Banzay Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Bravo Banzay San! Deci in curand ai sa iesi cu cafecito-ul la plembare, ha? La mine-i de munca multa vreme de acu incolo insa las' ca termin si io in vitorul apropiat si am s-o scot la aer. Abia astept. Cat despre criteriile "extetice" (multumesc Politiei Romane) ramane de vazut cat de bine sau de rau o sa iasa...soon my friend, soon! Tocmai asta e chestia, ca nu prea e cafecito...inca Am incercat sa o aduc un pic pe linia de plutire ca sa ii fac ITP-ul si dupa sa incerc niste modificari (macar vreo 2 ani sa stau linistit)... Ca sa o fac pt. urmatorii ani si sa stau fara emotii as mai avea nevoie de: http://www.ebay.com/itm/Honda-Magna-Sabre-Interceptor-carburetor-fuel-tubes-VF45-VF65-VF700-/200900109157?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2ec6946365&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/4-VF700F-VF700C-VF750F-CARB-KITS-/190788156278?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2c6bdc3b76&vxp=mtr Mai trebuie sa verific suspensiile, care mi se par foooarte moi, dar sa le bag un picut de aer cu pompa sa vad cum se comporta, ca le-am scos aerul acum vreun an. Poza a iesit miscata. In graba mea de a nu tine motorul pornit f mult, am crezut ca filmez, dar nu am fost atent si singura chestie care a iesit a fost poza asta tremurata. Editat Februarie 24, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) 'morning Fine Cafe Gentlemen, Niste vd inspirationale... Metodica abordare, n-am ce zice. Tipu' a fost consecvent si rabdator dupa cum putem vedea in clipurile lui. N-a tras-o pe dreapta mai mult decat a fost necesar si asta-i misto. Pas cu pas. Asa am sa fac si eu cu cealalta Honda. In cateva saptamani o inmatriculez asa cum e acu' sau, ma rog, dupa ce o mai reglez nitel pe la carburatoare si frane urmand ca mai apoi s-o programez la "proceduri", "liposuctii" si altele. Ne auzim mai tarziu dupa ce ridic mobra de la vopsit. Numa bine Dupa mai putin de 48 ore de travaliu electrostatic mi s-a nascut "copilul"...are 10-15 kile (fara jante) si e negru, manca-l-ar tata...da' mat. Mi-au dat si lacrimile de bucurie cand l-am scos de la maternitate, atat eram de emotionat. Acu tre' fug cu el acasa si dupa ce matur pe jos si dau cu levantica pe la usi o sa-l dau jos din masina ca sa-l ung pe la gauri cu vaselina. Frumos o mai fi fost tac'su de a iesit atat de reusit asta micu'.. ... Hai sa traim cu totii si sa fim sanatosi! Poze mai tarziu! Buna seara, Am ajuns cu mobra la atelier si nici n-am apucat sa curat bine ca ma suna de la curierat ca mi-au ajuns piesele comandate asa ca hop in masina si da-i bice la deal dupa ele. Maine ma apuc de montaj. poze: Pe mai tarziu God Morgon, Ma uit pe geam, vad ca inca mai ploua si incepe sa-si faca loc sentimentul ca traiesc intr-un fiord Norvegian si ca e luna noiembrie. Ca tabloul sa fie intregit mie-mi lipsesc din piesaj doar vreo doua baleniere si un far pentru ca Marea Norvegiei s-a format deja, balta cu balta, ascunzand in adancurile ei comori si secrete de nebanuit...urmeaza valurile si pescarusii. "Eg føler meg sjuk" (ma simt rau) cand ma gandesc c-o tine tot asa pana joi sau vineri intrebandu-ma totodata daca n-ar fi intelept sa-mi scot caiacul si sa-l priponesc pe langa usa de la intrare. "Gå å knull morra de" (aaaa...sa incerc o traducere a la Irina Nistor: ia mai du-te dracului!) ploaie!... Azi cobor panta dealului "if iu nou uat ai min" si incep sa-mi reconstruiesc mobreta piesa cu piesa. Avand in vedere ca motorul inca nu-i vopsit pentru ca inca n-am cuptor, mobra no sa fie mai mult de un banal exoschelet cu doua roti (de una sunt sigur)...nu tu sea (azi i-o dau lui Darian), nu tu jambe (azi sau maine sunt gata vopsite) nu tu articulatii semighidoane (ca-n cazul jambelor, azi sau maine sunt gata) nu