Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Louis, 10006508, este foarte bun. Exista si unul mai maricel de 60E dar nu merita deranjul, nu e nici o diferenta.

Tot pe acolo cred ca gasesti si turometru. Vezi ca taman acum vreo 2-3zile am pus un link cu piese pt GS, poate gasesti ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde as putea sa gasesc un parbriz si un turometru plus suport pentru turometru?

 

Sfat: Sa nu incerci niciodata la RS Sara Motors Timisoara - cica reprezentanta Suzuki in Romania - sunt niste snapani fara cuvant si neseriosi.

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca parbrizul il fac la comanda cumva, numa sa se poata. Ceasurile macar de le-as lua.

 

Astazi sper sa rezolv cu asigurarile si maine sa o bag in service ca cica e vreme faina.

 

De la asigurari am inteles ca iau in jur de 500 EUR, reparatia nu cred sa coste mai mult de 200. De 300 EUR ce upgrade-uri ziceti voi sa mai imi fac?

 

Asa... si inca o intrebare: Cand pun frana fata mai nou, se aude un zgomot destul de strident, zic eu, de frecare metal pe metal. Asta inseamna ca s-au dus placutele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa... si inca o intrebare: Cand pun frana fata mai nou, se aude un zgomot destul de strident, zic eu, de frecare metal pe metal. Asta inseamna ca s-au dus placutele?

Placutele sunt noi, maxim 1000-1500 km iar discul e super ok.

Scoate placutele si vezi daca nu au prins ceva nasol la care nu ii mai da drumul.

Parerea mea, care este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manual nu iti trebuie, Strumfu zice si el sa te sperie, parca la mine cand era motoreta si le-am schimbat i-a trebuit manual.

In schimb e posibil sa-ti trebuiasca ceva de impins pistonul, teoretic nu dar daca se relaxeaza si iese putin.

Eu cand le-am schimbat am fost la un service si le-am cerut la baieti un imbus si mi-au dat ei si scula de impins. Cred ca cate zeci de mii rezolvi mai ales ca nu fac decat sa-ti imprumute niste chei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci... o sa o duc la service zilele astea sper.

 

Voi ce cauciucuri aveti pe ele? Eu pe fata am 120.. cel putin asa imi aduc aminte, iar pe spate 130. Care ar fi avantajele unor cauciucuri mai groase (in afara de imagine :P)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P e fata sunt de 110, iar pe spate de 130.

Cauciucu de pe spate era foarte uzat si nu aveam o stabilitate pea buna (mai ales pe ploaie) si simteam fiecare fisura sau neregularitate a asfaltului si l-am schimbat cu unu de 150.

Sunt foarte multumit, am stabilitate mai buna si pot urca si pe pietre acu daca vreau.

Merita sa-l schimbi cu unu de 150. Trebuie doar sa indoi putin suportu ala a etrierului.

 

Voi cum ati pregatit motoru pentru iarna?? Ce ati facut??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut plinul, pus stabilizator in benzina, scuturat de rezervor si plimbat putin cu el. Curatat de praf, pus pe cricul central, dat jos borna de pe baterie, pus roata pe ceva moale pentru a nu se deforma cauciucul. Pozitia comutatorului pe ON, ca asa se recomanda in manual sa stea (adica nu PRI).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inchiriat cu inca un prieten un garaj (este cald in garaj) si le tinem acolo. Nu am facut nimic deosebit la ele, nu am scos borne sau pus stabilizatoare. Chiar azi am mers cu ea. Cum prind o zi sa nu fie ud pe jos, am si sarit pe ea. Sper sa nu aiba o iarna prea lunga :haha:

Am uitat sa spun, peste ele avem puse prelatele.

Editat de toply
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e in fata blocului azi, cu ceva naylon si o patura pe ea. Maine dimineata o mai scot la o tura. Nu de alta da' mi-a venit in sfarsit echipamentul si nu rezist sa stau cu el in dulap :haha:

 

Sper sa nu ninga, ca e nasol :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa se relaxeze pistonul nu-ti trebuie scula "speciala", desfa putin surubul de aerisire etrier si ai rezolvat-o. Dupa ce schimbi placutele, aeriseste-o putin si gata!

Pe spate intra fara probleme 150, fara sa indoi nimic. Aveti doar grija sa fie centrata roata spate, sa nu loveasca in bascula. Si eu am pe spate 150 si mai sunt vreo 3-4mm pana in bascula. Nu sunt convins ca 160 merge.

 

Pregatit de iarna: plin rezervor cu stabilizator, data bateria jos, spalata si aruncata husa pe ea (tinuta la ghena), pusa pe cricul central.

 

Apropo de cauciucuri, am gasit un depozit de cauciucuri Mitas pe 13 Septembrie, nu am retinut firma, ceva Chemi..... Cauciuc 150/17 2,1mil., pe fata nu aveau. Din pacate sezonul s-a terminat asa ca nu mai bag nici un ban pana in primavara, insa doritorii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...