Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Scuze de raspuns tarziu dar... :scratch:

 

Am facut scoala pe o Yamaha YBR 125 si un Suzuki GN 250 pe care am dat si examen. Cu siguranta nu sunt obisnuit cu frana de motor la motocicleta (incerc sa ma obisnuiesc), eu sunt obisnuit cu conserva, care cand scot din viteza motorul ramane 1-2 secunde turat (cred ca face asa ca sa se schimbe lin vitezele).

Oricum cand trebuie sa opresc (la semafor de exemplu) las libera acceleratia cat mai incet posibil, ca sa nu se smuceasca, si cu frana de motor incetinesc pana la ~ 10-20 Km/h apas ambreiajul dupa care pun frana fata + spate (uneori spate nu mai e nevoie sa folosesc) si schimb vitezele pana la neutru.

 

Bafta!

 

 

 

Scuze ptr raspunsul tarziu dar... :kali:

 

Merci de sfat! Oricum acum fac trecerea intre gaz deschis/inchis mult mai lin, dar tot imi ia destui metri pana sa o fac fara sa se simta.

 

As vrea sa intind lantul, la service nu prea mai vreau sa ma duc ptr ca am fost al 2 (Tomina si Kawa) si am plecat cu o impresie foarte proasta, teoretic stiu sa-l intind (am citit si manualul Haynes), dar mi-e frica ca dupa ce desfac sa nu pun roata 1mm stramba - practica ne omoara nu? O sa vad cum stau cu banii, poate o duc la B&S, incerc si acolo...

 

e foarte scump la B&S, de fapt...nerentabil

 

e foarte usor de strans lantul: desfaci piulita de la axul rotii si apoi strangi din ambele parti in aceeasi masura (suruburile care vin in continuarea furcii spate,paralele cu roata), verifici pe gradatia de pe furca daca sunt egal stranse.lantul trebuie sa aibe un joc sus-jos de ~2cm (asa stiam, sa ma corecteze cineva daca gresesc).dupa ce ai facut operatiunea strangi la loc axul rotii si gata.bafta

 

hint: incearca sa lucrezi cu chei inelare/tubulare pentru ca exista riscul sa distrugi piulita/surubul cu o cheie fixa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e foarte scump la B&S, de fapt...nerentabil

 

e foarte usor de strans lantul: desfaci piulita de la axul rotii si apoi strangi din ambele parti in aceeasi masura (suruburile care vin in continuarea furcii spate,paralele cu roata), verifici pe gradatia de pe furca daca sunt egal stranse.lantul trebuie sa aibe un joc sus-jos de ~2cm (asa stiam, sa ma corecteze cineva daca gresesc).dupa ce ai facut operatiunea strangi la loc axul rotii si gata.bafta

 

hint: incearca sa lucrezi cu chei inelare/tubulare pentru ca exista riscul sa distrugi piulita/surubul cu o cheie fixa

 

OK : de cat sunt cheile alea si de unde cumpar niste chei de calitate ? Eu ma tot duc la tata sa imi stranga lantul (nu radeti de mine, pe mine ma tot f... lenea iar dupa, primeste bonus si ii las motorul sa sa dea cu el cat vrea :scratch: ) dar cred ca e timpul sa incep si eu sa fac operatiunea asta . Deci ... ceva recomandari ?

 

P.S. Nu ma trimiteti in Vitan, vreau un magazin "de firma" de la care sa imi iau 2-3-5 chei pe care sa le am pana la pensie ...

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum cand trebuie sa opresc (la semafor de exemplu) las libera acceleratia cat mai incet posibil, ca sa nu se smuceasca, si cu frana de motor incetinesc pana la ~ 10-20 Km/h apas ambreiajul dupa care pun frana fata + spate (uneori spate nu mai e nevoie sa folosesc) si schimb vitezele pana la neutru.

 

Pai nu lasi nimica incet nenea. Pur si simplu, tragi ambreiajul inainte de orice operatiune de franare. Tragi ambreiaj, nu mai conteaza ce faci cu gazu' din momentu asta. Ciupesti olecuta spatele(optional), te dai pe frana fata si pe aia spate pt ajutor. La topicul de la tutoriale ala cu testul de franare cu/fara ambreiaj se arata destul de clar ca franarea/incetinirea cu ambreiajul tras e mult mai eficienta.

