adi_mot Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 @piratul manerul de pasager il mai ai? capetele de ghidon (daca e varianta sportiva) merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 @piratul manerul de pasager il mai ai? capetele de ghidon (daca e varianta sportiva) merci, Daca nu gasesti la el, maner pt pasager am eu......aici: /index.php?showtopic=343556 Dati-mi voie sa ma laud cu ultimul accesoriu ce l-am facut pt gesy.......un suport pt camera video/aparat foto Si un filmulet cu gesy in actiune ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Si un filmulet cu gesy in actiune ..... Vad ca sistemul facut de tine e destul de stabil,asta fiind problema numarul 1.Am incercat si eu sa fac unul,prins aproximativ la fel insa ma incurca cand am de carat bagaje pe rezervor. Pe de alta parte chestia cu camera si inca 2-3 prieteni e cea mai proasta chestie pe care o poti face intrucat te trage ata sa-i dai.Ai vazut si tu ce ai patit cu iesirea pe contrasens,masini din fata etc. PS:LA 4000 rot/min nu ai suficienta putere,efect giroscopic,etc cat sa te poti lasa si sa iei o curba corect.Incearca sa fii pe curba undeva la 6000-7000 si fara atatea frane. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Suportul in varianta din poza nu vibreaza deloc.....adica chiar cat vibreaza rezervorul. In filmutetul din link nu avea intarirea aceea de pe diagonala. L-am montat sa raman cu amintiri de pe unde merge cu mobra.....si dintr-o chestie asa de moment..... Si recunosc, mai am mult pana sa stiu cat o uitat in 30 feb rossini sau cum il cheama pe ala de la F1 P.S - cum se face verificarea corecta a nivelului de ulei la gesy? Cu joja infiletata sau "rezemata" ? .Pe cricul cetral, pe picior sau " pe roti" . Ms. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Pe cricul central cu joja infiletata...preferabil dupa ce ai mers cu ea (uleiul este mai putin vascos) insa sa o lasi un pic sa se lase uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Pe cricul central cu joja infiletata...preferabil dupa ce ai mers cu ea (uleiul este mai putin vascos) insa sa o lasi un pic sa se lase uleiul ca tot veni vorba de ulei cat incape la un schimb de ulei + filtru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Pe cricul central cu joja infiletata...preferabil dupa ce ai mers cu ea (uleiul este mai putin vascos) insa sa o lasi un pic sa se lase uleiul 1. nu ai gs500 deci ai gresit motoru si 2. de ce vb prostii? Nivelul se verifica cu mobra pe roti in pozitie verticala fara sa infiletezi joja iar la un schimb de ulei+filtru iti trebuie ~2900ml Editat Aprilie 25, 2009 de KTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Da am eu una de la fostul GS500 pe care l-am dezmembrat. Este in conditie f buna. Mai am si alte piese in general carene si partea din spate. Semnalele, bordul, motorul cu totul, furca fata, s-au dat deja. capete de ghidon si maneta frana argintie mai ai cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 1. nu ai gs500 deci ai gresit motoru si 2. de ce vb prostii? Nivelul se verifica cu mobra pe roti in pozitie verticala fara sa infiletezi joja iar la un schimb de ulei+filtru iti trebuie ~2900ml 1.Am avut gs500 2.Intr-adevar am gresit cu joja (am uitat), nu se infileteaza, insa motocicleta se pune pe cricul central.Tu poate esti mai echilibrist si nu ai nevoie si mai usor cu comentariile...esti frustrat sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 iar la un schimb de ulei+filtru iti trebuie ~2900ml in mod normal, intra vreo 3,1-3,2 litri daca schimbi si filtrul. Mai bine cumparati un bidon de 4 litri. Oricum, motorul mai mananca ulei asa ca poti adauga diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 in mod normal, intra vreo 3,1-3,2 litri daca schimbi si filtrul. Mai bine cumparati un bidon de 4 litri. Oricum, motorul mai mananca ulei asa ca poti adauga diferenta. Asa este, 3,2 litri intra sigur, mai ales ca ar trebui sa schimbi cu filtru cu tot. La consum nu stiu, la gesy al meu nu era vizibil consumul de ulei intre 2 schimburi (e din 96), deci a fost chiar minimal (ca nu poti spune ca nu consuma deloc). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 2.Intr-adevar am gresit cu joja (am uitat), nu se infileteaza, insa motocicleta se pune pe cricul central.Tu poate esti mai echilibrist si nu ai nevoie motocicleta nu se pune pe cricul central! asta o spun nu din auzite ci din manualul de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salut, Stie cineva un mecanic, sau se pricepe cineva la dezgropat un GS 500 E? Ideea este ca nu am mai mers cu el cam de un an, un an juma'. Inainte de a-l lasa, ii schimbasem filtrul de aer, uleiul, bujiile si am mers cu el o perioada scurta...apoi a dormit in garaj. Azi i-am facut urmatoarele: - i-am pus baterie noua (adica veche cam de 2 ani, neformatata, dar i-am pus azi acid) - i-am scos benzina veche (cat am putut cu un furtun) din rezervor si i-am pus 2 litri benzina noua de la pompa pana aici m-am priceput si m-a dus logica ca ar fi de bun-simt. Acum bateria imi da curent suficient, invarte de zor demarorul, dar nu porneste de loc motorul (presupun ca o fi intrat ceva moloz prin filtre de benzina - daca are- sau altceva legat tot de carburatie) Io la carburatie nu ma bag, asa ca stiti un mecanic, sau se baga careva? Ar putea sa decurga asa: Vin si il iau de unde vrea el, dupa ora 18:00, il aduc la garajul meu din Drumul Taberei (unde avem lumina si priza 220V), rezolvam treaba, il duc inapoi. Plata in bonuri de masa, bere, cash sau diverse combinatii ale celor trei. Ar fi misto daca am rezolva zilele astea, ca imi e teama de baterie ca daca nu o folosesc sa nu moara si asta.... Multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salut,Azi i-am facut urmatoarele: - i-am pus baterie noua (adica veche cam de 2 ani, neformatata, dar i-am pus azi acid) - i-am scos benzina veche (cat am putut cu un furtun) din rezervor si i-am pus 2 litri benzina noua de la pompa pana aici m-am priceput si m-a dus logica ca ar fi de bun-simt. Sal, Pune robinetul sa curga benzina liber (PRI parca). Lasi cam 5 minute si dupa aia incerci. Evident, cu socul tras la maxim. Daca ai doar ~ 2l in rezervor posibil sa trebuiasca s-o pui pe RES. Io patesc cam la fel in fiecare primavara, anul trecut am omorat bateria veche pana sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Sal, Pune robinetul sa curga benzina liber (PRI parca). Lasi cam 5 minute si dupa aia incerci. Evident, cu socul tras la maxim. Daca ai doar ~ 2l in rezervor posibil sa trebuiasca s-o pui pe RES. Io patesc cam la fel in fiecare primavara, anul trecut am omorat bateria veche pana sa porneasca. Am incercat si pe res si pe pri, aceeasi poveste...invarte "vartos" dar nimic..fara "finalizare" PS: evident am incarcat si cu socul tras la maxim. Nu s-a inecat, ca am mai incercat si cam dupa 3 ore si aceeasi faza... Editat Aprilie 26, 2009 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 mie sincer si cand nu imi mai suge benzina din rezervor pe Res.. tot mai am mult in ea. deci incearca sa pui mai mult, si nush.. ceva la bujii sa verifici ca poate acolo s-a pus ceva condens sau nush ce si nu mai da scanteie k lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Am patit si eu la inceputul sezonului acelasi lucru....pana nu i-am pus vreo 8 litri de benzina si am asteptat 5 minute cu robinetul pe PRI nu a vrut cu nici un chip. Dupa asta ...la sfert. Numai bineeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) problema este ca nu ma pricep la carburatie, nu am desfacut decat carburatorul de dacie 1310... as fi preferat sa o faca altul...mai ales ca sunt 2...si trebuie sincronizate..etc PS: bah, da-o dreacu' daca nu porneste cu doi litri de benzina o vand! Ce, ea nu stie ca e recesiune economica, criza financiara..etc? Editat Aprilie 26, 2009 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Am patit si eu la inceputul sezonului acelasi lucru....pana nu i-am pus vreo 8 litri de benzina si am asteptat 5 minute cu robinetul pe PRI nu a vrut cu nici un chip. Dupa asta ...la sfert.Numai bineeee Subscriu si eu la ce zici cu benzina multa. Si scutura putin mobra sa se creeze putina presiune in rezervor. GS-ul se alimenteaza prin cadere, n-are pompa......deci toate astea ajuta la o alimentare mai buna. Si fa niste operatii simple ......Schimba sau curata bujiile ( le arzi