Laur85 Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 Bun venit si speram ca fara evenimente nefericite APP E SUPER TARE MOTORUL ALA CROMAT PUTEM SA FACEM SI NOI ASA CEVA LA MOTOARELE NOASTRE MAI OBOSITE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 bravo posesorilor de GS cred ca ati doborat recordu la topicul cu cele mai multe posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Aveti idee unde as putea sa gasesc un parbriz si un turometru plus suport pentru turometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Louis, 10006508, este foarte bun. Exista si unul mai maricel de 60E dar nu merita deranjul, nu e nici o diferenta. Tot pe acolo cred ca gasesti si turometru. Vezi ca taman acum vreo 2-3zile am pus un link cu piese pt GS, poate gasesti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Da, am vazut linkul, sper ca turometrul il iau de-acolo. Problema e ca nu stiu daca se potriveste parbrizul. Eu am carenat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Aveti idee unde as putea sa gasesc un parbriz si un turometru plus suport pentru turometru? Sfat: Sa nu incerci niciodata la RS Sara Motors Timisoara - cica reprezentanta Suzuki in Romania - sunt niste snapani fara cuvant si neseriosi. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Sigur nu se potriveste parbrizul. Poate gasesti unul la fel la dezmembrari sau sa ti-l faca cineva din plexiglas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Cred ca parbrizul il fac la comanda cumva, numa sa se poata. Ceasurile macar de le-as lua. Astazi sper sa rezolv cu asigurarile si maine sa o bag in service ca cica e vreme faina. De la asigurari am inteles ca iau in jur de 500 EUR, reparatia nu cred sa coste mai mult de 200. De 300 EUR ce upgrade-uri ziceti voi sa mai imi fac? Asa... si inca o intrebare: Cand pun frana fata mai nou, se aude un zgomot destul de strident, zic eu, de frecare metal pe metal. Asta inseamna ca s-au dus placutele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 up-grade: echipament bun?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 up-grade: echipament bun?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 up-grade: echipament bun?? Cizme SIDI, Costum din piele cu protectii Dainese, Casca Dainese, Manusi Dainese... e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Asa... si inca o intrebare: Cand pun frana fata mai nou, se aude un zgomot destul de strident, zic eu, de frecare metal pe metal. Asta inseamna ca s-au dus placutele? Placutele sunt noi, maxim 1000-1500 km iar discul e super ok. Scoate placutele si vezi daca nu au prins ceva nasol la care nu ii mai da drumul. Parerea mea, care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 21, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2005 Are cineva semnal dreapta - fatza SH ? Daca da, la ce bani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Placutele sunt noi, maxim 1000-1500 km iar discul e super ok. Scoate placutele si vezi daca nu au prins ceva nasol la care nu ii mai da drumul. Parerea mea, care este. Sunt greu de scos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Nu stiu cine e inbus, dar manual am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 inbus este o "scula" ma.... hexagon, ca sa te lamuresc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Mi-ar trebui un inbus de 8 sau 10, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 Manual nu iti trebuie, Strumfu zice si el sa te sperie, parca la mine cand era motoreta si le-am schimbat i-a trebuit manual. In schimb e posibil sa-ti trebuiasca ceva de impins pistonul, teoretic nu dar daca se relaxeaza si iese putin. Eu cand le-am schimbat am fost la un service si le-am cerut la baieti un imbus si mi-au dat ei si scula de impins. Cred ca cate zeci de mii rezolvi mai ales ca nu fac decat sa-ti imprumute niste chei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Merci... o sa o duc la service zilele astea sper. Voi ce cauciucuri aveti pe ele? Eu pe fata am 120.. cel putin asa imi aduc aminte, iar pe spate 130. Care ar fi avantajele unor cauciucuri mai groase (in afara de imagine )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 P e fata sunt de 110, iar pe spate de 130. Cauciucu de pe spate era foarte uzat si nu aveam o stabilitate pea buna (mai ales pe ploaie) si simteam fiecare fisura sau neregularitate a asfaltului si l-am schimbat cu unu de 150. Sunt foarte multumit, am stabilitate mai buna si pot urca si pe pietre acu daca vreau. Merita sa-l schimbi cu unu de 150. Trebuie doar sa indoi putin suportu ala a etrierului. Voi cum ati pregatit motoru pentru iarna?? Ce ati facut?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Facut plinul, pus stabilizator in benzina, scuturat de rezervor si plimbat putin cu el. Curatat de praf, pus pe cricul central, dat jos borna de pe baterie, pus roata pe ceva moale pentru a nu se deforma cauciucul. Pozitia comutatorului pe ON, ca asa se recomanda in manual sa stea (adica nu PRI). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 pus roata pe ceva moale pentru a nu se deforma cauciucul. Pe ce ai pus roata? Ai acoperit toba?? Unde o tii?? In garaj? E cald in garaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 (editat) Eu am inchiriat cu inca un prieten un garaj (este cald in garaj) si le tinem acolo. Nu am facut nimic deosebit la ele, nu am scos borne sau pus stabilizatoare. Chiar azi am mers cu ea. Cum prind o zi sa nu fie ud pe jos, am si sarit pe ea. Sper sa nu aiba o iarna prea lunga Am uitat sa spun, peste ele avem puse prelatele. Editat Noiembrie 29, 2005 de toply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 A mea e in fata blocului azi, cu ceva naylon si o patura pe ea. Maine dimineata o mai scot la o tura. Nu de alta da' mi-a venit in sfarsit echipamentul si nu rezist sa stau cu el in dulap Sper sa nu ninga, ca e nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Ca sa se relaxeze pistonul nu-ti trebuie scula "speciala", desfa putin surubul de aerisire etrier si ai rezolvat-o. Dupa ce schimbi placutele, aeriseste-o putin si gata! Pe spate intra fara probleme 150, fara sa indoi nimic. Aveti doar grija sa fie centrata roata spate, sa nu loveasca in bascula. Si eu am pe spate 150 si mai sunt vreo 3-4mm pana in bascula. Nu sunt convins ca 160 merge. Pregatit de iarna: plin rezervor cu stabilizator, data bateria jos, spalata si aruncata husa pe ea (tinuta la ghena), pusa pe cricul central. Apropo de cauciucuri, am gasit un depozit de cauciucuri Mitas pe 13 Septembrie, nu am retinut firma, ceva Chemi..... Cauciuc 150/17 2,1mil., pe fata nu aveau. Din pacate sezonul s-a terminat asa ca nu mai bag nici un ban pana in primavara, insa doritorii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.