kanguru Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Pai...eu cam asa o tin...5-6000 ...sunt la inceput, deh.....deci, ar trebui sau nu sa imi fac griji din cauza consumului ? sall... eu zic ca e normal consumul la mobra ta... duminica am fost si eu la o plimbarica, vreo 350 de km si pe la 240 de km a trebuit sa trec pe rezerva, eu din cate am obs la rezervorul meu, de la plin pana cand tre sa dai pe rezerva intra vreo 11 l si pe rezerva raman vreo 4.. cel putin asta am obs la al meu, deci nu-ti face probleme...e oke numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Ah, sa nu uitati ca la GS-urile de dupa 2001 (?) , cele cu carena la codita schimbata, au rezervorul mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Unii zic 3,7 l/100Km la 5000 RPM....cine merge cu 5000 RPM constant 100 km? La 100 km/h turometrul arata fix 5.000 de ture (in viteza a 6-a), dupa care creste cu 500/ture daca cresc viteza cu 10 km/h. (deci la 120km/h merg cu 6.000 de ture). De asta cand nu sunt sigur in ce viteza sunt, ma uit la turometru.. daca am 100km si 5000 de ture e clar a 6-a .. Consumul e sub 4l / suta mers constant cu 100/120. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Din cate stiu eu, rezervorul este de 18litri, si rezerva 2l. Problema e...cand mi se intampla cele de mai sus, si ma duc sa alimentez...imi intra doar..14-16litri...asta ar insemna ca mai raman cel putin 4- Rezervorul nu are 18 cu 2 L ci 16 cu 4 L, asadar este normal ca atunci cand ii faci plinul sa intre doar 15-16 L. Sa stii ca si mie tot cam pe la 230-240 de km imi ramane pe rezerva si atunci ii bag benzinutza. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Salut. Am o nelamurire. Din cate am observat, dupa aproximativ 200-230 de km, incep sa raman fara benzina...motoru' nu mai trage, si daca ma opresc la un semafor or smth, e posibil sa se opreasca motorul (nu dau drumul la ambreiaj sau alte minuni). Pleaca, da' nu mai sare de 40-50 km/h. Daca trec pe rezerva, isi revine. Din cate stiu eu, rezervorul este de 18litri, si rezerva 2l. Problema e...cand mi se intampla cele de mai sus, si ma duc sa alimentez...imi intra doar..14-16litri...asta ar insemna ca mai raman cel putin 4-5l cand imi face probleme, cu tot cu rezerva. E normal? Ce consum ar trebui sa aiba un GS 500 F, si in ce regim de mers ? Cred ca de fapt ajungi la rezerva. Eu cand eram pe rezerva si faceam plinul maxim mi-au intrat 14 l (pus usurel, pana ajunge benzina sus) - asta cu mobra pe cricul lateral. Trebuie sa tii cont ca benzina aia cat o mai fi (1-2l) are loc destul intr-un rezervor de 17l (parca la mine asa scrie), sa se plimbe, deci chiar daca ai fi peste nivelul de rezerva nu apuca sa traga corect tot timpul (trage aer), de aia si ai rateuri/opriri. Dupa ce ma jignesti urat e sa-mi spui sa ma opresc eu din jigniri.Eu am intrebat ceva. Daca nu vrei sa ma ajuti nu-mi raspunde. Dar nu ma ironiza. Nu vreau sa fiu ironizat asa, din prima, de unul si de altul. Incercati sa fiti obiectivi. N-am jignit pe nimeni, doar m-am aparat la replici nepotrivite ale colegilor vostri. Daca tot zici ca nu-i problema cu banii: Service autorizat Suzuki in Bucuresti: B&S Motors (pe centura, mergi prin Pipera si faci stanga la bariera, mai mergi < 1km). Ceea ce gaseai si tu daca dadeai o cautare pe Google. Exista 2 manuale, unul de utilizator si unul de service. Inainte sa te urci pe mobra puteai sa-l citesti macar pe ala de utilizator, asa stiai ce inseamna "PRI" si nu te mai "ironizau" cei de pe aici. Sunt de 2 zile pe un GS500. Am doar o vorba sa-i spun: ma f&**t in ele de oglinzi f und de borcan, nu vad nimic in ele. Cat de curand iau oglinzi. In afara de cele dreptunghiulare, ce mai aveti? Pe modelul F exista oglinzi in forma ovala. Zic eu ca se vede bine in ele si le poti schimba pozitia/orientarea f. usor si in mers . din nefericire se prind de carena, dar poate exista similare si pe "naked". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 La 100 km/h turometrul arata fix 5.000 de ture (in viteza a 6-a), dupa care creste cu 500/ture daca cresc viteza cu 10 km/h. (deci la 120km/h merg cu 6.000 de ture). De asta cand nu sunt sigur in ce viteza sunt, ma uit la turometru.. daca am 100km si 5000 de ture e clar a 6-a .. Consumul e sub 4l / suta mers constant cu 100/120. Corect! Nota 10! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) Apropo de ideea cu stikerele si personalizarea cumva a grupului nostru ... Initial ma gandisem la geva de genu tot cautand "placute personalizate" am dat peste Dar pana la urma cred c-o sa ramanem la tricouri cu ceva ce genu pe spatele tricoului si pe partea in fata, cat mai mic dar sa se vada ce scrie, pus undeva la piept...cam unde ar veni o insigna... Care vrei un astfel de tricou? Zi-mi in poza d p fata tricoului ce nume vrei sa-ti apara si se rezolva... Zilele astea o sa ma interesez si de pret....sa vedem cat ne-ar duce. Editat Iulie 1, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 intereseaza-te si cat costa niste stickere cu emblema de pe fata tricoului, marimea cat sa incapa sub numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Apropo de ideea cu stikerele si personalizarea cumva a grupului nostru ... Initial ma gandisem la geva de genu tot cautand "placute personalizate" am dat peste Dar pana la urma cred c-o sa ramanem la tricouri cu ceva ce genu pe spatele tricoului si pe partea in fata, cat mai mic dar sa se vada ce scrie, pus undeva la piept...cam unde ar veni o insigna... Care vrei un astfel de tricou? Zi-mi in poza d p fata tricoului ce nume vrei sa-ti apara si se rezolva... Zilele astea o sa ma interesez si de pret....sa vedem cat ne-ar duce. Baga si mie o bucata cu SKULLZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Ok, multumesc pt indicatii. Deci 16 cu 4 rezerva. Asa s-ar explica...dar in manual zice ca rezevorul are 18 litri. Motorul e din 2005... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) Baga si mie o bucata cu SKULLZ asa ? intereseaza-te si cat costa niste stickere cu emblema de pe fata tricoului, marimea cat sa incapa sub numar asa ? sau asa? Editat Iulie 1, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) Ok, multumesc pt indicatii. Deci 16 cu 4 rezerva. Asa s-ar explica...dar in manual zice ca rezevorul are 18 litri. Motorul e din 2005... Nu stiu daca manualul tau acopera strict modelul din dotare.S-ar putea sa faca referire si la alti ani de productie. In tabelul spre care am dat link in pagina anterioara zice ca modelul F din 2005 are rezervor de 20 l. Verifica cat scrie in certificatul de inmatriculare/CIV.Acolo gasesti indicata capacitatea reala a rezervorului. F-ul meu(din 2007) are rezervor de 20 l din care 4 l reprezinta rezerva(te obliga sa treci robinetul pe RES cand ajunge la <4 l).Manifestarea cand ajunge la 4 l este exact cum ai descris tu anterior. Editat Iulie 1, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 asa ? asa ? sau asa? HH!!! Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Ok, multumesc pt indicatii. Deci 16 cu 4 rezerva. Asa s-ar explica...dar in manual zice ca rezevorul are 18 litri. Motorul e din 2005... A mea e din 2004 noiembrie, dar nu cred ca s-a modificat intr-un an. Plus ca daca o iei logic si practic, cat ai bagat la plin (ma refer fara rezerva) este exact 16+4. Daca ma iau dupa cartea mea tehnica si ea imi da dreptate. Deci manualul tau este aiurea . Mihai nu cred ca mai trebuie sa iti zic ca si eu vreau sticker si tricou cu q_simi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 salutare all Din nou o alta problema.....azi am incercat sa schimb releu de incarcare