tu capace laterale vopsite...astea raman un subiect inca in dezbatere estetica...si totusi, azi am de lucru serios, nu gluma. Trebuie sa-mi cumpar lantul principal ca de pinioane m-am ocupat mai de demult, ulei de furca, lichid de frana si alte cateva mici detalii...azi sablez etrierii pentru ca diseara am in plan sa bag la cuptor o tava cu "deux disc de frein avec des etriers flambe a la Carcassonne"...mmmm...copiii si nevasta o sa sara in sus de bucurie si...n-am idee in clipa asta cate lucruri mai sunt de facut insa stiu ca n-o sa fiu dezamagit; lista e deschisa si lunga rau. Trebuie sa plec la atelier asa ca pe mai tarziu. "Ser deg seinare", fratilor! Editat Februarie 26, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Uaaaa...raiul celor indragostiti de fiare cred ca asa arata De ce nu ai dus si etrierii la vopsit electro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Uaaaa...raiul celor indragostiti de fiare cred ca asa arata De ce nu ai dus si etrierii la vopsit electro? Salut... Si mie mi-a inmuiat genunchii poza aia cu piesele...Aveam lacrimi in ochi si muci pe obraz de emotie ca un tzanc abandonat pe peronul garii...Pentru etrieri, piese pe care urmeaza sa le dezmierd in seara asta, am cumparat vopsea termorezistenta din familia celei folosite deja pe motor. E speciala pentru asa ceva. Abia astept sa ajung acolo insa m-am luat cu mainile de cap cand am pus pe hartie cate am de facut intr-o singura saptamana si deja sunt la jumatatea ei... busy, busy bumblebee... Ne auzim mai tarziu! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 desi mai e destul pana departe..........te invidiez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Divingpixel Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Sursa de inspiratie, dream corner, sau cum vreti voi sa il numiti : http://www.bikeexif.com/ Multe pagini cu o gramada de bijuterii. Lectura placuta. Editat Februarie 26, 2013 de Divingpixel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 O parere despre Kawasaki KZ 300/400? link mobile: >>> Kawasaki LTD 305(KZ 305 CSR) Asfalt uscat, Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut, http://www.bikeexif.com/kawasaki-kz400 Pare o platforma destul de generoasa din moment ce net-ul e plin de proiecte cafe pe baza lui kawa kz400. Vad ca in genere s-a operat zona din spate a mobrei si putin de tot la top-tree, sau jug cum am invatat ca i se spune, zona unde vine prins bordul... CB-ul de pilda, are partea superioara a jugului profilata destul de suparator si n-o poti lasa de nebuna asa daca n-o astupi cu diverse accesorii. Eu am inlocuit-o cu o piesa prelucrata la CNC care are alt gen de prinderi, mult mai discrete, pe care la o adica le poti lasa asa daca nu te deranjeaza...si daca e legal desigur sa nu pui turometru si acceleratie si reusesti sa treci de RAR. Ocazie s-o cumperi, tupeu si imaginatie s-o prelucrezi si bani seriosi s-o termini asa cum ti-ai dori...in rest, numa' sanatate! Bafta! Bonsoir mes amis, Azi am tras ca un caine sa-i inchid rotile ca sa i le pun pe cadru si intr-un final am reusit s-o zgudui pe jumatate pentru ca nu mi-am mai gasit un surub, arza-l-ar focu' de fier. Am rascolit atelierul ala de mi-a iesit pe nas si parca-l inghitise pamantul, nu alta. Am afurisit cat pentru trei vieti si intr-un final, iata-l!. Am pus anvelopele pe jante si arata intr-un mare fel, zau!. Nu regret ca n-am luat Firestone Vintage Deluxe. Astea arata superfrumos si m-am felicitat pentru alegerea facuta. Am vopsit pinioanele si alte cateva piesulici enervante care se cereau sulemenite si am lustruit suruburi...cam d'astea...maine sper sa-mi ridic jambele furcii ca sa asez mobra pe picioarele ei. Poze pe maine. Numa' bine, Fratilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Eu ma gandeam sa o las asa...adika