cristian78 Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Legat de ulei: La moto noi merge 10W40. Dar la cele cu uzura e bun un ulei mai gros (aka indicativ 15) pt o ungere mai buna a motorului. Si pt utilizarile in oras, la temperaturi mari, e bun un ulei cu 50 sau 60. Semi-sintetic, nu full sintetic. Ca marci, sunt destule pe piata Moment de SPAM: Care vreti un cauciuciu de spate Continental Avenue cu uzura maxim 5% - 300 lei, dat mesaj sau tel. Vreau sa scap urgent de el. Si totusi atentie mare!! Eu i-am pus 15W50 si mi-a fortzat garniturile , deci daca motorul nu are uzura e posibil ca presiunea sa devina mai mare ca cea la care mai rezista garniturile (care nu mai sunt ca noi la motoare cu ceva KM) Eu nu recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Mah, eu sunt la schimbul al II_lea de 15W50 semisintetic si nu mi-a plesnit nimic. Plus ca nu mai era tacanitul motorului asa strident (nu mai batea). Am avut inainte 10W40 si tacanea motorul de ziceam ce-i aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 si cam la cit timp ar fi bine sa schimb uleiul? cind filtrul? presupunind ca nu merg prea tare cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Am schimbat uleiul la 3 geseuri........ in primul (1993/24000 km) am bagat Mobil1 10W40 semisintetic in al 2-lea (1995/17000 km) Aral 10W40 semisintetic in al 3-lea (1998/17000 km) tot Mobil1 10w40 semisintetic (tatal unei prietene de-a mele e dealer mobil 1 si-l iau mai eftin). Am mai auzit si eu pe altii care au bagat ulei cu, coeficient de frecare mai mare (de ex cum a bagat Thomas) , eu insa nu am avut ocazia sa incerc. Aici in SM sunt si mai greu de gasit (deh orash mic) PS eu schimb uleiul la 4000-4500 km. Filtrul o data cu uleiul, ca e max 200.000 un filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 CAUT PIESE GS! VA ROG.... /index.php?showtopic=60461 MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 sal dezmembrez gs 500 e din 1991 cei interesati lasati mesaje aici sau la piese mai am un anunt. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 (editat) stie cineva de unde imi pot lua niste oglinzi mai mari/late/eficiente pt gs? dar niste bare de alea de protectie pt motor? dar un parbriz? dau bere PS: de carnet inca n-am dat, si nici cu ea nu m-am (prea) plimbat s. Editat Septembrie 6, 2006 de patrastefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Oglinzi mai mari decat cele originale nu-ti tre. Si asa sunt destul de mari si la viteza mare imaginea nu mai e asa de clara in ele. Bara de protectie pt motor gasesti la Louis, dar e in jur de 100 si un pic de euri. Avea Thomas mai eftin intr-o perioada. Parbriz de asemenea de La louis e in jur de 20-25 de euri, cu tot cu prinderi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 sal dezmembrez gs 500 e din 1991 cei interesati lasati mesaje aici sau la piese mai am un anunt. bafta Ma intereseaza carcasa de plastic de la turometru. Desigur... asta este piesa care-mi trebuie...sunt curios daca o dai fara turometru...astept un raspuns. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 problema mareata. nu pot sa o ridic pe cricul central. ma rog pina la urma se ridica dar dupa mult timp si o tona de transpiratie. spuneti-mi si mie carea e tehnica ca vreau sa trec in categoria inteligenti (puternic am fost destul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ti motocicleta dreapta, pui piciorul drept pe cricul central, il apesi cu putere, cu mana stanga stai pe ghidonul stang si tragi, iar cu mna dreapta tragi (ridici) de unde iti indica sageata rosie. Eu asa fac, si reusesc destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 poti sa incerci si cu cricul lateral pus ,cel mai important e apasatul pe cric nu ridicatul de motocicleta.te lasi cu toata greutatea pe cric si aproape ca se ridica singura.cu mainile doar o ghidezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ma intereseaza carcasa de plastic de la turometru. Desigur... asta este piesa care-mi trebuie...sunt curios daca o dai fara turometru...astept un raspuns. Mersi sal imi poare rau dar carcasa ceasurilor e sparta da nu stiu dak o mai poti folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ti motocicleta dreapta, pui piciorul drept pe cricul central, il apesi cu putere, cu mana stanga stai pe ghidonul stang si tragi, iar cu mna dreapta tragi (ridici) de unde iti indica sageata rosie. Gata. iesit