Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutari. nu am mai postat de ceva timp pe aci....

eu mi-am vandut in primavara GS'ul ( cu greu, a fost un motor f bun care m-a invatat multe)

mi-a ramas carena stanga fata care as vrea s-o vand. este originala, culoare gri, o mica zgarietura pt stiker. pt cei interesati pot trimite poze si /sau se poate vedea in bucuresti.

o zi buna si asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o furca de GS500 din 2006 de vinzare cu tot cu roata 0721044958 4mil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, vrea cineva sa scape de vreun GS ceva mai vechiut, la un pret ok? Ma gandesc sa imi iau un moto mic si fasnet de oras si mi-a fugit gandul si la GS. Cum se descurca pe caldura asta in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi, vrea cineva sa scape de vreun GS ceva mai vechiut, la un pret ok? Ma gandesc sa imi iau un moto mic si fasnet de oras si mi-a fugit gandul si la GS. Cum se descurca pe caldura asta in oras?

 

nu s-a auzit pana acum de motor prajit din cauza caldurii/ in oras, la gs 500, sau cel putin asa spun toti. toti il lauda ca fiind foarte manevrabil, presupun ca ai citit deja despre el. E ok, si nu e chiar asa mic, se poate muri si pe el...nu-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu s-a auzit pana acum de motor prajit din cauza caldurii/ in oras, la gs 500,

da-i tu tare in el ca sa vezi prajeala ce ea (nu uitati ca racirea la unele modele este doar pe aer, iar cand stai cu la ele pe loc........vezi tu cand il desfaci)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e ca nu sunt nici foarte documentat vis-a-vis de model, ce am mai citit/auzit de la prieteni, dar am auzit de motoare racite cu aer care au facut 'buba' si deasta am intrebat. Mie mi-ar trebui sa imbin utilul cu placutul, in timpul zilei ma plimb destul prin oras si pegaso-ul mi se pare cam greoi uneori si nu prea il simt facut pt oras. Eu ma gandeam la un gs 91/92 si am gasit cateva pe bikeshop la preturi accesibile, oricum nu vreau sa il tin prea mult, ma gandesc sa trec la ceva mai nou la anul. M-am gandit si sa dau pegaso-ul si cu totalul de bani sa il bag intr-un TDM, dar ajung in aceeasi situatie, doar ca 'vaca' e si mai mare :)

 

Mersi frumos pt pareri! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut vreo 16000 la motorul celalalt si nu cred ca a trecut de 8000 (si asta de vreo 2 ori :) ), deci nu e problema :) oricum eu sunt mai linistit de felul meu cand e vorba de mers pe strada.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca uni cred ca GS500 are racire nasoal atunci ce spui de sporster :bounce:Are cineva un sporster in oras de 15 ani si nu i-a schimbat segmenti nici o data .El foloseste motorul la mers( batrinesc) cum se spune.Dr 350 cu care sa facut inconjurul lumi racit pe ulei .Daca nu ai avut un GS 500 nu poti spune despre fiabilitatea lui :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu o intrebare legata de turatii. Cand urc cu GS-ul peste 5-6000 de ture face putin cam urat in sensul ca simt cum hârâie mult mai tare si urat + ca vibratiile sunt mult mai mari.Daca trag si mai tare de gas pana pe la 7000 parca ar vrea sa-si dea duhul. Gs-ul e din 2003. E vreo legatura cu carburatoarele? Nu prea le am cu mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu o intrebare legata de turatii. Cand urc cu GS-ul peste 5-6000 de ture face putin cam urat in sensul ca simt cum hârâie mult mai tare si urat + ca vibratiile sunt mult mai mari.Daca trag si mai tare de gas pana pe la 7000 parca ar vrea sa-si dea duhul. Gs-ul e din 2003. E vreo legatura cu carburatoarele? Nu prea le am cu mecanica.

cred ca da, un mecanic intr-un service iti poate spune exact ce ai, par sa fie carburatoarele...

 

este o motoreta super insa nu poti ridica pretentii la ea gen 10.000 ture sau alte

 

bai...eu i-am dat si 10k ture, dar bine, sa zicem de 2 ori pe saptamana maxim ;)), mers numai in 10k ture n-am incercat , si nici nu cred ca a incercat cineva asa ceva cu un gs 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca da, un mecanic intr-un service iti poate spune exact ce ai, par sa fie carburatoarele...

 

Mc de raspuns,curand ma duc sa-mi fac o mica revizie la Suzi :D

Asfalt uscat si fara peripetii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare...mi se misca turometrul..nu am observat pana azi...dar azi cand am curatat-o si am dat cu carpa am vazut ca se misca...am tras de el sa vad daca e desprins dar nu iese inafara

 

se misca doar acolo in suportul lui...e grav?...parea destul de complicat de scos (am si geam) si nu m-am incumetat...cu atat mai mult ca am motocicleta de putin timp...in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane..nu nimic

 

acelasi tip de joc l-am observat si la stopul spate...ceva sugestii?...multumesc anticipat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca "in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane" si cel mai important nu-ti baga apa inauntru...nu te incomodeaza cu nimic.. ca are un pic de joc!

don't worry! cata vreme functioneaza :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare...mi se misca turometrul..nu am observat pana azi...dar azi cand am curatat-o si am dat cu carpa am vazut ca se misca...am tras de el sa vad daca e desprins dar nu iese inafara

 

se misca doar acolo in suportul lui...e grav?...parea destul de complicat de scos (am si geam) si nu m-am incumetat...cu atat mai mult ca am motocicleta de putin timp...in mers nu se misca deloc...nu vibreaza...nu troncane..nu nimic

 

acelasi tip de joc l-am observat si la stopul spate...ceva sugestii?...multumesc anticipat :D

toate motociclete naked au joc in bord sa dupa caz in ceasuri. sunt montate pe niste tampoane de cauciuc ca sa nu vibreze de la motor sau de la denivelarile stradale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate totusi ar trebui sa verifici suruburile care prind borbul si paharele in care este torometru si vitezometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...