sa nu fac mari modificari...o sha...niste semigidoane dar nu foarte aplecate(ca am inteles ca au multe pozitii in care se pot monta)sau un ghidon ca de pe diablo de l-ai pus tu....furca poate un pic scurtata...2 minigages...si restul pe parcurs(evacuare..cauciucuri...vopsea.detalii.) Care ar fi sansele sa iau asa ceva intre '85-'90....gata de drum fara probleme mecanice? Cred ca am restrans cautarile la SR 400/500 si KZ 305CSR/ 400? Ce ar trebui sa stiu despre motorizarile la astea 2? Sau alte sugestii? Multam fain cafengii! O seara faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianradu Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 salut, pentru cine vrea sa vada cum se face un rezervor - https://www.wetransfer.com/downloads/8f3090438c4c4d2ee31e33f0b48708fa20130224021406/e2e11cd72dd82583453d89caec6cbb9420130224021406/e48679 si felicitari pentru topic. singurul forum pe care il citesc zilnic ca sa nu pierd nicio etapa din evolutia proiectelor voastre. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 PS: Pe cand niste poze cu bestia Jante+gume...tank..asa de amoru artei?Ce se mai aude de sha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianradu Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) [media]http://vimeo.com/49809001[/media] si un road-trip Editat Februarie 26, 2013 de cristianradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) salut, pentru cine vrea sa vada cum se face un rezervor - https://www.wetransfer.com/downloads/8f3090438c4c4d2ee31e33f0b48708fa20130224021406/e2e11cd72dd82583453d89caec6cbb9420130224021406/e48679 si felicitari pentru topic. singurul forum pe care il citesc zilnic ca sa nu pierd nicio etapa din evolutia proiectelor voastre. spor Salutare, Man, multumesc pentru feedback-ul pozitiv. Topicul asta a fost inspirat indirect de Black Wolf, un prieten de-al meu si veteran pe aici, care mi-a sugerat ca pe motociclism.ro gasesc ajutor in toate domeniile legate de motocicleta de la oameni care, vorba americanului, "pun banii acolo unde le este si gura", adica ceea ce spun asta si fac...si stiu ce fac. Pe vremea aia cautam raspunsuri la enorm de multe intrebari iar cu ajutorul site-ului astuia, youtube-ului si forumurilor care mai de care mai neasteptate, aproape toate dintre ele (raspunsurile) au venit unul cate unul... Comunitatea motociclistilor este in general unita, dar cea de pe motociclism.ro este ca un Fine Gentlemen's Club. Sefu'...vezi ca trec pe la casierie... Intotdeauna mi-au placut provocarile si chiar visam la ceva indraznet, nemaifacut de mine pana in clipa deciziei de a-mi construi Cafe-ul, dar cum vorba aia "ai grija ce-ti doresti caci s-ar putea indeplini", proiectul asta mi-a cam depasit asteptarile si fara sustinerea sotiei mele nu as fi ajuns nici macar la jumatatea etapei in care sunt acum. Sper din toata inima ca in curand sa putem vorbi de o cat mai mare comunitate Cafe in Romania. Asfalt uscat. PS: Pe cand niste poze cu bestia Jante+gume...tank..asa de amoru artei? Ce se mai aude de sha? salut, Jantele sunt incaltate si arata bestial (parerea mea) iar cu ajutorul lui Allah maine le leg de cadru pe amandoua...Seaua e pe teava pentru ca maine il aduc pe Darian la mobreta ca sa-si dea cu parerea la locul crimei. Poze cat mai curand... Asfalt uscat Gooooood morning Cafe Drinkers!... this is Cafe Station Culinary Edition 2.0 on whatever frequency our muscles fuckin' want so give your boss the finger and let's Rock'n'Roll! In emisiunea din dimineata asta superba va vom prezenta o reteta delicioasa si nu foarte greu de gatit chiar si de catre cei cu talente culinare foarte putin exersate. Cu ajutorul bucatarului redactiei noastre va vom indruma pas cu pas asa ca suflecati-va manecile si haideti sa pornim in aceasta minunata aventura epicureeana. ingrediente: -2 