banicaiulian Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Vezi ca nu e suficient sa se potriveasca pe ax. Trebuie sa se potriveasca lantz-ul pe pinion adica sa aiba acelasi "pas" (sau "modul" in termeni de roti dintate). Daca exista diferente de pas, chiar diferente mici, o sa iti uzeze pinionul si lantzul repede , iar periculos este sa sara lantz-ul. Am studiat si calcaturile la cel de FZR. La cel de GSX nu stiu ceva sigur despre el..trebuie cercetat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 un suport pt maneta de ambreiaj? ma poate ajuta cineva?platesc bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldman_adi Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) salut si eu toti posesorii fosti sau actuali de zzr. este prima mea moto si sunt foarte incantat de ea. obisnuiesc sa ma bag prin motorul unei masini dar la zzr-ul meu a trebuit sa apelez la un prieten cand am culcat-o pe o bordura si numai pornea nu am habar de nimic dar vreau sa stiu cat mai multe astfel ca pana sa imi iau carnetul categ.A am gasit pe net cartea tehnica pentru zzr 1100 an 1996 .... inca o deslusesc voi citi tot ce a-ti scris voi sa imi fac o idee despre acest nou domeniu pentru mine si....sa vedem ce va fi pana imi intru in mana cu forumul si felul vostru de a fi apelez si eu la voi cu 2 probleme 1. am sarit peste o groapa si de atunci cand fac frana de motor (in oras la viteza mica spre un semafor de exemplu) la viteza mica caraie cand vreau sa o bag in treapta I ori cand o bag in treapta a 2 a nu intra ramane la punctul mort. stie cineva ceva? este o buba a zzr-ului sau ceva trebuie schimbat ca sa stricat? puteti sa imi spuneti si mie cateva lucruri "fine" despre cum sa ma comport cu un zzr 11oo , si de fapt orice ar trebui sa stiu despre utilizarea corecta a zzr ului si care ar fi grijile in utilizarea lui ? nu cred ca voi mai skimba acest moto decat poate cu un zzr 1400 sau un gtr si asta numai daca voi avea bani 2. caut si eu un suport de prindere pentru un viitor top case. va salut si va felicit pentru faptul ca tineti aproape unul de altul.incerc si eu sa ma integrez.sa nu va suparati pe mine daca poate voi da cu oistea'n gard bafta all Editat Septembrie 5, 2008 de oldman_adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Ok te scuzam si deja ai dat in gard ca ai postat unde nu tb "Grupul posesorilor de suzukigs500" hmmm gs tau e sigur contrafacut ca are fata de zzr sa ne explici si noua cum ai facut modificarile ca arata bine. Bafta si bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldman_adi Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Ok te scuzam si deja ai dat in gard ca ai postat unde nu tb "Grupul posesorilor de suzukigs500" hmmm gs tau e sigur contrafacut ca are fata de zzr sa ne explici si noua cum ai facut modificarile ca arata bine.Bafta si bine ai venit! dap imi cer mi de scuze. si la calculator ca si la motor sunt doar un incepator. dupa raspunsul tau am cautat 4 minute sa vad postul meu si cat de rau am lovit gardul admine poti muta tu pls "salutul" meu la clubul zzr-istilor man, ai dreptate acolo trebe sa arat bijuteria asta =)) multumesc anticipat andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 baieti, unde imi schimb si eu guma pe spate? ieftin si calitate vreau pe voi cat v-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 baieti, unde imi schimb si eu guma pe spate? ieftin si calitate vreau pe voi cat v-a costat? Io am fost acu 2 luni la sama motors pe platforma pipera e cam scump 80 de lei dar e mai ieftin daca o dai jos tu(eventual chiar acolo)ei doar inlocuiesc anvelopa pe janta vreo 15 lei si o echilibreaza. Echilibrarea era parca 30 de lei scump frate scump dar asta e am vrut motoare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 aiurea....eu am gasit o vulcanizare in zona, dar la fel, trebuie sa ma duc cu roata demontata...cred ca ma apuc si o dau eu jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 aiurea....eu