la morbra,releu care e luat tot de pe un GS dar acesta nu are ca si cel vechi 5 fire care iasa din el,ci sase presupun ca 1 din ele e masa........Bun ideea e ca odata am facut un scurt acolo intre fire si dupa aceea am incercat sa pun contanctu` sa-i dau cheie dar cand am pus contactul nu s-a mai aprins nimic in bord ca de obicei.....NEUTRALUL si ULEIUL.Intrebarea mea este:sa se fi ars cva siguranta? unde le gasesc la motor si daca asta e problema de unde le achizitionez? ASTEPT parerile voastre!!! MC ANTICIPAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) salutare all Din nou o alta problema.....azi am incercat sa schimb releu de incarcare la morbra,releu care e luat tot de pe un GS dar acesta nu are ca si cel vechi 5 fire care iasa din el,ci sase presupun ca 1 din ele e masa........Bun ideea e ca odata am facut un scurt acolo intre fire si dupa aceea am incercat sa pun contanctu` sa-i dau cheie dar cand am pus contactul nu s-a mai aprins nimic in bord ca de obicei.....NEUTRALUL si ULEIUL.Intrebarea mea este:sa se fi ars cva siguranta? unde le gasesc la motor si daca asta e problema de unde le achizitionez? ASTEPT parerile voastre!!! MC ANTICIPAT Siguranta este de 20A.O gasesti de cumparat la orice magazin de piese auto. Ca pozitionare pe moto, o gasesti sub sa.Vezi aici pentru mai multe detalii(extras tot din manual, mama lui de manual!). Editat Iulie 1, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Siguranta este de 20A.O gasesti de cumparat la orice magazin de piese auto.Ca pozitionare pe moto, o gasesti sub sa.Vezi aici pentru mai multe detalii(extras tot din manual, mama lui de manual!). aia sa fie singura siguranta? ca daca e aia am scos-o si am verificat-o cu aparat si imi zice ca e buna......../:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 GS-ul are o singura siguranta.Eu zic s-o inlocuiesti cu una noua si vorbim dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 GS-ul are o singura siguranta.Eu zic s-o inlocuiesti cu una noua si vorbim dupa aia. maine se rezolva.mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 maine se rezolva.mc Okay, ne tii si pe noi la curent cu evenimentele.Apropos!O intrebare:acum ce releu este montat pe mobra?Cel original sau celalalt?Parerea mea ar fi sa-l montezi la loc pe cel original, cel putin pana te dumiresti ce e cu firul ala in plus si daca s-a troznit si altceva pe langa siguranta.Eventual apeleaza la ajutorul tipului care te-a sfatuit pe topicul deschis pe comunitati, robert parca.Imi pare ca stie ce spune... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 (editat) Nu vrea nimeni un kit de transformare pentru GS 500 E? Click pe semnatura. Discutam pretul iar transportul in bucuresti sau la 15 km de acesta este inclus in pret. Editat Iulie 2, 2009 de jcdenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Mihai nu cred ca mai trebuie sa iti zic ca si eu vreau sticker si tricou cu q_simi Am fost ieri prin vreo 2 locuri in Bucuresti ... 40 ron cu tricoul/maieul tau 60 ron cu tot cu tricou/maieu Stie careva mai ieftin? unde? Nk155 am uitat sa mai intreb si de stikerul tau...cand am auzit asa preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 astia care mai sunteti din si prin bucuresti ... azi ne vedem la Academie la 19:00 ... sper ca nu ati uitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Okay, ne tii si pe noi la curent cu evenimentele.Apropos!O intrebare:acum ce releu este montat pe mobra?Cel original sau celalalt?Parerea mea ar fi sa-l montezi la loc pe cel original, cel putin pana te dumiresti ce e cu firul ala in plus si daca s-a troznit si altceva pe langa siguranta.Eventual apeleaza la ajutorul tipului care te-a sfatuit pe topicul deschis pe comunitati, robert parca.Imi pare ca stie ce spune... Bafta! zis si facut.era dusa