discuri suculente de frana, de preferinta EBC, maturate cel putin 24 de zile, cu foarte putina grasime pe ele -100 ml de diluant de cea mai buna calitate -10 sau chiar 20 tamponele rotunde din coton din rezerva strategica a sotiilor/prietenelor/fiicelor Dvs...hmmm...intotdeauna ne-am intrebat de ce ma-sa le fac atat de mici pentru ca la fiecare sedinta de demachiat se consuma cu zecile...de ce nu un supertampon?..ati vazut cat de ingrozitor arata dupa ce sunt tavalite prin smacolinele alea? Juri c-au scapat mutilate dintr-un atac cu arme chimice... revenim... bucatelele alea tembele sau -10/20 de betisoare de urechi -un cutter -o rola de scotch tape -hartie -sare si piper dupa gust Pentru sos -Un tub spray termic la culoarea dorita. Noi o sa folosim Gold Mod de preparare: Se iau discurile, unul cate unul si se ung cu diluant pentru a indeparta grasimile. Se mascheaza (dupa dorinte) zonele care nu se vor gatite folosindu-va de scotch tape si de hartie. Se va lua in calcul ca sunt doua fete de vopsit asa ca procesul se va repeta si pe partea cealalta. Dupa ce au fost pregatite astfel, se trece la prepararea sosului dupa cum scrie pe ambalajul acestuia: se agita un minut pana se considera ca bila metalica din recipient a agregat tot compusul. Se ia o ultima gura de oxigen proaspat pentru urmatoarea ora si se trece la aplicarea primului strat. Se asteapta zece minute apoi se repeta aceeasi procedura de inca doua ori. Se va intoarce discul pe cealalta parte si se vor repeta pasii descrisi mai sus. Se lasa peste noapte la fezandat A doua zi se vor lua tamponelele alea imbecile sau betisoarele de urechi, se vor inmuia in diluant si se vor rectifica zonele gatite in seara precedenta. Se preincalzeste cuptorul la 100 de grade si dupa ce ne-am asigurat ca temperatura a fost atinsa se vor introduce la cuptor pentru o ora. Dupa o ora se scot discurile din cuptor, se aseaza pe un platou, se asezoneaza cu ce vreti Dvs, se pun sare si piper dupa gust si...pofta buna! Poze...mai tarziu! Asfalt uscat! ERATA: In reteta noastra de mai devreme s-a omis o etapa destul de importanta: Dupa maturarea discurilor se va indeparta masca si abia apoi se vor rectifica suprafetele vopsite. Important: nu introduceti discurile mascate in cuptor! Se altereaza gustul bucatelor si munciti doua zile sa indepartati prostia aia de scotch tape!. Va multumim. Redactia Editat Februarie 27, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianradu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 How to build a cafe seat: https://vimeo.com/13475410 https://vimeo.com/13503919 https://vimeo.com/13615650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Buna si insorita dimineata! Azi sigur o sa vad multi frati cum dau cu flit de pe mobrele lor masinilor din coloanele formate la semafor iar eu o sa spumeg de invidie, sau cel putin asa o sa stea lucrurile in prima parte a zilei, ca-n a doua parte...oh, stati asa, tot asa o sa stea pentru ca ma duc cu Darian sa cumparam buretele pentru sea... e nasol, da' cine o sa aibe seaua gata in curand? Moi! Programul meu de ieri: Dimineata m-am dus dupa jambele furcilor si dupa contraaripa care erau gata vopsite, l-am luat din zbor pe Darian de acasa, l-am dus la atelier, am dezbatut intens si constructiv subiectul seii, l-am dus inapoi acasa, m-am intors la atelier, am lasat masina, m-am dus cu Triumph-ul pana la birou de unde am apucat pachetul cu burdufurile furcii comandate din UK venit deja de doua ore, m-am reintors la atelier, am constatat ca am uitat sa iau ulei de furca si alte cateva rahaturi, m-am dus la United Motors, am facut programare Triumph-ului, am cumparat rahaturile si m-am reintors la atelier, loc de unde am plecat zorit spre casa pe la 22:30, iute ca vantul ca s-o iau inaintea divortului...ETA 23:00 iar divortul meu