Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am dat pe ulei si filtru 150 lei. ulei motul sintetic super bun.

 

sa inteleg ca recomandarea e sa pun ulei full sintetic :crack: ...?!...ah si de unde?

eu ma gandeam la un semi-sintetic Ipone 10W-40

Editat de ravemaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar tu stii ca nu e f sanatos ce ai facut nu ? adica i-ai scazut f mult din rezistenta acum...sa nu iei naiba o groapa mai tare sa te trezesti cu ghidonu in bratze. un ghidon in mod normal nu se indoaie la loc. fie il lasi fie il schimbi. si eu il am stramb dar asa l-am lasat tocmai din cauza asta si m-am si obisnuit. o sa il schimb acum

 

sper sa nu am probleme. se prezinta in conditii bune. tinuta de drum e la fel ca inainte

inainte sa imi iau mobra am citit topicul asta de la inceput. am observat ca se tot faceau intalniri si plimbari ale geseistilor. acum nimic ? :) .. cineva propunea sa mergem pe amckart . poate mergem cativa si aranjam si o iesire mai lunga. ce ziceti ?

sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu am probleme. se prezinta in conditii bune. tinuta de drum e la fel ca inainte

inainte sa imi iau mobra am citit topicul asta de la inceput. am observat ca se tot faceau intalniri si plimbari ale geseistilor. acum nimic ? :) .. cineva propunea sa mergem pe amckart . poate mergem cativa si aranjam si o iesire mai lunga. ce ziceti ?

sanatate!

 

Pai mai ies eu la o plimbare, dar peste vreo 2 saptamani cand ma intorc din concediu :D.

Ce e curios ca din GS-istii cunoscuti pana acuma n-am mai "auzit" nici unul pe forum: Tendon, Adya Suzuki, Ugluk? V-ati mutat la alte categorii???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai ies eu la o plimbare, dar peste vreo 2 saptamani cand ma intorc din concediu :D.

Ce e curios ca din GS-istii cunoscuti pana acuma n-am mai "auzit" nici unul pe forum: Tendon, Adya Suzuki, Ugluk? V-ati mutat la alte categorii???

 

stati voi linistiti ca nu scapati asa usor de mine :) urmaresc in continuare topicul desi nu mai am gs si am trecut la sportache... cu adya m-am mai intalnit prin diferite locuri.. la fel si cu ugluk... adya are acum bmw si ugluk tot gs... intalniri sau excursii nu mi-am mai permis sa organizez pe topicul asta pt ca nu mai am gs (si oricum cu RR-ul nu pot intra prin locurile prin care intram cu gs-ul)... si am vazut ca nu a mai fost organizata decat o intalnire la care nu am putut ajunge pt ca nu eram in bucuresti... m-as risca totusi la o plimabre la Vadu undeva in viitor... cel mai probabil dupa licentza...

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un set de 7 discuri de ambreiaj Vesrah de la fostul GS, noi, nefolosite. Le cumparasem cand am luat GS-ul in ideea ca ma vor lasa. Nu m-au lasat pana l-am vandut.

 

Se potrivesc la toate modelele de GS-uri din 1989 si pana in prezent. Daca are cineva nevoie, discutam de pret. Oricum eu le tin degeaba

 

Astea sunt:

vc-333.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o probelma si poate ma ajuta careva . in priincipiu problema sta in felul urmator daca pornesc motorul cu fuel tap pe on merg un pic si incepe sa faca ca si cand nu am benzina trag de gaz si moare dupa care proneste si moare din nou problema am observat ca dispare daca pun fuel tap-ul pe pri dar acum vine si o intrebarea care e diferenta dintre on si pri si de ce moare cand e pe on ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe "ON" s-au adunat mizerii de la benzina proasta cu care avem toti probleme. O curatare a rezervorului si a conductelor de legatura, plus o curatare a respectivului robinet ar trebui sa rezolve treaba :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ceva daca las robinetul deschis peste noapte sau cateva zile? voi cum faceti?in mod normal imi dau seama ca nu prea ar avea ce sa se intample dar sunt curios cum scrie la carte....sau cum faceti voi