am gasit o vulcanizare in zona, dar la fel, trebuie sa ma duc cu roata demontata...cred ca ma apuc si o dau eu jos.... Vezi sa intinzi bine lantul cand o pui la loc. Cred ca la service fac si asta, inclus in pret. Poate ti-l mai si ung cu ceva dracovenii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Salut baieti...si fete, "where available" Citesc de vreo ...2 saptamani topicul asta, si in sfarsit, dupa indelungi asteptari, ma alatur si eu grupului vostru de GS-isti. acum vreo 30 de minute mi-a venit si mie jucarica, dar din pacate sunt la munca, si nici carnet nu am inca . Oricum, sunt uber-incantat, si abia astept sa o scot la o plimbarica. E din 2005, 2600 km in bord, si sunt sigur ca sunt reali, ca il stiu pe fostul proprietar, stare impecabila. Cat de curand, poate ma alatur voua la o intalnire Numai bine, si asfalt uscat! P.S: Uite si cateva poze cu Suzi a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Oricum, sunt uber-incantat, si abia astept sa o scot la o plimbarica. E din 2005, 2600 km in bord, si sunt sigur ca sunt reali, ca il stiu pe fostul proprietar, stare impecabila.P.S: Uite si cateva poze cu Suzi a mea. E exact ca a mea. De curiozitate, cat ai dat pe ea? Sa vaz si eu cat s-a "depreciat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lysergic Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Salutare! Azi am vazut ca tevile ptr tobe care ies din motor la mine au nuante/culori diferite, adica, cea din dreapta este mult mai "ruginita", parerea mea este ca ar functiona la temperaturi diferite ? La ale voastre se observa diferenta asta? Multumesc! si Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 E exact ca a mea. De curiozitate, cat ai dat pe ea? Sa vaz si eu cat s-a "depreciat" 3600 am dat pe ea (si o sa mai dau inca vreo 18 luni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 pana la urma am rezolvat schimbarea cauciucului de unul singur.am demontat-o eu si am dus-o la vulcanizare.am avut grija sa strang si lantul un pic (e in standarde acum ).Roata e foarte usor de dat jos, in 10 minute se da jos fara mare efort, mai greu cu pusul la loc.Treaba la vulcanizare m-a costat 10 ron + 5 ron lasat la om .super ok pretul dar a trebuit sa ma murdaresc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Poate putin offtopic: cu nakedul meu am prins 160km/h, fara probleme si se simtea ca mai poate. Adica, totul tine de vant de la 120 incolo. Am auzit ca viteza maxima (probabil la carenate) e pe undeva pe la 200. Voi cat ati reusit sa mergeti cu el? Knd am aduso aksa am mers cu 180,tot naked si a mea,fara windshield.Eram cu a 6-a la 8500 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Poate putin offtopic: cu nakedul meu am prins 160km/h, fara probleme si se simtea ca mai poate. Adica, totul tine de vant de la 120 incolo. Am auzit ca viteza maxima (probabil la carenate) e pe undeva pe la 200. Voi cat ati reusit sa mergeti cu el? Am incercat de 3 ori pe A2 sa vad cat duce si a mers 200 pe bord la 9500 - 9700 RPM in treapta 6, in realitate nu stiu care este viteza maxima. Viteza maxima teoretica la 11.000 RPM este de 242 Km/h, la un raport final de 2,437 (16/39). Evident rezistenta la inaintare mai scade din aceasta viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 ia lasati voi viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 va rog sa ma scuzati pt ca iar revin cu problemele motorului meu.am cauta in vreo 100 de pagini in aceasta sectiune a forumului si nam gasit o rezolvare.am scris si intrun nou topic,dar mi sa spus sa vin aici sami spun problema.miam adus recent o gs500e din germania,motor de 25 kw,91,36000km.cand a ajuns in tara,am pornito si am constatat ca nu merg decat primele 2 viteze.am duso la un atelier ca sa rezolve problema si sami schimbe uleiul din cutie,filtrul de aer si bujiile.cand am mers dupa ea mecanicul mia zis ca nu a defacut cutia,ci doar a pus un arc la selectorul de viteze,care rezolva partial problema.adica se