era multi km in spatele meu ...pfua! Ramasesem fara suflare... Am reconstruit furca, am identificat fiecare surub in parte, am pus saibele din cupru, alea noi noute, am pus uleiul, burdufurile si...sincer, la final plangeam de emotie ca activistii de partid la moartea lui Kim Jong-Il, adica in genunchi, cu racnete si batand cu pumnii in podea... ...asta da imagine! Dupa acest moment nord-coreean de mare finete m-am readunat si am izbutit sa reconstruiesc, cat m-au lasat cheile pe care nu le am inca, bascula si ambele roti. Pus sabotii noi, pus arcuri noi, pus garnituri, simeringuri si O-ringuri noi...tat, tat, tat, de jur-imprejur era nou... Azi leg furca, montez ghidoanele, asez ceasurile, montez comenzile, semnalele si toate cele ca s-o trec printr-o sesiune de photo shooting... Pe mai tarziu, fartatilor O parere despre Kawasaki KZ 300/400? link mobile: >>> Kawasaki LTD 305(KZ 305 CSR) Asfalt uscat, Fanu. @ Fanu, Patit fiind deja cu a mea mobra, am intrebat pe la United Motors in ce masura KZ300/400 poate fi resuscitat cu piese noi prin dansii iar baietii de acolo mi-au spus ca acel model e strictly Japan asa ca ABORT!!!! ABORT pana nu-ti pierzi mintile incercand sa gasesti piesele necesare pentru dansa...asta dac nu cumva ai o romancuta emigrata sau dansatoare in Japan printre cunostintele tale, care te-ar putea ajuta. No ofence, eu am avut una d'asta, dansatoare, da' prin Coreea de Sud... - Draga mea, daca citesti postarea asta, afla ca ai cunoscut-o si tu si stii bine ca n-a fost nimic intre noi - ..sunt insurat, asta e!...revenim... Deci, intereseaza-te mai intai pe la Kawasaki daca modelul agreat de tine a fost produs pentru Europa, altminteri ciuciu piese. Bafta la shopping! @ cristianradu Foarte instructive filmuletele tale. Mi-e ciuda ca initial ma gandisem si eu la un schelet din sarma insa un prelucrator in tabla m-a sfatuit prost ca nu va merge si ca se va deforma cu usurinta, arza-l-ar focu'!...Gandeam ca dac-o "desenez" din sarma de 4 sau de 6mm, pot obtine exact forma dorita pe care ulterior sa mulez o tabla; tipu' asta a sudat poligoane din tabla iar solutia asta e si mai simpla. Wow! Cand ma gandesc cat m-a hamalit seaua aia a mea ca pe hotii de cai.. pe urmatoarea sigur o s-o fac urmand procedeul aratat de tipul ala. Cool! Asfalt uscat! Editat Februarie 28, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Multumesc de avertisment! Am sa ma interesez sa vad daca se gasesc prin Elvetia/Franta! La urma urmei...de asta m-am si apucat sa ma documentez cu 7 luni inainte! Dintrun "defect profesional" ...acela de a fi documentat la sange...de a fi meticulos si pregatit pt orice situatie neprevazuta...si oricat de neprevazuta ar putea fi ea cineva tot a trecut prin ea! Asa ca...iata-ma cu o juma de an inainte ...prospectand piata pentru motor donator de schelet si motor...nu prea vechi....dar nici prea nou ca nu-mi permit....cu liste de site-uri si forumuri...care mai de care pline la refuz de sfaturi si povete! Liste de piese..oameni talentati care sa ma ajute in chestiile delicate..ex: Darian. Am invatat ca E-bay est mon ami, ca jantele spitate is un pic de bataie de cap intrucat trebuie avut grija de ele si intretinute ca pe altceva...ca niste mini gages nu-s f scumpe, ca Firestone Deluxe nu-s f indicate..si am gasit si alterantivele, ca nu toate motoarele suna cum as vrea eu..dar o toba sport poate face diferenta,si ca sunt o sumedenie de magazine online cu piese pt cafe...ca Dime city cycles! Am invatat ca protectia e f importanta....scumpa....si poti arata f cool daca ai un pic de ochi estetic:D Asteptam poze cu sufletul gramada! Asfalt uscat, Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 salut uite una adevarata pentru cafeuri ,patru in linie pornire si la pedala sase trepte de viteza editie limitata 1977 ,si