Attila_the_Hun Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Ehh ce sa zic.. nu sunt eu expert.. si eu mi-am adus-o de vro 3 luni pe a mea, Este totusi cam veche, chiar daca nr de km sunt acceptabili, tre sa te gandesti ca si numa daca sta pe loc in 16 aani motorul ala.. macar e de la privat si nu are suprataxe de dealer. ti-as sugera sa mai cauti si sa iei ceva de prin 94-97 si poate poti veni pe ea acasa sa mai economisesti un pic din transport. La a mea, am luat-o la pret f bun ca are o mica (o observi numai daca te chiunui) indoitura la rezervor, si totusi dupa nici o luna pe strazile astea simeringurile de la telescoape au cedat si schimbul cu ulei si cu tot.. plus in curand niste placute de frana si mai incolo un lant. deja depasesc diferenta de pret pe care am economisit-o. Daca e privat mai e si pericolul sa mergi pana acolo si sa se sature sa te astepte si s-o vanda sau sa nu iti placa ceva la ea si apoi apuca-te si cauta alti dealeri prin zona sa nu vii acasa cu sacu gol sa ai mare grija si planifica bine totul.. In rest, succes in cautari si sa te vedem cat mai curand membru cu drepturi depline ;( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 amea este din '91. Eu am cumparat-o din romania si pe bord avea 64 mii. proprietarul mi-a spus ca ar avea vreo 47 reali si ca ar fi fost ceasul schimbat - oricum nu i-am dat importanta. Ideea este ca daca ai grija de ea te poate duce pana pe la 80 - 90 mii fara probleme. Diferente intre modelu din 91 si cele de azi nu sunt mari, piesele se gasesc si sunt relativ ieftine. Daca vezi ca iti consuma ulei poti sa ii schimbi segmentii si/sau garniturile de la supape si ai rezolvat problema (cam 300euro maxim). mie imi pare de bun simtz pretzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 vad ca are 47000 km cu germana mea de balta am dedus ca nu este cazuta ar avea gume noi. diferente de constructie cum s-a zis nu sunt. are topcase si alarma ceea ce e un bonus. daca n-are bube ascunse nu este o motocicleta rea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) 4 GS-isti in Bikers Club pe DN1 Editat Iunie 20, 2007 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eddy_h_008 Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Ehh ce sa zic.. nu sunt eu expert.. si eu mi-am adus-o de vro 3 luni pe a mea, Este totusi cam veche, chiar daca nr de km sunt acceptabili, tre sa te gandesti ca si numa daca sta pe loc in 16 aani motorul ala.. macar e de la privat si nu are suprataxe de dealer. ti-as sugera sa mai cauti si sa iei ceva de prin 94-97 si poate poti veni pe ea acasa sa mai economisesti un pic din transport. La a mea, am luat-o la pret f bun ca are o mica (o observi numai daca te chiunui) indoitura la rezervor, si totusi dupa nici o luna pe strazile astea simeringurile de la telescoape au cedat si schimbul cu ulei si cu tot.. plus in curand niste placute de frana si mai incolo un lant. deja depasesc diferenta de pret pe care am economisit-o. Daca e privat mai e si pericolul sa mergi pana acolo si sa se sature sa te astepte si s-o vanda sau sa nu iti placa ceva la ea si apoi apuca-te si cauta alti dealeri prin zona sa nu vii acasa cu sacu gol sa ai mare grija si planifica bine totul.. In rest, succes in cautari si sa te vedem cat mai curand membru cu drepturi depline ;( Pai eu ma visez Gs-ist. Acum ramane sa vad cu banii si cu adusul motocicletei de acolo. Am gasit un tip care aduce din Germania cu 150 euro si pe langa astia ar mai veni vreo 150 actele. De asemenea, tipul asta mi-a zis ca aduce si echipamente complete: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1992-36992.html Si ma gandesc ca e ok si echipamentul, pentru 150 de euro, iar casca e shoei, din cate am auzit o firma foarte buna. Zic ca e buna afacerea. Voi ce ziceti? Oricum primul meu motor tot GS va fi, 100% Si sfaturi cred ca tot de la voi o sa primesc. Cel mai probabil motorul o sa-l cumpar iarna-primavara urmatoare. Poate imi puteti zice si cam cat ma costa un loc intr-un garaj prin Bucuresti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 .. maine dimineata plec catre herculane pe ruta arad -timisoara-deta-oravita-bozovici-herculane daca ii careva prin zona si ii interesat ne binevenit tel meu 0742818333 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 LUME! cine merge la Brasov maine??? dati si voi un semn sa mergem mai multi... george-YM-nimicnicie@yahoo.com 0726524741 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 ...am o problema.. .. s-a rupt semeringul din partea dreapta de pe furca fata si am pierdut uleiul.. .. ce semering si ce ulei trebuie sa bag, si de unde as putea comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 ...am o problema.. .. s-a rupt semeringul din partea dreapta de pe furca fata si am pierdut uleiul.. .. ce semering si ce ulei trebuie sa bag, si de unde as putea comanda? Exista in buc un magazin unde am vazut ca au semeringuri si ulei de furca dar nu stiu preturi, magazinul se afla in cotroceni. Cum s a intamplat ai dat cu ea in ceva sau s a rupt rupt pur si simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Exista in buc un magazin unde am vazut ca au semeringuri si ulei de furca dar nu stiu preturi, magazinul se afla in cotroceni. Cum s a intamplat ai dat cu ea in ceva sau s a rupt rupt pur si simplu? am fost in weekend la herculane si intre caransebes si orsova e drum in lucru 2 km sosea , 2 km drum in lucru gropi,, pietre, santuri si tot ce tine de santier si asta pe o distanta de vreo 100 km ca de la orsova am mers la moldova noua pe malul dunarii si cand am ajuns acasa am vazut ca am ulei pe telescop m am apasat pe furca si am vazut cum iese uleiul ..sper sa fie semeringu rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 am si eu un gs , varianta cu 25 kw (apropo, se poate scoate limita de putere) as vrea cateva informatii: din cate am vazut are 2 cilndri in linie.. adevarat? si cate carburatoare are? ce benzina ii place? cat consuma? racirea pe aer a facut cuiva probleme pana acum? cam atat deocamdata...... aaa si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Salut, am si eu un gs , varianta cu 25 kw (apropo, se poate scoate limita de putere) Daca era intrebare ce ziceai in paranteza... se pare ca da. Limitatorul e instalat in carburator parca. Vezi pe threadul asta, parca scria cu cateva (zeci) de pagini mai in fatza . din cate am vazut are 2 cilndri in linie.. adevarat? si cate carburatoare are? ce benzina ii place? cat consuma? racirea pe aer a facut cuiva probleme pana acum? Citat de la producator: "487cc, four-stroke, twin cylinder, air-cooled, DOHC" Eu ii pun numai benzina fara plumb de 95, de altfel mustiucul de benzina regular nu intra in rezervor (ala de fara plumb e ceva mai subtire). A mea dupa ultimele calcule ar consuma cam 5,8% (vreo 240 km la care am alimentat 14L, cam jumate din ei facuti in Bucuresti). Si asta s-a mai discutat pe thread . Acum vara, cand mai merg ziua prin Bucuresti (si ma mai gasesc infipt in trafic) mi se cam incinge rezervorul (eu zic ca de la motor, nu de la soare ), dar in mers normal este ok. In rest, numai bine... si mai citeste si din urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 ..vine vreun GS ist la intrunirea de la pecica de langa ARAd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) salut fratilor! dupa cam 1700 km dupa ce mi-am schimbat simeringurile din telescoape si am avut ocazia si sa "calaresc" gs-ul meu, mi-a iesit un consum foarte bun. 1. mers turist, fara excese de viteza, oras/drum lung: 3,58L/100km 2. mers in oras, afara si autostrada : 4.40L/100km. (autostrada 130km/h continuuu) 3. oras/afara, din depasire in depasire tras cat poate: 3,83L/100km 4. autostrada, tras tare: 140-170km/h: 200km si ti-a mancat toata benzina pana la rezerva Asfalt uscat! Editat Iulie 2, 2007 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 salut fratilor! dupa cam 1700 km dupa ce mi-am schimbat simeringurile din telescoape si am avut ocazia si sa "calaresc" gs-ul meu, mi-a iesit un consum foarte bun. 1. mers turist, fara excese de viteza, oras/drum lung: 3,58L/100km 2. mers in oras, afara si autostrada : 4.40L/100km. (autostrada 130km/h continuuu) 3. oras/afara, din depasire in depasire tras cat poate: 3,83L/100km 4. autostrada, tras tare: 140-170km/h: 200km si ti-a mancat toata benzina pana la rezerva Asfalt uscat! cat ulei ai bagat in telescop? ca si a mele s au bulit si pierd ulei.. si tre sa imi vina comanda de semeringuri de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 cat ulei ai bagat in telescop? brut se socoteste 400ml/telescop, exact este trecut in manualul de service. dar trebuie masurat cu liniarul: e usor de stiut cat trebuie, e mai greu de "nimerit" cantitatea exacta iti trebuie un vas gradat (daca nu ai acasa: 10003201), un liniar si o seringa!! pt. a monta simeringurile corect, mai ai nevoie si de 10003463, sau asemanator, se poate improviza si dintr-o bucata de