adi_mot Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salut, A mea acu face alte belele. Am facut plinul, si dupa ce am mers vreo 50 km, si acu cand ii dau mai tare gas, da in nas si da si ceva rateuri mici. Stiu ca am filtrul f imbacsit, dar l-am dat jos, am dat o tura de cartier si tot asa face. Demarajul e cu mult mai bun fara filtru (am crezut ca ma ridica pe o roata instant) dar tot da in nas si mici rateuri. Daca cresc usor in turatii parca merge mai bine. Carburile au fost sincronizate acu vreo 3-4 luni. Nu stiu bujiile in ce stare sunt, adica daca dupa ziua de azi au calamina sau nu pe ele, si daca s-a curatat cand am dat jos filtrul, desi nu cred ca am dat o tura mica sa vad daca mai da in nas. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 dak bujiile sunt ok, sigur e de la carburatoare. sa nu ti fi cazut vreun ac din cele doua inauntru. problema asta am avut o si eu cu aceleasi simptome. acum am altceva ce am auzit si la alte gs-uri.: cand depasesc 140km/h si merg constant se inneaca motoru, scade turatia, si terbuie sa incetinesc ca sa si revina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 dak bujiile sunt ok, sigur e de la carburatoare. sa nu ti fi cazut vreun ac din cele doua inauntru. problema asta am avut o si eu cu aceleasi simptome. acum am altceva ce am auzit si la alte gs-uri.: cand depasesc 140km/h si merg constant se inneaca motoru, scade turatia, si terbuie sa incetinesc ca sa si revina. Sunt multi pe forumul asta care zic ca nu are rost sa desfaci ceva daca nu e nimic stricat. Sfatul meu: desfaceti ca asa invatati!Luati frumos manualul pt gs 500 de la Haynes si cititi cu atentie. Prin el scrie si despre troubleshooting ce si cum. Ce aveti voi sunt probleme minore care necesita ceva manopera. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar in conditiile in care nu reusiti sa va dati seama de probleme cu ce va ajuta sfaturile,ca doar nu o sa va apucati voi sa desfaceti,nu? Deci oricum o sa ajungeti la un mecanic ( bafta voastra daca va e prieten ca e mai ieftin).Si inca ceva acum sunteti acasa frumos motorul aproape dar daca sunteti de 300 km de casa ce-i mai faceti? Experienta fratilor in demontat asta va trebuie. Bun la voi problemele sunt de la carburator asta puteti afla uitandu-va la bujii mai exact la culoare(exista si pe forumul asta ajutor in acest sens,sau alte site-uri).Na acum aveti un punct de start. Si sincer sfaturi pot fi multe dar nu neaparat exacte pentru ca pana nu simti/vezi/mirosi(DA, mirosi toba si asta spune multe despre amestec aer/benzina) nu ai cum sa stii exact. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Sunt multi pe forumul asta care zic ca nu are rost sa desfaci ceva daca nu e nimic stricat. Sfatul meu: desfaceti ca asa invatati!Luati frumos manualul pt gs 500 de la Haynes si cititi cu atentie. Prin el scrie si despre troubleshooting ce si cum. Ce aveti voi sunt probleme minore care necesita ceva manopera. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar in conditiile in care nu reusiti sa va dati seama de probleme cu ce va ajuta sfaturile,ca doar nu o sa va apucati voi sa desfaceti,nu? Deci oricum o sa ajungeti la un mecanic ( bafta voastra daca va e prieten ca e mai ieftin).Si inca ceva acum sunteti acasa frumos motorul aproape dar daca sunteti de 300 km de casa ce-i mai faceti?Experienta fratilor in demontat asta va trebuie. Bun la voi problemele sunt de la carburator asta puteti afla uitandu-va la bujii mai exact la culoare(exista si pe forumul asta ajutor in acest sens,sau alte site-uri).Na acum aveti un punct de start. Si sincer sfaturi pot fi multe dar nu neaparat exacte pentru ca pana nu simti/vezi/mirosi(DA, mirosi toba si