 

Eu il tin numai pe ON de cand am motorul. Pleaca din prima daca ii trag socul. Apoi il imping la loc cate putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ceva daca las robinetul deschis peste noapte sau cateva zile? voi cum faceti?in mod normal imi dau seama ca nu prea ar avea ce sa se intample dar sunt curios cum scrie la carte....sau cum faceti voi

 

l-am uitat eu pe pri o saptamana si nu s-a intamplat nimic - semn ca ichide bine cuiu' la ambele carburatoare.

incearca... mai nasol e cand cazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il tin numai pe ON de cand am motorul. Pleaca din prima daca ii trag socul. Apoi il imping la loc cate putin.

 

Corect!La fel si eu!

 

Naspa e cand ti se termina benzina si intri pe rezerva cu robinetul pe ON(moare motorul)!Si nu stiu cum dreac se face , dar de fiecare data se intampla in mijlocul intersectiei!De aia am hotarat ca urmatorul motor sa aiba macar un indicator al nivelului de carburant din rezervor! :unsure:

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi

 

Am atasat o pagina din manualul de utilizare referitor la ON, RES si PRI.

 

Cat despre manuale, nu s-a schimbat nimic major din 89 pana in prezent. Deci, il poti folosi linistit pe cel din '97.

post-8629-1212394653_thumb.jpg

Editat de Little Brother
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ok dar pana la urma tot nu mi-a raspuns nimeni la intrebare si repet as vrea sa stiu care e diferenta intre pri si on si ce s-ar putea intampla daca merg pe pri pentru ca pana se termina benzina din rezervor sa pot sa il curat nu pot sa il las pe on sau poate imi dati si mie un manual de gs500 E din '98 ca am gasit numai cel pana in '97 si m-as interesa singur ce si cum merci si asfalt uscat si fara gropi

 

Daca ai manualul din '97, e OK.Robinetul e identic(acelasi principiu de functionare)pe toate modelele, indiferent de anul fabricatiei.

 

ON-pozitia normala (recomandata)de functionare a motorului(atunci cand ai benzina in rezervor, peste rezerva de 4-5 litri).

RES-pentru cazul cand mergi pe rezerva, ai mai putin de 4-5 litri in rezervor.

PRI-Nu se recomanda a fi lasat in aceasta pozitie pe durate lungi, sau in functionare.Se utilizeaza doar cand motorul nu a fost pornit mult timp si benzina din carburator s-a evaporat, sau cand s-a rulat pana la epuizarea rezervei de benzina din rezervor.Teoretic se lasa cateva minute pe PRI pana se scurge benzina in carburator, dupa care se trece pe ON si se porneste motorul.Functionarea cu robinetul pe PRI pe perioade mari poate determina supraincarcarea caburatorului cu benzina, scurgerea acesteia in cilindri, uzura motorului si chiar reprezinta riscul producerii aprinderii benzinei.

 

Concluzie:NU rula cu motorul pe PRI!

 

Personal, cred ca tu ai o problema pe partea de alimentare cu combustibil..cum ziceau si ceilalti mai sus!Bafta!

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai ies eu la o plimbare, dar peste vreo 2 saptamani cand ma intorc din concediu :unsure:.

Ce e curios ca din GS-istii cunoscuti pana acuma n-am mai "auzit" nici unul pe forum: Tendon, Adya Suzuki, Ugluk? V-ati mutat la alte categorii???

 

nici eu nu am "emigrat" la alte categorii... dar am fost ocupat cu 3 activitati mari si de baza - munca+beute+plimbari.

am in gand sa nu las sa se odihneasca calul deloc.. ce ziceti sa aranjam o iesire pina in vama ? asa..un weekend. sau sa mergem la o intrunire ceva grupati. "ca in vremurile bune"

 

astept raspunsuri gs-isti/ex-gs-isti trezitiva ca a venit vara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pana una alta ce ziceti sa ne intalnim miercuri seara pe la 7 la Arc?!... noi+vechi posesori de GS sa mai schimbam o parere si poate punem de un drum in week-end.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...