zigggy Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 se potrivesc da nu cel pt modelu de 2004.cand comanzi specifici anul motocicletei,imposibil sa nu aiba. Faina micutza! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente. merci! asa sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Adevaru e ca suntem niste draci toti motociclisti satanisti, ce mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Si eu glumeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 o intrebare: si a luat careva din germania direct gs 500 cu certificat euro1?ca eu nu am mai apucat sa intreb la und handler suzuki pt a mea care e inca acolo.desi nu cred ca se da pt ca nu e 100% fabricata in ue...sau???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 atentie, nu e vba de euro1 (norma anti-poluare) ci certificat EUR1 care se refera la provenienta mobrei, masinii, etc.. ptr GS nu se da EUR1 desi e facuta in spania. asta fiindca mai mult de nusht cat % provine din JAP.. la cel de provenienta ma refeream si eu ,.....deci platesc vama ...eram sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CharlieKing Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Are cineva idee cat e vama la un GS 500 E mai vechi de 5 ani? Din ce oras ai cumparat bijuteria aia din poza? Ma intereseaza si pe mine, la pretul asta nu gasesti nimic asemanator in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Are cineva idee cat e vama la un GS 500 E mai vechi de 5 ani? Din ce oras ai cumparat bijuteria aia din poza? Ma intereseaza si pe mine, la pretul asta nu gasesti nimic asemanator in Romania. La un GS500 mai vechi de 5 ani taxele vamale sun 707 euroi. Mai sus scrie ca a luat motocicleta din Nemtzuzia, si gasesti si in Ro asa ceva, cauta doar pe bikeshop ca sunt o gramada de GS-uri de vanzare. Insa de adus nu stiu daca se mai pot aduce motociclete mai vechi, nu stiu daca s-au introdus norme euro sau ce se vorbea ca se introduce la motociclete (nu sunt in tema). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Are cineva idee cat e vama la un GS 500 E mai vechi de 5 ani? Din ce oras ai cumparat bijuteria aia din poza? Ma intereseaza si pe mine, la pretul asta nu gasesti nimic asemanator in Romania. daca la mine te referi...am cumparat'o din NURENBERG si la pretu asta si la km care ii are si carenata nu prea gasesti nici in germania eu am avut ceva noroc. si vama asa e ,707 e conform tabelului de pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CharlieKing Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Mersi de info, intradevar ai avut noroc! Sper sa nu ai probleme cu ea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Daca stiti pe cineva interesat.... /index.php?showtopic=34388 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Incercam sa fac si eu o gluma, sa mai destind atmosfera. Intentionat am scris astfel, insa nu am vrut sa ofensez pe nimeni. Da chiar nu e nimeni cu GS, din Tg Mures? Salut eu sant din tg mures cu ce pot sa te ajut? daca e ceva urgent poti sa ma suni 0745438700 (sub numele meu scrie suzuki bandit dar am si un gs 500e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Daca stiti pe cineva interesat.... /index.php?showtopic=34388 Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 Bai fratilor... tot caut si caut si nu gasesc. Asa ca apelez si aici, poate ies si eu in curand din nou pe Dec am nevoie de capacul de la motor, din dreapta, cel pe care scrie SUZUKI si cel care il sustine, ala cu 3 suruburi. De asemenea si senzorii de dincolo de el. Care auziti ceva sau stiti pe careva, dati-mi de veste, ca e marfa greu de gasit. De preferinta SH, ca nu am de dat o caruta de bani, mai ales ca am ramas fara job mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) Emppu si-a luat ceva piese SH de GS 500 acum recent, pt mobra lui. In caz ca nu vede post-ul tau ii atrag eu atentia sa-ti spuna de unde le-a luat, eventual un nr de telefon, ceva... Sper sa-ti poti repara cat de curand mobra, si mult mult noroc in gasirea unui nou loc de munca. Editat Februarie 23, 2006 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Eu am incercat la Sarah motors in timisoara pentru capacelu' ala (cel de la aprindere nuh?) si m-or facut aia sa platesc un avans de 1.000.000 lei mi-au promis ca in maxim 