theos_ Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc? Salut bre, long time no see ! Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu: /index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul ! Editat Februarie 12, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Yamaha XS 360, 1977. Schimba ghidonul sau macar intoarce-l si renunta la scarile pasagerului. In rest e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Salut bre, long time no see ! Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu: /index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul ! Multam fain, Teo! Avem timp sa recuperam, nu-i bai, vine caldura curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 ca tot se apropie primavara, am reluat lucrul la monopost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Pai...daca tot e monopost, da-i jos scaritele pasagerului! In rest, faina foc jucaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost. si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost. si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv. bafta alinierea monopostului cu rezervorului este momentan in lucru... cat despre culoare, albastrul urmeaza sa fie aplicat si pe monopost (este momentan in grund), iar rotile vor fi vopsite in urmatoarele luni (sa se incalzeasca putin pe afara - culoarea jantelor va fi un maroniu similar cu cel din logo-ul de pe rezervor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel4 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada? Multam fain si asfalt uscat! Contacteaza-l pe John - Ionut Dracea - Craiova. Se pricepe omul. Il gasesti pe fb, sau daca vrei numarul, da-mi pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Tocmai am mind blow cu babuta de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Un nou proiect- HONDA FT 500, monocilindru, 1983 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 @zdriki, nu te potolesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 va salut! Daca sunteti in cautarea unui ghidon clubman sau a unui monopost nou-nout, precum si ceva piese de CX 500, gasiti aici /index.php?/topic/733581-vand-piese-honda-cx-500-si-cafe-racer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Salutare domnilor,trebuie sa inmatriculez motocicleta si apoi ma pun pe mesterit la ea. Un xs400 es cu bascula pe mijloc . Vreau sa-l fac cafe racer insa nu sunt sigur de unele chestii. 1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate? 2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ? 3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ? 4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Farcas Valentin Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Buna cine ma sjuta si pe mine cu o pagina unde pot cumpara piese pt a face un Cafe Racer??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate? 2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ? 3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ? 4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ? 1) ghidonul stock este de 22 mm, se potriveste cam orice ghidon de 22. 2) da, dar mai bine pastrezi airbox-urile. 3) vitezometru este actionat tot prin cablu de roata fata. Cablul de pe blocul motor este pentru turometru. 4) se schimba toata comanda, in cazul in care este cea stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salut, colegi, eu ma tot tin de un GSX 250 din '86 de ceva vreme, dar singurul lucru care ma da inapoi e rezervorul, pentru ca e foarte gaurit. Aveti idee cum as putea sa il repar? La sudura electrica mi-e sa nu ondulez tabla rau de tot, si nu ma indur sa imi cumpar un aparat de sudura in aluminiu doar pentru atata lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 poze cu motorul donator (baza pornire) ar putea ajuta... » Post actualizat in 11 Apr 2016 05:24Salut, colegi, eu ma tot tin de un GSX 250 din '86 de ceva vreme, dar singurul lucru care ma da inapoi e rezervorul, pentru ca e foarte gaurit. Aveti idee cum as putea sa il repar? La sudura electrica mi-e sa nu ondulez tabla rau de tot, si nu ma indur sa imi cumpar un aparat de sudura in aluminiu doar pentru atata lucru. Tabla de cupru si cositor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Da, dar si daca iau unul de pe alt model, tot trebuie taiat / sudat si nu am cu ce, pentru ca tabla e foarte subtire (cea pentru rezervoare), iar ca sa il fac din tabla mai groasa ar insemna greutate foarte mare situata destul de sus pe motocicleta si ar schimba destul de mult comportamentul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Nu faci plinul niciodata, mergi numai pe rezerva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Nu faci plinul niciodata, mergi numai pe rezerva ! Sa iti spun ca ma gandeam la un moment dat sa pun un bidon de plastic inauntrul rezervorului si sa pastrez rezervorul de tabla doar de forma? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Multumesc DKW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Iei un rezervor asemanator. Greutate mai mare nu are cum sa aibe sau va avea dar nu cu mult. Un rezervor din Aluminiu nu va fi niciodata mai greu ca unul din otel. Total de acord, dar daca il fac din tabla subtire se onduleaza cand pun aparatul de sudura pe el. Daca il fac din tabla suficient de groasa cat sa nu se cuteze, atarna prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 actualizare FT 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 O tentativa de ceva modern: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Merge, merge dar cu codita corespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.