Maverik10 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salut, Ce recomandati unui calaret de GS 500 in materie de oglinzi aftermarket? Cele cu care am luat-o sunt cam inguste si nu mi se pare ca vad destul in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Va salut dragi colegi GS-isti! Sunt si eu nou printre voi si cum o sa-mi expire ITP-ul in curand la suzi, ma gandeam ca puteti sa-mi recomandati si mie pe cineva la care sa ma duc sa fac inspectia Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 SAM-TRADI SRL MOGOSOAIA, STR. BUCURESTI - TIRGOVISTE NR. 56, TEL/FAX: 4904252 /4904253 Cum intri in Mogosoaia, ai un LOKOIL pe stanga, la ramificatia cu Sos. de Centura, statia ITP e pe dreapta, mai in fata la 50 m. Razvan Mezdrea - recomand. Motociclist vechi si de bun simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 unde gasesc ulei mobil in bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Va salut dragi colegi GS-isti!Sunt si eu nou printre voi si cum o sa-mi expire ITP-ul in curand la suzi, ma gandeam ca puteti sa-mi recomandati si mie pe cineva la care sa ma duc sa fac inspectia Multumiri anticipate! Eu am facut vara trecuta ITP-ul la un service de sub podul de pe soseaua Fundeni (Timas sau ceva de genul asta). Cum vii dinspre Colentina, in loc sa urci pe pod o iei pe straduta din dreapta, la nici 50m e service-ul. Chestia e ca stai la rand cu auto, deci depinde de inghesuiala. Eu am prins doar 3 masini la coada, am scapat dupa o ora si ceva. N-am avut probleme, dar era la prima revizie din viata ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 la 500 euro avea de vanzare cineva de pe aici Eu zic ca nu merita banul ca ii strica aspectul Am vrut si eu sa fac miscarea ,am renuntat .Mai apoi am vrut un front fairing si un bugspoiler .Intr-un final cand am facut niste calcule am renuntat si la varianta asta(acum am vandut-o si mi-am luat un CBR) .Las-o asa ca i frumoasa Si ai mai putin de spart la ea in varianta naked Inima mea are mereu un loc pentru GS 500(dupa cum vezi topicul nu mi-a ramas strain)...e o super motocicleta.... Am dat-o cu 1700 euro dar facea toti banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Eu am facut vara trecuta ITP-ul la un service de sub podul de pe soseaua Fundeni (Timas sau ceva de genul asta). Cum vii dinspre Colentina, in loc sa urci pe pod o iei pe straduta din dreapta, la nici 50m e service-ul. Chestia e ca stai la rand cu auto, deci depinde de inghesuiala. Eu am prins doar 3 masini la coada, am scapat dupa o ora si ceva. N-am avut probleme, dar era la prima revizie din viata ei . In ce consta revizia ITP la moto?Ce verifica?Exista stand special pentru moto?Doar anumite statii ITP pot efectua aceasta operatiune? Urmeaza sa fac si eu prima revizie ITP la primavara si vreau sa am un pic habar despre ce ma asteapta... Merci anticipat. Editat Octombrie 9, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Anvelope Frane Stopuri + far Semnalizari Poze din 4 unghiuri Si basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Anvelope Frane Stopuri + far Semnalizari Poze din 4 unghiuri Si basta Sar'mana!Si inca una scurta! Vreo Statie ITP moto prin Militari-Dr.Taberei? 10x! LE:Noxe nu? (deh, gandesc cu minte de sofer batran...) Editat Octombrie 9, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 In ce consta revizia ITP la moto?Ce verifica?Exista stand special pentru moto?Doar anumite statii ITP pot efectua aceasta operatiune?Urmeaza sa fac si eu prima revizie ITP la primavara si vreau sa am un pic habar despre ce ma asteapta... Merci anticipat. Pai da, nu toate fac si pt moto . Eu am intrebat aici anul trecut, si cea mai apropiata de casa era unde m-am dus, la Fundeni. Trebuie sa te duci cu actele, ca si la auto. Iti baga o sonda pe teava de esapament, sa-ti verifice nivelul de emisii. Si tipul care face verificarea, cel putin in cazul meu, a facut o tura cu ea, ca sa-i verifice franele si cum merge. Am inteles ca pici ITP-ul pt chestii gen carene/far/semnalizare sparte, roti diferite de ce scrie in talon, toba sport (nu stiu daca la toate, sau doar alea care depasesc un anumit nivel de poluare fonica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 Topic de ITP-uri -> /index.php?showtopic=275874 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) Merci fain pentru reply @Thomas & anescu. PS:vad ca e una chiar pe Preciziei!Stie cineva cum stau lucrurile acolo? Editat Octombrie 9, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Am mare nevoie de ajutorul vostru. Caut de jumatate de an alternator de suzuki gsx 400e si de curand am aflat ca se potriveste cel de gs 500.Spuneti-mi va rog daca stiti de unde sa iau un alternator sh (ca nou am vazut ca e 500 de euroi). Multumesc pentru ajutor!!! salut daca te intereseaza......am eu motor complet......sau dezmembrez.....vezi in profil si vb pe mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Salut baieti. Vreau si eu sa cumpar niste topcase si sidecase pt gs500e din 93 dar SH ca nu am prea mult malai.Stie cineva pe undeva de vinzare? Eventual ceva preturi? