kanguru Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 POATE ZIC CEVA PROSTII ACUM DA EU VROIAM CEVA GEN 140-60-17 daca nu un 70 dar in nici un caz 80.e inalt si cred ca arata si ciudat. ma frate, nu ai zis nici o prostie, dar sincer eu cred ca 140/70 ar arata super...pe 60 nush ce sa zic, nu pot sa-mi dau seama...totusi macar inaltimea ar fi bine sa ramana stas, ca dimensiunile alea nu-s facute degeaba...oricum, mai vedem pe parcurs ce si cum..poate ne mai dau altii cv idei bune, oricum ti-am zis ca eu ma gandesc la un 140/70 numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 frati gs-isti....care-mi face si mie mobra asa? dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 saua aia este de ducati monster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 27, 2009 Autor Share Postat Iunie 27, 2009 frati gs-isti....care-mi face si mie mobra asa? dau o bere De desenat e simplu, insa va trebui sa bagi bani in: - evacuare finala cumparata - coturi intermediare facute pana la ea - semi-cadru spate schimbat - partea de dedesubt a semicadrului (intre Âşa si roata) - plastic/fibra - suspensie spate schimbata - masca far + instalatie - ghidon si prinderi de ghidon - Âşa+sistem prindere - alte "nimicuri": - prinderi evacuare, prinderi+suport numar, kilometraj+turometru electronice, prinderi tehnologice, etc. - vopsitorie/aerografiere As zice un 1500-2000 E cu tot cu manopera. Recunosc ca arata bine in desen insa ai banii necesari sa investesti in asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Eu am pe spate 150/60/17 și arată ca 140. Dacă aș schimba janta ar arăta mult mai bine și ar avea și loc, fără modificări la brațul de la etrier sau apărătoarea de la lanț. Nu știu dacă Angel și-a modificat ceva la a lui dar la mine nu ar fi nevoie. Deci cine are 2 jante de bandit 600? Că vreau și eu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) ma frate, nu ai zis nici o prostie, dar sincer eu cred ca 140/70 ar arata super...pe 60 nush ce sa zic, nu pot sa-mi dau seama...totusi macar inaltimea ar fi bine sa ramana stas, ca dimensiunile alea nu-s facute degeaba...oricum, mai vedem pe parcurs ce si cum..poate ne mai dau altii cv idei bune, oricum ti-am zis ca eu ma gandesc la un 140/70 numai bine da. dar iar am o opinie .tu incercand sa bagi un cau de 140 -60 pe janta facuta pt 130 -70 cauciucul o sa se curbeze mai mult . tot ce e posibil sa ajunga aprope de inaltimea de 70[nu 70 dar cred k aproape]mentionez k nu e probat de mn si nush daca chiar se intampla asa. Eu am pe spate 150/60/17 și arată ca 140. Dacă aș schimba janta ar arăta mult mai bine și ar avea și loc, fără modificări la brațul de la etrier sau apărătoarea de la lanț. Nu știu dacă Angel și-a modificat ceva la a lui dar la mine nu ar fi nevoie. Deci cine are 2 jante de bandit 600? Că vreau și eu una vad k ai gs 500f 2004 deci mai nou eu unde am vazut modificarile facute erau la un gs din '90.nu stiu dar se poate sa fi schimbat baieti de la suzuki dimensiunea basculei.corectati daca gresesc Editat Iunie 27, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Oameni buni... vreau sa imi schimb roata pe spate, sa fie mai lata (evident, ca asta vrem toti). So.... eu am 130/70/17 si imi trebuie un cauciuc 150/70/17, dar exista una mare problema : daca inlocuiesc cauciucul si pastrez janta de GS, atunci cauciul isi pierde din latime si nu va fi de 150 asa ca trebuie sa schimb janta cu totul si cica trebuie una de Bandit. Dar ce Bandit? Clar ca nu d-ala cu masca pe fatza si pistol la brau ci unul de 400 cmc, de 600? Pls help si eu am inlocuit guma spate de 130 cu una de 140 si se simte o oarecare dierenta in bine la franare, atat...mai lat de atat nu se recomanda sa pui fiindca schimba ciclistica motocicletei, si cu atat mai rau daca ii pui pe spate 150 si pastrezi fata de 110... cel putin mie asa mi-a spus tipul de la kawamotors unde am schimbat cauciucul spate. ai loc sa pui de 150 si pe janta de GS, tu stii mai bine ce