schimbau vitezele pana in 6 si nu mai puteai sa le aduci la 0.am zis sa o lase asa k oricum sunt incepator,si ma multumesc si cu 2 viteze pana merg la scoala.cand am duso la garaj,am descoperit ca pierd benzina pe la furtunul de surplus.am golit benzina din rezervor,si am lasato cateva zile.am incercat sa o pornesc iar si nam reusit.avea benzina,bujiile erau noi,dar nu pornea.inainte sa o duc la atelierul ala,nam avut deloc probleme de acest gen.am desfacut bujiile si erau ude.leam uscat si apoi am pornito iar.a mers cateva minute si apoi sa oprit.daca o pornesc si ies la drum merge,dar dak sta se tot opreste.fara filtrul de aer merge,dar nu pot urca in ture mai mult de 6000.carburatorul din stanga imi trimite vapori de benzina si in fltrul de aer si la imbaxit deja.problema e ca se aduna o cantitate destul de mare in filtru,care imi creste consumul.am facut doar 50km cu ea si am scos un consum de 12%.nici la masina nam reusit asta,si am motor de 2.0i pe ea,oricat de aglomerat era orasul.cred ca nu inchide cuiul ponton de la carb din stanga.bujiile dupa ce merg un drum d cativa km,cea din dreapta e alba,si cea din stanga e neagra.am vrut sa desfac eu carburile,dar in manual nu e data nicio schema,fiind foarte general.dac ati putea sa am ajutati,chiar si cu manualul de la haynes,vas fi recunoscator. ps:e dat un link pt manualul haynes,dar nu mai merge,iar pe net nam gasit unul free. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 va rog sa ma scuzati pt ca iar revin cu problemele motorului meu.am cauta in vreo 100 de pagini in aceasta sectiune a forumului si nam gasit o rezolvare.am scris si intrun nou topic,dar mi sa spus sa vin aici sami spun problema.miam adus recent o gs500e din germania,motor de 25 kw,91,36000km.cand a ajuns in tara,am pornito si am constatat ca nu merg decat primele 2 viteze.am duso la un atelier ca sa rezolve problema si sami schimbe uleiul din cutie,filtrul de aer si bujiile.cand am mers dupa ea mecanicul mia zis ca nu a defacut cutia,ci doar a pus un arc la selectorul de viteze,care rezolva partial problema.adica se schimbau vitezele pana in 6 si nu mai puteai sa le aduci la 0.am zis sa o lase asa k oricum sunt incepator,si ma multumesc si cu 2 viteze pana merg la scoala.cand am duso la garaj,am descoperit ca pierd benzina pe la furtunul de surplus.am golit benzina din rezervor,si am lasato cateva zile.am incercat sa o pornesc iar si nam reusit.avea benzina,bujiile erau noi,dar nu pornea.inainte sa o duc la atelierul ala,nam avut deloc probleme de acest gen.am desfacut bujiile si erau ude.leam uscat si apoi am pornito iar.a mers cateva minute si apoi sa oprit.daca o pornesc si ies la drum merge,dar dak sta se tot opreste.fara filtrul de aer merge,dar nu pot urca in ture mai mult de 6000.carburatorul din stanga imi trimite vapori de benzina si in fltrul de aer si la imbaxit deja.problema e ca se aduna o cantitate destul de mare in filtru,care imi creste consumul.am facut doar 50km cu ea si am scos un consum de 12%.nici la masina nam reusit asta,si am motor de 2.0i pe ea,oricat de aglomerat era orasul.cred ca nu inchide cuiul ponton de la carb din stanga.bujiile dupa ce merg un drum d cativa km,cea din dreapta e alba,si cea din stanga e neagra.am vrut sa desfac eu carburile,dar in manual nu e data nicio schema,fiind foarte general.dac ati putea sa am ajutati,chiar si cu manualul de la haynes,vas fi recunoscator.ps:e dat un link pt manualul haynes,dar nu mai merge,iar pe net nam gasit unul free. id mess: medevac106 si ti-l trimit eu. are vreo 75mb. enjoy the ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Rookie- Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 am tras si eu prima cazatura cu GS-ul. o proasta cu un matiz a intrat in parcare....prin fata mea....nu m-a vazut. nimic serios doar ca mi-am raschetat destul de bine toba. stiti careva vreo solutie de remediere, pentru ca arata destul de urat. daca ar trebui sa-mi schimb toba ce-mi recomandati. sunt