andu_wasup Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Ba normal ca merge dar atata timp cat o chestie e ieftina si se gaseste nu merita o improvizatie. Si eu am pus silicon rosu intre chiulasa si capacul acesteia ca nu am gasit garnitura si sincer nu merita schimbata ca arata prea bine si nu am nici o rpblema.De asemenea merge pe la garnituri de carburatoare daca e nevoie,flanse care strang toba si asa mai departe. Saraca mea dacie 1300 era rosie toata pe la motor dar nu curgea domne nimic nici ulei,nici apa,nici benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Gasesti pe www.louis.de(nu am cumparat ca sa stiu exact daca acea garnitura e buna sau nu) cod 10050690 sau doar garnitura 10050282. 10050282 da, acesta este o-ringul care se potriveste. Am cumparat, e la fix. Poate va trebui sa ungi locul cu putin ulei, sa intre fara probleme. Succes! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 care vrea un stop de gs?am eu unul si sta degeaba .daca auziti pe cineva stiti unde sa il trimiteti{gs-ul e din 2005 poate o fi ceva dif ca model al stopului}. andu:cand e gata ungerea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 care vrea un stop de gs?am eu unul si sta degeaba .daca auziti pe cineva stiti unde sa il trimiteti{gs-ul e din 2005 poate o fi ceva dif ca model al stopului}. andu:cand e gata ungerea? Sa mor daca am avut timp sa-l termin.Am umblat prin motorul lui arrakis si acum in al meu la distributie.E facut partial si asteapta montarea.N-am uitat de poze in timpul lucrului.Deocamdata l-am testat cu apa(nu radeti ca nu am avut ulei) si am posibilitatea sa reglez debitul 1 picatura la 20-pana 120 secunde.Am vazut ca scottoiler recomanda 1 picatura la 40 secunde.O sa-l reglez si eu la fel si mai vad dupa.Ideea e ca motorul il repun pe picioare de abia luni-marti.Pana atunci pun si ungerea pe motor si fac un test de 100 km sa vad cum se manifesta. Apropo daca cineva e dornic de o plimbare marti pe la 17:00 pana in ploiesti si inapoi pentru testarea ungerii...join me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Salutare! Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva. Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine. In weekend vroiam sa schimb gentile cu tot cu gume(am un gs de dezmembrat)dar am observat ca discurile sunt un pic strambe ,daca pun un reper aproape de disc si invart roata la o rotatie atinge in lateral.Ma gandeam sa incerc sa le indrept usor pana le aduc pe linie cat de cat ,ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Salutare!Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva. Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine. In weekend vroiam sa schimb gentile cu tot cu gume(am un gs de dezmembrat)dar am observat ca discurile sunt un pic strambe ,daca pun un reper aproape de disc si invart roata la o rotatie atinge in lateral.Ma gandeam sa incerc sa le indrept usor pana le aduc pe linie cat de cat ,ce parere aveti? Motoreta a vrut sa se aprinda ceva dar a tacut malc.. sau n-a vrut nimic de nici un fel dimineata? Daca zici ca bornele sunt bine (stranse bine, nu se misca), e bine de verificat siguranta si cu un aparat de masura, dupa ce schimbi siguranta, sa verifici daca ai vreun scurt intre borne, fara contact pus. Cu contactul pus, ai consumatori si te induce in eroare. O posibilitate ar fi sa fi uitat pe pozitia de parcare, cu luminile de pozitie aprinse (poate). Incarca bateria si vezi pe urma daca incarca bateria, poate (sper ca nu am dreptate) s-a defectat incarcarea. Pe borne ar trebui sa ai 13-14 V cand e motorul nitel turat. Sub 3500 nici nu incarca. Cat despre bataile de la discuri, din ce am inteles, ar