Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor tocmai m-am intors din plimbarea de seara cu GSu, si in drum spre casa m-am tot gandit care e turatia la care ar trebui sa schimb treapta ,io o schimb in general pana in 4000 - 5000 daca e trafic mai intens si in timp ce merg o tin pe la 3000-3500,ma gandeam daca nu cumva merg cu el sub turat , nu imi place sa il turez ,am o placere imensa cand il aud cum toarce usor sub mine :disappointed: ..........oricum, am cautat in toate cartile de reparatii si toate forumurile dar nu am gasit nicaieri sa spuna cineva ceva concret multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor tocmai m-am intors din plimbarea de seara cu GSu, si in drum spre casa m-am tot gandit care e turatia la care ar trebui sa schimb treapta ,io o schimb in general pana in 4000 - 5000 daca e trafic mai intens si in timp ce merg o tin pe la 3000-3500,ma gandeam daca nu cumva merg cu el sub turat , nu imi place sa il turez ,am o placere imensa cand il aud cum toarce usor sub mine :disappointed: ..........oricum, am cautat in toate cartile de reparatii si toate forumurile dar nu am gasit nicaieri sa spuna cineva ceva concret multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri

Ar mai fi o idee pentru mers.. nu prea mult timp sub 3500, pentru ca e turatia de la care incepe sa se incarce bateria. Daca mergi mult timp sub turatia aceasta, posibil sa ai surprize la porniri pe viitor. Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor!

 

am si eu nevoie ajutor, daca exista cineva care poate...

caut de am innebunit un far si suport de far pt un suzuki gs500 carenat din 2001. din cate am observat, sunt modele foarte foarte rare...

am gasit ceva pe ebay, dar nu fac trimiteri in afara uk si nu primesc nici un raspuns de la vanzator

las linkurile aici, poate recunoste cineva piesele si imi da si mie un indiciu...

 

suportul

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GS500-E-1998-...bayphotohosting

 

si farul

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GS500-E-1998-...bayphotohosting

 

orice informatie care ma ajuta sa repun motoreta pe strada (sta pe tusa de cateva luni bune din lipsa de piese :disappointed:) va fi raspatita cu bere din belsug data viitoare cand veniti la mare:P

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-istilor! iacata ce m-am inscris si eu in acest grup (cam mare) de posesori de gs si incepator pe deasupra. Am considerat ca pot sa stau de vorba cu voi dupa ceva kilometri de mers pe strada, asa ca de acu 3 saptamani de cand am luat A-ul am intrat in Bucuresti sa vad cum mere treaba, am tras o fuga acu 4 zile in Sinaia si acu cand scriu aceste randuri tocmai ce am aterizat de pe la Horezu...

Astept cu nerabdare sa vad si alti g-isti de prin ilfov dak sunt si sa vad dak ma primiti... :disappointed:

 

inca o chestie: am gasit intr-un supermarket ulei 10w40 elf. e numa 200 mii litrul. e bun?

Editat de nox1300
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-istilor! iacata ce m-am inscris si eu in acest grup (cam mare) de posesori de gs si incepator pe deasupra. Am considerat ca pot sa stau de vorba cu voi dupa ceva kilometri de mers pe strada, asa ca de acu 3 saptamani de cand am luat A-ul am intrat in Bucuresti sa vad cum mere treaba, am tras o fuga acu 4 zile in Sinaia si acu cand scriu aceste randuri tocmai ce am aterizat de pe la Horezu...

Astept cu nerabdare sa vad si alti g-isti de prin ilfov dak sunt si sa vad dak ma primiti... :disappointed:

 

inca o chestie: am gasit intr-un supermarket ulei 10w40 elf. e numa 200 mii litrul. e bun?

In primul rand bine ai venit! In al 2-lea rand foloseste pe cat posibil ulei motul/mobil.Recomandare: motul 7100(full sintetic).

La 20 de lei e sigur pentru masini.Mai mult decat atat e pentru masini proaste.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all. Am intrat si eu in marea familie Suzuki cu un GS500F si ma gandeam sa trec si pe la voi. Asa ca veti avea o noua colega. :) :)

 

 

u erai sapt trecuta in politehnica ???

 

bun venit noilor posesori de Gs !!! ce s'a mai intamplat pe aci??? nu am mai intrat pe forum, nu am avut timp. mai mult am stat calare pe motoreta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

eu inca nu am moto insa ma gandesc foarte serios la GS500 ca prima alegere.

