ivan pedala Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Scapati de toba aia, arata ca nuca-n perete...in rest, imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Motocicleta va mai beneficia de alte imbunatatiri: Vom înlocui anvelopele , evacuarea finala si este foarte posibil sa renuntam la airbox in favoarea unor filtre conice, dar asta presupune un rejetting pe masura la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada? Multam fain si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 A doua varianta. cauta Inazuma facutavde Ace Custom si o sa te convingi ca aia e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Ati vazut canalul asta de youtube? https://www.youtube.com/channel/UC75V5b1wgQgf0cU_QN6Vw2g Prezinta in fiecare saptamana cate un cafe racer, dar sunt si clipuri cu info utile despre construirea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Ati vazut canalul asta de youtube? https://www.youtube.com/channel/UC75V5b1wgQgf0cU_QN6Vw2g Prezinta in fiecare saptamana cate un cafe racer, dar sunt si clipuri cu info utile despre construirea lor. Eu il stiu de ceva vreme. Are continut foarte bun, prezinta numai motociclete tari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 A doua varianta. cauta Inazuma facutavde Ace Custom si o sa te convingi ca aia e solutia. Ai idee cam care vor fi problemele la montat, daca sunt vreunele? Lovesc ghidoanele in rezervor cumva? Handling-ul cum va fi afectat? Cineva imi zicea ca e riscanta varianta cu furca de GSXR, ar putea face motocicleta imprevizibila in curbe. S-a mai lovit cineva chestiile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Trebuie masurat trail.ul cu noua furca, iar daca acesta va scadea, atunci motocicleta va fi mai instabila, dar mai manevrabila in viraje, adica va supravira. Deasemenea trebuie adaptata suspensia spate, ca sa fie la acelasi nivel cu cea fata, trebuie masurat sag.ul si eventual schimbate amortizoarele cu unele reglabile. Nu poti monta o furca performata pe fata si spatele sa fie de rahat. Modificarile se fac conjugat, fata si spate. Probleme o sa ai nenumarate, vor trebui alte juguri, care sa fie potrivite cu noua furca, probabil vor trebui modificate limitatoarele de ghidon ca sa nu loveasca ghidonul la bracaj maxim in rezervor...multe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada? Multam fain si asfalt uscat! Sa iei legatura cu John DESu' (Ionut Dracea) . El este customerul in Craiova. 0742.116.014 Salut. MST, tu esti ? Editat Februarie 11, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Hehe, salut Teo! Am vbt cu DES-u', ma duc sambata pe la el. (MST-u', da). @Zenklawa: aveam eu o banuiala ca nu e chiar asa simplu. Cred ca o sa las furca OEM si pun semi ghidoane de sportiva pe ea, daca merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Yamaha XS 360, 1977. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Rezervorul e bestial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc? Salut bre, long time no see ! Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu: /index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul ! Editat Februarie 12, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Yamaha XS 360, 1977. Schimba ghidonul sau macar intoarce-l si renunta la scarile pasagerului. In rest e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MistreKul Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Salut bre, long time no see ! Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu: /index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul ! Multam fain, Teo! Avem timp sa recuperam, nu-i bai, vine caldura curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 ca tot se apropie primavara, am reluat lucrul la monopost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Pai...daca tot e monopost, da-i jos scaritele pasagerului! In rest, faina foc jucaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost. si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost. si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv. bafta alinierea monopostului cu rezervorului este momentan in lucru... cat despre culoare, albastrul urmeaza sa fie aplicat si pe monopost (este momentan in grund), iar rotile vor fi vopsite in urmatoarele luni (sa se incalzeasca putin pe afara - culoarea jantelor va fi un maroniu similar cu cel din logo-ul de pe rezervor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel4 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada? Multam fain si asfalt uscat! Contacteaza-l pe John - Ionut Dracea - Craiova. Se pricepe omul. Il gasesti pe fb, sau daca vrei numarul, da-mi pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Tocmai am mind blow cu babuta de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Un nou proiect- HONDA FT 500, monocilindru, 1983 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 @zdriki, nu te potolesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 va salut! Daca sunteti in cautarea unui ghidon clubman sau a unui monopost nou-nout, precum si ceva piese de CX 500, gasiti aici /index.php?/topic/733581-vand-piese-honda-cx-500-si-cafe-racer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.