ca bonus mai vine si cu motor de rezerva si este aici aproape nu germanica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 'seara, Am lustruit la suruburi si piulite de m-am urcat pe pereti; cum dadeam sa mai adaug o piesa cum hop, alt surub si alta piulita de lustruit...Mama, si cate mai sunt!!! I-am pus semnalele, stopurile spate, contraaripa, bascula, oala cu saboti, sprocketu' (nu-mi vine acum cum se zice) si i-am dat un sut temporar in dos cat sa vad cum sta tot ansamblul in general...si sta binisor...Desigur, in buna traditie a casei nu m-am abtinut si iarasi am mai schimbat ceva asa, pe ultima suta de metri iar maine o sa si trec la fapte...nimic serios, tine doar de estetica... o sa iasa bine daca ma ajuta Black Wolf... am gaurit si capacul lateral pentru contact, solutie de care sunt tare mandru... Maine ii pun si furca dupa ce montez rulmentii si camasile pe dansa si trec la montat comenzile ca sa ma dumiresc cum naiba montez farul, semnalele fata, claxonul si regulatorul ala striat de la baterie;...cum ma-sa i-o zice nu stiu... ca dracu', iau lectii de mecanica de pe net si am invatat numai termeni englezesti...asa, fratilor, pinion ii zice blestematiei aleia de roata dintata...Pinion...Sunt fleasca de oboseala dar fericit ca-n ziua de vizita la bordel. Am lucrat in photoshop cate ceva si maine dau fuga fuguta sa rezolv "cestia" de care va spusei mai devreme...stiti voi, aia cu "extetica"...O sa fie inedita, sper! am tras cateva fotografii cu telefonul la lumina chioara din atelier... salut uite una adevarata pentru cafeuri ,patru in linie pornire si la pedala sase trepte de viteza editie limitata 1977 ,si ca bonus mai vine si cu motor de rezerva si este aici aproape nu germanica ... Salut, E frumoasa foc si daca ai oportunitatea s-o iei, ia-o pronto pana nu ti-o sufla careva. Ce mai stai??? Pune mana pe dansa si treci la coltul cafegiilor sa surubaresti cu noi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 1. Frumoasa si cu 2 3 sute se transforma una 2! 2. Unde e de vanzare? ca nu am gasito...cati bani? si care e faza cu al 2-lea motor? De unde ? de ce? circumspect si eu ca tot romanu' ...In ce stare e? functioneaza...ruleaza....gata de drum? 3. Urata culoare ) ha ha 4. 500 cmc ...dar la anii ei ma gandesc ca nu e neaparat fasneata cat sa faca probleme unui incepator...nu? 5. Essad sincer...nu-mi place rotundul ala stiu acolo vine vreun numar de curse...sau ceva...dar mie nu-mi place...dar important e sa iti placa tie. 6. Frumoase cauciucuri....un pic mai gros balonul si era perfect! Dar cum mie imi plac mai mult spre brat...tracker sau...pur si simplu am eu alt ochi....alt gust....it's ok to be different...we all have a picture of our dream bikes:D felicitari cu bijoux-ul tau! PS: Essad ce ma fac eu cand o incepe sa ma lase partea mecanica....e din '77....si are vreo cativa km sigur... Mecanica nu cred ca ma apuc sa invat....can't teach an old dog new tricks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Buna dimineata Baeti! Chiar ca e buna! Va mananca-n degete sa le scoateti din garaje, nu? Si pe mine! Azi o sa ma fatai cu dansa prin oras de numa' numa' asa ca poate ne vedem pe strada. Programul pe ziua de azi e fracturat rau din ratiuni ce tin de 1 Martie si alte obligatii in conditiile in care nu stiu de ce sa ma apuc mai intai; prioritate no#1 e furca fata. Cu cat o termin mai repede cu atat o sa-mi dau seama cum vine farul; nu de alta dar chiar trebuie sa stiu pentru ca o sa confectionez suportul dansului, piesa care va trebui sa fie gata cat de curand ca sa fac vant vopsitorului si ultimul pachetel de primavara. Apoi, ma asteapta o tona de suruburi de lustruit, etrieri frana de sablat, mici piese de vopsit si ...bleah, cuptorul ala de confectionat... Deci, ca sa n-o mai zguduim aiurea, hop sus in picioare si, ca sa citez un muncitor de pe un santier, "beeeeeeei, la munchea, nu la intins mana!"