bobobarosanu Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Perfect pentru weekendul viitor;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 bei...ia stati sa ne intelegem...nu e asta acuma adica 19-20 iulie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50? Mototrasu meu e din 89 toamna:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50? Mototrasu meu e din 89 toamna:) In carte scrie sa bagi 10W40, daca nu ma insel. S-a mai discutat pe aici si despre 15W50, cauta in paginile anterioare (daca ai rabdare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 se intampla mai des se pare treaba cu semeringurile de furca... am ajutat un prieten sa schimbe la gs-ul lui si dupa max 1000 km cred deja plange unul din semeringuri, so.. shit happens. Cred ca e o problema cu fabricarea lor, defecte de noi, ori firma mai slaba.. nush Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 E ok daca bag ulei motul 5100 - 15W50? Mototrasu meu e din 89 toamna:) Daca nu obisnuiesti sa mergi in ture mari(8-10000), pune 15W50, daca mergi in ture mai mari 15W40 ca e putin mai fluid si ai ungere mai buna in ture mari. Numai bine Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? Omule, la a mea am destui km fara nici o problema de scuipat si eu le-am schimbat. Nu cred ca e o problema cu montajul, ca a fost facut mai mult decat corect. E problema de calitate produs, am spus-o eu si altii din esperenta. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Stiu ca s-a mai discutat dar, cati km faceti voi pana sa intre pe rezerva?? Asta dupa ce faceti plinul bineinteles. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Stiu ca s-a mai discutat dar, cati km faceti voi pana sa intre pe rezerva?? Asta dupa ce faceti plinul bineinteles. Merci Salut, eu am modelul carenat 2004 si la mine rezervorul are cam 17 litri(fara rezerva) din care plin pot face in jur de 350-400km condus normal (max 100-120 sosea) chiar si sportiv pe curbe cu reprize mai lungi de acceleratie. Asta inseamna un consum de 4.2-4.5 l% . Am reusit chiar si un consum mai mic de 4 ...(mers in coloana DN1-Valeni-Cislau-Buzau cu media de 60km/h) In oras consuma cam cu un litru mai mult! Mentionez ca motorul e destul de nou(abia am facut 11000) am grija sa schimb mai des filtrele si uleiul si il las de fiecare data cand e rece pana la max 5 minute sa se incalzeasca! Editat Iulie 17, 2008 de ravemaker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 ...si il las de fiecare data cand e rece pana la max 5 minute sa se incalzeasca! Nu e necesar sa astepti 5 minute ca sa se incalzeasca, mai ales vara!Dupa un minut, poti pleca cu socul jumatate tras, iar dupa 200 metri poti inchide complet clapeta de soc, motorul fiind deja cald.Stand pe loc si functionand la ralanti, se incalzeste mai greu.E doar o varianta...Fiecare procedeaza cum s-a obisnuit.In carte spun sa inchizi socul vara dupa 30 de secunde.Daca faci asta, moare motorul si nici nu poti pleca de pe loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Nu e necesar sa astepti 5 minute ca sa se incalzeasca, mai ales vara!Dupa un minut, poti pleca cu socul jumatate tras, iar dupa 200 metri poti inchide complet clapeta de soc, motorul fiind deja cald.Stand pe loc si functionand la ralanti, se incalzeste mai greu.E doar o varianta...Fiecare procedeaza cum s-a obisnuit.In carte spun sa inchizi socul vara dupa 30 de secunde.Daca faci asta, moare motorul si nici nu poti pleca de pe loc.... Pai de fapt mie dealerul mi-a zis altceva, cand am luat troaca. Si chiar functioneaza: Dai drumul la soc la maxim, o lasi sa mearga pana ajunge la 4000 turatii (adica relanti-ul), dupa care incepi sa inchizi socul (daca il lasi deschis la maxim incepe sa urce spre 5000) - deja poti sa pleci, mai inchizi socul avand grija ca relanti-ul sa fie peste 1000 turatii. Daca inchizi prea brusc socul risti sa se opreasca motorul . Si fac sigur mai mult de 200m pana sa il inchid de tot, de obicei parcurg mai mult de 1km... Editat Iulie 17, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Nu trebuie neaparat sa mergi 1000 km cu socul, poti sa folosesti acceleratia ca sa turezi si ambreiajul ca sa nu ai viteza prea mare. Daca tii socul prea mult nu e sanatos pentru motocicleta, din pacate nu mai stiu motivele tehnice in afara de o carte de service de GS500 care zicea ca afumi bujiile sau asa ceva. Aale mele erau negre cand le-am schimbat pentru ca si eu fac abuz de soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 mda... faza e ca am facut doar 120 km si mi-a intrat pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Pai de fapt mie dealerul mi-a zis altceva, cand am luat troaca. Si chiar functioneaza:Dai drumul la soc la maxim, o lasi sa mearga pana ajunge la 4000 turatii (adica relanti-ul), dupa care incepi sa inchizi socul (daca il lasi deschis la maxim incepe sa urce spre 5000) - deja poti sa pleci, mai inchizi socul avand grija ca relanti-ul sa fie peste 1000 turatii. Daca inchizi prea brusc socul risti sa se opreasca motorul . Si fac sigur mai mult de 200m pana sa il inchid de tot, de obicei parcurg mai mult de 1km... La pornire trag socul la maxim...dupa 30 de secunde il reglez cat sa stea intre 2000 si 3000.Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus 2 chestii care cred ca sunt importante la motorul pornirea la rece pentru GS: 1.Nu tii socul la maxim si astepti sa se incalzeasca ci imediat dupa pornire reduci intre 2-3000 cat sa nu moara! Daca tii socul la maxim urca presiunea la ulei prea brusc si rezulta alte belele mai tarziu... 