Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Eu am mers chiar si >100km (alaltaieri) pe rezerva. Accelerezi, tragi ambreiajul... :lol:

Se pare ca motorul meu are inca tot cauciucurile Bridgestone din fabrica (sau acelasi tip). Mi se pare ca vireaza total aiurea inclinat, voi ce cauciucuri aveti pe spate si va simtiti bine cu ele? Stiu ca s-a mai discutat, dar a mai venit lume noua de atunci.

Ieri am schimbat kitul de lant si intr-adevar e alt motor, cum zicea cineva pe aici. E operatiune de o ora, demontezi roata, desfaci jos telescopul, dai jos cele doua axe de la bascula, capacul de la pinon fata/schimbator si eventual repozitionezi cablul de frana pe bascula.

Celor care nu s-au uitat prin motor le recomand sa desfaca acel capac de la schimbator (5 suruburi) si sa mai curete de mizerie. De la mine cred ca am scos jumate de kil de jeg, s-ar putea ca si la voi sa fie la fel. In caz contrar de uzeaza mai repede lantul, pinionul, merge mai greu ambreiajul si schimbatorul, etc.

Unde se pot gasi carene de GS? Noi sau second. Eu am mers 200 cu al meu (naked) dar peste 120 cam bate vantul pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am mers chiar si >100km (alaltaieri) pe rezerva. Accelerezi, tragi ambreiajul... :cheers:

Se pare ca motorul meu are inca tot cauciucurile Bridgestone din fabrica (sau acelasi tip). Mi se pare ca vireaza total aiurea inclinat, voi ce cauciucuri aveti pe spate si va simtiti bine cu ele? Stiu ca s-a mai discutat, dar a mai venit lume noua de atunci.

Ieri am schimbat kitul de lant si intr-adevar e alt motor, cum zicea cineva pe aici. E operatiune de o ora, demontezi roata, desfaci jos telescopul, dai jos cele doua axe de la bascula, capacul de la pinon fata/schimbator si eventual repozitionezi cablul de frana pe bascula.

Celor care nu s-au uitat prin motor le recomand sa desfaca acel capac de la schimbator (5 suruburi) si sa mai curete de mizerie. De la mine cred ca am scos jumate de kil de jeg, s-ar putea ca si la voi sa fie la fel. In caz contrar de uzeaza mai repede lantul, pinionul, merge mai greu ambreiajul si schimbatorul, etc.

Unde se pot gasi carene de GS? Noi sau second. Eu am mers 200 cu al meu (naked) dar peste 120 cam bate vantul pe el.

 

si tu vrei sa dai blana :cheers: la GS-u si sa nu te deranjeze nimic :lol: ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ii dau blana ca nu prea sunt drumuri sigure si nici nu am cu cine. In general la drum lung merg 80-120 in grup si atunci scoate un consum din ala incredibil (<=3.5%). Problema e ca unele curbe nu le pot lua inclinat, mai ales cu pasager(a), pentru ca simt ca la mai mult de 15 grade inclinare devine instabil. Era sa o musc pe ploaie, mi-a fugit spatele de cateva ori si nu stiu daca l-am inclinat mai mult de 15 grade la 80/h.

Am inteles ca pe spate se poate pune de /150 cu modificarea cadrului (si pierderea vitezei maxime) dar de /140 se potriveste perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 de ce? de km/h?? sau 2000 km/h? Si eu sunt pescar, dar totusi....

Iti garantez ca nu prinde mai mult de 180, varianta nelimitata, carenata sau necarenata, oricum o fi ea!

Si merge fara probleme 150 pe spate, fara sa modifici nimic! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Mici modificari" inseamna eventual alt pinion, alta putere!

GS standard, nelimitat, schimbat totul pe rosu, 180! Fix. o mica variatie ar putea exista, in functie probabil de cablu, dar ff mica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca'i uzat foarte rau...(a.i. sa se reduca diametrul considerabil) face mai multe rotatzii la aceeashi viteza decat ar fi facut k nou deci arata o viteza mai mare decat cea reala.