 

Am avut o gramada de discutii cu prieteni de-ai mei care ,in majoritate, folosesc frana de motor (lasatu' gazului). Fiecare conduce cum ii place. Io inainte de orice, trag ambreiajul. Din foarte multe motive, cel mai important fiind ca ma pot opri foarte repede si foarte controlat :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte scump la B&S, de fapt...nerentabil

 

e foarte usor de strans lantul: desfaci piulita de la axul rotii si apoi strangi din ambele parti in aceeasi masura (suruburile care vin in continuarea furcii spate,paralele cu roata), verifici pe gradatia de pe furca daca sunt egal stranse.lantul trebuie sa aibe un joc sus-jos de ~2cm (asa stiam, sa ma corecteze cineva daca gresesc).dupa ce ai facut operatiunea strangi la loc axul rotii si gata.bafta

 

hint: incearca sa lucrezi cu chei inelare/tubulare pentru ca exista riscul sa distrugi piulita/surubul cu o cheie fixa

 

Dap, asa la "prima vedere" par scumpi dar daca lucreaza bine cred ca se merita. Decat ca la Kawa Motors unde "mecanicul" :D , la un schimb de ulei + filtru ulei nu mai pune garnitura de cauciuc cu care venise filtrul nou, iar ca sa schimbe placutele frana spate, din lene sau prostie nu mai da etrierul jos si incearca cu o surubelnita f mare sa faca loc pana poate ceva cedeaza... Iar la Tomina, am zis la "mecanic" :crack: sa-mi faca o constatare generala (de abia o cumparasem) si, se uita el peste tot, dupa care porneste motorul, baga I-a pune frana fata tare, tureaza motorul si da drumul la ambreiaj, nu stiu ce-o fi vrut sa incerce, sa faca un burn-out sau avea el chef sa schimbe un ambreiaj... Sau poate sunt eu prea paranoic :peace: , si invatat prost de mecanicul de la conserva...

 

Merci de sfat! O sa incerc sa il intind eu, si sper k dupa aia sa nu fie stramba roata spate... :scratch:

 

Bafta!

 

Pai nu lasi nimica incet nenea. Pur si simplu, tragi ambreiajul inainte de orice operatiune de franare. Tragi ambreiaj, nu mai conteaza ce faci cu gazu' din momentu asta. Ciupesti olecuta spatele(optional), te dai pe frana fata si pe aia spate pt ajutor. La topicul de la tutoriale ala cu testul de franare cu/fara ambreiaj se arata destul de clar ca franarea/incetinirea cu ambreiajul tras e mult mai eficienta.

 

Am avut o gramada de discutii cu prieteni de-ai mei care ,in majoritate, folosesc frana de motor (lasatu' gazului). Fiecare conduce cum ii place. Io inainte de orice, trag ambreiajul. Din foarte multe motive, cel mai important fiind ca ma pot opri foarte repede si foarte controlat :kali:

 

 

Salut! Pai, eu asa faceam innainte (obisnuinta de la conserva), numai ca am vazut pe "ceilalti" / destul de multi, ca la oprire la semafor folosesc frana motor (ei schimba si treptele, eu nu), si am vazut ca se poate opri si asa (numai ca eu la frana motor nu schimb trepte inf, ci o las in treapta in care era, si dupa ce scade turatia destul de mult ~2000rot, atunci apas ambreiaj si franele). Folosesc "metoda" asta de oprire in cazul in care am destul spatiu ptr asa ceva, dar daca tb sa opresc mai brusc, eliberez acc, apas franele si apas ambreiaj.

Oricum, merci de sfat, si o sa mai testez variante de oprire sa vad care e cea mai optima ptr diff situatii.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Pai, eu asa faceam innainte (obisnuinta de la conserva), numai ca am vazut pe "ceilalti" / destul de multi, ca la oprire la semafor folosesc frana motor (ei schimba si treptele, eu nu), si am vazut ca se poate opri si asa (numai ca eu la frana motor nu schimb trepte inf, ci o las in treapta in care era, si dupa ce scade turatia destul de mult ~2000rot, atunci apas ambreiaj si franele). Folosesc "metoda" asta de oprire in cazul in care am destul spatiu ptr asa ceva, dar daca tb sa opresc mai brusc, eliberez acc, apas franele si apas ambreiaj.

Oricum, merci de sfat, si o sa mai testez variante de oprire sa vad care e cea mai optima ptr diff situatii.

 

Bafta!