...accentul e greu de reprodus dar va asigur ca face toti banii! Pun salopeta pe mine, asez banditeste "cashcheta" cu lampas mai intr-o parte, asea, trag cizmele din cauciuc Burberry, stiti voi, alea numarul 48 la picior, apuc de coada Inima lui Stalin, scuip un martisor galbui in palme si intr-un sut...Noroc bun! Buna seara domnilor! Care ai dat cu batu'-n "viespar" de au iesit cu totii-n strada cu mobrele sa-i sperie pe soferi, ha? Plin, da' plin de motociclisti azi! Ihaaaa! Daca tot a fost 1 Martie si am iesit prin oras cu diverse comisioane i-am vazut cum zumzaiau mai cate doi, mai cate trei si era misto rau. Back to black: azi am incheiat furca, am pus semighidoanele, am montat comenzile si ceasurile, semnalele si m-am jucat cu farul cand mai in fata, cand mai in spate, cand mai jos, cand mai sus doar ca sa-i pot concepe suportul. A!... Mi-au venit finalele de la galerii si pedalele pasagerului... Intors acasa m-am decis ca-n seara asta vopsesc melcul kilometrajului iar maine o sa incerc sa-i prind si roata din fata. Toata saptamana mi-am pierdut-o frecand mobreta pentru ca pana la capat absolut fiecare piesa-n parte a trebuit curatata cu smirghelul sau cu o pila fina de blestematia aia de vopsea electrostatica care intrase in toate locurile care nu se cereau sulemenite...ma rog, a mers mai greu decat ma asteptam insa am izbandit... Am ceva poze insa nu le postez inca pentru a nu spulbera-n vant factorul "wow"... Asfalt uscat si mare atentie la soferi! Enjoy the wind, boys! Editat Martie 1, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Salut, E frumoasa foc si daca ai oportunitatea s-o iei, ia-o pronto pana nu ti-o sufla careva. Ce mai stai??? Pune mana pe dansa si treci la coltul cafegiilor sa surubaresti cu noi. Bafta! salut am prezentat aceasta mobra ca este pretabila la un cafe veritabil ,pe mine nu ma lasat inima sa o trasform si am reconditionato in oarece masura si am duso cat de cat in starea originala, este din puct de vedere futionabil perfecta ar mai terebui sincronizate carburi care am sa le rezolv curand, in rest este OK cine este interesat de ea poate sa ma contacteze pe PM pentru mai multe detali si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) salut uite una adevarata pentru cafeuri ,patru in linie pornire si la pedala sase trepte de viteza editie limitata 1977 ,si ca bonus mai vine si cu motor de rezerva si este aici aproape nu germanica ... Drãgutzã mobra si mie-mi place si culoarea.Dar seaua aia ,refãcutã de stim noi cine,stã ca dracu' lângã rezervor...Trebuia sã fie ascutzitã si chiar putzin urcatã pe rezervor. Ar fi trebuit sã studieze poze cu motocicleta înainte s-o facã,sã vadã cum arãta seaua originalã. Pãcat de seaua Corbin,una de-aia costã o grãmadã de bani...Mã bãtea un gând sã-mi iau asa una,pt. GS-ul meu. Am descoperit cã si pt. al meu,care-i GS 850 G,existã kickstarter. Ai sase trepte,pt. ca-i editie limitatã ? A mea are doar 5...Întâi o termin ca variantã de cruiser,si p-ormã,o fac reversibilã si-n stil café-racer.Schimb inclusiv bateria,care va fi una din aia LI polimer,ca sã fie cât mai micã si s-o pot ascunde în cocoasã.În spatele filtrelor de aer,o sã fie totul complet gooool...Cred cã mut de-acolo si rezervorul frânei spate. He,he....modific si cauciucurile,când trec de la un stil la celãlalt. Pt. cruiser,o sã fie cu white wall,si pt. café-racer,scot benzile albe.N-am decât sã dezumflu cauciucurile,sã scot benzile si sã le umflu la loc. @essad: am descoperit c-aveam acasã niste blocuri de burete cu densitate ca de sea...Nu mai e cazul sã mergem sã comandãm .Mâine,m-apuc sã-l ajustez pe fundul tãu de sea. Editat Martie 1, 2013 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 @essad: am