Am cateva nelamuriri si v-as ruga sa imi raspundeti din experienta pe care multi dintre voi o au din belsug cu aceasta motoreta.

 

1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500?

2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer?

3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500?

2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer?

3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. :)

 

1. Nou gasesti varianta pana in 2007 (inclusiv). S-a produs pana anul trecut, din cate am inteles fabrica din Spania e in modernizare pentru a scoate si varianta "legala" din pct de vedere al Euro. E un model vandabil si de referinta, nu il vor pierde asa usor :)

2. L-am avut 3 ani (GS-ul) folosit indeosebi in oras dar si la ture lungi (800-1000 km/week-end). Ulei, benzina si atat. E gandit sa se raceasca cu aer, deci nu o sa crape de la caldura. Si acum are aproximativ 100.000 km si "keep walking" :)

3. benzina - 4-6% consum - benzina de 95. Ulei: schimb la 5000km (sau la sfarsit de sezon, daca nu ai depasit 5000km) sintetic 10w40 iarna, 15w50 vara - cu tot cu filtru si manopera la service - max. 200 lei . Placute de frana - 60-80 lei/set - schimb la 5-6-10.000 km, depinde de stilul de condus. Anvelope - aprox 200 E gume bune si productie anul curent - se schimba la aprox 10.000km sau 2-3 ani de la fabricatie (asta e parerea mea proprie si personala intrucat nu m-as juca pe strazi cu o guma veche si coapta, tare ca un lemn)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

eu inca nu am moto insa ma gandesc foarte serios la GS500 ca prima alegere.

Am cateva nelamuriri si v-as ruga sa imi raspundeti din experienta pe care multi dintre voi o au din belsug cu aceasta motoreta.

 

1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500?

2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer?

3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. :)

Salut

1. GS nou(2008), exista doar F-ul si se poate cumpara. Modelele sunt E(naked) si F(carenat)

2. Nu sunt din Bucuresti, raspunde altcineva sigur...insa precizez ca am modelul 92 naked si vara asta, pe cele mai mari calduri nu am avut probleme decat cu geaca si fruntea transpirata

3. Costuri de intretinere pe an: Spray-uri degresare-gresare lant 60 RON; Schimb de ulei+filtru, filtru de aer, reglaj supape / 6000 Km 200 RON. Cam asta am prin minte acum, completari binevenite :)

Cheltuielile difera mult dupa stilul de mers, dar in general cam astea sunt anuale, pentru ca praf exista, uleiul se uzeaza si prin folosire si prin imbatranire cu timpul, lantul trebuie sa fie cat de curat tot timpul si uns.. deci

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. :) .

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur.

Aveti idee ce sa fac? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. :) .

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

Problema este ca la Suzuki GS500, modelul naked a suferit ultima modificare in anul 2004, dupa care nu s-a mai schimbat nimic pana in prezent. Nu stiu sigur daca se mai fabrica si acum, insa modelul carenat este sigur. Ce ma gandesc este ca vor sa intre acum pe piata cu modelul Gladius, un SV650 mai frumos parerea mea, motor 2 in V, cu un alt stil de mers decat GS-ul si mai ieftin decat SV-ul. Ma gandesc ca au in gand sa treaca la alt nivel si sa renunte la stilul vechi al GS-ului. Imi face cu ochiul oricum si cred intr-un viitor impreuna cu unul :D.

E pacat ca pleaca GS-ul, insa omul evolueaza :P

 

Salut!

Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur.

Aveti idee ce sa fac? :)

Ce spui tu este cam ciudat, desi ar trebui mai multe detalii, gen :cand incepe sa ramana turata, dupa incalzire, inainte, tot parcursul turei.. cum pornesti si cat tii socul tras, revine si iti face figura mai tarziu... cum porneste motorul la cald, rece?

Zic astea pentru ca la soclu, altceva decat un cablu care ramane agatat nu cred ca poate fi(agatat cablul de otel in teaca, sau teaca pe langa motor pe undeva), si poti sa verifici daca este impins cat trebuie uitandu-te in fata carburatoarelor, este o tija care este actionata de soclu.

Tragi de soclu, vezi cum se misca tija, dai la loc si vezi daca revine la pozitia initiala. Pe urma sa verifci daca miscand coarnele se misca tija cumva, sa nu fie agatat cablul pe undeva.