asta spune multe despre amestec aer/benzina) nu ai cum sa stii exact. Spor la treaba! are dreptate cu bujiile .... in functie de culoarea lor se poate diagnostica. Si cu mirositul gazelor ce ies pe toba se poate , numai ca trebuie sa ai ceva experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Este foarte adevarat ceea ce spuneti voi, dar unii dintre noi chiar nu se pricep la mecanica&stuff. Este normal sa punem intrebari chiar daca problemele unora sunt minore. De sa-mi bag nasu unde nu ma pricep?? Ca sa am ce strica?? Si de ce sa merg la un mecanic fara absolut nici o idee despre cam ce ar putea cauza o anumita problema?? Ca eu sa am de exemplu problema cu benzina proasta sau cu carburile, si mecanicu sa-mi zica ca nustiu ce e stricat in motor si sa ma incarce la plata total aiurea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) Salut, A mea acu face alte belele. Am facut plinul, si dupa ce am mers vreo 50 km, si acu cand ii dau mai tare gas, da in nas si da si ceva rateuri mici. Stiu ca am filtrul f imbacsit, dar l-am dat jos, am dat o tura de cartier si tot asa face. Demarajul e cu mult mai bun fara filtru (am crezut ca ma ridica pe o roata instant) dar tot da in nas si mici rateuri. Daca cresc usor in turatii parca merge mai bine. Carburile au fost sincronizate acu vreo 3-4 luni. Nu stiu bujiile in ce stare sunt, adica daca dupa ziua de azi au calamina sau nu pe ele, si daca s-a curatat cand am dat jos filtrul, desi nu cred ca am dat o tura mica sa vad daca mai da in nas. Merci. Da bujiile jos, zi o culoare/stare. Oricum, daca ai dat filtrul jos si merge bine, clar ca merge imbogatit si cu filtru curat. Curata carburile si verifica reglajul amestecului, din moment ce spui ca in ture mai mari merge mai bine (posibil sa fie suruburile dereglate sau canalul lor blocat). In momentul in care urca turele, influenta surubului de amestec devine din ce in ce mai nesemnificativa, deci .. este o explicatie cand depasesc 140km/h si merg constant se inneaca motoru, scade turatia, si terbuie sa incetinesc ca sa si revina. Referitor la problema de 140 kmh, pare ca nu face fata fluxul de benzina spre carburator /nivel aiurea al plutitoarelor in carburatoare(posibil prea mare) Sunt multi pe forumul asta care zic ca nu are rost sa desfaci ceva daca nu e nimic stricat. Sfatul meu: desfaceti ca asa invatati!Luati frumos manualul pt gs 500 de la Haynes si cititi cu atentie. Prin el scrie si despre troubleshooting ce si cum. Ce aveti voi sunt probleme minore care necesita ceva manopera. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar in conditiile in care nu reusiti sa va dati seama de probleme cu ce va ajuta sfaturile,ca doar nu o sa va apucati voi sa desfaceti,nu? Deci oricum o sa ajungeti la un mecanic ( bafta voastra daca va e prieten ca e mai ieftin).Si inca ceva acum sunteti acasa frumos motorul aproape dar daca sunteti de 300 km de casa ce-i mai faceti?Experienta fratilor in demontat asta va trebuie. Bun la voi problemele sunt de la carburator asta puteti afla uitandu-va la bujii mai exact la culoare(exista si pe forumul asta ajutor in acest sens,sau alte site-uri).Na acum aveti un punct de start. Si sincer sfaturi pot fi multe dar nu neaparat exacte pentru ca pana nu simti/vezi/mirosi(DA, mirosi toba si asta spune multe despre amestec aer/benzina) nu ai cum sa stii exact. Spor la treaba! Sunt si eu de parere ca nu strica sa stii cateva notiuni de baza pentru diagnosticarea/rezolvarea unor probleme. Oricine poate sa inceapa cu schimbarea/curatarea unor filtre de aer/benzina/ulei. Se pot da jos carburatoare, desface cate unul, cu poze cu fiecare etapa sau cu un tutorial imprimat langa el. Toate ajuta, nu mereu ai