dedics Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie. Nu vreau sa fiu rau dar daca nu ma insel vei fi nevoit sa iti pui pofta in cui legat de injectie.... exceptie cazul in care acel GS e facut de cei de la BMW. Eu am GS 500 din 2007 si tot mikuni scrie pe carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 gs dupa 2003 ... pe injectie. sa ne zici si noua unde gasesti. un gladius bate orice la consum... vorbesc de moto peste 500cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie. GS : checked Dupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked ------------------------- Pentru rezultat, apasa aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 GS : checkedDupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked ------------------------- Pentru rezultat, apasa aici. Da si acesta e o solutie pentru criteriile date nice one! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) sau poate asta ... GSX1300R eu cred ca totusi omul se gandea la un GS500. N-am auzit un posesor de GSXF sa zica: "Am un GS!"... Editat Octombrie 19, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) ...N-am auzit un posesor de GSXF sa zica: "Am un GS!"... Tot GS e pana la urma, desi unora le cam sta in gat... Editat Octombrie 19, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) inafara de carenaj gsxf-ul nu are nimic deosebit fata de gs-ul clasic. cred ca e doar asa de fitza ca la ciclistica debordanta a acestor modele carenele alea te ajuta doar sa visezi ca in loc de F-ul din coada ai un R Editat Octombrie 19, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 N-am auzit un posesor de GSXF sa zica: "Am un GS!"... Dar exista posesor de GS 500 care detine si un GSXF 600 ...sunt doua motoare total diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) inafara de carenaj gsxf-ul nu are nimic deosebit fata de gs-ul clasic. cred ca e doar asa de fitza ca la ciclistica debordanta a acestor modele carenele alea te ajuta doar sa visezi ca in loc de F-ul din coada ai un R Tu vorbesti de diferentele dintre aceste doua? Suzuki GSX 650F Suzuki GS 500F vs daca te uiti aici ai sa vezi cat de minuscule sunt CLICK Hai sa mentionam cele mai mici diferente:motorizare pe injectie, cu 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, DOHC, racit cu lichid VS motorizare cu carburator, cu 2 cilindri in linie, 4 timpi, 8 valve, DOHC, racit cu aer si faptul ca primul are in jur de 85 Cp iar cel mic in jur de 45-48 Cp... and so on... Editat Octombrie 20, 2010 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 ia oferta: /index.php?...p;#entry2641408 mai am si ceva piese: un cric central, niste bobile si alte porcarii Mesaj completat @dedics: nicidecum moncher, vorbesc de diferenta dintre motoarele de 500, stiu bine ca nu ai cum sa il compari cu 650-ul, in primul rand are 150cmc diferenta de cilindree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) inafara de carenaj gsxf-ul nu are nimic deosebit fata de gs-ul clasic. cred ca e doar asa de fitza ca la ciclistica debordanta a acestor modele carenele alea te ajuta doar sa visezi ca in loc de F-ul din coada ai un R Mesaj completat@dedics: nicidecum moncher, vorbesc de diferenta dintre motoarele de 500, stiu bine ca nu ai cum sa il compari cu 650-ul, in primul rand are 150cmc diferenta de cilindree sorry my bad, ca nu am inteles ce ai gandit , or is it yours, ca ai scris gsxf ? Editat Octombrie 20, 2010 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 dap, ma bead too, scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Hi hello! Stie careva vreun model de baterie cu gel care sa mearga pe GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 GS : checkedDupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked ------------------------- Pentru rezultat, apasa aici. GS : checked FAIL! Linku tau ne duce la un GSX 650 Dupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 GS : checked FAIL! Linku tau ne duce la un GSX 650 Dupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked Din moment ce ai apasat linku', n-a fost fail! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Nu vreau sa fiu rau dar daca nu ma insel vei fi nevoit sa iti pui pofta in cui legat de injectie.... exceptie cazul in care acel GS e facut de cei de la BMW. Eu am GS 500 din 2007 si tot mikuni scrie pe carburatoare Atunci de ce anumite persoane vand gs pe injectie ? Eu am zis de injectie pentru ca am vazut ca anumite persoane vand GS pe injectie . Oricum merge si cu carburatoare doar ca injectia te scuteste de sincronizat si alte chestii care pe la noi nu prea se fac cum trebuie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 pe gs500 nu exista injectie!