fi o bataie cu totul a discului, deci o descentrare din prindere, o poti rezolva curatand bine janta si spatele discului... iar daca nu merge asa, cu mici distantiere intre disc si janta, pana se indeparteaza fenomenul. Daca bate in schimb la o rotatie brusc, atunci se poate rectifica doar pe strung si asta doar daca bataia este mica, pt ca altfel risti sa subtiezi periculos discul. O parere ar fi sa schimbi discurile intre ele, daca nu se poate altfel. Spor! Editat Aprilie 3, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Sub 3500 nici nu incarca. Uite despre asta nu stiu ce sa zic. Daca ma iau strict dupa tensiunea masurata la borne la 1200 rot. am 13.8 V la borne iar la 1500 rot. 14.4V,masuratori facute doar cu faza scuta aprinsa. E adevarat ca nu am masurat curentul care intra in baterie la relanti,ca asta daca e cu minus atunci chiar nu incarca. Care sunt valorile aaproximative la tine? Bafta! Editat Aprilie 3, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Nu a vrut de nici un fel,de aceea ma gandesc la siguranta principala arsa,nu am avut timp de ea de dimineata ,ma grabeam. Ideea este ca aseara am oprit frumos din contact,ca de obicei si totul mergea. Discul este stramb de la jumate in sus ,adica de la nituri si de aceea vreau sa incerc sa indrept. O idee ar fi sa schimb discurile intre ele dar trebuie cheie serioasa pt suruburile ale,am incercat si nu am reusit sa desfac.Piese am ,un gs intreg mai putin rezervorul care este inutilizabil. Indiferent ,voi ramane cu o pereche de jante complete daca doreste cineva la preturi mai mici decat se da pe aici,daca ma si ajuta la schimbatul rotilor mai fac o reducere Motoreta a vrut sa se aprinda ceva dar a tacut malc.. sau n-a vrut nimic de nici un fel dimineata? Daca zici ca bornele sunt bine (stranse bine, nu se misca), e bine de verificat siguranta si cu un aparat de masura, dupa ce schimbi siguranta, sa verifici daca ai vreun scurt intre borne, fara contact pus. Cu contactul pus, ai consumatori si te induce in eroare.O posibilitate ar fi sa fi uitat pe pozitia de parcare, cu luminile de pozitie aprinse (poate). Incarca bateria si vezi pe urma daca incarca bateria, poate (sper ca nu am dreptate) s-a defectat incarcarea. Pe borne ar trebui sa ai 13-14 V cand e motorul nitel turat. Sub 3500 nici nu incarca. Cat despre bataile de la discuri, din ce am inteles, ar fi o bataie cu totul a discului, deci o descentrare din prindere, o poti rezolva curatand bine janta si spatele discului... iar daca nu merge asa, cu mici distantiere intre disc si janta, pana se indeparteaza fenomenul. Daca bate in schimb la o rotatie brusc, atunci se poate rectifica doar pe strung si asta doar daca bataia este mica, pt ca altfel risti sa subtiezi periculos discul. O parere ar fi sa schimbi discurile intre ele, daca nu se poate altfel. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Nu a vrut de nici un fel,de aceea ma gandesc la siguranta principala arsa,nu am avut timp de ea de dimineata ,ma grabeam.Ideea este ca aseara am oprit frumos din contact,ca de obicei si totul mergea. Discul este stramb de la jumate in sus ,adica de la nituri si de aceea vreau sa incerc sa indrept. O idee ar fi sa schimb discurile intre ele dar trebuie cheie serioasa pt suruburile ale,am incercat si nu am reusit sa desfac.Piese am ,un gs intreg mai putin rezervorul care este inutilizabil. Indiferent ,voi ramane cu o pereche de jante complete daca doreste cineva la preturi mai mici decat se da pe aici,daca ma si ajuta la schimbatul rotilor mai fac o reducere Ai mare grija cu suruburile alea de la disc. In mod sigur or sa se rupa in janta cand incerci sa schimbi discul(patit