ReDDevill Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Salutare tuturor tocmai m-am intors din plimbarea de seara cu GSu, si in drum spre casa m-am tot gandit care e turatia la care ar trebui sa schimb treapta ,io o schimb in general pana in 4000 - 5000 daca e trafic mai intens si in timp ce merg o tin pe la 3000-3500,ma gandeam daca nu cumva merg cu el sub turat , nu imi place sa il turez ,am o placere imensa cand il aud cum toarce usor sub mine ..........oricum, am cautat in toate cartile de reparatii si toate forumurile dar nu am gasit nicaieri sa spuna cineva ceva concret multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Din cate stiu eu, cat timp te incadrezi intre 3.000 si 11.000 e ok. Diferenta e la consum si la senzatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDDevill Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Multumesc mult inseamna ca merg bine , o sa revin cu poze si poate cu un filmulet cum am promis Salutari cu faru si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Salutare tuturor tocmai m-am intors din plimbarea de seara cu GSu, si in drum spre casa m-am tot gandit care e turatia la care ar trebui sa schimb treapta ,io o schimb in general pana in 4000 - 5000 daca e trafic mai intens si in timp ce merg o tin pe la 3000-3500,ma gandeam daca nu cumva merg cu el sub turat , nu imi place sa il turez ,am o placere imensa cand il aud cum toarce usor sub mine ..........oricum, am cautat in toate cartile de reparatii si toate forumurile dar nu am gasit nicaieri sa spuna cineva ceva concret multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri Ar mai fi o idee pentru mers.. nu prea mult timp sub 3500, pentru ca e turatia de la care incepe sa se incarce bateria. Daca mergi mult timp sub turatia aceasta, posibil sa ai surprize la porniri pe viitor. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adict Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 salut tuturor! am si eu nevoie ajutor, daca exista cineva care poate... caut de am innebunit un far si suport de far pt un suzuki gs500 carenat din 2001. din cate am observat, sunt modele foarte foarte rare... am gasit ceva pe ebay, dar nu fac trimiteri in afara uk si nu primesc nici un raspuns de la vanzator las linkurile aici, poate recunoste cineva piesele si imi da si mie un indiciu... suportul http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GS500-E-1998-...bayphotohosting si farul http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GS500-E-1998-...bayphotohosting orice informatie care ma ajuta sa repun motoreta pe strada (sta pe tusa de cateva luni bune din lipsa de piese ) va fi raspatita cu bere din belsug data viitoare cand veniti la mare:P multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 (editat) Ce GS ai, GS500E, carenat aftermarket? Editat Octombrie 16, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adict Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 din cate mi-am dat eu seama, e gs500e (e al unui prieten care sta in bucuresti), nu cred ca e carenat aftermarket o poza, daca te ajuta... si am uitat sa mentionez ca as avea nevoie si de un parbriz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 din cate mi-am dat eu seama, e gs500e (e al unui prieten care sta in bucuresti), nu cred ca e carenat aftermarketo poza, daca te ajuta... si am uitat sa mentionez ca as avea nevoie si de un parbriz... Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Sal all. Am intrat si eu in marea familie Suzuki cu un GS500F si ma gandeam sa trec si pe la voi. Asa ca veti avea o noua colega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Sal all. Am intrat si eu in marea familie Suzuki cu un GS500F si ma gandeam sa trec si pe la voi. Asa ca veti avea o noua colega. welcome to the jungle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Sal all. Am intrat si eu in marea familie Suzuki cu un GS500F si ma gandeam sa trec si pe la voi. Asa ca veti avea o noua colega. Bine ai venit si s-o stapanesti sanatoasa. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nox1300 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) Salutare GS-istilor! iacata ce m-am inscris si eu in acest grup (cam mare) de posesori de gs si incepator pe deasupra. Am considerat ca pot sa stau de vorba cu voi dupa ceva kilometri de mers pe strada, asa ca de acu 3 saptamani de cand am luat A-ul am intrat in Bucuresti sa vad cum mere treaba, am tras o fuga acu 4 zile in Sinaia si acu cand scriu aceste randuri tocmai ce am aterizat de pe la Horezu... Astept cu nerabdare sa vad si alti g-isti de prin ilfov dak sunt si sa vad dak ma primiti... inca o chestie: am gasit intr-un supermarket ulei 10w40 elf. e numa 200 mii litrul. e bun? Editat Octombrie 17, 2008 de nox1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Salutare GS-istilor! iacata ce m-am inscris si eu in acest grup (cam mare) de posesori de gs si incepator pe deasupra. Am considerat ca pot sa stau de vorba cu voi dupa ceva kilometri de mers pe strada, asa ca de acu 3 saptamani de cand am luat A-ul am intrat in Bucuresti sa vad cum mere treaba, am tras o fuga acu 4 zile in Sinaia si acu cand scriu aceste randuri tocmai ce am aterizat de pe la Horezu... Astept cu nerabdare sa vad si alti g-isti de prin ilfov dak