dedics Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) inafara de carenaj gsxf-ul nu are nimic deosebit fata de gs-ul clasic. cred ca e doar asa de fitza ca la ciclistica debordanta a acestor modele carenele alea te ajuta doar sa visezi ca in loc de F-ul din coada ai un R Tu vorbesti de diferentele dintre aceste doua? Suzuki GSX 650F Suzuki GS 500F vs daca te uiti aici ai sa vezi cat de minuscule sunt CLICK Hai sa mentionam cele mai mici diferente:motorizare pe injectie, cu 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, DOHC, racit cu lichid VS motorizare cu carburator, cu 2 cilindri in linie, 4 timpi, 8 valve, DOHC, racit cu aer si faptul ca primul are in jur de 85 Cp iar cel mic in jur de 45-48 Cp... and so on... Editat Octombrie 20, 2010 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 ia oferta: /index.php?...p;#entry2641408 mai am si ceva piese: un cric central, niste bobile si alte porcarii Mesaj completat @dedics: nicidecum moncher, vorbesc de diferenta dintre motoarele de 500, stiu bine ca nu ai cum sa il compari cu 650-ul, in primul rand are 150cmc diferenta de cilindree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) inafara de carenaj gsxf-ul nu are nimic deosebit fata de gs-ul clasic. cred ca e doar asa de fitza ca la ciclistica debordanta a acestor modele carenele alea te ajuta doar sa visezi ca in loc de F-ul din coada ai un R Mesaj completat@dedics: nicidecum moncher, vorbesc de diferenta dintre motoarele de 500, stiu bine ca nu ai cum sa il compari cu 650-ul, in primul rand are 150cmc diferenta de cilindree sorry my bad, ca nu am inteles ce ai gandit , or is it yours, ca ai scris gsxf ? Editat Octombrie 20, 2010 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 dap, ma bead too, scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Hi hello! Stie careva vreun model de baterie cu gel care sa mearga pe GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 GS : checkedDupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked ------------------------- Pentru rezultat, apasa aici. GS : checked FAIL! Linku tau ne duce la un GSX 650 Dupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 GS : checked FAIL! Linku tau ne duce la un GSX 650 Dupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked Din moment ce ai apasat linku', n-a fost fail! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Nu vreau sa fiu rau dar daca nu ma insel vei fi nevoit sa iti pui pofta in cui legat de injectie.... exceptie cazul in care acel GS e facut de cei de la BMW. Eu am GS 500 din 2007 si tot mikuni scrie pe carburatoare Atunci de ce anumite persoane vand gs pe injectie ? Eu am zis de injectie pentru ca am vazut ca anumite persoane vand GS pe injectie . Oricum merge si cu carburatoare doar ca injectia te scuteste de sincronizat si alte chestii care pe la noi nu prea se fac cum trebuie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 pe gs500 nu exista injectie!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 pe gs500 nu exista injectie!!!! Trebuia sa specifici ca de fabrica... altfel parca vad cum imediat o sa sara cineva si zice: "baaaa da io am cotat pe guugli s'am gasit" Da adevarul ca poti sa iti faci de mana daca esti mare mester dar cei de la Suzuki nu s-au straduit si astfel povestea cu Suzuki GS 500 pe injectie e fumata next topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 are cineva din intamplare un arc de cric de rezerva? sau aveti idee pe unde as putea gasi unul? vinovatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 are cineva din intamplare un arc de cric de rezerva? sau aveti idee pe unde as putea gasi unul? vinovatul Sunt cateva topiicuri cu gs-uri puse la dezmembrare, ai incercat sa vorbesti cu ei? Search... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 ai rezolvat-o cu arcul dupa cum ti-am sugerat? Mesaj completat plangea cineva dupa un motor acum ceva timp, uite ca a apaut unul pe bikeshop: http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...in+-115446.