Sari la conținut

Postări Recomandate

daca gasesti la noi si la pret oarecum apropiat eu zic sa o iei asa, iesi mai impacat ! daca gasesti ceva pe ebay si-ti sta mintea-n loc, anunta-ma si te ajut. (preferabil sa cauti pe www.ebay.co.uk ca vin in 10 zile, restul lunii 2-3+ saptamani)

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"Și am văzut ridicându-se din mare o fiară, care avea zece coarne și șapte capete și pe coarnele ei zece cununi împărătești și pe capetele ei: nume de hulă."

Apocalipsa Cap. 13

 

Cand Dzeu a zis "Sa fie motociclete" cu siguranta ca s-a gandit si la asa ceva....Am pornit Fiara! Eram sufocat de emotie cand i-am auzit "glasciorul" ala suav de Scufita Rosie...

 

Sper sa fiti de aceeasi parere...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF???

Ce ii faceai acolo..ii umblai la gaurica? Nu ai vazut ca s-a emotionat si a inceput sa sughita?

 

E bini bini..bini di tăt...Nu ma asteptam la sunetul ala, credeam ca o sa fie mai grav, dar se aude bine.

 

Daii bataie..pi cai feciori!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eram cu dejtu' la gaurica de avans ca nu reuseam s-o tin la relanti dar m-am prins care-i problema: Fuel Petcock-u...robinetul e ala de serie si prin el curge cu picatura in conditiile in care carburile sunt insetate rau. Avea in amestec oxigen prea mult. Am robinetul potrivit dar n-am reductiile...sper ca maine sa fie gata...:)

 

Microfonul telefonului cu care s-a filmat nu reda cu fidelitate urletul ala disperat care in atelier ne-a scuturat timpanele de n-am mai auzit bine zece minute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca gasesti la noi si la pret oarecum apropiat eu zic sa o iei asa, iesi mai impacat ! daca gasesti ceva pe ebay si-ti sta mintea-n loc, anunta-ma si te ajut. (preferabil sa cauti pe www.ebay.co.uk ca vin in 10 zile, restul lunii 2-3+ saptamani)

mersi! bine de stiut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine sa faci bine sa iei o camera hd/stereo/saround etc sau mai bine...sa aduci caru protv ca pana o sa o vad si aud eu vreodata pe viu, macar in reluare!

m-ai facut tare curios..nu ca nu am fost si pana acu..de vreo 29 de pagini!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Daca socotesc proiectul asta in pagini, cifra de 29 nu-i chiar o eternitate desi mie mi s-a parut asa... Cand m-or lasa autoritatile s-o scot la aer o sa va dau de veste si o sa facem prezentarile cum se cuvine intr-un cadru mai festiv, mai campenesc, cu mici si bere...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul (forumist) la poze calare pe ea! Am zis! (In afara de Safi, mecanicii, familia, bunicii etc) :crack: Bravo maestre...cred ca te-au incercat sentimente mai puternice decat la nasterea copiiilor.

Pai sa stii c-asa a si fost...spre deosebire de copiii de acasa, asta mica a fost nascuta de mine... :)...glumesc...ba nu glumesc...hai ca glumesc...in fine...nu stiu sigur

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Daca socotesc proiectul asta in pagini, cifra de 29 nu-i chiar o eternitate desi mie mi s-a parut asa... Cand m-or lasa autoritatile s-o scot la aer o sa va dau de veste si o sa facem prezentarile cum se cuvine intr-un cadru mai festiv, mai campenesc, cu mici si bere... :)

Eu aduc cantaretii! http://www.youtube.com/watch?v=_TjGQbUz36Q

Inca o data felicitari si sper sa te mai incumeti la un proiect!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata Baeti,

 

Asta a fost ieri. Gata, a trecut. Acum trec la reglaje. O sa verific aerisirea busonului de benzina, fuel petcock-ul, cablurile de la acceleratie, o sa inchei ambreiajul si azi ii montez lantul... Ehe, mai avem...

 

Multumesc pentru aprecieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm dn cauza faptului ca nu sunt in bucuresti, abia de luni o sa fac lobby pe la amici care au gopro`uri sau alte dracii de genu si la prima ieseala tragem pe filmmm !!! spor in continuare si sa ne vedem ranjind pe sub casti pe strada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata Baeti,

 

Asta a fost ieri. Gata, a trecut. Acum trec la reglaje. O sa verific aerisirea busonului de benzina, fuel petcock-ul, cablurile de la acceleratie, o sa inchei ambreiajul si azi ii montez lantul... Ehe, mai avem...

