Sari la conținut

Postări Recomandate

:) Daca socotesc proiectul asta in pagini, cifra de 29 nu-i chiar o eternitate desi mie mi s-a parut asa... Cand m-or lasa autoritatile s-o scot la aer o sa va dau de veste si o sa facem prezentarile cum se cuvine intr-un cadru mai festiv, mai campenesc, cu mici si bere... :)

Eu aduc cantaretii! http://www.youtube.com/watch?v=_TjGQbUz36Q

Inca o data felicitari si sper sa te mai incumeti la un proiect!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Neata Baeti,

 

Asta a fost ieri. Gata, a trecut. Acum trec la reglaje. O sa verific aerisirea busonului de benzina, fuel petcock-ul, cablurile de la acceleratie, o sa inchei ambreiajul si azi ii montez lantul... Ehe, mai avem...

 

Multumesc pentru aprecieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm dn cauza faptului ca nu sunt in bucuresti, abia de luni o sa fac lobby pe la amici care au gopro`uri sau alte dracii de genu si la prima ieseala tragem pe filmmm !!! spor in continuare si sa ne vedem ranjind pe sub casti pe strada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata Baeti,

 

Asta a fost ieri. Gata, a trecut. Acum trec la reglaje. O sa verific aerisirea busonului de benzina, fuel petcock-ul, cablurile de la acceleratie, o sa inchei ambreiajul si azi ii montez lantul... Ehe, mai avem...

 

Multumesc pentru aprecieri

Hai sa te vad ca invarti rotile! Bravo Man, esti tare, ce sa mai vorbim altceva... Cand ne-am intalnit am promis ca te ajung din urma, dar mama masii de treaba, inca astept niste tubulete amarate pt. carbelitor la VF. Deja se fac 2 saptamani pt. niste tuburi de nu au impreuna 12 cm :)

 

Hai sa auzim de bine si inca o data, FELICITARI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, domnule! Si eu am un Suzuki GSX 250 din 1986 pe care ma gandeam sa il fac Cafe Racer, dar drumul e lung al dracului si a mea inca nu e in totalitate functionala.

Motoreta e bestiala. De fapt bestiala e un cuvant prea mic pentru ce forma, mai ales ca e una dintre foarte putinele din Romania!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, domnule! Si eu am un Suzuki GSX 250 din 1986 pe care ma gandeam sa il fac Cafe Racer, dar drumul e lung al dracului si a mea inca nu e in totalitate functionala.

Motoreta e bestiala. De fapt bestiala e un cuvant prea mic pentru ce forma, mai ales ca e una dintre foarte putinele din Romania!

Pai ce are de nu e functionala? E o problema grava, de motor ceva? Ca ar fi pacat de ea sa nu o aduci printre cei vii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am reusit sa o pornesc, am reusit sa ii rezolv si cutia, dar deocamdata ma cam supara carburatoarele. Membranele pentru vacuum au niste fisuri mici in ele si nu gasesc sub nicio forma unele bune la un pret rezonabil. Galeria de admisie are zona de contact, care vine prinsa de motor, plina de fisuri si trage o groaza de aer fals pe acolo. Nu am cablu de acceleratie. Nu am furtun pentru frana pe fata. Nu am cablu de ambreiaj. Nu am baterie. Nu am cauciucuri. Nu am rezervor.

 

Cablurile si un furtun de frana gasesc eu, dar ideal ar fi sa gasesc intai partile cele mai importante. Adica rezervorul si carburatoarele. Sau macar membranele de vacuum si admisia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am reusit sa o pornesc, am reusit sa ii rezolv si cutia, dar deocamdata ma cam supara carburatoarele. Membranele pentru vacuum au niste fisuri mici in ele si nu gasesc sub nicio forma unele bune la un pret rezonabil. Galeria de admisie are zona de contact, care vine prinsa de motor, plina de fisuri si trage o groaza de aer fals pe acolo. Nu am cablu de acceleratie. Nu am furtun pentru frana pe fata. Nu am cablu de ambreiaj. Nu am baterie. Nu am cauciucuri. Nu am rezervor.

 

Cablurile si un furtun de frana gasesc eu, dar ideal ar fi sa gasesc intai partile cele mai importante. Adica rezervorul si carburatoarele. Sau macar membranele de vacuum si admisia.