acces la un mecanic sau uneori chiar la un prieten. Eu mi-am inceput experienta pe un sarac de Oltcit, la care i-am desfacut motorul de vreo 3 ori si pus la loc(doamne ce mi-au placut acei 4 cilindrii boxer-inca mai merge motorul ). De undeva trebuie sa incepi, conteaza sa ai incredere in tine si sa constientizezi ca poate doar sa te ajute pe viitor experienta. Este foarte adevarat ceea ce spuneti voi, dar unii dintre noi chiar nu se pricep la mecanica&stuff. Este normal sa punem intrebari chiar daca problemele unora sunt minore. De sa-mi bag nasu unde nu ma pricep?? Ca sa am ce strica?? Si de ce sa merg la un mecanic fara absolut nici o idee despre cam ce ar putea cauza o anumita problema?? Ca eu sa am de exemplu problema cu benzina proasta sau cu carburile, si mecanicu sa-mi zica ca nustiu ce e stricat in motor si sa ma incarce la plata total aiurea?? Am citit si eu destule pagini ale acestui forum, nu cred ca le-am citit pe toate de cand m-am inscris, insa am raspuns si am invatat de la multi oameni. Sunt multe raspunsuri si intrebari la sectiunea Service a forumului, care s-au dat de mai mult timp si interesante in acelasi timp, care se aplica foarte frumos si la GS. O parere personala ar fi ca suportul din partea GS-istilor va fi mereu, doar ca probabil au crescut si standardele membrilor si nu mai raspund cu aceeasi ardoare la probleme deja solutionate. Editat Septembrie 3, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) Multumesc tuturor pentru raspunsuri Vad ca acum cand am venit de la munca nu a mai facut nimic ciudat. Am pornit-o fara soc si a mers ok pana acasa. Maine dimineata cand o sa o pornesc cu socul o sa vad daca mai face. Desi am verificat si tija aia de la carburatoare (aferenta socului) se inchide pana la capat, iar moto nu sta mai turat dect de obicei. Mentionez ca nu merg niciodata cu socul tras. De obicei stau vreo 3 minute las socul si dupa aia plec. Asta o data.. Iar a doua.. Stiu ca problemele se tot repeta de 1000000 de ori, stiu ca nu poti sa mai raspunzi cu aceeasi ardoare de 1000000 de ori la ceeasi problema, dar cateodata functia search nu ajuta la nimic. Si mai iau exemplul meu: Sunt grafician, nu am nici in clin nici in maneca cu mecanica, iar problema cea mai mare e ca nu prea am nici timp. Si oricum eu sunt de parerea ca acolo unde nu ma priecp nu ma bag. Las pe altu care stie. Si e normal sa fie asa. Dar nici nu vreau sa ma duc la acea persoana care stie si sa ma traga in piept (datorita nepriceperii mele). Inainte de a afla raspunsurile voastre, daca m-as fi dus la un mecanic putea sa-mi spuna orice: ca e motorul, ca e cutia, ca e x ca e y. Si l-as fi crezut. Asa daca e nevoie voi stii exact daca isi bate joc de mine sau nu. Oricum merci mult pentru ajutor. (pentru ca intotdeauna am primit raspuns la problemele mele care au fost expuse pe aici) Editat Septembrie 3, 2008 de adi_mot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) Eu sunt admin de retea (nici o tangenta), aproape inginer(numai teoria nu ajuta). Stau cu motorul pe bara de sapt trecuta ca l-am desfacut, pt ca imi pierdea ulei si compresie. Se pare ca a fost doar problema de etansari si calamina multa pe supape(toate rezolvate). Acum astept un pinion mai mic de 15 dinti (cel de atac - 15 in loc de16 cat are GS-ul- ceva mai multe ture la aceeasi viteza dar mai mult cuplu) si sper cu asta sa concluzionez problemele mecanice. Raman cele estetice Editat Septembrie 3, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 de unde ai luat pinionul ca suna interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 pinionul l-am luat de la cineva care vindea pinion si foaie de FZR. Culmea e ca la prinderea de ax e identic