vrei:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Eu am cauciuc de 140 si singura diferenta pe care am observat-o a fost ca parca e nevoie de putin mai multa forta la inclinare, isi pierde foarte putin din manevrabilitate. Asta se compenseaza cu o ceva mai mare stabilitate pe curbe, te poti apleca ceva mai mult, cel putin teoretic. Daca nu vand motocicleta pana se duce si cauciucu asta pe spate am sa incerc sa pun un cauciuc de 150, macar de curiozitate. Ajustarile au fost facute de vechii proprietari, respectiv bratu ce tine etrieru' de la frana spate putin indoit, iar aparatoare de plastic a lantului putin scobita in dreptul contactului cu cauciucul. Janta nu cred ca e prea potrivita pentru un cauciuc de 150, cred ca ar merge mai bine o janta de bandit 400, pe aia se vine cu cauciuc de 150. Din ce stiu, banditul de 600 are aceeasi janta ca si gsxfu de 600 pe spate si ar fi un cauciuc de 160 care cred ca-i cam prea mare. Mai daduse cineva linkul de pe gstwin, da' il postez si eu. http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25426.0 +++ /index.php?showtopic=65360 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 ma frate, nu ai zis nici o prostie, dar sincer eu cred ca 140/70 ar arata super...pe 60 nush ce sa zic, nu pot sa-mi dau seama...totusi macar inaltimea ar fi bine sa ramana stas, ca dimensiunile alea nu-s facute degeaba...oricum, mai vedem pe parcurs ce si cum..poate ne mai dau altii cv idei bune, oricum ti-am zis ca eu ma gandesc la un 140/70 numai bine Uite cam asa arata cu un cauciuc de 140/60 pe gs500. Inainte am avut 130/80 si mi s-a parut ca e prea scund cauciucu' asta de 140/60 atunci cand l-am pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Scuzati ca postez iar, dar daca tot m-am pus sa bag poze, sa pun si una cu cauciucu de 130/80. Acum mi se pare cam hidos comparand cu cel de 140/60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) De desenat e simplu, insa va trebui sa bagi bani in:- evacuare finala cumparata - coturi intermediare facute pana la ea - semi-cadru spate schimbat - partea de dedesubt a semicadrului (intre Âşa si roata) - plastic/fibra - suspensie spate schimbata - masca far + instalatie - ghidon si prinderi de ghidon - Âşa+sistem prindere - alte "nimicuri": - prinderi evacuare, prinderi+suport numar, kilometraj+turometru electronice, prinderi tehnologice, etc. - vopsitorie/aerografiere As zice un 1500-2000 E cu tot cu manopera. Recunosc ca arata bine in desen insa ai banii necesari sa investesti in asa ceva ? Costurile nu-s chiar la 1500 euro......poate undeva la 700. Pe langa ce ai enumerat tu, apar complicatii la filtrul de aer, ce trebuie musai schimbat cu alt model ( eu am folosit filtre sport), asta ca sa poti renunta la cutia aceea de plastic in care este filtrul original, asta sa ai loc pt acumulator. Trbuie facute multe modificari marunte, inclusiv robinetul de benzina trebuie repozitionat. Si sa faci toba sub sa ii aproape imposibil. Si cel care a pus poza aceea a renuntat la idee si a pus doua tobe de monster una deasupra celeilallte. In link-ul de mai jos ii gs-ul meu, mi-a luat cam 1 luna sa-lmodific, cu tot cu vopsit........daca vrea cineva detalii,inclusiv poze din unele faze, va stau la dispozitie cu placere. P>S> - cu modificarea asta, marele dezavantaj este pozitia incomoda a pasagerului....... Editat Iunie 27, 2009 de vazilro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Scuzati ca postez iar, dar daca tot m-am pus sa bag poze, sa pun si una cu cauciucu de 130/80. Acum mi se pare cam hidos comparand cu cel de 140/60. mai frate 140/60 arata oke, 130/80 arata cam nasol....asa arata al meu 140/80(nu prea bine nici asta), dar eu totusi dupa asta o sa incerc un 140/70...totusi e mai gros talonul decat ala al tau de 60 in caz de ogroapa mare cv e mai oke...zic eu... numai bine Editat Iunie 27, 2009 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Dupa 1 an de mers pe un Suzuki Marauder GZ250 aproape zilnic, a venit timpul pentru ceva