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 ai rezolvat-o cu arcul dupa cum ti-am sugerat? multumesc frumos pentru sugestie a functionat perfect! am contorsionat un pic si arcul pentru mai multa tensiune, am strambat dintele de la cric si e ca nou Duminica am fost in plimbare cu mai multi baieti la, "Lunca" pe o vreme foarte frumoasa dar la intoarcere, GS'ul mi-a facut figura si mi s-a oprit in mers la 100-110km/h.(aveam benzina) si aici vroiam sa vin cu o intrebare! eu tin robinetul in permanenta pe RES dar dupa ce mi s-a oprit in mers nu a mai vrut sa porneasca neam! decat dupa ce am tinut'o 10 minute pe PRI a pornit. ati patit ceva de genu? exista o posibilitate sa mi se infunde robinetul cu mizerie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 ai rezolvat-o cu arcul dupa cum ti-am sugerat? multumesc frumos pentru sugestie a functionat perfect! am contorsionat un pic si arcul pentru mai multa tensiune, am strambat dintele de la cric si e ca nou Duminica am fost in plimbare cu mai multi baieti la, "Lunca" pe o vreme foarte frumoasa dar la intoarcere, GS'ul mi-a facut figura si mi s-a oprit in mers la 100-110km/h.(aveam benzina) si aici vroiam sa vin cu o intrebare! eu tin robinetul in permanenta pe RES dar dupa ce mi s-a oprit in mers nu a mai vrut sa porneasca neam! decat dupa ce am tinut'o 10 minute pe PRI a pornit. ati patit ceva de genu? exista o posibilitate sa mi se infunde robinetul cu mizerie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) multumesc frumos pentru sugestie a functionat perfect! am contorsionat un pic si arcul pentru mai multa tensiune, am strambat dintele de la cric si e ca nou Duminica am fost in plimbare cu mai multi baieti la, "Lunca" pe o vreme foarte frumoasa dar la intoarcere, GS'ul mi-a facut figura si mi s-a oprit in mers la 100-110km/h.(aveam benzina) si aici vroiam sa vin cu o intrebare! eu tin robinetul in permanenta pe RES dar dupa ce mi s-a oprit in mers nu a mai vrut sa porneasca neam! decat dupa ce am tinut'o 10 minute pe PRI a pornit. ati patit ceva de genu? exista o posibilitate sa mi se infunde robinetul cu mizerie? Salut aceeasi problema o am si eu, am patit.0 de citeva ori. Nu am gasit rezolvare, ma uit bine in rezervor si calculez km. sa nu am surprize. In rest caut asfalt uscat sa ma dau. Ce este curios ca pe rezerva merg maxim 10 - 15 km... Editat Noiembrie 9, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Salut aceeasi problema o am si eu, am patit.0 de citeva ori. Nu am gasit rezolvare, ma uit bine in rezervor si calculez km. sa nu am surprize. In rest caut asfalt uscat sa ma dau. Ce este curios ca pe rezerva merg maxim 10 - 15 km... Salut! Aveti probleme la robinetul de benzina...la mine asa a fost. Pe pozitia PRI,benzina curge in continuu,numai este actionata vacuumatic(de accea se umplu camerele de nivel constant ale carburilor,si puteti porni). Desfaceti robinetul,si suflatil puternic(de preferat un compresor). Mi-e mi s-a intaplat ceva si mai frumos....mi s-a indoit lantul!(lant RK,pastele lui) O sa fac deseara niste poze...sa va minunati! Treaba buna a fost ca mi s-a intaplat la vreo 20km/h....s-a blocat roata si am mers cu ea blocata circa 3-4 metri(prima data am crezut ca am calat motoru) apoi am scos-o dimn viteza,si motorul a pornit perfect. Am si eu o intrebare..... Motorul a inceput sa aiba un sunet ciudat,incepand de la 4.000rpm.Nu prea stiu ce sa fie....jocurile de la supape?lantul de distributie? Daca poate sa-mi spuna si mie cineva...cum se verifica/regleaza lantul de distributie,si jocul la supape. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Salut! Aveti probleme la robinetul de benzina...la mine asa a fost. Pe pozitia PRI,benzina curge in continuu,numai este actionata vacuumatic(de accea se umplu camerele de nivel constant ale carburilor,si puteti porni). Desfaceti robinetul,si suflatil puternic(de preferat un compresor). Mi-e mi s-a intaplat ceva si mai frumos....mi s-a indoit lantul!