Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Naiba stie, scria ceva acolo da cine sa se uite, poate mai tine minte Strumfu ca era cu mine cand le-am schimbat si poate are memorie mai buna, desi, si el are mare nevoie de lecitina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

marsh mah de aici!  :crack:

erau SAITO, vere!

214471[/snapback]

Daca zici matale.

Bai eu vreau sa-mi vand motorul si inainte sa pun la vanzari dau sfoara in tara pe la prieteni ca e motor bun si ingrijit.

Asa ca daca stiti pe cineva care vrea GS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai eu vreau sa-mi vand motorul si inainte sa pun la vanzari dau sfoara in tara pe la prieteni ca e motor bun si ingrijit.

Asa ca daca stiti pe cineva care vrea GS...

214491[/snapback]

 

salut

 

ma intereseaza GS-ul, dar vreau mai multe detalii: pret/an/km/culoare/acte?

 

multumesc

 

p.s. ti-am scris si un mail pe forum pe subiectul asta

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voua v-a intrat vreodata fata in voblaj? Mie nu mi s-a intamplat dar am auzit marturisiri la alte motociclete. Au o viteza la care oscilatiile suspensiilor sunt intretinute si risca sa te scuture puternic, poate chiar pe jos. La unele e 150/h, la altele 120/h, e o viteza 'optima'. Sunt curios daca vi s-a intamplat si ce viteza sa evit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva tentative de la drumul valurit sau de la drumul decupat!

Voblajul(sau boblajul - dreaq stie) incepe intotdeaua de la roata fata si daca se accentueaza pleaca spre roata spate, cand deja treaba e imputita!

Indicatia e, in ciuda instinctului, sa accelerezi in momentul voblajului la roata fata, eventual sa ridici roata, p a nu lasa sa se transmita la roata spate. Deci nu franare!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva tentative de la drumul valurit sau de la drumul decupat!

Voblajul(sau boblajul - dreaq stie) incepe intotdeaua de la roata fata si daca se accentueaza pleaca spre roata spate, cand deja treaba e imputita!

Indicatia e, in ciuda instinctului, sa accelerezi in momentul voblajului la roata fata, eventual sa ridici roata, p a nu lasa sa se transmita la roata spate. Deci nu franare!

:D

218177[/snapback]

 

Si pe la ce viteze s-a intamplat asta?

 

O alta intrebare: fiindca GS are racirea pe aer, se poate supraincalzi la ralanti? Sau in trafic, mergand bara la bara? Cat credeti ca ati mers cel mai mult in conditii de supraincalzire a motorului (mers incet turat, eventual vara)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, n-am GS500 dar parca ma bate un gand.

As vrea sa aflu de la voi care-s bubele acestui model.

 

Care din urmatoarele modele vi se pare mai misto?

post-6478-1123345224_thumb.jpg

post-6478-1123345248_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Gata colegii !!!! :blbl:

 

L-AM LUAT !!!!!!!!!!! :(

 

Din Tg. Mures de la Fox Motors!

 

1900euro, 35000km, 1992, GS500E, negru, naked, crashbar :crack:

 

Doua chestii trebuie sa-i fac: de schimbat simeringurile la telescoapele de pe fata + uleiul de rigoare si un reglaj la carburator. In rest cred ca e OK. Am dat o tura (pe locul din spate) si s-a comportat excelent :nono:

 

L-am adus ieri cu o duba ca inca nu mi-a iesit plasticul, si nici daca aveam plasticul nu ma incumetam sa vin pe 2 roti din tg. mures :moron: ca abia acu 2 saptamani am luat examenul :D

 

Am vorbit saptamana trecuta la Tanga Motors de simeringuri si o sa ma coste 2.5 milioane.

 

Aveti idee cat costa si cat dureaza chestia cu reglatul carburatorului?

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

:crack:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am adus ieri cu o duba ca inca nu mi-a iesit plasticul, si nici daca aveam plasticul nu ma incumetam sa vin pe 2 roti din tg. mures  :crack:  ca abia acu 2 saptamani am luat examenul  :(

Aveti idee cat costa si cat dureaza chestia cu reglatul carburatorului?

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

:crack:

 

:D

218357[/snapback]

 

pai e mai bine sa inveti in afara orasului decat in oras, mergeai incet frumos...asta daca aveai permis :blbl:

 

daca e doar de reglat si nu de curatat dureaza cam 15 min, probabil te referi la echilibrarea carburatoarelor; poate trebuie reglat si amestecul, o sa se uite meseriasu la bujii si o sa vada daca sunt albe sau negre...

 

referitor la post-ul de dinainte, GS-ul dupa cum vezi are un fan-club destul de mare: e un motor reusit din toate punctele de vedere, mai ales de mers prin oras si distante scurte; nu are cuplu sub 3000 ture, deci va trebui mers mai turat putin, nu ca si cu masina; shitzul e destul inconfortabil, mai ales pentru pasager(a), dar nu e scump de schimbat daca te bate gandul

 

modelul carenat (al 2-lea) e mai fain :), dar trebuie sa ai grija daca il scapi pe jos, nu stiu daca gasesti plasticuri de schimb; asa ca daca e primul motor, mai bine ia-ti naked (primul)

Editat de brainwash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai avut o Yamaha XZ de 550 care avea motor V Twin. Eu, avand mana cam grea, am suit-o mult in ture si am tocat cuzinetii de biela. Am inteles ca era proasta la ungere. Mai avea o problema cu incarcarea bateriei. Mi-a facut viata un chin motoru ala. :D

Am facut-o si am dat-o. Am cateva mii de km la ghidon si am mers si cu multe mai nervoase.

Fiind patit, ma intereseaza mult fiabilitatea GS-ului. D-aia am zis sa intreb direct de la sursa. Am vazut ca e si economica.

