vazilro Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Apoi nu stiu cand o sa fie.......da' oricum nu-i stres, gustul berii ii acelasi si peste 100 de ani..... Mi-am scos si eu mobra la drum Si un filmulet cu noul sound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 arata super,felicitari,a meritat efortul Asta imi place la gs ,se poate modifica destul de usor cu putina imaginatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Cine are nevoie de 2 semnale pentru fatza de gs500e (originale)? le dau cu 50 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 later edit:sunt identice cu cele din aceasta poza http://www.suzukicycles.org/photos/suzuki-...0E_blue_450.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carpatiani Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului? in lipsa de altceva poate te ajuta idee mea:tai respectivul surub de la nivelul blocului motor iei frumos o masina de gaurit cu un burghiu de aceiasi dimensiune ca surubul,dai o gaura ,apoi cu un tarod faci un filet in bloc cauti un surub care sa se potrivesca exact si cam atat.daca are cineva alta metoda postati aici sa vedem cum mai poate face.bafta asfalt uscat Editat Martie 26, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului? Si eu am patit la fel anul trecut la primul schimb , eu am rezolvat repede problema , cu 2 piulite am reusit sa scot tot surubul afara si lam inlocuit , da daca tu zici ca sunt sudate , nu stiu .... varianta care o am acuma in cap e cea care e scrisa mai sus , doar ca e nevoie de multa rabdare . Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Si eu am patit la fel anul trecut la primul schimb , eu am rezolvat repede problema , cu 2 piulite am reusit sa scot tot surubul afara si lam inlocuit , da daca tu zici ca sunt sudate , nu stiu .... varianta care o am acuma in cap e cea care e scrisa mai sus , doar ca e nevoie de multa rabdare . Noroc eu nu inteleg cum la rupt .de curiozitate m-am dus si am desfacut respectivul capac care se prinde cu trei piulite.inseamna ca baiatul de mai sus la strans asa de tare incat la rupt danutz22:se poate ca la modelul dau sa se infileteze surubul in bloc{eu am modelul din 2005 si tot asa are 3 suruburi prinse in bloc capacul prinzandu-se cu 3 piulite]asta daca am inteles eu bine.timpul lucrari cred ca maxim 1-2 ore e gata daca ai sculele necesare. Editat Martie 26, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bns Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Salut , ca incepator m-am decis si eu ca multi altii sa imi iau GS , chestia e ca mi-as lua ceva mai vechi 1990-1994 pe la 1000 - 1200 E , la banii si vechimea asta e clar ca voi mai inlocui una alta , vreau sa imi pun si crash-bar si eventual indicator al nivelului de combustibil . Intrebarea mea este daca nu cumva e cam riscant sa imi iau atat de vechi ? (am vazut la pretul asta si modele din '87) Deci cei care sunteti cu gs-uri mai vechi spuneti-mi si mie cam la ce sa ma astept ... Eu am oarecum o parere formata dupa ce am citit tot topicul despre gs dar nu strica parerea altora niciodata . Bafta si numai bine .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 am de vanzare un carenaj .poate doreste cineva sa isi transforme suza: /index.php?showtopic=335678 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Salut , ca incepator m-am decis si eu ca multi altii sa imi iau GS , chestia e ca mi-as lua ceva mai vechi 1990-1994 pe la 1000 - 1200 E , la banii si vechimea asta e clar ca voi mai inlocui una alta , vreau sa imi pun si crash-bar si eventual indicator al nivelului de combustibil . Intrebarea mea este daca nu cumva e cam riscant sa imi iau atat de vechi ? (am vazut la pretul asta si modele din '87) Deci cei care sunteti cu gs-uri mai vechi spuneti-mi si mie cam la ce sa ma astept ... Eu am oarecum o parere formata dupa ce am citit tot topicul despre gs dar nu strica parerea altora niciodata . Bafta si numai bine .. Salut . Al meu GS este din '92. Modelul GS500E s-a fabricat din '89, ce este sub anul acesta nu este acelasi model. De inlocuit, sigur vei avea de inlocuit un kit de lant, de revopsit cate ceva, depinde daca a fost trantita si mai are cate ceva stramb, cauciucuri, placute, ulei si filtre, La motor, o verificare la jocul de la supape, depinde cum sunt bujiile, daca sunt afumate verificata compresia, scaunele la supape, segmentii, garniturile de supapa, vazuta problema. Astea toate sunt probleme care apar indiferent de vechime. GS-ul s-a modificat prea putin pe parcursul anilor, tarziu au considerat ca e nevoie si de un radiator de ulei separat (desi se descurca foarte bine si fara), la modelul F (carenat). O idee care se mai circula ar fi ca modelele mai vechi, Made in Japan, au componentele calitativ superioare, dar nu poate garanta asta. Din ce am inteles, modelele noi dezvolta o bataie in chiulasa, dupa un numar de km(diferit la fiecare) dar asta e mai putin important. GS-ul este o masinarie solida, pe care daca o ingrijesti si o pui la punct, nu te lasa