Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e de pe la inceputul lui 1994

deci e posibil sa aiba lant pe x-ringuri nu pe o-ringuri.. adica codul 2.. care este..

intalon apare 1993 !

o sa rog pe cineva sa se uite la motocicleta mea sa-mi zica care e treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie Germana ?

Ajuto-oor ...

Uite ia ce-am gasit ... un fel de "reportaj" pe larg cum o revista a testat un GS500 din '89 (ce am eu) pentru 40,000 km (atata am si eu !) si pe ruma l-a desfacut bucata cu bucata sa vada despre ce-i vorba ...

 

http://www.gs-500.de/modules/mx_download/u...gs500_50tkm.pdf

 

Sunt foarte interesat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello ...

Am vazut la unii posesori de GS 500 ca au un cadru de fier la motor , ca la o cazatura sa nu ii afecteze capacele acelea de scrie suzuki pe ele!

Este util un astfel de cadru ?

Avand in vedere ca sunt incepator ?

 

SI inca ceva ... in partea dreapta sub frana am niste furtune iesite asa .

Si parca curge pe unu putin ulei ... foarte putin. e spart el sau asa e modelu ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rollbarul este foarte util in cazul unei cazaturi- protejeaza motorul si picioarele. si scrisul suzuki :grinbandit:

 

Nu e normal sa curga nici o picatura din conducte oricare ar fi ele.din ce spui tu cel mai probabil e vorba de lichidul de frana si asta nu trebuie neglijat. Daca nu te pricepi mai bine du-te la un mecanic macar sa constate despre ce e vorba. Un defect nerezolvat la timp se amplifica si cauzeaza si alte probleme. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rollbarul este foarte util in cazul unei cazaturi- protejeaza motorul si picioarele. si scrisul suzuki :grinbandit:

 

Nu e normal sa curga nici o picatura din conducte oricare ar fi ele.

Si unde pot sa-mi fac un roll bar ?

Am facut o poza detaliata ... poate se intelege mai bine ce vreau sa zic .

eu cred ca e vorba de un supraplin ceva !

 

Oricum un scris cu suzuki l-am pierdut , si altu sta stramb ... ca omul care l-a avut inainte, a lipit intai semnul pe carcasa aceea , si cand l-a pus la loc a observat ca numai intr-un fel poate sta ....

Se pot comanda din nou embleme ?

 

Merci !

post-67-1112425762.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cool . da daca iei baterie cu gel ?

Oricum . acolo ies 3 furtune, doua deschise complet,

si al treilea care are un capac de cauciuc. Ala la mine e spart,

si au picurat 3 picaturi de o substanta unsuroasa, galbena , nu ulei de motor.

Nu siu ce o fi !

Da acolo e pozitia furtunelor ? sau ar trebui sa vina undeva dedesupt ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, eu zic ca merita sa-ti iei rollbar dintr-ala numit si "crash-bar" sau "case protectors" ...

Si nu e vorba ca se juleste scrisu ala cu Suzuki, vezi Doamne, si pe urma nu arata armonios -- ci ca se CRAPA CAPACUL ALA si pe urma iti curge uleiul, etc ...

 

Eu am schimbat doua capace pana acuma (pe partea stanga amandoua) din cauza asta :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut gs-istii si le pun o intrebare.

cum este gs-ul 500 cu doua persoane pe ea, in total 140 kg la drum lung, de ex, buc-constanta sau buc-brasov. vreau si eu gs datorita pretului bun si sunt f curios sa va aud parerile.

vreau sa mai stiu cum se comporta vara la 40 de grade in bucuresti, printre masini stand la semafoare.

mutumesc si va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa mai stiu cum se comporta vara la 40 de grade in bucuresti, printre masini stand la semafoare.

Nu mi-a facut probleme vara trecuta, atata cat m-am dat (din august incolo)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

Am o pus :grinbandit: pe o simpatica Suzuki GS500 F (modelul carenat). Despre GS500 am tot citit si auzit ca este indicata pentru incepatori si destul de bine vanduta in general. M-am uitat peste datele tehnice si am vazut ca are in jur de 50 CP si cam 180 Kg la gol. Oricum nici nu imi trece prin cap sa imi cumpar ceva mai mare de 400/500 cmc pentru ca vreau sa invat asa cum trebuie si sa avansez treptat odata cu experienta acumulata. Voi ce credeti, este gs500f un model bun pentru o persoana de 1,82 si 80 kg ? Ma intereseaza sa fie usor de manevrat, sa fie docila si sa treaca mai usor cu vederea greselile inerente incepatorilor...

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre,

 

Bafta si sa auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moi 1.85-82 kg - merge brici :banana: Daca citesti si topicurile de la incepatori, ai sa vezi ca sunt recomandate :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moi 1.85-82 kg - merge brici :banana: Daca citesti si topicurile de la incepatori, ai sa vezi ca sunt recomandate :grinbandit:

Am citit cam toate posturile si de aceea am si ales modelul asta! Vroiam sa stiu parerea celor care merg cu GS500, toate UPs and DOWNs, fiabilitate, etc.

Este un club " Suzuki GS " la noi ?

 

PS: Check diz out: www.gstwin.com !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat comanda acum 2 sapt. de cauciuc pt spate, Pirelli Tubeless 130/70-17 62 S la Pneurom ( ii gasiti si la SMAEB, au stand acolo). La bani au fost cei mai ieftini de pe piata (sub 4.600.000 nu am gasit in alte parti) adik ma costa 3.400.000 lei cu factura, garantie, etc. Sper ca sapt. viitoare sa am timp sa-l schimb si sa ies k lumea cu asta mica. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e cel mai bun loc in care sa postez, dar incerc..

 

Am citit ca Gs 500E sau F se fabrica un UE si atunci e scutit de vama daca am EUR1...

Intrebarea mea e : Ce modele sunt fabricate in europa? , dupa ce ani sa ma uit?

Sunt doar modelele 2004-2005 sau si cele mai vechi?

 

Am cautat destul de mult si pe google...dar nu prea am avut noroc :D

Daca ati putea sa ma ajutati v-as fi recunoscator!

Multumesc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu de curand se fabrica aceste suzuki in europa. la fel sta treaba si cu yamaha care au fabrica prin europa, dar nu toate modelele fabricate aici au EUR 1, deoarece costurile de fabrica nu au depasit 60%.

fiti f atenti cand luati un motor de afara, mergeti la dealer-ul zonal si numai el va poate emite o hartie in baza careia la vama scoti EUR 1.

bafta muuulta..

L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...