pe pielea mea)Cat despre indreptat discuri la motocicleta...nu cred ca este realizabil.Numai bine si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 nasol daca s-au rupt in janta.. eu am desfacut discurile mele de pe fata de 2 ori pana acum si nu au fost probleme (cheie facuta dintr-un olandez, pentru cine cunoaste). Problema care am intalnit-o a fost ca nu sunt prea bune in carne suruburile, iar la desfaceri mai dese/intepeneli, tind sa se strice floarea/interiorul ei de fapt, unde intra cheia. Eu cam 13.5-14.5 am, din ce imi amintesc. " It should be between 13.5 and 15.5 volts". http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=38480.0 - modul si valorile de testare(articolul original). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Intrebare - daca faci modificari la moto, de genul schimbat farul stock cu unul xenon, pus crashpad-uri sau suporturi pt cutii in spate...trebuie mers la RAR din nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Intrebare - daca faci modificari la moto, de genul schimbat farul stock cu unul xenon, pus crashpad-uri sau suporturi pt cutii in spate...trebuie mers la RAR din nou ? Pentru nici una din chestiile de mai sus nu se merge la RAR.Insa xenoanele trebuie sa fie omologate,altfel ai probleme la itp sau in caz de accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Pentru nici una din chestiile de mai sus nu se merge la RAR.Insa xenoanele trebuie sa fie omologate,altfel ai probleme la itp sau in caz de accident. Aha, thx for the info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare!Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva. Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine. Acum 1 saptamana am patit si eu acelasi lucru. Mi s-a ars siguranta principala.. singura de altfel. De ce s-a ars? Nu stiu. Am schimbat siguranta, si a pornit fara probleme.. fara sa se arda din nou. Deci... nici un scurt. Dar partea amuzanta e ca m-am uitat in manualul motocicletei: siguranta poate sa se arda din senin!! Fara nici un motiv. Efectiv se arde. Asta era scris in manual. Deci, daca ti se arde siguranta, fi fara griji, se poate intampla fara nici un motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Acum 1 saptamana am patit si eu acelasi lucru. Mi s-a ars siguranta principala.. singura de altfel. De ce s-a ars? Nu stiu. Am schimbat siguranta, si a pornit fara probleme.. fara sa se arda din nou. Deci... nici un scurt. Dar partea amuzanta e ca m-am uitat in manualul motocicletei: siguranta poate sa se arda din senin!! Fara nici un motiv. Efectiv se arde. Asta era scris in manual. Deci, daca ti se arde siguranta, fi fara griji, se poate intampla fara nici un motiv. chiar tare treaba asta.. din cate am citit prin manuale, pe asta nu am intalnit-o. zic si eu un multumesc, sa stiu pe viitor. oricum, o verificare scurta nu strica niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 (editat) Acum 1 saptamana am patit si eu acelasi lucru. Mi s-a ars siguranta principala.. singura de altfel. De ce s-a ars? Nu stiu. Am schimbat siguranta, si a pornit fara probleme.. fara sa se arda din nou. Deci... nici un scurt. Dar partea amuzanta e ca m-am uitat in manualul motocicletei: siguranta poate sa se arda din senin!! Fara nici un motiv. Efectiv se arde. Asta era scris in manual. Deci, daca ti se arde siguranta, fi fara griji, se poate intampla fara nici un motiv. Am mai auzit treaba asta...e cam ciudat si fara acoperire teoretica a fenomenului... Din cauza asta e bine de avut in trusa aia mica de scule si o siguranta de 20 A.Nu se stie niciodata cand si mai ales UNDE se arde blestemata aia de siguranta. Si daca intereseaza pe cineva, am