Prada, mobra mea se-mbraca din Soseaua Giurgiului, de pe Trafic Greu, de la David Silver Spares, de la Dime City Cycles, de la Flatracer, Feked si multi altii, deci e in mod cert mult mai rafinata-n gusturi... Scuze, vaporii de vopsea...

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase...mai ales primul:D

 

Essad ca sa vezi ca ascult...si ca invat din experienta altora...uite ce gume mi-am ales, tot Avon:

 

Front: Speed Master MKII

http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/speedmaster-mkii

 

Rear: Safety Milage MKII

http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/safety-mileage-mkii

 

Sfaturi,comentarii, obiectii?

 

PS: nu vad insa un pret! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua stimati cavaleri participanti la trafic,

 

Asa cum si prevedeam inca de dimineata, azi urma sa ma pierd in spatiu si timp, cu treaba prin Bucuresti, pana spre orele 15:00, insa ceea ce n-am anticipat este ca ma voi insela amarnic asupra orei, adecatelea 15 trecute fix care s-a transformat frumusel spre disperarea mea in 16:30...cumplit traficul de azi si naspa rau friguletul care m-a ciupit binisor pe la dej'te, mai ales pe la 10. Dupa, parca era mai bine, nene. Am dus ferataniile la vocsit, am luat ferataniile de la vocsit (altele), am luat pelea dupe rafturi de la depozit si i-am dus-o lui darian, am facut revizia la Triumph, am trecut si pe la Volkswagen Nord sa comand neste alea pentru o masina...d'astea.

Apoi m-am intors la atelier unde am montat roata, i-am montat provizoriu aripa, i-am tras tank-ul peste cadru si am performat (conform manualului pedofilului incepator) o serie de fotografii porno cu minore de 34 de ani. Iaca niste alea... Un cafecito por favor! Rock'n'Roll Baby!

post-70651-0-35245100-1362498778_thumb.jpg

post-70651-0-37216400-1362498784_thumb.jpg

post-70651-0-42122200-1362498790_thumb.jpg

 

Viva la Revolucion!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am montat definitiv aripa si roata fata, m-am mai jucat cu claxoanele sa vad cam pe unde le-as prinde si in ce se-ncurca pe acolo, am scos setul HEL de conducte metalice si le-am pus de proba pentru ca maine voi curata etrierii, voi inlocui garniturile si voi polisa pistoanele etrierilor. Tot maine incerc sa confectionez suportul de far si am sa dau o fuga pana la Hornbach sa cumpar niste suruburi. Ce altceva mi-am mai propus?...A!...Incep sa cumpar materialele cuptorului pentru calit piesele si schitez deja necesarul, de data asta serios, nu ca altadata. Lucrez singur si asta ma debusoleaza cumva pentru ca daca-ti propui un termen-limita la care chiar tii mortis, incepi sa intri-n vrie serios pe masura ce clepsidra se scurge. Incepi o chestie, descoperi ca ai nevoie de alta piesa care e nepregatita, te apuci de aia si dai peste alta provocare...si tot asa.. Pentru mine e primul proiect tehnic de o asemenea anvergura, o premiera as putea zice; pana la varsta asta am construit doua case, de nebun, cu ajutorul unor angajati de-ai mei, si nu cu mainile in buzunare dand indicatii ci cu mainile in beton, nene, insa nicand chestii profund tehnice, precum o motocicleta sau un autoturism...ce sa zic...M-am concentrat cat am putut eu de bine, m-am documentat si m-am mai dumirit si eu cum merge treaba...e migalos, e greu dar a' dracu' de frumos! Nu stiu daca si cat o sa ma bucur de motocicleta asta insa ceea ce stiu sigur este ca in ea am investit o gramada de suflet si asta o face speciala.

 

Pe maine, frati motociclisti



stie careva ce exhaust e?

E un "Short Megaphone Silencer", una din optiunile clasice pentru un Cafe Racer. Alte optiuni ar mai fi Pea-shooter-ul, Flare, Dunstall, Reverse Megaphone etc...Dzeu stie cate altele mai sunt...

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca scapi fara sa explici cu lux de amanunte de ce rezervorul vopsit cu ruginiu s-a facut peste noape rosu cu dungi albe, te inseli. Si sper ca fie buna explicatia, ca altfel vin la tine cu niste spray si ti-l restilizez si eu. :-L

 

P.S. Am uitat sa spun ca de aratat arata foarte bine, pare o vopsire de calitate.

Editat de KNO3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...