Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

pt cei care baga putin greu in viteza cand e f cald motoru', au gs500

 

:blink: cand nu intra in treapta 1, eliberati ambreiajul si apasati-l iar .... sigur acum o sa "va intre" :)

 

pai da. asa mergea si la mine. apasam oleaca si roteam cheia. acu pot sa apas cu totul si nu merge. plus ca am dat cu spray de degresat si deztepenit si nici gand.si nici nu ma incumet sa rotesc mai strasnic cheia ca nu am decat una si dak o rup ....mai strang o belea la colectie

 

e atunci nu stiu ce sfat sa-ti dau...dar te rugam mult posteaza rezolvarea....ca mai devreme sau mai tarziu toti o sa dam de aceeasi belea...multumim anticipat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu n-am sa dau de beleaua asta. I-am dat cu spray cu vaselina cand am cumparat motoru. Cand fac revizia, mai dau si pe acolo cu ceva spray

Aveam probleme cu contactu'. L-am gresat, se invarte ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie va rog de cat e rezervorul la GS. eu stiam de 20l, dar in talon scrie 12l. e posibil sa fie doar atat sau e o greseala?

F-urile stiu ca au 20 L http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...gs500f%2004.htm

E-urile pana in 1999 au 17L (modelele 1989-1995) http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...gs500e%2095.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie va rog de cat e rezervorul la GS. eu stiam de 20l, dar in talon scrie 12l. e posibil sa fie doar atat sau e o greseala?

 

Teoretic 20, de fapt 17 + 3 rezerva...

Practic, mie nu mi-au intrat niciodata mai mult de 14 :makeout:

 

Bai, au stricat astia site-ul, pana citesti niste mesaje trece luna :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic 20, de fapt 17 + 3 rezerva...

Practic, mie nu mi-au intrat niciodata mai mult de 14 :makeout:

 

Bai, au stricat astia site-ul, pana citesti niste mesaje trece luna :P

Si eu inca visez la 17 L in rezervor.. practic vreo 13L intra. In ceea ce priveste site-ul, are bug-uri destule inca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 300 km efectuati bag benzina de 50 lei .Si mai am in rezervor cam 5 litri deci cam 17 litri are .

 

 

 

Cat despre codul de louis Blak killer ms moolt. am sa -ti trimit pe privat contactul celui ce aduce de pe louis.de

Inseamna ca tu esti The lucky One :P. Nu stiu care e treaba de nu este la toata lumea aceeasi capacitate a rezervorului. Poate alimentez eu pe alta gaura :makeout:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul la GS-ul nou are 20 de litri.

 

Ca sa pui benzina "full", pune motocicleta pe cricul central si umple rezervorul la maxim. Acum asteapta. Pe principiul vaselor cumunicante, benzina se va duce si prin partile mai putin accesibile ale rezervorului si se face spatiu ca sa mai pui. Se va face putin spatiu, practic mai scade nivelul benzinei 3 centimetri. Mai pui si aia 3 cm, mai stai, mai pui, mai stai...si uite asa putin cate putin mai intra 3-4 litri. O sa fie peste "limita de siguranta" dar cei de la Suzuki n-au precizat treaba asta :P Ideea e sa fii cu rabdare si sa gasesti o benzinarie goala sa nu enervezi soferii ca stai 10 minute sa pui 3 litri de benzina :makeout:

 

Cu rezervorul absolut full de aproape de pe afara poti merge peste 500 de kilometri, daca ajustezi viteza si turatia, adica mergi mai calm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeee dragilor, se pare ca strang belelele cu bratu' . iata alt drum lung si alta problema. s a blocat busonu de la rezorvor. nu pot sa l deschid. cheia se invarte doar jumate din cat ar trebui.ce draq sa fac??????????

problema a fost simpla. puteam sa dau cu orice degripant ca nu rezolvam nimic. sunt 2 gheare care se strang pe buza rezervorului inauntru.una era blocata deoarece s-au descalecat niste zimti care angrenau mecanismu. ultima metoda a fost sa fortez nitel busonu sa iese cu o surubelnita.si a mers fara sa stric nimic. apooi am desfacut busonu si am reparat "iala".

 

 

cat despre rezervor, am citit in manual ca ar fi mai multe tipuri de gs cel mai comun fiind cel de 17 litri (incluzand rezererva). si mai este modelul californian pt USA ceva de genu, care are 14 litri (inclus rezerva). si la mine e tot de 14. chestia cu cricu central n am incercat o dar urmeaza azi.