sigur ca la reprezentanta o toba originala se numara in sute bune de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 pai daca vrei sa nu se mai vada ca a fost asa cazuta scoate-i protectia aia de inox si ramane toba simpla,neagra apropo de cazaturi, era sa o patesc si eu azi intr-o curba, nu stiu cum naibii mi-a fugit spatele, dar urat rau, chiar nu stiu de ce, cauciucul intr-adevar e nou si poate pe margini (eram inclinat destul de multicel insa nu spre extreme gen polizat scarite) a ramas ceara aia pe care o are orice cauciuc nou.am avut noroc ca m-am redresat, altfel era jale.tin sa mentionez ca incalzisem cauciucul inainte....in fine....am doar vreo 100-200 km cu cauciucul asta, vedem cum evolueaza.cert e ca, cu cel vechi nu am patit niciodata in curba sa imi faca asa ceva, si i-am dat si capatul si nu a avut nici o intentie de genul asta.....voi ati patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 ia lasati voi viteza super tare.. tre sa invat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Salut baieti. Am si eu nevoie de un raspuns. Stiu ca am vazut in cele 320 de pagini ale threadului ca se zicea care trebuie sa fie presiunea in cauciucuri. Ca am observat sambata ca guma de pe fata e cam lasata, nu imi explic de ce. Pb e, ca nu mai gasesc pagina unde ziceati cat trebuie sa fie presiunea. Si daca tot suntem aici, poate cineva sa imi zica codul pentru "kitul de pana" de pe louis ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 pai daca vrei sa nu se mai vada ca a fost asa cazuta scoate-i protectia aia de inox si ramane toba simpla,neagra apropo de cazaturi, era sa o patesc si eu azi intr-o curba, nu stiu cum naibii mi-a fugit spatele, dar urat rau, chiar nu stiu de ce, cauciucul intr-adevar e nou si poate pe margini (eram inclinat destul de multicel insa nu spre extreme gen polizat scarite) a ramas ceara aia pe care o are orice cauciuc nou.am avut noroc ca m-am redresat, altfel era jale.tin sa mentionez ca incalzisem cauciucul inainte....in fine....am doar vreo 100-200 km cu cauciucul asta, vedem cum evolueaza.cert e ca, cu cel vechi nu am patit niciodata in curba sa imi faca asa ceva, si i-am dat si capatul si nu a avut nici o intentie de genul asta.....voi ati patit asa ceva? Poate sunt eu cu capu dar mie imi fuge spatele aproape in fiecare zi mai ales dimineata cand e rece anvelopa , m-am speriat prima data a 2-a oara mai putin acum chiar incepe sa-mi placa ca se sperie cei din spate si-mi lasa loc prima oara cand s-a intamplat eram la carrefour otopeni in rond in treapta 1 am schimbat a-2a acceleratie si bineinteles a fugit de fund rau de tot dar am controlat-o.chiar marfa! Salut baieti. Am si eu nevoie de un raspuns. Stiu ca am vazut in cele 320 de pagini ale threadului ca se zicea care trebuie sa fie presiunea in cauciucuri. Ca am observat sambata ca guma de pe fata e cam lasata, nu imi explic de ce. Pb e, ca nu mai gasesc pagina unde ziceati cat trebuie sa fie presiunea. Si daca tot suntem aici, poate cineva sa imi zica codul pentru "kitul de pana" de pe louis ? Multumesc anticipat. 2.2 pe fata, 2.5 pe spate singur, 2.7 cu pasager. personal prefer 2.5 atat singur cat si cu pasager .ar trebui sa ai notate datele astea pe o placuta pe langa roata spata(parca langa lant?!!??) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Salut baieti. Am si eu nevoie de un raspuns. Stiu ca am vazut in cele 320 de pagini ale threadului ca se zicea care trebuie sa fie presiunea in cauciucuri. Ca am observat sambata ca guma de pe fata e cam lasata, nu imi explic de ce. Pb e, ca nu mai gasesc pagina unde ziceati cat trebuie sa fie presiunea. Si daca tot suntem aici, poate cineva sa imi zica codul pentru "kitul de pana" de pe louis ? Multumesc anticipat. Singur 2.25 fata, 2.50 spate; Cu pasager 2.25 fata, 2.80 spate. Codul pentru kitul de pana pentru cauciucuri tubeless,(cel mai complet) 10032076 si este 14,95 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.