putin mai "mare" (ce-i drept m-a gasit o persoana care si-a dorit destul de tare GZ-ul, motive intemeiate nu prea aveam sa-l vand).Si, din seara asta am sub geam un GS 500, 2003, aproape 10k km. Maine o sa fac documentele ce tin de mine si apoi la politie. Teoretic pe seara am numar, evident o sa fie tot un ZUK. Planuri? oh. da, cam in ordinea asta: - schimb ulei, filtru ulei, filtru aer; - oglinzile alea rotunde nu imi plac deloc, si nici nu vad in ele. vreau astea. nu stiu cum dau pe GS, ma mai gandesc. Daca e vreun doritor de oglinzi rotunde sa zica; - set cauciucuri, ma mai tin, dar tin la pielea mea mai mult. apoi mai sunt multe alte accesorii necesare la dum, plus alte idei pe care sigur le voi gasi si la alti GS-isti. am ezitat sa fac iesiri din oras prea multe, pt ca peste 90 nu mai aveam deloc rezerva de putere, si vibratiile deveneau deranjante.. niste mii de km sa mai pape.... De ce am ales GS500? - este adresata incepatorilor (da, inca ma consider) - are motor nu foarte mare, insa suficient incat sa pot merge usor 120-130 pe autostrada, cand o fi cazul - manevrabila in oras, consum mic (merg usor, relaxat, de placere), rezervor mare; - are 2 cilindri, vibratii nu prea mari, la turatii rezonabile; - popularitate si fiabilitatea dovedita de-a lungul timpului; - model relativ nou, sa aiba cateva chestii utile pentru mersul zilnic, to work; Plus ca sunt deja invatat cu comenzile Suzuki. Mai jos e pozuca ei. mai tarziu o sa mearga la "sedinta foto". faina moreta ..am si eu una exact ca a ta:d s-o porti sanatos !! revin cu topicul Top99+ vs premium 95 de la petrom. Dupa 100 km facuti cu 95 mare diferenta nu am vazut, dar cu siguranta o scadere in puterea motorului este. Pornest la fel, relantiul e la fel, doar ca nu mai are suflul ala care il avea inainte. Deci trec pe 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Dupa cum am observat in ultima vreme, cu toate ca nu sunt de mult in "bransa", s-au strans destui posesori de Suzuki GS500. Diferiti ani, diferite modele (500E, 500F) Dar toti avem aceleasi multumiri, intrebari sau nemultumiri. NU ? Pai hai sa vedem atunci Bune, rele, schimbari, tuning(de ce nu), impresii, locuri pt piese, service, etc. Am si eu o mare problema!!!!!!!!!!!! Am un GS 500E din 94. Abia am luat carnetul si motorul. Nu mergea bine asa ca am fost la 2 mecanici sa-mi sincronizeze si curete carburatoarele... Nu mi-au facul nimic la el. Merge tot la fel de rau, se tureaza la relanti, scapa benzina pe la carburatoare, da in nas, etc...merge ca naibii. Aproape au reusit sa ma convinga ca asa merge GS-ul, ca e motor de turatie si ca trebuie accelerat brutal, ca nu poti sa pleci incet si lin de pe loc... Astazi am reusit sa-mi reglez singur amestecul aer-benzina (pe care nu s-a obosit nimeni sa-l regleze; al doilea mecanic a invartit niste ture la suruburile de reglaj dar cu motorul oprit si din capul lui fara sa citeasca manualul). Am reusit sa-l fac sa mearga lin si frumos, sa plece usor de pe loc, aproape perfect. Cand, ce sa vezi...inainte sa reglez amestecul am dat bujiile jos sa le vad culoarea (neagra, evident de la amestec prea bogat in benzina) si am uitat sa pun o fisa la loc. Cea de la pistonul drept. CONCLUZIE!!!!!!!!!! Oamenii aia mi-au sincronizat carburatoarele desi mergea doar 1 cilindru!!!!!!Cum e posibil asa ceva? Pe ultimul l-am rugat sa dea o tura cu ea dupa ce a terminat treaba si mi-a spus ca merge bine!!! Am probat bujia defecta punand-o la fisa pistonului care mergea si tot nu da scanteie. E moarta. Una da, una nu da. La aceeasi fisa. Alta problema: In mers (norocul meu ca la relanti) mi-au sarit, pe rand, capacelele acelea mici si negre de la vacuumurile carburatoarelor. De ce naibii? Alta problema: pe cand tot probam eu dupa ce am constatat ca nu merge decat 1 cilindru s-au auzit 2 impuscaturi de am trezit tot blocul!!!!!!!!! O data un POC!!!!!!!! si dupa 5 minutre alt POC!!!!!!!! N-a sarit nimic de la motor, de la carburatoare... Sa fi fost o explozie