Daca astea sunt in regula, ai alte probleme pe la alimentare: carburatoare, filtru aer, rezervor-traiect benzina. Asteptam detalii

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

 

Eu mi-am luat mobra noua in 2005, si am optat pt varianta F. Dar exista si naked. Anul trecut chiar de la show si-a cumparat cineva un naked nou, produs 2007. Din ce am inteles, nou nu il mai poti inmatricula (lipsa norme Euro 1/2). Dar SH, cica poti sa-l inmatriculezi. Ciudat, nu? :). Deci daca gasesti adus de afara GS500 din 2007 s-ar zice ca-l poti inmatricula. Dar cel mai bine te interesezi pe la RAR despre asta. Oricum gaseasti si-n tara GS500 produs in 2004/2005 de vanzare.

 

Vara: daca mai si stai prin trafic, si esti baiat, o sa-ti fiarba un pic mostenitorii. Se racoresc din nou cand prinzi viteza (deci depinde de traseul ales de tine, dar sunt strazi pe care nu te poti strecura nici cu bicla printre masini :)). In general, problema o sa fie ca o sa fierbi mai des in echipament (geaca, casca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. :) .

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :)

salut

 

sar putea sa supar pe cineva de pe aici...dar e parerea mea....daca nu ai mai avut motor e foarte bun gs500....e un motor foarte bun...dar de inceput...sar pitea sa-ti placa si sa ramai cu el...nu e exclus....asta e...eu am avut si modelul e si f..sunt grozava...dar pana la un moment

 

am si acum suzuki..tot cu racire pe aer...si e grozav.....nu cred trec de la suzuki..acum am un gsx 750..e bestial......daca am noroc la anul vreau un suzuki vl500 intruder(e beton)...bafta

post-33309-1224437818_thumb.jpg

post-33309-1224437839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg din ce spuneti voi aici ca vara mai degraba am sa ma coc eu si... mostenitorii decat sa imi faca racirea pe aer probleme...asta ar fi o veste buna.

 

In alta ordine de idei, noua clar nu se mai poate cumpara ( am verificat pe site-uri la dealeri ). Nici macar F-ul nu mai e ok ca scrie ca nu respecta normele de poluare si atunci cum naiba sa o iei ? sa o tii in garaj? Oricum eu clar nu vreau carenata. Poate ca sunt mai ciudat dar nu imi plac vitezanele deloc...

Deci SH sa fie. Insa daca o duc in afara imi este total neclara procedura de inamtriculare. O sa mai sap pe forum dar daca cineva a facut in mod similar as fi recunoscator pentru pont-uri. La partea cu SH ar mai fi o problema : eu sunt absolut 0 in privinta cunostinelor de ce trebuie verificat si cum trebuie verificat atunci cand se cumpara o motoreta SH. In consecinta mi-ar fi f frica sa fac asa ceva fara cineva de incredere si priceput. As putea desigur sa imi iau o mare teapa...

 

Oricum, imi este din ce in ce mai clar ca o sa fiu si eu un GS-ist mai devreme sau mai tarziu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur.

Aveti idee ce sa fac? :)

 

 

 

Salut,

 

stiu cam de la ce ar fi problema... trebuie curatat si uns cablul de la shoc. La mine in momentul in care am tras shocul la jumatate si dau de ghidon spre stanga s-au dreapta se tureaza. Si la tine in mod sigur se tureaza din aceiasi cauza... numai ca la mine doar cand am shocul tras.

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...credeam ca am scapat de problema. Azi dimineata am uns putin tija aia din fata carburatoarelor ca mi se parea mie ca se misca cam greu. Toate bune si frumoase, a pornit bine ca de obicei, am tinut-o vreo 4 5 min cu socul tras, l-am inchis, am pornit si mergea normal la inceput. Asta pana s-a incalzit bine si a inceput sa faca iar aceeasi figura-se tura singura si la relanti nu mai scadea sub 2500. Deci numai dupa ce se incalzeste bine face asa.

Toata treaba asta a aparut de ieri cand i-am schimbat bujiile si i-am curatat lantul. Eu unul nu prea vad sa aibe astea vreo influenta dar de atunci a aparut problema. Incep sa cred ca nu ar fi de la soc cum speram la inceput dar nu pot sa-mi dau seama de la ce ar putea fi. HEEELP!! E suzy bolnava :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...