Flipper Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 CAUT PIESE GS! VA ROG.... /index.php?showtopic=60461 MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 sal dezmembrez gs 500 e din 1991 cei interesati lasati mesaje aici sau la piese mai am un anunt. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 (editat) stie cineva de unde imi pot lua niste oglinzi mai mari/late/eficiente pt gs? dar niste bare de alea de protectie pt motor? dar un parbriz? dau bere PS: de carnet inca n-am dat, si nici cu ea nu m-am (prea) plimbat s. Editat Septembrie 6, 2006 de patrastefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Oglinzi mai mari decat cele originale nu-ti tre. Si asa sunt destul de mari si la viteza mare imaginea nu mai e asa de clara in ele. Bara de protectie pt motor gasesti la Louis, dar e in jur de 100 si un pic de euri. Avea Thomas mai eftin intr-o perioada. Parbriz de asemenea de La louis e in jur de 20-25 de euri, cu tot cu prinderi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 sal dezmembrez gs 500 e din 1991 cei interesati lasati mesaje aici sau la piese mai am un anunt. bafta Ma intereseaza carcasa de plastic de la turometru. Desigur... asta este piesa care-mi trebuie...sunt curios daca o dai fara turometru...astept un raspuns. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 problema mareata. nu pot sa o ridic pe cricul central. ma rog pina la urma se ridica dar dupa mult timp si o tona de transpiratie. spuneti-mi si mie carea e tehnica ca vreau sa trec in categoria inteligenti (puternic am fost destul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ti motocicleta dreapta, pui piciorul drept pe cricul central, il apesi cu putere, cu mana stanga stai pe ghidonul stang si tragi, iar cu mna dreapta tragi (ridici) de unde iti indica sageata rosie. Eu asa fac, si reusesc destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 poti sa incerci si cu cricul lateral pus ,cel mai important e apasatul pe cric nu ridicatul de motocicleta.te lasi cu toata greutatea pe cric si aproape ca se ridica singura.cu mainile doar o ghidezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ma intereseaza carcasa de plastic de la turometru. Desigur... asta este piesa care-mi trebuie...sunt curios daca o dai fara turometru...astept un raspuns. Mersi sal imi poare rau dar carcasa ceasurilor e sparta da nu stiu dak o mai poti folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Ti motocicleta dreapta, pui piciorul drept pe cricul central, il apesi cu putere, cu mana stanga stai pe ghidonul stang si tragi, iar cu mna dreapta tragi (ridici) de unde iti indica sageata rosie. Gata. iesit din prima. sunt in categoria destept . Revenind la lucruri serioase(intrebari ale mele si ale unui prieten neforumist) - cam cind trebuie schimbat filtrul de aer. si cum iti dai sema ca trebuie schimbat. - unde e un service cu mecanici priceputi la GS-uri (bucuresti). se doreste o reglare, sincronizare, de carburatoare. ar fi bine sa fie un mecanic bun care sa stie cum suna un motor si sa mai regleze la el deoarece de pare ca nu merge tocmai normal. (ca veni vorba la cit timp se face sincronizarea?). mi-a venit capacul de delcou azi (dupa 4 saptamini) dar trebuie sa imi iau suruburi de prindere. spuneti-mi si mie 1.de care sa iau(marime) si la ce lungime. 2 aveti cumva garnitura intre capac si restul?. cind imi va veni emblema - la sf asteapta probabil, cum o lipesc de capac? stiu ca abuzez dar aveti rabdare cu mine deoarece sunt si eu mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Oglinzi mai mari decat cele originale nu-ti tre. Si asa sunt destul de mari si la viteza mare imaginea nu mai e asa de clara in ele. Bara de protectie pt motor gasesti la Louis, dar e in jur de 100 si un pic de euri. Avea Thomas mai eftin intr-o perioada. Parbriz de asemenea de La louis e in jur de 20-25 de euri, cu tot cu prinderi. k. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 Apropos de crashposts, kitul se monteaza sa protejeze capacele de la senzorii de pornire care-s ai dreaq de scumpi (dreapta) si cutia de viteze (stanga). Uite o poza - AICI Daca vrei o protectie completa de metal, ia de pe louis sau mai bine du-te la cineva sa le faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 ce cauciucuri se pot pune? acum are 110/70/17 si 130/70/17 se pot pune si altele? cu ce consecinte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 manualul acela , (nu mai merge linkul) se mai poate gasi la cineva? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 10, 2006 Autor Share Postat Septembrie 10, 2006 DC++ MOTOhub.no-ip.info:456 (isi va reveni in curand, banuiesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 nu vrea nimeni piese? partea spae e completa mai am rezervor, roata fata, ACTE, cadru, comenzi, instalatie electrica......................0724477085 sau id mess laurentiu_mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrastefan Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 ce cauciucuri se pot pune? acum are 110/70/17 si 130/70/17 se pot pune si altele? cu ce consecinte? vezi aci: http://www.gs500.fr.st/ manualul acela , (nu mai merge linkul) se mai poate gasi la cineva? Multumesc anticipat da-mi maine pe yahoo mess si ti-l dau cu placere. id=patrastefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Salut, Sunt si eu un nou(si mandru) posesor de Suzuki Gs500 si vazui ca imi curge uleiul de la furca dar nu de sus de la garnitura ci jos din furca unde