dragos11 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 esti omu' meu. Bai cat m-a frecat pe mine sunetul acela..... Daca vrei sa vezi istoaria cauta toate mesajele mele si ai sa gasesti detaliata problema asta. La mine aparea un zgomot metalic , de obicei cu motorul cald, DOAR uneori. Zgomotul disparea de la sine.Am crezut ca e de la acel joc axial al axelor cu came -> am cumparat "acele saibe" originale de mai multe grosimi . Am experimentat si tot degeaba. Am schimbat pastilele , am reglat jocul sa fie in limite admise -> degeaba. Intr-un final am ajuns la concluzia ca este de la uzura tachetilor (acei cilindrii care se aseaza deasupra supapelor). Am ajuns la concluzia asta deoarece atunci cand motorul a fost desfacut , nu s-a tinut cont de locul de unde s-au scos. Cand am montat motorul nu am mai stiu t cum au fost => si asa a aparut acel zgomot. Disperat , am inlocuit chiulasa => zgomotul a disparut. In concluzie: nu e de la axele cu came, ci mai degraba de la jocul tachetilor. Ce joc pot avea tachetii in afara de cel cauzat de pastile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Ce joc pot avea tachetii in afara de cel cauzat de pastile ? tachetii , cel putin la GS500, sunt niste mici piese cilindrice care se deplaseaza in sus si jos odata cu supapa. Tachetii cu timpul se uzeaza si e posibil ca sa creasca spatiul (jocul) dintre ei si locasul locul in care se deplaseaza. Nu stiu daca m-am exprimat corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Baietii, eu m-am hotarat sa-mi schimb cele 2 becuri de la STOP.Le voi inlocui cu unele cu LED.Dintre multiplele avantaje ale acestora, cel mai important este acela ca sunt mult mai vizibile pe timp de zi. Daca e sa le comand pe site la baietii astia, trebuie sa comand in suma minima de 200 RON(adica 8 becuri) pentru a le putea ridica de la ei de la sediu(scutesc astfel plata pentru livrare).Deci....daca mai sunt inca minim 3 amatori, ziceti si ne combinam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) salut incep sa cred ca suzy a mea e blestemata ieri am mers cam 40-50 km,totul frumos a mers .Azi dimineata nu a vrut sa mai porneasca :electromotorul se invarte dar nu porneste. INcercand sa imi dau seama care e problema am scos electromotorul afara si am dat la automat[nu stiu daca e bine sau nu]se invarte frumos. Acum si intrebarea mea :cumva axul ala de la electromotor trebuie sa iasa in afara ca sa cupleze la motor??la mine nu iese. Sau poate are altceva si nu imi dau eu seama[scanteie nu da la niciuna din bujii].ms mult and please help Editat Mai 21, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Baietii, eu m-am hotarat sa-mi schimb cele 2 becuri de la STOP.Le voi inlocui cu unele cu LED.Dintre multiplele avantaje ale acestora, cel mai important este acela ca sunt mult mai vizibile pe timp de zi. Daca e sa le comand pe site la baietii astia, trebuie sa comand in suma minima de 200 RON(adica 8 becuri) pentru a le putea ridica de la ei de la sediu(scutesc astfel plata pentru livrare).Deci....daca mai sunt inca minim 3 amatori, ziceti si ne combinam! deci cele 2 becuri de stop sunt 30RON? m-as baga si eu dar ideea e cum ajung la mine....cluj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 deci cele 2 becuri de stop sunt 30RON? m-as baga si eu dar ideea e cum ajung la mine....cluj.... Da, un bec e 30 RON cu tot cu TVA si fara transport(asta daca strang o comanda de 10 bucati, intre timp m-am interesat la ei). Pentru cei din provincie cred ca e mai rentabil sa comandati fiecare separat.Transportul oricum il platiti!Sorry! Astept Bucuresti-ul! (fara sa fac in vreun fel discriminare!