Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu probleme... :cheers: .. nu sta la relantiu si intrerupe la turatii mari, scantreia la bujia din stanga e foarte salaba fata de cea din dreapta....sa fie oare bobina sau aprinderea ???

cv idei, va rog...ms mult tuturor si numa bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu probleme... :cheers: .. nu sta la relantiu si intrerupe la turatii mari, scantreia la bujia din stanga e foarte salaba fata de cea din dreapta....sa fie oare bobina sau aprinderea ???

cv idei, va rog...ms mult tuturor si numa bine ;)

In prima faza inverseaza bujiile intre ele si vezi ce se intampla.Daca e la fel pe stanga atunci e de la bobina.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ... big problem: cand trag de acceleratie, in mers, totul e ok, merge asa cum ar trebui, dar cand iau mana din acceleratie incepe sa dea rateuri. la fiecare frana de motor sau simpla decelerare parca zici ca am petarde in toba. relantiul fluctueaza destul de mult, nu il pot tine la o turatie constanta. carburatoarele sunt recent curatate si sincronizate. idei ?

 

Salut!

Vezi ca ai amestecul sarac,asa facea si la mine,culmea dupa ce am fost la sincronizat carburile :cheers: ,se poate rezolva usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vezi ca ai amestecul sarac,asa facea si la mine,culmea dupa ce am fost la sincronizat carburile ;) ,se poate rezolva usor.

 

"se poate rezolva usor." asa... si... ne-ai lasat in suspans? :cheers: cum ai rezolvat?

Editat de Nk155
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: scuze,cand ai amestec sarac rotesti spre stanga de surubelele de la amestec ,turatia va creste pana la un moment in care turatia nu mai urca,acolo trebuie lasat.Eu asa am facut,asta dupa ce am verificat bujiile ,care erau albe.

Sper ca a-ti inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza inverseaza bujiile intre ele si vezi ce se intampla.Daca e la fel pe stanga atunci e de la bobina.

Bafta si asfalt uscat!

 

 

ms mult, am facut ceea ce ai zis uh si face la fel ,sper sa fie doar bobina si sa nu am probleme cu aprinderea...ms mult si numai bine...

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: scuze,cand ai amestec sarac rotesti spre stanga de surubelele de la amestec ,turatia va creste pana la un moment in care turatia nu mai urca,acolo trebuie lasat.Eu asa am facut,asta dupa ce am verificat bujiile ,care erau albe.

Sper ca a-ti inteles.

 

Care sunt surubele alea ? cele de sub carburatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki GS500E Slinghshot,an 1991,km 35000,25kw/34cai.Carburatoare curatate si sincronizate,cauciucuri 80%,ulei schimbat,furca a fost incarcata+schimbat simeringuri acum la inceputul sezonului.Pret 1100 euro negociabil;accept si schimburi+diferenta cu motociclete din clasa 600cmc sau mai mari,fabricate dupa anul 1995.Anuntul il gasiti aici http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=199891

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

an 1991,25kw/34cai

 

Din cate stiu eu `89 - `96 au 52 cai - 38 kw ... iar din `97 pana in prezent au 47 cai - 34 kw ... :blink: ... tu ce motor ai pe ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu `89 - `96 au 52 cai - 38 kw ... iar din `97 pana in prezent au 47 cai - 34 kw ... :blink: ... tu ce motor ai pe ea :D

 

Se pot limita, pt incepatori. Se practica si la alte modele.

Iar asta al meu stiam ca are 44CP, desi in talon scrie 35kW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici n-am stiut ca exista si modelul asta. :blink: . Exista vreo diferenta intre GS 500 E si GS500E Slinghshot? Daca da, ce? :D

 

Da! numele......

:P

Poftim aici toate modelele fabricate de GS 500 cu tot...

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/suzuki%20%20%20.htm

:D

Respect

Editat de tamas_daniell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a desfacut cineva pana acum etrierul fata pt curatare? mie mi-au iesit cam jumate garniturile de praf si frana nu imi tine, + ca am pierdut acele 2 cleme care tin placuta de frana. [placutele de frana schimbate ieri, pistonele raman cumva blocate...

Ce ma sfatuti sa fac?

Editat de pac_indahood
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu `89 - `96 au 52 cai - 38 kw ... iar din `97 pana in prezent au 47 cai - 34 kw ... :P ... tu ce motor ai pe ea :rock:

Nu e neaparat sa aiba 52 cai.Cand am cautat sa-mi cumpar motocicleta, am gasit gs-uri cu gramada limitate la 25kw din perioada asta(1990-1997).Legat de motor,e original,carburatoarele si jigloarele sunt la fel,nu am umblat la ele,cel dinainte nu cred,era neamt,si stiu ca nu se complica cu d-astea. :rock:

Editat de cristydan11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...