teava de plastic daca sti diametrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 brut se socoteste 400ml/telescop, exact este trecut in manualul de service. dar trebuie masurat cu liniarul: e usor de stiut cat trebuie, e mai greu de "nimerit" cantitatea exacta iti trebuie un vas gradat (daca nu ai acasa: 10003201), un liniar si o seringa!! pt. a monta simeringurile corect, mai ai nevoie si de 10003463, sau asemanator, se poate improviza si dintr-o bucata de teava de plastic daca sti diametrul. presupun ca alea is codurile de la ceva produse ca eu mi am comandat doar semeringurile 10003463 asta ii ceva cheie? cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 10003463 asta ii ceva cheie? cat costa? primul cod era pt vas gradat. mai priveste pe site o data. 10003463 este ca sa poti monta simeringurile drept, nu se imping pe tub cu surubelnita, risti sa distrugi simeringurile. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Are cineva idee cat costa sa pui carene la un GS500E?Si unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 primul cod era pt vas gradat. mai priveste pe site o data. 10003463 este ca sa poti monta simeringurile drept, nu se imping pe tub cu surubelnita, risti sa distrugi simeringurile. Succes! mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Salut, Daca era intrebare ce ziceai in paranteza... se pare ca da. Limitatorul e instalat in carburator parca. Vezi pe threadul asta, parca scria cu cateva (zeci) de pagini mai in fatza . Citat de la producator: "487cc, four-stroke, twin cylinder, air-cooled, DOHC" Eu ii pun numai benzina fara plumb de 95, de altfel mustiucul de benzina regular nu intra in rezervor (ala de fara plumb e ceva mai subtire). A mea dupa ultimele calcule ar consuma cam 5,8% (vreo 240 km la care am alimentat 14L, cam jumate din ei facuti in Bucuresti). Si asta s-a mai discutat pe thread . Acum vara, cand mai merg ziua prin Bucuresti (si ma mai gasesc infipt in trafic) mi se cam incinge rezervorul (eu zic ca de la motor, nu de la soare ), dar in mers normal este ok. In rest, numai bine... si mai citeste si din urma... merci doar ca ma speriasera sutele de pagini primele impresii: se conduce foarte usor, din cate am citit pe net, are 188 kg, dar pare mai usor, eu nu ii dadeam peste 160 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 merci doar ca ma speriasera sutele de pagini primele impresii: se conduce foarte usor, din cate am citit pe net, are 188 kg, dar pare mai usor, eu nu ii dadeam peste 160 . Modelul cu carena (500F) parca are 180 kg cu rezervorul gol. Modelul nou fara carena are 173, din cate tin eu minte. Plus intre 17-20 l de benzina. Poate modelul mai vechi e ceva mai greu, alte materiale, etc... Mie a inceput sa mi se para tot mai usoara, poate si pt ca m-am ingreunat eu . Probabil senzatia depinde de conformatia riderului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldov3anu Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 am si eu o problema MARE unde pot vedea daca e limitat gs-ul meu, are cineva o poza sa vad cum arata kit-ul d limitare k sa stiu c trebuie sa caut . apropo e din 2005 si fuge cam 170 se poate sa fie limitat? in talon scrie 25 kw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bo_D Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 Salut, Intrebare de icepator......la cat kilometrii trebuie curatat lantul, eu am cu gs-ul 900 km si ma intrebam cand ar trebui sa il curat, sau....dupa cat de murdar este. Nu mai este ca atunci cand era cu 0 km dar nici murdar nu mi se pare..."parerea mea" Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 moldov3anu - daca fuge cu 170 sigur nu e limitat.. o fo fost poate da i-o scos-o cineva limitatorul nu lasa nici turatia sa urce peste un anumit nivel.. 170 este foarte respectabil pt un gs. Bo_D - lantul se curata cam cand vezi ca e murdara, si se greseaza cu spray cu teflon sau de alt tip sau cu grasime pt lant cam la fiecare 400km scrie pe tubul de spray cu teflon.. cu grasime si alt tip de spray nu stiu. In asta cu teflon nu se lipeste nimic lantul fiind uscat deci de curatat nu prea am ce, dar totusi o curat mereu inainte sa ii dau un nou strat. deci cam al 400 km Cred ca daca e gresat k lumea si observi tu deja cu ochiul ca e cam murdar. ai si facut aproape 1000km ai putea sa o speli si sa ii dai un strat nou de lubrifiant parerea mea ( ca stii tu cum e cu praful asta prin romania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.