 

Am shi eu o intrebare care pare stupida la prima vedere - dar cineva mi'a dat motive s'o pun.

La cauciucuri: Tubless - clar fara camera

TubeType - is cu camera sau fara ? - parerea mea e ca's cu camera dar cineva din "bransha" zice ca's tot fara.

Voi ce shtitzi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 de ce? de km/h?? sau 2000 km/h? Si eu sunt pescar, dar totusi....

Iti garantez ca nu prinde mai mult de 180, varianta nelimitata, carenata sau necarenata, oricum o fi ea!

Si merge fara probleme 150 pe spate, fara sa modifici nimic! :lol:

 

Esti amuzant :cheers:

Motorul meu a facut doar 10.000km pe meleagurile noastre si 10.000 in Germania. Asa ca daca al tau nu merge 200 trebuie sa te gandesti de ce. Am un parbriz din ala de 25 de euro dupa care m-am ascuns si ma gandesc ca daca as fi avut un echipament adecvat (am un costum speed din piele) si roata din spate nu era lovita poate ar fi sarit de 200. Dar cum n-am auzit pe nimeni sa treaca de 200 ma indoiesc ca al meu o va face.

Si mie cand mi-a zis cineva ca a mers 200 cu un GS din '91 nu am crezut, de aia am iesit sa vad cu ochii mei.

Printre alte povesti pescaresti, am mers Oradea-Arad cu pasager si bagaje (cam 170kg sarcina) cu 160km/h constant si mi-a consumat 3.7%. Si nu, nu vreau sa-l vand, ci vreau sa zic cam cum ar trebui sa mearga daca totul e reglat bine pe el. In general la drumuri lungi cu 80-120/h scot consum de 3.5%, aici pe forum am vazut 4% si peste la altii.

M-am uitat la mai multe modele de carene pt GS si toate desi au parbriz si carene laterale, nu au nimic sa redirecteze curentii de aer de la maini. Asta inseamna ca tot intra vantul prin maneca. Sau aveti alte experiente? E vorba de confort, nu de viteza maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu "nu sare de 180" o spun eu si inca vreo 2-3 care au sau au avut GS. Mai intreaba pe aici, s-ar putea ca al tau sa fie modificat pentru curse!

Are rost sa-ti spun ca al meu avea parbriz de 60Euro? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutati-ma si pe mine, :cheers:

 

imi trebuie oglinda stinga, tip dreptunghiular.

nu se poate sa fiu primul care are nevoie. de une de ati luat cit v-a costat, cit de repede a venit.

 

Pe louis gasesti o gramada de modele de oglinzi. La mine motorul a venit cu alte oglinzi (probabil) fiindca scrie kawasaki pe ele. Blasfemie :crack: Nu stiu daca nu iesi mai ieftin montand un alt tip de oglinzi, care sunt pereche, gasesti prin piata sau la comanda. Oricum cam toate oglinzile au acelasi filet.

Cat despre intalnirea GS-istilor, grupul nostru (doar eu am GS) va fi la mare din 17 iulie, destinatia mediana din turul tarii, pentru 5 zile. Poate organizam ceva atunci, desi ma indoiesc ca voi citi forumul pe drum :cheers:

O sa incerc sa vad cum se poate inregistra kilometrajul, de mai mult timp am fantezia asta cu inregistratul. Am vazut niste mini-camera pe care le montau astia de la enduro pe casca, dar nu cred ca raman lipite alea la viteza. Problema oricum nu e asta ci ca mi-e frica pe drumurile noastre - trei prieteni au ajuns saptamana trecuta in spital :lol:

Bafta si aveti grija cum mergeti - daca e vreun drum lateral e posibil sa apara un papuc de acolo...

Editat de brainwash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul normal de fabrica nu prea depaseste 180km/h . Se pot face modificari "Legale" dpdv al avansului + schimbat pinioanele (in detrimentul demarajului) si sunt convins ca viteza de top creste !!!!

