Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motocicleta va mai beneficia de alte imbunatatiri: Vom înlocui anvelopele , evacuarea finala si este foarte posibil sa renuntam la airbox in favoarea unor filtre conice, dar asta presupune un rejetting pe masura la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati vazut canalul asta de youtube? https://www.youtube.com/channel/UC75V5b1wgQgf0cU_QN6Vw2g

 

Prezinta in fiecare saptamana cate un cafe racer, dar sunt si clipuri cu info utile despre construirea lor.

 

Eu il stiu de ceva vreme. Are continut foarte bun, prezinta numai motociclete tari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A doua varianta. cauta Inazuma facutavde Ace Custom si o sa te convingi ca aia e solutia.

Ai idee cam care vor fi problemele la montat, daca sunt vreunele? Lovesc ghidoanele in rezervor cumva? Handling-ul cum va fi afectat? Cineva imi zicea ca e riscanta varianta cu furca de GSXR, ar putea face motocicleta imprevizibila in curbe. S-a mai lovit cineva chestiile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie masurat trail.ul cu noua furca, iar daca acesta va scadea, atunci motocicleta va fi mai instabila, dar mai manevrabila in viraje, adica va supravira.

Deasemenea trebuie adaptata suspensia spate, ca sa fie la acelasi nivel cu cea fata, trebuie masurat sag.ul si eventual schimbate amortizoarele cu unele reglabile. Nu poti monta o furca performata pe fata si spatele sa fie de rahat. Modificarile se fac conjugat, fata si spate.

Probleme o sa ai nenumarate, vor trebui alte juguri, care sa fie potrivite cu noua furca, probabil vor trebui modificate limitatoarele de ghidon ca sa nu loveasca ghidonul la bracaj maxim in rezervor...multe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

 

Sa iei legatura cu John DESu' (Ionut Dracea) . El este customerul in Craiova.

0742.116.014

 

Salut.

 

MST, tu esti ? :D

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc?

 

Salut bre, long time no see !

 

Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu:

 

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer

 

 

 

later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul !

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bre, long time no see !

 

Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu:

 

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer

 

 

 

later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul !

 

Multam fain, Teo! Avem timp sa recuperam, nu-i bai, vine caldura curand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost.

si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost.

si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv.

bafta

alinierea monopostului cu rezervorului este momentan in lucru... cat despre culoare, albastrul urmeaza sa fie aplicat si pe monopost (este momentan in grund), iar rotile vor fi vopsite in urmatoarele luni (sa se incalzeasca putin pe afara - culoarea jantelor va fi un maroniu similar cu cel din logo-ul de pe rezervor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

 

Contacteaza-l pe John - Ionut Dracea - Craiova. Se pricepe omul. Il gasesti pe fb, sau daca vrei numarul, da-mi pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...