singuranta.azi am sichimbat-o si motorul porneste dar,de incarcat tot asa de mult imi incarca,cu releul original 16-17 V la turatie de 5000 bineinteles cu consumatori.maine vreau sa vada despre ce e vb cu releul astalalt.am maia verificat la un prieten tot cu un gs si are la fel incarcarea de mare ca si mine.inca nu i-am dat de capat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Dupa cum am observat in ultima vreme, cu toate ca nu sunt de mult in "bransa", s-au strans destui posesori de Suzuki GS500. Diferiti ani, diferite modele (500E, 500F) Dar toti avem aceleasi multumiri, intrebari sau nemultumiri. NU ? Pai hai sa vedem atunci Bune, rele, schimbari, tuning(de ce nu), impresii, locuri pt piese, service, etc. DEFECTIUNE VACUUM SALUT tuturor! Am reusit in sfarsit sa-mi resuscitez motorul. Inca sunt in probe cu el, trebuie sa merg ceva ( n-a mai fost alergat de mai aproape 1 an) si apoi ma intorc la mecanic sa verificam culoarea bujiilor, amestecul aer-benzina, etc... Dar, cel mai important, MERGE! Si inca bine...Nu credeam ca e asa fasneata. Si inca nu-i dau eu goarna ca mi-e frica sa n-o scap de sub control (am sub 100 km experienta). Revin sa le spun celor care vor avea vreodata (eu sper ca niciodata, dar...) urmatoarele simptome: MERS INECAT, DAT IN NAS, SUPRATURARE, SUBTURARE, INUNDARE CILINDRU PE PARTEA STANGA (se uda bujia instantaneu si cilindrul nu merge), golire carburatoare in mers necesitand pentru pornire comutarea robinetului de benzina in pozitia PRI, sa verifice, pana sa se apuce de curatat carburatoarele, reglat joc valve, etc... MEMBRANA DE VACUUM sau furtunul de vacuum (posibila infundare ). Inca o data le multumesc celor care mi-au sarit in ajutor. Asfalt uscat. PS Pacat ca m-am certat aiurea cu unii posesori de GS. Citind pe aici am vazut ca au dat fff multe sfaturi bune altora care aveau nevoie de ajutor. Dar, poate pentru ca li s-a dat prea multa importanta, probabil li s-a urcat la cap. Eu sper sa-si revina si sa continue sa ajute cu sfaturi bune. Adevarul este (ce-i corect e corect) ca se pricep. Treaba asta cu lungul nasului e treaba complicata dar, daca esti baiat destept, se rezolva. O sa tac, ca n-are rost.Dar nu inainte de a-ti ura sa nu ramai in camp cu motoreta ta reparata de mecanicul platit din banii de avocat!Ca nu te vad bine... Succesuri! DEFECTIUNE VACUUM SALUT tuturor! Am reusit in sfarsit sa-mi resuscitez motorul. Inca sunt in probe cu el, trebuie sa merg ceva ( n-a mai fost alergat de mai aproape 1 an) si apoi ma intorc la mecanic sa verificam culoarea bujiilor, amestecul aer-benzina, etc... Dar, cel mai important, MERGE! Si inca bine...Nu credeam ca e asa fasneata. Si inca nu-i dau eu goarna ca mi-e frica sa n-o scap de sub control (am sub 100 km experienta). Revin sa le spun celor care vor avea vreodata (eu sper ca niciodata, dar...) urmatoarele simptome: MERS INECAT, DAT IN NAS, SUPRATURARE, SUBTURARE, INUNDARE CILINDRU PE PARTEA STANGA (se uda bujia instantaneu si cilindrul nu merge), golire carburatoare in mers necesitand pentru pornire comutarea robinetului de benzina in pozitia PRI, sa verifice, pana sa se apuce de curatat carburatoarele, reglat joc valve, etc... MEMBRANA DE VACUUM sau furtunul de vacuum (posibila infundare ). Inca o data le multumesc celor care mi-au sarit in ajutor. Asfalt uscat. PS Pacat ca m-am certat aiurea cu unii posesori de GS. Citind pe aici am vazut ca au dat fff multe sfaturi bune altora care aveau nevoie de ajutor. Dar, poate pentru ca li s-a dat prea multa importanta, probabil li s-a urcat la cap. Eu sper sa-si revina si sa continue sa ajute cu sfaturi bune. Adevarul este (ce-i corect e corect) ca se pricep. Treaba asta cu lungul nasului e treaba complicata dar, daca esti baiat destept, se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.