datorata benzinei nearse, intrucat nu mergea bujia si benzina s-a tot acumulat intr-un cilindru? Daca s-a dus naibii vre-un cilindru? SINCER mi-e si frica sa mai umblu la motor. Daca mai pocneste o data ma omoara vecinii sau cheama politia. S-a auzit de parca s-a tras cu un pistol. DACA stie cineva un mecanic care se pricepe la GS din Bucuresti, PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!!! Apropo. Dupa ce am fost la primul mecanic am dat o tura pe autostrada soarelui... si am ramas in pana de motor. Cititi Subforumul Service, post-ul "Robinet rezervor in pozitia PRI" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 saluare GS-istilor,am o mica intrebare la voi,de unde pot achizitiona REPEDE fara ca sa fac comanda o maneta de ambreaj?sau macar in imprumut? Imposibil sa nu gasesti la un magazin moto asa ceva . Nu originala dar sigur gasesti . Pe cea de la frana fata am schimbat-o eu si mi a dat una care zicea ca e pentru honda deci merge si de la alta marca . Trebuie doar sa te duci cu cea veche . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Am si eu o mare problema!!!!!!!!!!!!Am un GS 500E din 94. Abia am luat carnetul si motorul. Nu mergea bine asa ca am fost la 2 mecanici sa-mi sincronizeze si curete carburatoarele... Nu mi-au facul nimic la el. Merge tot la fel de rau, se tureaza la relanti, scapa benzina pe la carburatoare, da in nas, etc...merge ca naibii. Aproape au reusit sa ma convinga ca asa merge GS-ul, ca e motor de turatie si ca trebuie accelerat brutal, ca nu poti sa pleci incet si lin de pe loc... Astazi am reusit sa-mi reglez singur amestecul aer-benzina (pe care nu s-a obosit nimeni sa-l regleze; al doilea mecanic a invartit niste ture la suruburile de reglaj dar cu motorul oprit si din capul lui fara sa citeasca manualul). Am reusit sa-l fac sa mearga lin si frumos, sa plece usor de pe loc, aproape perfect. Cand, ce sa vezi...inainte sa reglez amestecul am dat bujiile jos sa le vad culoarea (neagra, evident de la amestec prea bogat in benzina) si am uitat sa pun o fisa la loc. Cea de la pistonul drept. CONCLUZIE!!!!!!!!!! Oamenii aia mi-au sincronizat carburatoarele desi mergea doar 1 cilindru!!!!!!Cum e posibil asa ceva? Pe ultimul l-am rugat sa dea o tura cu ea dupa ce a terminat treaba si mi-a spus ca merge bine!!! Am probat bujia defecta punand-o la fisa pistonului care mergea si tot nu da scanteie. E moarta. Una da, una nu da. La aceeasi fisa. Alta problema: In mers (norocul meu ca la relanti) mi-au sarit, pe rand, capacelele acelea mici si negre de la vacuumurile carburatoarelor. De ce naibii? Alta problema: pe cand tot probam eu dupa ce am constatat ca nu merge decat 1 cilindru s-au auzit 2 impuscaturi de am trezit tot blocul!!!!!!!!! O data un POC!!!!!!!! si dupa 5 minutre alt POC!!!!!!!! N-a sarit nimic de la motor, de la carburatoare... Sa fi fost o explozie datorata benzinei nearse, intrucat nu mergea bujia si benzina s-a tot acumulat intr-un cilindru? Daca s-a dus naibii vre-un cilindru? SINCER mi-e si frica sa mai umblu la motor. Daca mai pocneste o data ma omoara vecinii sau cheama politia. S-a auzit de parca s-a tras cu un pistol. DACA stie cineva un mecanic care se pricepe la GS din Bucuresti, PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!!! Apropo. Dupa ce am fost la primul mecanic am dat o tura pe autostrada soarelui... si am ramas in pana de motor. Cititi Subforumul Service, post-ul "Robinet rezervor in pozitia PRI" Mai oameni bunii, de ce cumparati trompete cand sunt atitea motociclete bune in tara???! Sa sti ca si eu am avut probleme cu carburile am aduso pe platforma, am reglat-o, sincronizat-o, filtre, ulei, si merge brici. Iti intrerupe o bujie sau nu functioneaza de aceea pusca, Verifica cuiele de dozaj sa fie la acelasi nivel, si dupaia mergi cu ea pina se incinge bine apoi verifici culoarea bujiilor. [sFATUL MEU] Spor la lucru si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Mai oameni bunii, de ce cumparati trompete cand sunt