:crack: bine ca nu e nimic important

Daca porneste e de ajuns...restul se gaseste!

Oricum nu prea imi placea rezervorul...unul de asta ar fi placut, cu o sa de asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cat ai dat pe el? avand in vedere ca are mai multe minusuri?

Pai am reusit sa o pornesc, am reusit sa ii rezolv si cutia, dar deocamdata ma cam supara carburatoarele. Membranele pentru vacuum au niste fisuri mici in ele si nu gasesc sub nicio forma unele bune la un pret rezonabil. Galeria de admisie are zona de contact, care vine prinsa de motor, plina de fisuri si trage o groaza de aer fals pe acolo. Nu am cablu de acceleratie. Nu am furtun pentru frana pe fata. Nu am cablu de ambreiaj. Nu am baterie. Nu am cauciucuri. Nu am rezervor.

 

Cablurile si un furtun de frana gasesc eu, dar ideal ar fi sa gasesc intai partile cele mai importante. Adica rezervorul si carburatoarele. Sau macar membranele de vacuum si admis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

N-am mai postat nimic de cand am pornit-o pentru prima data pentru ca am trecut prin valuri valuri de transpiratii. Imediat dupa filmare am decis sa cumpar mai multa benzina pentru a trece la reglajele carburatoarelor, operatiune care urma sa aibe loc a doua zi. Zis si facut, a doua zi m-am prezentat la atelier unde am constatat ca mai aveam ceva benzina in rezervor asa ca intr-o doara m-am decis sa-i dau o cheie...oha...nimic...prrrr-prrrr-prrrr...si cam atat. Ce are nene? Am umblat la avans, am umblat la platina, am reglat-o la secunda ca la carte si tot nimic...pornea dar se oprea imediat... L-am sunat pe Dan, prietenul meu care este un mecanic foarte bun si intreaba-l de posibilele cauze. A venit la mine si impreuna ne-am tot uitat iarasi pe la avans, am verificat conexiunile electrice, scanteia la bujie, ordinea de aprindere, bobinele, fisele, iarasi la avans...pana mea...nimic nu era nelalocul lui si totusi tot nu pornea...pun'te pe telefoane pe la toti mecanicii cunoscuti si intreaba-i pe rand care ar putea fi problema gandindu-ne la ce-i mai rau... Unde pana mea am gresit???...Intr-un final ne-am decis sa-i dam joc capacul de la chiulasa ca sa-i verificam alinierea punctelor de la axe...cine stie?...poate ca e vreun dinte mai hacana...mizda ma-sii...totul era ca la carte...Intru in vrie si ma decid sa-i dau o fuga la Masinuta, unul dintre cei mai tari mecanici in motoare pe care-i cunosc si-l rog sa treaca sambata pe la mine sa-i dam de cap. Si-a dat peste cap programul stabilit deja si ieri a facut un efort si a venit la mine. S-a uitat peste tot pe unde i-am indicat ca am umblat si totul i s-a parut OK pana m-a vazut cu lera-n mana cand intr-o clipa de inspiratie mi-o cere si se pune pe verificat pastilele de la supape... Erau beton, fratilor...n-aveau nici pic de joc...ce tolerante, ce 0,07, ce 0,09?...nimic!...Cand am pornit motorul s-au reasezat paharele si poc, au intepenit. Asta e un semn ca in ciuda faptului ca cel care le-a reglat este un tip super pregatit, greseli aproape copilaresti ca astea se petrec si la case mai mari... Mai ales ca suntem si cunostinte apropiate...Am respirat usurat ca am identificat problema si luni dupa ce le extrag cu grija duc pastilele la rectificat si o s-o si remediez rapid. Deci, mergem mai departe. Sper ca pana vineri sa-i fac si RAR-ul...

Keep walking...