 

Eu de ex retrogradez in trepte concomitent cu franarea cum ma apropiu de semafor sau ceva. si ajuta mult in franare si reduce efortul pe placute si scurteaza distanta. Am observat ca pana si in cazuri de franare brusca de urgenta de ex caruta iesita in farta la 120.. am franat cu ambele frane.. fara sa blochez spatele si am retrogradat in trepte lasand ambreajul liber cate-o secunda in fiecare viteza si m-o ajutat mult Si inainte de fiecare retrogradare trag putin de gaz ca treapta inferioara sa prinda motorul mai turat si sa nu blocheze / agete putin roata cand eliberez ambreajul.

La semafor e si mai elegant si mai convenabil sa fii in 1 sau neutru cand te-ai oprit complet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar semighidon stanga pt gs500. E teava pe care se monteaza mansonul, ambreiajul si comenzile pt lumini. Foarte misto facut tot ansamblul, sau am eu noroc. S-a indoit numai teava

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar semighidon stanga pt gs500. E teava pe care se monteaza mansonul, ambreiajul si comenzile pt lumini. Foarte misto facut tot ansamblul, sau am eu noroc. S-a indoit numai teava

post-5890-1219685353_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar semighidon stanga pt gs500. E teava pe care se monteaza mansonul, ambreiajul si comenzile pt lumini. Foarte misto facut tot ansamblul, sau am eu noroc. S-a indoit numai teava

 

daca gasesti o pereche sa stii ca eu vreau manerul drept, am observat cand am demontat comenzile ca e putin fisurat aproape de prindere si mi-e cam tarsa cu el..

 

 

 

 

 

legat de unde puteti cumpara chei de calitate: zona Maica Domnului/Tei, la acele magazine cu specific de electronice si alte dracii....unele magazine au si scule de calitate care nu se compara cu alea din vitan sau piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca gasesti o pereche sa stii ca eu vreau manerul drept, am observat cand am demontat comenzile ca e putin fisurat aproape de prindere si mi-e cam tarsa cu el..

 

 

 

 

 

legat de unde puteti cumpara chei de calitate: zona Maica Domnului/Tei, la acele magazine cu specific de electronice si alte dracii....unele magazine au si scule de calitate care nu se compara cu alea din vitan sau piata

 

La Vitacom Electronics pe Ghica Tei 73 si de azi pe Lizeanu 25 .. da la Ghica colt cu Maica e ok. Sunt si scule Pro's Kit care sunt foarte ok ca si calitate/pret sau profesionale Facom cu garantie pe viata fabricate in Franta da alea te si costa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi gs-isti dupa 2 ani trebuie sa ma despart de gs ul meu,vreau sa trec la ceva mai mare , un CB sevenfifty :unsure: asa ca acum este de vanzare.Motocicleta este adusa din Germania,luata de la primul proprietar,in romania eu sint unicul proprietar,are carte service,bujii ngk iridium,uleiul si cauciucurile schimbate acum 2 luni ,pe spate am pus mai lat 140/17.

In pret intra si setul de coburi si top-case cu tot cu cadru si un rucsac de rezervor foarte utile in calatoriile mai lungi.

Este in perfecta stare de functionare,ideala pt incepatori.Consum 3,5 - 4 L/100 km

 

Detalii si poze aici

 

Numai bine si asfalt uscat! :angry:

Editat de zigggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_v...ments=#comments

 

stiu ca nu e in romana.. dar poza spune totul :unsure:

...poza spune totul ... dar nu si ca ar fi de la Kawasaki GPZ500

...din tot ce am comparat vizual (tot din poze)... nu este de la un GPZ... are un ''brat'' transversal aproape de varf si niste ''prize de aer'' laterale...ceea ce la GPZ nu se regasesc ... daca chiar este de la un GPZ inseamna ca au fost modificate, adaptate.. ceea ce presupune indemanare personala

 

...chiar nu am inteles aproape nici o ''boaba'' din ce scrie acolo (danemarca ?) dar pozele sunt concludente ...arata frumos

si eu as fi tentat sa fac ceva de genul ... chiar nu a facut nimeni vreo adaptare/creatie de genul asta ... sa imi dea vreun sfat/idee/solutie... ceva? ...sunt sigur ca trebuie investit timp, bani, rabdare ... multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...poza spune totul ... dar nu si ca ar fi de la Kawasaki GPZ500

...din tot ce am comparat vizual (tot din poze)... nu este de la un GPZ... are un ''brat'' transversal aproape de varf si niste ''prize de aer'' laterale...ceea ce la GPZ nu se regasesc ... daca chiar este de la un GPZ inseamna ca au fost modificate, adaptate.. ceea ce presupune indemanare personala

 

...chiar nu am inteles aproape nici o ''boaba'' din ce scrie acolo (danemarca ?) dar pozele sunt concludente ...arata frumos

si eu as fi tentat sa fac ceva de genul ... chiar nu a facut nimeni vreo adaptare/creatie de genul asta ... sa imi dea vreun sfat/idee/solutie... ceva? ...sunt sigur ca trebuie investit timp, bani, rabdare ... multumesc...

