UgluK Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 fuse si prima intunire a gs-istilor pe anul asta !!! hehe intr un mod bizar tocmai initiatorul intrunirii nu a venit pe motor (detalii !!!) dar ne vazuram , cunoscuram,beuram (nu aveau bere far de alchool); si am stabilit cumva o iesire spre "taramul fagaduintei" Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 multumesc de sfaturi , bine ca am intrebat. Pai in acest caz cel mai bine fac rost de tubulare si stiu o treaba . . Am gasit pe louis ceva aparatori pentru praf care se pun din cate am vazut deasupra semeringurlor. Ajuta acestea in vreun fel ? sau ce fac de fapt aceste aparatori de praf ? Urmeaza sa ii schimb si semeringurile , merita sa ii pun si aceste aparatori de praf ? Pune-ti ca merita.... prelungeste viata simeringurilor. Eu am schimbat fix acum un an si deja iara imi curge ulei de la toata mizeria ce probabil o intrat ca nu o reusit simeringul de praf sa tina afara. mie imi pare rau ca nu mi-am pus atunci daca iarasi voi schimba simeringuri voi pune ca si altii o spus ca e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 fuse si prima intunire a gs-istilor pe anul asta !!! hehe intr un mod bizar tocmai initiatorul intrunirii nu a venit pe motor (detalii !!!) dar ne vazuram , cunoscuram,beuram (nu aveau bere far de alchool); si am stabilit cumva o iesire spre "taramul fagaduintei" Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi A fost misto, mi-a placut la Apasul. Mergem si alta data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Eu din pacate nu am ajuns la Apasul ci doar in fata la Academia Militara, am stat vreo 10 min de vorba cu oamenii de acolo. Ne vedem la Bike Fest sper ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Dacorum Bike Fest . asa ca pina vineri asteptam noi inscrisi Pai ceva detalii... Unde cum cand... Daca e uichendu asta nu pot, ca-s invitat la o nunta. PS: si intalniri mai in weekend, totusi. Ca in timpul saptamanii mai si muncim, eu oricum ajung acasa pe la 19:30, eventual pot sa dau o fuga la Biker's daca va mai adunati ca-i aproape de mine . Stiu, sunt lenes... PPS: aseara la intersectia Ferdinand/Mihai Bravu ~ 21:00 am vazut o fatuca cu un GS500F alb/albastru. B-xx-ZKA parca. E pe aici? Editat Iulie 9, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 am vazut preas tarziu anuntul cu intalnirea. totusi, peste vreo 2 sapt mergem un weekend la vadu? ceva de genul plecat sambata dim si intors duminica seara? ceva doritori? p.s. voi avea nevoie pt maxim o sapt de un suport top'case de GS... ma poate ajuta cineva? macar suportul, sper ca de cutie s afac rost din alta parte. P.p.s. am nevoie de o oglinda de Gs carenat model 2004 + pt o ora sa trec ITP'ul. ma poate ajuta careva? recompensa va fi in bere:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Da un PM cu nr tau de telefon si vorbim, am un suport de la Givi pe care l-am dat jos de pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Salut la toata lumea! Am un gs500e din 2003 si am facut de curand 6000 km cu el.Pentru ca in cartea tehnica scrie revizie la 6000 km am zis ca stiu ei ce vorbesc.Stiind cum lucreaza astia pe la service-urile noastre m-am hotarat sa o fac eu la mine acasa avand si sculele necesare(inclusiv cheie dinamometrica).Am sarit cativa pasi gen ulei filtre lichid frane placute de frane baterie,ulei si garnituri furca pentru ca astea au fost verificate sau schimbate la 5000 km (tot de mine).Lucrurile cele mai importante care ma interesau erau strangerea chiulasei,verificare intinzator lant distributie,echilibrare carburatoare. Am inceput prin a da jos rezervorul,scoaterea cablului de soc si a celui de ambreiaj(altfel nu are loc sa iasa capacul chiulasei).Atentie mare la scoaterea acestui capac ( poza mai jos) chiar daca are garnitura de cauciuc.Eu l-am desfacut din suruburi si l-am luat usor la ciocanit pe toate partile pana s-a eliberat singur. Scoaterea capacului se face prin ridicare si deplasare catre partea din spate a motocicletei aplecand un pic cablurile de acceleratie.Pentru strangerea suruburilor de chiulasa am facut asa cum scrie in haines desfacute si restranse.Chinuiala mare la desfacut suruburile exterioare ale chiulasei dar surpriza la cele interioare(cele care sunt udate de ulei) erau aproape libere( adica 1,2,3 si 4 din poza).Am facut o masuratoare de proba la dimensiunile piulitelor astora nenorocite si a