Gioro_T Postat Martie 31, 2005 Share Postat Martie 31, 2005 Da, corect - nu conteaza in sens de "performanta", sau mai stiu eu ce ... Insa astea cu O-ringuri te tin mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 Salutare, are cineva manual de reparatie pentru Suzuki GS 500 E?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 L-am gasit singur daca am privit mai atent. Mersi Gioro_T pnetru adresa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 e de pe la inceputul lui 1994deci e posibil sa aiba lant pe x-ringuri nu pe o-ringuri.. adica codul 2.. care este.. intalon apare 1993 ! o sa rog pe cineva sa se uite la motocicleta mea sa-mi zica care e treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 Cine stie Germana ? Ajuto-oor ... Uite ia ce-am gasit ... un fel de "reportaj" pe larg cum o revista a testat un GS500 din '89 (ce am eu) pentru 40,000 km (atata am si eu !) si pe ruma l-a desfacut bucata cu bucata sa vada despre ce-i vorba ... http://www.gs-500.de/modules/mx_download/u...gs500_50tkm.pdf Sunt foarte interesat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 1, 2005 Share Postat Aprilie 1, 2005 Hello ... Am vazut la unii posesori de GS 500 ca au un cadru de fier la motor , ca la o cazatura sa nu ii afecteze capacele acelea de scrie suzuki pe ele! Este util un astfel de cadru ? Avand in vedere ca sunt incepator ? SI inca ceva ... in partea dreapta sub frana am niste furtune iesite asa . Si parca curge pe unu putin ulei ... foarte putin. e spart el sau asa e modelu ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tga Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 Rollbarul este foarte util in cazul unei cazaturi- protejeaza motorul si picioarele. si scrisul suzuki Nu e normal sa curga nici o picatura din conducte oricare ar fi ele.din ce spui tu cel mai probabil e vorba de lichidul de frana si asta nu trebuie neglijat. Daca nu te pricepi mai bine du-te la un mecanic macar sa constate despre ce e vorba. Un defect nerezolvat la timp se amplifica si cauzeaza si alte probleme. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 Rollbarul este foarte util in cazul unei cazaturi- protejeaza motorul si picioarele. si scrisul suzuki Nu e normal sa curga nici o picatura din conducte oricare ar fi ele. Si unde pot sa-mi fac un roll bar ? Am facut o poza detaliata ... poate se intelege mai bine ce vreau sa zic . eu cred ca e vorba de un supraplin ceva ! Oricum un scris cu suzuki l-am pierdut , si altu sta stramb ... ca omul care l-a avut inainte, a lipit intai semnul pe carcasa aceea , si cand l-a pus la loc a observat ca numai intr-un fel poate sta .... Se pot comanda din nou embleme ? Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealbu Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 Unul din furtunasele alea cred ca e prea-plinul de la baterie (cand am tras motorul la iernat, demontand bateria am constatat cu surprindere ca eral "legata" cu doua "fire" si-un furtun!)... celalalt, nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 2, 2005 Share Postat Aprilie 2, 2005 Cool . da daca iei baterie cu gel ? Oricum . acolo ies 3 furtune, doua deschise complet, si al treilea care are un capac de cauciuc. Ala la mine e spart, si au picurat 3 picaturi de o substanta unsuroasa, galbena , nu ulei de motor. Nu siu ce o fi ! Da acolo e pozitia furtunelor ? sau ar trebui sa vina undeva dedesupt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Aprilie 3, 2005 Share Postat Aprilie 3, 2005 Bre, eu zic ca merita sa-ti iei rollbar dintr-ala numit si "crash-bar" sau "case protectors" ... Si nu e vorba ca se juleste scrisu ala cu Suzuki, vezi Doamne, si pe urma nu arata armonios -- ci ca se CRAPA CAPACUL ALA si pe urma iti curge uleiul, etc ... Eu am schimbat doua capace pana acuma (pe partea stanga amandoua) din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Aprilie 3, 2005 Share Postat Aprilie 3, 2005 Cumpar urgent ambielaj de Suzuki GS 500 E din 1997 sau cumpar motor complet daca are cineva una de dezmembrat. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tga Postat Aprilie 3, 2005 Share Postat Aprilie 3, 2005 Vezi ca era un anunt pe la piese de schimb....cineva dezmembra un GS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Aprilie 3, 2005 Share Postat Aprilie 3, 2005 E vandut deja. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Aprilie 3, 2005 Share Postat Aprilie 3, 2005 salut gs-istii si le pun o intrebare. cum este gs-ul 500 cu doua persoane pe ea, in total 140 kg la drum lung, de ex, buc-constanta sau buc-brasov. vreau si eu gs datorita pretului bun si sunt f curios sa va aud parerile. vreau sa mai stiu cum se comporta vara la 40 de grade in bucuresti, printre masini stand la semafoare. mutumesc si va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 4, 2005 Autor Share Postat Aprilie 4, 2005 vreau sa mai stiu cum se comporta vara la 40 de grade in bucuresti, printre masini stand la semafoare. Nu mi-a facut probleme vara trecuta, atata cat m-am dat (din august incolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nashu' Postat Aprilie 4, 2005 Share Postat Aprilie 4, 2005 Salut tuturor. Am o pus pe o simpatica Suzuki GS500 F (modelul carenat). Despre GS500 am tot citit si auzit ca este indicata pentru incepatori si destul de bine vanduta in general. M-am uitat peste datele tehnice si am vazut ca are in jur de 50 CP si cam 180 Kg la gol. Oricum nici nu imi trece prin cap sa imi cumpar ceva mai mare de 400/500 cmc pentru ca vreau sa invat asa cum trebuie si sa avansez treptat odata cu experienta acumulata. Voi ce credeti, este gs500f un model bun pentru o persoana de 1,82 si 80 kg ? Ma intereseaza sa fie usor de manevrat, sa fie docila si sa treaca mai usor cu vederea greselile inerente incepatorilor... Astept cu nerabdare raspunsurile voastre, Bafta si sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 4, 2005 Autor Share Postat Aprilie 4, 2005 Moi 1.85-82 kg - merge brici Daca citesti si topicurile de la incepatori, ai sa vezi ca sunt recomandate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nashu' Postat Aprilie 4, 2005 Share Postat Aprilie 4, 2005 Moi 1.85-82 kg - merge brici Daca citesti si topicurile de la incepatori, ai sa vezi ca sunt recomandate Am citit cam toate posturile si de aceea am si ales modelul asta! Vroiam sa stiu parerea celor care merg cu GS500, toate UPs and DOWNs, fiabilitate, etc. Este un club " Suzuki GS " la noi ? PS: Check diz out: www.gstwin.com !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Aprilie 4, 2005 Share Postat Aprilie 4, 2005 ce ati alege intre GS si Freewind care sunt destul de asemanatoare ca utilitate intr-un final. sunt doua touring-uri micutze una mai de strada si alta un pic mai offroad.. ce ziceti? astept pareri, L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Aprilie 4, 2005 Share Postat Aprilie 4, 2005 Free wind ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 7, 2005 Autor Share Postat Aprilie 7, 2005 Am dat comanda acum 2 sapt. de cauciuc pt spate, Pirelli Tubeless 130/70-17 62 S la Pneurom ( ii gasiti si la SMAEB, au stand acolo). La bani au fost cei mai ieftini de pe piata (sub 4.600.000 nu am gasit in alte parti) adik ma costa 3.400.000 lei cu factura, garantie, etc. Sper ca sapt. viitoare sa am timp sa-l schimb si sa ies k lumea cu asta mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moloko Postat Aprilie 11, 2005 Share Postat Aprilie 11, 2005 Nu stiu daca e cel mai bun loc in care sa postez, dar incerc.. Am citit ca Gs 500E sau F se fabrica un UE si atunci e scutit de vama daca am EUR1... Intrebarea mea e : Ce modele sunt fabricate in europa? , dupa ce ani sa ma uit? Sunt doar modelele 2004-2005 sau si cele mai vechi? Am cautat destul de mult si pe google...dar nu prea am avut noroc Daca ati putea sa ma ajutati v-as fi recunoscator! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 Suzuki are fabrica in Spania : http://info.suzuki.es/ si motocicletele facut acolo sint scutite de taxe vamale. Atentie insa ca exista totusi foarte multe Suzuki second-hand care nu sint fabricate in Spania, ci in Japonia, deci li se aplica taxe vamale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 din cate stiu de curand se fabrica aceste suzuki in europa. la fel sta treaba si cu yamaha care au fabrica prin europa, dar nu toate modelele fabricate aici au EUR 1, deoarece costurile de fabrica nu au depasit 60%. fiti f atenti cand luati un motor de afara, mergeti la dealer-ul zonal si numai el va poate emite o hartie in baza careia la vama scoti EUR 1. bafta muuulta.. L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.