(lant RK,pastele lui) O sa fac deseara niste poze...sa va minunati! Treaba buna a fost ca mi s-a intaplat la vreo 20km/h....s-a blocat roata si am mers cu ea blocata circa 3-4 metri(prima data am crezut ca am calat motoru) apoi am scos-o dimn viteza,si motorul a pornit perfect. Am si eu o intrebare..... Motorul a inceput sa aiba un sunet ciudat,incepand de la 4.000rpm.Nu prea stiu ce sa fie....jocurile de la supape?lantul de distributie? Daca poate sa-mi spuna si mie cineva...cum se verifica/regleaza lantul de distributie,si jocul la supape. Numai bine! Lantul de distributie nu se regleaza . Intinzatorul se poate schimba e undeva la 30 euro ( nu prea poti sa il reglezi e pe principiul ceasurilor vechi pe care le intorceai si mergeau o perioada - are un arc in forma se spirala care impinge un fel de tija si asta impinge patina pe care merge lantu iar cand se duce arcul ala nu mai tine lantu intins) . El si cu patinele de pe lant mai pot intinde lantul dar din ce am vazut eu rar apar probleme la ele ( e aceeasi forta tot timpu nu e ca la lantul de transmisie el tre sa invinga forta arcurilor supapelor si atat). Jocurile la supape le poti masura fara sa dai motorul jos se da capacul la chiulasa jos exista un tabel in manualul de reparatii al gs -ului unde iti arata cum sa masori jocul la pastile ( e mai greu sa scoti pastila veche pentru in functie de ce scrie pe ea + ce masori cu lera intre pastila si axa cu came vezi ce iti da te uiti in tabel si comanzi noua pastila ). O pastila costa in jur de 10 euro ( eu am comandat la mymoto _ bucuresti) , dar iar nu e mare diferenta pentru ca jocul se mai regleaza si din presiunea de ulei . Oricum daca ai joc la tacheti se aud la turatii mici daca o accelerezi nu prea se mai aude . Oricum trebuie sa studiezi bine problema inainte pentru ca altfel o sa bagi o gramada de bani si nu rezolvi problema . Eu am schimbat si lantu de distributie eu am dat undeva la 300 de lei (romymoto sau asa ceva ) dar nu a avut niciun efect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 pai in primul rand se desface si se curata robinetul/ selectorul vacumatic, se monteaza un filtru de benzina intre rezervor si alimentarea selectorului si cam atata tot... nu inteleg de ce trebuie sa mergeti pe pozitiz RES(rezerva) cand exista optiunea ON.... cand se termina benzina pe ON comuti pe RES si mai ai aproximativ 30km la dispozitie sa gasesti o benzinarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Multumesc, verific cind fac revizia totala la motor in dec. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Lantul de distributie nu se regleaza . Intinzatorul se poate schimba e undeva la 30 euro ( nu prea poti sa il reglezi e pe principiul ceasurilor vechi pe care le intorceai si mergeau o perioada - are un arc in forma se spirala care impinge un fel de tija si asta impinge patina pe care merge lantu iar cand se duce arcul ala nu mai tine lantu intins) . El si cu patinele de pe lant mai pot intinde lantul dar din ce am vazut eu rar apar probleme la ele ( e aceeasi forta tot timpu nu e ca la lantul de transmisie el tre sa invinga forta arcurilor supapelor si atat). Jocurile la supape le poti masura fara sa dai motorul jos se da capacul la chiulasa jos exista un tabel in manualul de reparatii al gs -ului unde iti arata cum sa masori jocul la pastile ( e mai greu sa scoti pastila veche pentru in functie de ce scrie pe ea + ce masori cu lera intre pastila si axa cu came vezi ce iti da te uiti in tabel si comanzi noua pastila ). O pastila costa in jur de 10 euro ( eu am comandat la mymoto _ bucuresti) , dar iar nu e mare diferenta pentru ca jocul se mai regleaza si din presiunea de ulei . Oricum daca ai joc la tacheti se aud la turatii mici daca o accelerezi nu prea se mai aude . Oricum trebuie sa studiezi bine problema inainte pentru ca altfel o