 

Multumesc pentru aprecieri

Hai sa te vad ca invarti rotile! Bravo Man, esti tare, ce sa mai vorbim altceva... Cand ne-am intalnit am promis ca te ajung din urma, dar mama masii de treaba, inca astept niste tubulete amarate pt. carbelitor la VF. Deja se fac 2 saptamani pt. niste tuburi de nu au impreuna 12 cm :)

 

Hai sa auzim de bine si inca o data, FELICITARI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, domnule! Si eu am un Suzuki GSX 250 din 1986 pe care ma gandeam sa il fac Cafe Racer, dar drumul e lung al dracului si a mea inca nu e in totalitate functionala.

Motoreta e bestiala. De fapt bestiala e un cuvant prea mic pentru ce forma, mai ales ca e una dintre foarte putinele din Romania!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, domnule! Si eu am un Suzuki GSX 250 din 1986 pe care ma gandeam sa il fac Cafe Racer, dar drumul e lung al dracului si a mea inca nu e in totalitate functionala.

Motoreta e bestiala. De fapt bestiala e un cuvant prea mic pentru ce forma, mai ales ca e una dintre foarte putinele din Romania!

Pai ce are de nu e functionala? E o problema grava, de motor ceva? Ca ar fi pacat de ea sa nu o aduci printre cei vii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am reusit sa o pornesc, am reusit sa ii rezolv si cutia, dar deocamdata ma cam supara carburatoarele. Membranele pentru vacuum au niste fisuri mici in ele si nu gasesc sub nicio forma unele bune la un pret rezonabil. Galeria de admisie are zona de contact, care vine prinsa de motor, plina de fisuri si trage o groaza de aer fals pe acolo. Nu am cablu de acceleratie. Nu am furtun pentru frana pe fata. Nu am cablu de ambreiaj. Nu am baterie. Nu am cauciucuri. Nu am rezervor.

 

Cablurile si un furtun de frana gasesc eu, dar ideal ar fi sa gasesc intai partile cele mai importante. Adica rezervorul si carburatoarele. Sau macar membranele de vacuum si admisia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am reusit sa o pornesc, am reusit sa ii rezolv si cutia, dar deocamdata ma cam supara carburatoarele. Membranele pentru vacuum au niste fisuri mici in ele si nu gasesc sub nicio forma unele bune la un pret rezonabil. Galeria de admisie are zona de contact, care vine prinsa de motor, plina de fisuri si trage o groaza de aer fals pe acolo. Nu am cablu de acceleratie. Nu am furtun pentru frana pe fata. Nu am cablu de ambreiaj. Nu am baterie. Nu am cauciucuri. Nu am rezervor.

 

Cablurile si un furtun de frana gasesc eu, dar ideal ar fi sa gasesc intai partile cele mai importante. Adica rezervorul si carburatoarele. Sau macar membranele de vacuum si admisia.

:crack: bine ca nu e nimic important

Daca porneste e de ajuns...restul se gaseste!

Oricum nu prea imi placea rezervorul...unul de asta ar fi placut, cu o sa de asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cat ai dat pe el? avand in vedere ca are mai multe minusuri?

Pai am reusit sa o pornesc, am reusit sa ii rezolv si cutia, dar deocamdata ma cam supara carburatoarele. Membranele pentru vacuum au niste fisuri mici in ele si nu gasesc sub nicio forma unele bune la un pret rezonabil. Galeria de admisie are zona de contact, care vine prinsa de motor, plina de fisuri si trage o groaza de aer fals pe acolo. Nu am cablu de acceleratie. Nu am furtun pentru frana pe fata. Nu am cablu de ambreiaj. Nu am baterie. Nu am cauciucuri. Nu am rezervor.