-Ma intereseaza cum se comporta la viteza de croaziera de 120-150 km/h.

-A avut cineva surprize pe la motor, batai, ceva?

-Partea electrica cum sta?

Am mers si cu carenate si cu naked. Prefer carena, la viteze de peste 100 km/h tre sa ai o conditie fizica destul de buna ca sa te tii de ghidon.

-Daca imi iau una naked, se gasesc carene separat. Stiti ceva preturi la ele?

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu incinsul in oras, am spus-o si o mai repede: nu va agitati, ca nu e cazul! Au fost gandite ca motoare de oras, iar japonezii "stie" cu astea!!!

Prin Bucuresti curatat+reglat carb. e cam 1 mil. In asta intra si sincronizarea lor.

La partea electrica nu cred sa fie probleme, dar in general instalatia la moto e mult mai simpla decat la auto, iar in caz de probleme e foarte usor de refacut.

vis-a-vis@ Daca poti ia-ti carenata, e mai buna la vant in afara, daca mergi numai in oras nu stiu daca merita diferenta de pret! vezi ca are zorro una carenata, in stare excelenta si zic ca si la pret e foarte bine, tinand cont ca, in general, carenatele sunt pe la 2500 de iepuroi. Iar kitul de carene e in germania pe la 400-500euro.

Rebel@ good job!!! Sa vii cu ea la Arc neaparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind patit, ma intereseaza mult fiabilitatea GS-ului. D-aia am zis sa intreb direct de la sursa. Am vazut ca e si economica.

-Ma intereseaza cum se comporta la viteza de croaziera de 120-150 km/h.

-A avut cineva surprize pe la motor, batai, ceva?

-Partea electrica cum sta?

Am mers si cu carenate si cu naked. Prefer carena, la viteze de peste 100 km/h tre sa ai o conditie fizica destul de buna ca sa te tii de ghidon.

-Daca imi iau una naked, se gasesc carene separat. Stiti ceva preturi la ele?

218380[/snapback]

vis-a-vis, te cunosc personal si sincer... o sa mergi singur pe ea, ca la greutatea ta nu cred sa mai poata tine pe cineva in spate si sa traga ca lumea. No offence, nu zic ca esti gras, ci doar solid si mare :D

Despre croaziera - la 120-140 cu 2 persoane si un rucsac de vreo 10 kg in spatele fetei - excelenta, consum foarte bun

Surprize care sa putem spune ca se intampla la multi, nu. Fiecare cu mici belele. Mai un carburator infundat, mai un cablu de ambreiaj rupt, etc. Insa asta e normal la un SecondHand, totusi.

Daca e izolata bine si nu e coapta (asta tre' sa te uiti cand o iei) izolatia nu iti poate face probleme. Aseara, pe ploaia aia mare si prin baltile de aproape imi intra apa in toba de esapament, s-a comportat excelent micutza

Carene se gasesc separate, chiar mecanicul ala din Piata Chibrit (Constantin) are unele si ma tot imbie sa le cumpar ca mi le pune moka :crack:

 

Bafta si daca nu ma crezi la faza cu greutatea si cu "marimea" ne vedem sa te sui pe-a mea sa vezi cum e :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am bagat o tura pana la Sibiu, pe Valea Oltului intors pe Cheia. Mers 90% pe ploaie si n-am avut nici o problema cu apa, la instalatie sau pe la aprindere. Ce drum!

Editat de rmg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind patit, ma intereseaza mult fiabilitatea GS-ului. D-aia am zis sa intreb direct de la sursa. Am vazut ca e si economica.

-Ma intereseaza cum se comporta la viteza de croaziera de 120-150 km/h.

-A avut cineva surprize pe la motor, batai, ceva?

-Partea electrica cum sta?

-Daca imi iau una naked, se gasesc carene separat. Stiti ceva preturi la ele?

218380[/snapback]

 

1. una carenata excelent, una ne mai greu peste 100-120.. dpdv al confortului ma refer..

2. or fi avut unii, dar nu am auzit.. motoarele astea sunt bullet-proof, nu degeaba japonezii nu le'au schimbat de 16 ani..

3. daca nu sunt facute modificari, instalatia electrica e ok. io am avut o problema cu un fir de la semnalizare, dar l'am inlocuit si s'a rezolvat..

4. nu shtiu pret exact la carene, dar daca pui asha ceva trebuie shi far/faruri.. pretul e pe undeva pe la 400euro "kitul"

5. cineva intreba daca nu se incinge in orash. BA DA! Insa asha a fost gandit, are materiale bune in el. Cum te mishti nitzel se ventileaza imediat. Io am mers in trafic infernal la 35grd shi a mers beton.. Ca o recomandare, folositi ulei 10W-50, eventual Castro R4 full synthetic.. In felul acesta nici nu fortati pompa shi ofera shi o protectie mai mare la cald..

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au avut si cei de la Alfa Motors un model custom la vanzare acum cateva luni. Albastru marin, cam ca asta din imagine :D Il poti vedea pe Magheru, in zona fostei Cofetarii Scala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao all !

Mi-a venit si mie lantzul did x-ring.

Aveti ceva sfaturi sa imi dati inainte sa ma apuc ?

 

Teoretic , daca nu as schimba foaia de spate ar trebui sa dau roata jos ?

Lantul vine inchis sau dechis? Ca am vazut ca toate lanturile au o za de legatura (sau cum s-o kema) de unde se poate deschide.

 

Cand il pun, cum trebuie sa masor , ca sa am sus, si jos acelas numar de zale, sau sa nu fie diferit mult ? Intind la maxim sau se autoregleaza de la pinionul de atac automat ?

 

Ma scuzati daca am pus intrebari aiurea !

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...