 

Numa' bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

N-am mai postat nimic de cand am pornit-o pentru prima data pentru ca am trecut prin valuri valuri de transpiratii. Imediat dupa filmare am decis sa cumpar mai multa benzina pentru a trece la reglajele carburatoarelor, operatiune care urma sa aibe loc a doua zi. Zis si facut, a doua zi m-am prezentat la atelier unde am constatat ca mai aveam ceva benzina in rezervor asa ca intr-o doara m-am decis sa-i dau o cheie...oha...nimic...prrrr-prrrr-prrrr...si cam atat. Ce are nene? Am umblat la avans, am umblat la platina, am reglat-o la secunda ca la carte si tot nimic...pornea dar se oprea imediat... L-am sunat pe Dan, prietenul meu care este un mecanic foarte bun si intreaba-l de posibilele cauze. A venit la mine si impreuna ne-am tot uitat iarasi pe la avans, am verificat conexiunile electrice, scanteia la bujie, ordinea de aprindere, bobinele, fisele, iarasi la avans...pana mea...nimic nu era nelalocul lui si totusi tot nu pornea...pun'te pe telefoane pe la toti mecanicii cunoscuti si intreaba-i pe rand care ar putea fi problema gandindu-ne la ce-i mai rau... Unde pana mea am gresit???...Intr-un final ne-am decis sa-i dam joc capacul de la chiulasa ca sa-i verificam alinierea punctelor de la axe...cine stie?...poate ca e vreun dinte mai hacana...mizda ma-sii...totul era ca la carte...Intru in vrie si ma decid sa-i dau o fuga la Masinuta, unul dintre cei mai tari mecanici in motoare pe care-i cunosc si-l rog sa treaca sambata pe la mine sa-i dam de cap. Si-a dat peste cap programul stabilit deja si ieri a facut un efort si a venit la mine. S-a uitat peste tot pe unde i-am indicat ca am umblat si totul i s-a parut OK pana m-a vazut cu lera-n mana cand intr-o clipa de inspiratie mi-o cere si se pune pe verificat pastilele de la supape... Erau beton, fratilor...n-aveau nici pic de joc...ce tolerante, ce 0,07, ce 0,09?...nimic!...Cand am pornit motorul s-au reasezat paharele si poc, au intepenit. Asta e un semn ca in ciuda faptului ca cel care le-a reglat este un tip super pregatit, greseli aproape copilaresti ca astea se petrec si la case mai mari... Mai ales ca suntem si cunostinte apropiate...Am respirat usurat ca am identificat problema si luni dupa ce le extrag cu grija duc pastilele la rectificat si o s-o si remediez rapid. Deci, mergem mai departe. Sper ca pana vineri sa-i fac si RAR-ul...

Keep walking...

 

Numa' bine

Haha ha :)

e genul de greseala pe care cind o identifici esti cel mai fericit :))

super .... si , sa lasat cu burnout ??? alcoale , droguri , stripterite ? :alcy:

 

uneori un ceas de compresie te ajuta cu multe .... un tester de bobina ( se gasesc pe louis si cred ca ambele sunt 30 euro ... ) o bujie cu geam , sa reglezi arderea este iarasi esentiala ...

 

Basty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori un ceas de compresie te ajuta cu multe .... un tester de bobina ( se gasesc pe louis si cred ca ambele sunt 30 euro ... ) o bujie cu geam , sa reglezi arderea este iarasi esentiala ...

 

Basty

Ooooo, salutare Man!

 

Mi-e dor de o serata cu gargara cat cuprinde ca aia de la tine de la atelier...Frumos a mai fost. Pai, mare dreptate mai ai cand spui ca asa bucurie rar mai traiesti in alte conditii. Mai aveam putin si-mi smulgeam parul de pe cap de nervi in conditiile in care aia era ok, ailalta la fel, acolo nu, acolo iarasi nu, ce mai, mai aveam un pic si puneam barosul pe mobra. Pur si simplu nu puteam identifica problema pentru ca subconstientul imi dicta ca tipul cu chiulasele nu gresete niciodata si asta m-a bagat in ceata. Stiindu-l un profesionist desavarsit nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit acolo...Nu-ti mai zic ca daca englezoii lucrau si sambata ar fi auzit cateva vorbe dulci legate de carburatoarele lor de numa numa pentru ca la un moment dat ma uitam chiorâș la ele..:)... Omu' cat traieste invata, nu? Noroc cu Masinuță... E un supermecanic, e pilot de superbike-uri, antreneaza piloti de curse TT...ce mai, e mare, nene!.

Ai mai progresat cu cafe-urile? Norton-ul in ce stadiu mai e? Astept vesti despre ele.

 

Bafta cu proiectele tale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooooo, salutare Man!