3 saptamani piesa ajunge la mine acasa, am asteptat cam 3 luni dupa care m-au sunat......"a ajuns piesa, domnu', vo trimitem maine"...ok....astept piesa nu mai ajunge...ii sun si ii intreb de sanatate....pai sa vedeti domnu ca dvs nu ati platit avansu de 1.000.000 lei si atunci noi am trimis piesa inapoi....ca nu apareti in registrele noastre contabile.....si am ramas cu receptoru in mana fara sa mai stiu ce sa zic.....asta dupa ce mi-au explicat de la inceput ca nu pot face comanda decat dupa ce platesc avansu de 50%. Deci daca a ajuns piesa la ei inseamna ca eu am platit avansul...logic nuh?? Acuma cred ca am sa-i reclam la protectia consumatorului. Pe langa preturile uriase practicate mai sunt si niste tepari. Bafta si sa te angajezi cat mai repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Baieti, nu stie nimeni pe cineva interesat de un GS 500? Ca nu pot sa-mi iau alt motor, fara sa-l vand pe asta... Cred ca daca e cald il scot de la iernat in uichend ca i-a ajuns 3 luni de stat pe dreapta. GS-isti interesati de o plimbare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moloko Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 Salut geseisti! Mi-am luat de o saptamana un GS si am cateva intrebari...sunt cam newbie. 1.Unde vad nivelul uleiului ?(are voie sa manance ulei ? /cat ? 2.Vreau sa vopsesc jentile ....a mai facut cineva asta?, cum sunt prinse discurile de janta? 3.Care-i cel mai bun ulei (calitate pret) . Trebuie sa pun doar sintetic sau merge si semi ?(de unde sa cumpar uleiul ? ) 4.Ce magazin imi recomandati pt consumabile ; piese ? 5. Trebuie sa o tin cu socu pus destul de mult timp....4-5 min.....chiar daca afara e caldut .....e normal ?.....care-ar putea fi problema? 6. Vreau sa pun un cauciuc de 150/70 pe spate .....de unde sa il iau ? (poate sa fie si uzat)-trebuie sa merg la rar pt omologare?....e complicat? mersi pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 Salut geseisti! Mi-am luat de o saptamana un GS si am cateva intrebari...sunt cam newbie. 1.Unde vad nivelul uleiului ?(are voie sa manance ulei ? /cat ? 2.Vreau sa vopsesc jentile ....a mai facut cineva asta?, cum sunt prinse discurile de janta? 3.Care-i cel mai bun ulei (calitate pret) . Trebuie sa pun doar sintetic sau merge si semi ?(de unde sa cumpar uleiul ? ) 4.Ce magazin imi recomandati pt consumabile ; piese ? 5. Trebuie sa o tin cu socu pus destul de mult timp....4-5 min.....chiar daca afara e caldut .....e normal ?.....care-ar putea fi problema? 6. Vreau sa pun un cauciuc de 150/70 pe spate .....de unde sa il iau ? (poate sa fie si uzat)-trebuie sa merg la rar pt omologare?....e complicat? mersi pt raspunsuri 1. vezi pe partea dreapta a motorului, este un buson cu o "lama" in sus - cu motocicleta pe cricul central il desfaci, stergi tija, il bagi la loc fara sa il infiletezi, il scoti si te uiti la nivelul uleiului. Evident, nu fa asta cu motorul pornit. Da, consuma "niste" ulei, dar nu foarte mult. Mie mi-a consumat cam 3 litri in 5000 de km, dar nu e prea relevant, pentru ca am mers toata iarna. Cel mai mult consuma la pornire cred, cand era motorul foarte rece. 2. discul e prins cu 5 suruburi care se desfac cu un inbus 3. sintetic. 4. numai nu reprezentanta 6. eu mi-am luat unul second cu 300.000 de la o vulcanizare prin Vitan, tot de 150 (e maximul care incape). Legal ar trebui sa te duci la RAR. yeah right. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 1. Eu stiu ca nivelul il iei cu tija infiletata. Verifica intr-un manual. 2. Inteleg ca nu esti de meserie, lasa-i pe cei care se pricep sa umble la discurile de frana. E mai indicat. 3. Ulei de calitate, recomandat de fabricant. Vezi ca pe la tija pe unde se baga uleiul ai si indicativul uleiului care trebuie bagat: 20W40. Unii (printre care si eu) baga un ulei 20W50 care e putin mai vascos, pt ca fiind un motor racit pe aer si lucrand la temp. ceva mai ridicate ca unul pe apa, se incinge destul de tare. Insa nu-i obligatoriu, s-ar putea sa fie un moft. Insa daca vei baga exact indicativul recomandat de fabricant si uleiul nu e de la Bunica, stai linistit ca totul va fi ok pt motor. Ca loc de cumparare, eu am luat din Baneasa, de pe langa un depozit pe aceeasi strada cu Capriciosa, arunca o privire prin topicul asta ca vei gasi mai multe locuri. 