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 nu va chinuiti sa modificati stopul de gs, sau sa schimbati becuri si de alea...numai stricati bani degeaba..... si au am tot incercat sa-l fac sa se vada bine si sa arete mai "frumos"....si in final am ajuns la o concluzie...mi-am pus stop cu leduri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 arata f bine...care a fost procesul?si cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 arata f bine...care a fost procesul?si cat te-a costat? poi a fost 40 de eur stopul, l-am gasit foarte greu...10 eur o semnalizare(adica 40 si semnalizarile)...si 5 eur lampa suplimentara pt numar....si ca parte mecanica a fost foarte simplu... am sudat o platbanda peste urechile de la gaurile de la stopul vechi si am dat alte gauri...si partea electrica, am pus papuci pe firele de la stop si le-am bagat in mufa de la cel vechi....cam 2 ore de lucru...macar a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 tachetii , cel putin la GS500, sunt niste mici piese cilindrice care se deplaseaza in sus si jos odata cu supapa. Tachetii cu timpul se uzeaza si e posibil ca sa creasca spatiul (jocul) dintre ei si locasul locul in care se deplaseaza. Nu stiu daca m-am exprimat corect. La mine marginea de la axa cu came se vede ca e un pic deformata iar zgomotul nu apare decat la relanti si cand revine cum accelerez un pic nu se mai aude (parca e prea mare zgomotul pentru a fi facut de taheti si mi se pare ca se aude foarte sus in chiulasa tachetii sunt un pic mai jos ). Oricum de unde ai luat distantiere pentru axa cu came ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Legat de becuri, cine stie ce fel de bec este la pozitie, la gs 500 f? Vreau sa il inlocuiesc cu un led si as avea nevoie de dimensiunea lui (si mi-e lene sa-l scot de acolo ca sa merg cu el dupa mine).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 La mine marginea de la axa cu came se vede ca e un pic deformata iar zgomotul nu apare decat la relanti si cand revine cum accelerez un pic nu se mai aude (parca e prea mare zgomotul pentru a fi facut de taheti si mi se pare ca se aude foarte sus in chiulasa tachetii sunt un pic mai jos ). Oricum de unde ai luat distantiere pentru axa cu came ? am comandat de la firma asta . Suna inainte si vezi daca mai aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 poate nu toti urmariti "Intalnirile Gs-istilor" , duminica 24 mai plimbare cu gs-urile pana la Barajul Patinul / Valea Doftanei /index.php?...t&p=1900154 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nou_nascut Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Salut. Am vrea si noi sa mergem. Problema este ca nu stim sa reglam lantul la motor gs500f, eu fiind pe cardan Are jocul cam mare. Daca ne ajuta cineva, dam o brrc sau mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Salut. Am vrea si noi sa mergem. Problema este ca nu stim sa reglam lantul la motor gs500f, eu fiind pe cardan Are jocul cam mare. Daca ne ajuta cineva, dam o brrc sau mai multe ca sa reglezi lantul, slabesti roata spate si pe capete la bascula are 2 piulite de acolo intinzi lantul....te uiti pe laterale, deasupra axului cu care este prinsa roata are niste liniute de ghidare marcate pe bascula...intinzi de la intinzatoarele alea pana esti multumit de starea lantului...ai grija ca tre sa ramana la aceeasi linie pe fiecare parte (altfel lasi roata descentrata), dupa care strangi roata si gata ai grija sa nu-l intinzi prea tare, ar trebui sa-l verifici jos de pe cric cu cel putin o pers pe motor, ca sa-ti dai seama cat e de intins sau slabit....din cate stiu eu ar trebui sa aiba un joc de 1,5-2 com aprox....success si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nou_nascut Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 multam mult Kanguru dar teoria o stiu deja din manual. Doar ca nu-mi vine sa-mi bag eu nasul acolo ptr ca nu-s sigur ca o sa fac exact "ca la carte". Prefer sa observ prima oara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 multam mult Kanguru dar teoria o stiu deja din manual. Doar ca nu-mi vine sa-mi bag eu nasul acolo ptr ca nu-s sigur ca o sa fac exact "ca la carte". Prefer sa observ prima oara eu chiar azi mi-am dat roata jos, sa-mi schimb guma...si mi-a zis cineva sa fac ase si mie mia iesit de unul singur, altii o facut avioane vb aia.... nu ai ce sa strici stai relax.,,,spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) @nou_nascut, daca