 

Mi-e dor de o serata cu gargara cat cuprinde ca aia de la tine de la atelier...Frumos a mai fost. Pai, mare dreptate mai ai cand spui ca asa bucurie rar mai traiesti in alte conditii. Mai aveam putin si-mi smulgeam parul de pe cap de nervi in conditiile in care aia era ok, ailalta la fel, acolo nu, acolo iarasi nu, ce mai, mai aveam un pic si puneam barosul pe mobra. Pur si simplu nu puteam identifica problema pentru ca subconstientul imi dicta ca tipul cu chiulasele nu gresete niciodata si asta m-a bagat in ceata. Stiindu-l un profesionist desavarsit nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit acolo...Nu-ti mai zic ca daca englezoii lucrau si sambata ar fi auzit cateva vorbe dulci legate de carburatoarele lor de numa numa pentru ca la un moment dat ma uitam chiorâș la ele.. :)... Omu' cat traieste invata, nu? Noroc cu Masinuță... E un supermecanic, e pilot de superbike-uri, antreneaza piloti de curse TT...ce mai, e mare, nene!.

Ai mai progresat cu cafe-urile? Norton-ul in ce stadiu mai e? Astept vesti despre ele.

 

Bafta cu proiectele tale!

Salut safi ,

 

:) ma bucur , si mie imi e dor sa stam la berici intr-o seara ...

pina atunci un video care iti va pune zimbetul pe buze ! se mai intimpla sa iti pierzi cumpatul , o situatie mondial valabila ...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)...tare filmuletul...Cam asa aratam si eu sambata pana sa vina la pacient Dr. Mașinuță... Dan, prietenul meu banuia ceva dar nu se pronunta de teama fata de reactia mea la ideea s-ar putea sa fim nevoiti sa dam jos motorul si tot insista sa dam jos capacul sperand ca poate e sarit pinionul de la punct si ca tot ce trebuie facut e sa-l asezam unde-i locul... Eu il contraziceam zicandu-i ca nu este posibil asa ceva pentru ca am montat motorul impreuna si ca ma ocupasem personal de alinierea la punct asa ca e exclus din capul locului iar o criza de nervi deja se itea la orizont. Ei bine, Mașinuță m-a linistit imediat spunandu-mi ca nu-i nevoie sa dau jos motorul de pe capra ci doar sa ma deplasez cu pacientul la atelierul tipului cu chiulasele ca sa-i dea jos pastilele una cate una pentru a le rectifica si asta se rezolva c-o scula speciala in forma de carlig, c-o surubelnita subtire si c-o penseta. Azi i-am facut masuratorile la "joc" si valorile sunt extrem de mici, ele situandu-se in medie in jurul lui 0,03; doua sau trei au intre 0,06 si 0,08 in rest toate sunt intre 0,02 si 0,03 atat pe admisie cat si pe evacuare in conditiile in care in cartea ei din 1979 CB750KZ trebuie sa aibe 0,07 pe admisie si 0,09 pe evacuare, Nota Bene la carburantul de atunci. Daca e sa iau in calcul carburantul de acum ar fi bine sa ma gandesc la un "joc" ceva mai mare, undeva in jurul valorii de 0,10 atat pe admisie cat si pe evacuare. Ca motiv pentru situatia de fata mi s-a explicat ca dupa ce am pornit motorul paharele s-au asezat mai bine si in consecinta "gap-ul" s-a micsorat. Anyfuck, in doua ore se rezolva problema si gata cu subiectul asta. Mi-am achizitionat in viteza sculele speciale despre care vorbeam mai sus, pentru viitor nu pentru acum, si mergem mai departe. Toate astea sunt noi pentru mine insa invat pe masura ce ma lovesc de ele iar la urmatorul proiect n-o sa ma mai las prins pe picior gresit asa cu una cu doua desi sunt convins ca voi intampina alte surprize, poate mai mari ca asta. Oricum, le bagam la cap...