 

 

aaa si nu stie careva unde gasesc gume sh in buc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul de 20 de litri e valabil numai pentru GS-urile de dupa 2001, inclusiv. In 2001 Suzuki a schimbat forma carenelor si a rezervorului, printre altele. La GS-urile vechi nu am testat cat este. Cel mai probabil sunt 17-18 litri. Despre modelul californian citesc prima data acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si eu o poza mai recenta cu gs-ul meu, in speranta la ceva critica constructiva :P. Astept pareri in ceea ce priveste modificarile de look/mecanica

post-24024-1219313982_thumb.jpg post-24024-1219314134_thumb.jpg post-24024-1219314194_thumb.jpg

 

Arata bine per total...jentile alea dau cam aiurea, fiind de culori diferite.Nu ma impusca, e doar o parere personala!

 

GS-ul a aratat OK dintotdeauna, indiferent de model(E sau F)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine per total...jentile alea dau cam aiurea, fiind de culori diferite.Nu ma impusca, e doar o parere personala!

 

GS-ul a aratat OK dintotdeauna, indiferent de model(E sau F)!

 

Janta fata este de gsx750, culoarea fiind a ei. Stiu ca e cam aiurea dar nu m-a lasat inima sa ii stric vopseaua inca. Ma gandeam sa o dau jos si la cea de pe spate si sa le lustruiesc aliajul. Poate arata mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Janta fata este de gsx750, culoarea fiind a ei. Stiu ca e cam aiurea dar nu m-a lasat inima sa ii stric vopseaua inca. Ma gandeam sa o dau jos si la cea de pe spate si sa le lustruiesc aliajul. Poate arata mai bine

 

De acord!Mergi pe argintiu, e cea mai buna alegere!Asta daca chiar vrei sa faci o modificare de look...daca nu, las-o asa, ca e OK!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat rezervorul + saua + carenele spate? In fata nu-mi dau seama, mansoane + oglinzi + semnalizari, ca eu am F-ul si nu prea imi dau seama cum e standardul la E :P. Daca tot e negru totul, merge si janta fata neagra :makeout:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat rezervorul + saua + carenele spate? In fata nu-mi dau seama, mansoane + oglinzi + semnalizari, ca eu am F-ul si nu prea imi dau seama cum e standardul la E :P. Daca tot e negru totul, merge si janta fata neagra :makeout:.

Rezervorul original cu carene de zxr(fibra+kit), carene spate cu carene zxr modificate(fibra+kit), saua este inaltata cu burete(nu stiu daca e originala dar am adaugat burete pt confort), mansoane aftermarket(sa le zic asa) oglinzi la fel, semnalizari pe fata ceva mai mici.

Daca o vopsesc neagra, nu prea iese bine daca nu este negru lucios, metalizat, de asta am zis sa le fac argintiu/aluminiu.

As vrea sa gasesc conducte de frana ceva mai subtiri, sa le schimb pe cele de pe fata ca le-am cumparat cam lungi si groase. Sunt cu insertie metalica, bune ca material dar cam arata aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul original cu carene de zxr(fibra+kit), carene spate cu carene zxr modificate(fibra+kit), saua este inaltata cu burete(nu stiu daca e originala dar am adaugat burete pt confort), mansoane aftermarket(sa le zic asa) oglinzi la fel, semnalizari pe fata ceva mai mici.

Daca o vopsesc neagra, nu prea iese bine daca nu este negru lucios, metalizat, de asta am zis sa le fac argintiu/aluminiu.

As vrea sa gasesc conducte de frana ceva mai subtiri, sa le schimb pe cele de pe fata ca le-am cumparat cam lungi si groase. Sunt cu insertie metalica, bune ca material dar cam arata aiurea.

 

frumos GS-ul. imi place. o intrebare. pe spate nu erau semnalizatoare la fel sau n-ai vrut tu sa le schimbi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic 20, de fapt 17 + 3 rezerva...

Practic, mie nu mi-au intrat niciodata mai mult de 14 :P

 

La problema cu capacitatea rezervorului ... de 14 l + rezerva.

 

Asta am observat si eu, m-am enervat atunci si mi-a trecut. Dupa ce am ramas pe rezerva, punand si cu pipeta, tot maxim 14 l imi intra, chiar daca oficial ar trebui sa intre spre 17. Am facut testul si cu moto pe cricul central. Tot aia e. Stie cineva unde e buba ? (GS 500F 2006)

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...