 

Sunt site-uri pe net care te invatza cum sa pregatesti un GS pentru curse.

 

Deci in cazuri speciale GS-ul prinde 200km/h!!!!

 

PS: sunt curios daca GS-ul ala care scoate 200km/h mai prinde suta in 6 secunde (ca la carte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din auzite de la un preten cu GS 500 din '94... cica 200 pe ceas. :cheers: Nu stiu in ce conditii. Eu inainte sa-l dau (GS 1995) i-am dat 180 pe drum fara inclinatie. Eram lipit de rezervor si aveam cam 8500 de ture da nu mai prea vroia sa se tureze (cauciuc de 140 cu talon de 80 ---> cam 500 ture mai putin la aceeasi viteza fata de 130/70, si demaraj umpic mai slab). Apoi tot pe acelasi drum pe o coborare de aprox 10%, venit lansat am trecut de 190 pe ceas si probabil prindeam 200 dar a trebuit sa franez violent ca sa nu intru intr-o conserva din fata. Repet: la vale. Normal (stock si drum neutral) zic ca nu ar trebui sa depaseasca 180-190 pe ceas. Hai sa fim realisti totusi. Vad ca vb de parbrize infime si alte chestii nesemnificative insa nimeni nu ia in considerare puterea motorului. Eu zic ca un 180 e cam limita celor 46 de CP mai ales avand aerodinamica de naked. Eu nu cred ca in a 6 a GSul mai urca in 11 mii de ture. Banditul 600 care are totusi 4 cil si 80 de cai merge 205 reali, ca sa nu mai vb ca intr-un test facut de Motorrad in 1996 (iarna pe temperatura f scazuta, ce-i drept) Banditu N de 1200 cu aprox 110 cai a prins 205 reali. Asa ca eu zic ca pt puterea lui GSul merge destul de tare insa 200 is cam povesti, la fel ca si consumu de 3,5 sau tempo sustinut la 160 pe naked. Parerea mea. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,53% am scos solo si doar cu un rucsac in drumul spre mare anul trecut.

deci se poate.

 

PS: cu GS'ul care acum este la bubucaty, ca sa nu se creeze neintelegeri.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,53% am scos solo si doar cu un rucsac in drumul spre mare anul trecut.

deci se poate.

 

PS: cu GS'ul care acum este la bubucaty, ca sa nu se creeze neintelegeri.. :cheers:

 

Mda, greu da sa zicem... Faza e ca omu nostru a mers 160 constant cu pasager si bagaje si i-am mancat 3,7. Ma lasi? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e standard, set pinioane standard, limitarea a fost scoasa in Germania la 9000km. Nu cred ca sunt modificari, pana si cauciucurile sunt standard (sau chiar cele originale).

Vedeti ca la viteze de peste 160 trebuie sa treceti benzina pe PRI, pe ON nu poate sa-si ia suficienta. Eu 200 am atins totusi pe ON, dupa 2km a intrat problema 'fuel starvation' si motorul parca a ramas fara benzina pana la 120km/h. Daca vi se intampla ca la drum lung sa para ca nu mai trage motorul, treceti comutatorul pe PRI, lasati-l cateva secunde acolo apoi treceti-l inapoi pe ON.

Consumul depinde de stilul de mers - eu am scos la aceeasi viteza (120) consum de 5.3 pana am invatat sa nu-l fortez si sa accelerez lent. Motorul trebuie sa nu fie subturat si acceleratia trebuie sa fie cat mai la minim posibil.

Da, demarajul e inca acolo :lol: Va e ciuda? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te las. io am avut o medie de 110-120 cand am scos acel consum. :lol:

 

WOW, GS are si comutator de turbo! PRI ala vad ca este o alta forma de NOS, pesemne.

vezi ca in carte scria ca nu trebuie mers pe PRI.. don't push your luck..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...