descoperit c-aveam acasã niste blocuri de burete cu densitate ca de sea...Nu mai e cazul sã mergem sã comandãm .Mâine,m-apuc sã-l ajustez pe fundul tãu de sea. Darian, my brother from another mother', Ai vazut vreodata un balerin la 192cm si 106kg oferind intr-o sufragerie un spectacol plin de virtuozitate demn de Bolshoi Teatr? Ei bine, imediat ce ti-am citit postarea de bucurie mi-am tras o pereche de "hamleți" si am trecut la executarea unei figuri dificile din "Spargatorul de Nuci" pentru a sarbatori cum se cuvine vestea pe care mi-ai dat-o. Acum pe bune, m-ai bagat direct la 220v si nu mai am stare. Am sa dau o fuga la tipii cu materialele de sea pana-n 12 sau dupa ora 13:00 pentru ca sotia mea mi-a oferit drept martisor o programare la un control medical de rutina si probabil ca o sa pierd o ora pe la cabinet... asta, desigur, daca nu-l vad pe medic c-o supermanusa pe mana dreapta si c-o galeata cu vaselina in mana stanga ca sa zbor pe usa aia in 2 secunde ca o racheta in patru trepte... Ala cadou de martisor! "Dragul meu, pentru ca tu sa-ntampini primavara asa cum s-a pomenit din mosi stramosi, iti ofer drept cadou o sedinta la un nene care o sa-ti vâre-n dos o camera profesionala VHS cu brat articulat cu tot intr-o camera plina de studenti curiosi. O sa fie minunat"... Ne auzim mai incolo, man, cand te sun de la depozit. Asfalt uscat! salut am prezentat aceasta mobra ca este pretabila la un cafe veritabil ,pe mine nu ma lasat inima sa o trasform si am reconditionato in oarece masura si am duso cat de cat in starea originala, este din puct de vedere futionabil perfecta ar mai terebui sincronizate carburi care am sa le rezolv curand, in rest este OK cine este interesat de ea poate sa ma contacteze pe PM pentru mai multe detali si poze. @ Cisu Man, de ce ne rascolesti inimile cu asemenea oferta porno? Conform obiceiurilor zonei din care provii, cam cu ce zestre ar trebui sa se prezinte familia unui petitor ca sa-ti bata pe la geamuri? Nunta mare boiereasca sau masa lunga campeneasca? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 @essad : Safi,nebunule,sã nu-ti vinã vreo idee,ai fi în stare s-o cumperi si pe-asta...!!!!! Nu-ti ajung 2 ( douã) CB750 plus Bonneville-ul ?! Apropo,cu ãla,vreau sã dau si eu,o turã...Ca prostimea,sã-mi fac si eu o pozã cu mine pe ea..."Damn,an iconic bike ",cum ar zice anglosaxonii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Salutare, Azi am zguduit-o elegant...adica n-am facut nimic legat de proiectul meu dar, ca sa ma spal de pacate, mi-am propus ca-n seara asta sa vopsesc melcul kilometrajului asa ca astept ca lumile sa se duca la culcare si apoi actionez cu fermitate in sensul asta... Astept cu nerabdare ziua de luni. Asfalt uscat Hi there espresso drinkers, Asa cum imi si propusesem, aseara am vopsit melcul, l-am lasat la dospit iar intr-o ora-l bag la cuptor sa-l calesc pentru ca maine sa-mi incalt definitiv mobreta... Poate ma suna si prietenul meu la care am vopsit jambele sa-mi spuna ca sunt gata si restul de piese si chiar ca incep saptamana intr-un mare fel. Azi am deschis complet pachetul cu finalele ambelor galerii si am savurat inceeet, batraneste, fiecare mm de piesa visand la cum o sa arate cafe-ul la final...a fost un moment chiar intim, daca pot spune asa ...si daca tot am avut timp mai mult, am luat la puricat toate fotografiile facute proiectului meu si m-am lasat purtat pe aripile nostalgiei gandindu-ma la cat de multe s-au facut, privind retrospectiv, si totusi la cat de multe mai sunt de facut in continuare... ma rog... Am sa postez si un teaser, linistit fiind ca nu o sa arate asa la final asta ca sa nu "divulg" secretul... Va asigur ca la final o sa fie un picut surprinzator... Asfalt uscat si gratare tihnite, fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.