pinionul doar ca are 15 dinti. Norocul meu Din cate stiu, merg si de la gsx-uri, care au 15 dinti la GS. Ramane sa las ceva impresii dupa ce il pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Vezi sa mai reusesti sa tii roata fata pe jos cu ala de 15:) Poate asa nici nu iti mai trebuie treapta 1.. te-ai scos. Lasand gluma la o parte, si eu is curios ce efect va avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Din ce am citit inainte, poti schimba pana la 13, efectele fiind extreme. La cel de 13, nu mai tii roata jos, aluneca in curbe daca dai gaz tare. La cel de 14 este ca si cand ai avea 5 trepte(bineinteles doar ipotetic vorbind, ca se schimba toate rapoartele), a 6-a are raportul la a 5-a, cu acest pinion. La 15, schimbarea este usoara, in sensul ca ar urca cu vreo 600 de ture in plus in fiecare treapta pentru o anume viteza. Sa vad si practic acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas 17 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Salutare tuturor posesorilor de gs. Mi-am luat si eu unul din iunie si am gafat-o deja... am cazut ieri cu ea pe partea dreapta si mi-am indoit semighidonul din dreapta, s-a rupt oglinda din panoul de comanda si s-a rupt si levierul de la frana... m-ar interesa sa cumpar semighidonul dreapta eventual cu panoul de comanda pentru oglinda... Apropos sunt din Sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 pinionul l-am luat de la cineva care vindea pinion si foaie de FZR. Culmea e ca la prinderea de ax e identic pinionul doar ca are 15 dinti. Norocul meu Din cate stiu, merg si de la gsx-uri, care au 15 dinti la GS. Ramane sa las ceva impresii dupa ce il pun Vezi ca nu e suficient sa se potriveasca pe ax. Trebuie sa se potriveasca lantz-ul pe pinion adica sa aiba acelasi "pas" (sau "modul" in termeni de roti dintate). Daca exista diferente de pas, chiar diferente mici, o sa iti uzeze pinionul si lantzul repede , iar periculos este sa sara lantz-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 Pentru viitor, cand vreti sa va "jucati" cu calcaturile la GS-uri: Pinionul de GS-uri pana in 1994 este asta http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&...uid=1625&p= iar calcatura cu 15 dinti este pt urmatoarele mobre http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&...artnr=JTF565,15 Alte calcaturi - http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&L=0 Pinionul de GS-uri 1994+ este asta http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&...uid=1627&p= iar calcatura de 15 dinti este pentru http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&...artnr=JTF516,15 Alte calcaturi - http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&L=0 P.S. Un pinion mai mic, foaie mai mare(sau la fel) = demaraj mai bun, top-speed mai mic. Un pinion mai mare si o foaie mai mica (sau la fel) = demaraj mai slab, top-speed mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 gs-ieti din bucuresti, nu aveti careva vreun pneu spate de vanzare/dat? folosit, dar nu gaurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 gs-ieti din bucuresti, nu aveti careva vreun pneu spate de vanzare/dat? folosit, dar nu gaurit. am eu un bridgestone dar e invechit si destul de ros(parca mai are desen pe mijloc totusi) l-am pastrat pentru cazul in care am nev. de el urgent...nu recomand decat pentru deplasari de oras la nevoie. Daca il vrei da-mi pm cu nr de tel. si te sun cand ajung acasa (zona tei/floreasca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Vezi ca nu e suficient sa se potriveasca pe ax. Trebuie sa se potriveasca lantz-ul pe pinion adica sa aiba acelasi "pas" (sau "modul" in termeni de roti dintate). Daca exista diferente de