sunt si sa vad dak ma primiti... inca o chestie: am gasit intr-un supermarket ulei 10w40 elf. e numa 200 mii litrul. e bun? In primul rand bine ai venit! In al 2-lea rand foloseste pe cat posibil ulei motul/mobil.Recomandare: motul 7100(full sintetic). La 20 de lei e sigur pentru masini.Mai mult decat atat e pentru masini proaste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Sal all. Am intrat si eu in marea familie Suzuki cu un GS500F si ma gandeam sa trec si pe la voi. Asa ca veti avea o noua colega. u erai sapt trecuta in politehnica ??? bun venit noilor posesori de Gs !!! ce s'a mai intamplat pe aci??? nu am mai intrat pe forum, nu am avut timp. mai mult am stat calare pe motoreta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Salutare eu inca nu am moto insa ma gandesc foarte serios la GS500 ca prima alegere. Am cateva nelamuriri si v-as ruga sa imi raspundeti din experienta pe care multi dintre voi o au din belsug cu aceasta motoreta. 1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500? 2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer? 3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 19, 2008 Autor Share Postat Octombrie 19, 2008 1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500?2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer? 3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. 1. Nou gasesti varianta pana in 2007 (inclusiv). S-a produs pana anul trecut, din cate am inteles fabrica din Spania e in modernizare pentru a scoate si varianta "legala" din pct de vedere al Euro. E un model vandabil si de referinta, nu il vor pierde asa usor 2. L-am avut 3 ani (GS-ul) folosit indeosebi in oras dar si la ture lungi (800-1000 km/week-end). Ulei, benzina si atat. E gandit sa se raceasca cu aer, deci nu o sa crape de la caldura. Si acum are aproximativ 100.000 km si "keep walking" 3. benzina - 4-6% consum - benzina de 95. Ulei: schimb la 5000km (sau la sfarsit de sezon, daca nu ai depasit 5000km) sintetic 10w40 iarna, 15w50 vara - cu tot cu filtru si manopera la service - max. 200 lei . Placute de frana - 60-80 lei/set - schimb la 5-6-10.000 km, depinde de stilul de condus. Anvelope - aprox 200 E gume bune si productie anul curent - se schimba la aprox 10.000km sau 2-3 ani de la fabricatie (asta e parerea mea proprie si personala intrucat nu m-as juca pe strazi cu o guma veche si coapta, tare ca un lemn) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 (editat) Salutare eu inca nu am moto insa ma gandesc foarte serios la GS500 ca prima alegere. Am cateva nelamuriri si v-as ruga sa imi raspundeti din experienta pe care multi dintre voi o au din belsug cu aceasta motoreta. 1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500? 2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer? 3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. Salut 1. GS nou(2008), exista doar F-ul si se poate cumpara. Modelele sunt E(naked) si F(carenat) 2. Nu sunt din Bucuresti, raspunde altcineva sigur...insa precizez ca am modelul 92 naked si vara asta, pe cele mai mari calduri nu am avut probleme decat cu geaca si fruntea transpirata 3. Costuri de intretinere pe an: Spray-uri degresare-gresare lant 60 RON; Schimb de ulei+filtru, filtru de aer, reglaj supape / 6000 Km 200 RON. Cam asta am prin minte acum, completari binevenite Cheltuielile difera mult dupa stilul de mers, dar in general cam astea sunt anuale, pentru ca praf exista, uleiul se uzeaza si prin folosire si prin imbatranire cu timpul, lantul trebuie sa fie cat de curat tot timpul si uns.. deci Editat Octombrie 19, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. . Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante : 1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei 2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe. Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez? Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Salut! Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur. Aveti idee ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 (editat) Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. . Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante : 1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei 2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe. Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez? Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. Problema este ca la Suzuki GS500, modelul naked a suferit ultima modificare in anul 2004, dupa care nu s-a mai schimbat nimic pana in prezent. Nu stiu sigur daca se mai fabrica si acum, insa modelul carenat este sigur. Ce ma gandesc este ca vor sa intre acum pe piata cu modelul Gladius, un SV650 mai frumos parerea mea, motor 2 in V, cu un alt stil de mers decat GS-ul si mai ieftin decat SV-ul. Ma gandesc ca au in gand sa treaca la alt nivel si sa renunte la stilul vechi al GS-ului. Imi face cu ochiul oricum si cred intr-un viitor impreuna cu unul . E pacat ca pleaca GS-ul, insa omul evolueaza Salut!Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur. Aveti idee ce sa fac? Ce spui tu este cam ciudat, desi ar trebui mai multe detalii, gen :cand incepe sa ramana turata, dupa incalzire, inainte, tot parcursul turei.. cum pornesti si cat tii socul tras, revine si iti face figura mai tarziu... cum porneste motorul la cald, rece? Zic astea pentru ca la soclu, altceva decat un cablu care ramane agatat nu cred ca poate fi(agatat cablul de otel in teaca, sau teaca pe langa motor pe undeva), si poti sa verifici daca este impins cat trebuie uitandu-te in fata carburatoarelor, este o tija care este actionata de soclu. Tragi de soclu, vezi cum se misca tija, dai la loc si vezi daca revine la pozitia initiala. Pe urma sa verifci daca miscand coarnele se misca tija cumva, sa nu fie agatat cablul pe undeva. Daca astea sunt in regula, ai alte probleme pe la alimentare: carburatoare, filtru aer, rezervor-traiect benzina. Asteptam detalii Editat Octombrie 19, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei 2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe. Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez? Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. Eu mi-am luat mobra noua in 2005, si am optat pt varianta F. Dar exista si naked. Anul trecut chiar de la show si-a cumparat cineva un naked nou, produs 2007. Din ce am inteles, nou nu il mai poti inmatricula (lipsa norme Euro 1/2). Dar SH, cica poti sa-l inmatriculezi. Ciudat, nu? . Deci daca gasesti adus de afara GS500 din 2007 s-ar zice ca-l poti inmatricula. Dar cel mai bine te interesezi pe la RAR despre asta. Oricum gaseasti si-n tara GS500 produs in 2004/2005 de vanzare. Vara: daca mai si stai prin trafic, si esti baiat, o sa-ti fiarba un pic mostenitorii. Se racoresc din nou cand prinzi viteza (deci depinde de traseul ales de tine, dar sunt strazi pe care nu te poti strecura nici cu bicla printre masini ). In general, problema o sa fie ca o sa fierbi mai des in echipament (geaca, casca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. . Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante : 1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei 2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe. Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez? Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. salut sar putea sa supar pe cineva de pe aici...dar e parerea mea....daca nu ai mai avut motor e foarte bun gs500....e un motor foarte bun...dar de inceput...sar pitea sa-ti placa si sa ramai cu el...nu e exclus....asta e...eu am avut si modelul e si f..sunt grozava...dar pana la un moment am si acum suzuki..tot cu racire pe aer...si e grozav.....nu cred trec de la suzuki..acum am un gsx 750..e bestial......daca am noroc la anul vreau un suzuki vl500 intruder(e beton)...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Eu inteleg din ce spuneti voi aici ca vara mai degraba am sa ma coc eu si... mostenitorii decat sa imi faca racirea pe aer probleme...asta ar fi o veste buna. In alta ordine de idei, noua clar nu se mai poate cumpara ( am verificat pe site-uri la dealeri ). Nici macar F-ul nu mai e ok ca scrie ca nu respecta normele de poluare si atunci cum naiba sa o iei ? sa o tii in garaj? Oricum eu clar nu vreau carenata. Poate ca sunt mai ciudat dar nu imi plac vitezanele deloc... Deci SH sa fie. Insa daca o duc in afara imi este total neclara procedura de inamtriculare. O sa mai sap pe forum dar daca cineva a facut in mod similar as fi recunoscator pentru pont-uri. La partea cu SH ar mai fi o problema : eu sunt absolut 0 in privinta cunostinelor de ce trebuie verificat si cum trebuie verificat atunci cand se cumpara o motoreta SH. In consecinta mi-ar fi f frica sa fac asa ceva fara cineva de incredere si priceput. As putea desigur sa imi iau o mare teapa... Oricum, imi este din ce in ce mai clar ca o sa fiu si eu un GS-ist mai devreme sau mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iony Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Salut!Am si eu o problema cu suzana mea. Imi face figuri socul si ramane turata in mers fara sa-l misc, adica este inchis complet dar tot nu scade turatia sub 2500 decat daca misc de el si nu mai are nici frana de motor in felul asta. Dupa ce misc isi revine pe moment dupa care face la fel. Banuiesc ca ramane cablul blocat dar nu inteleg cum se trage singur. Aveti idee ce sa fac? Salut, stiu cam de la ce ar fi problema... trebuie curatat si uns cablul de la shoc. La mine in momentul in care am tras shocul la jumatate si dau de ghidon spre stanga s-au dreapta se tureaza. Si la tine in mod sigur se tureaza din aceiasi cauza... numai ca la mine doar cand am shocul tras. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Mda...credeam ca am scapat de problema. Azi dimineata am uns putin tija aia din fata carburatoarelor ca mi se parea mie ca se misca cam greu. Toate bune si frumoase, a pornit bine ca de obicei, am tinut-o vreo 4 5 min cu socul tras, l-am inchis, am pornit si mergea normal la inceput. Asta pana s-a incalzit bine si a inceput sa faca iar aceeasi figura-se tura singura si la relanti nu mai scadea sub 2500. Deci numai dupa ce se incalzeste bine face asa. Toata treaba asta a aparut de ieri cand i-am schimbat bujiile si i-am curatat lantul. Eu unul nu prea vad sa aibe astea vreo influenta dar de atunci a aparut problema. Incep sa cred ca nu ar fi de la soc cum speram la inceput dar nu pot sa-mi dau seama de la ce ar putea fi. HEEELP!! E suzy bolnava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.