 

Cablurile si un furtun de frana gasesc eu, dar ideal ar fi sa gasesc intai partile cele mai importante. Adica rezervorul si carburatoarele. Sau macar membranele de vacuum si admis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

N-am mai postat nimic de cand am pornit-o pentru prima data pentru ca am trecut prin valuri valuri de transpiratii. Imediat dupa filmare am decis sa cumpar mai multa benzina pentru a trece la reglajele carburatoarelor, operatiune care urma sa aibe loc a doua zi. Zis si facut, a doua zi m-am prezentat la atelier unde am constatat ca mai aveam ceva benzina in rezervor asa ca intr-o doara m-am decis sa-i dau o cheie...oha...nimic...prrrr-prrrr-prrrr...si cam atat. Ce are nene? Am umblat la avans, am umblat la platina, am reglat-o la secunda ca la carte si tot nimic...pornea dar se oprea imediat... L-am sunat pe Dan, prietenul meu care este un mecanic foarte bun si intreaba-l de posibilele cauze. A venit la mine si impreuna ne-am tot uitat iarasi pe la avans, am verificat conexiunile electrice, scanteia la bujie, ordinea de aprindere, bobinele, fisele, iarasi la avans...pana mea...nimic nu era nelalocul lui si totusi tot nu pornea...pun'te pe telefoane pe la toti mecanicii cunoscuti si intreaba-i pe rand care ar putea fi problema gandindu-ne la ce-i mai rau... Unde pana mea am gresit???...Intr-un final ne-am decis sa-i dam joc capacul de la chiulasa ca sa-i verificam alinierea punctelor de la axe...cine stie?...poate ca e vreun dinte mai hacana...mizda ma-sii...totul era ca la carte...Intru in vrie si ma decid sa-i dau o fuga la Masinuta, unul dintre cei mai tari mecanici in motoare pe care-i cunosc si-l rog sa treaca sambata pe la mine sa-i dam de cap. Si-a dat peste cap programul stabilit deja si ieri a facut un efort si a venit la mine. S-a uitat peste tot pe unde i-am indicat ca am umblat si totul i s-a parut OK pana m-a vazut cu lera-n mana cand intr-o clipa de inspiratie mi-o cere si se pune pe verificat pastilele de la supape... Erau beton, fratilor...n-aveau nici pic de joc...ce tolerante, ce 0,07, ce 0,09?...nimic!...Cand am pornit motorul s-au reasezat paharele si poc, au intepenit. Asta e un semn ca in ciuda faptului ca cel care le-a reglat este un tip super pregatit, greseli aproape copilaresti ca astea se petrec si la case mai mari... Mai ales ca suntem si cunostinte apropiate...Am respirat usurat ca am identificat problema si luni dupa ce le extrag cu grija duc pastilele la rectificat si o s-o si remediez rapid. Deci, mergem mai departe. Sper ca pana vineri sa-i fac si RAR-ul...

Keep walking...

 

Numa' bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

N-am mai postat nimic de cand am pornit-o pentru prima data pentru ca am trecut prin valuri valuri de transpiratii. Imediat dupa filmare am decis sa cumpar mai multa benzina pentru a trece la reglajele carburatoarelor, operatiune care urma sa aibe loc a doua zi. Zis si facut, a doua zi m-am prezentat la atelier unde am constatat ca mai aveam ceva benzina in rezervor asa ca intr-o doara m-am decis sa-i dau o cheie...oha...nimic...prrrr-prrrr-prrrr...si cam atat. Ce are nene? Am umblat la avans, am umblat la platina, am reglat-o la secunda ca la carte si tot nimic...pornea dar se oprea imediat... L-am sunat pe Dan, prietenul meu care este un mecanic foarte bun si intreaba-l de posibilele cauze. A venit la mine si impreuna ne-am tot uitat iarasi pe la avans, am verificat conexiunile electrice, scanteia la bujie, ordinea de aprindere, bobinele, fisele, iarasi la avans...pana mea...nimic nu era nelalocul lui si totusi tot nu pornea...pun'te pe telefoane pe la toti mecanicii cunoscuti si intreaba-i pe rand care ar putea fi problema gandindu-ne la ce-i mai rau... Unde pana mea am gresit???...Intr-un final ne-am decis sa-i dam joc capacul de la chiulasa ca sa-i verificam alinierea punctelor de la axe...cine stie?...poate ca e vreun dinte mai hacana...mizda ma-sii...totul era ca la carte...Intru in vrie si ma decid sa-i dau o fuga la Masinuta, unul dintre cei mai tari mecanici in motoare pe care-i cunosc si-l rog sa treaca sambata pe la mine sa-i dam de cap. Si-a dat peste cap programul stabilit deja si ieri a facut un efort si a venit la mine. S-a uitat peste tot pe unde i-am indicat ca am umblat si totul i s-a parut OK pana m-a vazut cu lera-n mana cand intr-o clipa de inspiratie mi-o cere si se pune pe verificat pastilele de la supape... Erau beton, fratilor...n-aveau nici pic de joc...ce tolerante, ce 0,07, ce 0,09?...nimic!...Cand am pornit motorul s-au reasezat paharele si poc, au intepenit. Asta e un semn ca in ciuda faptului ca cel care le-a reglat este un tip super pregatit, greseli aproape copilaresti ca astea se petrec si la case mai mari... Mai ales ca suntem si cunostinte apropiate...Am respirat usurat ca am identificat problema si luni dupa ce le extrag cu grija duc pastilele la rectificat si o s-o si remediez rapid. Deci, mergem mai departe. Sper ca pana vineri sa-i fac si RAR-ul...