atitea motociclete bune in tara???! Daniele, doar stii cum e "rumanu' "... Sarac, da' fudul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Daniele, doar stii cum e "rumanu' "... Sarac, da' fudul! Mai sunt unii, care se baga ca musca in lapte...cum le spunea...prosti. Nu mai bine stau ei in banca lor? Bine ar fi! Dar nu, se baga si ei in seama. Cu ce pot, cu ce stiu... Eu chiar am nevoie de sfaturi serioase. Daca se poate. Cand am luat-o stiam ca nu merge un cilindru dar nu m-a deranjat. Am presupus ca, fiind o problema mecanica, se poate rezolva...la mecanici. Pe astia nu i-am gasit momentan. Dar mai incerc. Poate stiti voi unul care a mai reparat GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Mai sunt unii, care se baga ca musca in lapte...cum le spunea...prosti. Inainte sa te ofensezi, intelege ca se mai si glumeste pe topicul asta . Ai o problema, am inteles. Am trecut majoritatea printr-o faza de genul asta, la un moment dat. Sfaturi o sa primesti, dar intre timp pastreza-ti calmul ca oricum nu rezolvi nimic asa. Revenind la problemele tale: 1. Mentioneaza in profil zona din care esti, poate se ofera unul de pe langa tine sa te ajute. 2. Pentru inceput incearca sa nu te bagi singur unde nu stii, poti sa strici mai mult. 3. Daca nu gasesti nici un coleg de breasla priceput, mergi la un service (te costa mai mult decat in batatura unui mecanic auto intitulat, dar macar stii o chestie). Pastrezi chitanta si daca tot iti face probleme, te intorci pana ti-l fac perfect. Parerea mea... dar sa ascultam si altele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Mai sunt unii, care se baga ca musca in lapte...cum le spunea...prosti.Nu mai bine stau ei in banca lor? Bine ar fi! Dar nu, se baga si ei in seama. Cu ce pot, cu ce stiu... Eu chiar am nevoie de sfaturi serioase. Daca se poate. Mai Sefulica3, Daca chiar vrei sfaturi serioase, cum zici, uite unul aici la mine:fa-ti rost de manualul de GS si citeste-l din scoarta-n scoarta.Vei afla o gramada de lucruri noi si interesante pentru tine(cum ar fi semnificatia pozitiei "PRI").Iar daca nu intelegi ceva de acolo, poti sa vii si sa intrebi aici.Nu de alta, da' ma cam doare in basca de lenesi! Citat din clasici: "Noroc! Aseara mi-a murit motorul (Suzuki GS 500E din 1994) in mers (vezi mai jos daca vrei un banc bun) si a pornit numai dupa ce am comutat robinetul rezervor in pozitia PRI. Habar nu am ce inseamna asta. " "Muieti's posmagii?" Editat Iunie 29, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 baieti care trebuie sa fie incarcarea corecta la motocicleta?cati volti trebuie sa incarce atat la relantiv cat si la turatie.....cred ca mi dus releu de incarcare si imi firbe bateria......care-i smenu,astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 baieti care trebuie sa fie incarcarea corecta la motocicleta?cati volti trebuie sa incarce atat la relantiv cat si la turatie.....cred ca mi dus releu de incarcare si imi firbe bateria......care-i smenu,astept parerile voastre Cat am cautat dupa link-ul asta, dar in sfarsit l-am gasit Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Inainte sa te ofensezi, intelege ca se mai si glumeste pe topicul asta . Ai o problema, am inteles. Am trecut majoritatea printr-o faza de genul asta, la un moment dat. Sfaturi o sa primesti, dar intre timp pastreza-ti calmul ca oricum nu rezolvi nimic asa. Revenind la problemele tale: 1. Mentioneaza in profil zona din care esti, poate se ofera unul de pe langa tine sa te ajute. 