din prima. sunt in categoria destept . Revenind la lucruri serioase(intrebari ale mele si ale unui prieten neforumist) - cam cind trebuie schimbat filtrul de aer. si cum iti dai sema ca trebuie schimbat. - unde e un service cu mecanici priceputi la GS-uri (bucuresti). se doreste o reglare, sincronizare, de carburatoare. ar fi bine sa fie un mecanic bun care sa stie cum suna un motor si sa mai regleze la el deoarece de pare ca nu merge tocmai normal. (ca veni vorba la cit timp se face sincronizarea?). mi-a venit capacul de delcou azi (dupa 4 saptamini) dar trebuie sa imi iau suruburi de prindere. spuneti-mi si mie 1.de care sa iau(marime) si la ce lungime. 2 aveti cumva garnitura intre capac si restul?. cind imi va veni emblema - la sf asteapta probabil, cum o lipesc de capac? stiu ca abuzez dar aveti rabdare cu mine deoarece sunt si eu mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Oglinzi mai mari decat cele originale nu-ti tre. Si asa sunt destul de mari si la viteza mare imaginea nu mai e asa de clara in ele. Bara de protectie pt motor gasesti la Louis, dar e in jur de 100 si un pic de euri. Avea Thomas mai eftin intr-o perioada. Parbriz de asemenea de La louis e in jur de 20-25 de euri, cu tot cu prinderi. k. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 Apropos de crashposts, kitul se monteaza sa protejeze capacele de la senzorii de pornire care-s ai dreaq de scumpi (dreapta) si cutia de viteze (stanga). Uite o poza - AICI Daca vrei o protectie completa de metal, ia de pe louis sau mai bine du-te la cineva sa le faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 ce cauciucuri se pot pune? acum are 110/70/17 si 130/70/17 se pot pune si altele? cu ce consecinte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 manualul acela , (nu mai merge linkul) se mai poate gasi la cineva? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 10, 2006 Autor Share Postat Septembrie 10, 2006 DC++ MOTOhub.no-ip.info:456 (isi va reveni in curand, banuiesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 nu vrea nimeni piese? partea spae e completa mai am rezervor, roata fata, ACTE, cadru, comenzi, instalatie electrica......................0724477085 sau id mess laurentiu_mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 ce cauciucuri se pot pune? acum are 110/70/17 si 130/70/17 se pot pune si altele? cu ce consecinte? vezi aci: http://www.gs500.fr.st/ manualul acela , (nu mai merge linkul) se mai poate gasi la cineva? Multumesc anticipat da-mi maine pe yahoo mess si ti-l dau cu placere. id=patrastefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Salut, Sunt si eu un nou(si mandru) posesor de Suzuki Gs500 si vazui ca imi curge uleiul de la furca dar nu de sus de la garnitura ci jos din furca unde e prinsa si roata am carte dar e in germana cine are cartea in engleza sa mai inteleg si eu ceva. P.S. nici la mine nu merge linku cu cartea Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Salut, Sunt si eu un nou(si mandru) posesor de Suzuki Gs500 si vazui ca imi curge uleiul de la furca dar nu de sus de la garnitura ci jos din furca unde e prinsa si roata am carte dar e in germana cine are cartea in engleza sa mai inteleg si eu ceva. P.S. nici la mine nu merge linku cu cartea Mersi Nu prea are cum sa-ti curga ulei de jos de unde e prinsa roata.........ori iti curge pe la simeringuri, si iti ajunge pana jos la roata, si in cazul asta tre sa schimbi simeringuri+aparatori de praf+ulei furca SAU ai grija sa nu-ti curga lichidul de frana pe undeva, poate ti-i crapat furtunul de la frana, si ti se prelinge lichid pana unde ai vazut tu ca este ulei.........sau poate pe la etrier. Mai verifica o data ca nu e de gluma daca iti ajunge ulei sau lichid de frana pe disc, ai pus-o. PS. trece la profil ca ai geseu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Mersi pt raspuns Imi curge pe partea cealalta, nu in partea cu frana prima oara am crezut ca e de la cablul de kilometraj, dar nu e, este din inauntrul furii asta e sigur.De cate ori ma opresc apare cate o picatura pe asfalt...ma enerveaza si stiti cumva de care ulei intra in furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Nu stiu ce ulei intra in furca, eu am dus-o la cineva sa mi-o faca, nu e tocmai o operatiune do it yourself, daca nu ai mai facut asa ceva. PS: Vine careva la intrunirea de la Cluj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.