spatiilor libere pe acolo si am descoperit ca au loc sa gripeze lantul de distributie daca zboara de tot(imaginatia mea se opreste aici ca ma apuca spaima...). Le-am strans apoi in ordine inversa dar am aplicat o forta de 50 Nm fata de 30-40 Nm cat e dat in carte(nu faceti ca mine decat pe riscul vostru ). Am montat la loc capacul dar pentru siguranta am sigilat garnitura cu silicon rosu pentru temperaturi inalte(e special pentru garnituri de motor) imi pare rau ca nu mai stiu cum se numeste dar e pe la orice magazin de piese auto.Intinzatorul de lant distributie nu l-am mai desfacut pentru ca lantul era bine intins cu un mic joc necesar.Atentie daca faceti ca mine bagati in viteza a 3-a preferabil sau mai sus ca sa invartiti motorul tragand de roata. Lantul are pozitii cand e liber sau intins,ideal e ca diferenta dintre liber si intins sa fie cat mai mica(adica intinzatorul isi face treaba). Am mai strans un pic ghidonul ca mi se parea cam liber. Sistemul de incarcare baga 13.2 V la 5000 rot nu ideal dar merge tinand cont ca la dacia veche a mea nu trecea de 13 nici moarta,iar aici consumatorii sunt clar mai putini. Am luat la strans toate suruburile.Nu pot spune ca erau libere dar nici mult nu cred ca mai rezistau. Echilibrarea carburatoarelor nu am facut inca. Am cumparat 2 vacuumetre si ma pregatesc sa o fac azi. Sper sa nu am surprize ca am auzit ca acele la vacuumetre se misca tot timpul. O sa vad. Atentie cu capacul de la ambreiaj.Am gasit o gramada de mizerie acolo nisip pietricele etc. amestecate cu ulei.Am facut greseala sa dau pe lant cu ulei si tot ce a colectat a aruncat sub capacul asta(cerc rosu in poza). Cam atat ar fi. Daca voi ati mai avut surprize cu diverse chestii spuneti-mi si mie. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model? merci P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Am gasit ulei MOTUL de 2 feluri, unul la 30 ron litru si unu la 46 ron. primul e MOTUL 3000 daca nu ma insel si al doilea Motul 7000 , Are mare importanta pe care il iau? Nu am putut sa imi masor compresia, in schimb am mers cu un GS carenat (cu 5500 km la bord) si nu am simtit nici o diferenta intre cele doua la accelerare. La 5000 km a mea a mancat 1 litru de ulei....e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model?merci P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva. Nu prea vad eu sa fie vandute la pret asa mic. Ca n-au aparut decat in 2004... Parca Jhon il vindea pe al lui acu' ceva vreme...la vreo 3500E E acelasi motor ca la GS500E (naked), diferenta e carena + partea din fatza (far street fighter, oglinzi, etc). Excelent pt un incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Nu am putut sa imi masor compresia, in schimb am mers cu un GS carenat (cu 5500 km la bord) si nu am simtit nici o diferenta intre cele doua la accelerare. La 5000 km a mea a mancat 1 litru de ulei....e normal? Papa de ulei la orice motor nu are voie sa apara.punct.Daca papa ulei inseamna lipsa compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 ce puteti sa-mi spuneti de un GS500 F. as vrea sa-mi iau unul Sh (am gasit mai multe intre 2200 si 3000 euro). este un motor bun ptr un incepator? si mai ales cum sta pe partea de fiabilitate si costuri intretinere.care-s bubele care apar mai des la acest model?merci P.S daca mai sitit pe careva sa vanda GS500 F bine intretinut dati-mi de veste, eventual un link ceva. E excelenta alegerea pentru un incepator. Daca ma rogi frumos, poate ti-l las la 4.800... (din 2007 si are 1.800Km). Bafta oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Papa de ulei la orice motor nu are voie sa apara.punct.Daca papa ulei inseamna lipsa compresie. Hm...nu stiu....eu lucrez la o firma unde avem si service de specialitate la conserve, cei de acolo au spus ca pana si masinile noi mananca ceva ulei, e adevarat foarte putin ...la 15.000 km undeva 100-200 grame max...ceea ce nu se observa. Dat fiind ca mobra e cu 2 cilindii si mai primeste si rotatii de 9000 - 10 000 ma gandeam ....ca un pic de oloi poate sa consume ...sa digere bine benzina de 95 Sincer nu am un mecanic in zona la care sa o duc si sa o las cu inima usoara. Sunt din Odorhei....si pe la noi asa numitii mecanici de mobre sunt ..."seriosi". Am auzit de un baiat "Eger" din Gheorgheni are service exact langa BB Moto ...cica se pricepe. Cineva ...o recomandare? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 maine se pleca la DACorum bike fest (ptr cei ce nu stiu e intrunirea Dac Motors de la Ciolpani) - s au anuntat urmatoarele facilitati ptr bikeri : -bere rece si multa -gagici bune si multe -muzica tare si buna -concursuri... fara numaaaaaaaaaaar !!! -aaa.. era sa uit ,si multe motoare la care sa cascam ochii ! Deci eu propun intalnirea maine la ora 18:00(pentru cei ce stiu ca intarzaie sau sunt lenesi) iar la un 19:00 am plecat de la ARC spre fest ! intrarea e 150mii din cate am inteles eu pe cap de vi... biker/bike nici aici nu sunt sigur. oricum ideia e ca e pomana fata de ce o sa fie acolo! p.s. in caz de intarziati sau asa uite numarul me 0726524741 p.p.s eu plec din drumul taberii cine sta prin zona ma poate insoti pina la arc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Cazare acolo? Ca eu nu am cort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
homarul Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Pana la urma ce ai dezmembrat? GS500E sau GS500F (ala nou cu carena)? Ca eu am vers F si m-ar interesa un set de "plastice" de rezerva, just in case gs500E ala fara carene mai bine sa nu cazi, sa pari carenele.... bafta!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Cazare acolo? Ca eu nu am cort man cazarea e pe baza de cort sau pensiuni din preajma dar la o adica poti lasa bagajele si casca la mine... oricum d'asta pun cortu si de dormit crede ma ca nu prea se doarme la intrunirile moto ! aa .. cortul e folositor in caz ca faci rost de vre o gagicutza care vrea intimitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 bai .. din motoru meu sc :scratch:ump si drag care merge intr-un piston, fara ulei in juma de furca, a inceput sa curga si ulei mai nou =))) prin fata pe undeva m-o tine pana acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 bc_krist , eu vand gs 500 . necarenat ,. vad ca tu cauti modelul cu carene. daca te razgandesti sau te intereseaza gasesti detalii la semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 bai .. din motoru meu sc :scratch:ump si drag care merge intr-un piston, fara ulei in juma de furca, a inceput sa curga si ulei mai nou =))) prin fata pe undeva m-o tine pana acolo ? daca nu curege ulei inseamna ca nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 daca nu curege ulei inseamna ca nu are In mod sigur am picat eu din alta lume!Acolo de unde sunt eu motorul are garnituri si NU are voie sa curga ulei ca consuma e una dar sa curga nu.Parerea mea e schimbare garnituri sau macar silicon pe garnituri. Si fratilor mai uumblati si voi in motoarele alea cei care nu o faceti ca totusi mai trebuiesc revizii facute.Cum dreaqu sa faci 15000 km cu un gs500 fara sa desfaci motorul ,asa cum am auzit ca mai practica unii? pacat de el ca se distruge degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 In mod sigur am picat eu din alta lume!Acolo de unde sunt eu motorul are garnituri si NU are voie sa curga ulei ca consuma e una dar sa curga nu.Parerea mea e schimbare garnituri sau macar silicon pe garnituri.Si fratilor mai uumblati si voi in motoarele alea cei care nu o faceti ca totusi mai trebuiesc revizii facute.Cum dreaqu sa faci 15000 km cu un gs500 fara sa desfaci motorul ,asa cum am auzit ca mai practica unii? pacat de el ca se distruge degeaba. era o gluma cu faza de mai sus !!! hooo nu dadeti !! in alta ordine de idei,vad ca nu sa anuntat nimeni ptr Dacorum Bike Fest pe acilea asa ca pina la orele 17:00 daca nu "ridica" nimeni mana ne vedem direct acolo ! asfalt uscat,curat(fara dare de ulei!) si cu garnituri intacte(motorul nu asfaltul!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Am gasit ulei MOTUL de 2 feluri, unul la 30 ron litru si unu la 46 ron. primul e MOTUL 3000 daca nu ma insel si al doilea Motul 7000 , Are mare importanta pe care il iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 am vazut preas tarziu anuntul cu intalnirea. totusi, peste vreo 2 sapt mergem un weekend la vadu? ceva de genul plecat sambata dim si intors duminica seara? ceva doritori? p.s. voi avea nevoie pt maxim o sapt de un suport top'case de GS... ma poate ajuta cineva? macar suportul, sper ca de cutie s afac rost din alta parte. P.p.s. am nevoie de o oglinda de Gs carenat model 2004 + pt o ora sa trec ITP'ul. ma poate ajuta careva? recompensa va fi in bere:D Subscriu in legatura cu weekendul la vadu;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.