la flacara aragazului si le dai putin cu peria de sarma), si inainte sa le pui, injecteaza cu o siringa putina benzina la cilindrii prin orificiul bujiei. Asta-i metoda batraneasca. Si nu te mai chinuii sa dai la automat. La-sa orgoliul de posesor de japoneza deoparte si impinge-o cu un pretin cativa metrii cu socul tras, si daca da semne ca porneste, sa n-o accelerezi.....las-o in relantin. A da, si ai chiar la baza carburatoarelor cate un surub......desfa-le si vezi daca nu curge apa. Daca vine apa, lasi sa curga toata pana iese doar benzina. Astea-s chestii ce le poti face singur......si tine de placerea de a fii motociclist. O sa visezi cu gesy doua nopti daca stii ca ai pornit-o singur Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 PS: bah, da-o dreacu' daca nu porneste cu doi litri de benzina o vand! Ce, ea nu stie ca e recesiune economica, criza financiara..etc? Pe langa pregatirile ce s-au scris mai sus, cand pui la "hibernare" e bine sa ai rezervorul plin. Fapta consumata, nu arunc primul cu piatra. Cert este ca ar cam trebui sa pui benzina macar sa treaca de nivelul de rezerva. De multe ori am incercat s-o pornesc pe gesy dupa o perioada mai lunga si nu s-a opus (max: la a 2a cheie a pornit deja). Dar dupa 1 an sau un an jumate cred ca "gesy nu destul de umeda s-o poti calari." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci. aaa si sa fiti in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci.aaa si sa fiti in Bucuresti. Surubelnita mai mare si ciocan.Da-i incet ca merge. Sau un fier curbat care sa agate in santuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci.aaa si sa fiti in Bucuresti. Daca vrei, ti-o imprumut eu. Te astept la garaj sa iti reglezi suspensia.Da-mi PM daca te intereseaza. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Subscriu si eu la ce zici cu benzina multa. Si scutura putin mobra sa se creeze putina presiune in rezervor. GS-ul se alimenteaza prin cadere, n-are pompa......deci toate astea ajuta la o alimentare mai buna. Si fa niste operatii simple ......Schimba sau curata bujiile ( le arzi la flacara aragazului si le dai putin cu peria de sarma), si inainte sa le pui, injecteaza cu o siringa putina benzina la cilindrii prin orificiul bujiei. Asta-i metoda batraneasca. Si nu te mai chinuii sa dai la automat. La-sa orgoliul de posesor de japoneza deoparte si impinge-o cu un pretin cativa metrii cu socul tras, si daca da semne ca porneste, sa n-o accelerezi.....las-o in relantin. A da, si ai chiar la baza carburatoarelor cate un surub......desfa-le si vezi daca nu curge apa. Daca vine apa, lasi sa curga toata pana iese doar benzina. Astea-s chestii ce le poti face singur......si tine de placerea de a fii motociclist. O sa visezi cu gesy doua nopti daca stii ca ai pornit-o singur Bafta MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat! Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti. Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge? ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el.... am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....." Editat Aprilie 27, 2009 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat!Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti. Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge? ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el.... am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....." 1.Benzina o sa curga in continuu pe cel care zici tu ca nu e infundat asta pana cand opresti robinetul de benzina de sus(sub rezervor e un mic surubel pe filtru de benzina) 2.La surubelul dintre cele 2 carburatoare(sub filtru de aer) se umbla doar la sincronizare deci daca nu faci sincronizare nu invarti de el pentru ca vei zapaci reglajele! 3.Pentru relanti este intra-adevar un alt surubel(o rotita orientata in jos ) la care umbli si ii mai cresti turatia doar dupa ce ai incalzit motoru! 4.E posibil ca unul din cuiele ponto sa fie blocat ...ca sa deblochezi trage acceleratia (motorul oprit) pana la capat de vreo cateva ori! Cam atat deocamdata! daca tot nu se comporta ok la relanti trebuie curatat probabil carburatorul! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.