sa bagi o gramada de bani si nu rezolvi problema . Eu am schimbat si lantu de distributie eu am dat undeva la 300 de lei (romymoto sau asa ceva ) dar nu a avut niciun efect . Pai...uite ce simptome am: Am joc si la relantii(se aude un tacanit,metal pe metal,ca si cum ai bate cu cheia pe rezervor,dar foarte incet) si numai ~4.000rpm se aude un super tacanit....de nu imi mai vine s-o accelerez deloc! Urmari: am dat jos capacul de la chiuolasaam verificat supapele,lera de 0,10 intra fara sa opuna nici un fel de rezistenta(normal,jocul este intre 0,03-0,08) nu stiu in ce proportie conteaza jocul acesta la tacanit.. Intinzatorul de lant imi pufaie ulei(la modu'...cand imi da un rateu,pulverizeaza ulei pe langa el,pur si simplu) Lantul de distributie...nu stiu cat de uzat este,daca e s-o iau dupa mine,nu e ,ca nu are burta/joc prea mare... Nu stiu cum sa pun la punct distributie,ca acum mi-as smba pastilele... Oricum,in iarna,desfac motoru din toate oasele ptr. vopsire,si atunci o sa-i fac si un RK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 cam aceleasi simptome le-am avut si eu... nu a avut destul ulei in motor si a inceput sa bata rau peste 4000 si s-a prapadit cam tot pe interior... rezultat : schimbat cilindrul stang(avea deja joc mare si era praf) biela stramba si ...ce sa mai vorbim , am refacut tot motorul ( din pacate e cam costisitor) sper sa nu ai si tu aceleasi probleme ca mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 cam aceleasi simptome le-am avut si eu... nu a avut destul ulei in motor si a inceput sa bata rau peste 4000 si s-a prapadit cam tot pe interior...rezultat : schimbat cilindrul stang(avea deja joc mare si era praf) biela stramba si ...ce sa mai vorbim , am refacut tot motorul ( din pacate e cam costisitor) sper sa nu ai si tu aceleasi probleme ca mine. Costisitor.... cam cat de costisitor? Deja ma faci sa-mi fie frica...pe bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 repet : sper sa nu ai aceasi problema ca mine. pe mine m-a dus pana la 500 e( unii poate zic ca nu merita ,dar inca tin la motorul asta ,iar pt mine a meritat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) Pai...uite ce simptome am:Am joc si la relantii(se aude un tacanit,metal pe metal,ca si cum ai bate cu cheia pe rezervor,dar foarte incet) si numai ~4.000rpm se aude un super tacanit....de nu imi mai vine s-o accelerez deloc! Urmari: am dat jos capacul de la chiuolasaam verificat supapele,lera de 0,10 intra fara sa opuna nici un fel de rezistenta(normal,jocul este intre 0,03-0,08) nu stiu in ce proportie conteaza jocul acesta la tacanit.. Intinzatorul de lant imi pufaie ulei(la modu'...cand imi da un rateu,pulverizeaza ulei pe langa el,pur si simplu) Lantul de distributie...nu stiu cat de uzat este,daca e s-o iau dupa mine,nu e ,ca nu are burta/joc prea mare... Nu stiu cum sa pun la punct distributie,ca acum mi-as smba pastilele... Oricum,in iarna,desfac motoru din toate oasele ptr. vopsire,si atunci o sa-i fac si un RK. Legat de distributie nu e greu sa o pui la punct exista semne pe axele cu came si jos pe aia care da scanteia . Nu e greu uita-te in manualul de reparatii si gasesti acolo un desen cum se pune la punct . La mine avea o bataie cand revenea la relanti ziceai ca bati cu ciocanu in chiulasa dar nu mereu . Daca acceleram nu avea nimic . Ulei pe la intinzator a inceput sa dea dupa ce l am desfacut sa ma uit la el . Nu am reusit sa ii fac nimic ca sa nu mai dea pe acolo . Probabil ca trebuia curatat bine de ulei dar nu prea ai cum . Cand descoperi ce are da niste detalii aici . Legat de joc la supape la fel se masoara in anumite pozitii dar daca zici ca intra lera de 1 ar cam trebui schimbate pastilele . Mare grija cum masori pt ca s ar putea sa ai surprize , adica sa nu masori bine si atunci nu mai inchide deloc supapa si nu stii ce are de nu mai merge . Editat Noiembrie 11, 2010 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.