2. Pentru inceput incearca sa nu te bagi singur unde nu stii, poti sa strici mai mult. 3. Daca nu gasesti nici un coleg de breasla priceput, mergi la un service (te costa mai mult decat in batatura unui mecanic auto intitulat, dar macar stii o chestie). Pastrezi chitanta si daca tot iti face probleme, te intorci pana ti-l fac perfect. Parerea mea... dar sa ascultam si altele . Unele glume sunt bune, unele mai putin bune... Nu poti sa vb asa cu oameni pe care nu-i cunosti neam. Auzi " Sarac da fudul". In fine... Eu nu stiu cum merge "perfect". Pot doar sa intuiesc... Concluzia la tot ce am scris este ca am nevoie de un mecanic bun de la un Service bun. Tu crezi ca eu am apelat la un mecanic de combine? Tot la un mecanic recomandat de motociclisti, colegii nostri de pe forum. Nu stiam de topicul asta special pentru GS ca va intrebam pe voi. Ideea e sa-mi spune-ti si mie un service din Bucuresti unde ati fost voi (nu ati auzit ca se face treaba) si ati fost multumiti. Adica la un Service unde nu intra prima data un GS. Tot glumetu' imi zice: pune mana si citeste manualul din scoarta in scoarta... Daca am citi toti manualul din scoarta in scoarta si l-am intelege n-ar mai fi nevoie de forumuri decat sa ne punem poze, sa spunem glume, sa ne luam de manute si sa fim veseli si zglobii. Manualul este in engleza iar eu n-am veleitati de traducator ca sa fiu sigur ca am inteles totul perfect si, dupa cum spui si tu, daca nu te pricepi, nu te bagi ca poti strica mai mult. D-asta intreb sa primesc sfaturi de la cei mai priceputi ca mine. Nu cersesc sfaturi. Haideti sa ridicam putin nivelul asta de discutii si sa fim mai concentrati pe rezolvari. Eu cred ca cine posteaza are nevoie de ceva, nu posteaza de plictiseala. Dupa ce ma face mecanicul varza vine si glumetu' cu "sarac da fudul". Se poate face un forum privat unde sa se limiteze accesul numai la aia care stiu sa glumeasca, nu ca mine. Multumesc pentru ce ai scris. O sa incerc sa-mi pastrez calmul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Unele glume sunt bune, unele mai putin bune... Nu poti sa vb asa cu oameni pe care nu-i cunosti neam. Auzi " Sarac da fudul". In fine... Eu nu stiu cum merge "perfect". Pot doar sa intuiesc... Concluzia la tot ce am scris este ca am nevoie de un mecanic bun de la un Service bun. Tu crezi ca eu am apelat la un mecanic de combine? Tot la un mecanic recomandat de motociclisti, colegii nostri de pe forum. Nu stiam de topicul asta special pentru GS ca va intrebam pe voi. Ideea e sa-mi spune-ti si mie un service din Bucuresti unde ati fost voi (nu ati auzit ca se face treaba) si ati fost multumiti. Adica la un Service unde nu intra prima data un GS. Tot glumetu' imi zice: pune mana si citeste manualul din scoarta in scoarta... Daca am citi toti manualul din scoarta in scoarta si l-am intelege n-ar mai fi nevoie de forumuri decat sa ne punem poze, sa spunem glume, sa ne luam de manute si sa fim veseli si zglobii. Manualul este in engleza iar eu n-am veleitati de traducator ca sa fiu sigur ca am inteles totul perfect si, dupa cum spui si tu, daca nu te pricepi, nu te bagi ca poti strica mai mult. D-asta intreb sa primesc sfaturi de la cei mai priceputi ca mine. Nu cersesc sfaturi. Haideti sa ridicam putin nivelul asta de discutii si sa fim mai concentrati pe rezolvari. Eu cred ca cine posteaza are nevoie de ceva, nu posteaza de plictiseala. Dupa ce ma face mecanicul varza vine si glumetu' cu "sarac da fudul". Se poate face un forum privat unde sa se limiteze accesul numai la aia care stiu sa glumeasca, nu ca mine. Multumesc pentru ce ai scris. O sa incerc sa-mi pastrez calmul. ti-a tras-o tataie...hai sa lasam topicul asta numai pentru probleme si rezolvarile lor, piese si alte chestii gen link-uri...sa nu facem din el o cearta tiganeasca in mijlocul satrei. Editat Iunie 29, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 ti-a tras-o tataie...hai sa lasam topicul asta numai pentru probleme si rezolvarile lor, piese si alte chestii gen link-uri...sa nu facem din el o cearta tiganeasca in mijlocul satrei. Exact. Merci. Cred ca noi doi ne cunoastem. Te-am sunat odata pentru niste senzori de aprindere, nu-i asa? Dar nu erai sigur ca functioneaza pentru ca era cazut motorul tau chiar pe partea cu senzorii. Am rezolvat-o pana la urma. I-am luat tot SH. Asfalt uscat. PS apropo de asta: "asfalt uscat", ce alte vorbe mestesugite mai folosesc motociclistii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.