in fundu gol, la nevoie Editat Martie 27, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 eu nu inteleg cum la rupt .de curiozitate m-am dus si am desfacut respectivul capac care se prinde cu trei piulite.inseamna ca baiatul de mai sus la strans asa de tare incat la rupt danutz22:se poate ca la modelul dau sa se infileteze surubul in bloc{eu am modelul din 2005 si tot asa are 3 suruburi prinse in bloc capacul prinzandu-se cu 3 piulite]asta daca am inteles eu bine.timpul lucrari cred ca maxim 1-2 ore e gata daca ai sculele necesare. Da intradevar la modelul meu din 91 cele 3 suruburi se infileteaza in blocul motor , la mine cand sa rupt surubul nu am strans deloc tare , am strans cu simt zic eu , nu imi explic exact de ce sa rupt , probabil vechimea , nu stiu . Problema mai mare ar fi daca sar rupe surubul si nu ar ramane filet sa prinda piulita , ar fii mai mult de lucru dar nu imposibil de scot . Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bns Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Al meu GS este din '92. Modelul GS500E s-a fabricat din '89, ce este sub anul acesta nu este acelasi model. De inlocuit, sigur vei avea de inlocuit un kit de lant, de revopsit cate ceva, depinde daca a fost trantita si mai are cate ceva stramb, cauciucuri, placute, ulei si filtre, La motor, o verificare la jocul de la supape, depinde cum sunt bujiile, daca sunt afumate verificata compresia, scaunele la supape, segmentii, garniturile de supapa, vazuta problema. Astea toate sunt probleme care apar indiferent de vechime. GS-ul s-a modificat prea putin pe parcursul anilor, tarziu au considerat ca e nevoie si de un radiator de ulei separat (desi se descurca foarte bine si fara), la modelul F (carenat). O idee care se mai circula ar fi ca modelele mai vechi, Made in Japan, au componentele calitativ superioare, dar nu poate garanta asta. Din ce am inteles, modelele noi dezvolta o bataie in chiulasa, dupa un numar de km(diferit la fiecare) dar asta e mai putin important. GS-ul este o masinarie solida, pe care daca o ingrijesti si o pui la punct, nu te lasa in fundu gol, la nevoie mersi pentru raspuns , asta cu anii de fabricatie am citit-o pe mai multe forumuri , nu doar pe asta , consumabilele astea stiu ca vor trebui schimbate , ideea e ca vreau sa pun mobra la punct (probabil trebuie reglata si carburatia), ca sa pot sa merg linistit cu ea , sa nu stau cu griji , de asta am si ales modelul asta pt. ca este longeviv , arata bine , e fiabil si nu am auzit niciodata sa se planga careva de el (atata timp cat ai grija de el) , cat despre piese , stiu ca se gasesc usor ,asta fiind inca un avantaj Important este sa nu aiba vreun defect de serie se mai stiu eu ce , de asta am si postat , sa aflu tot ce se poate afla in legatura cu modelele mai vechi . Numai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 are cineva sistem automat de ungere a lantului la gs?ma gandeam sa imi confenctionez si eu unul .este undeva la topicul service la intretinere lant dar img de acolo nu is asa clare.daca stie cineva e bine primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) are cineva sistem automat de ungere a lantului la gs?ma gandeam sa imi confenctionez si eu unul .este undeva la topicul service la intretinere lant dar img de acolo nu is asa clare.daca stie cineva e bine primit. exact asta cautam in momentul asta pune si tu linkul aici ca nu-l gasesc.Eu la asta lucrez acum.o sa pun poze acolo cand termin. LE: cauta pe google ''chain oiler'' sau ''home made chain oiler'' si o sa gasesti poze si tutoriale la greu. Editat Martie 27, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 exact asta cautam in momentul asta pune si tu linkul aici ca nu-l gasesc.Eu la asta lucrez acum.o sa pun poze acolo cand termin.LE: cauta pe google ''chain oiler'' sau ''home made chain oiler'' si o sa gasesti poze si tutoriale la greu. /index.php?...2679&st=360. incerca de la pg 21 23 si de acolo tot despre ungerea automata se vorbeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 /index.php?...2679&st=360. incerca de la pg 21 23 si de acolo tot despre ungerea automata se vorbeste poate cand iti faci timp pui ceva poze din timpul montajului si o lista cu ce iti trebuie pentru a face ungerea asta automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 poate cand iti faci timp pui ceva poze din timpul montajului si o lista cu ce iti trebuie pentru a face ungerea asta automata. Ok no problem.Nu vreau sa o complic prea tare vreau ceva care sa mearga bine,cu robinet fin de reglaj fara alte prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Salutare , eu pe baza de repede intr-o juma de ora mi-am facut un sistem de ungere a lantului dintr-un furtun o perfuzie si o sarma ce pot sa zic e ca lantul e uns tot timpul si e mult mai curat , cand oi avea timp o sa perfectionez sistemul in sensul ca o sa fac ceva cu robinet , mai de vremurile noastre Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 La 30 euro