pas, chiar diferente mici, o sa iti uzeze pinionul si lantzul repede , iar periculos este sa sara lantz-ul. Am studiat si calcaturile la cel de FZR. La cel de GSX nu stiu ceva sigur despre el..trebuie cercetat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 un suport pt maneta de ambreiaj? ma poate ajuta cineva?platesc bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldman_adi Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) salut si eu toti posesorii fosti sau actuali de zzr. este prima mea moto si sunt foarte incantat de ea. obisnuiesc sa ma bag prin motorul unei masini dar la zzr-ul meu a trebuit sa apelez la un prieten cand am culcat-o pe o bordura si numai pornea nu am habar de nimic dar vreau sa stiu cat mai multe astfel ca pana sa imi iau carnetul categ.A am gasit pe net cartea tehnica pentru zzr 1100 an 1996 .... inca o deslusesc voi citi tot ce a-ti scris voi sa imi fac o idee despre acest nou domeniu pentru mine si....sa vedem ce va fi pana imi intru in mana cu forumul si felul vostru de a fi apelez si eu la voi cu 2 probleme 1. am sarit peste o groapa si de atunci cand fac frana de motor (in oras la viteza mica spre un semafor de exemplu) la viteza mica caraie cand vreau sa o bag in treapta I ori cand o bag in treapta a 2 a nu intra ramane la punctul mort. stie cineva ceva? este o buba a zzr-ului sau ceva trebuie schimbat ca sa stricat? puteti sa imi spuneti si mie cateva lucruri "fine" despre cum sa ma comport cu un zzr 11oo , si de fapt orice ar trebui sa stiu despre utilizarea corecta a zzr ului si care ar fi grijile in utilizarea lui ? nu cred ca voi mai skimba acest moto decat poate cu un zzr 1400 sau un gtr si asta numai daca voi avea bani 2. caut si eu un suport de prindere pentru un viitor top case. va salut si va felicit pentru faptul ca tineti aproape unul de altul.incerc si eu sa ma integrez.sa nu va suparati pe mine daca poate voi da cu oistea'n gard bafta all Editat Septembrie 5, 2008 de oldman_adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Ok te scuzam si deja ai dat in gard ca ai postat unde nu tb "Grupul posesorilor de suzukigs500" hmmm gs tau e sigur contrafacut ca are fata de zzr sa ne explici si noua cum ai facut modificarile ca arata bine. Bafta si bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldman_adi Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Ok te scuzam si deja ai dat in gard ca ai postat unde nu tb "Grupul posesorilor de suzukigs500" hmmm gs tau e sigur contrafacut ca are fata de zzr sa ne explici si noua cum ai facut modificarile ca arata bine.Bafta si bine ai venit! dap imi cer mi de scuze. si la calculator ca si la motor sunt doar un incepator. dupa raspunsul tau am cautat 4 minute sa vad postul meu si cat de rau am lovit gardul admine poti muta tu pls "salutul" meu la clubul zzr-istilor man, ai dreptate acolo trebe sa arat bijuteria asta =)) multumesc anticipat andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 baieti, unde imi schimb si eu guma pe spate? ieftin si calitate vreau pe voi cat v-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 baieti, unde imi schimb si eu guma pe spate? ieftin si calitate vreau pe voi cat v-a costat? Io am fost acu 2 luni la sama motors pe platforma pipera e cam scump 80 de lei dar e mai ieftin daca o dai jos tu(eventual chiar acolo)ei doar inlocuiesc anvelopa pe janta vreo 15 lei si o echilibreaza. Echilibrarea era parca 30 de lei scump frate scump dar asta e am vrut motoare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 aiurea....eu am gasit o vulcanizare in zona, dar la fel, trebuie sa ma duc cu roata demontata...cred ca ma apuc si o dau eu jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.