4. Nu stiu sa-ti spun, nu a fost nevoie. In afara de filtru de aer, ulei care le gasesti pe orice drumuri, restul... Iar iti recomand sa citesti putin topicul dedicat GS-ului, o sa gasesti o gramada de info. 5. Nu este nimic anormal sa o tii 4-5 min. pana lasi socul. Depinde si de temp. exterioara. Daca sunt reglate carb. bine si sunt si sincronizate nu-ti face probleme. Recomanda la inceputul sezonului sa faci o curatare+reglare+sincronizare carburi, se va simti!! 6. Nu recomand sub nici o forma cauciucuri SH la moto! Nu va jucati, ca nu-i ca la masina, sa pui zdrente ca merg! Cauciucul SH e vechi, imbatranit, tocit, eventual lovit. Nu va caliciti la cateva sute de mii. O sa incepi sa mergi la munte, pe curbe, te lasi si tu putin si cu o mizerie d-asta de cauciuc o sa faci buf! Mai bine mergi si ia un cauciuc nou dar nu cine stie ce scula de firma (Mitas, de exemplu, pe la 1,5mil cred). Eu am cauciuc de 150 pe spate si nu am avut probleme cu politia. Nu cred ca-si bat capul cu lucruri d-astea, decat daca sunt evenimente. Asta de 150 cred ca-i limita ca latime, ai aprox. 1-2mm spatiu stanga-dreapta, de aia sa fii atent la centrarea rotii. Daca mai ai intrebari, posteaza-le si sigur o sa primesti de la posesori de GS raspunsuri avizate si testate! Bafta si bine ai venit in tagma motociclistilor! 1. vezi pe partea dreapta a motorului, este un buson cu o "lama" in sus - cu motocicleta pe cricul central il desfaci, stergi tija, il bagi la loc fara sa il infiletezi, il scoti si te uiti la nivelul uleiului. Evident, nu fa asta cu motorul pornit. Da, consuma "niste" ulei, dar nu foarte mult. Mie mi-a consumat cam 3 litri in 5000 de km, dar nu e prea relevant, pentru ca am mers toata iarna. Cel mai mult consuma la pornire cred, cand era motorul foarte rece. 2. discul e prins cu 5 suruburi care se desfac cu un inbus 3. sintetic. 4. numai nu reprezentanta 6. eu mi-am luat unul second cu 300.000 de la o vulcanizare prin Vitan, tot de 150 (e maximul care incape). Legal ar trebui sa te duci la RAR. yeah right. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moloko Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 Salut! Mersi mult de raspunsuri! Rmg , tie cat ulei iti consuma gs-ul ? am gasit pe louis un ulei : -Das BESTE von CASTROL: 4-Takt Motorrad-MotorenĂśl RS4T, SAE 10W-60 (teilsynthetisch) fĂźr hĂśchste AnsprĂźche. 6.24 E litrul ....dar e semi sintetic si cu 60 deci cred ca-i mai vascos.....o sa am probleme cu el sau e ok ? Am mai gasit in bucuresti Castrol R4 Superbike 10W-40 1 litru 410 mii (cred ca e sintetic) care-i mai bun ? Mersi Pe care sa-l iau ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 Using a clean rag or paper towel, wipe off all the oil from the dipstick, then insert the clean dipstick back into the engine, but do not screw it in. Sau altfel spus, nivelul uleiului se verifica fara a infileta busonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 Castrol R4 Superbike 10W-40 - pe asta ti-l recomand. De asta am si eu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 Sau altfel spus, nivelul uleiului se verifica fara a infileta busonul. Eu daca-mi aduc bine aminte am bagat Aral de motociclete (bidon albastru cu un moto pe el), cu 50 la coada. S-ar putea recomandarea fabricantului sa fie de fapt 10W40, nu-mi mai aduc aminte ce scrie pe capacul de la GS unde se baga ulei. Daca asa e, Castrol R4 Superbike 10W-40 e foarte bun. Acum parerea mea e urmatoarea: daca nu cumperi ulei imbuteliat prin cine stie ce cosmelie, adica e original, conteaza mai putin marca pt ca mai toate respecta anumite standarde de calitate. Asa ca batalia cred ca e nu ce marca de ulei bag ci: bag uleiul cu caracteristicile recomandate de fabricant?? Il schimb la timp? Am grija de motor?? Nu-mi aduc aminte cu cat ulei am completat la vreo 5000km facuti anul trecut, dar cred ca am completat cu vreo 2 bidonase d-alea Aral la 1L si mai am din al-3 lea ceva ulei ramas. Insa nu am tinut cont de asta, atata timp cat nu a fost un consum de ulei groaznic, nu mi-am facut probleme. Oricum, poti verifica in manual consumul de ulei. Insa daca nu scoate fum deloc la pornire este ok. Baga Castrol d-ala, nu te mai complica cu louis si bucura-te de motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.