gasit un link destul de interesant. Off-topic:BTW, daca stiti pe cineva(incepator eventual)interesat sa cumpere un GS carenat, al meu e de vanzare. Editat Aprilie 4, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Întradevăr este bine să ai o siguranță la tine, dar eu știu unde se arde blestemata aia de siguranță pe A2... E posibil să se fi dus din cauza căldurii excesive, în cazul meu, zilele aceastea este însă exclus ca aceasta să fie cauza. Mai mult sau puțin inconștient am adoptat ideea că s-a ars din senin fără am habar. Eu eram foarte relaxat mai ales că aveam un kilogram de siguranțe după mine tot timpul. Ulterior a venit și ideea cu supra-încălzirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Zilele astea am petrecut cam 5-6 ore pe motocicleta,cu mici pauze.Cam dupa o ora de mers,incep sa ma doara incheieturile mainilor si salele.Ati simtit si voi ceva de genul?Ca mie cu cat fac mai multi km cu gsu,cu atat mi se pare mai incomod.O fi de la faptul ca sunt eu cam mare(1.81m)? P.S.:Pozitia era una lejera,normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Atunci înseamnă că trebuie să mă consider norocos. Am 1.72 și atunci când fac București-Mangalia, 3 ore de obicei, nu fac popas și nu am probleme cu disconfortul, poate termic de tre să mă hidratez. Eu mi-am dat ghidonul mai in jos azi, cât să nu atingă nimic de rezervor când iau viraj maxim. Poziția este senzațională îmi place la nebunie doar că trebuie să modific unghiul comenzilor că nu prea mai ajung la flash și claxon, iar maneta de ambreiaj am rezolvat-o i-am rupt șurubul de fixare și acum pot să-i schimb poziți din mers. Care sunteți din București dați-mi și mie vă rog o părere despre BardakMotors, mai vreau păreri că am și pro și contra dar nu am argumente(doar din auzite, de fapt nu au apelat niciodată la ei). Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salutare!Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva. Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine. In weekend vroiam sa schimb gentile cu tot cu gume(am un gs de dezmembrat)dar am observat ca discurile sunt un pic strambe ,daca pun un reper aproape de disc si invart roata la o rotatie atinge in lateral.Ma gandeam sa incerc sa le indrept usor pana le aduc pe linie cat de cat ,ce parere aveti? Sa vedeti,dupa ce am verificat sigurante si toate cele a pornit impins,era bateria supta.Cum a scris un coleg mai sus,era de la lumini,cand am blocat ghidonul seara si am dat sa plec de langa el ,am facut 2 pasi si ce sa vezi ,motorul meu imi lumina calea ,se aprinsese faza scurta cu pozitie spate (pe fata se aprinde faza scurta direct la mine,nu mai am pozitii). Am un mic joc la contact si probabil ramanea intre ghidon blocat si parcare,asa imi explic. Despre roti ,am renuntat,am schimbat decat gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Zilele astea am petrecut cam 5-6 ore pe motocicleta,cu mici pauze.Cam dupa o ora de mers,incep sa ma doara incheieturile mainilor si salele.Ati simtit si voi ceva de genul?Ca mie cu cat fac mai multi km cu gsu,cu atat mi se pare mai incomod.O fi de la faptul ca sunt eu cam mare(1.81m)?P.S.:Pozitia era una lejera,normala. Si eu am patit la fel.. am crezut ca asa trebuie sa fie pe motocicleta pe drumurile noastre minunate- mai avem si motocicleta de oras .. am slabit si amortizorul la maxim doar doar o fi mai bine..am 1.80cm inaltime. Pe unde se ascunde siguranta aia cu probleme? sa mi cumpar si eu una atunci.. cine stie cand ma lasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Din ce am vazut eu,este pe partea dreapta la releul de pornire,daca nu ma insel.La mine mai era una de rezerva in