 

 

Piesa nu e de la GPZ klar.E un aftermarket.Am gasit-o in State si in Anglia.Cu englezul am vb pe mail si de saptamana viitoare va fi available overseas.Dupa ce imi8 vine piesa o sa postez poze cu ea montata.Daca esti curios cum vine cauta la inceputul topicului si-o vei vedea pe un GS gri metal cu faruri duble. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Dupa ce imi vine piesa o sa postez poze cu ea montata...

....da recunosc poza ... pai si cat te costa ''piesa'' ..pret ... transport.... ? daca o iei din Anglia ? ... as fi si eu interesat .. dar mai degraba mie mai simplu so aduc din USA ...daca'r fi pana acolo

..poti sa-mi dai mai multe detalii despre produs ... vreun link de site ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..poti sa-mi dai mai multe detalii despre produs ... vreun link de site ceva ?

http://www.banditmania.co.uk/products.htm sau uite si piesa...gasesti acolo si preturi cam tot ce vrei.

http://www.banditmania.co.uk/Bodywork/skiddy_bpan.jpg

 

Cat despre aia din state cu cateva posturi in urma intrebam de unde sa iau asa ceva si intr-unul din ele e si gimbel bellypan...aia"s

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata am pornit moto si sa auzit un clanc metalic. Moto era pe cricul central. Inafara de clancul ala moto a pornit din prima, usor, si a mers perfect. Seara dupa serviciu a pornit normal fara alte zgomote. Ce ar putea sa fi fost? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.banditmania.co.uk/products.htm sau uite si piesa...gasesti acolo si preturi cam tot ce vrei.

http://www.banditmania.co.uk/Bodywork/skiddy_bpan.jpg

 

Cat despre aia din state cu cateva posturi in urma intrebam de unde sa iau asa ceva si intr-unul din ele e si gimbel bellypan...aia"s

... multumesc de informatii ... :unsure:

... mai am o singura intrebare (ma gandesc ca esti documentat) ... de la care model de Suzuki crezi ca se potriveste cel mai bine un BELLYPAN din ala pentru un GS500 ? 20585-(COLOUR) asta'i cel ce se potriveste ?

...multumesc inca o data

Editat de CDCriss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... multumesc de informatii ... :rock:

... mai am o singura intrebare (ma gandesc ca esti documentat) ... de la care model de Suzuki crezi ca se potriveste cel mai bine un BELLYPAN din ala pentru un GS500 ? 20585-(COLOUR) asta'i cel ce se potriveste ?

...multumesc inca o data

 

 

 

20585 e acelasi cu 20510 doar ca e mai scump ca ti-l livreaza colorat la codul pe care-l trimiti tu.Si da acesta e pintenul ...dar eu am sa-l iau pe cel necolorat si mai ieftin ca il vopsesc eu aici.Nu am mai luat cu paypal si cred ca o sa-mi prind urechile dar vad eu cum oi face .Oricum e Anglia nu USA asa ca o ajunge coletul ala zic eu :bounce:

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ia-ti un belly pan cdcriss si il vopesti tu cum vrei daca e nu e mare chestie.. eu am vopsit singur codita la a mea...apropos stiu ca nu e topic de vanzari dar http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto :rock: toba carbon kit lantz nou mobra jmechera prinde 300+ daca stii de unde sa sari cu ea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata am pornit moto si sa auzit un clanc metalic. Moto era pe cricul central. Inafara de clancul ala moto a pornit din prima, usor, si a mers perfect. Seara dupa serviciu a pornit normal fara alte zgomote. Ce ar putea sa fi fost? Merci.