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 pe gs500 nu exista injectie!!!! Trebuia sa specifici ca de fabrica... altfel parca vad cum imediat o sa sara cineva si zice: "baaaa da io am cotat pe guugli s'am gasit" Da adevarul ca poti sa iti faci de mana daca esti mare mester dar cei de la Suzuki nu s-au straduit si astfel povestea cu Suzuki GS 500 pe injectie e fumata next topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 are cineva din intamplare un arc de cric de rezerva? sau aveti idee pe unde as putea gasi unul? vinovatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 are cineva din intamplare un arc de cric de rezerva? sau aveti idee pe unde as putea gasi unul? vinovatul Sunt cateva topiicuri cu gs-uri puse la dezmembrare, ai incercat sa vorbesti cu ei? Search... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 ai rezolvat-o cu arcul dupa cum ti-am sugerat? Mesaj completat plangea cineva dupa un motor acum ceva timp, uite ca a apaut unul pe bikeshop: http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...in+-115446.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 ai rezolvat-o cu arcul dupa cum ti-am sugerat? multumesc frumos pentru sugestie a functionat perfect! am contorsionat un pic si arcul pentru mai multa tensiune, am strambat dintele de la cric si e ca nou Duminica am fost in plimbare cu mai multi baieti la, "Lunca" pe o vreme foarte frumoasa dar la intoarcere, GS'ul mi-a facut figura si mi s-a oprit in mers la 100-110km/h.(aveam benzina) si aici vroiam sa vin cu o intrebare! eu tin robinetul in permanenta pe RES dar dupa ce mi s-a oprit in mers nu a mai vrut sa porneasca neam! decat dupa ce am tinut'o 10 minute pe PRI a pornit. ati patit ceva de genu? exista o posibilitate sa mi se infunde robinetul cu mizerie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 ai rezolvat-o cu arcul dupa cum ti-am sugerat? multumesc frumos pentru sugestie a functionat perfect! am contorsionat un pic si arcul pentru mai multa tensiune, am strambat dintele de la cric si e ca nou Duminica am fost in plimbare cu mai multi baieti la, "Lunca" pe o vreme foarte frumoasa dar la intoarcere, GS'ul mi-a facut figura si mi s-a oprit in mers la 100-110km/h.(aveam benzina) si aici vroiam sa vin cu o intrebare! eu tin robinetul in permanenta pe RES dar dupa ce mi s-a oprit in mers nu a mai vrut sa porneasca neam! decat dupa ce am tinut'o 10 minute pe PRI a pornit. ati patit ceva de genu? exista o posibilitate sa mi se infunde robinetul cu mizerie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) multumesc frumos pentru sugestie a functionat perfect! am contorsionat un pic si arcul pentru mai multa tensiune, am strambat dintele de la cric si e ca nou Duminica am fost in plimbare cu mai multi baieti la, "Lunca" pe o vreme foarte frumoasa dar la intoarcere, GS'ul mi-a facut figura si mi s-a oprit in mers la 100-110km/h.(aveam benzina) si aici vroiam sa vin cu o intrebare! eu tin robinetul in permanenta pe RES dar dupa ce mi s-a oprit in mers nu a mai vrut sa porneasca neam! decat dupa ce am tinut'o 10 minute pe PRI a pornit. ati patit ceva de genu? exista o posibilitate sa mi se infunde robinetul cu mizerie? Salut aceeasi problema o am si eu, am patit.0 de citeva ori. Nu am gasit rezolvare, ma uit bine in rezervor si calculez km. sa nu am surprize. In rest caut asfalt uscat sa ma dau. Ce este curios ca pe rezerva merg maxim 10 - 15 km... Editat Noiembrie 9, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Salut aceeasi problema o am si eu, am patit.0 de citeva ori. Nu am gasit rezolvare, ma uit bine in rezervor si calculez km. sa nu am surprize. In rest caut asfalt uscat sa ma dau. Ce este curios ca pe rezerva merg maxim 10 - 15 km... Salut! Aveti probleme la robinetul de benzina...la mine asa a fost. Pe pozitia PRI,benzina curge in continuu,numai este actionata vacuumatic(de accea se umplu camerele de nivel constant ale carburilor,si puteti porni). Desfaceti robinetul,si suflatil puternic(de preferat un compresor). Mi-e mi s-a intaplat ceva si mai frumos....mi s-a indoit lantul!(lant RK,pastele lui) O sa fac deseara niste poze...sa va minunati! Treaba buna a fost ca mi s-a intaplat la vreo 20km/h....s-a blocat roata si am mers cu ea blocata circa 3-4 metri(prima data am crezut ca am calat motoru) apoi am scos-o dimn viteza,si motorul a pornit perfect. Am si eu o intrebare..... Motorul a inceput sa aiba un sunet ciudat,incepand de la 4.000rpm.Nu prea stiu ce sa fie....jocurile de la supape?lantul de distributie? Daca poate sa-mi spuna si mie cineva...cum se verifica/regleaza lantul de distributie,si jocul la supape. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.