locasul special in acela de cauciuc. Vreau si eu o parere,cineva sa-mi asculte un pic motorul,cred ca am o bataie la supape dar nu sunt sigur ,se ofera cineva? sau eventual cineva care stie sa regleze supapele ,berea va fi de la rece plus comision Editat Aprilie 6, 2009 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Am tot incercat zilele acestea sa ridic gsu intr-o roata,si nam reusit decat involuntar,urcand un deal si cu pasager.Distanta dintre roata fata si asfalt n-a fost mai mare de 10cm.Sa fie din cauza puterii mici-25kw?Mentionez ca incercarile au fost facute din ambreiaj si nu din gaz. Inca o problema care ma sacaie de ceva vreme:cum pot sa schimb puterea motorului,adica sa trec de cei 25 kw?trebuie sa schimb jigloarele sau altceva?cat de costisitoare si utila ar fi aceasta operatie? Astept parerile voastre!Ride safe Sanatate,numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Am tot incercat zilele acestea sa ridic gsu intr-o roata,si nam reusit decat involuntar,urcand un deal si cu pasager.Distanta dintre roata fata si asfalt n-a fost mai mare de 10cm.Sa fie din cauza puterii mici-25kw?Mentionez ca incercarile au fost facute din ambreiaj si nu din gaz.Inca o problema care ma sacaie de ceva vreme:cum pot sa schimb puterea motorului,adica sa trec de cei 25 kw?trebuie sa schimb jigloarele sau altceva?cat de costisitoare si utila ar fi aceasta operatie? Astept parerile voastre!Ride safe Sanatate,numai bine! pentru a putea ridica intr-o roata cat de cat usor un gs este nevoie sa umbli la pinioane. motorul nu te ajuta prea mult (chiar delimitat) cu raportul clasic de 16/39. Pentru motoarele delimitate, un pinion de 15 in fata ajuta putin iar unul de 14 face weelie fara sa vrei. Pinionul mic nu este reomandat in schimb sa fie mai mic de 16, pentru ca se uzeaza foarte repede. Ce se poate face in schimb, este marirea foii de la 39 la 42 sau 45 de dinti. 42 pe spate este echivalent cu 15 la cel mic, iar 45 este echivalent cu 14 la cel mic. referitor la delimitare, din cate stiu se schimba jicloarele, slide-urile acelea cu membrana de cauciuc si inca ceva, dar nu mai imi aduc aminte ce anume. piesele cred ca ar costa undeva la 70 eur noi (daca se gasesc toate noi). O idee ar fi ca gs-ul este greu pentru motorul lui oricu fie el si delimitat. Daca vrei sa faci broscute doar de aratat la prieteni, recomand sa ai grija de gs mai bine. Daca ai inclinatii spre stunt si bani de reparat motorul (intr-o roata nu prea mai ajunge uleiul in chiulasa), atunci pune foaie mare si poti merge cu el tot orasul intr-o roata, fara ambreiaj @pantera002 - nu e problema de a sti cum se regleaza, ci cum se masoara mai mult. Ai nevoie de lera care sa masoare cateva sutimi de mm, de la 0,04 la 0,08 cel putin, din sutime in sutime. Problema cu atat mai mare este ca pentru a regla, trebuie masurat si dupa ce ai masurat, dat comanda de pastile noi cu noua dimensiune (sau luate la masina specializata daca e nevoie de pastile mai mici/joc prea mic) PS: imi pare bine sa aud ca s-a elucidat misterul cu bateria (am avut o presimtire cu lumina aia) Editat Aprilie 8, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Nu vreau sa bravez pt prieteni.Vreau sa fac asta pt mine,sa experimentez.Nu vreau sa o fac repetat,si nici sa modific ceva la kit-ul de lant.Stiu ce implica wheelie-ul legat de ulei.Nu vreau sa fac wheelie doar de cateva ori,pentru a nu strica motorul. Cat despre marirea puterii,nu s-ar putea rezolva cu un set de carburatoare de la un gs cu putere mai mare?Sau e mai costisitor asa? Multumesc pt raspuns Iuliane,asfalt uscat si multa atentie! Sanatate,numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.