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iony Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 dezmembrez un gs 500 e,rosu, din 1992lipseste rezervorul si suport maneta ambreiaj,in rest e ok il gasiti in oradea salut, as avea nevoie de releu de incarcare de pe el daca mai este functionabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Multumesc pentru raspunsuri baieti! A inceput sa-mi placa si mie comunitatea asta a GS-istilor Oricum batranica mea, fiind din '91, e trecuta prin viata si are ceva revizii la activ. Sper sa n-am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 toate sunt functionale pe el,doar rezervorul e indoit vad ca n am succes cu dezmembrarea,doar ceva interesati de furca si alternator(si as ramane cu restul pe cap) deci nu l mai dau,ii caut rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDDevill Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Salutare tuturor sunt proaspat posesor al unu GS 500 E din 96 ,i-am facut o revizie plus schimburi din fata pana in spate si merge de rupe , fuge de 10 ori mai tare decat ma asteptam sunt super multumit Anvelope Dunlop ArrowMax echilibrate dupa ce le-am pus ,Ghidon Renthal, Ulei Fuchs 20W- 50 , filtru ulei Hilofiltro, placute frana CarboneLorraine,schimbat lichid frana si in fatza si in spate era negru ca smoala , Kit lant DID uns cu spay lant Motul Road ,spalat carburatoare, Slip-on LeoVInce TITANIUM, bujii noi exact ce scrie in cartea service DPR9EA-9(astea sunt cele reci),uns toate cablurile,schimbat semeringuri furca fata scuipa unu ulei , in rest totul este OK o sa revin si cu poze Salutari cu faru si asfalt usacat , Noi sa fin sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Noroc si bun venit! Asfalt uscat si vreme buna de plimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Am gasit pe net o chestie foarte tare si sper ca am interpretat-o corect. In paginile anterioare se discuta cate ceva despre o vibratie ciudata la gs500 pe la 5000-5500 rot/min.Ceea ce am gasit pe net e un test dyno care arata ca pe la turatia asta amestecul aer-benzina devine foarte bogat.Oare vibratia se datoreaza acestui fapt?Pun o poza relevanta in acest sens. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 (editat) Interesanta gaselnita. Chiar e prima oara cand vad un grafic in care e evidentiat raportul aer/benzina pe intreaga plaja de testare. Din ce vad eu, este prezentata in grafic o diferenta probabil in doua moduri de jetting, stock si ceva dynojet(nu neaparat, poate doar reglaje). Oricum, ideea este ca vibratia apare la acea turatie, din cauza echilibrarii motorului, principiului constructiv (2 cilindrii paraleli), care aduc ture mari, insa fiind doar doi, induc si vibratii odata cu turele respective. Frecventa asta de rezonanta, cred ca as putea sa spun, in jurul unei anume turatii, e nelipsita la orice motor, diferenta fiind de cat de bine este echilibrat, daca motorul functioneaza in parametrii (compresie, etansari, electrica, carburatie, etc). Pentru cine vrea sa mai scape de vibratie, poate cauta un service care echilibreaza motoare si sa il verifice/echilibreze acolo. O chestie care putea fi facuta cu ceva stil era daca se implementau doi arbori de echilibrare, cate unul pentru fiecare cilindru.. dar nu mai era un motoras asa simplu pe urma... O parere a mea Editat Octombrie 13, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Salut toti GS-istii. Nu stiu daca s a mai discutat in cele 333 pagini.. cand trebuie schimbat lantul? Daca merg ~1000km pe vara trebuie schimbat uleiul? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) Salut toti GS-istii.Nu stiu daca s a mai discutat in cele 333 pagini.. cand trebuie schimbat lantul? Daca merg ~1000km pe vara trebuie schimbat uleiul? Multam Salut vanatorule, Daca mergi 1000 km/vara, schimbi uleiul la 5 veri odata! Acu' serios vorbind, uleiul se schimba la 6000 km, iar lantul cand se uzeaza. Daca zici ca mergi asa putin cu ea, ar trebui schimbat uleiul ala la vreo doi ani...isi pierde din proprietati in timp, chiar daca nu a fost rulat 6000 de km. Cu placere! Editat Octombrie 15, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 uleiul il skimbi anual,chiar daca nu faci 6000 km,pt ca si pierde proprietatile lantul daca e ok intretinut te tine mult si bine,20-30000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 multumesc.. multumesc are 7000km...doar sa l ung imi ramane... iar uleiul si filtrul cred ca l pot scimba o data pe an.. daca ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.