e prinsa si roata am carte dar e in germana cine are cartea in engleza sa mai inteleg si eu ceva. P.S. nici la mine nu merge linku cu cartea Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Salut, Sunt si eu un nou(si mandru) posesor de Suzuki Gs500 si vazui ca imi curge uleiul de la furca dar nu de sus de la garnitura ci jos din furca unde e prinsa si roata am carte dar e in germana cine are cartea in engleza sa mai inteleg si eu ceva. P.S. nici la mine nu merge linku cu cartea Mersi Nu prea are cum sa-ti curga ulei de jos de unde e prinsa roata.........ori iti curge pe la simeringuri, si iti ajunge pana jos la roata, si in cazul asta tre sa schimbi simeringuri+aparatori de praf+ulei furca SAU ai grija sa nu-ti curga lichidul de frana pe undeva, poate ti-i crapat furtunul de la frana, si ti se prelinge lichid pana unde ai vazut tu ca este ulei.........sau poate pe la etrier. Mai verifica o data ca nu e de gluma daca iti ajunge ulei sau lichid de frana pe disc, ai pus-o. PS. trece la profil ca ai geseu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Mersi pt raspuns Imi curge pe partea cealalta, nu in partea cu frana prima oara am crezut ca e de la cablul de kilometraj, dar nu e, este din inauntrul furii asta e sigur.De cate ori ma opresc apare cate o picatura pe asfalt...ma enerveaza si stiti cumva de care ulei intra in furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Nu stiu ce ulei intra in furca, eu am dus-o la cineva sa mi-o faca, nu e tocmai o operatiune do it yourself, daca nu ai mai facut asa ceva. PS: Vine careva la intrunirea de la Cluj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 Am si eu o mica nedumerire vizavi de jocul culbutorilor (tachetilor mai pe romaneste).cred ca aud ceva zgomote din partea lor dar dilema apare cand vreau sa rezolv aceasta problema. Nimeni nu vrea sa se bage la lucrarea asta pentru ca, cica, nu e nevoie, ca nu se mai poate strica altceva. Raspunsul asta l-am primit si de la Service-ul Suzuki, cei de acolo spunandu-mi ca ei nu au auzit sa se regleze tachetii la gs 500. Mai mult, cand le-am sugerat ca se regleaza prin schimbarea setului de pastile cu un set de pastile cu alte dimensiuni (stiu asta din manualul de reparatie) ei m-au intrebat pe mine: de unde alt set de pastile? Pai nu trebuia sa intreb EU asta? "De la voi." le-am raspuns... si s-au tot minunat de ce le spuneam. Acum lamuriti-ma si pe mine....sunt exgerat sau chiar NU TREBUIE? Daca trebuie, cine face treaba asta? ( nu-mi spuneti de Badsi ca nu mai calc pe acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 Mersi pt raspuns Imi curge pe partea cealalta, nu in partea cu frana prima oara am crezut ca e de la cablul de kilometraj, dar nu e, este din inauntrul furii asta e sigur.De cate ori ma opresc apare cate o picatura pe asfalt...ma enerveaza si stiti cumva de care ulei intra in furca? Salut In furca intra maxim 1 L. Pentru simeringuri si ulei poti apela la magazinul de pe Avram Iancu 77. Stiu ca acolo au sigur. Si te si trimit la un service bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 Am si eu o mica nedumerire vizavi de jocul culbutorilor (tachetilor mai pe romaneste).cred ca aud ceva zgomote din partea lor dar dilema apare cand vreau sa rezolv aceasta problema. Nimeni nu vrea sa se bage la lucrarea asta pentru ca, cica, nu e nevoie, ca nu se mai poate strica altceva. Raspunsul asta l-am primit si de la Service-ul Suzuki, cei de acolo spunandu-mi ca ei nu au auzit sa se regleze tachetii la gs 500. Mai mult, cand le-am sugerat ca se regleaza prin schimbarea setului de pastile cu un set de pastile cu alte dimensiuni (stiu asta din manualul de reparatie) ei m-au intrebat pe mine: de unde alt set de pastile? Pai nu trebuia sa intreb EU asta? "De la voi." le-am raspuns... si s-au tot minunat de ce le spuneam. Acum lamuriti-ma si pe mine....sunt exgerat sau chiar NU TREBUIE? Daca trebuie, cine face treaba asta? ( nu-mi spuneti de Badsi ca nu mai calc pe acolo) Ceea ce stii este corect. Nu vreau sa comentez acum aici reprezentanta suzuki romania. Problema cu pastilele este una migaloasa (din cate stiu eu de la mecanicul la care am mobra acum). -Trebuie masurat jocul pentru fiecare pastila -desfacut doar capacul de sus si axele cu came - se citesc valorile de pe pastile si impreuna cu valorile(jocurile) masurate se cauta in tabelul din manual dimensiunea pastilelor ce trebuiesc puse. - se comanda pastilele ..... Problema devine foarte dificila in momentul in care nu mai exista "joc " , deoarece, logic , nu ai ce sa masori, deci nu poti sa comanzi pastile. In cazul asta problema este si mai migaloasa, deoarece mecanicul trebuie sa reduca dimensiunea pastilelor existente, putin cate putin astfel incat sa ajunga la jocul recomandat. Asta inseeamna ca trebuie sa monteze si sa demonteze tot ansamblul de un numar de ori . Cam asta se intampla cu pastilele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 am si eu i intrebare... voua cand mergeti fara maini cu gs u vi se intampla sa intre fatza in voblaj?pana acu o luna nu observasem si mai mersesem fara maini si la viteze mari si la viteze mai mici,dar a inceput plimbandu-ma pe bulevard am luat mainile sa imi inchid geaca si hop incepe zgaltaiala sa oprit cand am pus mainile pe ghidon,da nu stiu daca e normal, o fi fost de la drum? viteza nu aveam mare, vro 60 70,chestia e ca nu face tot timpu cand iau mainile de pe ghidon.O fi ceva de la furca,roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.