Keep walking...

 

Numa' bine

Haha ha :)

e genul de greseala pe care cind o identifici esti cel mai fericit :))

super .... si , sa lasat cu burnout ??? alcoale , droguri , stripterite ? :alcy:

 

uneori un ceas de compresie te ajuta cu multe .... un tester de bobina ( se gasesc pe louis si cred ca ambele sunt 30 euro ... ) o bujie cu geam , sa reglezi arderea este iarasi esentiala ...

 

Basty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori un ceas de compresie te ajuta cu multe .... un tester de bobina ( se gasesc pe louis si cred ca ambele sunt 30 euro ... ) o bujie cu geam , sa reglezi arderea este iarasi esentiala ...

 

Basty

Ooooo, salutare Man!

 

Mi-e dor de o serata cu gargara cat cuprinde ca aia de la tine de la atelier...Frumos a mai fost. Pai, mare dreptate mai ai cand spui ca asa bucurie rar mai traiesti in alte conditii. Mai aveam putin si-mi smulgeam parul de pe cap de nervi in conditiile in care aia era ok, ailalta la fel, acolo nu, acolo iarasi nu, ce mai, mai aveam un pic si puneam barosul pe mobra. Pur si simplu nu puteam identifica problema pentru ca subconstientul imi dicta ca tipul cu chiulasele nu gresete niciodata si asta m-a bagat in ceata. Stiindu-l un profesionist desavarsit nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit acolo...Nu-ti mai zic ca daca englezoii lucrau si sambata ar fi auzit cateva vorbe dulci legate de carburatoarele lor de numa numa pentru ca la un moment dat ma uitam chiorâș la ele..:)... Omu' cat traieste invata, nu? Noroc cu Masinuță... E un supermecanic, e pilot de superbike-uri, antreneaza piloti de curse TT...ce mai, e mare, nene!.

Ai mai progresat cu cafe-urile? Norton-ul in ce stadiu mai e? Astept vesti despre ele.

 

Bafta cu proiectele tale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooooo, salutare Man!

 

Mi-e dor de o serata cu gargara cat cuprinde ca aia de la tine de la atelier...Frumos a mai fost. Pai, mare dreptate mai ai cand spui ca asa bucurie rar mai traiesti in alte conditii. Mai aveam putin si-mi smulgeam parul de pe cap de nervi in conditiile in care aia era ok, ailalta la fel, acolo nu, acolo iarasi nu, ce mai, mai aveam un pic si puneam barosul pe mobra. Pur si simplu nu puteam identifica problema pentru ca subconstientul imi dicta ca tipul cu chiulasele nu gresete niciodata si asta m-a bagat in ceata. Stiindu-l un profesionist desavarsit nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit acolo...Nu-ti mai zic ca daca englezoii lucrau si sambata ar fi auzit cateva vorbe dulci legate de carburatoarele lor de numa numa pentru ca la un moment dat ma uitam chiorâș la ele.. :)... Omu' cat traieste invata, nu? Noroc cu Masinuță... E un supermecanic, e pilot de superbike-uri, antreneaza piloti de curse TT...ce mai, e mare, nene!.

Ai mai progresat cu cafe-urile? Norton-ul in ce stadiu mai e? Astept vesti despre ele.

 

Bafta cu proiectele tale!

Salut safi ,

 

:) ma bucur , si mie imi e dor sa stam la berici intr-o seara ...

pina atunci un video care iti va pune zimbetul pe buze ! se mai intimpla sa iti pierzi cumpatul , o situatie mondial valabila ...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...