ziceai ceva mai devreme, adica ieri(vineri) seara, azi(sambata) te puteam ajuta eu. Vino totusi maine dimineata la 10:00 la ARC si vedem cat de slabit este lantul ala.Poate nu este cazul sa-l intinzi deocamdata...Daca totusi trebuie intins, ramane pe week-end-ul viitor. Editat Mai 23, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) Salutare intru si eu in club, am achizitionat de curand un gs500 din '92 versiunea carenata; numai ca am cateva probleme, suspensiile slabe(am facut la un brat revizia schimbat semering si ulei iar la la al doilea brat nu ii pot scoate capacelul de sus este mancat aluminiul si nu il pot desface. M-ar interesa sa cumpar asa ceva ). Shok-ul pe spate e foarte moale am citit ca as putea sa-l schimb cu unul de katana. O alta problema ar fi cea la motor imi arunca ulei pe la cilindrii, trebuiesc schimbate garniturile si as vrea sa le gasesc la un pret mai rezonabil. Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite, bujii iridium, filtru aer, ulei si filtru ulei. Ambreiajul cred ca nu tine, am schimat vitezele mai repede dupa 6000rpm si are un delay de 1-2 sec pana cupleaza. Si mai observ o imbunantire la mers cu benzina Carrera100, nu-mi vine sa cred ce diferente, se comporta total diferit! Cand trec pe cifra octanica mai mica deja devine puturoasa. As dorii niste sfaturi, indrumumari si chiar niste piese sau un loc de une le pot achizitiona sau chiar de la voi. Multumesc Editat Mai 25, 2009 de pac_indahood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Shok-ul pe spate e foarte moale am citit ca as putea sa-l schimb cu unul de katana. Ultima problema care am constat-o de curand, cand aprind luminile imi scade din turatii si creste intensitatea luminii cand o accelerez. Bateria am schimbat-o de curand cu un Yuasa Toplite, bujii iridium, filtru aer, ulei si filtru ulei. Vrei sa zici suspensia spate? La GS-ul meu cica are 7 pozitii, de la tare al moale, cred ca-i la fel si la tine (la mine e pe 4 cum vine setata dinfabrica). Daca mai ai cheia folosita la asa ceva incearca sa schimbi setarea Iar la chestia cu lumina, as fi zis baterie slaba, sau posibil sa nu ti-o incarce cum trebuie in mers Parca alternatorul e cel care redreseaza bateria in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 piese gasesti aici: http://www.motonet-store.ro/?Page=Componen...&ModelID=19 poate gasesti cva de ce ai nevoie Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc Cu cat turatia este mai mica cu atat incarcarea se face mai prost.Se stie la gs ca incarca prost sub 1400 ture.Este normal sa scada turatia un pic cand pui luminile.Tu regleaza relantiul cu lumina pornita la 1200 ture.Daca stii ca mergi mult in trafic poti regla relantiul un pic mai sus. Porneste usor dimineata?Adica se simte ok bateria ca baga curent cat trebuie?Are acid pe ea?Alte d-astea?Daca nu atunci nu-ti mai face griji degeaba ca e ok bateria. PS:se simte si la masini cu injectie momentul cand aprinzi luminile prin scaderea turatiei si revenire.la gs nu e cazul ca nu are calculator care sa comande relantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Porneste dimineata imediat dar are momente in care imi scade sub 1200 si cand e cald motorul chiar si cand e reglat undeva pe la 1500 aici este carburatie din cate imi dau seama, iar cand am curatat si sincronizat carburatoarele nu imi mai sta constanta turatia, am fost cu ea la snagov de curand si pe turometru imi varia 500-800rpm acul , nu statea fix. nu exista vreun trick in care se poate rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Da suspensia spate, nu stiu pe ce pozitie este si nici cheie nu am, iar cu bateria am luat-o de la mymoto, am fost cu ea la service ca sa-mi acorde garantie a pus aparatu de masura si a zis ca e ok, totusi ma indoiesc Despre suspensie s-a mai discutat pe aici, daca ai rabdare sa cauti in paginile precedente gasesti si-un link catre un film pe YouTube care-ti explica ce si cum. Parca se poate folosi si-o surubelnita pt a face modificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.