http://www.louis.de/_207740bfbc098241ef83e...2&anzeige=0 ..si mai era unul mai simplu si mai ieftin doar ca nu-l gasesc. Stiu ca l-am vazut in catalog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 La 30 euro http://www.louis.de/_207740bfbc098241ef83e...2&anzeige=0 ..si mai era unul mai simplu si mai ieftin doar ca nu-l gasesc. Stiu ca l-am vazut in catalog. am si eu catalogul de la louis dar nu am vazut chain oiler-ul.ma pun sa il caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 am si eu catalogul de la louis dar nu am vazut chain oiler-ul.ma pun sa il caut. ala la 30 de euro e doar capul de ungere. hai sa zicem ca aia ar fi partea cea mai complicata,dar totusi costa 120 de ron deci mai bine fac eu unul din niste pasta de pix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) ala la 30 de euro e doar capul de ungere. hai sa zicem ca aia ar fi partea cea mai complicata,dar totusi costa 120 de ron deci mai bine fac eu unul din niste pasta de pix ma gandeam eu ca e asa ieftin.am gasit numai unul in catalog si costa 130 euro parca. andu sa ne anunti cand e gata al tau home made chain oiler Editat Martie 29, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gustave Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 semeringurile de furca se pot achizitiona de la orice importator/vanzator de consumabile. Eu am pus semeringuri Saito, nu am avut probleme deloc cu ele.. alte persoane au raportat pareri negative, depinde de fiecare probabil, nush. Referitor la ulei, depinde cum simti furca, in sensul ca daca furca s-a simtit cam moale, poti trece pe un ulei mai gros (asa am eu) de w15 - e un medium heavy. Din ce stiu eu, toate GS-urile au furca destul de moale si "pica in nas" la o franare mai sustinuta pe fata.Daca vrei doar sa schimbi uleiul, pui un w10 si ar trebui sa fie ok. Cantitatea pe care o da manualul, de ulei din furca este de 380 ml +- 5 ml. Nu e critica aceasta cantitate, conteaza foarte mult sa fie egala in jambe. In ceea ce priveste schimbarea, este simpla. Se da jos roata, se slabesc suruburile ce tine fiecare tub in juguri, cu grija se scoate furca fata. Dupa asta, se scot semeringurile de praf cu o surubelnita, pe urma se scoate siguranta care se afla peste semering (impingand spre interior, cu grija sa se zgarie ceva). Dupa toate astea, se pune o carpa peste capacul telescopului si se desface, cu grija ca e posibil sa se fi adunat putina presiune si sa de-a ulei pe afara. In plus de asta, exista si forta de impingere a arcului, care o sa tinda sa arunce capacul. Daca exista reglajul de preload, treceti-l la minim, sa fie cat mai slabit posibil. Se scurge uleiul sau se scot componentele, cum ii vine la fiecare mai usor sa faca prima oara, cu conditia sa le asezati intr-o ordine cumva, sa stiti care e ordinea de asamblare. Acuma vine marea problema, trebuie sa aveti o cheie cu care sa puteti sa tineti sa nu se invarta o piesa din interiorul telescopului, care se afla destul de jos, este cam la un sfert din inaltimea telescopului. Piesa este o tija, care in capatul de jos se infileteaza surubul de jos al telescopului, un inbus de 6 cred, nush exact cat are... iar capatul de sus seamana cu o tubulara de 22 sa zic, doar ca dantura este destul de deasa. Sper sa se vada din poza atasata cate ceva (apare prima in poza, nr. 7.8 - damper rod). Ca sa ma fac inteles, trebuie tinut contra cu ceva de tubulara aceea si desfiletat inbusul de jos (este situat exact in locul unde intra axul de la roata). Dupa asta, se tine telescopul in maini si se face ca in imaginea de sus, se comprima si pe urma printr-o miscare ferma, se decompreseaza. Ar trebui sa se desfaca in doua telescopul si sa iasa inclusiv semeringul. Se spala toate, curatate, etc.. dupa care se pun toate la loc si se urmeaza pasii invers. Ramane doar sa se asambleze toate, cu grija sa nu se zgarie nimic si sa se faca nivelul de ulei. Spor la treaba! mersi mult bro! am facut exact asa si a iesit perfect, recomand sabotarea service-urilor. nimeni nu mi-a cerut mai putin de 150 ron pentru o treaba care "costa" doar trei ore de dimineata insorita de sambata. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Hi, hello! Mă bate gândul... rău de tot că am avut o rană la ochiul drept toată săptămâna... să îmi schimb diverse pe la "Fiara" mea: 1: Ghidonul - sport 2: Roata spate - e cauciucul pe ducă și aș vrea să văd înainte cum arată unu de 150. 3: Să-mi pun Xenon 4: Mă mai interesa și un parbriz, dar nu neapărat 5: O casă de schimb valutar ceva de spart să fac rost de bani să achit astea de mai sus. Dacă aveți sfaturi, sugestii, experiențe vă rog să le împărtășiți. Despre mine cred că scrie tot la profil, pentru cei mai comozi: Ovidiu, 26 de ani, din Mangalia, dar stau în București, motoreta este Suzuki GS500F 2004, supranumită "Fiara Neagră", e neagră și e din fier, primită cadou anu trecut în iulie (Mândră ca a mea nu are nimenea...), permis din 2007. Dacă am omis ceva dați o palmă "dupe" ureche și dau edit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.