 

Pe maine. Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bonsoir mes amis,

 

Uraaa! Am izbandit! Am rectificat pastilele dar a durat ceva mai mult de doua ore cam cat visam eu ieri ca ar dura o asemenea intreprindere. Asa mi s-a spus, asa am inteles si tot asa am si sperat. Ei bine, la 10:30 eram la atelier cu mobra pe remorca iar la 20:30 plecam rezolvat de acolo, insa rupt in toate cele, as mai adauga eu...Nemancat, nebaut, nesezut si nefumat, ce mai, eram fleașcă dar incântat ca am bifat problema. Acum "jocul" in supape e de 9 sutimi pe admisie si de 12 sutimi pe evacuare ca sa previn cumva efectele unei eventuale si posibile reasezare a supapelor in camasile lor.

Cum am ajuns inapoi la atelierul meu am dezlegat mobra, am dat-o repede jos si tot la fel de repde am urcat-o pe stand ca sa-i pun la loc capacul chiulasei apoi i-am dat o cheie si vruuuum!... Toarce fetita mea ca un leu in savana! Acum respir usurat si-mi vad mai departe de micile detalii care mi-au mai ramas de pus la punct pentru ca saptamana viitoare s-o pot duce la RAR in vederea inscrierii. Trebuie sa-i reglez carburatoarele, avansul, sa-i reglez seaua, cablurile, sa-i strang cateva suruburi, sa-i pun niste sigurante pe la suruburile in cauza, sa-i reglez lantul si inca cateva chestii marunte cum ar fi...din nou, suruburile...

 

pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERATA: ...efectele unei eventuale si posibile "reasezare"...A se citi "reasezari"... (NR)....deh, oboseala

Neata,

Acum va pot arata si filmuletul tras cu telefonul dupa ce am pornit-o din nou. Motorul era turat pentru ca avea socul tras insa spre deosebire de prima data cand l-am pornit, acum statea la relanti fara nicio problema. Nu suna chiar rotund cum mi-ar fi placut pentru ca ar mai fi de pus la punct avansul si carburile insa fara sa-i rectific supapele inainte nici nu puteam visa la reglaje.



Pe mai tarziu Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Hombre, mi casa es su casa. Te astept, tu doar da-mi un semn ca vii.

Azi dau o fuga la o firma care vinde remorci moto sa vad una care e pe stoc. Vorbim mai tarziu

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

Azi i-am verificat compresia si a iesit OK, i-am reglat carburatoarele cu ajutorul ceasurilor luate recent apoi am "asezat" motorul la 1000 de turatii si totul pare in regula acum. Mormaie ca un urs iar cand sucesti acceleratia totul o ia rqzna si urla din toti rarunchii de ma face sa ma-ntreb daca nu voi avea parte de surprize pe la RAR. Nici cu vechile tobe nu se auzea mai slab dar cu astea de le are acu pe ea, mobra e fiara pur si simplu. Am o usoara senzatie ca daca ma asez la semafor langa un Harley ala n-o sa se auda deloc de guraliva asta...ramane de vazut daca n-ar fi cazul sa cumpar rapid si doua finale originale. just in case... gata cu reglajele la motor si acum trecem la detalii marunte. Mai avem putin si ajungem la RAR.

Pe mai tarziu. Bafta!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

O sa ajunga, o sa ajunga...am emotii mari deoarece Mașinuță m-a avertizat blând că linia mea de carburatoare in combinatie cu acceleratia Venhill constituie un ansamblu de-a dreptul exploziv, sportiv pur-sange si ca trebuie sa ma familiarizez bine cu ele inainte sa ma arunc cu motocicleta pe strada. Si Adidas zicea acum hat, nici nu mai stiu exact cand, cam acealasi lucru si anume ca Venhill este un soi de gas on/gas off si ca trebuie sa actionez maneta cu precautie...:)...Sper sa ma tina ambreiajul bine ca altminteri o sa fie distractiv, nu gluma!. Am lasat pe post de "auf wiedersehen" cateva suruburi mititele de vopsit, niscaiva garnituri de cauciuc de pus si doua, hai trei, suruburi de strans, seaua de reglat, mici retusuri la vopsea pe ici, pe colo, cateva tablite de poansonat pentru eternitate si apoi, Doamne Ajuta, facem programarea la RAR...apoi ne infigem cu forte proaspete intr-un nou proiect care, va promit, va fi oarecum surprinzator dar intr-un mod placut...Maine aflu mai multe si daca totul merge conform planului, tot maine o sa postez si o fotografie cu noul meu pacient Cafe.

 

Pe maine, Brotherhood! Safe ride!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...