2.Nu pleci cu socul tras...mai bine astepti putin sa se incalzeasca...poti sa ineci motorul sau mai rau sa urce in ture aiurea cand nu te astepti si faci poc Acuma fiecare cum s-a obisnuit...eu numai asa procedez si nu mi-a facut figuri niciodata! mda... faza e ca am facut doar 120 km si mi-a intrat pe rezerva. Salut verifica intai filtru de aer(si mie imi manca ceva mai multa benzina cand aveam filtru imbacsit---SFAT nu curata>SCHIMBA) si apoi bujii(vezi culoare in manual) pentru detalii. Daca si bujiile snt ok(desi nu cred) poti trece la verficare sincronizare carburator si compresie motor! Aici e alta poveste! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) mda... faza e ca am facut doar 120 km si mi-a intrat pe rezerva. Pai si aveai plinul facut la inceput? Daca da, cat ai bagat la pompa? I-ai parcurs imediat dupa ce-ai alimentat, sau au trecut zile bune pana sa faci aia 120km? Ai stat in trafic? In Bucuresti de ex sigur consuma mai mult de 5%. Mie nu-mi intra decat ~14L. Asta ca o las pe cricul lateral la benzinarie, posibil sa intre mai mult cu ea pe cricul central. Si mai ales benzina face spuma, si iti sare tragaciul, ca si cum ar fi rezervorul plin, desi ar mai intra 3-4L. Trebuie sa ai rabdare sa umpli ochi rezervorul . A, cum ti-ai dat seama ca a intrat pe rezerva? Ti s-a oprit motorul in mers? Ca se poate intampla asta si din alte cauze (de ex mizerie/rugina in rezervor), am patit-o destul de des la o masina veche, chiar si dupa ce s-a curatat rezervorul, schimbam un filtru de benzina la max 2 luni. Editat Iulie 17, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antagonick Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 salutari. poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Am facut plinul cu ea pe cricul central, au intrat peste ce mai era in rezervor in ca 10l. Am umplut pana la sus de tot cat sa nu dea pe-afara. Aia 120 km i-am facut im mai multe zile. Motorul e segmentat de curand, bujiile arata bine, compresie buna, carburi reglate, in schimb cine mi-a facut motorul a zis ca filtrul de aer este imbacsit. Deci probabil ca de vina este filtrul de aer. De mers merg cu ea pana in 4000 ture, maxim 5000 cand a fost stricta nevoie. Dar chiar asa de mare sa fie diferenta de consum din cauza filtrului de aer?? Adica de la un normal de sa zicem 5-5,5 in oras sa ajung la 8 si ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Am facut plinul cu ea pe cricul central, au intrat peste ce mai era in rezervor in ca 10l. Am umplut pana la sus de tot cat sa nu dea pe-afara. Aia 120 km i-am facut im mai multe zile. Motorul e segmentat de curand, bujiile arata bine, compresie buna, carburi reglate, in schimb cine mi-a facut motorul a zis ca filtrul de aer este imbacsit. Deci probabil ca de vina este filtrul de aer. De mers merg cu ea pana in 4000 ture, maxim 5000 cand a fost stricta nevoie. Dar chiar asa de mare sa fie diferenta de consum din cauza filtrului de aer?? Adica de la un normal de sa zicem 5-5,5 in oras sa ajung la 8 si ceva?? da, pentru ca mergi cu amestec imbogatit/foarte imbogatit. asa ca, fa bine, da-l jos, spala-l cu benzina daca nu il poti schimba repede si in cel mai scurt timp mai bine il schimbi. Am facut si eu consum de 8% cu filtrul imbacsit nu prea tare acum o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 salutari.poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro. cata nesimtire pe ei sa mor io...eu am sv 650 si pt o oglinda care are aceeasi prindere cu a ta imi cereau 58 e pe una ... si uite asa am vb cu un prieten care face comanda pe diferite site-uri...si m-au costat 170 lei amandoua. e adevarat ca nu sunt originale dar nu m-ar fi incalzit cu minic daca ar fi fost... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antagonick Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 cata nesimtire pe ei sa mor io...eu am sv 650 si pt o oglinda care are aceeasi prindere cu a ta imi cereau 58 e pe una ... si uite asa am vb cu un prieten care face comanda pe diferite site-uri...si m-au costat 170 lei amandoua. e adevarat ca nu sunt originale dar nu m-ar fi incalzit cu minic daca ar fi fost... bafta pune-ma si pe mine in legatura cu prietenul tau am autat si io pe net de mi-au sarit ochii dar ori nu stiu eu sa caut ori nu stiu ei sa-si faca reclama la produse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 pune-ma si pe mine in legatura cu prietenul tauam autat si io pe net de mi-au sarit ochii dar ori nu stiu eu sa caut ori nu stiu ei sa-si faca reclama la produse. 0722 947 762 radu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 @banicaiulian si dupa ce l-ai curatat sau schimbat, a revenit la un consum normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 imi puteti spune va rog ce model de placute de frana trebuie la Suzi , pe fata si pe spate sa stiu sa nu dau banii aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 de la Ferodo : FDB2049 pe fata si FDB 338 pe spate> Nu le recomand pe cele de pe spate, scartaie tare si asta dupa doar cateva sute de kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) de la Ferodo : FDB2049 pe fata si FDB 338 pe spate> Nu le recomand pe cele de pe spate, scartaie tare si asta dupa doar cateva sute de kilometri Si ale mele(cele de pe spate) scartaie, desi sunt originale, adica din fabrica...nu le-am schimbat niciodata pana acum...zici ca e Dacie 1300.... Vorba unui mecanic:daca te deranjeaza, da-le cu vaselina.... Editat Iulie 17, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Notat. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.