 

Uneori se mai aude acel zgomot. foarte rar, de obicei cand motorul este rece ... probabil ca amestecul aer-benzina nu e tocmai OK si ori explozia este prea puternica ori nu se declanseaza cand trebuie.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Gs-ul meu( model 2003 8000 km) a inceput sa ma calce pe nervi! La 6000 km i-am facut revizia ca la carte inclusiv strans chiulasa. Pana atunci avea o vibratie puternica pe la 5000 rot. /min.Dupa revizie nu se mai simtea nimic. Acum la 8000 km vibratia a reaparut si exact la 5000 rot/min.Daca urc in turatii nu se mai simte.Chiar nu stiu ce are!Ale voastre fac la fel?Oare e o chestie a gs-ului sau al meu are ceva?Si inca o chestie am coborat ghidonul cu vreo 4-5 cm se simte mult mai bine asa sta mai bine in curbe, iar in oras, in trafic nu e deranjant. Recomand sa incercati ca pozitia e mult mai ok(sau asa mi se pare mie)

Bafta!

 

Uneori se mai aude acel zgomot. foarte rar, de obicei cand motorul este rece ... probabil ca amestecul aer-benzina nu e tocmai OK si ori explozia este prea puternica ori nu se declanseaza cand trebuie.

Si eu am o bataie in motor cand e rece.La cald nu se mai aude.Asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Gs-ul meu( model 2003 8000 km) a inceput sa ma calce pe nervi! La 6000 km i-am facut revizia ca la carte inclusiv strans chiulasa. Pana atunci avea o vibratie puternica pe la 5000 rot. /min.Dupa revizie nu se mai simtea nimic. Acum la 8000 km vibratia a reaparut si exact la 5000 rot/min.Daca urc in turatii nu se mai simte.Chiar nu stiu ce are!Ale voastre fac la fel?Oare e o chestie a gs-ului sau al meu are ceva?Si inca o chestie am coborat ghidonul cu vreo 4-5 cm se simte mult mai bine asa sta mai bine in curbe, iar in oras, in trafic nu e deranjant. Recomand sa incercati ca pozitia e mult mai ok(sau asa mi se pare mie)

Bafta!

 

 

Si eu am o bataie in motor cand e rece.La cald nu se mai aude.Asta e!

 

 

Uite cum sa faci: Te intalnesti cu vreunul de pe forum care are acelasi model ca al tau (ma refer la an) si compari vibratiile. Vreau sa iti spun ,daca tot a venit vorba de ghidon, ca stiu pe cineva care simtea vibratii dupa ce a umblat la ghidon si i-a schimbat capetele de ghidon (acele terminatii au rolul de a prelua unele vibratii).

 

 

Alte chestii:

 

Eu mi-am schimbat tot in motor acum un an jumate (consuma ulei) si de atunci la rece se aude o bataie usoara doar la rece. Mentionez ca am schimbat totul in afara de Vibrochen, biele si cutia de viteze. Am verificat jocul de la supape de 3 ori pana acum si este intre limitele normale (date in carte 0.03 - 0.08 ).

 

Daca tot am ajuns la probleme de motor vreau sa mai spun ca , deoarece am vrut sa repar motorul ca pentru mine, am avut probleme la chiulasa. Ca omul pus pe treaba am dus chiulasa la un atelier specializat pentru a-mi schimba garniturile de la supape si eventual refacerea scaunelor supapelor , operatie de care nu era nevoie dar am spus ca nu strica. Ei bine "a stricat" deoarece dupa ce am pus totul ca la carte , DOAR UNEORI, cand motorul era cald se auzea un zgomot metalic in chiulasa. Am tot cautat problema si nu am gasit cauza . Intr-un final am schimbat chiulasa cu totul si a disparut si acel zgomot. Concluzia este ca cei de la atelier au incurcat supapele intre ele sau si-au batut joc de lucrare! Cei care ma cunosc stiu de problema asta.

 

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cred ca cel mai simplu ar fi o comparatie.Si al meu are un zgomot metalic ascutit care se aude pronuntat la rece, dar am fost primul care am desfacut motorul si daca are ceva atunci e de la mama natura asa. Ghidonul nu are nimic te cred cu privire la ce zici tu cu preluarea vibratiilor dar nu e de acolo,vibratia vine de la motor o simt mai pronuntata in sa si nu in maini. Am auzit pe cineva care zicea ca-i vibreaza toata motocicleta si a scapat de vibratie cand a montat alta toba....acuma nu stiu

Bafta!

Daca exista cineva care ma poate ajuta cu o proba stiu o terasa marfa prin tei in parc studentesc dau o bere sau un suc dupa caz :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...